آموزش های وردپرس

آموزش ساخت دکمه تماس با ما چسبان در وردپرس

ساخت دکمه تماس با ما چسبان در وردپرس این امکان را در اختیار شما قرار میده تا دکمه‌ای را به صورت چسبان در استایل‌های گوناگون و در صفحات دلخواه خودتون انتخاب کنید تا در وردپرس نمایش داده شده و کاربرانی که با موبایل وارد سایت شما میشوند با کلیک روی این دکمه بتونن به برنامه تلفن در گوشی خودشون هدایت شده و با شماره تلفنی که مشخص کردید تماس گرفته و ارتباط برقرار کنند.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد معرفی افزونه‌ای را دارم که با استفاده از اون میتونید دکمه تماس چسبان در وردپرس ساخته و اقدام به ارائه پشتیبانی وردپرس و گفتگوی آنلاین در وردپرس بکنید تا کاربران موبایلی با کلیک روی این برنامه بتونن با شما تماس گرفته و ارتباط برقرار کنند. پس اگر شما هم به دنبال راهی برای نمایش آیکون تماس در وردپرس هستید تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.

آموزش ساخت دکمه تماس با ما چسبان در وردپرس

افزونه دکمه تماس با ما چسبان در وردپرس که قصد معرف اونو دارم با نام Call Now Button در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 100.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.9 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به نمایش دکمه تماس تلفنی چسبان در وردپرس هستید و میتونید در تمامی صفحات و یا برخی از صفحات سایتتون دکمه تماس چسبان وردپرس را نمایش بدین و هر زمان که کاربران موبایلی روی دکمه تماس کلیک کنند به برنامه تلفن هدایت شده و قادر هستند با شما تماس تلفنی برقرار کنند. برای استفاده از این افزونه روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

دانلود افزونه Call Now Button

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Call Now Button در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد که با کلیک روی این دکمه به صفحه تنظیمات افزونه برای اضافه کردن شماره تماس و تعیین استایل اون هدایت خواهید شد تا دکمه تماس تلفنی در وردپرس را نمایش دهید.

ساخت دکمه تماس با ما چسبان در وردپرس | نمایش دکمه تماس تلفن وردپرس

Button status: حالا برای اینکه دکمه تماس در صفحات شما فعال شده و نمایش داده بشه و از طرفی دیگه هم بتونید تنظیمات اونو شخصی سازی کنید ابتدا تیک این گزینه را فعال کنید. هر زمان که لازم نداشتید میتونید تیک این گزینه را بردارید تا دکمه تماس تلفنی چسبان در وردپرس در سایت نمایش داده نشه.

Phone number: در این فیلد شماره تلفن خودتون را مشابه نمونه به همراه کد کشور که برای ایران 98+ هست وارد کنید تا در صورت کلیک روی دکمه تماس چسبان در وردپرس وقتی کاربران موبایلی به برنامه تلفن در گوشی خودشون هدایت شدند با این شماره تماس گرفته بشه.

Button text: اگر مایل هستید تا متن دلخواهی را در کنار آیکون دکمه تماس چسبان در وردپرس نمایش بدین میتونید در این فیلد وارد کنید. به عنوان نمونه میتونید از عبارت‌هایی مثل تماس با ما، سوالی دارید و… استفاده کتید تا در کنار آیکون دکمه نمایش داده شود.

حالا روی گزینه Advanced settings کلیک کنید تا سایر تنظیمات که شامل موارد زیر هستش براتون نمایش داده شده و اونها را شخصی سازی کنید.

Button color: با استفاده از این گزینه رنگ دلخواه خودتون را برای نمایش دکمه تماس در وردپرس انتخاب کنید.

Position: با استفاده از این گزینه میتونید مکان دلخواه خودتون را برای نمایش دکمه تماس در وردپرس مشخص کنید تا در سمت راست، چپ، وسط چین و یا دکمه تمام عرض نمایش داده شود.

Click tracking: با استفاده از این قابلیت میتونید یکی از این گزینه‌ها را استفاده کنید تا از آمار و ارقام و تعداد کلیک‌هایی که روی این دکمه انجام میگیریه با استفاده از سرویس گوگل آنالیتیکس وردپرس مطلع شده و امکان مشاهده آمار را برای دکمه چسبان در وردپرس داشته باشید.

Limit appearance: این گزینه این امکان را به شما میده تا نمایش دکمه تماس چسبان در برخی صفحات را غیر فعال کنید. برای این منظور کافیه ابتدا آی‌دی نوشته وردپرس یا برگه وردپرس که قصد دارید را وارد کنید. دقت کنید که در صورت داشتن ID بیشتر از یک مورد هر آی‌دی را با یک کاراکتر کاما انگلیسی از هم جدا کنید و سپس به ترتیب زیر عمل کنید.

  • Limit to these posts and pages: در صورتی که این گزینه را انتخاب کنید نمایش دکمه تماس چسبان در وردپرس صرفا محدود به این نوشته‌ها و برگه‌ها بوده و در اونها نمایش داده خواهد شد و در سایر برگه‌ها و نوشته‌های سایت امکان نمایش دکمه چسبان وردپرس وجود نخواهد داشت.
  • Exclude these posts and pages: در صورتی هم که این گزینه را انتخاب کنید دکمه تماس چسبان وردپرس در تمامی صفحات سایت به جز برگه‌ها و نوشته‌هایی که آی‌دی اونها را وارد کردید نمایش داده شده و در نوشته و برگه تعیین شده امکان نمایش دکمه چسبان وردپرس وجود نخواهد داشت.

Back to old button design: با فعال کردن این گزینه هم میتونید از طراحی افزونه برای نسخه قبلی اون استفاده کنید که پیشنهاد می‌کنم این گزینه را فعال نکنید، چرا که طراحی نسخه جدید افزونه بهتر از اولی خواهد بود.

ساخت دکمه تماس با ما چسبان در وردپرس | نمایش دکمه تماس تلفن وردپرس

حالا همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید دکمه تماس در وردپرس مشابه تصویر بالا نمایش داده شده و کاربران موبایلی هر زمان که روی این دکمه کلیک کنند به برنامه تلفن در گوشی خودشون هدایت شده و قادر به ایجاد تماس تلفنی با شماره‌ای که وارد کردید خواهند بود.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به نمایش دکمه تماس چسبان در وردپرس اقدام کنید در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه نمایش دکمه تماس در وردپرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.3/5 - (17 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۴ دیدگاه ها

  1. برای شروع به کار میل چیمپ برای وردپرس لطفا کد API را در تنطیمات پلاگین وارد کنید.

    ببخشید برای من همچی مشکلی گرفت باید چیکار کنم

  2. سلام خسته نباشید
    ممنون ازین افزونه عالیتون
    من یک تبلت ۱۰ اینچ دارم متاسفانه این دکمه درو کار نمیکنه ولی با گوشی خوبه
    میشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید ممنون

  3. سلام
    بنده یک سوال داشتم در برخی از سایت ها وقتی وارد صفحه محصول می شویم مثل همین دکمه چسبان تماس یک دکمه اضافه به سبد خرید چسبان دارند آیا می دانید با چه پلاگینی این کار را انجام می دهند
    با تشکر

  4. با سلام
    ببخشید این دکمه تماس شناور چگونه بر روی ویندوز و لب تاب هم نمایش داده میشه. چون اکثر مشتری های بنده با لبت تاب و سیستم وارد سایت میشن
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *