اخبار شرکتمیزبان فا

چطوری هاست با قیمت امسال پیش خرید کنی اما سال دیگه فعال کنی؟

در ویدیوهای قبلی اعلام کردیم که طرح تمدید هاست با تخفیف نوروزی به پایان رسیده اما یک خبر خوب برای شما داریم! همان طور که اطلاع دارید به مناسب فرارسیدن نوروز 1400 امکان پیش خرید هاست میزبان فا با شرایط استثنایی برای بار دوم دراین مجموعه فراهم شد در این دوره پیش خرید سه محصول هاست اشتراکی ایران، هاست مخصوص وردپرس و هاست ووکامرس امکان پذیر است. بر همین اساس کاربران عزیز می توانند سرویس مورد نظر خود را با قیمت فعلی به همراه تخفیف نوروزی، بدون نیاز به دامنه و محدودیت پیش خرید نمایند. شایان ذکر است در تعداد سرویس های پیش خرید شده هیچگونه محدودیتی اعمال نشده و کاربران می توانند سرویس خود را از تاریخ مشخص شده به بعد در زمان دلخواه فعال کنند. این یک فرصت اسثنایی برای طراحان سایت و شرکت های طراحی و تمامی اشخاصی است که در طول سال سرویس های میزبانی متعددی را برای مشترکین خود تهیه می کنند. بدین ترتیب با قیمت فعلی هاست خود را تهیه نموده و در زمان دلخواه خود، ماه ها و حتی سال های بعد آن را فعال می کنند. برای آشنایی با نحوه پیش خرید هاست میزبان فا همراه ما باشید. 😍

آموزش نحوه پیش خرید هاست میزبان فا

در این آموزش تصمیم داریم نحوه پیش خرید هاست میزبان فا با تخفیف نوروزی را به شما آموزش دهیم.

در این طرح امکان پیش خرید سرویس های زیر با تخفیف شگفت انگیز نوروزی برای شما فراهم شده است:

  1. برای پیش خرید هاست به آدرس mizbanfa.net مراجعه کنید.
  2. روی دکمه ورود/عضویت واقع در بالای صفحه کلیک کنید.
    آموزش نحوه پیش خرید هاست میزبان فا
  3. در صورتی که قبلا در وبسایت میزبان فا ثبتنام کردید نام کاربری که همان ایمیل شماست و رمز عبور خود را در فیلدهای مشخص شده وارد کنید. در غیر اینصورت روی لینک “ساخت اکانت جدید” کلیک کنید. در صفحه نمایش داده شده  اطلاعات خود را به صورت کامل وارد نمایید و در نهایت روی دکمه آبی رنگ “ثبت نام کنید” کلیک نمایید.
    آموزش نحوه پیش خرید هاست میزبان فا
  4. در ادامه وارد ناحیه کاربری خود شوید و از منوی پیش فروش روی زیرمنوی سفارش سرویس جدید کلیک کنید.
    آموزش نحوه پیش خرید هاست میزبان فا
  5. در این صفحه می توانید پلن مورد نظرتان را جهت پیش خرید انتخاب کنید. روی دکمه سبز رنگ “پیش خرید کنید” واقع در پلن مورد نظرتان کلیک کنید.
    آموزش نحوه پیش خرید هاست میزبان فا
  6. در ابتدای صفحه پیش خرید هاست میزبان فا باکس قرمز رنگی حاوی نکات خرید نمایش داده می شود توصیه می کنیم این قسمت را به صورت کامل مطالعه نمایید.
    آموزش نحوه پیش خرید هاست میزبان فا
  7. کمی پایین تر اطلاعات محصول نمایش داده می شود. از کشوی دوره خرید، دوره خرید مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  8. کد تخفیف پیش خرید یعنی pre-order را در فیلد کد تخفیف وارد نمایید.
  9. روی دکمه آبی رنگ ثبت سفارش کلیک کنید.
    آموزش نحوه پیش خرید هاست میزبان فا
  10. پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن سرویس پیش خرید شده دریافت می کنید سپس صورتحساب مربوطه صادر می گردد. حالا روی دکمه “هم اکنون پرداخت کنید” کلیک کنید.
    آموزش نحوه پیش خرید هاست میزبان فا
    در صورت تمایل به تغییر درگاه بانکی و پرداخت از سایر درگاه ها، از کشوی طریقه پرداخت درگاه بانکی خود را انتخاب و 3 ثانیه صبر کنید تا صفحه بارگذاری شود سپس روی دکمه “هم اکنون پرداخت کنید” کلیک کنید.  
  11. بعد از تکمیل اطلاعات  پرداخت صورتحساب، مجددا به ناحیه کاربری>منوی پیش فروش> سرویس های پیش خرید شده مراجعه نمایید.
    آموزش نحوه پیش خرید هاست میزبان فا
  12. در این قسمت سرویس های سفارش داده شده خود را به صورت کامل مشاهده می کنید.

تمامی سرویس های پیش خرید شده در طرح نوروزی از تاریخ 1400/2/1 قابل فعالسازی هستند و شما از تارخ دلخواه خود از 1400/2/1 به بعد می توانید روی دکمه “ایجاد سرویس” مقابل سرویس مورد نظرتان کلیک کنید تا سرویس مربوطه فعال و تاریخ آن از زمان فعالسازی به بعد برای شما محاسبه گردد.

نکات کلیدی در خصوص پیش خرید هاست میزبان فا

دقت داشته باشید در روند پیش خرید سرویس هاست هیچگونه محدودیتی اعمال نشده است. جالب است بدانید که:

  • نیازی به ثبت دامنه در روند پیش خرید محصول نیست.
  • محدودیتی در تعداد سرویس های پیش خرید شده وجود ندارد.
  • امکان فعالسازی سرویس در زمان دلخواه از تاریخ اعلام شده به بعد میسر است و شما ماه ها و حتی سال های بعد می توانید سرویس خود را فعال کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *