آسمان آبی میزبان فامیزبان فا

سرور ابری چیست و برای چه کسانی مناسب است + ویدیو

سرور ابری چیست؟ برای چه کسانی مناسب است؟ این ها سوالاتی است که اغلب کاربرانی که در جستجوی سرور اختصاصی بسیار پر قدرت یا سرور مجازی امن و پر سرعت هستند، می پرسند. یکی از رایج ترین ویژگی های سرور ابری با آپتام 100 درصد که توسط مجموعه هاستینگ ارائه می شود آپتایم 100 درصد آن است اما سرورهای ابری میزبان فا با سایر سرورهای کلودی که تاکنون دیده اید کاملا متفاوت هستند. حتما می گویید این هم یک سرور است که ادعای ابری بودن دارد، اما باید بگوییم خیر. طراحی سرور ابری میزبان فا و زیر ساخت آن با تمامی سرورهای ابری که تاکنون دیده اید کاملا متفاوت است در ادامه تمامی این ویژگی ها را تشریح و خواهیم گفت که برای چه اشخاصی مناسب است.

سرور ابری چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت های هاستینگ برای ارائه سرور ابری در ابتدا تعدادی سرور فیزیکی و اختصاصی را به صورت کلاستر به هم متصل میکنند و به این صورت قدرت سی پی یو و رم تمام این سرور ها با یکدیگر تجمیع میشود که در این سناریو به سرور هایی که منابع سی پی یو و رم را تامین میکنند کامپیوت و به سرور هایی که هم متصل هستند و فضای یکپارچه ذخیره سازی را تشکیل میدهند استوریج گفته می شود. شبکه ای که تشکیل داده می شود شامل ده ها سرور بهم متصل است و حالا توسط تکنولوژی های مجازی سازی از قدرت حاصل شده توسط کل این مجموعه یک سری ماشین مجازی یا همان VPS ابری خروجی گرفته می شود و در اختیار مشتری ها قرار داده می شود.

تفاوت سرور ابری میزبان فا با سایر سرورهای ابری چیست؟

سرور های ابری میزبان فا با ویژگی های خارق العاده ای که دارند که واقعا بی رقیب است، باعث شده که محصول سرور ابری میزبان فا با نام انحصاری آسمان آبی یا بلواسکای (Blue Sky) ارائه شود.

  • ویژگی اول: این که ما از آخرین نسل سخت افزار روز دنیا مانند سرور های جی 10 اچ پی که کاملا نو و آکبند هستند استفاده میکنیم.
  • ویژگی دوم: این که ده ها سرور کاملا نو و تازه نفس و ده ها رک رو به همدیگه متصل کردیم تا پایدار ترین سرویس ممکن رو ارائه بدیم.
  • ویژگی سوم: این که میزبان فا دیتای شما را برای اولین بار روی هارد های NVME کاملا واقعا و مخصوص سرور میزبانی میکند که تا 5 برابر سرعت بیشتری نسبت به SSD ها دارد.
  • ویژگی چهارم: این که از آخرین نسل سی پی یو ها مانند Gold و Platinium و آخرین نسل رم های DDR4 با بالاترین فرکانس ممکن استفاده میکند.

و بیش از 14 ویژگی منحصر بفرد دیگر که شما میتوانید در ویدیو 14 ویژگی سرور های ابرای میزبان فا، آنباکسینگ و فکت های سخت افزاری سرور های ابرای میزبان فا آنها را مشاهده کنید.

14 ویژگی سرور مجازی ابری میزبان فا

و حالا خبر خوب این که میزبان فا، محصول سرور ابری خود را باز هم برای کاربرانش بهینه تر کرده است و ویژگی های خلاقانه دیگری به آن اضافه کرده است و این محصول را با نام آسمان آبی ارائه کرده.

آسمان آبی یعنی چی؟

  • آسمان آبی یعنی این که علاوه بر داشتن یه سرور ابری دیگر نیاز نیست که مدیر سرور داشته باشید و به دنبال چالش های کانفیگ سرور باشید چون سرور شما توسط خود میزبان فا متناسب با نیاز های وب سایتتان کانفیگ و بهینه سازی میشود…
  • نیاز نیست به دنبال لایسنس های نرم افزاری باشید چون لایسنس سی پنل، کلودلینوکس، لایت اسپید، جت بکاپ و آنتی تحریم هم برای سرور سایت شما نصب میشود.
  • در آسمان آبی حتی بکاپ گیری و فضای بکاپ گیری از سرور ابری شما هم بر عهده میزبان فا است.
  • پشتیبانی 24 ساعته و مانیتورینگ 24 ساعته هم به صورت تلفنی داخل محصول آسمان آبی ارائه میشود
  • امکان ارتقاء لحظه ای محصول آسمان آبی شما فراهم است و قوی ترین پلن ها آماده ارائه هستند که حتی قدرتی فراتر از سرور اختصاصی دارند.

خلاصه که محصول سرور ابری میزبان فا با ویژگی های خاص و منحصربفرد که فراتر از یک سرور ابری است با نام آسمان آبی میزبان فا سرچ میشود که شما میتوانید در گوگل سرچ کنید، آسمان آبی میزبان فا و تمام ویژگی ها و ویدیو های این محصول رو به صورت کامل ببینید و با مشاورین 24 ساعته ما در تماس باشید.

سرویس آسمان آبی میزبان فا

2.3/5 - (3 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *