اخبار شرکتمعرفی محصولات

۶ دلیل طلایی برای خرید هاست ابری میزبان فا

سلام؛
همونطور که میدونید خرید هاست و دامنه مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخورداره شما می تونید یک سرویس مثل هاست لینوکس ایران برای شروع و راه اندازی کسب و کارتون تهیه کنید و کم کم به سراغ پلن های بسیار قدرتمند تر مثل هاست مخصوص وردپرس مهاحرت کنید. داخل این ویدیو میخایم با ذکر 6 دلیل بهتون بگیم که چرا خرید هاست ابری میزبان فا بهترین فرصت برای سرمایه گذاری روی وب سایتتون هستش. در این ویدیو تصمیم داریم 6 دلیل طلایی خرید هاست ابری میزبان فا رو تشریح کنیم. در نهایت تفاوت این هاست شگفت انگیز با سایر هاست های معمولی رو به صورت کامل درک می کنید.

دلایل اساسی برای خرید هاست ابری میزبان فا

در این سری از ویدیوهای تشریح هاست ابری میزبان فا تصمیم داریم به 6 دلیل اصلی و طلایی بپردازیم که نشون میده چرا اصلا باید هاست ابری میزبان فا رو خریداری کنیم؟ با بررسی این دلایل به قدرت و زیرساخت هوشمندانه و پایدار هاست ابری میزبان فا پی می برید.

  • افزایش سرعت سایت تا 3 برابر
  • افزایش پایداری وبسایت تا 100 درصد
  • میزبانی وبسایت بر بستر شبکه ملی اطلاعات
  • مالکیت تمام و کمال سرورها و تجهیزات
  • خرید تعداد هاست دلخواه با شرایط ویژه
  • تامین و تضمین آینده رشد کسب و کار

1- افزایش سرعت سایت تا 3 برابر

دلیل اولش اینه که هاست ابری میزبان فا سرعت وب سایتتون رو تا 3 برابر افزایش میده، خودتون به این فکر کنین که اگر یه سایت پرسرعت داشته باشین چقدر نسبت به رقباتون شانس موفقیت و فروش بیشتری خواهید داشت و رتبه های بهتری رو تو گوگل کسب می کنید.

2- افزایش پایداری وبسایت تا 100 درصد

دلیل دومش اینه که پایداری وب سایتتون به 100 در صد میرسه، قطع شدن وب سایت های اینترنتی الان مسئله ای هستش که کاملا گریز ناپذیر شده، اما تصور کنید که اگه هاست ابری میزبان فا رو داشته باشین که هیچوقت قطع نمیشه تا چه اندازه نسبت به بقیه وب سایت ها شرایط رشد وب سایتتون مهیا میشه.

هاست با آپتابم بالا

3- میزبانی وبسایت بر بستر شبکه ملی اطلاعات

دلیل سومش اینه که سایتتون بر بستر شبکه ملی اطلاعات میزبانی میشه، خودتون این روزا میبینین که چقدر وضعیت اینترنت ضعیف و ناپایدار شده، مخصوصا این که سایت ها و اپلیکیشن های روی سرور های خارجی به شدت کند بالا میان و این سایتا دارن هر روز مشتریای زیادی رو از دست میدن، اما داخل هاست ابری میزبان فا به این صورته که:

  • وب سایت شما بر بستر سرور های امن داخلی نگهداری میشه.
  •  ریسک تحریم ها و نابودی اطلاعات رو نداره.
  • هر اتفاقی هم که برای اینترنت بیوفته، سایت شما بر بستر اینترانت یعنی شبکه ملی اطلاعات در دسترس هستش.

هاست ابری ایران

4- مالکیت تمام و کمال سرورها و تجهیزات

دلیل چهارم و مهم ترین دلیلش هم که تو شرایط این روز های ایران خیلی میتونه به صاحبان وب سایت ها کمک کنه اینه که، باتوجه به این که میزبان فا خودش مالک تمام سرور ها و تجهیزات و صفر تا صد میزبانی هستش و برای تامین هزینه هاش به ارز و … وابسته نیست، گارانتی پایداری قیمت به شما ارائه میده و این امکان رو فراهم کرده که شما هاست سایتتون رو تا 3 سال آینده خریداری کنید تا از روال افزایش هزینه ها دور باشید و با خیال راحت سایتتون رو توسعه بدید.

سرور هاست ابری

5- تامین و تضمین آینده رشد کسب و کار

دلیل پنجمش اینه که دیگه نگران آینده و توسعه نیاز های وب سایتتون نخواهید بود، هاست ابری میزبان فا اولین شبکه تماما ابری در کشور هستش و یکی از مهم ترین ویژگی هاش اینه که وقتی سایت شما رشد کرد و بازدیدش زیاد شد و به امکانات بیشتری داخل هاستتون نیاز داشتین، دیگه نیاز نیست مثل هاست های قدیمی برید دنبال سرور های خصوصی و کلی تو دردسر و هزینه بیوفتین، داخل میزبان فا تنها با چند کلیک میتونین منابع هاستتون رو بدون هیچ قطعی به حد نیاز بالا ببرید و با خیال راحت کسب و کار اینترنتیتون رو توسعه بدید.

خرید هاست برای سایت های پربازدید

6- خرید تعداد هاست دلخواه با شرایط ویژه

دلیل شیشمش که برای طراحان وب سایت و افرادی که به هاست های زیادی در طول ماه یا سال نیاز دارن میتونه خیلی جذاب و کارا باشه اینه که، شما میتونین به هر تعداد هاست ابری که برای پروژه هاتون نیاز دارید رو از همین الان با تخفیف پیش خرید کنید و این هاست ها تو پنل کاربری میزبان فا در رزرو شما قرار میگیرن و هر وقت که تمایل داشتین میتونین فعالش کنین، مثلا الان هاست ابری رو با قیمت فعلی تهیه میکنید و فرضا یکسال دیگه میاین و فعالش میکنین، که این خودش یه آینده نگری مودبرانه و سرمایه گذاری بسیار بزرگ برای کسب و کار های اینترنتی شما محسوب میشه.

هاست ابری میزبان فا باکیفیت ترین و پرسرعت ترین زیرساخت میزبانی در کشور با رعایت استاندارد های جهانی.

حالا ازتون دعوت میکنیم که برای مشاهده سرویس های قدرتمند هاست لینوکس ایرانی میزبان فا به سایت Mizbanfa.net مراجعه کنید و ویدیو رونمایی از تجهیزات و سخت افزار های پروژه بزرگ هاست ابری میزبان فا رو مشاهده کنید تا از زیرساخت و کیفیت سرویس هایی که قراره ارائه بشه کاملا خیالتون راحت بشه.

خرید هاست ابری میزبان فا

خرید هاست پربازدید ابری

3/5 - (2 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *