آموزش های وردپرس

تحلیل تخصصی بارزترین ویژگی های قالب فروشگاهی فلت سام

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین روز به روز آسان تر شده و همین امر نیز سبب می شود تا افراد بیشتری به سمت آن روی بیاورند. در واقع بعد از تهیه هاست و دامنه با کیفیت و نصب یک سیستم مدیریت محتوا مناسب مثل وردپرس زمان آن می رسد که وب سایت خود را با توجه به نیاز شخصی سازی کنید. برای شخصی سازی و زیباتر کردن ظاهر وب سایت باید یکی از قالب های موجود در بازار را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. انتخاب قالب مناسب به ویژه قالب برای وب سایت وردپرسی امری مهم به شمار می رود. یکی از قالب هایی که از طرفداران زیادی برخوردار است، قالب فروشگاهی فلت سام نام دارد. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم قالب فروشگاهی فلت سام را مورد بررسی و ارزیابی تخصصی قرار داده و مزایا و معایب آن را با شما در میان بگذاریم. بدین ترتیب می توانید با داشتن شناخت کافی و دانستن ویژگی های آن قالب مورد نظر خود را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

معرفی قالب فروشگاهی فلت سام

flatsome یک قالب فروشگاهی محبوب وردپرسی است که شما می توانید از آن برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی یا شرکتی جذاب روی سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده کنید. در واقع شما می توانید با نصب وردپرس و نصب و فعال سازی ووکامرس روی آن خیلی راحت یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید. اما موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که با وجود ویژگی های بسیار مناسبی که ووکامرس دارد، باز هم شما نمی توانید تنها به آن تکیه کنید. نیاز دارید که با نصب یک قالب که ویژگی های مورد نظر شما را دارد، وب سایت خود را به آن شکلی که نیاز دارید سفارشی سازی کرده و ظاهر جذاب تری را ایجاد کنید.

اگر به دنبال یک قالب چند منظوره مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه هستید و سرعت و بهینه بودن وب سایتتان برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، قالب فروشگاهی فلت سام می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد. چرا که قالب flatsome دارای سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس است و از نهایت سرعت و بهترین عملکرد ممکن برخوردار است.

در نظر داشته باشید که هر چقدر که وب سایت فروشگاهی شما از ظاهر زیباتری برخوردار باشد و امکانات بیشتری را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهد، شما شانس بیشتری را در جلب نظر آنها خواهید داشت. در قالب فروشگاهی فلت سام تلاش شده است تا با ارائه ظاهری زیبا و حرفه بهترین عملکرد ممکن را به کاربران ارائه شود. این قالب می تواند انتخاب مناسبی برای راه اندازی یک فروشگاه کاملاً بهینه و حرفه ای باشد. در ادامه تصمیم داریم به شکل دقیقی به بررسی قالب فلت سام بپردازیم تا شما بتوانید آگاهانه درباره استفاده یا عدم استفاده از این قالب تصمیم گیری کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 🙂

بررسی مزایا و معایب قالب فلت سام

بررسی مزایا و معایب قالب فلت سام

قالب فروشگاهی فلت سام یک قالب چند منظوره است و در جهت زیباتر کردن وب سایت های ووکامرسی مورد استفاده قرار می گیرد و با تمامی نسخه های ووکامرس همخوانی کامل دارد. شما با نصب این قالب می توانید از ابزارها و قابلیت های مختلفی که برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای به آن نیاز دارید برخوردار شوید.  اصلی ترین و بارزترین ویژگی قالب فلت سام این است که همه افراد با هر سطح دانشی می توانند آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند. در واقع تفاوتی ندارد که شما قصد دارید چه نوع وب سایتی را راه اندازی کنید یا وسعت فعالیت وب سایتتان چقدر است، flatsome قالبی است که می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در ادامه به برخی از ویژگی های مثبت و منفی این قالب وردپرسی محبوب اشاره خواهیم کرد.

مزایای قالب فروشگاهی فلت سام

  • اولین ویژگی بارز قالب فروشگاهی فلت سام بهینه بودن آن برای موتورهای جستجو است. همین امر سبب شده تا این اطمینان را داشته باشید که با نصب قالب می توانید به شکل راحت تری رتبه های ابتدایی نتایج جستجو گوگل را به دست بیاورید.
  • نصب قالب فلت سام بسیار آسان بوده و شما می توانید با مشاهده ویدیو 2 دقیقه تهیه شده از این قالب به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش تخصصی آن را نصب و مورد استفاده قرار دهید.
  • از این قالب می توان برای ساخت فروشگاه های اینترنتی ووکامرسی استفاده نمود.
  • این قالب به شکلی مناسب طراحی شده و بعد از نصب آن روی وردپرس خود می توانید از یک ظاهر زیبا و مخاطب پسند برای وب سایت خود برخوردار شوید.
  • روی قالب فروشگاهی فلت سام یک کتابخانه پر از تصاویر رایگان و طرح های آماده مناسب وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کرده و تا حد زیادی در زمان خود صرفه جویی کنید.
  • شما به راحتی می توانید روی این قالب از انیمیشن های CSS و جلوه های خاص استفاده کنید.
  • به دلیل پشتیبانی از صفحه سازهای مختلف به راحتی می توانید اسلایدرها و بنرهای مختلفی را طراحی کرده و در هر بخشی از وب سایت که تمایل دارید، قرار دهید.
  • این قالب به صورت منظم بروز رسانی شده و بهبود پیدا می کند می توانید به راحتی از این بروز رسانی ها بهره ببرید.
  • فلت سام از تمامی نسخه های ووکامرس پشتیبانی کرده و با آنها همخوانی کامل دارد.
  • فلت سام به عنوان یک قالب فروشگاهی و شرکتی شناخته می شود اما به دلیل قابلیت های بسیار زیادی که دارد برای راه اندازی هر نوع وب سایت دیگری نیز می تواند مناسب باشد.
  • قابلیت نصب و استفاده از صفحه سازهای محبوب
  • ارائه بیش از 19 طراحی صفحه اصلی منحصر به فرد
  • پشتیانی از 12 هدر مختلف برای شخصی سازی وب سایت
  • پشتیبانی قالب از بیش از 700 فونت مورد قبول گوگل
  • کتابخانه flatsome studio دارای بخش های طراحی شده پیش فرض و دموهای زیادی است.
  • عملکرد بالای این قالب از نظر سرعت بارگذاری
  • استفاده از فوتر 3 لایه ای مدولار

معایب قالب فروشگاهی فلت سام

  • اگر شما تصمیم دارید که قالب خود را به قالب دیگری تغییر دهید، این کار کمی سخت و زمان بر خواهد بود.
  • این قالب به نسبت سنگین می باشد و روی هر هاستی نصب نمی شود. باید از هاستی استفاده کنید که برای این قالب بهینه سازی شده باشد. هاست مخصوص وب سایت وردپرسی یا هاست مخصوص فروشگاه اینترنتی میزبان فا این قابلیت را دارا می باشد.

ویژگی های قالب فلت سام

دموهای قالب وردپرس فلت سام

یکی از راه های اصلی برای تشخیص قالب مناسب بررسی دموهایی است که توسط سازندگان آن قالب در اختیار عموم قرار گرفته است. شما می توانید با مشاهده وب سایت های آماده هر قالب به راحتی متوجه شوید که آیا قالب مورد نظر می تواند برای وب سایت شما مناسب باشد یا نه. قالب فروشگاهی فلت سام نیز همانند قالب های دیگر دارای وب سایت های آماده منحصر به فردی است کاربران این امکان را دارند که قبل از اقدام برای خرید قالب وردپرسی فلت سام به روش های مختلف آنها را مشاهده و مورد ارزیابی قرار دهند. در قالب flatsome وردپرس تمرکز اصلی روی داشتن سازگاری با ووکامرس و ارائه امکان راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای است. اما در کنار آن این امکان را دارید تا از این قالب چند منظوره برای راه اندازی وب سایت خود در حوزه های مختلف استفاده نمایید. در ادامه می توانید برخی از دموهای قالب فروشگاهی فلت سام را مشاهده کنید.

ویژگی های بارز قالب flatsome

قالب فروشگاهی فلت سام یکی از قالب های محبوب در میان کاربران است که به دلیل سازگاری بالای این قالب با فروشگاه ساز ووکامرس و ارائه قابلیت ها و امکانات مختلف منحصر به فرد انتخاب بسیاری از افراد می باشد. با خرید پوسته فروشگاهی فلت سام می توانید یک وب سایت وردپرسی حرفه ای یا یک فروشگاه اینترنتی منحصر به فرد را طراحی و راه اندازی نمایید. در صورتی که قصد خرید قالب فلت سام وردپرس را دارید این امکان برای شما مهیا شده تا در ادامه بتوانید با ویژگی های اصلی و منحصر به فرد این قالب آشنایی پیدا کنید.

سازگاری کامل قالب فلت سام وردپرس با فروشگاه ساز ووکامرس

اصلی ترین ویژگی قالب چند منظوره فلت سام که به آن دقت زیادی می شود، سازگاری این قالب با فروشگاه ساز ووکامرس است. در صورتی که قصد راه اندازی یک فروشگاه حرفه ای با امکانات مختلف را دارید که بتواند تجربه کاربری خوبی برای مشتریانتان فراهم کند، می توانید به خرید قالب فروشگاهی فلت سام فکر کنید. این قالب از نظر سازگاری با ووکامرس در شرایط بسیار ایده آلی قرار گرفته است. همچنین شما این امکان را دارید که از افزونه های سازگار و اصلی ووکامرسی که قابلیت های جانبی مختلف را به وب سایتتان اضافه می کند استفاده کرده و فروشگاه خود را شخصی سازی کنید.

سازگاری کامل قالب فلت سام وردپرس با فروشگاه ساز ووکامرس

ارائه صفحه ساز اختصاصی در قالب فروشگاهی فلت سام

ویژگی بارز دیگر قالب فروشگاهی فلت سام که باید به آن اشاره کرد، صفحه ساز اختصاصی این قالب است. در حال حاضر روی قالب flatsome صفحه سازی تحت عنوان UX builder ارائه می شود که به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و شخصی سازی نمایند. شما از طریق این صفحه ساز و با استفاده از قابلیت drag & drop می توانید به راحتی بخش های مختلف وب سایت خود را مدیریت کرده و صفحات زیبا و منحصر به فردی را طراحی کنید. موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تاکنون به صورت رسمی درباره سازگاری این پوسته با صفحه سازهای محبوب المنتور و ویژوال کامپوزر اشاره ای نشده است. اما تاکنون گزارشی درباره عدم سازگاری قالب فروشگاهی فلت سام با این افزونه ها نیز ارائه نشده است. در نتیجه با وجود قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی که این صفحه ساز در اختیار افراد قرار می دهد، پیشنهاد ما به شما این است که از صفحه ساز اختصاصی UX builder استفاده نمایید.

ارائه صفحه ساز اختصاصی در قالب فروشگاهی فلت سام

ارائه بیش از 15 وب سایت آماده در قالب فلت سام وردپرس

در صورت خرید قالب فروشگاهی فلت سام شما این امکان را دارید که از بیش از 15 وب سایت آماده ای که ارائه شده را برای راه اندازی وب سایت خود استفاده نمایید. دموهای مورد اشاره تنها به فروشگاه های اینترنتی محدود نمی شوند و شما می توانید با استفاده از آنها به راحتی هر نوع وب سایتی که تمایل دارید را راه اندازی نمایید. خوشبختانه توسعه دهندگان قالب flatsome به صورت منظم در حال بروز رسانی این قالب بوده و در تلاش هستند تا با ارائه دموهای آماده بیشتر به شما در زمینه راه اندازی وب سایت مورد نیازتان کمک کنند.

ارائه بیش از 15 وب سایت آماده در قالب فلت سام وردپرس

قابلیت سفارشی سازی بالای قالب چندمنظوره فلت سام

خوشبختانه قالب وردپرسی فلت سام از قابلیت بسیار بالایی در زمینه سفارشی سازی برخوردار است. شما می توانید بعد از خرید قالب فروشگاهی فلت سام با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب یعنی صفحه ساز UX builder و همچنین از طریق قابلیت ها و امکانات متنوعی که در تنظیمات پوسته در اختیار شما قرار می گیرد، به راحتی وب سایت خود را مطابق با نیازها و سلیقه خود شخصی سازی کنید. قابلیت هایی مثل هدر و فوترهای آماده متنوع، آیتم ها و عناصر زیبا و منحصر به فرد، اسلایدرهای اختصاصی قالب و سیستم طراحی بنرهای حرفه ای و بسیار از موارد دیگر تنها بخشی از امکانات متنوعی است که بعد از خرید قالب فروشگاهی فلت سام و نصب آن روی وب سایتتان در اختیار شما قرار می گیرد.

قابلیت سفارشی سازی بالای قالب چندمنظوره فلت سام

پشتیبانی قالب فروشگاهی فلت سام از بک گراند ویدیویی و پارالاکس

یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی قالب فروشگاهی فلت سام که می توان به آن اشاره کرد، امکان استفاده از بک گراندهای ویدیویی و پارالاکس است. در حال حاضر استفاده از این نوع بک گراند بسیار رایج شده و افراد تلاش می کنند تا با استفاده از آنها تجربه کاربری لذت بخش تری را برای کاربران خود فراهم کنند. در کنار آن نیز زمانی که شما از قابلیت پارالاکس در وب سایت خود استفاده می کنید، در دید کاربران حرفه ای تر به نظر رسیده و می توانید نتیجه بهتری را در تعامل با آنها کسب نمایید.

پشتیبانی قالب فروشگاهی فلت سام از بک گراند ویدیویی و پارالاکس

ارائه قابلیت استودیو فلت سام

در بخش استودیو قالب فلت سام وردپرس بیش از 300 پلتفرم و بخش های مختلف ارائه شده است. شما می توانید به راحتی هر یک از آنها را که تمایل دارید انتخاب کرده و در بخش های مختلف وب سایت خود مورد استفاده قرار دهید. استودیو flatsome یک کتابخانه بسیار بزرگ است که به شما امکان دسترسی به تصاویر، طراحی ها و پلتفرم های آماده خلاقانه و رایگان را می دهد. تمامی این موارد توسط تیم توسعه دهنده قالب فروشگاهی فلت سام طراحی شده و در نتیجه انحصاری می باشند. شما به راحتی می توانید از طریق صفحه ساز اختصاصی این پوسته وارد استودیو آن شده و با چند کلیک مواردی که می خواهید را در وب سایتتان پیاده سازی کنید.

ارائه قابلیت استودیو فلت سام

بهینه بودن قالب flatsome برای موتورهای جستجو

داشتن عملکرد مناسب در موتورهای جستجو یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که در هنگام راه اندازی و مدیریت یک وب سایت وردپرسی باید به آن دقت لازم را داشت. هر چقدر که یک وب سایت بتواند در نتایج جستجو کلمات کلیدی مورد نظر عملکرد بهتری را داشته باشد، بیشتر توسط مشتریان بالقوه دیده شده و موفقیت بیشتری را به دست خواهد آورد. قالب فروشگاهی فلت سام وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی بشمار می رود که به خوبی سئو شده و در صورت خرید آن می توانید یک وب سایت کاملاً بهینه برای موتورهای جستجو داشته باشید.

بهینه بودن قالب flatsome برای موتورهای جستجو

ریسپانسیو بودن قالب فروشگاهی فلت سام وردپرس

نحوه نمایش وب سایت در صفحه نمایش های مختلف نقش بسیار مهمی در ارائه یک تجربه کاربری مناسب و در نهایت موفقیت آن وب سایت ایفا می کند. یکی از ویژگی های بسیار مهمی که در هنگام خرید قالب وردپرسی خود باید به آن دقت داشته باشید نیز ریسپانسیو بودن قالب است. خوشبختانه قالب فروشگاهی فلت سام در این زمینه عملکرد خوبی را داشته و جزء قالب هایی بشمار می رود که کاملاً واکنش گرا می باشد.

ریسپانسیو بودن قالب فروشگاهی فلت سام وردپرس

آموزش تنظیمات قالب فلت سام

بعد از اینکه تصمیم خود را درباره خرید قالب فروشگاهی فلت سام گرفتید، نیاز است که این قالب را تهیه و روی وب سایت خود نصب نمایید. به منظور نصب و راه اندازی قالب چند منظوره فلت سام وردپرس روی وب سایت خود نیاز است که مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. در گام اول باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در خصوص ورود به پیشخوان وردپرس اقدام کنید.
  2. سپس با استفاده از دستورالعمل های قرار گرفته در مقاله آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس پیش رفته و اقدام به نصب قالب فروشگاهی فلت سام روی وب سایت خود نمایید.
  3. بعد از فعال سازی قالب روی هاست وردپرسی خود منویی تحت عنوان فلت سام به پیشخوان وردپرس وب سایت شما اضافه می شود.  حال زمان آن می رسد تا از طریق این منو اقدام کرده و تغییرات مورد نیاز خود را اعمال نمایید.

آموزش تنظیمات قالب فلت سام

منو فلت سام وردپرس شامل موارد زیر می باشد:

  • فلت سام: این زیر منو در واقع پیشخوان تنظیمات فلت سام بشمار می رود. شما می توانید زبانه های مربوط به بخش های «لایسنس قالب»، «کمک و راهنمایی» و «تاریخچه تغییرات» را در این بخش مشاهده نمایید.
  • لایسنس قالب: در این بخش می توانید جزئیات مربوط به لایسنس قالب flatsome را مشاهده کنید.
  • کمک و راهنمایی: در این قسمت می توانید اطلاعات لازم برای بهبود عملکرد قالب خود را دریافت کرده یا با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.
  • تاریخچه تغییرات: با استفاده از این بخش می توانید تاریخچه تمامی تغییراتی که روی قالب خود اعمال کرده اید با جزئیات کامل آن مشاهده نمایید.
  • ویژگی های قالب: این بخش از منو قالب فلت سام در واقع همان قسمت «سفارشی سازی» قرار گرفته در منو «نمایش» است. با استفاده از این بخش می توانید تنظیمات کلی هر قالبی که روی وب سایت وردپرسی خود نصب می کنید را مشاهده نمایید.
  • پیشرفته: با کمک این بخش می توانید اقدام به اعمال تغییرات مورد نظر خود در قالب نمایید. این تغییرات مختص قالب فلت سام است و از یک قالب تا قالب دیگر متفاوت خواهد بود.
  • راه اندازی: این زیر منو نیز مربوط به فرآیند راه اندازی قالب flatsome است. در واقع شما باید در ابتدا مسیری که در این بخش قرار گرفته است را طی کنید تا در نهایت بتوانید از ویژگی های قالب خود به شکلی بهینه استفاده نمایید.
  • تنظیمات فارسی: اگر شما از نسخه های فارسی این قالب استفاده می کنید، از این بخش می توانید تنظیمات مربوط به زبان فارسی را مشاهده و تغییر دهید.

ویژگی های قالب فلت سام

افزونه های سازگار با قالب وردپرسی فلت سام

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در هنگام خرید قالب مورد نیاز وب سایتتان باید به آن توجه داشته باشید، سازگاری آن با افزونه های مختلف است. چرا که شما در بسیاری از مواقع نیاز دارید تا از افزونه های طراحی شده مختلف برای اضافه کردن قابلیت های خاص به وب سایت خود استفاده نمایید. در نتیجه اگر قالبی که خریداری می کنید با این افزونه ها سازگاری نداشته باشد، به طور قطع با مشکل رو به رو می شوید. خوشبختانه قالب فروشگاهی فلت سام در این زمینه عملکرد خوبی داشته است. در نتیجه اگر قصد خرید قالب فلت سام وردپرس را دارید، می توانید مطمئن باشید که در استفاده از افزونه های کاربردی وردپرس با مشکل رو به رو نمی شوید. برخی از این افزونه های کاربردی که با قالب فروشگاهی فلت سام سازگاری کامل دارند عبارتند از:

افزونه های سازگار با قالب وردپرسی فلت سام

نظرات کاربران بعد از خرید قالب فروشگاهی فلت سام

یکی از بهترین منابعی که می توانید در زمان تصمیم گیری درباره خرید قالب فروشگاهی فلت سام وردپرس به آن مراجعه کنید، نظرات کاربران درباره این قالب است. به طور معمول نظرات کاربران یک پوسته به ویژه کاربرانی که یک قالب را خریداری نموده و مورد استفاده قرار داده اند به افراد کمک می کند تا با نکات مثبت یا منفی آن قالب به شکل بهتری آشنایی پیدا کنند و بتوانند عملکرد بهتری را در زمان تصمیم گیری درباره خرید آن قالب داشته باشند. در ادامه نظرات مثبت و منفی کاربران درباره قالب چند منظوره وردپرسی فلت سام را مورد بررسی قرار می دهیم.

نظرات مثبت کاربران بعد از خرید قالب فروشگاهی فلت سام

نظرات مثبت کاربران بعد از خرید قالب فروشگاهی فلت سام

نظرات منفی کاربران بعد از خرید قالب فروشگاهی فلت سام

نظرات منفی کاربران بعد از خرید قالب فروشگاهی فلت سام

فروشندگان قالب flatsome وردپرس

انتخاب یک فروشنده معتبر موضوع بسیار مهمی است که بعد از تصمیم گیری درباره خرید قالب فروشگاهی فلت سام باید به آن دقت نظر داشته باشید. به طور معمول کاربران برای خرید نسخه اورجینال قالب flatsome به فروشگاه اینترنتی envato که یک مارکت شناخته شده بشمار می رود، مراجعه می کنند. اما موضوعی که باید به آن دقت داشت این است که اگر قصد راه اندازی یک وب سایت فارسی زبان و راستچین را دارید، نمی توانید از نسخه اورجینال و انگلیسی قالب استفاده کنید. در چنین شرایطی بهترین کار این است که به وب سایت های معتبر داخلی مراجعه و اقدام به خرید قالب فلت سام از طریق آنها نمود. در ادامه به معرفی برخی از این فروشندگان خواهیم پرداخت.

  • ابزار وردپرس: این مجموعه از سال 1395 به صورت رسمی وارد عرصه رقابت در دنیای وب شده و کار خود را در زمینه ارائه آموزش های حرفه ای و فروش قالب و افزونه وردپرس آغاز نمود. شما می توانید به منظور خرید قالب فروشگاهی فلت سام به وب سایت فوق مراجعه نمایید.
  • نوین وردپرس: از سال 1393 مجموعه نوین وردپرس فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این وب سایت در زمینه فروش قالب و افزونه وردپرسی فعالیت داشته و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. امکان خرید قالب فلت سام وردپرس در این وب سایت فراهم می باشد.
  • آیلین وب: این وب سایت نسبتاً نوپا از سال 1397 کار خود را در زمینه ارائه خدمات وردپرسی آغاز نموده تاکنون نیز توانسته به موفقیت خوبی دست پیدا کند. شما می توانید انواع قالب وردپرسی از جمله قالب flatsome وردپرس را از طریق این وب سایت خریداری نمایید.
  • ژاکت: وب سایت ژاکت یک نام شناخته شده در زمیه فروش خدمات وردپرسی مختلف از جمله قالب و افزونه بشمار می رود که از سال 1393 به صورت رسمی کار خود را آغاز نموده است. در صورت تمایل می توانید قالب چند منظوره فلت سام را از این وب سایت خریداری کنید.
  • راست چین: یکی دیگر از مجموعه های صاحب نام که در زمینه ارائه انواع مختلف قالب و افزونه فعالیت دارد، مجموعه راستچین است. اگر قصد خرید قالب فروشگاهی فلت سام وردپرس را دارید راست چین منبع خوبی است.
  • ایران فلت سام: این وب سایت با هدف ارائه پشتیبانی و خدمات برتر در زمینه فروش قالب فارسی شده فلت سام وارد عرصه رقابت شده است. خرید قالب flatsome وردپرس و دریافت پشتیبانی آن از طریق این وب سایت برای شما امکان پذیر است.
در نظر داشته باشید که وب سایت های نامبرده تنها با توجه به حوزه فعالیت خود معرفی شده اند و این امر به معنای تایید نحوه عملکرد آنها از سمت مجموعه میزبان فا نمی باشد. شرکت میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در قبال عملکرد آنها ندارد.

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده تا با بررسی تخصصی قالب فروشگاهی فلت سام به شما در زمینه انتخاب این قالب به عنوان قالب اصلی وب سایت وردپرسی خود یاری رسانیم. بدین ترتیب شما می توانید با داشتن شناخت کافی از ویژگی های این قالب آن را انتخاب نموده و روی یک سرویس میزبانی مثل هاست ابری با آپتایم بالا راه اندازی نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما همراه باشید. در مقالات بعدی تصمیم داریم به آموزش کامل تنظیمات قالب فلت سام بپردازیم. اگر هنوز هم در انتخاب قالب خود مردد هستید پیشنهاد می کنیم راهنمای گام به گام انتخاب قالب مناسب برای سایت وردپرسی را مطالعه کنید.

آموزش رایگان وردپرس

4.3/5 - (6 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام و عرض ادب
    مقاله بسیار مفیدی بود.
    فقط یک سوال دارم : از بین قالب‌های فلتسام و آسترا کدوم رو برای یک سایت آموزشی پیشنهاد میکنید؟
    ممنون و سپاسگزارم

    1. با سلام دوست عزیز
      ممنون از ابراز محبت شما. هدف ما نیز در میزبان فا کسب رضایت شما همراهان عزیز است. اما در خصوص سوال مطرح شدهف، در واقع نمی توان به طور قطع به یک قالب اشاره کرد. چرا که هر قالب ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. به همین دلیل توصیه من به شما این است که در ابتدا به این فکر کنید ک دقیقا دنبال چه قابلیت هایی هستید و سپس با بررسی دقیق ویژگی های تمامی قالب های در دسترس به ویژه قالب هایی که نام برده اید، یکی از آنها را انتخاب نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  2. سلام من به مدت 2 سال از قالب فلت سام استفاده کردم.
    سایت هم فروشگاهی بود و هم شرکتی که هم قسمت خدمات
    وبلاگ
    فروشگاه داشت
    و خیلی جاها رتبه های خوبی هم گرفتم ولی جاهایی نتونستم رتبه بگیرم که البته رقابت هم خیلی بالا بود.
    با دو تیم معروف به صورت جداگانه جهت سئو سایت مشاوره گرفتم هر دو معتقد بودند که می‌بایست قالب تعویض گردد.
    به نظر خودم فلت سام کمی سنگین هست و معمولا تو پارامترهای gtmetrix هم مشکلاتی داشت.

    1. سلام وقت بخیر؛
      سپاس از اینکه تجربیات خودتون رو با ما و سایر کاربران به اشتراک می گذارید.
      بله متاسفانه این مورد رو ما هم جزء معایب این قالب مطرح کردیم که کمی سنگین هستش و برای اجرای مطلوب حتما باید روی هاست های پرقدرت پیاده سازی بشه.

  3. مشکل منو شخصی سازی که در قالب فعلا سام لود نمیشه تا تغییرات را روی سایت ایجاد کنیم از چیه ؟!؟!

    1. سلام و احترام؛
      در نسخه های قبلی این قالب، منوها در حالت راست چین به درستی لود نمیشدن یا مشکل داشتن که در آپدیت های بعدی رفع شده. قالبتون رو بروزرسانی بفرمایید و اگر مشکل همچنان پابرجا بود حتما این مورد رو با بخش پشتیبانی مجموعه ای که ازشون قالب رو خریداری کردید مطرح بفرمایید.

  4. سلام وقتتون بخیر، من تازه شروع کردم طراحی سایت رو.. وقتی میخوام از قابلیت استودیوفلت سام استفاده کنم میگه باید ریجستری بشه بعد میشه استفاده کردو دکمه استارت غیرفعال هست، باید چیکارکنم دقیقا؟

    1. سلام و احترام؛
      ایا این قالب را از مجموعه خاصی خریداری نموده اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *