آموزش های وردپرس

معرفی ویژگی ها و خرید قالب خبری روزنامه ای newspaper

بعد از تهیه دامنه برای سایت و خرید یک هاست با کیفیت مناسب مثل هاست لینوکس ارزان ایران پیش نیازهای لازم برای راه اندازی یک وب سایت را خواهید داشت. در ادامه مسیر باید بهترین CMS را برای وب سایت خود انتخاب نمایید. در حال حاضر سیستم مدیریت محتوا وردپرس محبوب ترین CMS در میان کاربران اینترنتی است و بخش بزرگی از وب سایت های حاضر در دنیای اینترنت با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا راه اندازی شده اند. در گام بعدی می توانید با خرید قالب وردپرس حرفه ای این مسیر را تکمیل کرده و وب سایت خود را به راحتی راه اندازی نمایید. در هنگام انتخاب یک قالب وردپرسی نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که قصد دارید چه نوع وب سایتی را راه اندازی نمایید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به معرفی قالب خبری وردپرس نیوز پیپر یا همان قالب روزنامه بپردازیم. قالب وردپرس نیوزپیپر برای راه اندازی انواع وب سایت ها به ویژه وب سایت های خبری و مجله انتخاب مناسبی است. اگر می خواهید قبل از تصمیم گیری درباره خرید این پوسته به شکل بهتری با ویژگی های آن آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

قالب خبری وردپرس نیوزپیپر که با نام قالب وردپرس روزنامه نیز شناخته می شود، یک پوسته وردپرسی جذاب است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا به راحتی یک وب سایت خبری را راه اندازی نمایند. طبق آمار ارائه شده در حال حاضر قالب خبری روزنامه با بیش از 93000 فروش، پرفروش ترین قالب خبری بازار شناخته می شود. شما به راحتی و با استفاده از این قالب می توانید یک وب سایت خبری، روزنامه آنلاین، مجله یا سایت های نظرسنجی را راه اندازی نمایید. حتما می پرسید این قالب برای چه کسانی مفید است؟ این قالب برای افراد زیر می تواند بسیار مناسب باشد.

  • بلاگرها
  • سازمان های خبری
  • وب سایت هایی که محتوای ویدیویی منتشر می کنند.

اگر به دنبال یک قالب وردپرسی زیبا و پر سرعت هستید که بتوانید از طریق آن محتواهای خود را منتشر کنید، قطعاً قالب خبری وردپرس نیوز پیپر بهترین انتخاب ممکن برای شما است. با استفاده از این قالب می توانید هر نوع وب سایتی به ویژه وب سایت های خبری و بلاگ را راه اندازی نموده و مطابق با نیازهای خود سفارشی سازی کنید.

در واقع اگر شما می خواهید حجم زیادی از محتوا را به صورت کاملا منظم، زیبا و دسته بندی شده منتشر نمایید بدون شک به قالبی مثل قالب وردپرس نیوزپیتر نیاز خواهید داشت. شما می توانید با استفاده از ویژگی ها و قابلیت هایی که این پوسته در اختیارتان قرار می دهد محتواهای خود را منتشر کرده و مطمئن باشید که بازدیدکنندگان می توانند محتوا را به صورت مشخص و مجزا و تفکیک شده مشاهده و مورد استفاده قرار دهند.

بررسی مزایا و معایب قالب وردپرس نیوزپیپر

هر قالب ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارد و همین امر نیز سبب تمایز میان پوسته های مختلف موجود در بازار می شود. شما باید در هنگام انتخاب و خرید یک قالب وردپرسی به این موضوع دقت لازم را داشته باشید و سعی کنید با بررسی دقیق ویژگی های آن قالب بهترین انتخاب را میان تمامی نمونه های موجود از آن پوسته داشته باشید. قالب وردپرس روزنامه ویژگی های منحصر به فرد زیادی را دارد و در حال حاضر نیز به پرفروش ترین قالب خبری وردپرس تبدیل شده است. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های مثبت و منفی این قالب اشاره خواهیم کرد.

مزایا قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

  • ارائه بیش از 100 وب سایت آماده منحصر به فرد
  • بهینه بودن قالب برای موتورهای جستجو
  • سازگاری کامل با آخرین نسخه وردپرس
  • سازگاری کامل با ادیتور گوتنبرگ
  • قابلیت استفاده از AMP روی سایت
  • ریسپانسیو بودن قالب در موبایل و تبلت
  • سازگاری کامل با صفحه نمایش رتینا
  • قابلیت چند زبانه کردن قالب
  • قابلیت سفارشی سازی بالا قالب وردپرسی نیوزپیپر
  • ارائه 8 افزونه تجاری به صورت رایگان
  • بهینه بودن قالب برای گوشی های تلفن همراه
  • استفاده از صفحه ساز اختصاصی tagDiv Composer
  • سازگاری کامل با صفحه ساز ویژوال کامپوزر
  • بروز رسانی منظم قالب
  • سازگاری قالب با فروشگاه ساز ووکامرس

معایب قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

  • در مقایسه با سایر قالب های موجود در بازار، برای کار کردن با قالب خبری وردپرس نیوز پیپر به دانش تخصصی نیاز است.
  • به دلیل وجود قابلیت ها و ویژگی های متنوع ممکن است کار کردن با این قالب در ابتدا کمی گیج کننده به نظر برسد.

دموهای قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

پیش نمایش هر قالب نقش مهمی در تصمیم گیری درباره آن قالب ایفا می کند. با مشاهده دموهای یک پوسته می توانید ویژگی ها و قابلیت های مختلف یک قالب را به صورت زنده مشاهده کرده و مورد بررسی قرار دهید. این امر در نهایت باعث می شود تا شما بتوانید به شکل درستی تصمیم گیری کرده و مناسب ترین قالب را انتخاب نمایید. قالب خبری وردپرس نیوز پیپر با ارائه بیش از 100 وب سایت آماده عملکرد مناسبی را در این زمینه ایفا کرده و از تنوع کافی برخوردار است. در ادامه برخی از دموهای قالب وردپرس newspaper را مشاهده نمایید.

ویژگی های بارز قالب نیوزپیپر

برخی از این ویژگی ها در میان پوسته های مختلف مشترک هستند اما برخی از آنها تنها به یک قالب خاص محدود می شود و همین امر سبب متمایز شدن آن پوسته خواهد شد. قالب خبری وردپرس نیوزپیپر جزء آن دسته از قالب هایی است که به دلیل قابلیت های زیادی که دارد توسط بسیاری از افراد انتخاب می شود. اگر تمایل دارید با برخی از بارزترین ویژگی های قالب روزنامه آشنایی پیدا کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ارائه بیش از 100 وب سایت آماده در قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

قالب وردپرسی نیوزپیپر به طور کلی با ارائه بیش از 100 وب سایت آماده عملکرد مناسبی را در این زمینه داشته است. شما می توانید دموهای مختلف این قالب حرفه ای را مشاهده و مناسب ترین آنها را برای راه اندازی وب سایت خود انتخاب نمایید. هر یک از این دموها ویژگی های منحصر به خود را دارند و حتی از برخی می توان برای راه اندازی یک وب سایت متفاوت از وب سایت های خبری و مجله نیز استفاده نمود.

آموزش نصب قالب خبری

استفاده از صفحه ساز اختصاصی tagDiv Composer در قالب نیوزپیپر

یکی از قابلیت های بسیار مهم قالب خبری وردپرس نیوز پیپر ارائه صفحه ساز اختصاصی tagDiv Composer است. با استفاده از این صفحه ساز و از طریق قابلیت drag & drop به راحتی می توانید صفحات خود را چیده و مدیریت نمایید. این صفحه ساز نتیجه تغییراتی که اعمال می کنید را به صورت زنده به شما نمایش می دهد و این امر سبب می شود تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. دقت داشته باشید این پوسته با صفحه ساز ویژوال کامپوزر نیز سازگاری کامل دارد. در نتیجه اگر کار با صفحه ساز اختصاصی قالب وردپرس روزنامه برای شما مشکل به نظر رسید، به راحتی می توانید از صفحه ساز visual composer استفاده نمایید.

استفاده از صفحه ساز اختصاصی tagDiv Composer در قالب نیوزپیپر

قابلیت سفارشی سازی بالا قالب وردپرسی روزنامه

امروزه سفارشی سازی کردن یک قالب با توجه به سلیقه هر کاربر بسیار آسان شده است. دیگر نیازی نیست که برای راه اندازی یک وب سایت در زمینه کدنویسی از توانمندی بالایی برخوردار باشید. در حال حاضر به راحتی و بعد از نصب دمو مورد نظر خود می توانید با استفاده از یک صفحه ساز هرگونه تغییری که تصور می کنید باعث زیباتر شدن وب سایتتان خواهد شد را اعمال نمایید. قالب وردپرس نیوزپیپر عملکرد مناسبی را در زمینه طراحی یک وب سایت وردپرسی منحصر به فرد دارد و شما می توانید با استفاده از قابلیت های مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد به راحتی وب سایت خود را شخصی سازی کنید. در این مسیر می توانید از طریق بخش Theme panel قالب در پیشخوان وردپرس اقدام کرده یا از صفحه ساز اختصاصی این پوسته یعنی tagDiv Composer استفاده نماییدهمچنین از ویژگی های متنوع صفحات ارائه شده به راحتی استفاده کرده و قالب خود را مدیریت نمایید.

  • 15 هدر
  • 14 فوتر
  • 37 ویجت
  • 30 بلوک مختلف

قابلیت سفارشی سازی بالا قالب وردپرسی نیوزپیپر

قابلیت استفاده از AMP روی سایت در قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

AMP که مخفف عبارت Accelerated Mobile Pages می باشد در واقع قابلیتی است که از آن برای افزایش سرعت نمایش محتوا به کاربران در گوشی های تلفن همراه استفاده می شود. این موضوع روی سئوی وب سایت تاثیر بسیاری دارد و می تواند سبب شود تا وب سایت شما به راحتی به یکی از نتایج ابتدایی موتورهای جستجو دست پیدا کند. در قالب حبری نیوزپیپر می توانید با استفاده از افزونه tagDiv AMP تجربه کاربری بهتری را برای کاربران موبایلی خود به وجود بیاورید. این افزونه تجاری به صورت رایگان در هنگام خرید قالب نیوزپیپر به شما ارائه می شود.

قابلیت استفاده از AMP روی سایت در قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

ریسپانسیو بودن قالب وردپرس نیوزپیپر در موبایل و تبلت

قالب خبری وردپرس نیوز پیپر در زمینه ارائه محتوا در موبایل و تبلت و به طور کلی واکنش گرا بودن روی دستگاه های مختلف عملکرد بسیار خوبی دارد. طراحی دموهای مختلف این قالب کاملاً حرفه ای بوده و در نمایشگرهای مختلف با تنوع سایز ظاهر خوبی دارند. با توجه به این که کاربران یک وب سایت از طریق موبایل یا تبلت وارد سایت می شوند یا حتی اندازه سیستم های دسکتاپ با سایز تبلت و مانیتور تفاوت دارد، این موضوع اهمیت خود را نشان می دهد. در واقع کاملاً واضح است که ریسپانسیو بودن یک پوسته نقش بسیار مهمی در ایجاد یک تجربه کاربری لذت بخش و در نهایت موفقیت یک وب سایت ایفا می کند.

ریسپانسیو بودن قالب وردپرس نیوزپیپر در موبایل و تبلت

بهینه بودن قالب Newspaper برای موتورهای جستجو

به طور کلی همه دارندگان وب سایت های مختلف در تلاش هستند تا بتوانند با کسب نتیجه مناسب در موتورهای جستجو مختلف از جمله گوگل، توجه کاربران را به سمت وب سایت خود و در نهایت کسب و کاری که دارند جلب نمایند. به همین منظور به قالبی نیاز دارند که بتواند با ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد آنها را یک گام به این هدف مهم نزدیک تر کند. در طراحی و توسعه قالب خبری وردپرس نیوزپیپر به این موضوع دقت شده. قالب وردپرس روزنامه سبک بوده و از سرعت نسبتاً بالایی برخوردار است. این قابلیت ها و بسیاری از قابلیت های دیگر موجود در این قالب در نهایت باعث ارائه شدن یک پوسته مناسب و بهینه برای موتورهای جستجو شده است. بهینه بودن قالب Newspaper برای موتورهای جستجو

آموزش نصب قالب newspaper

اگر شما یکی از کاربرانی هستید که قالب خبری وردپرس نیوز پیپر را تهیه نموده اید، به طور قطع اکنون نیاز دارید که این قالب را روی وب سایت وردپرسی خود نصب و راه اندازی نمایید. اگر تاکنون این کار را انجام نداده اید، می توانید مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. در اولین گام باید به منظور ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت خود، نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمایید.
  2. سپس در گام بعدی و با استفاده از آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس پیش رفته و به راحتی و تنها با چند کلیک قالب وردپرس روزنامه را روی وردپرس وب سایت خود نصب نمایید.
  3. پس از نصب قالب newspaper همانند تصویر زیر منویی به پیشخوان وردپرس وب سایت شما اضافه می شود که می توانید تنظیمات کلی قالب را از طریق آن دنبال نمایید.
    آموزش نصب قالب newspaperاین منو شامل موارد زیر می شود:

    • Welcome: این زیر منو در واقع به نوعی صفحه لندینگ قالب خبری وردپرس نیوز پیپر بشمار می رود. از طریق این صفحه می توانید به فرم های پشتیبانی و آموزش های متنی یا ویدیو این پوسته دست پیدا کنید.
    • Plugins: افزونه های پرمیومی که به صورت رایگان روی قالب وردپرس روزنامه در اختیار شما قرار گرفته اند را می توانید از طریق این زیر منو مدیریت نمایید.
    • Support: در این صفحه دسترسی لازم برای دریافت پشتیبانی از سمت قالب newspaper را پیدا خواهید کرد.
    • Install demos: تمامی دموهای قالب از طریق این زیر منو در دسترس شما قرار می گیرند. می توانید دمو مورد نظر خود را انتخاب و تنها یک با چند کلیک روی وب سایت خود نصب و راه اندازی نمایید.
    • System status: اگر می خواهید وضعیت سیستم خود را مورد بررسی قرار دهید، می توانید از طریق این زیر منو اقدام نمایید. بدین ترتیب به شکل بهتری می توانید وب سایت خود را مدیریت نمایید.
    • Updates: قالب وردپرس روزنامه جزء آن دسته از پوسته های وردپرسی است که به صورت منظم توسط توسعه دهندگان آن بروز رسانی می شود. می توانید از طریق این زیر منو به راحتی قالب خود را بروز رسانی نمایید.
    • Theme panel: این بخش در واقع همان پنل مدیریت قالب بشمار می رود. می توانید با استفاده از آن به راحتی تنظیمات قالب خبری وردپرس نیوز پیپر را مدیریت نمایید.
      تنظیمات وردپرس قالب خبری نیوزپیپر
    • Activate theme: به طور کلی قالب های پریمیوم به همراه لایسنس ارائه می شوند. برای اینکه بتوانید قالب خود را فعال کرده و روی وب سایتتان نصب نمایید باید لایسنسی که در هنگام خرید به شما ارائه شده را از طریق این زیر منو وارد نمایید. بعد از ثبت این لایسنس، قالب وردپرس نیوزپیپر برای شما فعال خواهد شد.

افزونه های سازگار با قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

یکی از ویژگی های منحصر به فرد وب سایت هایی که با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی می شوند این است که می توانند با نصب و فعالسازی افزونه های مختلف موجود در مخزن وردپرس، قابلیت های جدیدی را به وب سایت خود اضافه نمایند. اما موضوعی که باید به آن دقت لازم را داشت این است که گاهاً ممکن است میان قالب فعال روی یک وب سایت وردپرسی و برخی از این افزونه ها ناسازگاری وجود داشته باشد. به همین دلیل نیاز است که قبل از اقدام برای خرید یک قالب وردپرسی سازگار بودن آن قالب با افزونه های مورد نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید. قالب وردپرس روزنامه یکی از قالب هایی است که در زمینه سازگاری با افزونه های کاربردی عملکرد مناسبی را دارد. همچنین در هنگام خرید قالب Newspaper هشت افزونه تجاری، به صورت کاملا رایگان ارائه می گردد که می توانند در زمینه بهبود عملکرد کلی وب سایت شما نقش بسزایی داشته باشند. افزونه های پرمیومی که به صورت رایگان روی قالب خبری وردپرس نیوز پیپر به کاربران این پوسته ارائه می شود، عبارت است از:

افزونه های پریمیوم قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

  • Wb Bakery: صفحه ساز محبوب وردپرسی  (خرید افزونه ویژوال کامپوزر و آموزش تنظیمات آن)
  • tagDiv Mobile Theme: قالب موبایلی نیوزپیپر
  • Revolution Slider: افزونه ای برای ساخت اسلایدر
  • tagDiv Standard Pack: افزایش سرعت لود صفحات
  • tagDiv Composer: صفحه ساز اختصاصی قالب روزنامه
  • Official AMP for WP: شتاب دهنده نسخه موبایل سایت 
  • tagDiv Cloud Library: ارائه بیش از 1200 پلتفرم آماده صفحات
  • tagDiv Newsletter: نمایش خبرها به کاربران وب سایت های خبری
  • tagDiv Social Counter: مدیریت شبکه های اجتماعی قالب نیوزپیپر

افزونه های سازگار با قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

برخی از افزونه های مهمی که قالب وردپرس روزنامه با آنها سازگاری کامل دارد، عبارتند از:

نظرات کاربران بعد از خرید قالب خبری وردپرس نیوز پیپر

به طور معمول هر کاربری که یک قالب را خریداری و مورد استفاده قرار می دهد، تجربه منحصر به فرد خود را درباره آن پوسته دارد. استفاده از این تجربه ها و در نظر گرفتن آنها در هنگام تلاش برای خرید یک قالب وردپرسی می تواند سبب شود تا انتخاب بسیار بهتری را برای وب سایت خود داشته باشید. در ادامه می توانید برخی از نظرات مثبت و منفی که کاربران قالب خبری وردپرس نیوز پیپر درباره این پوسته و ویزگی های آن ارائه داده اند را مشاهده نمایید.

نظرات مثبت کاربران درباره قالب وردپرس روزنامه

نظرات مثبت کاربران درباره قالب وردپرس روزنامه

نظرات منفی کاربران درباره قالب وردپرس روزنامه

نظرات منفی کاربران درباره قالب وردپرس روزنامه

خرید قالب نیوزپیپر خبری

قالب خبری وردپرس نیوز پیپر با بیش از 93000 فروشی که داشته، یکی از قالب های پرفروش و محبوب بشمار می رود. در همین راستا وب سایت ها و فروشندگان مختلفی وجود دارند که این قالب را به فروش می رسانند. وب سایت هایی مثل Themeforest جزء آن دسته از فروشگاه های اینترنتی بشمار می رود که از اعتبار بسیار زیادی برخوردار بوده و در واقع انتخاب اول افراد برای خرید قالب مورد نظر است. اما موضوعی که در اینجا حائز اهمیت می باشد این است که این دسته از فروشگاه های اینترنتی نسخه اورجینال یک قالب را به فروش می رسانند. در نتیجه وب سایت هایی که قرار است راست چین و به زبان فارسی باشند، نیاز دارند که قالب فارسی سازی شده و راستچین مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر داخلی تهیه نمایند. برخی از فروشندگانی که می توانید برای خرید قالب وردپرس نیوزپیپر به آنها مراجعه نمایید، عبارتند از:

  • دیجی وب: این وب سایت از سال 95 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این وب سایت به عنوان یک مرجع در زمینه ارائه خدمات وردپرسی فعالیت می کند. شما می توانید قالب خبری وردپرس نیوز پیپر را از طریق این وب سایت تهیه نمایید.
  • فایل پیک: می توانید قالب وردپرسی نیوزپیپر را از این وب سایت خریداری نمایید. وب سایت فایل پیک یک مرجع ارائه دهنده محصولات دیجیتال است که امکان تهیه انواع قالب های وردپرسی را برای شما فراهم کرده است.
  • پرونجا: یکی دیگر از وب سایت هایی که به عنوان یک بازار آنلاین خرید و فروش قالب و افزونه وردپرس پا در این عرصه نهاده، وب سایت پرونجا است. امکان خرید قالب خبری وردپرس نیوز پیپر از طریق این وب سایت نیز برای شما امکان پذیر است.
  • وردپرس باران: این وب سایت در سال 1397 با هدف تبدیل شدن به مرجع آموزش وردپرس کار خود را آغاز نمود. اکنون نیز با ارائه آموزش های وردپرسی و فروش محصولات در راستای همین هدف گام برمی دارد. در صورت تمایل می توانید برای خرید قالب newspaper از طریق وردپرس باران اقدام نمایید.
  • نوین وردپرس: این مجموعه کار خود را از سال 1393 به صورت جدی با هدف ارائه خدمات هر چه بهتر وردپرسی آغاز نموده است. شما می توانید در صورت تمایل نسخه اورجینال قالب وردپرسی نیوز پیتر را از طریق این وب سایت خریداری نمایید.
  • مگاتم: مگاتم به عنوان یک مارکت ارائه قالب و افزونه وردپرسی فعالیت می کند.  این سایت هم  یک مرجع معروف برای خرید قالب وردپرس نیوزپیپر است.
  • راست چین: مجموعه راست چین از سال 1391 کار خود را در حوزه فروش محصولات مختلف از جمله قالب ها و افزونه های وردپرسی آغاز نموده است. این وب سایت در حال حاضر یک مرجع در زمینه خرید قالب بشمار می رود. در نتیجه شما می توانید برای خرید قالب خبری وردپرس نیوز پیپر از طریق راست چین اقدام کنید.
  • ژاکت: از سال 1393 مجموعه ژاکت وارد عرصه رقابت به عنوان یک مارکت وردپرسی شده است. در این وب سایت انواع قالب های وردپرس به فروش رسانده می شود. امکان خرید قالب وردپرس نیوزپیپر نیز در این وب سایت فراهم است.

لازم است در نظر داشته باشید که معرفی این فروشگاه های اینترنتی به هیچ عنوان به معنای تایید عملکرد آنها از سمت میزبان فا نیست. این وب سایت ها تنها بر اساس حوزه فعالیت خود معرفی شده اند و میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در خصوص نحوه عملکرد آنها ندارد.

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا قالب خبری وردپرس نیوز پیپر و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دادیم. قالبپ روزنامه یک قالب وردپرسی است که با ارائه دموهای مختلف به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک وب سایت زیبا و حرفه ای را راه اندازی نمایید. از این قالب به طور معمول برای راه اندازی وب سایت های خبری، مجله و موارد این چنینی استفاده می شود اما به دلیل ارائه دموهای آماده در زمینه های مختلف دیگر می توان این پوسته را چند منظوره نیز دانست. پس اگر مرحله تهیه هاست مخصوص وردپرس و نصب وردپرس روی هاست را پشت سر گذاشته اید، اکنون می توانید به قالب Newspaper به عنوان قالب وب سایت خود به شکل دقیق تری فکر کنید.

بهترین قالب های وردپرسی

4/5 - (3 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. سلام و خسته بناشید خدمتِ تیم خبره ی میزبان فا.

    ببخشید من دوتا سوال داشتم از خدمتتون.
    سوال اول اینکه شما چطور در نوشتنِ مطالب از المان های گرافییکی خاص مثل نقل قول های پیشرفته، استفاده از آیکون های خاص، ایجاد لیست لینک به تیترهای مطلب و … اسفتاده میکنید؟ آیا افزونه ی خاصی داره؟

    و سوال دوم اینکه آیا افزونه یا راهی هست که بشه با اون ریشه ی یک موضوعو به یک صفحه ی یکتا ریدایرکت کنیم؟ مثلا در دسته بندیِ:
    اخبار-» اخبار سیاسی -» اخبار الف و …
    ما بیایم به جای صفحه ی دسته ی اخبار یه برگه ی یکتا تنظیم کنیم.

    تشکر از شما

    1. سلام روزبخیر؛
      در خصوص سوال اول باکس های رنگی و نمادک های که در لیست های شماره دار و بدون شماره مشاهده می کنید از جمله قابلیت های قالب هستند لیست لینک دار ابتدای صفحه هم ترکیبی از این المان های قالب و لینک های جامپر هستش که دستی ساخته شده. در خصوص سوال دو هر دسته بندی دارای یک لینک هستش می تونید لینک دسته بندی رو به صفحه دلخواهتون ریدایرکت کنید کاربر با مراجعه به دسته بندی ریدایرکت میشه منتهی محتوای درون دسته ریدایرکت نمیشن.

  2. تشکر.
    تشکر. آیا میشه وقتی یک موضوعو به یک صفحه ریدایرکت کردیم محتوای خودِ اون صفحه به جای محتوای پیشفرش نمایش داده بشه؟
    مثلا فرض کنید من آدرسِ زیر رو که آدرسِ یک موضوع هست:
    https://test.ir/category/test
    به آدرسِ لینک زیر که لینک یه برگه هست ریدایرکت کردمم:
    https://test.ir/test
    خوب من برای این برگه کلی با ویژوال کامپوزر طراحی انجام دادم. حالا چطوری میشه و میتونم به جای محتوای موضوع محتوای صفحه ای که با صفحه ساز طراحی کردم ببینم؟ آیا راهی برای اینکار هست؟

  3. سلام
    میخواستم بدونم فاصله بین عکس هارو تو اسلایدر چطوری کاهش دادید چون من همین قالب رو خریدم وهمین اسلادر رو گذاشتم ولی فاصله بین عکس هاش خیلی زیاد بود

    1. سلام روزبخیر؛
      در صفحه ساز اختصاصی tagDiv Composer در بخش اسلایدر می تونید تنظیمات سفارشی خودتون رو اعمال کنید.

  4. یکی از بهترین قالب های چند منظوره قالب آوادا می باشد
    ممنون از مقاله خوبتون لازم دیدم این پاراگراف رو به مقاله شما اضافه کنم

  5. وقت بخیر من بعد از افزودن تصاویر در داخل پست و مخصوصا بخش تصویر شاخص پست، و بعد از انتشار جای تصاویر خالی هست ولی وقتی با موس رو محل عکس کلیک میکنم و درگ میکنم، تصویر به صورت کم رنگ درگمیشه و وقتی مسیر و ادرس عکس رو کپی و پیست میکنم در نوار آدرس عکس لود میشه
    مشکل کجاست؟ که تصاویر دیده نمیشن؟
    از قیمت تصاویر ماژول بلوک ها خاموش و روشن کردم
    با افزونه تامبنیل رجینیریت هم مجدد تصاویر بند انگشتی را ساختم ولی باز درست نشد
    قالب پوسته رو پاک کردم و مجدد نصب کردم اما بعدش مجدد خطا میده باید پلاگین های قالب رو نصب کنی و با بدبختی دستی نصب میکنم تا خطا نده
    کلی پاکسازی کردم ولی باز خطا میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *