آموزش های وردپرس

آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس

نمایش برند محصولات در ووکامرس این امکان را در اختیار شما قرار میده تا برای فروشگاه ووکامرسی خودتون که اقدام به فروش محصولات از برندهای مختلف شرکت‌های سازنده می‌کنید برند محصول را هم نمایش بدین تا به این طریق بتونید مشتری که قصد خرید یک محصول را داره و به برند خاصی هم تعصب داره جذب خودتون بکنید. مطمئنا فروش محصولات به صورت اینترنتی در زمینه محصولاتی که برندهای مختلفی اونو ارائه میدن کار دشواری هستش، چرا که شما ارتباط مستقیم و کلامی با مشتری ندارید که بخواهید به وی مشاوره در خرید محصول را بدین و تنها توضیحات محصول شما هست که اگر از قدرت کافی در ارائه توضیحات محصول داشته باشید میتونید فروش موفقی هم داشته باشید.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد معرفی افزونه نمایش برند محصولات در ووکامرس را دارم که با استفاده از این افزونه قادر هستید تا برای محصولاتی که در فروشگاه ووکامرسی خودتون عرضه می‌کنید علاوه بر توضیحاتی که برای نوع محصول و شرکت سازنده درج میکنید با استفاده از Label محصول بتونید لوگو اون محصول را هم در صفحه توضیحات محصول نمایش بدین تا به این طریق کاربر بیشتر جذب اون محصول بشه.

آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس

افزونه نمایش برند محصولات در ووکامرس که قصد معرفی اونو دارم با عنوان YITH WooCommerce Brands Add-On در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تا به امروز موفق شده تا بیش از 7.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.2 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این محصول قادر هستید تا برند محصولات را در ووکامرس نمایش دهید. این افزونه در واقع میشه گفت یک نوع خاصی از دسته بندی را ارائه میده که با استفاده از این میتونید محصولات را بر اساس برند شرکت سازنده دسته‌بندی کنید تا به این شکل مشتریانی که دنبال محصولی با برند خاص در فروشگاه شما هستند بهتر بتونن محصول را پیدا کرده و از اون استفاده کنند. برای استفاده از این افزونه کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید تا بعد از اینکه وارد صفحه افزونه در مخزن وردپرس شدید با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه مشابه تصویر زیر، زیر منویی با نام Brands در منوی YITH plugins در پیشخوان وردپرس افزوده خواهد شد، روی این منو کلیک کرده و سپس نام دلخواه خودتون را برای برند در اون وارد کنید تا در مرحله بعد برندها را در ووکامرس تعریف کنید.

نمایش برند محصولات در ووکامرس و اضافه کردن برند به محصولات ووکامرس

حالا بعد از اینکه تنظیمات را ذخیره کردید به مسیر محصولات> Brands مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر درست همونطوری که در آموزش ساخت دسته‌بندی در وردپرس مشاهده کردید اقدام به ساخت برند محصولات خودتون بکنید.

نمایش برند محصولات در ووکامرس و اضافه کردن برند به محصولات ووکامرس

حالا بعد از اینکه برند محصولات خودتون را اضافه کردید به صفحه افزودن محصول یا ویرایش محصول در ووکامرس مراجعه کنید.

نمایش برند محصولات در ووکامرس و اضافه کردن برند به محصولات ووکامرس

همونطور که در تصویر میبینید در صفحه ویرایش محصول در ووکامرس درست زیر دسته‌بندی محصولات در ووکامرس و برچسب گذاری محصول گزینه‌ای با عنوان Brands اضافه شده که برند محصولاتی که در مرحله قبل در اون تعریف کردید براتون نمایش داده خواهد شد. حالا برند دلخواه برای محصول را انتخاب کرده و روی دکمه به‌روزرسانی محصول کلیک کنید.

نمایش برند محصولات در ووکامرس و اضافه کردن برند به محصولات ووکامرس

حالا همونطور که در تصویر میبینید برند محصول در زیر دسته‌بندی و برچسب در صفحه توضیحات محصول اضافه شده و با کلیک روی لوگو برند و یا نام برند قادر هستید تا به دسته‌بندی بر اساس برند محصول هدایت شده و کلیه محصولات با این برندها را درست مثل دسته بندی و برچسب محصولات در ووکامرس مشاهده کنید.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از این آموزش تونسته باشید تا نسبت به نمایش برند محصولات در ووکامرس اقدام کنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه نمایش لوگو محصولات در ووکامرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
5/5 - (3 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام. وقت بخیر.
    اینو به صورت کدنویسی و اضافه کردن taxonomy هم میشه انجام داد دیگه، درسته؟

  2. سلام و ممنون از اطلاعات خوب شما
    راهنمایی میفرمایین برگه ای که همه محصولات یه برند رو شامل میشه چجوری بسازم ؟
    افزونه رو نصب کردم و برندها رو معرفی کردم و در محصولات هم برند مورد نظر رو تیک زدم
    اما در بخش برندها ، روی گزینه نمایش برند مورد نظر میزنم ارور 404 داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *