معرفی محصولاتمیزبان فا

رونمایی از سرویس آسمان آبی میزبان فا برای اولین بار در ایران

همزمان با پیشرفت و گسترده شدن سطح میزبانی مجموعه میزبان فا، سطح کیفیت و ارائه خدمات نیز تغییراتی اساسی به خود گرفته در اطلاعیه های قبلی خبر خوبی مبنی بر تعویض تجهیزات و خارج نمودن تجهیزات قدیمی تر از شبکه ابری میزبان فا اعلام عمومی شد. خبر خوش دیگر این است که در روزهای اخیر محصولی تحت عنوان آسمان آبی میزبان فا با بالاترین استاندارهای کیفی و روز دنیا رونمایی شد. به زودی تفاوت این محصول خاص به زبان تصاویر ارائه خواهد شد که برای همه کسب و کارهای بسیار بزرگ همچون معجزه عمل کند!!! این سرویس شگفت انگیز با تفاوت سرویس های میزبان فا کاملا متفاوت است…

به زودی ویدیوهایی در خصوص سرویس آسمان آبی، توضیحات تکمیلی و تجهیزات مدرن آن ارائه خواهد شد… 😍

تجهیزات مورد استفاده سرویس آسمان آبی

در اطلاعیه ها و ویدیوهای قبلی به زیرساخت های مورد استفاده در سرویس هایی همچون هاست مخصوص فروشگاه اینترنتی، هاست مخصوص وردپرس و سایر سرویس ها اشاره کردیم. زیرساخت و تجهیزات مورد استفاده در سرویس آسمان آبی کاملا متفاوت و از آخرین تکنولوژی ها در این سرویس بهره گرفته شده است. به واسطه این تجهیزات لذت شیرین پایداری 100 درصدی و تجربه بالاترین سرعت ممکن با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا همچون پردازنده های بسیار قدرتمند، حافطه های NVMe مخصوص سرور و… برایتان ملموس خواهد شد.

در سرویس آسمان آبی میزبان فا از نهایت تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته ایم به این صورت نهایت سرعت و پایداری در کنار بالاترین کیفیت ممکن به کاربر ارائه می شود:

  • استفاده از حافطه های NVMe مخصوص سرور که تنها روی سرورهای نسل 10 قابل پیاده سازی هستند.
  • استفاده از  پردازنده های نسل آخر سروری که قدرت پردازشی بسیار بالاتری نسبت به نوع قبلی خود دارند.
  • بهره گیری از آخرین نسل سرورهای hp یعنی سرورهای G10 کاملا نو و آکبند برای اولین بار در ایران جهت ارائه سرویس آسمان آبی
  • بهره گیری از رم های DDR4
  • تکنولوژی سرور های بهم متصل و کلاستر شده
  • و ده ها تمایز دیگر…

آسمان آبی میزبان فا

5/5 - (1 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *