آسمان آبی میزبان فا

چرا قیمت محصول آسمان آبی میزبان فا نسبت به بقیه شرکت ها بالاتر است؟

محصول آسمان آبی میزبان فا که به تازگی توسط مجموعه میزبان فا رونمایی شده را به جرأت می توان جدیدترین نسل میزبانی وب در ایران تلقی کرد. این نوآوری در میزبانی فقط و فقط مخصوص آن دسته از کاربرانی است که به دنبال یک سرویس میزبانی همه فن حریف مثل سرور مجازی پرسرعت یا یک میزبانی اختصاصی و قوی مثل سرور اختصاصی امن و پر قدرت ایرانی هستند. تمام این توصیفات در محصولی به نام آسمان آبی میزبان فا خلاصه شده است. سرویس آسمان آبی فقط برای کاربرانی می تواند مفید باشد که به آینده کاری و حرفه ای خود ایمان دارند و تمایل دارند از آخرین تکنولوژی های روز میزبانی بهره ببرند.

اگر میخواهید بیشتر بدانید که آسمان آبی میزبان فا یا بلو اسکای چیست ویدیوی معرفی محصول آسمان آبی میزبان فا را تماشا کنید. آسمان آبی میزبان فا تمام محصولاتی که تاکنون دیده اید متفاوت است.

دلیل بالاتر بودن قیمت آسمان میزبان فا چیست؟!

یکی از پرتکرارترین سوالات مشتریان میزبان فا این است که چرا قیمت سرویس آسمان آبی میزبان فا به نسبت محصولات سایر شرکت های میزبانی که در بازار ایران ارائه می شوند بالاتر است؟ آسمان آبی میزبان یا همان سرویس Blue sky اصلا قابل قیاس با سایر محصولات حوزه میزبانی وب نیست. چون سرویسی منحصر بفرد با ویژگی های کاملا متمایز است. سرویس آسمان آبی میزبان فا برای اولین بار متناسب با نیاز سایت های مهم ایرانی ارائه شد و در حقیقت پاسخی به دغدغه های آنلاین کاربران است. این سرویس از تکنولوژی های منحصر به فردی بهره میبرد در حقیقت آخرین تکنولوژی های روز میزبانی در کنار جمع شده و در این سرویس ارائه می شوند. برای اشنایی با این تکنولوژی ها می توانید ویدیو 14 ویژگی منحصر بفرد سرور ابری میزبان فا را مشاهده کنید. به عنوان مثال میزبانی سایت شما روی آخرین سرورهای نسل HP یعنی سرورهای G10 یا بهره بردن از حافظه های پرسرعت NVME مخصوص سرور، استفاده از رم های DDR4 و…

البته با قرارداد همواره آخرین تکنولوژی را نیز برای کاربران خود ارائه کرده ایم. به اینصورت چنانچه سخت افزار ها و سرورهای بهتری روی خط تولید قرار گیرد ما اقدامات لازم برای وارد کردن آن تجهیزات به ایران و ارائه به مشتریان سرویس بلو اسکای را ترتیب می دهیم و سایت کاربران ما به این تجهیزات منتقل خواهد شد. از طرفی این سرور برای رفع نیازهای سایت شما بهینه سازی و توسط کارشناسان فنی میزبان فا کانفیگ خواهد شد. این سرویس ویژگی های منحصر دیگری هم دارد و با سرویس های اشتراکی، هاست وردپرس و هاست ووکامرس یا حتی سرور مجازی و سرور اختصاصی هایی که تاکنون دیده اید کاملا متفاوت است…

دلیل تفاوت بلواسکای با سایر محصولات شرکت های دیگر…

  • پشتوانه این سرویس، شبکه ی به هم متصل ابری است.
  • سرور های ابری بهم متصل باعث می شوند که سایت شما همواره در دسترس قرار داشته باشد.
  • واحد NOC و کنترل کیفیت میزبان فا به صورت 24 ساعته سایت شما رصد و مانیتورینگ می کند.
  • پشتیبانی VIP  به صورت 24 ساعته در خدمت به شماست. در حقیقت هر کاربر آسمان آبی، پشتیبان خاص خود را دارد.
  • امکان ارتقاء لحظه ای منابع را دارید.
  • با توجه به تعدد سرور های بهم متصل، قدرت پردازشی Ram ،CPU و IO هارد بسیار بسیار بالایی در اختیار شماست.
  • و ده ها ویژگی منحصر به فرد دیگه…. که در صفحه سرویس بلو اسکای قابل مشاهده است. 😍

سرویس بلواسکای ویژگی های متعددی دارد از بروز بودن سخت افزارها گرفته تا نوع ارائه منابع و پشتیبانی سرویس کاملا متفاوت است. بلو اسکای یک نوآوری در میزبانی است که برای اولین بار در ایران توسط میزبان فا ارائه شد بدین ترتیب سایت های بسیار مهم و حساس در کمپین ها و آفرها بدون دغدغه می توانند از این سرویس استفاده کنند. سرور مجازی مخصوص سایت وردپرسی برای صاحبان انواع وبسایت های وردپرسی، سرور مجازی مخصوص سایت فروشگاهی برای فروشگاه های بزرگ و حساس و سرور آماده و مدیریت شده برای کسانی توصیه می شود که تمایل دارند سرور کانفیگ شده و کاملا آماده در اختیار آنها قرار گیرد. بدین ترتیب فروش بالا و عالی ترین تجربه کاربری ممکن را رقم خواهید زد. بر اساس تمام این تفاسیر سرویس آسمان آبی مشابه هیچ یک از سرویس هایی که تاکنون مشاهده کرده اید نیست پس نمی توان قیمت آنها را با سایر سرویس ها قیاس کرد و تنها مخصوص آن دسته از کاربرانی است که نگرش یک شخص برنده را دارند.

محصول آسمان آبی میزبان فا

2.7/5 - (10 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *