معرفی محصولاتمیزبان فا

من که بلد نیستم با سرور کار کنم، باید چیکار کنم؟

زمانی که سایتی از روی هر نوع هاست اشتراکی به سرور اختصاصی منتقل شود مواردی همچون امکان پشتیبانی از بازدیدهای همزمان بیشتر، افزایش سرعت، بهبود وضعیت سئو در نتیجه افزایش سرعت سایت و ده ها مزیت دیگر را به ارمغان خواهد آورد. در فضای واقعی فروشگاه شما همچون یک کانکس یا دکه است و زمانی که سایت خود را از یک هاست به سرور منتقل می کنید مشابه این است که از کانکس یا دکه به یک هایپرمارکت بسیار بزرگ و شلوغ مهاجرت کرد اید. این یکی از مشهودترین مثال ها در بررسی تفاوت هاست و سرور است.

سرور ابری مدیریت شده میزبان فا

وبسایت ها در گام های ابتدایی و شروع فعالیت روی هاست مستقر شده و نیازهای اولیه فروشگاه های آنلاین و وبسایت های نوپا با منابع پردازشی هاست های اشتراکی تامین می شود اما زمانی که وبسایت در مسیر رشد قرار گرفته و نیاز به سرور حس می شود کاربران با دو چالش بسیار بزرگ زیر مواجه می شوند:

  • اطلاعاتی در زمینه کانفیگ سرور ندارم!
  • شخصی را در تیم یا سازمانم ندارم تا سرور مرا کانفیگ یا مدیریت کند…

میزبان فا با ارائه محصولی جدید برای اولین بار در ایران به این دو چالش پاسخ داده است…

سرور ابری مدیریت شده میزبان فا زیرساخت خصوصی مخصوص وبسایت ها و فروشگاه های آنلاین مهم و پربازدید تحت کنترل و مدیریت میزبان فا است.

چالش اول: مشکل در کانفیگ سرور

کاربران هنگام خرید سرور مجازی یا اختصاصی همواره با این چالش مواجه هستند که به شخصی نیاز دارند تا سرور آنها را کانفیگ و مدیریت کند. میزبان فا برای همیشه به این چالش پاسخ داده و سرویسی تحت عنوان سرور ابری میزبان فا از نوع مدیریت شده ارائه نموده است تا هر نوع کسب و کار آنلاین فارغ از چالش های کانفیگ و مدیریت سرور بتواند وبسایت یا فروشگاه اینترنتی خود را از هاست به سرور منتقل نماید. در این سرویس صاحبان وبسایت ها و فروشگاه های اینترنتی دغدغه ای از بابت مدیریت سرور خود نخواهند داشت و تمام تمرکز خود را بر روی رشد کسب و کار آنلاین معطوف می کنند.

در حقیقت زمانی که شما سرویس سرور ابری مورد نظر خود را سفارش می دهید وبسایت شما از سمت کارشناسان مجموعه نیازسنجی می شود سپس این سرور متناسب با نیازهای شما کانفیگ خواهد شد.

چالش دوم: مشکل در مدیریت سرور

برخی از تیم ها یا سازمان ها بعد از خرید سرور از شخصی کمک گرفته و کانفیگ سرور خود را به وی می سپارند اما موضوع بسیار مهمی که وجود دارد این است که بعد از کافیگ سرور می بایست با میاحث مهمی آشنا باشید و بتوانید سروری که میزبان وبسایت شما است را مدیریت کنید. چرا که سرور نیاز به آپدیت و مدیریت دارد. مباحث بسیار مهمی که در مدیریت سرور حائز اهمیت هستند به شرح زیر می باشد:

  • مدیریت سیستم عامل
  • کنترل آپتایم سرور به صورت 24 ساعته
  • کنترل وب سرور
  • کنترل پروسه ها
  • مدیریت افزونه های امنیتی
  • بررسی و کیل پروسه های مشکوک
  • و…

در سرورهای ابری میزبان فا که از نوع مدیریت شده هستند چالش مدیریت و کانفیگ سرور هم به صورت کامل رفع شده است. واحد کنترل کیفیت مجموعه میزبان فا که تحت عنوان N.O.C در حالت فعالیت است مدیریت و پشتیبانی سرورهای ابری مشترکین این مجموعه را برعهده دارد و به صورت 24 ساعته در حال بررسی وضعیت سرورها و آپتایم، شاخصه لود سرور، بررسی میزان مصرف رم و CPU، بروز بودن نرم افزارهای سرور، حملات وارده بر سایت ها، پروسه های بکاپ گیری و بررسی انها می باشد.

سرور مجازی

1.4/5 - (13 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

یک دیدگاه

  1. سلام
    عجیبه که برای مطلبی به این مهمی دیدگاه های کاربران، درج نشدن…!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *