آموزش های وردپرس

آموزش نحوه ورود به مدیریت وردپرس

بعد از نصب و راه اندازی وردپرس روی هاست اولین سوالی که برای کاربران تازه وارد و آماتور وردپرس پیش میاد اینه که چطور می توان وارد مدیریت وردپرس شد؟ با مراجعه به آدرس ورود به وردپرس میتوان به مدیریت سایت در پیشخوان وردپرس وارد شده و هر تغییری که قصد دارید روی سایت ایجاد کنید.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد داریم به معرفی نحوه ورود به مدیریت وردپرس بپردازم. در این آموزش به راهنمای جامعی در رابطه با پیدا کردن آدرس ورود به مدیریت وردپرس خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم به تازگی کار با وردپرس را آغاز کردید و به دنبال صفحه ورود به پیشخوان وردپرس هستید تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.

آموزش نحوه ورود به مدیریت وردپرس

اگر در آموزش‌های نصب وردپرس به خاطر داشته باشید بعد از اتمام مراحل نصب وردپرس با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه می شوید که نام کاربری، رمز و دکمه ورود به مدیریت وردپرس را به شما نمایش خواهد داد.

ورود به مدیریت وردپرس

با کلیک روی دکمه ورود قادر هستید به صفحه ورود به مدیریت وردپرس دسترسی پیدا کنید. اما همیشه این دکمه در دسترس نخواهد بود. بنابراین باید صفحه ورود به وردپرس را به خاطر داشته باشید یا اینکه آن را در مرورگر خود بوکمارک کنید. اگر برای اولین بار به صفحه پیشخوان وردپرس مراجعه کرده باشید خواهید دید که در صفحه‌ای با آدرس site.com/wp-admin قرار دارید.

مسیر wp-admin شاید برایتان آشنا باشد؟ بله درست است، این مسیر مربوط به پوشه wp-admin است که در هاست قرار دارد و کارهای مدیریتی که روی وردپرس انجام می‌دهید از این طریق در دیتابیس ذخیره و پردازش می‌شوند. یکی از بهترین راه‌ها برای ورود به وردپرس از طریق همین آدرس است.

اگر وردپرس را در ریشه هاست نصب کرده باشید می‌توانید با مراجعه به آدرس www.site.com/wp-admin صفحه ورود به مدیریت وردپرس را مشاهده کنید. اگر هم اقدام به نصب وردپرس در ساب فولدر کرده باشید می‌توانید با مراجعه به آدرس پوشه و قرار دادن wp-admin در انتهای آدرس به صفحه ورود پیشخوان وردپرس هداست شوید. به عنوان مثال در پایگاه دانش میزبان فا که وردپرس در فولدر blog قرار دارد باید آدرس را به صورت www.mizbanfa.net/blog/wp-admin وارد کرد. بعد از ورود به این آدرس فرم ورود در وردپرس نمایش داده خواهد شد.

ورود به مدیریت وردپرس

حالا همان طور که در تصویر میبینید برای ورود به وردپرس باید نام کاربری و رمز عبوری که هنگام نصب وردپرس انتخاب کرده اید را وارد کنید. بنابراین نام کاربری یا ایمیل خود را در فیلد اول و رمز انتخابی را در فیلد دوم وارد کرده و روی دکمه ورود کلیک کنید.

در صورتی که رمز خود را فراموش کردید می‌توانید از گزینه فراموشی رمز وردپرس استفاده کرده و رمز جدید در آن ایجاد کنید. اگر هم نام کاربری و ایمیل خود را به خاطر ندارید می‌توانید از طریق دیتابیس به آن دسترسی پیدا کنید.

تغییر رمزعبور و نام کاربری وردپرس از طریق دیتابیس هاست

ورود به مدیریت وردپرس صرفا از طریق wp-admin نیست و می توانید با مراجعه به آدرس wp-login.php هم صفحه ورود به وردپرس را ببینید. برای این کار کافیه بعد از آدرس سایت خودتون عبارت wp-login.php را مشابه www.site.com/wp-login.php یا www.site.com/blog/wp-login.php وارد کنید.

  • آدرس صفحه ورود به وردپرس برای ساب فولدر به صورت yoursite.com/foldername/wp-admin
  • آدرس ورود به پیشخوان برای ساب دامین به صورت subdomain.yoursite.com/wp-admin
  • آدرس ورود به سایت اصلی به صورت yoursite.com/wp-admin

مشکل وارد شدن به پنل مدیریت وردپرس

برخی کاربران به دلیل افزایش امنیت سایت نسبت به تغییر صفحه ورود در وردپرس اقدام می کنند. همین مسئله باعث می شود تا بعد از مدتی که وارد پیشخوان وردپرس نشدند آدرس صفحه ورود تعیین شده را فراموش کنند. اگر برای شما هم چنین حالتی پیش آمده برای یافتن آدرس صفحه ورود به پیشخوان وردپرسکافیست افزونه ای که برای تغییر آدرس ورود به وردپرس استفاده کردید را غیر فعال کنید. برای غیر فعال کردن افزونه در وردپرس بدون دسترسی به پیشخوان وردپرس باید:

  1. اگر از هاست سی پنل استفاده می کنید به کمک آموزش ورود به سی پنل و اگر از هاست دایرکت ادمین استفاده می کنید به کمک آموزش ورود به هاست دایرکت ادمین وارد کنترل پنل خود شوید.
  2.  پوشه افزونه که در مسیر public_html/wp-content/plugins قرار دارد را تغییر نام دهید.
  3. بعد از اینکار همچنان می توانید با مراجعه به آدرس های wp-admin و wp-login.php به صفحه ورود وردپرس دسترسی پیدا نمایید.

در نهایت بعد از اینکه وارد پیشخوان وردپرس شدید مجددا افزونه ای که از آن برای تغییر آدرس ورود به وردپرس استفاده می کردید را فعال کرده و تنظیم کنید.

امیدوارم این آموزش هم مورد پسند و توجه شما قرار گرفته باشد و با استفاده از این آموزش به راحتی توانسته باشید تا به آدرس های ورود به پیشخوان وردپرس دسترسی پیدا کنید. در صورتی که برای ورود به وردپرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.5/5 - (40 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۰۸ دیدگاه ها

  1. با سلام وعرض ادب یک مشکلی که در سایت ووردپرسی من هست این است که وقتی روی آدرس ورود به پیشخوان سایت خودم یعنی goognos.ir/wp-admin کلیک می کنم باپیغام ! We couldn’t find that page.404 مواجه می شم که این پیغام برای تمامی صفحات سایت اصلی من هم میاد آیا می دانید چکار می شود کرد لطفاَ.با تشکر

    1. شرکتی که سایت شرکت ما را طراحی کرده از طریق ورد پرس این را انجام داده اند. و هر ساله مبلغی را بابت هاست و پشتیبانی درخواست می‌کنند. پس از پرداخت درخواست کنترل هاست را کردم که عنوان کردند که چون کارفرماهای دیگر هم روی این هاست هستند نمی‌توانیم. از طریق ایمیل رسمی شرکت که همان ایمیل info سایت است درخواست رسمی فرستادم کنترل هاست از طریق ورد پرس را فرستادند. آیا این همین کنترل اصلی سایت است؟ و اگر رمز آن را تغییر دهم کنترل فقط در اختیار خودم هست؟ و چگونه می‌توان به مدیریت ایمیل های سایت دسترسی پیدا کرد؟

      1. سلام و احترام؛
        برخی طراحان از یک هاست برای میزبانی از چندین سایت استفاده می کنند بر همین اساس امکان دسترسی به پنل مدیریت هاست برای صاحبان وبسایت ها وجود ندارد و تنها می توانند اطلاعات ورود به سایت وردپرسی را در اختیار داشته باشند. امکان تغییر رمز وردپرس از طریق هاست نیز میسر است و شما اگر رمز ورود به وردپرس خود را تغییر دهید همچنان امکان ورود به سایت شما برای شرکت طراحی سایت امکان پذیر است.

        چنانچه به مدیریت ایمیل های خود نیاز دارید می توانید از شرکت طراح سایت خود درخواست نمایید که رمز مرتبط با ایمیل شما را در اختیارتان قرار دهند و شما از طریق یکی از فرمت های زیر وار پنل ایمیل شده و ایمیل های خود را مدیریت کنید:
        mizbanfa.net:2095
        domainname.ir/webmail

  2. سلام ودرود
    من به یک شخصی دسترسی به عنوان نویشنده ددادن و نقش او را هم درست کرده ام
    حالا زمانی که این شخص در قسمت http://www.sitename.com/wp-admin نام کارری و رمز خودش را وارد میکنه به صفحه ی اصلی خود سایت ریدابرکت میشه و به قسمت نوشته ها و افزودن نوشته هدایت نمیشه.

    میش راهنمایی کنید چگونه میتونم درستش کنم؟

  3. سلام من افزونه all in one wp security رو استفاده کردم نمی دونم چه چیزی رو تنظیم کردم الان نمی تونم وارد پیشخوان سایت بشم می نویسه با عرض پوزش اجازه دسترسی به این صفحه را ندارید…
    چیکار کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر؛
      این ارور دلایل متعددی میتونه داشته باشید:
      حالت خطایابی یا WP_Debug رو فعال کنید.
      پرمیشن های سایت رو چک کنید.
      افزونه ای که بهش اشاره کردید رو از طریق هاستتون غیر فعال کنید و مجددا به صفحه لاگین سایت برید به احتمال زیاد این افزونه تداخل ایجاد کرده.

  4. درود و خسته نباشید

    بنده با افزونه هایی که ادرس ورود رو تغییر میدن ادرس ورود به پنل مدیریت رو تغییر داده بودم.
    بعد از جابجایی هاست یعنی تغییر از سرور هاست قبلی به سرور هاست جدید کلا ادرسی که باهاش به پنل مدیریت رو کار میکردم کلا از کار انداخت و با ارور زیر مواجه میشم.
    Error establishing a database connection
    افزونه رو از هاست حذف کردم و ادرس های پیش فرض رو نیز زدم باز کار نکرد و ارور بالا رو داد!
    ممنون میشم راهنمایی کنید ببنید مشکل از چی میتونه باشه؟

    1. سلام روز بخیر؛

        بروز این خطا دلایل متعددی داره از جمله:
        تغییر پیشوند جدول های وردپرسی
        مشکلات دیتابیس
        مغایرت اطلاعات در فایل wp-config.php
        سطح دسترسی ها
        خطاهای حین انتقال سایت

      به کمک آموزش رفع خطای اتصال به پایگاه داده در وردپرس می تونید این ارور رو بررسی و رفع کنید.
      در خصوص ادرس لاگین هم باید تنظیمات لاگین سایتتون رو چک کنید. به صورت پیش فرض از دو ادرس your.site.com/wp-admin و your.site.com/wp-login می تونید وارد پیشخوان وردپرستون بشید. اگر ادرس لاگین رو تغییر دادید و فراموشش کردید می تونید در هاستتون فایل wp-login.php که احتمالا الان با ادرس جدید نامگذاری شده رو پیدا کنید. برای تغییر ادرس لاگین هم می تونید تمام ادرس های قبلی رو با ادرس جدید جایگزین کنید. به فایل general-temaplate در دایرکتوری wp-include هم رجوع کنید. ادرس ها رو جایگزین کنید.
      فقط دقت داشته باشید سطر login-url(‘index.php’,’login’) جایگزین نشه .
      موفق باشید. 🙂

      1. درود
        مشکل حل شد
        و مشکل از localhost فایل wp-config.php بود که باید ای پی هاست مورد نظر رو میزدم که با تغییر اوکی شد.
        تشکر از شما

  5. سلام خسته نباشید
    من به سایت با وردپرس دارم که نمیتونم وارد پیشخوان بشم
    با وارد کردن اسم دامنه وwp-admin یکی از صفحات سایت رو باز میکنه فقط
    اصلا صفحه ای که نام کاربری و رمز رو میخواد نمیاره
    میشه منو راهنمایی کنید چکار کنم ؟

    1. سلام روزبخیر؛
      به صورت پیش فرض از طریق ادرس wp-admin می تونید وارد وب سایت وردپرسی بشید. آدرس ورود به وردپرس رو تغییر دادید؟
      من پیشنهاد میکنم دو مقاله زیر رو مطالعه و اصلاحات لازم رو اعمال کنید.
      آموزش تغییر آدرس ورود به مدیریت وردپرس
      آموزش تغییر آدرس ورود به پیشخوان یا مدیریت وردپرس

  6. ممنون بابت پاسخگوییتون .
    ولی این عوض کردن آدرس ورود هم نیاز داره وارد مدیریت وبسایت بشم که نمیتونم !

    1. بله این دو مورد افزونه هستن اما از طریق هاست هم می تونید اقدام کنید.
      این مورد رو سرچ کنید داخل اینترنت: تغییر آدرس ورود پیشخوان از طریق فایل wp-login

  7. من رو لوکال هاست یه چیزایی درست کردم کامپوتر رو خاموش روشن کردم الان هیچی نمیاد . از افزونه و اینا هم استفاده نکرد تا ایپی تغییر بده

    1. سلام و احترام؛
      آدرس پیشفرض ورود به وردپرس به صورت زیر هست:
      yoursite/wp-admin

  8. سلام جهت ورود به ورد پرس رمز عبور خود را فراموش کرده ام چند بار درخواست رمز جدید کرده ام ایمیلی جهت رمز جدید دریافت نمی کنم علت چیست؟

  9. سلام ممنون برای آموزش خوبتون
    من وقتی تغییری تو قسمت مدیریت ایجاد میکنم نمیتونم ذخیره کنم!

  10. سلام من یک سایت وورد پرسی دارم و میخواهم وقتی صفحه اول سایت باز میشه نقشه ایران با 32 استان بیاد مثل روزنامه تسنیم و کاربر بعد از اینکه وارد استان خودش میشه با نقشه شهر های استان خودش مواجه بشه وبا هدایت موس به روی شهر خود کلیک کنه و نهایتا در اونجا به صفحه اصلی سایت من راه پیدا کنه و خدماتی که من در ان شهر اراء میدهم را ببینه چون من در هر شهری نوع خدماتی که اراءمیدهم فرق داره که در صورت نیاز کاربر بقیه مراحل را برای درخواست خودش طی کنه امکان راهنمایی دارید

    1. سلام و احترام؛
      این مورد باید با کدنویسی تعریف بشه.
      تصویری درج میشه و با توجه به نقاط x و y شهرها از هم تفکیک میشن و با عبور ماوس کاربر از نقاط تعریف شده شهرها از هم متمایز میشه. تمام این موارد نیاز به کدنویسی داره

  11. سلام من وقتی میخواهم واردپنل مدیریت شوم ارور زیر برایم بازمیشود، چه کار بایدبکنم؟
    The following error was encountered while trying to retrieve the URL:
    Unable to determine IP address from host name

  12. با سلام
    من مشکل سطح دسترسی ادمین در وردپرس دارم
    “منظورم از مشکل در سطح دسترسی ادمین: در قسمت وکامرس، قسمت تنظیم روش های ارسال و …..کلا مخفی شده و دسترسی ندارم .”

    با نرم افزارهای سطح دسترسی که کار می کردم، الان سطح دسترسی ادمین به مشکل خورده و با اینکه افزونه ها را بررسی کردم و حذف کردم و مجدد نصب کردم و مطمن شدم که محدودیتی اونجا ایجاد نکردم
    با این حال بازم مشکل سطح دسترسی ادمین حل نشده است
    در اصل قسمتی از نرم افزار از ادمین مخفی شده است .
    خیلی کم کدنویسی آشنایی دارم، ولی نتونستم پیداش کنم .
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  13. زمانی که میخواهم وارد پیشخوان مدیر کل وردپرس شوم متاسفانه بجای اینکه وارد پیشخوان بشم به صفحه اصلی ریدایرکت میشه. ولی با دسترسی مدیر فروشگاه میتونم وارد پیشخوان بشم و فقط مشکل دسترسی ادمین اصلیه که وارد نمیشه.
    ممنون میشم در این مورد راهنمایی کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      بله این مشکلیه که جدیدا در برخی نسخه های وردپرس مشاهده میشه و فقط با تعریف کاربر جدید با نقش مدیریت امکان لاگین هست.
      وردپرستون رو حتما بروزرسانی کنید.

  14. سلام خسته نباشید برای ورود به سایت از یک سیستمی که روش وورد پرس رو نصب ندارم هم راهی داره بتونم وارد سایت بشم؟؟

    1. سلام روزبخیر؛
      اگر وبسایتتون روی لوکال هاست طراحی شده فقط در سیستم خودتون در دسترس هستش اما اگر بربستر اینترنت هست نیازی نیست وردپرس رو نصب کنید وردپرس روی هاستتون نصب میشه و روی هر سیستمی که مایل باشید می تونید وارد پیشخوان بشید منتهی اون سیستم باید به اینترنت متصل باشه.

  15. سلام
    الان من یه نویسنده رو تو کاربران ثبت کردم حالا چطور باید لینک ورود به بخش نویسندگی رو برای اون بفرستم که بتونه وارد پنل مدیریتی بشه و به نوشته ها دسترسی داشته باشه؟ ممنون میشم جواب بدین ضروریه.

    1. سلام روزبخیر؛
      لینک لاگین کل کاربران به صورت yoursite/wp-admin هستش. منتهی دسترسی ها متفاوته.

  16. سلام من دارم یه سایت با وورد پرس درست میکنم وقتی اطلاعات و ثبت کردم و دکمه ورود رو زدم که وارد پیشخوان بشه بهم ارور http error 500 داده چه کار کنم الان

  17. سلام
    من مبخوام کاربر با نقش ویرایشگر وارد پیشخوان بشه از طریق ادمین بار بالای سایت
    ولی به پیشخوان نمیره ریدایرکت میشه به صفحه اصلی سایت
    خواهشا راهنمایی کنید چکار کنم؟
    وردپرسم به روز رسانی کردم ولی مشکل حل نشد

  18. سلام وقت بخیر
    وقتی میخوام وارد سایت ادمینم بشم با خطای 404 مواجه ام چیکار کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      آدرس رو بررسی کنید.
      همچنین بررسی کنید تغییری در آدرس لاگین ایجاد نکرده باشید.

  19. سلام من یه مشکلی دارم .من یه سایت وردپرسی دارم .و میخوام وارد پنل مدیریت بشم چون من تایید 2 مرحله رو فعال کردم قبلا یک ایمیل حاوی رمز ورود برام میومد .من چن روزی نتونستم وارد پیشخوان سایت بشم .الان که میخوام لاگین کنم هیچ ایمیلی حاوی رمز ورود از طرف وردپرس برام نمیاد ونمیتونم وارد بشم لطفا راهنماییم کنید که بفهمم مشکل از کجاست ممنوم.

    1. سلام روزبخیر؛
      از چه روشی برای فعالسازی ورود دو مرحله در سایتتون استفاده کردید؟

  20. سلام .
    وقتتون بخیر .
    به مشکلی که بر خوردم
    که وقتی میخوام وارد پنل مدیریت ورود پرسم بشم نام کاربری و رمز وارد میکنم منو مستقیم میبره داخل سایتم .و دیگه دست رسی به پنلم ندارم .
    ممنون میشم راهنمای کنید .

  21. سلام من وقتی میخام واردسایتم بشم میگه this site cant be reached در ضمن من فعلا رولوکال هاست نصبش کردم.
    تمامی روش ها رو امتحان کردم.

  22. سلام من سایت برام باز نمیشه
    در بخش تنظیمات سایت نشانی وردپرس و نشانی سایت رو به طور کلی تغیرر دادم و سایت دیگه برا من باز نشد
    اگه کسی میتونه کمکم کنه
    با تشکر

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید از طریق بخش phpmyadmin خود اقدام کرده و آدرس سایت را در بخش هایی که در تصویر پیوست شده قابل مشاهده است دوباره به حالت قبل برگردانید.
      موفق و پیروز باشیدتغییر آدرس سایت

  23. سلام خسته نباشید، چند روزی هست که یه مشکل برام پیش اومده اینکه وردپرس هر 5دقیقه از من میخاد که دوباره لاگین کنم طوری که برفرض مثال دارم مقاله ای مینویسم یهو انگار مهلتم تموم میشه! صفحه دیگ سیو نمیشه و ارور 400 میده، دوباره باید لاگین کنم تا اوکی باشه، ممنون میشم اگه راهنمایم کنید

    1. با سلام دوست عزیز
      این موضوع امکان دارد به تنظیمات امنیتی مرورگر شما مربوط شود. پیشنهاد می کنم از یک مرورگر دیگر استفاده و مورد را بررسی نمایید. اگر همچنان مشکل پابرجا بود آنگاه باید تنظیمات وردپرس خود را بررسی نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  24. سلام وقت بخیر
    من داشتم روی سایتم کار میکردم، یه دفه پیام اومد “شما جازه دسترسی به این برگه را ندارید”
    خواهشا راهنمایم کنید مشکل کجاست.ممنون

  25. سلام من وردپرس را از طریق نصب کردم و برای من یک صفحه با این 127.0.0.1 می آید اما باز نمیشود لطفا راهنمایی کنید.

    1. سلام و احترام؛
      ر این صفحه چه چیزی مشاهده میکنید؟
      اگر امکانش هست تصویری از این صفحه یا متن خطا رو برای بررسی بهتر ارسال کنید.

  26. سلم خسته نباشید ببخشید من یک راهنمایی مهم لازم دارم و خیلی کلافه شدم امیدم فقط به راهنمایی شماست

    من الان ووکامرس دارم رو سایتم خوب ؟ الان وقتی ویرایشگر من میخواد وارد پیشخوان وردپرس بشه بجای پیشخوان میره به صفحه ” کاربری من ” ووکامرس :/

    الان من چطور میتونم این رو حل کنم ؟ (مشکل اول)

    بعد امکان داره مثلا چندین لینک برای ورود به پیشخوان وردپرس باشه ؟ اینو میدونید برای چی مخوام ببینید من مثلا میخوام نویسنده ام وارد سایت بشه ولی نمیخوام از طریق ادرس اصلی وارد بشه میخوام از ی آدرس دیگ وارد پیشخوان بشه. چون اونوقت اهمیتی نداره ک من هرچی عوض کنم ادرس ورود مدیر کل ب پیشخوان رو باز فرق نمیکنه همه موقع ثبت نام اونو میبینن این مشکل دوم منه اینو چطور حل کنم ک مثلا تنها من از لینک اصلی وارد بشم بقیه مثلا ویرایشگر و نویسنده و… از لینک دیگه

    1. سلام و احترام؛
      در نسخه های قبلی وردپرس نقش های وردپرسی مثل ویرایشگر و نویسنده به درستی قادر به لاگین به پیشخوان وردپرس نبودن که صاحبان وبسایت های وردپرسی یا باید نقش کاربری رو تغییر میدادن یا صبر میکردن نسخه جدیدی از وردپرس منتشر بشه چون مرتب حین لاگین کاربر به یک صفحه غیر مرتبط ریدایرکت میشد در این خصوص پیشنهاد میکنم راهنمای زیر رو مطالعه بفرمایید: (خود ماه هم یه زمان کوتاهی با این مشکل مواجه بودیم)
      رفع مشکل رفرش و ریدایرکت شدن صفحه لاگین وردپرس
      در خصوص مورد دوم امکان تغییر مسیر لاگین وجود دارهخ اما اگر نویسنده و ادیتورهای زیادی دارید و تمایلی ندارید به سایر بخش ها دسترسی داشته باشن می تونید سفارش بدید یه طراح براتون پنل کاربری طراحی کنن یعنی یک مسیر و بخش کاملا مجزا، که در اون فیلدهای مختلفی برای نوشتن مقاله، تعریف عنوان و برچسب و… وجود داره در واقع محیط مجزایی هستش که به وردپرس متصله و کاربر در این پنل به صورت مجزا فعالیت میکنه در نهایت داده های درون فیلدها در قالب یک پیش نویس در وردپرس ذخیره میشن.

  27. با سلام من وردپرس خود را راه اندازی کردم حتی وارد پیشخوان هم شدم اما الان که وارد لوکال هاست میشوم وارد مدیریت پنل نمیشود و فقط مینوسد یک نوشته وارد کنید باید چگونه به پنل مدیریتی ورد پرس وارد شوم.

    1. سلام احترام؛
      آدرس پیش فرض ورود به لوکال هاست وردپرس به صورت زیر است:
      localhost/SITE_NAME/wp-admin/
      به آدرس localhost/SITE_NAME/wp-admin/ مراجعه کنید دقت کنید به جای SITE_NAME نام پوشه ای که وردپرس رو در اون نصب کردید بنویسید سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

  28. سلام وقت بخیر.من برای فرم ورود و ثبت نام از افزونه ultimate member .متوجه شدم کار نمیکنه ارور forbidden میده.حالا حودمم نمیتونم وارد پیشخوان بشم!لطفا راهنمایم کنید

    1. سلام و احترام؛
      می تونید از طریق هاست این افزونه رو غیر فعال کرده و به پیشخوان وردپرس لاگین کنید سپس افزونه مورد نظر رو حذف کنید.
      برای این منظور وارد هاست بشید. در مسیر نصب وردپرس به پوشه wp-content و سپس plugins مراجعه کنید.
      پوشه افزونه مورد نظر رو پیدا کنید سپس نام پوشه رو تغییر بدید.
      در نهایت وارد پیشخوان وردپرس بشید افزونه غیرفعال شد رو حذف کنید.

  29. دلیل این پیغام ها میشه بگین؟

    Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home3/afraiyco/public_html/wp-content/themes/wcolor/includes/action.php:2) in /home3/afraiyco/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1340

    Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home3/afraiyco/public_html/wp-content/themes/wcolor/includes/action.php:2) in /home3/afraiyco/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1343

    1. سلام و احترام؛
      بعد از ارسال محتوای صفحه مورد نظر اقدام به تغییر اطلاعات قرار گرفته در بخش هدر نمایید.
      وجود فضای خالی اضافه در فایل مربوط به هدر صفحه فوق
      در این راستا می تونید راهنمای زیر رو مطالعه کنید:
      آموزش رفع ارور Cannot Modify Header Information در وردپرس

  30. سلام وقت بخیر

    من به عنوان مدیر نمیتونم وارد پیشخوان بشم و فقط کاربر عادی هستم

    با شماره موبایل و با ایمیل هربا دو وارد میشم فقط کاربر عادی شده ام

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید از طریق phpmyadmin اقدام نموده و یک دسترسی ادمین ایجاد نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  31. با سلام مشکل من این است که در پیشخوان روی هر چیزی کلیک می کنم به صفحه ی ورود برمیگردم و باید دوباره وارد شوم و این داستان همینطور ادامه دارد علت چیست ؟؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  32. با سلام من هاست رو دارم و وردپرس رو روش نصب کردم ولی نمی دونم چجوری می تونم وارد بخش مدیریت وردپرس بشم ممنون می شم راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      ابتدا نام دامنه خود را به صورت زیر وارد نمایید:
      yoursite.com/wp-admin
      یا
      yoursite.com/wp-login
      سپس نام کاربری یا رمز عبور وردپرس خود را وارد کنید.
      نکته: به جای yoursite.com آدرس دامنه خود را بنیوسید.

  33. سلام
    پس از این کار وارد خود سایت میشم
    وارد بخش پیشخوان ورد پرس نمیشم
    و تنظیمات سایت هم دسترسی ندارم
    افزونه ورد پرس هم که نصب کرده بودم هم غیر فعال کردم ولی مشکل حل نشد

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      آیا اخیرا تغییراتی در آدرس ورود به وبسایت ایجاد کرده اید؟

  34. سلام
    ممنون از مطالب خوبتون
    ایا میشه مدیر سایت از طریق پیشخوان وردپرس وارد حساب کاربری کاربران بشه؟
    با احترام

    1. سلام و احترام؛
      بله با در دست داشتن نام کاربری و رمز این امکان وجود دارد.

  35. منظور سوئیچ از پیشخوان وردپرس به حساب کاربران بوده
    که البته با افزونه user switching امکان پذیر است.

  36. سلام
    من دیشب یک هاست و دامنه خریدم
    وردپرس روهم روی سی پنلش نصب کردم
    الان هرچی آدرس رو میزنم که بقیه مراحلش تکمیل بشه مینویسه دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست
    باید 24ساعت صبر کنم بعد از فعالسازی هاست؟؟

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      ابتدا بررسی نمایید دامنه شما ثبت و فعال شده باشد.
      در گام بعدی بررسی کنید نیم سرورهای هاست روی دامنه ست و نشر شده باشند.

  37. سلام خسته نباشید تو فایل منجر من توی قسمت Wp content پوشه پلاگینمو خاستم کلیک کنم الان یدفعه ناپدید شد نمیتونم پیدا کنمش روی همین حساب تمام پلاگینایی واسه اجرای سایتم بکار میبردم نیستن

    1. سلام روزبخیر؛
      بررسی کنید که به سایر پوشه ها نتقل نشده باشه.
      می تونید نام این پوشه رو جستجو کنید.
      اگر یافت نشد trash رو هم چک کنید.

  38. سلام وقت بخیر
    یک افزونه جدیدی داخل مخزن وردپرس به رایگان توسط برنامه نویسان خوب کشورمون قرار گرفته که شمارو از نصب چندین افزونه برای صفحه ورود وردپرس بی نیاز میکنه و امکاناتش روز به روز درحال افزایش هست و میتونید از لینک زیر دریافت کنید
    fa.wordpress.org/plugins/creative-wp-login-page

    از امکانات این افزونه میشه به قابلیت تغییر آدرس صفحه ورود و مدیریت ، تغییر پس زمینه صفحه ورود و داشتن چندین استایل مختلف ، تغییر فونت صفحه ورود اشاره کرد. امکانات عالی داره حتما ببینیدش

    1. سلام و احترام شبیما عزیز؛
      سپاس از معرفی این افزونه…
      لینک افزونه بررسی شد.

  39. با سلام
    من یک سایت وردپرسی دارم وقتی از طریق ادرس wp-admin نام کاربری و پسورد رو میزنم به جای اینکه وارد پیشخوان وردپرس بشه، صفحه اول سایت بالا میاد.موارد زیر رو هم انجام دادم:
    -تغییر پسورد
    -ایجاد کاربر جدید در دیتابیس
    -حذف فایل htaccess
    -غیر فعال کردن پلاگینها و تم ها

    ولی باز درست نشده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  40. سلام من یه هاست سی پنل دریافت کردم و وردپرس را روی ان نصب کردم ولی نمیتونم وارد پیشخوان ان بشم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام روزبخیر فرشته عزیز؛
      ایا خطا دریافت می کنید یا اینکه صفحه روود براتون بارگزاری نمیشه؟
      تصویر یا توضیحات بیشتری از زمان لاگین به وردپرس ارائه کنید.

      1. خیلی ممنون تونستم وارد صفحه پیشخوانم بشم یه سوال دیگه داشتم من یک هاست از *هاست دریافت کردم وقتی وارد پوشه file manager میشم پوشه public html را نمیبینم چیکار باید بکنم ممنونم از سایت خوبتون

        1. سلام روزبخیر فرشته عزیز؛
          به صورت پیش فرض این دایرکتوری در هاست وجود دارد اگر آن را سهوا حذف نکرده اید به پشتیبانی هاست خود تیکت بزنید.

  41. سلام خسته نباشید من به یه مشکل بر خوردم و هیچ جوری درست نمیشه و من لوکال هاست دارم و زمپ هم اپاچی و مای اس کسو ال هم روشن هستش ولی میخوام وارد وردپرس بشم خطای 404 میده من هرچی امتحان کردم نشد باید چیکار کنم میشه لینک وردپرس رو برام بذارید ممنوم و واقعا مغز من رو مشغول کرده ممنون و من اول راهم تازه میخوام لرم برای طراحی

  42. با سلام و خسته نباشید خدمتتون من هر عکسی میخوام توی سایتم بارگذاری کنم نمیشه ارور میده

  43. سلام من تازه ورد پرس را نصب کردم . لطفا در مورد افزودن قالبهای پیش فرض مرا راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام؛
      با مراجعه به مخزن وردپرس به آدرس زیر قادر به مشاهده و دانلود انواع قالب و افزونه های وردپرسی رایگان هستید.
      wordpress.org

  44. با سلام وقت بخیر
    اطلاعات ورود به پنل وردپرس کاملاً صحیح است اما امکان ورود وجود ندارد و پیغام به شکلی است که کاربری با ایمیل وارد شده وجود ندارد چه راهکاری را پیشنهاد می دهید.

  45. سلام چرا وقتی می خوام وارد وردپرس بشم یه صفحه میاد به عنوان سلام دنیا چطوری باید وارد پیشخوان وردپرس بشم

    1. سلام و احترام؛
      می بایست ادرس ورود به پیشخوان را مطابق با آموزش در مرورگر وارد کنید سپس نام کاربری و رمز عبور خود را درج نمایید.
      شما به صفحه اصلی وبسایت خود مراجعه نموده اید.

  46. سلام

    بنده از طریق پنل ورود وردپرس نمیتونستم وارد پیشخوان بشم و هربار میگفت نام کاربری و رمز اشتباه است

    ولی از داخل سایت خودم قسمت ورود و ثبت نام با همون ایمیل و رمز میتونستم وارد شم

    و بخاطر اینکه قسمت شماره تلفن رو فقط برای قسمت ورود سایتم تنظیم کردم

    الان نمیتونم نه از سایت وارد شم نه از پنل ورد پرسم

    ممنونم میشم راهنمایی کنید

    و اینکه علت اینکه نمیتونم از وردپرس وارد شم بخاطر افزونه هاس؟یا خیر

  47. سلام و عرض ادب و احترام
    یک مشکلی که در سایت ووردپرسی من هست این است که وقتی روی آدرس ورود به پیشخوان سایت خودم یعنی gondebag.com/wp-admin کلیک می کنم وارد صفحه انتخاب زبان و نصب ورپرس میشه

    1. سلام و احترام؛
      ایا مراحل نصب به درستی انجام شده؟
      هر بار زمان لاگین این روند تکرار می شود؟

  48. سلام خسته نباشین.ببخشید من میخوام روی لوکال هاست وارد بخش مدیریتی بشم و با همین عبارتی که گفتینlocalhost/SITE_NAME/wp-admin/ وارد میشم و اسم فولدرمم درست میزنم برنامه زمپ هم روشنه ولی ارور میده که پیدا نمیشه و اینا.. من چندین بار امتحان کردم میشه مشکلشو بگین؟ خیلی ممنون میشم.

    1. سلام روزبخیر؛
      لطفا آدرسی که در مرورگر وارد می کنید و تصویری از پوشه ای که وردپرس در ان نصب شده ارسال کنید (نام پوشه در تصویر مشخص باشد).

  49. سلام
    من میخواهم وارد پوشه wp-user بشم برای ویرایش یوزرها اما چنین پوشه ای یا مشابه این پوشه را ندارم . چیکار کنم .

    1. سلام روزبخیر؛
      این جدول از ضروری ترین جداول دیتابیس سایت های وردپرسی است ممکن است پیشوند سایت شما چیزی متفاوت از _wp باشد برهمین اساس با جستجوی user در دیتابیس می توانید به این جدول دست یابید.

  50. سلام.من نمیتونم ادرس وردپرس ادمین سایت بشم.site.com/wp/admin
    مشکل از کدوم قسمت هستش؟؟

    1. سلام و احترام؛
      اسلش بین wp و admin اضافه است /wp/admin
      فرمت زیر را دبیال کنید:
      yoursite/wp-admin
      نکته: به جای yoursite آدرس سایتتان را درج کنید.

        1. احتراما چه خطایی دریافت می کنید؟
          چنانچه لینک ورود به پیشخوان را تغییر نداده باشید و وبسایت شما وردپرسی باشد، با دو فرمت زیر قادر به ورود هستید:
          site/wp-admin
          site/wp-login

  51. سلام خسته نباشین
    اگه شخصی وارد پیشخوان سایت بشه ، ایمیلی مبنی بر این تفاق برای ما ارسال میشه که نشون بده کسی وارد پیشخوان شده
    یعنی یه جور اخطار بده

    1. سلام روزبخیر؛
      متاسفانه در حالت عادی خیر اعلان ورود نمایش داده نمیشود اما میتوانید وردپرس را شخصی سازی کنید.

  52. سلام روزبخیر
    سایت سرکتن ما رو قبلا کسی طراحی کرده که بهش دسترسی ندارم
    اکانت ادمین اصلی رو هم نداریم و وقتی میخوام تغییری توی افزونه ها در خود وردپرس بوجود بیارم ارور با عرض پوزش اجازه دسترسی به این صفحه را ندارید… رو میده
    چطور میتونم به اون یوزر و پس دسترسی پیدا کنم اگر امکانش نیست میتونم با ریست کردن دایرکت ادمین اکانت جدیدی بسازم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام و احترام مائده جان؛
      با ریست هاست تمامی اطلاعات شما از جمله سایت و دیتابیس ان حذف می شود!
      شما می توانید به بخش phpmyadmin هاست خود مراجعه نمایید و در دیتابیس متصل به سایت، جدول wp_users را بیابید و بررسی کنید که یوزر ادمین کدام است. روی لینک edit کنار یوزر کلیک کنید.

      در فیلد user login نام کاربری ان را بردارید و در فیلد user pass رمز ان را تغییر دهید. (ستون فاکنشن را هم روی حالت MD5 قرار دهید) یک ایمیل در دسترس نیز در فیلد ایمیل درج کنید. سپس روی دکمه GO کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.
      حالا با رمز و یوزر به دست امده به عنوان ادمین وارد محیط وردپرس شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *