آموزش های وردپرس

آموزش ساخت سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس یکی از مهمترین نیازهای وبسایت‌های خدماتی هست تا با استفاده از اون بتونند یک سیستم پشتیبانی در وردپرس ایجاد کرده و با فراهم کردم امکان ارسال تیکت در وردپرس این امکان را به کاربراشون بدن تا با تیکیتینگ وردپرس بتونن برای محصولات خودشون اقدام به ارائه پشتیبانی بکنند. از اونجایی که وردپرس در زمینه افزونه تیکیت وردپرس مانور زیادی نداده افزونه‌های رایگان با تعداد کمی وجود دارند تا با استفاده از اون بتونید یک سیستم پشتیبانی خوب در وردپرس بسازید، بنابراین در حال حاضر بهترین افزونه تیکت وردپرس که میتونید ازش برای ساخت سیستم پشتیبانی در وردپرس استفاده کنید افزونه awesome support هست که از زبان فارسی هم به خوبی پشتیبانی میکنه و قصد دارم تا به آموزش نصب افزونه awesome support بپردازم.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم به معرفی افزونه awesome support بپردازم که با استفاده از این افزونه میتونید یک سیستم پشتیبانی در وردپرس ایجاد کرده و امکان ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس را برای کاربران خود فراهم کنید. پس اگر شما هم در سایت خودتون خدماتی ارائه میدین و نمیخواین که از سیستم‌های پشتیبانی مثل FileZilla و WHM برای این کار استفاده کنید با ما همراه باشید.

آموزش ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه فارسی ارسال تیکت برای وردپرس

افزونه‌ای که برای ارسال تیکت در وردپرس قصد معرفی اونو دارم با نام Awesome Support در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته بیش از 7.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.5 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از اون میتونید یک سیستم پشتیبانی در وردپرس ایجاد کنید. برای استفاده از این افزونه ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت خودتون بکنید.

دانلود افزونه Awesome Support

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام تیکت‌ها در پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشه که با استفاده از اون میتونید به سفارشی سازی تنظیمات افزونه اقدام کنید. قبل از هرکاری مشابه تصویر به منوی تیکت‌ها> تنظیمات> کلی مراجعه کنید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

واگذار شده به طور پیش فرض: از این بخش ابتدا پشتیبان پیشفرض برای پاسخ دهی به تیکت‌ها و مدیریت تیکت ها را انتخاب کنید. اگر قصد دارید تا کاربری را به صورت پیشفرض مسئول پشتیبانی سایت قرار بدین کافیه تا از اینجا انتخابش کرده و نقش کاربری رو هم براش روی حالت Support Manager قرار بدین تا بتونه به تیکت‌ها دسترسی داشته و اونها را کنترل کند.

مجاز کردن ثبت نام: برای اینکه امکان ثبت تیکت در سایت وجود داشته باشه لازمه امکان ثبت نام و عضویت در وردپرس را فعال کنید. اگر این امکان فعال نیست میتونید از بخش تنظیمات همگانی فعالش کنید.

Tickets Per Page (Front End): با استفاده از این گزینه میتونید تعداد تیکت‌های قابل نمایش در پیشخوان وردپرس را تعیین کنید.

پاسخ های قدیمی تر: با استفاده از این بخش میتونید اولویت بندی برای تیکت‌ها را انتخاب کنید که ابتدا تیکت‌هایی که زودتر ثبت شدن نمایش داده شوند و یا اینکه تیکت‌هایی که به تازگی ثبت شده‌اند نمایش داده شوند. روشنه برای اینکه بتونید تا سیستم پشتیبانی در جهت رضایت کاربر داشته باشید لازمه تا از گزینه قدیم به جدید استفاده کنید.

تعداد پاسخ در هر صفحه: با استفاده از این گزینه هم میتونید تا تعداد پاسخ‌هایی که برای هر تیکت ارسال شده را در هر صفحه مشخص کنید تا اگر تیکت طولانی داشتید صفحات شلوغ و پر حجم نداشته باشید.

مخفی کردن بسته ها: با فعال کردن این گزینه وقتی روی دکمه همه تیکت‌ها در پیشخوان وردپرس کلیک کنید تیکت‌های بسته شده نمایش داده نخواهند شد و برای مشاهده اونها میتونید از تب تیکت‌هایی که وضعیت اونها روی حالت بسته است استفاده کنید.

تعداد نمایش: با فعال کردن این گزینه تعداد تیکت‌ها در پیشخوان وردپرس نمایش داده خواهد شد.

تیکت های قدیمی: با استفاده از این بخش میتونید تیکت‌های قدیمی را بر اساس تعداد مشخص کنید تا اگر تعداد تیکت از این عدد عبور کرد بر اساس زمان ثبت تیکت به عنوان تیکت قدیمی شناخته شوند.

Departments: در نهایت اگر خدماتی که شما ارائه میدین قابلیتی داره که دپارتمان‌های مختلفی مثل پشتیبانی، فروش، مدیریت و… تعریف کنید با استفاده از این گزینه میتونید امکان ساخت واحد ثبت تیکت را هم انتخاب کنید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

Use Priority Field: اگر قصد دارید تا از امکان اهمیت در تیکت‌ها استفاده کنید این گزینه را فعال کنید تا کاربران امکان ضروری بودن تیکت را هم مشخص کنند تا تیکت‌هایی که از اهمیت بالاتری برخوردار هستند در اولویت قرار بگیرند.

Show On Front End: با فعال کردن این گزینه هم اولویت تیکت‌ها در وردپرس بر اساس اهمیت اونها نمایش داده خواهد شد.

Show In Column List: با فعال کردن این گزینه هم در پیشخوان وردپرس ستونی برای لیست تیکت در وردپرس اضافه میشه که درجه اهمیت هر تیکت رو در این ستون میتونید ببینید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

با فعال کردن این گزینه‌ها امکان پاسخ دادن به تیکت‌ها توسط تیم پشتیبانی فراهم میشه و همه کاربرانی که در بخش پشتیبانی فعالیت دارند میتونند به تیکت کاربران پاسخ دهند.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

Show Open Date: با استفاده از این گزینه میتونید تاریخ باز کردن تیکت را نمایش دهید.

Show Open Date in GMT و Show Close Date in GMT: این دو گزینه هم به ترتیب امکان نمایش زمان تغییر وضعیت تیکت را بر اساس منطقه زمانی در هنگام باز شدن تیکت و بسته شدن تیکت نمایش میدهند.

Show Length Of Time Ticket Was Opened: با استفاده از این گزینه هم میتونید تا مدت زمان کلی باز بودن تیکت را ثبت کنید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

Show Channel Field: با استفاده از این گزینه میتونید تا فیلدهای دیگری که برای کاربر وجود داره را نمایش دهید. این فیلدها مربوط به اطلاعات کاربر هست که در صفحه پروفایل وی ثبت شده، فیلدهایی مثل ایمیل، صفحات اجتماعی و… که با فعال کردن در لیست تیکت‌ها در کنار اطلاعات کاربر در هر تیکت نشون داده خواهد شد.

Show Documentation Tab: با فعال کردن این گزینه تب مستندات نمایش داده خواهد شد.

Show Bulk Actions Tab: با فعال کردن این گزینه امکان کارهای دسته جمعی برای تیکت‌ها فعال میشه که میتونید از اون برای تغییر وضعیت تیکت‌ها، حذف، ویرایش و… به صورت چندتایی استفاده کنید.

Show Preferences Tab: با استفاده از این گزینه هم تن پیشرفته نمایش داده خواهد شد.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

مقاله تیکت: از این گزینه میتونید تا برگه مورد نظر برای ثبت تیکت در وردپرس را انتخاب کنید. با نصب این افزونه برگه‌های مربوط به ثبت تیکت، تیکت ها و… به صورت خودکار ساخته میشن اما اگر به صورت خودکار ساخته نشدند میتونید با قرار دادن شورت کد و ساخت برگه جدید در وردپرس فرم‌ها را نمایش دهید.

لیست تیکت ها: از این گزینه هم میتونید برگه مورد نظر برای نمایش تیکت‌های من در وردپرس را انتخاب کنید تا با مراجعه به آدرس این برگه کلیه تیکت‌های کاربر نمایش داده بشه.

 محتوا: در نهایت در بخش محتوا هم میتونید قوانین ثبت تیکت را وارد کنید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

با مراجعه به تب استایل میتونید پوسته دلخواه برای تیکت و پشتیبانی وردپرس را تعیین کنید. اما در حال حاضر در این افزونه فعلا تنها میشه از یک پوسته استفاده کرد و اگر قصد استفاده از پوسته دلخواه رو دارید باید خودتون دست به کار شده و طراحی کنید.

استفاده از ادیتور توسط مشتری: با فعال کردن این ادیتور وردپرس برای کاربران نمایش میشه تا از ابزار موجود در ادیتور استفاده کنند. حالا در نهایت در بخش رنگ‎ها، میتونید رنگ مورد نظر برای هر بخش از سیستم پشتیبانی وردپرس را انتخاب کرده و متناسب با قالب سایت خودتون از یک طراحی مناسب استفاده کنید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

حالا به تب ایمیل‌ها مراجعه کرده و بخش‌هایی همچون درج لوگو، هدر ایمیل، فوتر ایمیل، متن ایمیل ارسالی همراه با جزییات تیکت و موارد دیگه مثل محتوای ایمیل برای تیکت جدید، محتوای ایمیل پاسخ به تیکت‌ها، محتوای ایمیل هنگام بسته شدن تیکت وردپرس و…  را تعیین کنید. با فعال کردن گزینه Use Template میتونید تا از قالب ایمیل برای ایمیل‌های ارسالی استفاده کنید و در نهایت در بخش E-Mail Defaults هم میتونید اطلاعاتی مثل نام ارسال کننده ایمیل، آدرس ایمیل ارسال کننده و ایمیل دریافت پاسخ را مشخص کنید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

با مراجعه به تب آپلود فایل میتونید تا امکان ارسال و دریافت فایل در تیکت‌ها را فراهم کنید. یکی از ویژگی‌های مهمی که در یک سیستم پشتیبانی وردپرس مورد اهمیت هست اینه که کاربران قادر باشند فایل هم ارسال کنند. برای این منظور ابتدا تیک گزینه فعال کردن آپلود فایل را فعال کنید تا امکان ارسال فایل برای همه کاربران فعال شود و سپس سایر بخش‌ها را هم به صورت زیر شخصی سازی کنید.

حداکثر فایل ها: از این بخش تعداد فایل‌های قابل ارسال در هر تیکت را انتخاب کنید.

حداکثر سایز فایل: از این بخش حداکثر اندازه حجم فایل‌ها را تعیین کنید تا اگر فایلی حجم بیشتر از این مقدار داشت در وردپرس آپلود نشود.

اجازه دادن به چه نوع فایل هایی: در نهایت از این بخش هم انواع فرمت فایل که کاربران قادر به آپلود فایل در وردپرس هستند را وارد کنید. هر فرمت فایل را با کاراکتر کاما انگلیسی از هم جدا کنید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

ورود سفارشی/صفحه ثبت نام: با استفاده از این بخش میتونید برگه دلخواه برای صفحه ورود و ثبت نام سیستم تیکت وردپرس را انتخاب کنید.

مدیریت همه را ببیند: با فعال کردن این گزینه کلیه کاربرانی که دارای نقش کاربری مدیر کل هستند میتوانند کل تیکت‌ها را ببینند و آنها را مدیریت کنند.

کارمند پشتبانی با درسته کاربری Agent همه را ببیند: یکی از قابلیت‌های افزونه تیکت وردپرس اینه که میتونید کاربرانی را به عنوان پشتیبان انتخاب کنید حالا برای اینکه قادر باشند تیکت‌ها را ببینند لازمه تا این گزینه را فعال کنید.

Ticket Topic Slug: با استفاده از این گزینه هم میتونید نام تیکت در وردپرس را انتخاب کنید تا پیوند یکتا در تیکت‌ها بر اساس آی‌دی، شماره تصادفی و یا دلخواه باشد.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

حالا بعد از اینکه تنظیمات را ذخیره کردید به مسیر تیکت‌ها> Departments مراجعه کرده و دپارتمان‌های پشتیبانی وردپرس را مشخص کنید. با مراجعه به منوی priorities هم میتونید تا درجه اهمیت برای تیکت‌ها تعریف کنید تا کاربران بر اساس نیازی که برای ثبت تیکت در وردپرس دارند مشخص کنند که تیکت اونها در چه سطح اولویتی قرار داره.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

حالا از اکانت خودتون خارج بشید و یا اینکه با استفاده از یک اکانت دیگه با استفاده از مرورگر دیگه‌ای وارد سایت شده و به برگه‌های که برای ثبت تیکت ایجاد کردید مراجعه کنید. همونطور که در تصویر زیر میبینید با مراجعه به برگه تیکت‌های من یا ثبت تیکت با صفحه ورود مواجه میشید که لازمه ابتدا اکانت داشته باشید و در اون وارد بشید اگر هم حساب کاربری ندارید یکی ایجاد کنید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

بعد از ورود به حساب برای ثبت تیکت صفحه قبت تیکت در وردپرس برای شما مشابه تصویر زیر باز میشه که در اون میتونید تا اقدام به ثبت عنوان تیکت، موضوع تیکت، اولویت تیکت، واحد پشتیبانی، متن تیکت و در نهایت اگر قصد آپلود فایل دارید هم فایل مورد نظرتون را انتخاب کنید تا در هنگام ایجاد تیکت و پشتیبانی در وردپرس در سایت ثبت شود.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

بعد از ثبت تیکت خواهید دید که جزییات تیکت به صورت زیر براتون نمایش داده میشه و در اون اطلاعاتی مثل عنوان، واحد پشتیبانی، درجه اهمیت تیکت، محتوا، فایل ارسالی و… نمایش داده خواهند شد.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

حالا اگر به پیشخوان وردپرس در مسیر تیکت‌ها مراجعه کنید خواهید دید که تیکت ارسالی در این لیست نمایش داده میشه و میتونید جزییات تیکت را در اون مشاهده کنید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

با مراجعه به صفحه تیکت وضعیت اون به باز تغییر پیدا میکنه که میتونید به اون پاسخ داده و اقداماتی مثل تغییر وضعیت، بستن تیکت، ارسال فایل در تیکت و… را استفاده کنید.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

حالا بعد از اینکه پاسخ کاربر را دادید کاربری که برای شما تیکت ارسال کرده هنگام دریافت پاسخ اعلان از طریق ایمیل مبنی بر پاسخ دادن تیکت براش ارسال میشه و در نهایت با مراجعه به پنل کاربری خودش قادره تا مشابه زیر پاسخ دریافتی به تیکت را مشاهده کرده و در صورت نیاز پاسخ ارسال کنه یا اینکه تیکت را به حالت بسته تغییر بده.

ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا اقدام به ایجاد سیستم پشتیبانی در وردپرس و فراهم کردن ارسال تیکت در وردپرس با استفاده از افزونه تیکت وردپرس بکنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.7/5 - (15 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۳۳ دیدگاه ها

  1. سلام
    ممنون از مقاله عالیتون
    یه سوال دارم اینکه بعد از نصب افزونه تیکت آیا باید به کاربر “نقش” خاصی را بدهیم یا اینگه با همون نقش معمولی “مشترک” این اجازه را دارد؟

    ممنون میشم به سوالم جواب بدید

    1. سلام و روز بخیر، کاربران بعد از اینکه از صفحه ثبت تیکت در سایت ثبت نام کردند قادر به ارسال تیکت هستند و باید نقش کاربریشون روی همین باشه تا امکان ارسال تیکت داشته باشند. میتونید با استفاده از مقاله آموزش تعیین سطح دسترسی کاربران و نویسندگان در وردپرس هم نقش کاربری مشترک که روی سایت شما تعیین شده را تغییر بدین و امکان ارسال و مدیریت تیکت را براشون فراهم کنید.
      موفق باشید

  2. از این افزونه میتوان برای ووکامرس استفاده کرد؟
    امکان ارسال تیکت برای مهمان را دارد؟
    پیشنهاد شما چه افزونه ای هست؟(محصول فیزیکی است)

      1. درود، نصب کردم اما …
        1- تیکت برای مهمان بنمایش در نمی آید! از کدام قسمت باید تنظیم شود؟

        2- ثبت نام وردپرس بستم و فقط از طریق ووکامرس(my-account) امکان ثبت نام وجود داره. حالا چطور میتونم نقش کاربری که از my-account ثبت نام میکنه به Support user تغییر بدم؟ (بصورت پیشفرض ثبت نام از طریق my-account مشتری یا customer ثبت میشه)

        1. 1. امکان ثبت تیکت برای مهمان در نسخه‌های قبلی وجود داشت که ظاهرا برداشته و لازمه کاربران ثبت نام کنند تا بتونن تیکت ثبت کنند.
          2. ثبت نام را از تنظیمات وردپرس باز بزارید و نقش کاربری را روی support user قرار بدین تا امکان ثبت تیکت را داشته باشند، بعد از تب Product management تیک گزینه Synchronize Woocommerce Products را فعال کنید تا با ووکامرس مچ شده و مشتریان امکان ثبت تیکت را داشته باشند.

          1. ?
            متاسفانه راهنمایی های شما اشتباهه!!!!
            اول که گفتین امکان ارسال تیکت برای مهمان وجود داره که نداره!!!
            دوما کاربری که از طریق ووکامرس ثبت نام میکنه(my-account) ، بصورت پیشفرض نقش کاربری مشتری داده میشه. این افزونه فقط به نقش support user اجازه ارسال تیکت میده! Synchronize Woocommerce Products محصولات ووکامرسُ بصورت اتوماتیک با این افزونه همگام سازی میکنه!!! این قسمتی که گفتین چه ارتباطی با نقش کاربر ثبت نام شده از طریق ووکامرس(my-account) داره؟!!!(کاربر ووکامرس از wp-login.php ثبت نام نمیکنه که از طریق تنظیمات همگانی نقش کاربری بگیره)

            1. بابت اشتباه پوزش میخوام. یک سال پیش خودم از این افزونه استفاده میکردم، البته نسخه تجاری و بر اساس چیزایی که یادم مونده بود گفتم، الان تو لوکال هاست که نصب کردم دیدم یه سری تغییرات داشته. همونطور که خودتون هم گفتید باید محصولات را تک تک انتخاب کنید تا امکان ثبت تیکت داشته باشن.
              https://getawesomesupport.com/documentation/woocommerce

              اگه نیازتون با این شرایط رفع نمیشه نسخه تجاری افزونه رو بررسی کنید و از اون استفاده کنید یا از افزونه‌های تجاری مشابه.

  3. سلام و وقت بخیر
    امکان این هست که برای هر دپارتمان یا دسته بندی یه کاربر تعریف کنیم که فقط اون کاربر به اون تیکت ها دسترسی داشته باشه؟

  4. سلام
    چند سوال
    ۱- ایا گزینه ای وجود داره که صرفا پس از خرید هرکالا بشه در مورد اون کالا تیکت فرستاد؟
    ۲- در مارکت های چند فروشندگی آیا تیکت برای فروشنده ارسال میشه؟

    1. سلام،
      1. بله این گزینه برای محصولات ووکامرس در دسترس هست که باید محصولات رو انتخاب کنید.
      2. فکر می‌کنم این مورد داخل نسخه پولی افزونه باشه، باید بررسی کنید.

  5. سلام
    من می خواهم تو سایتم یه امکانی که رو فراهم کنم که مشتریانی که سیستم هاشونو برای تعمیر آوردن، بتونند ثبت نام کنند و وارد حساب کاربری خودشون بشن و بتونند لیست کاراهایی که برای تعمیر تحویل دادند رو ببیند و براساس رسیدشون جستجو کنند و از وضعیت (تعمیرشده یا خیر) مطلع شوند. همچنین اماکن برآورد قیمت هم وجود داشت هباشد یعنی ما هزینه را اعلام کنیم و مشتری موافقت یا عدم موافقت خود را اعلام کند…(در حال حاضر از افزونه userpro برای ثبت نام استفاده می کنم)
    ممنون میشم راهنمایی کنید از چه افزونه ای استفاده کنم؟آیا با این افزونه امکان همچین کاری وجود دارد؟

  6. سلام از مطالب خوبتون . یک سوال فنی دارم . آیا امکان تایید شماره موبایل با ارسال کد تایید وجود داره ؟ میتونید یک افزونه در این رابطه معرفی کنید ؟

    1. سلام وقت بخیر؛
      بله چنین امکانی وجود داره دقیقا عنوان “افزونه وریفای موبایل برای whmcs” رو جستجو کنید.

  7. سلام وعرض ادب
    من این افزونه رو کنار افزونه پنل کاربری استفاده می کنم وقتی تیکت های من رو کلیک می کنم از پنل خارج میشه …آیا در تنظیمات این افزونه جایی هست که صفحات ارسال تیکت و همه تیکت‌ها را روی پنل کاربری قرار داد؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

  8. سلام . ببخشید من در وردپرسم از افرونه ultimate member برای مدیریت کاربران استفاده میکنم . ولی نمیدونم چرا کرابران بعد از ثبت نام نمیتونند تیکت ارسال کنند . و میگه شما اجازه به ثبت تیکت ندارید. ونقش کاربر هم روی support user هست

  9. وقت بخیر
    من راجع به این افزونه سوال داشتم
    میخوام تنظیم کنم به کسی که ثبت نام میکنه ایمیل نام کاربری بره اما ارسال کننده ایمیل وردپرس میشه
    چکار باید کنم ایمیل خودم بشه؟

    1. سلام و احترام؛
      در قسمت تنظیمات افزونه و انتهای سربرگ ایمیل ها می تونید تنظیمات اضافه تری از جمله ارسال کننده ایمیل رو هم تعیین کنید.

  10. سلام، ببخشید این افزونه قابلیتی داره که فقط در قسمت {my-account} کنار قسمت های پیشخوان،سفارش ها،دانلودها و… یه قسمت دیگه اضافه بشه به نام پشتیبانی؟؟

  11. سلام
    کاربرای سایت من از طریق ثبت نام ووکامرس عضو سایت می شن و نقش پیش فرض برای کاربران “مشتری” است و افزونه به کاربران نقش مشتری اجازه ثبت تیکت نمی دهد
    برای ثبت تیکت باید نقش کاربر را به “کاربر پشتیبان” به صورت دستی تغییر بدم تا بتونه ثبت تیکت کنه
    چطور میتونم نقش پیش فرض ووکامرس را هنگام ثبت نام “کاربر پشتیبان” بزارم یا امکان ثبت تیکت رو به کاربر با نقش “مشتری” هم بدم

    1. سلام و احترام؛
      از افزونه های تغییر سطوح دسترسی می تونید کمک بگیرید و رول های مورد نظر برای نقش دلخواه در ووکامرس رو تعریف کنید.
      یا اینکه نقش کاربر پیش فرض ووکامرس رو تغییر بدید که منطقی تر هستش. می تونید قطعه کد زیر رو به فایل فانکشن ووکامرس واقع در مسیر woocommerce/includes/wc-user-functions.php اضافه کنید:

      add_filter( 'woocommerce_new_customer_data', 'customer');
      function customer($new_customer_data){
      $new_customer_data['role'] = get_option( 'default_role' );
      return $new_customer_data;
      }

      و در نهایت به کمک آموزش زیر نقش پیش فرض سایت رو از طریق پیشخوان وردپرس تغییر بدید:
      آموزش نحوه تغییر نقش پیش فرض کاربر تازه در وردپرس

  12. سلام ممنون از مقاله خوبتون
    میخواستم بدونم که امکان اتصال به پنل پیامکی رو هم داره ؟
    یعنی وقتی که پاسخ تیکت داده شد پیامک به کاربر ارسال بشه که تیکت جواب داده شده !؟
    حالا تو فیلد ثبت نام هم میشه شماره موبایل کاربر رو گرفت

    1. با سلام دوست عزیز
      بهتر است بررسی کنید که چه شرکت هایی خدمات پشیتبانی این سیستم تیکت را در ایران ارائه می دهد و سپس از طریق آنها بررسی کنید که آیا امکان اتصال به پنل پیامکی ممکن می باشد یا نه و در نهایت نیز بررسی کنید که از کدام یک از پنل های موجود پشتیبانی می کنند.
      موفق و پیروز باشید

  13. سلام وقت بخیر. من میخوام وقتی کسی میخواد تیکت ثبت کنه در یک بخشی (مثلا در قسمتی که متن تیکت رو مینویسه) بتونه یکی از گزینه هایی که ما تعریف کردیم رو انتخاب منه و به همراه متن برای ما ارسال کنه (مثلا یک نظرسنجی یا گزینه هایی بگذاریم یکیش رو تیک بزنه یا بتونیم شورت کد گرویتی فرم رو به ادیتور اضافه کنیم) آیا در این افزونه این امکان وجود داره به اون بخش همچین چیزی اضافه کنیم ؟

  14. سلام
    اون بخش هست که نوشته ثبت تیکت و مشاهد تیکت این ها هر کدوم یم بخش جدا هستن میشه همه ی این ها رو داخل یک بخش گذاشت مثلا : تیکت پشتیبانی

  15. سلام . ببخشید بنده وقتی ثبت نام می کنم می نویسه (شما اجازه به ثبت تیکت ندارید) . مشکل از کجاست ؟ ممنون

  16. سلام وقت بخیر
    وقتی افزونه رو ست کردم وقتی اعضام میخوان تیکت بدن میگه شما اجازه تیکت دادن ندارید! باید چیکار کنم؟
    و اینکه نسخه های مختلفش تست کردم رفع نشد
    فارسی ساز نداره؟ چون خوب فارسی نشده؟

  17. سلام وقت بخیر
    1. علاوه بر دپارتمان، priority، چنل و ticket type امکان اضافه کردن دسته بندی های دیگر به فرم هست?
    2. امکان جا به جایی فیلدها وجود داره؟ مثلا دپارتمان در قسمت پایین فرم نمایش داده بشه؟

  18. سلام
    هنگام ثبت نام به من خطا ( نام مستعار نمی تواند بیش تر از 50 حرف باشد ) می دهد
    البته در فرم شما که در بالا به عنوان نمونه گذاشتید گزینه (نام کاربری ) دارد و شما در آن قسمت کلمه sadeghi را گذاشتید ولی برای فرم ثبت نام من چنین گزینه ای ندارد
    من وقتی تمام اطلاعات شامل – نام – نام خانوادگی ایمیل – رمز را وارد می کنم و روی ساخت رمز کلیک می کنم به من اجازه ثبت نام و ورود به سایت را نمی دهد
    ممنون میشم بفرمایید چگونه در تنظیمات این مورد را درست کنم

  19. سلام وقت بخیر
    فعالیت ما در زمینه یک سایت آموزشی به صورت آنلاین که همراه با پشتیبانی آموزشی هستش چند سالی در این زمینه فعالیت داریم و قصد داریم روند پشتیبانی خود را از قالب گروه های تلگرامی به بخش سایت انتقال بدیم
    روند کار به این صورت هستش که میخواهیم قالب تیکتی داشته باشه و به صورت دپارتمان های شبکه ای همراه با پاسخ دهی اتوماتیک تیکت باشه
    از اینکه راهنمایی میکنید متشکرم
    از پاسخگویی شما سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *