اخبار شرکتمیزبان فا

استهلاک بیش از ۸۰ سرور و تجهیزات در شبکه میزبان فا جهت بهبود کیفیت

از آنجایی که کیفیت، سرعت و پایداری سه اصل مهم و مورد توجه در مجموعه هاستینگ میزبان فا است، در جهت بهبود کیفیت انواع سرویس ها از جمله هاست مخصوص وردپرس و سایر سرویس ها، با تلاش های فراوان و طی چندین ماه انتقال های بسیار گسترده و عظیمی انجام شد و کاربران میزبان فا به سرورهای جدید با کیفیتی منتقل شدند و تغییراتی مهم و اساسی در کانفیگ ها و پیکربندی ها ایجاد گردید تا بهترین حالت میزبانی را فراهم آوریم. علاوه بر افزودن سرورهای G10 به شبکه ابری که در اطلاعیه های قبلی به آن اشاره شده است، زیرساخت کل شبکه مورد بازنگری اساسی قرار گرفت و سرورها و تجهیزات قدیمی تر که با استانداردهای میزبان فا در تضاد بودند را به منظور بهبود کیفیت از مدار خارج نمودیم. خبر خوب خارج کردن بیش از 80 سرور، چندین هارد، رم و تجهیزات قدیمی از شبکه ابری میزبان فا است…

سه گام بسیار مهم و اساسی در جهت ارائه بهترین خدمات و همچنین بهبود کیفیت در میزبان فا صورت گرفته است:

  • فرایندهای انتقال بسیار گسترده از سرورهای قدیمی به سرورهای جدیدتر جهت بهبود کیفیت
  • خارج نمودن سرورهای قدیمی و تجهیزاتی چون رم و هارد از مدار
  • اضافه کردن سرورهای نسل 10 HP به شبکه ابری میزبان فا

خارج کردن تجهیزات مستهلک از شبکه ابری میزبان فا

قبلا از سرورهای نسل 8 و نسل 9 HP برای ارائه خدمات در این مجموعه استفاده می شد، در سال های گذشته تمامی سرورهای نسل 8 از مدار خارج و منسوخ گردید اما این بار تصمیم بر آن شد که سرورهای قدیمی تر کاملا از مدار خارج و به ازای آنها سرورهای قدرتمتد نسل 10 جایگزین گردد. در حال حاضر بیش از 80 سرور مستهلک از شبکه ابری میزبان فا خارج شده است….

سرورهای نسل 8 hp

این تغییرات دستاورد بسیار بزرگی است که در چندین ماه اخیر توسط میزبان فا محقق گردید. معدوم کردن تعداد بسیار زیادی رم و جایگزین کردن تجهیزات نو از دیگر اقداماتی بود که این روزها رقم خورد.

رم سرورهای نسل 8 hp

در نسل جدید سرورهای hp می توان از حافظه های NVMe واقعی مخصوص سرور نیز بهره برد که تنها برای این نسل از سرورهای HP طراحی و تولید شده اند و سرعتی بسیار بالاتر در مقایسه با حافظه های دیگر ارائه می دهند. بدین ترتیب این تکنولوژی سخت افزاری می تواند سرعت پردازشی، کیفیت و پایداری بسیار بالاتری برای کاربر به ارمغان آورد. بر همین اساس تعداد بسیار زیادی هارد نیز از مدار خارج گردید تا از هاردهای NVMe مخصوص سرور بهره گرفته شود.
هاردهای SSD مخصوص سروررسالت اصلی و اساسی میزبان فا در تمامی برهه ها میزبانی با بهترین کیفیت، بالاترین سرعت و پایداری بوده است و در این راستا طی سال های اخیر اقدامات بسیار گسترده و نوآورانه ای صورت گرفته است. در همین راستا محصول شگفت انگیز و ویژه ای تحت عنوان سرویس آسمان آبی میزبان فا به صورت نوآورانه طراحی و ارائه گردیده است که به زودی رونمایی خواهد شد. این سرویس معجزه ای برای مدیران سایت های بسیار مهم و حساس محسوب می شود. آخرین نسل سرورهای hp تحت عنوان سرورهای G10 جهت ارائه این محصول با هدف نهایت کیفیت و بهترین زیرساخت، انتخاب میزبان فا برای ارائه خدمات میزبانی بوده است که برای اولین بار در ایران محقق شد. در حال حاضر از G10 برای میزبانی مشتریان سرور ابری بهره گرفته می شود اما به مراتب و در ماه های آتی مشتریان سرویس های هاست نیز به این نسل از سرورها منتقل خواهند شد.

5/5 - (3 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

‫۲ دیدگاه ها

  1. موفق باشید. میتونم بپرسم تجهیزات شبکه مثل سرورها و رم و … رو از چه شرکتی تهیه کردید؟ چون من هم نیاز به شرکت قابل اعتمادی دارم که تجهیزات شبکه مورد نیازم رو خریداری کنم. ممنون میشم بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *