شرایط باز نشر محتوا از پایگاه دانش میزبان فا

publishing-content-termsاز این که تصمیم گرفته اید محتوای ارائه شده توسط این پایگاه را در وبلاگ یا وب سایت خود به اشتراک بگذارید بسیار متشکریم، تمام مقالات و آموزش های این پایگاه علمی به صورت اختصاصی تحت حمایت برند میزبان فا تهیه و ارائه می گردد و همواره سرمایه گذاری های بسیاری بر روی فرآیند تولید و انتشار محتوا در این پایگاه انجام می شود، بنابراین در هنگام باز نشر محتوا های قرار گرفته شده در این پایگاه حتما میبایست قوانین زیر را رعایت کنید:

  1. از کپی و رایت کردن مطالب به صورت مستقیم جدا خودداری بفرمایید، حتما تصاویر و ویدئو های مقالات را بر روی هاست وبگاه خود آپلود کنید و رسانه ها را از طریق میزبان وبگاه خود نمایش دهید، چرا که ممکن است در آینده به دلیل سیاست های فنی امنیتی لود شدن رسانه های پایگاه دانش از سایر وب سایت ها مسدود گردند و در این صورت وب سایت نشر کننده محتوا با مشکل مواجه خواهد شد.
  2. از اعمال تغییرات در ابتدا و انتهای مقالات و بازنشر آن ها جدا خودداری بفرمایید.
  3. از حذف کپی رایت (واتر مارک تصاویر) و بازنشر آن ها جدا خود داری کنید، چرا که تصاویر وب سایت توسط روش های پیشرفته تگ گزاری می شوند و کپی برداری از آن ها باعث جریمه شدن وب سایت نشر دهنده در موتور های جستجو خواهد شد.
  4. از حذف تیزر های برند میزبان فا از ابتدا و انتهای محتوای ویدیویی جددا خودداری کنید، چرا که انجام این کار باعث نقض حقوق تولید کنندگان محتوای ناب در این پایگاه است.

شرایط صحیح و پیشنهادی در باز نشر محتوا:

محتوای این پایگاه را به صورت کامل یا 70 درصد از آن را در وب سایت خود قرار دهید و سپس در پایان متن مقاله درج کنید، منبع: پایگاه دانش میزبان فا، سپس از انکر تکست یا عبارت پایگاه دانش میزبان فا، به آدرس همان مقاله در میزبان فا لینک دهید، فالو یا نوفالو بودن لینک ها تفاوتی ندارد.

باز نشر محتوا طبق شرایط گفته شده چه فایده ای برای شما دارد ؟

شاید بپرسید باز نشر محتوای پایگاه دانش میزبان فا طبق شرایط گفته شده چه فایده ای برای وب سایت ما دارد ؟ طبق قوانین و الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجو در صورتی که از وب سایتتان به صفحاتی در اینترنت لینک دهید که حاوی مطالب غنی علمی و کاربردی هستند محبوبیت وب سایت شما در موتور های جستجو مشروط به عدم افراط در این کار به صورت جدی افزایش می یابد و در افزایش رتبه وب سایت شما بسیار مفید است. (محتوای های قرار گرفته شده بر روی این پایگاه به صورت کامل اختصاصی و دست نویس و انحصاری هستند، موتور های جستجو وب سایت هایی که به محتوا های انحصاری لینک دهند را بسیار دوست دارند.)

چگونه از محتوای این پایگاه حفاظت می کنیم ؟

محتوای منتشر شده در این پایگاه بلافاصله پس از انتشار به صورت دستی به موتور های جستجو معرفی می شوند و از طریق وب سایت های معتبر پینگ می شوند و در مرحله پایانی توسط شبکه های اجتماعی معتبر سیگنال های پی در پی دریافت می کنند، بنابراین کپی برداری از این پایگاه بدون ذکر منبع حتی بلافاصله پس از انتشار مقاله نیز باعث کاهش اعتبار وب سایت کپی کننده محتوا نزد موتور های جستجو معتبر می شود.

روال برخورد با متخلفین چگونه است ؟

کلیه وب سایت هایی که عمدا یا سهوا، 4 قانون گفته شده در بالا را به هنگام باز نشر محتوا نقض کنند به Google DMCA ریپورت خواهند شد، DMCA واحد تشخیص محتوای کپی برداری شده می باشد، این واحد از گوگل متعهد شده است که وب سایت های کپی کار را از لیست نتایج خود خارج کند، بر عهده این بخش از گوگل است که به درخواست ما رسیدگی کند و برای محتوای انحصاری وب سایت ها احترام قائل شود.

شما قادر هستین اهداف ما را از راه اندازی پایگاه دانش میزبان فا، در صفحه درباره ما مشاهده کنید و اگر سوالی دارید آن را از طریق صفحه تماس با ما به اطلاع ما برسانید.