اخبار شرکت

با ارزش ترین سرمایه گذاری قرن برای کسب و کار شما

❤️ بهارتون جاودان ❤️
امسال هم با یه تخفیف استثنایی در خدمتتون هستیم، اگه طراح سایت، وبسمتر یا صاحب کسب و کار آنلاین هستید در طرح پیش خرید می تونید سرویس های میزبان فا رو با قیمت سال 1401 + 17% تخفیف نوروزی خریداری کنید و هر در زمان که تمایل داشتید این سرویس را فعال و استفاده کنید. به این شکل نگران گرانی و افزایش قیمت های سال جدید هم نباشید. 😍

پیش خرید سرویس های میزبان فا چه مزیتی داره؟

طرح پیش خرید برای تمام سرویس های میزبان فا فعاله و 4 مزیت داره:

  • فعال سازی در زمان دلخواه: مهمترین مزیت طرح پیش خرید که هیچ شرکتی ارائه نمی کنه این هست که شما هر زمان که تمایل داشتید خواست می تونید سرویس خریداری شده را فعال کنید و تاریخ شروع اعتبار سرویس به خودتون بستگی داره.
  • عدم محدودیت در تعداد سرویس های پیش خرید شده: محدودیتی ندارید و هر تعداد سرویس که در نظر داشته باشید را می تونید خریداری کنید. این سرویس ها در بخش سرویس های پیش خرید در ناحیه کاربری شما ذخیره میشه.
  • خرید با قیمت فعلی + 17 درصد تخفیف: شما با قیمت فعلی پیش خرید را انجام میدید به اضافه 17 درصد تخفیف نوروزی و از افزایش قیمت ها توی سال آینده در امان هستید.
  • بدون نیاز به معرفی دامنه زمان پیش خرید: شما هیچ نیازی به معرفی نام دامنه ندارید و هر تعداد سرویسی که بخواید رو می تونید خریداری کنید و بعدا نام دامنه رو اضافه کنید.

به دلیل استقبال بسیار زیاد از طرح تخفیف در پیش خرید سرویس های میزبان فا و کنترل ترافیک ورودی، کد تخفیف در کپشن پست آخر پیج جدید اینستاگرام میزبان فا به آدرس mizbanfa_net درج شده است و درخواست های فالو در کمتر از 6 ساعت پذیرفته می شوند.

کد تخفیف پیش خرید سرویس های میزبان فا

1.8/5 - (5 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *