امروزه با رشد فزاینده‌ای که در ایجاد کسب و کارهای آنلاین رخ داده، تبلیغات اینترنتی هم به همین شکل از حالت سنتی خارج شده و پا به عرصه اینترنتی گذاشته است. با افزایش تعداد کاربران در دنیای اینترنت که به لطف گوشی‌های هوشمند و انواع گجت‌ها بیشتر و بیشتر شده، توجه به تبلیغات اینترنتی از سوی بازاریابان و صاحبان کسب و کارها نیز رشد فزاینده ای داشته است. می‌توان گفت که تقریبا تمام بازاریابان، تبلیغات اینترنتی و آنلاین را در استراتژی بازاریابی خود قرار داده یا در آینده نزدیک تصمیم به استفاده از آن دارند. چرا که در این نوع تبلیغات، بازار هدف یک کسب و کار محدود به محله نبوده و سطح وسیعی از یک جامعه را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این به دلیل هوشمند بودن، فراگیر بودن و ماندگاری به صورت شبانه روزی باعث دیده شدن بیشتر خواهد شد.

کاربر گرامی در نظر داشته باشید شما می توانید تبلیغات خود را به صورت بنر تبلیغاتی یا رپورتاژ آگهی در رسانه پایگاه دانش میزبان فا یا مجله خبری میزبان فا منتشر نمایید.

  سفارش بنر تبلیغاتی در پایگاه دانش میزبان فا سفارش رپورتاژ آگهی در پایگاه دانش میزبان فا

ضوابط درج بنرهای تبلیغاتی در پایگاه دانش میزبان فا

تبلیغاتپایگاه دانش میزبان‌فا با بیش از پنج سال فعالیت در زمینه تولید آموزش‌های تخصصی وبمستری و رسانه قدرتمند میزبان فا مگ با دو سال سابقه مثتمر و مفید، می‌توانند بستری ایده‌آل برای صاحبان کسب و کار در عرصه اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی، طراحان وبسایت و دیجیتال مارکتینگ که فعالیت مرتبطی با این رسانه ها دارند، باشد. این پایگاه با تمرکز روی تولید محتوای بسیار اصولی، بهینه و سبز موفق شده تا روزانه بیش از هزاران بازدیدکننده را به صورت ارگانیک از موتورهای جستجو همچون گوگل به خود جذب کند که عمده این افراد بازدیدکننده در دسته‌بندی زیر قرار دارند و می‌توانند به مشتری و استفاده کننده از خدمات کسب و کار شما تبدیل شوند.

عموم بازدیدکنندگان پایگاه دانش میزبان فا چه کسانی هستند؟

  • برنامه نویسان و طراحان وب
  • مدیران آی‌تی شرکت‌های خصوصی و دولتی
  • مدیران سایت‌ها و انواع کسب و کارهای آنلاین
  • دانشجویان و فریلنسرهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک
  • و…

با توجه به گسترش فزاینده تکنولوژی پایگاه دانش میزبان فا توانسته قشر عظیمی از صاحبان کسب و کارهای مختلف را تحت پوشش خود قرار دهد چرا که تکنولوژی محور است و بر بستر IT فعالت دارد. این رسانه دقیقا مخاطبین هدف از جمله طراحان وب، صاحبان کسب و کارهای آنلاین، برنامه نویسان، وبسمترها، مجموعه های تبلیغات آنلاین و… را پوشش می دهد چرا که موضوعات آن در حوزه کسب و کارهای آنلاین، سئو و وبمستری می باشد. این رسانه بستر فوق العاده ای برای رشد کسب و کارهای اینترنتی می باشد چرا که بنرها به صورت کاملا ثابت و غیر چرخشی هستند و این موضوع می تواند بازخورد بسیار بهتری به همراه داشته باشد.

جایگاه تبلیغات شما در پایگاه دانش میزبان فا کجاست؟

 

شرایط و قوانین درج آگهی در رسانه های میزبان فا

  • میزبان‌فا هیچ مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغات ندارد.
  • تولید محتوای متنی یا تصویری بر عهده سفارش دهنده آگهی و مطابق با سلیقه ایشان می باشد.
  • بنرهای می بایست با کیفیت مناسب و در اندازه های مرتبط با جایگاه تبلیغاتی باشد.
  • تصاویر باید از ظاهر مناسب و گرافیک مناسب برخوردار باشند.
  • حداکثر حجم برای بنرهای تبلیغاتی  100 کیلوبایت است.

به منظور درج بنر تبلیغاتی خود در پایگاه دانش میزبان یا سفارش رپورتاژ آگهی با بالاترین بازدهی می توانید درخواست خود را از طریق پل های ارتباطی زیر مطرح نمایید:

  • آدرس ایمیل [email protected]
  • ارتباط از طریق پیامرسان تلگرام 09220407256
  • ارتباط با واحد تبلیغات: 02191001379 داخلی 403

تعرفه پلن‌های تبلیغاتی در پایگاه دانش میزبان‌فا

تبلیغات بنری

میزان بازدیدهای پایگاه دانش میزبان‌فا

همواره تلاش ما بر این بوده که محتوای مناسب و بهینه‌ای تولید کنیم که ورودی موتورهای جستجو در سطح بالایی قرار داشته باشند. در حال حاضر بیش از 90 درصد بازدیدها از موتور جستجوی گوگل تامین می‌شود که در تصاویر زیر آمار مربوط به هر ماه را می‌توانید مشاهده کنید. وضعیت ایندکس‌ها نیز به گونه‌ای است که بخش اعظم مطالب پر جستجو و پربازدید در رتبه‌های بالای نتایج جستجو قرار دارند.

آمار بازدید پایگاه دانش میزبان فا در تیر ماه 97

 

آمار بازدید پایگاه دانش میزبان فا در دی ماه 98

 

 

آمار بازدید پایگاه دانش میزبان فا در اسفند ماه 99

 

 

آمار بازدید پایگاه دانش میزبان فا در خرداد ماه 1400

مراحل درج تبلیغات در میزبان‌فا

  1. انتخاب پوزیشن تبلیغاتی و جایگاه بنر
  2. آماده سازی بنر تبلیغاتی مد نظر در سایز مربوطه (اندازه بنرها را از بخش جایگاه تبلیغات مشاهده کنید.)
  3. ارسال درخواست و فایل بنرتبلیغاتی خود مطابق با شرایط مذکور در پلن ها به همراه نام موقعیت مد نظر به آدرس ایمیل [email protected] یا تلگرام 09220407256
  4. بررسی محتوای شما توسط کارشناسان واحد تبلیغات میزبان فا
  5. اعلام کتبی تایید یا رد به آگهی دهنده از طرف مجموعه میزبان‌فا حداکثر تا 24 ساعت
  6. بررسی و درج در پایگاه دانش میزبان‌فا و اعلام به آگهی دهنده

نکته: لطفا دقت داشته باشید در درخواست خود مبنی بر درج تبلیغات موارد زیر حتما درج گردد:

  • آدرس وب سایت
  • توضیح مختصر در خصوص کسب و کار
  • شمار همراه یا ثابت آگهی دهنده
  • فایل بنر تبلیغاتی مطابق با شرایط مذکور
  • ذکر جایگاه مد نظر به منظور درج تبلیغات

در نهایت بنر تبلیغاتی شما بر اساس جایگاهی که انتخاب نموده اید مطابق با استانداردهای مذکور در اندازه تعریف شده در رسانه میزبان فا درج خواهد شد. به منظور پیگیری های بیشتر می توانید با شماره 02191001379 داخی 403 یا تلگرام 09220407256 و همچنین ایمیل [email protected] در تماس باشید.