آموزش‌های وبمستریاخبار شرکت

رفع مشکل اتصال درگاه بانک با هاست خارج کشور

رفع مشکل اتصال درگاه بانک با هاست خارج کشور یکی از چالش های جدی برای وب مستران ایرانی شده است،مهمترین بخش برای وب سایت های فروشگاهی درگاه پرداخت آن وب سایت است، زیرا تمام فعالیت های مارکتینگ، سئو، و…  نهایتاً به فروش محصول ختم می گردد، حالا فکر کنید کاربر سایت شما تا مرحله خرید پیشرفته است ولی وب سایت شما به درگاه پرداخت متصل نمی گردد و تمام زحمات شما در کسری از ثانیه به باد خواهد رفت!ولی برای جلوگیری از بروز این مشکل چه باید کرد؟ بهترین پاسخ انتخاب هاست مناسب با موقعیت مکانی ایران یا همان سرور ایران است. با پایگاه دانش میزبان فا همراه باشید تا مشکل اتصال درگاه بانک با هاست خارج از کشور را بررسی کنیم.

حل مشکل درگاه بانکی

تمام سرویس های هاست و سرور مجازی شرکت میزبان فا در ایران میزبانی می گردند و تا به حال هیچ مشکلی بابت اتصال به درگاه های بانکی نداشتند، این مطلب جهت رفع مشکل اتصال درگاه های پرداخت وبسایت‌هایی می باشد که در خارج از ایران و توسط سایر شرکتها میزبانی می گردند.

آموزش رفع مشکل اتصال درگاه بانک با هاست خارج کشور

در روزهای اخیر شاهد اختلالات سراسری در شبکه کشور هنگام استفاده از اینترنت بین الملل بوده ایم و این موضوع باعث شد تا بسیاری از وب سایت هایی که از هاست و سرور خارج از کشور استفاده میکردند برای چند روز به دلیل عدم اتصال هاست با درگاه های بانکی ایران همانند درگاه بانک ملت و درگاه بانک سامان فروش خود را از دست داده و متحمل ضرر های سنگین شوند، لازم به ذکر است این مشکل تنها برای روزهای اخیر نبوده و همیشه سرورهای خارج از کشور با درگاه های داخل کشور مشکل ارتباطی داشته اند ولی در روزهای اخیر به اوج خود رسیده است، این موضوع در سالهای گذشته نیز توسط شرکت میزبان فا بررسی شده و از لینک زیر می توانید مشروح آن را مشاهده فرمایید:

کدام هاست برای سئو بهتر است؟ هاست ایران یا هاست خارج؟

راه حل مشکل عدم ارتباط درگاه های بانکی

تنها راهی که می توان به صورت دائم روی آن حساب باز کرد استفاده از هاست و سرور ایران است تا بدین صورت وبسایت شما هیچ مشکلی بابت ارتباط با درگاه های بانکی نداشته باشد.

شاید برای شما سوال باشد که شرکت‌ها و دیتاسنتر های ایرانی توان رقابت با دیتاسنترهای اروپایی را دارا هستند یا خیر؟

به صورت خلاصه بله! در حال حاضر تمام وب سایت های بزرگ کشور به خصوص بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایرانی در داخل کشور میزبانی می گردند و به هیچ عنوان ریسک تحریم، کندی، مشکلات درگاه پرداخت، از دست دادن اطلاعات، افشای اطلاعات و… را با میزبانی خارج از کشور نخواهند پذیرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وضعیت دیتاسنترهای ایران و تکنولوژی های به کار گرفته شده در شرکت میزبان فا پیشنهاد میگردد لینک زیر مشاهده فرمایید:

وضعیت دیتاسنتر های ایران در سال های اخیر چطور بوده است؟

آیا سرور ایرانی مناسب است؟

مشکلات دسترسی پذیری از ایران به سایتهای میزبانی شده در خارج از کشور

در ماه‌های اخیر نیز شاهد این مورد بودیم که بسیاری از وب سایت هایی که در خارج از کشور میزبانی می گردند در طول روز برای ساعت ها از دسترس کاربران داخل ایران خارج شده و عملاً هیچ فروشی توسط این سایت ها صورت نمی گرفت و باعث ضرر های مالی سنگین برای مدیران این کسب و کارها شده است همچنین در آینده نیز خطر اینترانت شدن شبکه کشور وجود دارد و متاسفانه باز هم شاهد ضرر هنگفت کسب و کارهای آنلاین که در خارج از کشور میزبانی می گردند خواهیم بود.

شما می توانید با خرید هاست از شرکت میزبان فا و انتقال وب سایتتان به صورت رایگان توسط تیم پشتیبانی به سرورهای قدرتمند داخل کشور از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

برای مشاهده امکانات فوق العاده شرکت میزبان فا جهت میزبانی از وبسایت ارزشمندتان میتوانید لینک زیر مشاهده فرمایید:

چرا میزبان فا را انتخاب کنیم؟

سرور ابری ایرانی

پس اگر آینده کسب و کار آنلاین و اعتبار وبسایت شما مهم و ارزشمند است راهی به جز انتخاب و خرید هاست و سرور ایران وجود ندارد؛ برای جلوگیری از نابودی سایتتان لازم است همین امروز اقدام کنید.

سرور اختصاصی

5/5 - (2 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۳ دیدگاه ها

  1. با تشکر از ویدئو و پست خوبتون
    سوالی که پیش میاد اینه که اگر سرور سایت ما ایران باشه،از دید ربات های گوگل کند نیست؟

    1. وقت بخیر
      از ابراز لطفتون سپاسگذاریم
      خیر،همونطور که مشهود هست وب سایت های بزرگ کشور که رتبه های بالای سئو رو در اختیار دارن از سرورهای داخل ایران استفاده می کنن ،از لحاظ تاثیر سرعت توی سئو بخواییم بررسی کنیم، از دید گوگل سایتی رتبه بهتری داره که برای تمام کاربرهاش سریعتر باز بشه و الگوریتم کبوتر رو رعایت کرده باشه،در نتیجه وب سایت فارسی زبان اگر سرورش توی ایران باشه بهتر هست
      البته نحوه دسترسی ربات های گوگل به وب سایت ها ، همیشه توی وایت لیست بودنشون،پراکندگی سرورهای گوگل در سراسر جهان و… باعث میشه بعد مسافت براش محسوس نباشه

  2. متاسفانه نمیتوانیم به درگاه متصل شویم. علت : Could not connect to host
    این مشکل از کجاست..ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *