آموزش های وردپرس

آموزش اتصال قسمت رسانه وردپرس به هاست دانلود

اتصال رسانه وردپرس به هاست دانلود یکی از نیازهای اساسی سایت‌هایی است که فایل‌های زیادی رو در هاست خودشون آپلود می‌کنند. از جمله این سایت‌ها میشه به سایت‌های مجله‌ای و خبری و تفریحی اشاره کرد که همواره در حال آپلود فایل‌های چندرسانه‌ای مثل تصاویر، فیلم و موسیقی هستند تا در اختیار بازدیدکنندگان خودشون قرار بدهند. اما اگر سایت این چنینی داشته باشید که از یک هاست استفاده کنید مطمئنا با بیشتر و بیشتر شدن بازدیدکنندگان و رشد سایت با مشکل مواجه خواهید شد. مشکلاتی که برای شما پیش میاد اینه که پهنای باند مصرفی زیادی از سایتتون را از دست خواهید داد و به دلیل اینکه تصاویر و رسانه‌های مختلف مدام در حال لود شدن برای بازدیدکننده ها هستند منابع هاست شما مثل CPU و رم تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و همین موضوع باعث میشه تا سایت شما اطلاعات رو به درستی و در زمان کافی نتونه از دیتابیس لود کنه و روز به روز با کندی سرعت در سایت مواجه بشید. پس چاره کار چیه؟

تنها چاره ای که برای این کار وجود داره اینه تا ما بیایم و یک هاست دیگه که معمولا هاست دانلود هستش و در اون نیازی به دیتابیس نداریم تهیه کرده و با متصل کردن اون به هاست خودمون فایل‌هایی را که در وردپرس آپلود میکنم روی این هاست قرار بدیم و روی هاست اصلی هم وردپرس و دیتابیس را داشته باشیم. این موضوع مزیت‌هایی زیر را برای شما به دنبال خواهد داشت که عبارتند از:

  • کاهش مصرف منابع هاست مثل سی‌پی‌یو و رم
  • لود شدن تصاویر از هاست دانلود
  • کاهش مصرف پهنای باند از هاست اصلی
  • افزایش سرعت لود و بارگزاری صفحات
  • و…

پس میبینید که استفاده از این روش چندان هم خالی از لطف نیست. اگر شما هم تصمیم گرفتید تا برای افزایش سرعت وردپرس و بهبود سرعت سایت خودتون با استفاده از اتصال رسانه وردپرس به هاست دانلود این مشکلات را از سر راه بردارید تا انتهای این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا با ما همراه باشید.

هاست دانلود با فضای بسیار بالا و پورت های پر سرعت امکان ارائه فایل به کاربران و همچنین دانلود فایل های مورد نظر شما با سرعتی چند بربر از حالت معمول را میسر می کند. بدین ترتیب در مقایسه با رقبای خود حرفه تر عمل خواهید نمود. جالب است بدانید سرویس های هاست دانلود ارائه شده در میزبان فا بر پایه تکنولوژی ابری و پورت شبکه قدرتمند 40 گیگابیتی ارائه می شود.

هاست دانلود پر سرعت ایرانی

اتصال رسانه وردپرس به هاست دانلود

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو برای اتصال هاست دانلود به وردپرس دارم با عنوان Upload To FTP در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 1.000 نصب فعال و کسب امتیاز 3.9 را ازآن خودش بکنه که با نصب و فعال سازی این افزونه میتونید تا از طریق ابزار FTP ّاست اتصال بین هاست دانلود و رسانه وردپرس را برقرار کرده و فایل هایی که در وردپرس آپلود میکنید را در هاست دانلود خودتون قرار بدین. برای استفاده از این افزونه قبل از هر کاری با کلیک روی دکمه زیر به صفحه افزونه مراجعه کرده و سپس با استفاده از آموزش آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی این افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

دانلود افزونه Upload To FTP

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه مشابه تصویر منویی با عنوان Upload To FTP در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه خواهد شد. روی این گزینه کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات افزونه شده و اطلاعات FTP و هاست دانلود خودتون را در اون وارد کنید.

اتصال هاست دانلود به رسانه وردپرس

حالا همونطوری که در تصویر می‌بینید اطلاعات هاست و FTP ]ودتون را به ترتیب زیر در فیلدهای مربوطه وارد کنید.

  • FTP Host: در این فیلد آدرس هاست دانلود خودتون را وارد کنید. این آدرس هنگام خرید هاست برای شما ایمیل شده است.
  • FTP Port: این فیلد مربوط به پورت FTP ّاست شماست که معمولا روی 21 قرار دارد. بنابراین این گزینه را تغییر نداده و از کنارش بگذرید.
  • FTP Timeout: این فیلد هم حداکثر مدت زمان اتصال برای FTP را تعیین میکنه که نیازی به تغییر اون ندارید. اما اگر دیدید که دقایقی صبر کردید و اتصال به FTP هاست صورت نگرفت مدت زمان را بیشتر کنید و مجددا تست کنید.
  • FTP Username: در این فیلد نام کاربری FTP :ه در هاست دانلود برای خودتون ساختید را وارد کنید. این نام کاربری میتونه چیزی مشابه [email protected] باشه که به اختیار خودتون هنگام ساختن FTP اونو انتخاب کردید.
  • FTP Password: در این فیلد هم رمزی که برای FTP ساخته شده در هاست دانلود انتخاب کردید را وارد کنید.
  • FTP Directory: در این فیلد میتونید تا مسیر دلخواهی را برای آپلود فایل‌ها تعیین کنید. بنابراین این گزینه را تغییر ندین تا در مسیر عادی خودش یعنی /wp-content/uploads/ فایل‌ها آپلود شوند.
  • HTML link url: در نهایت در این فیلد هم آدرس هاست دانلود خودتون را به صورت کامل وارد کنید. دقت کنید در صورتی که اقدام به نصب SSL در هاست خودتون کردید باید امکان استفاده از ssl در هاست دانلود را هم فراهم کرده باشید، در غیر این صورت تصاویر و فایل‌هایی که آپلود میکنید در نوشته‌ها نمایش داده نخواهند شد. پس اگر از ssl استفاده کردید این آدرس را هم به همراه پروتکل https:// وارد کنید.

در نهایت تنظیمات خودتون را ذخیره کرده و منتظر بمونید تا اتصال بین FTP است دانلود و وردپرس شما برقرار بشه، در صورتی که کلیه اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید پیغام‌هایی با رنگ سبز و بدون ارور به شما نمایش داده میشه که نشون از موفقیت آمیز بودن اتصال هاست دانلود به رسانه وردپرس خواهد داشت.

اتصال هاست دانلود به رسانه وردپرس

با مراجعه به تب Basic Options میتونید تا تنظیماتی که بر روی فایل‌ها اعمال میشه را به صورت زیر شخصی سازی کنید.

  • Rename file: اگر قصد دارید تا امکان تغییر نام فایل در هاست دانلود برای فایل‌هایی که در رسانه وردپرس آپلود شدند براتون فراهم باشه این گزینه را روی حالت Enable قرار دهید. در این صورت اگر دو فایل هم نام آپلود کنید به صورت خودکار امکان تغییر نام اون مثل گذشته فراهم خواهد شد و فایل جایگزین فایل قبلی نمیشه.
  • Delete Auto build local file: با فعال کردن این گزینه هم میتونید تا اگر زمانی دیدید که فضای هاست اصلی شما پر هست فایل‌هایی که در این هاست آپلود شده‌اند را پاک کنید.

اتصال هاست دانلود به رسانه وردپرس

حالا بعد از اینکه رسانه وردپرس خودتون را با موفقیت به هاست دانلود متصل کردید به تب Advanced Options مراجعه کنید. همینطور که میبینید قابلیتی فراهم شده تا بتونید فایل‌هایی که از قبل در هاست اصلی شما وجود داره را بعد از انتقال به هاست دانلود هماهنگ کنید تا با خطا در لود تصاویر وردپرس در نوشته‌ها مواجه نشوید. بنابراین ابتدا به هاست اصلی خودتون مراجعه کرده و سپس کلیه فایل‌هایی که در مسیر /wp-content/uploads/ قرار دارند را انتخاب کنید. سپس یک نسخه ZIP. از اونها تهیه کرده و بعد از اینکه دانلودشون کردید اونها را به هاست دانلود آپلود کرده و از حالت zip خارج کنید تا در کنار فایل‌های جدید قرار بگیرند. سپس به این مسیر در پیشخوان وردپرس برگردید و روی دکمه Set Exists File In FTP کلیک کنید تا هماهنگ سازی تصاویر موجود در نوشته‌ها انجام گرفته و لینک موجود در آنها به هاست دانلود اصلاح شوند.

دقت کنید بعد از اینکه تنظیمات را اعمال کردید همچنان ممکنه تا تصاویر شما از هاست اصلی آپلود شوند، این مشکل میتونه از کش سایت باشه بنابراین اگر از افزونه‌های کش وردپرس استفاده می‌کنید از بخشی که برای پاک کردن کش در نظر گرفته شده استفاده کنید و کش سایت را خالی کنید. همچنین کوکی و کش مرورگر خودتون را هم برای سایت خودتون پاک کنید تا مطمئن بشید تصاویر از هاست دانلود بارگزاری می‌شوند. به آدرس تصاویر و فایل‌ها هم دقت کنید که از هاست دانلود شما لود شده باشند.

بعد از اینکه چندتا از نوشته‌های خودتون را بررسی کردید و مطمئن شدید که مشکلی وجود نداره و لینک‌ها کاملا صحیح هستند میتونید تا فایل‌های موجود در هاست اصلی خودتون را پاک کنید.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به اتصال هاست دانلود به رسانه وردپرس اقدام کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.4/5 - (21 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۷۶ دیدگاه ها

      1. سلام و وقت بخیر،
        برای رفع این مشکل باید سطح دسترسی مربوط به پوشه هاست دانلود را بررسی کنید. این خطا نشون دهنده اینه که وردپرس به دلیل عدم اجازه امکان نوشتن یا همون آپلود فایل را از طریق ftp نداره که کافیه برای رفع این مشکل سطح دسترسی پوشه را روی 775 بزارید.
        برای تنظیم سطح دسترسی هم میتونید از ویدئو آموزش تنظیم سطح دسترسی در هاست استفاده کنید.

  1. سلام
    من قصد دارم فایل های پوشه آپلود وردپرس رو به هاست دانلود ببرم و من بعد هر فایلی آپلود شد به صورت خودکار بره روی هاست دانلود و لینکش هم طبق ادرس جدید باشه.
    یک افزونه برای اینکار پیدا کردم اما با فایل های مجازی ووکامرس مشکل داشت و بعد از آپلود فایل ووکامرس آدرس رو نمیتونست ایجاد کنه

    شما آموزش یا مرجعی میتونید بهم معرفی کنید که این کار رو انجام بدم؟
    ممنون

      1. ممنون از راهنماییتون
        من سرور مجازی دارم و فضای نسبتا زیادی برای کار من داره
        هاست سایتم هم روی همین سرور هست
        میشه یک هاست به عنوان هاست دانلود روی همین سرور ایجاد کنم؟

    1. سلام نسخه جدید وردپرس با این افزونه سازگار نیست و هیچ اپدیتی از نسخه ۴.۹ به بعد براش نیومده
      پیشنخاد می کنم دوستان با احتیاط بیشتر نصبش کنن، مخصوصا تصاویر با نام فارسی رو نمیتونه اپلود کنه

  2. باسلام و احترام
    لطفا بفرمایید راهی هست که فایلهای دانلودی ووکامرس اتوماتیک بر روی هاست دانلود بارگذاری بشود یا خیر

    1. سلام و روز بخیر، با استفاده از همین افزونه میتونید این کار را انجام بدین و رسانه وردپرس را به صورت کامل به ووکامرس متصل کنید.

  3. سلام
    من اطلاعات رو وارد میکنم و موقع اتصال ftp فایل تستی html افزونه ارور میده و تو استتوس افزونه این ارور ثبت میشه
    File Link Status: HTML File Link is Error
    مشکل از چیه؟

  4. افزونه Hacklog Remote Attachment رو نصب کردم مشکل حل شد به هاست دانلود متصله ولی یه مشکل بزرگتر به وجود اومده
    از بخش رسانه های وردپرس وقتی عکسی رو آپلود میکنم تو وردپرس اپلود میشه ولی توی هاست دانلود اپلود نمیشه به خاطر همین عکس نمایش داده نمیشه
    مشکل بعدی هم اینه که عکس های سایدبار و یسری از عکس های داخل مطالب توی رسانه وردپرس ادرسشون درسته مثلا به این صورته:
    wpkade .com/ax1
    ولی وقتی تو سایت ادرس عکس رو تست میکنم همچنان همون ادرس قبلی هاست اصلی هستش که به این صورته مثلا:
    wpkade .com/ax1
    مشکل از چیه خواهشا راهنماییم کنید کل سایتم بهم ریخته
    ادرس سایتم رو نوشتم اگه لازمه چک کنید ممنون میشم

    1. من هم از این افزونه استفاده کردم. خیلی بد بود. عکس ها را به هم ریخت

    2. از این افزونه استفاده نکنید من مجبور شدم هاستم رو ریستور بکاپ کنم.تمامی تصاویر سایتم پرید.

  5. مکشل از ادرس دهی بود که متوجه شدم چه ادرسی باید بدم
    حالا به یه مشکل جدید برخوردم که بعد از نصب تمام این افزونه ها به مجود میاد
    عکس های شاخص با سایز بزرگ تو سایدبار قرار میگیرن و سایزشون 50*50 نیست که بهینه باشن به خاطر همین تو سایت gtmetrix خطای Serve scaled images میده
    این مشکل رو نمیدونم چطور حل کنم
    میشه لطف کنید تو کامنت قبلم ادرس هایی که مثال زدم رو حذف کنید ممنون میشم

    1. سلام. این مشکل از افزونه بالا نیست و شما درست کار تغییر مسیر آپلود فایل های وردپرستونو انجام دادین
      مشکل در استایل دهی عکسها هست. عرض و ارتفاع در سی اس اس شما 1*1 هست. بذارین 50*50 درست میشه

  6. استایل عکس ها تو css قالبم 70 در 70 هستش
    الان اینسپکت گرفتم نمیدونم چرا استایل اینلاین داده 1*1، ولی تو فایل فانکشن عرض و ارتفاع عکس هارو خودم دادم که بیشتر نباشه، حتی 50 * 50 رو تو فایل فانکشن کد زدم
    یه مشکل دیگه هم با این افزونه ها دارم
    ادرس دهی درسته، عکسم تو هاست دانلود آپلود میشه و موجوده ولی تو سایت ادرس پیش فرض هاست اصلی رو میزنه
    یه مثال میزنم تو دو تا ادرس زیر
    ادرسی که تو رسانه وردپرس میزنه: http://dl.site. com/wp-files/2018/01/axe.jpg
    ادرسی که تو سایت نشون میده : http://site. com/wp-content/uploads/2018/02/axe.jpg
    الان باید چیکار کنم تا تو سایت هم همون ادرسی رو نشون بده که تو هاست دانلود هست و تو بخش رسانه های وردپرس میزنه

    1. کلا این افزونه به ابعاد تصاویر کاری نداره
      در مورد آدرس دهی در رسانه و توسایت:
      این اتفاق برای پست هایی که از قبل ثبت شدن میفته. باید از phpmysql روی دیتابیس مربوطه کلیک کنید. بعد جستجو رو بزنید و داخل اون این کلمه رو جستجو کنید:
      upload_url_path
      همه جداول رو انتخاب کنید یا همان wp_options رو کفایت می کنه
      وقتی پیدا کردین browse بزنید و برید داخل و آدرس جدید رو بذارین و بعد ذخیره کنید
      مثلا آدرس جدید سایت من به این صورته:
      dl1. matlabi .ir
      با این کار مشکل آدرس دهی در سایت حل میشه
      ——–
      برای متن داخل پستها:
      میتونید افزونه broken link… رو نصب کنید تا ببینید کدام لینکها شکسته شدن و بصورت دستی به آدرس جدید در هاست دانلود تغییر مسیر بدین

  7. سلام و احترام،
    من این افزونه رو نصب کردم ولی با چند تا مشکل مواجه شدم،
    بخش html link url هر چیزی که وارد می کنم خطا می دهد، فایل ها در هر دو هاست بارگزاری می شود ولی در خود سایت نمایش داده نمی شود، سطح دسترسی فولدر همان 755 هستش ولی متاسفانه هیچ لینکی در این بخشی که گفتم نمی شود بدهم که خطا ندهد.
    ممنون می شوم من رو راهنمایی بفرمائید؟

    1. سلام، آدرس تصاویر که در سایت نمایش داده نمیشن را بررسی کنید ببینید لینک دهی به چه شکلی هست. اگر مسیردهی چیزی اضافه یا کم داره باید از طریق آدرسی که در بخش html link url و مسیر دایرکتوری FTP میدین اصلاح بشه تا به آدرس درست برسید.

  8. سلام
    بنده تمام مراحل رو مطابق آموزش شما درست انجام دادم
    اما یک مشکلی هست
    اینکه فایل ها در هر دو هاست آپلود می شوند: هم هاست اصلی، هم هاست دانلود
    وقتی که فایلی رو هم حذف کنم در هر دو هاست حذف می شوند
    لطفا راهنمایی کنید که برای رفع این مشکل باید چیکار کنم؟
    با تشکر

    1. سلام، این مشکل بخاطر آدرس دهی اشتباه هست آدرس دایرکتوری که در تنظیمات افزونه میزنید رو تغییر بدین ببینید توی کدوم حالت براتون کار میکنه

      1. سلام
        با تشکر از پاسخ شما دوست عزیز
        دایرکتوری رو تغییر دادم اما مشکل حل نشد که نشد
        راه دیگه ای نداره؟

        1. علاوه بر دایرکتوری باید آدرس html که در تنظیمات هم میدین را تغییر بدین، در کل بستگی داره به نوع دایرکتوری که شما میدین و باید چند مدل مختلف رو تست کنید تا ببینید روی کدوم به درستی کار خواهد کرد.

  9. سلام، بعد از اینکه هاست دانلود متصل شد و همه چی اوکی بود ، راهی هست که در صفحه محصولات ووکامرس لینک فایلهایی دانلودی که قبلا روی هاست اصلی بوده به صورت خودکار روی هاست دانلود تنظیم بشه؟ یا باید فایل دانلود همه محصولات رو به صورت دستی تنظیم کرد؟

    1. سلام، با جستجو و جایگزاری داخل دیتابیس میشه اما چون محصول هستند ممکنه کار اشتباه انجام بشه و به مشکل بخورید. دستی انجام بدین.

  10. در افزونه یوست سئو قسمتی هست که میشه رسانه ها رو ریدایرکت کرد به همان پست مرتبط که رسانه در آن بکار رفته.
    وقتی از هاست دانلود استفاده می کنم. این افزونه اشتباها آدرس رسانه هارو به صفحه مدیریت وردپرس ریدایرکت میکنه!!
    در قسمت تنظیمات وردپرس وقتی رسانه رو انتخاب می کنم و آدرس هاست دانلود را برمیدارم این مشکل رفع میشه.
    تنظیمات/رسانه

    در فیلدی که گفته “نشانی (URL) کامل به پرونده‌ها” آدرس هاست دانلود رو برمیدارم و مشکل افزونه یوست حل میشه. اما دیگه رسانه ها موقع آپلود به هاست دانلود نمیرن!
    بنظرتون در کارم اشتباهی داشتم یا برای شما هم همینطور هست؟

    1. سلام و وقت بخیر،
      تا به حال همچین موردی ندیدم و فکر می‌کنم تداخلی در افزونه‌ها هست. روی قالب پیشفرض وردپرس هم به همین شکل هست؟

    2. سلام وقت بخیر
      من هاست دانلود متصل کردم ب رسانه. کلیه تصاویر از هاست دانلود ب درستی فراخانی میشن. اما بعد از اتصال هر مقاله ای منتشر میکنم تصویر شاخص لود نمیشه. چکار باید کرد؟

  11. لطفا پیام قبلی رو حذف کنید تا باعث سردرگمی بقیه کاربرها نشه.
    جناب صادقی من اگر بخوام به جای دادن آدرس ساب دامنه به upload_url_path . تا بتونه عکسهایی که قبلا برای محصولات یا پستها ایجاد شده رو نشون بده. از کدهای سرچ و رپلیس در دیتابیس استفاده کنم چه راهی هست؟
    چون من مسیر قبل رو به این صورت جستجو میکنم
    https://www.site.com/wp-content/uplouds
    ;و این آدرس باید به
    https://www.dl.site.com
    تبدیل بشه.
    اما در جستجو چیزی پیدا نمیکنه!!
    از کد سایت زیر استفاده می کنم
    https://interconnectit.com/products/search-and-replace-for-wordpress-databases/

    نمیخوام در قسمت upload_url_path آدرس ساب دامنه یا همون هاست دانلود رو داشته باشم

    1. سلام و وقت بخیر، اگر درست متوجه شده باشم میخواهید تصاویری که داخل نوشته‌های قبلی هست و از هاست اصلی فراخوانی میشه را ببرید تو هاست دانلود و از اونجا لینک داده بشن.
      برای این مورد میتونید از مقاله آموزش جستجو و جایگزینی کلمات در وردپرس استفاده کنید.

      1. ممنون از پاسخگویی سریعتون.
        نه تمام آدرس های رسانه ها رو با کد پی اچ پی که معرفی کردم تغییر دادم و مشابه همان افزونه ای هست که شما معرفی کردین.
        اما عکس محصولات ووکامرس و عکس اصلی نوشته ها لینکشون پیدا نمیشه که بشه ریپلیس کرد.
        البته با قرار دادن آدرس هاست دانلود در قسمت upload_url_path درست میشه.
        اما میخوام این مشکل رو با جستجو و جایگزینی لینک جدید انجام بدم.

  12. سلام
    ممنون بابت معرفی این افزونه فقط یک سوال
    وقتی من افزونه را به هاست دانلود خودم اضافه میکنم پوشه بندی هاست دانلود را نمایش نمیده و فایل های را در یک جا آپلود میکنه
    راهی هست تا بشه فایل ها را بهتر مدیریت کرد

    1. سلام و احترام، اگه طبق راهنمایی که داده شده پوشه بندی برای هاست دانلود انجام بدین و از طرف دیگه از تنظیمات رسانه وردپرس حالت پوشه بندی برای فایل‌ها وجود داشته باشه تو هاست دانلود هم به همین شیوه پوشه ساخته میشه و فایل‌های آپلود شده تو مسیر خودشون قرار می‌گیرند.

  13. سلام

    من ssl به سایتم وصل کردم
    مشکل اینجاست که هاست دانلود من سرور مجازی ویندوز هست و نمیشه بهش ssl وصل کرد
    الان عکسهام آپلود میشه روی سرور ولی نمایش داده نمیشه
    http که میزنم و تست رو میزنم از تست عبور میکنه ولی https که میزنم توی تست هم ارور میده

    لطفا راهنمایی کنید

    ممنون

  14. سلام
    من با برنامه Filezila به هاست دانلودی وصل میشم و هر اپلودی که در فایل انجام میدم ارور 404 میده
    اومدم از قسمت phpmyadmin اقدام کنم فایل upload_url_path رو پیدا نکردم
    با این برنامه که شما دادین هم امتحان کردم که ارور آدرس Html link رو میده
    مشکل از کجاست ؟؟؟؟

    1. سلام، آدرس دهی که انجام میدین دقیقا طبق این آموزش انتخاب کنید. این افزونه یک مقداری حساس هست و با کوچکترین تغییراتی مثل جابجایی یک کاراکتر / هم کار نمیکنه.

  15. سلام
    ببخشید مشکل من با این افزونه اینه که فایلهایی که اپلود میکنم هم داخل هاست اصلی اپلود میشن هم هاست دانلود
    و اینکه برای یه هاست دیگه این افزونه رو نصب کردم با ارور پورت 21 مواجه شدم درصورتی که قبلا بدون مشکل نصبش کردم و این اررو وجود نداشت

    1. سلام رضا جان، این افزونه یه مقداری حساس هست. دقیقا باید طبق توضیحاتی که داده شده آدرس دهی و سایر موارد رو انجام بدین تا به درستی کار بکنه. یه مقدار تغییرات توی کاراکتر / اول و آخر آدرس یا آدرس html و… بدین ببینید با کدومش درست کار میکنه.

  16. سلام من با این ارور مواجه میشم HTML link url don’t match FTP dir ولی با file zilla درست است

    1. سلام، طبق توضیحات و عینا مشابه مواردی که توضیح داده شده افزونه رو تنظیم کنید. این افزونه مقداری حساس هست و با یک کاراکتر اشتباه همه چیز اشتباه خواهد شد.

  17. سلام.
    من این افزونه رو نصب کردم و طبق تصویر و آموزش های بالا کار رو انجام دادم. یعنی یه ftp ساختم و آدرس هاست دانلود و یوزر و پسورد ftp رو بهش دادم، و بقیه کاراشو انجام میدم و وقتی سیو رو می زنم این ارور «cURL error 6: Couldn’t resolve host ‘h.harimehayat.ir’»رو میده.
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.

    1. مسیری که انتخاب کردید مربوط به home هاست هست که در دسترس کاربران نخواهد بود. این مسیر باید داخل public_html قرار داشته باشه. بخاطر حساس بودن این مسیر دهی‌ها بهتره طبق نمونه عمل کنید.

  18. سلام من تمام مرحل را درست انجام دادم ولی فایل رو دوتا هاست آپلود میشه هم دانلود هم اصلی وقتی FTP Directory را به جای علامت / ادرس public_html/dl1 میدم با ارور HTML link url don’t match FTP dir مواجه میشم ولی هم ادرس ftp هم ساب دامین public_html/dl1 هست

    1. سلام، این مشکل از آدرس HTML میتونه باشه. با چند فرمت مختلف که کاراکتر / به درستی وارد شده باشه تست کنید ببینید از کدوم طریق جواب می‌گیرید. اگر نشد دقیقا طبق توضیحات فیلدها رو پر کنید به درستی براتون کار میکنه.

    1. استفاده از این افزونه خیلی حساس هست. یعنی یه کاراکتر / که اول یا آخر آدرس‌ها باشه باعث میشه به درستی کار نکنه. دقیقا طبق تنظیماتی که توی تصاویر میبینید اطلاعات رو وارد کنید مشکلی پیش نمیاد.

      1. ببخشید انقدر سوال میپرسم. تنظیمات من مو نمیزنه با تنظیمات شما ولی رو 2تا هاست فایل آپلود میشه

        1. اطلاعات اکانت FTP رو بررسی کنید. مسیری که بهش اختصاص داده شده و یا اینکه ممکنه شخصی سازی انجام داده باشید که به این مشکل بر بخورید. نظرات این نوشته رو هم بررسی کنید برای مشکل مشابه.

    1. سلام، خیر نیازی به این کار نیست. موقع سفارش کافیه یک ساب دامنه برای هاست دانلود به میزبانی هاست معرفی کنید. سپس با استفاده از a record میتونید ساب دامنه رو به هاست دانلود متصل کنید.

      1. سلام همه مراحل رو پیش رفتم
        حتی تصاویر یا فایل و هر چیز دیگری هم به هاست دانلود آپلود میشوند، فقط تو سایت نشون نمیده! و فکر میکنم به یکی از مشکلات زیر ربط داشته باشه:
        1. هنگام ضخیره تنظیمات افزونه خطای HTML link url میده
        – در واقع روی سایت اصلی از ssl استفاده میکنم و ssl برای ساب دامنه احتیاجه؟
        2. وقتی آدرس ساب دامنه را تو مرورگر میزنم خطای: server IP address could not be found. میده
        – با فلاش کردن DNS ویندوز درست شد ولی بعد از چند ساعت دوباره همین خطا را داد و دیگه نتونستم درست کنم
        الان 3 روزه دستم بنده همین مشکلاته همچنین نصب ssl برای ساب دامنه
        میشه یه راهنمایی دقیقی بدید

      1. توی هاست دانلود پوشه uploads نیست.باید بسازم؟
        در فیلد ftp host وقتی ادرس رو میزنم نمیشه ولی با www که بزنم مراحله اول رو میره.مشکل این مورد چی هست؟

        1. سلام، بله باید بسازید. شما باید مسیر آپلود رو دقیقا مثل هاست اصلی سایت ایجاد کنید که وردپرس بتونه توی این مسیر فایل‌ها رو آپلود بکنه.
          ممکنه از www باشه که استفاده میکنید یا دلیل دیگه…

  19. سلام و عرض ادب
    این پلاگین به خوبی برای فایل‌های وردپرس کار می کنه.
    اما مشکل اینجاست در محصولات دانلودی ووکامرس یک اپلود می کنم. به نظر همه چیز درست میاد و لینک فایل از هاست دانلود اجرا می شه. ولی وقتی برای کاهش حجم هاست اصلی، فایل های اپلود شده را به طور دستی پاک می کنم. لینک فایل شکسته میشه و خطای 403
    Forbidden نشان داده میشه. با اینکه فایل دانلودی درهاست دانلود موجود هست و لینک هم به همان مسیر اشاره می کند.
    ایا شما این مشکل را دارید؟ راه حلش چی هست
    ایا به خاطر فایل htaccess نیست که در مسیر woocommerce_uploads قرار دارد.
    من لینک ها را با پلاگین search & better بررسی کردم. مشکلی در لینک ها نیست
    پیشاپش از لطفتون ممنونم.

      1. سلام ، من هم همین مشکل رو دارم ، درواقع با این پلاگین فایل تو هاست اصلی آپلود میشه بعد یه کپی تو هاست دانلود هم میذاره اما فایل محصول دانلودی همچنان لینک فایل هاست اصلی هست و از هاست دانلود نمیخونه، چه راه حلی هست؟

        1. سلام،
          توی ووکامرس به مشکل میخورید. چون لینک‌ها تبدیل نمیشن و با آدرس اصلی در دسترس قرار میگیرن و هر کسی که لینک مستقیم محصول رو داشته باشه میتونه دانلودشون بکنه. بهتره از یه هاست که حجم بیشتری داره استفاده کنید.

  20. سلام، برای انجام این کار نمیشه از یک دامنه کاملا مجزا استفاده کرد؟ حتما باید هاست دانلود به یک زیر دامنه متصل بشه؟
    و اگر در این افزونه امکانش نیست، راهی هست که تصاویر را از دامنه اصلی جدا کنیم؟

    1. سلام، از اونجایی که ارتباط برای آپلود از طریق ftp انجام میگیره مشکلی تو این مورد نیست و میتونید کلا از دامنه دیگه هم استفاده کنید.

  21. سلام آیا می توان با استفاده از هاست دانلود سایتی مثل آپارات راه اندازی کرد. یعنی ویدیو آپلود بشه روی هاست دانلود و بتونیم اون ویدیو رو توی سایت نشون بدیم.
    یا با هاست دانلود نمیشه این کار رو انجام داد و نیاز به هاست دیگه ای داریم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید. می خوام یک سایت اشتراک ویدئو بزنم با وردپرس نمی دونم از چه هاست و افزونه ای استفاده کنم

  22. سلام و خسته نباشین
    نده اینارو تنظیم کردم و هاست وصل شده و فایل در هاست دانلود اپلود میکنه
    الان مشکلی دارم که عکسی که اپلود میکنم جای اینکه عکس نمایش بده جای عکس سفیده میشه و نمیتوان استفاده کرد

    1. سلام، لینک تصویر رو بررسی کنید. اگر درست باشه لینکدهی تصاویر احتمالا مشکل از پرمیژن پوشه و فایل‌ها هست که باید تغییرش بدین تو هاست دانلود.

  23. سلام و خسته نباشید

    در اینترنت خوندم که این افزونه فقط تصاویر رو اپلود میکنه به هاست دانلود
    و بنده از افزونه Hacklog Remote Attachment استفاده کردم جهت اتصال ولی حالا تصوایر سایتم پرید با فایلاش در صورتی که به درستی تنظیماتت را ست کردم!

    1. سلام روزبخیرغ
      استفاده از افزونه های Hacklog رو اصلا توصیه نمیکنیم چون دارای باگ هایی هستند و سایت های زیادی بخاطر نصب این افزونه دچار مشکل شدن.

  24. با سلام و احترام و ممنون از پاسخگویی
    ببینید من کارم دو مرحله هستش. یکی اینکه فیلمهام رو که میخوام بفروشم مستقیما در هاست دانلود آپلود میکنم و با ووکامرس میفروشم و با این قضیه مشکلی ندارم. مرحله دوم گذاشتن تصویر شاخص برای فیلمهام هست که توی کتابخانه چند رسانه ای وردپرس اپلود میکنم. الان اگه با این افزونه کتابخانه چند رسانه ای به هاست دانلود متصل بشه، آیا برای لینکهای فیلمهام که با ووکامرس به فروش میرسونم مشکلی پیش نمیاد؟ به عبارت دیگه آدرس اونا تغییر نمیکنه با این افزونه؟

    1. سلام،
      خیر مشکلی پیش نمیاد. اما ترجیحا حتما یه فول بک آپ تهیه کنید که اگه بخاطر استفاده از افزونه خاصی مشکلی پیش اومد سریعا برطرف کنید.

  25. سلام اقای صادقی
    این افزونه همه فایل ها را پشتیبانی میکنه؟
    یا فقط عکس اپلود میکنه؟

  26. سلام ممنون بابت مقاله خوبتون

    من یک سایت چند فروشندگی دارم برپایه ووکامرس از افزونه دکان پرو استفاده میکنم

    فروشندها بخان فایل دانلودیشونو بزارن هاست خیلی سنگین و کند میشه

    میخام فایلی رو که اپلود میکنن فقط مستقیم روی هاست دانلود ابجاد بشه و روی هاست اصلی اصلا اپلود نشه

    ولی میخام فقط فایل دانلودیشون اپلود بشه
    عکس ها در خود هاست اصلی اپلودشه

    حالا اگر ایجورهم نشدش

    عکس ها هم درهاست دانلود بشه موردی نیست ولی ترجیها راه اول اگه بود بگین بهتره که فقط فایل دانلودی اپلودشه تو سایت

    الان من باید چیکار کنم ممنون

      1. سلام ببینید این امکان داره که فروشندها که محصولشون رو اپلود میکنند بره هاست دانلود مستقیم

        از سریق خود افزونه دکان ادرس رو از هاست اصلی به هاست دانلودم وصل کنم

        یعنی ادرس پیشفرضشو تغییر بدم که جای هاست اصلی مستقیم بره هاست دانلود

        چنین چیزی ممکنه اصلا؟

  27. سلام آقای صادقی صبحتون بخیر

    جناب بنده همه تنظیمات و مراحل رو به درستی انجام دادم اما وقتی رسانه ای رو در سایت اصلی اپلود میکنم در قسمت ادرس هاست دانلود فایل مسیر /public_html/ نشون داده میشه و فایل نمایش داده نمیشه اما وقتی به صورت دستی /public_html/ را پاک میکنم از ادرس همون فایل به خوبی نمایش داده میشه
    به نظرتون مشکل از کجاست؟

    1. سلام روزبخیر؛
      در واقع بعد از آپلود فایل در هاست دانلود مسیر دسترسی به اون فایل نمایش داده میشه نه لینک دانلود.
      برای اینکه فایلی قابل دانلود باشه باید مسیر اصلی سایت رو در نظر بگیرید همونطور که برای آدرس دهی سایتتون از نوشتن public_html صرف نظر می کنید برای لینک های دانلود هم باید همین کار رو کرد.
      به عنوان مثال دامنه ای تحت عنوان test.ir دارید و اطلاعات اون در مسیر public_html قرار داره. برای ادرس دهی سایتتون به شکل test.ir/ public_html عمل نمی کنید بلکه صرفا به مسیر بدون درج public_html بسنده میشه. در واقع public_html مسیر اصلی هاستتون هست.

  28. ممنون از مطلب مفیدتون فقط یه مشکلی دارم . تمام فایل ها هم تو wp-content/uploads ساب دومینم هسات دانلودم آپلود میشه هم تو wp-content/uploads سایت اصلی!

  29. سلام
    جناب صادقی من از این افزونه استفاده می کنم و همینطور که میدونید با فایلهای دانلودی ووکامرس مشکل داره.
    لطفا یک راه حل پیش روم بذارید.
    بعضی جاها لینکهای دانلودشون غیرمستقیم هست. بنظرم این مشکل رو حل کنه
    اما شناختی ندارم

  30. سلام آقای صادقی
    بنده بعد از تغییر سرور هاست دانلود ای پی جدید رو وارد کردم ولی با ارور cURL error 6: Could not resolve host: dlreseller.com مواجه میشم در صورتی که قبلش کار میکرد
    می تونید راهنمایی کنید؟

  31. سلام
    آقای حسینی تا چند روز قبل هاست دانلود بنده که از شرکت دیگری خریداری کردم (سرور المان) به وسیله این افزونه به سایتم که هاستش باز از جای دیگه ای خریداری شده بود (سرور المان) متصل بود و خیلی خوب کار می کرد.
    اما دیروز شرکتی که هاست دانلود خریداری کرده بودم گفتش که ای پی و نیم سرور تغییر کرده به علت عوض کردن سرور ها به داخل ایران
    حالا ای پی تغییر کرده را بنده جایگزین ای پی قبلی میکنم ولی ارور cURL error 6: Could not resolve host: dlreseller.com نشون داده میشه!!!
    شما اطلاعی از این ارور دارید کمکم کنید!؟

  32. سلام
    خسته نباشید
    من این افزونه رو نصب و فعال کردم
    وقتی تصویری توی مطلب یا رسانه ها آپلود می کنم، لینک هاست دانلود رو میزنه توی پیوند
    ولی وقتی از صفحه مطلب یا صفحه اصلی روی عکس راست کلیک می کنم و توی تب جدید باز می کنم، از آدرس خود هاست عکس رو لود می کنه
    وقتی هم عکس ها رو از روی هاست پاک می کنم، دیگه روی سایت نشون نمیده ولی در حالی که از قسمت رسانه ها داخل هاست دانلود رو نشون میده تصاویر رو
    مشکل از کجاست؟
    ممنون

  33. سلام
    از وقتی که با این افزونه از هاست دانلود استفاده می کنم. مشکل block time در جی تی متریکس دارم.
    طبق توضیحات در لینک فوق, قسمت Brown – Blocking
    تصاویری که روی هاست دانلود هستند همگی با بلاکینگ تایم مواجه هستند.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

  34. بهترین روش اینه که هاست 10 گیگ میزبانفا رو بگیری رسانه ها رو همونجا آپلود کنی و در کنارش هم یه هاست دانلود بگیری و فایل های دانلودی که در سایت داری و اونجا آپلود کنی این به نظر من روش خوبیه 😌
    اما حیف که میزبانفا دیگه هاست خارج نداره 🙄

  35. با سلام من تمام کارهایی رو که گفتین انجام دادم و ftp من هم کاملا وصل شد اما مشکل اینجاست که وقتی فایلی آپلود میکنم چه از ftp چه از خود وردپرس اولا خیلی وقتها در بخش رسانه تصویر فایل دیده نمیشه دوما وقتی لینک دانلود فایل موجود در هاست دانلود رو میدم خطای پیدا نشدن میده اما وقتی لینک فایل رو در هاست میزبانی میدم خطا نشون نمیده و افزونه هم کاملا درست وصله

  36. سلام
    یه فرم ساختم که توسط اون تعدادی فایل تصویری رو از کاربر در یافت میکنم حالا میخوام این فایل ها رو به صورت خودکار و فقط با تایید ادمین داخل یکی از صفحات سایت قرار بگیره
    کسی در این باره اطلاعی داره ؟؟افزونه ای برای انجام این کار هست ؟
    اگه دخل فرم دیدگاهشون رو بگیرم میتونم مثل فایل با تایید ادمین داخل یکی از صفحات سایت قرار بدم

  37. سلام اقای صادقی عزیز. من در این زمینه، یه مشکلی دارم. من برای فروش های سایت از افزونه EDD استفاده می کنم که خب این افزونه، فایل هایی که در پوشه uploads/edd قرار می گیره رو محافظت می کنه. اینکه لینک مخفی می سازه و… ولی حالا می خام هاست دانلود بگیرم که دیگه در این صورت، از فایل های ما محافظت نمی شه توسط EDD. چون در پوشه uploads/edd قرار نمی گیره. می شه ما رو راهنمایی بفرمایید؟

  38. با سلام خدمت شما ی سوال داشتم برای اتصال رسانه وردپرس به هاست دانلود باید وردپرس رو در هاست دانلود هم نصب کنیم؟؟؟

    1. سلام و احترام؛
      وردپرس رو در هاست میزبانی سایتتون نصب می کنید در نهایت این هاست با یک رکورد به هاست دانلود متصل میشه . در هاست دانلود فقط فایل های دانلودیتون رو نگهداری می کنید.

  39. با سلام . الان مشکل اصلی ووکامرسه و ظاهرا هیچ افزونه‌ای سازگاری با ووکامرس نداره.
    برای اپلود فیلم هم سازگاری داره یا فقط تصاویر رو اپلود میکنه؟

    1. سلام و احترام؛
      این افزونه برای آپلود رسانه های مختلف مثل فایل ویدیوئی، تصویری، صوتی و… هستش. این افزونه رسانه وردپرس رو به هاست دانلود متصل میکنه و هر فایلی آپلود کنید در هاست دانلود ذخیره میشه.

      1. با سلام مجدد . من این افزونه رو نصب کردم اما کانکت نمیشه و ارور میده از خطای داده شده است. در ضمن حدود 2 سال هست که آپدیت نشده. لطفا راهنمایی کنید که من چطور بتونم از هاست دانلود برای وردپرس استفاده کنم . تمام افزونه های معرفی شده در سطح نت رو بررسی کردم هیچکدوم به درستی جواب نمیدن Hacklog Remote Attachment کانکت میشه و اپلود هم میشه اما تصاویر بصورت شکسته نمایش داده میشه

  40. من تمام اطلاعاتو وارد میکنم ولی این ارور رو کیدده:
    برقراری ارتباطات با سرور FTP (site name).com:21 ممکن نشد

  41. سلام.
    هیچ کدوم از این سه افزونه قابلیت ارسال محصول دانلودی ووکامرس به هاست دانلود رو ندارن. ولی چند جا شنیدم wp ftp media library master این کار رو می کنه(تنها مشکل اینه ووکامرس نمی تونه لینک هارو کد کنه). ولی می تونه محصول دانلودی رو به هاست دانلود بفرسته. (محصول دانلودی منظورم فقط قسمت آپلود محصول هست) سایت من هم با دکان کاربرا کتاب پی دی اف که زیپ میشه میزارن و باید به هاست دانلود بره. ممکنه بفرمایید چطور با wp ftp media library master به ووکامرس محصول دانلودی میشه فرستاد؟ البته متوجه شدم با hacklog remote attachment هم میشه فقط باید در دیتابیس تغییری ایجاد کرد.

    1. سلام و احترام؛
      افزونه های متعددی در این زمینه هست اما متافانه هر کدوم مشکلات خاص خودشون رو دارن..
      این افزونه ها مخصوص مدیریت رسانه وردپرس هستند:
      WordPress Real Physical Media
      WP Real Media Library v4.3.0
      WP Media Folder v5.1.4

      افزونه آخری که اشاره کردید با نسخه های جدید وردپرس مشکل داره و گزارشاتی از ناسازگاری داشتیم.

  42. سلام وقتتون بخیر!
    من تمام مراحل رو انجام دادم و اتصال برقرار شد اما مشکلی که هست اینه که فایلی که اپلود میشه هم در هاست دانلود ایجاد میشه و هم در هاست میزبانی!
    و زمان زیادی هم برای آپلود میگیره!
    باید چیکار کرد؟

  43. سلام
    من رسانه وردپرس رو به هاست دانلود متصل کردم
    و با موفقیت انجام شد
    فقط بعدش به جای اینکه سرعت سایت بالاتر بره برعکس پایین تر اومد
    و تو gtmetrix انالیز گرفتم
    دیدم expires header , leverage browser cache قرمز شده و میگه باید رفع بشه
    به نظرتون باید چیکار کنم؟
    هاست اصلی سی پنله و هاست دانلود هم دایرکت ادمینه

  44. با سلام تشکر از آموزش خوبتون ببینید من تصاویر در هاست اصلیم لود نمی شن کش و هیستوری برواوزر رو هم پاک کردن اما درست نشد !
    کسی می دونه باید چی کار کنم ؟؟؟
    حقیقتاً من چون سایتم چند فروشندگی هستش فروشندگانم به مشکل بر خورده اند با این وضعیت پیش اومده

    1. سلام روزبخیر؛
      موقع آپلود ارور خاصی هم دریافت میکنید؟
      یک گزینه برای قابلیت آپلود فایل در هاست وجود داره که سرویس دهنده هاستینگتون میتونه اون رو فعال یا غیر فعال کنه. این مورد رو حتما مطرح کنید و ببینید آیا از سمت میزبانی محدود نشدید؟
      نوع پسوندهای فایل هایی که قصد اپلوشون رو دارید هم بررسی کنید که جزء لیست موارد مجاز باشن.

  45. سلام و عرض ادب
    و تشکر از زحمات شما

    کاش این افزونه رو معرفی نمیکردید. آخرین بروزرسانی این افزونه مربوط به 3 سال پیش هست !! و کلی اشکال و باگ داره.
    اگه یه نگاه به کامنت ها بندازید متوجه میشین که اکثر کاربرا با این افزونه مشکل داشتن!

    سپاس

    1. سلام روزبخیرغ
      زمان معرفی افزونه و انتشار این مقاله مربوط به بیش از سه سال گذشته هستش و همینطور که فرمودید افزونه مدت زمان زیادی هست که آپدیت نشده و ما هم استفاده از این افزونه رو دیگه توصیه نمیکنیم به شدت پیگیر هستیم که موارد مشابه با کارکرد خوب رو پیدا کنیم و بتونیم به عنوان افزونه جایگزین معرفی کنیم.

  46. سلام
    تنظیمات رو درست انجام دادم و تمامی تست ها درست انجام میشه
    فایل درست در فولدر خودش آپلود میشه اما لینکیکه از فایل تولید میشه داخلش html_public هم هست

    /public_html
    site.com
    تبدیل میشه
    site.com/public_html/test.zip

    مشکل کجاست؟

  47. اصلا افزونه خوبی نیست
    ابعاد محتلف تصویری که ورد پرس خودش ایجاد می کنه رو مختل می کنه
    یو ار ال هاشم ماجراس برا خودش
    ایکاش افزونه بهتری وجود داشت

    1. سلام و احترام؛
      متاسفانه مدت هاست که از سمت مخزن وردپرس آپدیتی برای این افزونه ارائه نشده و علی رقم عملکرد خوبی که در گذشته داشته الان توصیه نمیشه.

      1. سلام
        افزونه ای که همین کار رو بکنه سراغ دارید؟ یه جایگزین برای این افزونه

        1. سلام روزبخیر؛
          افزونه هایی مثل hacklog هم وجود داشتن اما منسوخ شدن و مشکلات زیادی رو ایجاد کردن در حال پیگیری و تست هستیم تا بتونیم یک افزونه خوب و جایگزین پیدا کنیم .

  48. سلام من یه سایت دانلود دارم که یه سری فیلم میفروشم. بعد محصولاتم رو توی یه هاست دانلود جدا میذارم. توی یه ساب دامین هست از دامین اصلی
    مثلا سایتم این هست y.ir
    فایلام توی این ادرس هست file.y.ir

    حالا من توی صفحعه محصولات وقتی ویدیو ها رو میذارم برای دانلود کار بر که خرید رو انجام میده لینک محصولات رو بهش نشون میده دیگه مثلا file.y.ir/product1/file.mp4
    روشی هست توی وردپرس که این فایل رو لینک اصلیش رو نشون نده یه لینک دیگه نشون بده ولی وقتی روش کلیک میکنه بره این لینک رو بخونه و دانلود کنه براش ؟
    صفحات این قالب داره با افزونه پیشرفته wpbakery page builder ساخته میشه

  49. پلاگین را نصب کردم. همه چیز درست نمایش داده میشود:
    Upload File Status: Can upload
    File Link Status: HTML File Link is OK
    Delete File Status: Can delete
    Create Directory Status: Can create

    Connect and Login: Test Complete
    Upload file: Test Complete
    HTML link: Test Complete
    Delete file: Test Complete
    Create directory: Test Complete

    مشکلی که دارم اینه که وقتی فایلی آپلود میکنم ، فقط فایل اصلی آپلود میشود. تصویر شاخص و آن تصاویر با سایزهای مختلف ساخته نمیشوند. یعنی ساخته میشوند اما حجمشان صفر است.

    1. سلام روزبخیر؛
      با توجه به اینکه مدت زمان بسیار زیادی از آخرین آپدیت این افزونه میگذره استفاده از اون رو توصیه نمیکنیم مشکلات زیادی در خصوص اتصالش با نسخه های جدید وردپرس وجود داره.

      1. چه چیزی را جایگزین این پلاگین کنیم؟ آیا روش جدید یا پلاگینی سراغ دارید؟

        1. سلام روزبخیر؛
          چند تا افزونه هست که از مخزن وردپرس پیدا کردیم اما هنوز تست و بررسیشون نکردیم ببینیم عملکردشون چقدر خوب یا موثره.
          WordPress Real Physical Media
          WP Real Media Library v4.3.0
          WP Media Folder v5.1.4

  50. سلام
    من الان فایل هام روی هاست دانلود میخوام هاست دانلود را کنسل کنم و عکس و فایل ها برگردند به بخش رسانه
    این امر چطور امکان پذیره؟

  51. سلام برای سایت هایی که حجم بالا دارن ( مثل سایت فروش دوره آموزشی که فایل ویدئو هست ) هم میشه استفاده کرد ؟ یعنی تو حجم بالا به مشکل نمیخوره ؟
    با وکامرس ( بخش فایل دانلودی ) هم سازگاره ؟

    1. سلام روزبخیر؛
      با توجه به اینکه هیچ نسخه جدیدی از این افزونه منتشر نشده و بروزرسانی اون به بیش از 3 سال قبل برمیگرده استفاد از این افزونه رو پیشنهاد نمیکنیم.

  52. سلام اگه یک پست الان در وردپرس ایجاد کنم در هاست اصلی اپلود میشه یا در هایت دانلود؟

    1. سلام روزبخیر؛
      پست ها (برگه ها و نوشته ها) در دیتابیس هاست اصلی ذخیره میشن. فایل ها در هاست دانلود

  53. سلام
    ایا هاست دانلود ام در موتور های جستجو با سرچ نمایش داده میشه
    و اگه میشه چیکار کنم نمایش داده نشه.
    چون لینک دانلود فایل ها میخوام فقط در سایتم دیده بشن و فروشی هستن.
    لطفا راهنمایی کنید.

  54. سلام و وقت بخیر خدمت شما
    اگر بعد از اتصال هاست به هاست دانلود با استفاده از افزونه بخواهیم مجدد تصاویر را به هاست اصلی برگردانیم آیا این امکان وجود دارد؟

    1. سلام روزبخیر؛
      بله چنین امکانی وجود داره منتهی باید آدرس دهی های تصاویر رو بررسی کنید که ارور 404 نگیرید.

      1. سلام
        لطفا بهم نحوه غیر مستقیم کردن دانلود را در هاست دانلود بگید، هر چی تلاش کردم همه شون آموزش های مربوط به دانلود مستقیم بودند.
        نیاز فوری است ممنون

        1. سلام و احترام؛
          برای این مور باید اسکریپت نوشته بشه و از طرفی هاستتون هم باید قابلیت اجری اون اسکریپت رو داشته باشه.

  55. سلام و عرض ادب
    تشکر از مطلب خوبتون
    بنده این کارو انجام دادم و به درستی رسانه ها در هاست دانلود قرار میگیره اما موقع نمایش تصویر شاخص در سایت به مشکل برمیخوره و نمایش نمیده ؟
    میتونید کمکم کنید
    تشکر

  56. سلام برای اتصال هاست دانلود به وردپرس پوشه اپلود رو که محتویاتشو از هاست اصلی کپی گرفیتم برای اینکه داخل هاست دانلود اپلود کنیم تحت عنوان پوشه ای upload مثل هاست قبلی اپلود کنیم و انتقال بدیم؟

  57. سلام خسته نباشید
    میخوام در هاست دانلودم فایل دانلودی رو آپلود کنم و بعد لینک کنم با سایت
    اما وقتی با افزونه upload to ftp اینکار رو انجام میدم کل تصاویری که در سایت استفاده کردم میره توی هاست دانلود !
    فایل هایی که میخوغام ارسال نم فقط جهت دانلود کاربر هست و فایل ها مثلا 500 مگابایتی هستند . چکاری رو درست انجام ندادم ؟

  58. درود
    من این افزونه رو فعال کردم | صفحه اصلیم کلا کار نمیکنه! ولی سایر صفحات به خوبی کار میکنن وقتی افزونه رو غیر فعال میکنم اوکی میشه .
    افزونه دیگه ای هم میتونید پیشنهاد بدید؟ گویا سازگاری نداره با قالب گیگا فایل

    1. سلام وقت بخیر؛
      در حال حاضر افزونه جایگزینی برای این مورد پیدا نکردیم اما فکر میکنم افزونه media with ftp کاربردی باشه.

        1. سلام و احترام؛
          در کامنت های قبلی نیز چند افزونه معرفی کردیم می توانید تست و بررسی نمایید.

  59. سلام این مورد برای ووکامرس هم جواب میده یعنی کسی بخواد تصاویر شاخص ووکامرس و فایلاش توی هاست دانلود لود بشن ولی در بخش رسانه های ووکامرس موجود باشن یعنی دیگه نیازی نباشه به هاست دانلود بریم و فایل رو اپلود کنیم و مستقیم از هاست اصلی به دانلود منتقل بشن

  60. با سلام
    وقتی فرم ftp را پر می کنم به این ارور بر می خورم
    Connect and Login: Test Complete

    Upload file: Test Complete

    HTML link: Testing

    cURL error 6: Could not resolve host:

    هر چی هم HTML link url را نغییر می دم فرقی نمی کنه. آدرس لینک هاستم درسته …لطفا راهنمایی کنید

  61. FTP Timeout: این فیلد هم حداکثر مدت زمان اتصال برای FTP را تعیین میکنه که نیازی به تغییر اون ندارید. اما اگر دیدید که دقایقی ثبر کردید و اتصال به FTP هاست صورت نگرفت مدت زمان را بیشتر کنید و مجددا تست کنید.

    خخخ منظورت از ثبر همون صبره ؟

  62. سلام. یک سوالی در مورد اتصال هاست دانلودی به هاست اصلی داشتم. ممنون میشم راهنماییم کنید. فایل های حجیم رو با نرم افزار FileZilla داخل هاست دانلودی اپلود کردم. و بعد از اون همه ی مراحل موجود در این پست رو انجام دادم. ولی الان که میخوام فایل هامو داخل کتابخانه رسانه وردپرس ببینم هیچ فایلی مشاهده نمیشه. باید چکار انجام بدم؟

    1. سلام و احترام؛
      پیشنهاد می کنم از این افزونه استفاده نکنید چون مدت زمان زیادی از اخرین آپدیت اون در مخزن وردپرس گذشته و بروز نشده…
      فایل ها رو در چه مسیری آپلود کردید؟
      آیا نام فایل رو در رسانه وردپرس جستو کردید چیزی نمایش داده نشد؟

  63. با عرض سلام
    1- من یک هاست دانلود از میزبان فا خریداری کرده ام . دقیقا باید چه مراحلی را طی کنم تا با افزونه ی
    Upload To FTP رسانه ی وردپرس را به هاست دانلود متصل کنم ؟ مثلا آیا باید در هاست اصلی سایت
    Create a Subdomain و Add FTP Account را انجام بدهم ؟
    2-در ابتدای دامنه ی هاست دانلود https:// وجود دارد ولی آیکون قفل ندارد آیا این مورد برای اتصال افزونه به هاست دانلود مهم است ؟
    با تشکر

    1. سلام و احترام؛
      پیشنهاد میکنیم از افزونه upload to ftp استفاده نکنید چون به مدت بسیار طولانی بروزرسانی نشده و طبیعتا مشکلات امنیتی در پی خواهد داشت.
      در خصوص وصل کردن هاست اصلی و هاست دانلود راهنمای زیر خدمت شما ارسال می گردد:
      نحوه اتصال هاست سی پنل به هاست دانلود
      در خصوص سوال آخر، بررسی کنید لینک ها با پروتکل https فراخوانی می شوند یا خیر در صورت صحیح بودن مشکلی وجود ندارد.

  64. اساتید سلام،
    پس از انتقال فایل ها به هاست دانلود آدرس اونها تغییر میکنه، این موضوع و به طور کل استفاده از این پلاگین ها و انتقال فایل های یک سایت به هاست دانلودی باعث آسیب به SEO سایت نمیشه؟
    ممنون و مرسی

  65. سلام و دورد.عزیزان اگه بعد از اتصال هاست دانلودو بارگذاری ،به هر دلیلی بخوایم برخی از تصاویر رو داخل همون هاست اصلی خودمون آپلود بشه یعنی لینکش همون لینک اصلی در بیاد نه لینک ساب دامین دقیقا چه باید کرد.ممنون و متشکر

  66. سلام عزیزان.بعد از ایجاد ساب دامین من اگه مثلا چند تا فایل دانلودی محصولی مشخص حجیم داشته باشم .می تونم فایل ها رو با FileZilla داخل هاست دانلود م قرار بدم و هیچ افزونه ای نصب نکنم.

    1. سلام وقت بخیر؛
      بله به صورت دستی امکان درج فایل در هاست دانلود نیز وجود دارد و می توانید از لینک های فایل های آپلودی استفاده نمایید.

    1. سلام و احترام؛
      به دنبال افزونه ای با عملکرد مشابه هستیم که بدون باگ باشه اما متاسفانه افزونه ای در این حد خوب همچنان پیدا نکردیم تا مقاله را بروز کنیم…

  67. سلام وقت بخیر
    این افزونه حدود یک سال هست که در مخزن وردپرس غیرفعال شده است.
    راه جایگزینی وجود دارد؟

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      تا این لحظه هیچ افزونه معادلی با چنین قابلیت هایی در این سطح ارائه نشده در صورت مشاهده افزونه مشابه این محتوا بروز و نام افزونه جدید اعلام خواهد شد.

  68. سلام و روز بخیر
    چون تعداد عکسهای گالری تصویرم زیاد هست
    هاست دانلود گرفتم
    الان یه مشکل دارم من فقط برای گالری تصاویر میخوام از هاست دانلود استفاده کنم برا همین عکس‌های شاخص و … رو هاست اصلی اپلود میکنم.
    الان این افزونه این کار رو انجام میده که وقتی گالری تصاویر میزنم و عکسها رو تو هاست دانلود اپلود کنم بیاد تو قسمت گالری تصاویر هاست اصلی بیادش

    اگر بخوام عکس ها رو هی به صورت 《گذاشتن از نشانی》 بزارم خیلی زمانبر میشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      متاسفانه این افزونه مدت هاست که در مخزن وردپرس اپدیت نشده و استفاده از آن را پیشنهاد نمی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *