آموزش های وردپرس

آموزش افزودن مطالب به لیست علاقه‌مندی وردپرس

افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در وردپرس درست مشابه همون قابلیتی است که در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و برنامه‌های اندرویدی با اون مواجه شدید. حتما شما هم در برخی فروشگاه‌ها و برنامه‌ها دیدین که در منوی برنامه و یا در صفحه خاصی از فروشگاه گزینه‌ای تحت عنوان لیست علاقه‌مندی وجود داره که میتونید نوشته‌ها و صفحاتی که بهشون علاقه دارید و یا اینکه این صفحات را مطالعه کردید اما هنوز به طور کامل مطالعه نکرده و بخشی از اون باقی مونده را با کلیک روی دکمه علاقه مندی مطالب در وردپرس به لیست علاقه‌مندی خودتون اضافه کنید تا در سر فرصت برید و ادامه اونو مطالعه کنید. در وردپرس نیز افزونه‌ای برای افزودن نوشته به لیست علاقه مندی وجود داره که با استفاده از این افزونه میتونید هر نوشته‌ای که دوست داشتید را به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه کرده و در هر زمان که نیاز داشتید بتونید با مراجعه به برگه لیست علاقه مندی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون اینکه اقدام به جستجو در سایت بکنید به نوشته خودتون دسترسی داشته باشید.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم به معرفی افزونه لیست علاقه مندی در وردپرس بپردازم که با استفاده از این افزونه میتونید برگه‌ای را در سایت وردپرسی خودتون به عنوان صفحه علاقه مندی نوشته ها در وردپرس انتخاب کنید و سپس قابلیتی برای هر نوشته فراهم کنید که وقتی کاربران روی دکمه افزودن نوشته به لیست علاقه مندی کلیک کردند اون نوشته به صفحه علاقه مندی در برگه ذکر شده اضافه شده و در زمانی کوتاه قادر باشند تا به نوشته های موجود در لیست علاقه مندی وردپرس دسترسی داشته باشند.

آموزش افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در وردپرس

افزونه لیست علاقه مندی نوشته در وردپرس که قصد معرفی اونو دارم با عنوان WP Favorite Posts در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته بیش از 10.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.2 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از اون قادر به ایجاد امکان افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در وردپرس خواهید بود.  برای استفاده از این افزونه ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت خودتون بکنید.

دانلود افزونه WP Favorite Posts

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منوی در تنظیمات وردپرس پیشخوان سایت شما با نام WP Favorite Posts افزوده خواهد شد، روی این منو کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه دسترسی پیدا کنید و تنظیمات را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در وردپرس

Only registered users can favorite: با فعال کردن این گزینه تنها کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده و وارد سایت شده باشند قادر هستند تا نوشته‌ها را به لیست علاقه‌مندی در وردپرس اضافه کنند.

Auto show favorite link: با استفاده از این گزینه میتونید مکان مورد نظر برای نمایش دکمه افزودن نوشته به لیست علاقه مندی وردپرس را انتخاب کنید. که در ابتدا و یا انتهای نوشته نمایش داده شود.

Before Link Image: با استفاده از این گزینه میتونید آیکون دلخواه برای افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در وردپرس را انتخاب کنید. اگر قصد استفاده از آیکون دلخواه را دارید گزینه Custom image URL را انتخاب کرده و آدرس تصویر خودتون را در اون وارد کنید.

Favorite post per page: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد مطالب قابل نمایش در هر صفحه از لیست علاقه مندی وردپرس را انتخاب کنید.

Most favorited posts statistics: با قرار دادن این گزینه میتونید آمار افزودن هر نوشته برای لیست علاقه مندی وردپرس را ثبت کرده و نوشته‌هایی که بیشترین تعداد را دارند با استفاده از ابزارک در وردپرس نمایش دهید.

افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در وردپرس

Text for add link: در این فیلد عنوان دلخواه برای افزودن نوشته به لیست علاقه مندی را وارد کنید و سپس در فیلد Text for added پیغامی که بعد از اضافه شدن نوشته به لیست علاقه مندی وردپرس قصد دارید نمایش داده شود را وارد کنید.

Text for remove link: در این فیلد عنوان دلخواه برای حذف نوشته از لیست علاقه مندی را انتخاب کرده و سپس در فیلد Text for removed نیز عنوان دلخواه برای پیغام حذف نوشته از لیست علاقه مندی وردپرس را وارد کنید.

Text for clear link: در این فیلد عنوان دلخواه برای حذف علاقه مندی را وارد کرده و سپس در فیلد Text for cleared پیغام دلخواه برای حذف کلیه مطالب از علاقه مندی در وردپرس را وارد کنید.

Text for favorites are empty: در این فیلد عنوان دلخواه در صورت خالی بودن لیست علاقه مندی وردپرس را وارد کنید.

Text for [remove] link: در این فیلد نام دلخواه برای شورت کد remove را وارد کنید.

Text for favorites saved to cookies: در این فیلد پیغامی را نمایش دهید که نوشته‌ها بر اساس کوکی ذخیره میشوند و از این گزینه برای اینکه کاربران در سایت ثبت نام کنند استفاده کنید تا در صورت حذف کوکی لیست علاقه مندی انها از بین نرود.

Text for “only registered users can favorite” error message: در این فیلد هم در صورتی که امکان افزودن نوشته به لیست علاقه مندی وردپرس را صرفا برای کاربرانی که وارد شده‌اند قرار داده‌اید پیغام دلخواهی را نمایش بدین تا وارد سایت شده و بتونن نوشته را به لیست علاقه مندی اضافه کنند.

حالا بعد از اینکه تنظیمات را ذخیره کردید میبینید که دکمه افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در بالای نوشته‌ها و یا هر مکانی که در تنظیمات انتخاب کردید اضافه شده کا کاربر با کلیک روی این دکمه میتونه نوشته را به لیست علاقه مندی خودش اضافه کنه.

افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در وردپرس

حالا برای نمایش لیست علاقه مندی مطالب در وردپرس برای اینکه کاربر بتونه به نوشته‌هایی که در لیست علاقه مندی اضافه کرده دسترسی داشته باشه میتونید یک برگه برای این کار انتخاب کنید یا اینکه از ابزارک‌ها استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید در ابزارک این کار را انجام بدین به منوی نمایش> ابزارک‌ها در پیشخوان وردپرس مراجعه کرده و ابزارکی که با عنوان Users’s Favorates با نصب این افزونه اضافه شده را در مکان دلخواه خودتون قرار دهید.

افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در وردپرس

حالا مشابه تصویر بالا عنوان ابزارک و تعداد نوشته‌هایی که قصد دارید نمایش داده بشه را وارد کرده و ابزارک را ذخیره کنید. بعد از ذخیره ابزارک مشابه تصویر زیر میبینید که در قالب یک ابزارک نوشته‌هایی که به لیست علاقه‌مندی اضافه شده‌اند نمایش داده خواهند شد.

افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در وردپرس

اما اگر قصد نمایش لیست در یک برگه را دارید کافیه تا یک برگه با عنوان دلخواه ایجاد کرده و کد زیر را در برگه قرار بدین تا مطالب اضافه شده به لیست علاقه مندی کاربر در اون نمایش داده بشه.

{{wp-favorite-posts}}
امیدوارم این آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا اقدام به افزودن قابلیت افزودن نوشته به لیست علاقه مندی در وردپرس بکنید. اگر که در رابطه با این آموزش و افزونه افزودن مطالب به لیست علاقه مندی وردپرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.7/5 - (7 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. سلام تشکر. خیلی خوب بود. آخرین آپدیت این افزونه مربوط به دوسال پیش هست و در زیر اون عنوان شده که با نگارش فعلی وردپرس آزمایش نشده است. با این حال میتونیم ازش استفاده کنیم؟ یا اینکه از تاریخ پستتون تا الان افزونه بروزتری تولید شده که جایگزین کنیم یا همین خوبه؟
    تشکر.

    1. سلام و وقت بخیر،
      بله استفاده کنید. فکر نمی‌کنم این افزونه مشکلی داشته باشه با نسخه فعلی. در هر صورت اگر موردی بود اطلاع بدین تا افزونه‌های مشابه معرفی شوند.

  2. سلام
    سایتی با این خصوصیات که کاربر با ورود به سایت ثبت نام کرده و موضوعات و دسته های خبری مرتبط با موضوع مورد علاقه خودش را انتخاب میکند و در صورت وجود خبر جدید در آن دسته اعلان برای او ارسال میشود.همچنین کاربر به شخصه امکان ارسال خبر هم دارد .(با نظارت ادمین)(مثل برد دانشگاه)‌‌‌‌ میخوام بدونم چه افزونه ای برای ارسال مطالب ‘انتخاب شده ‘ توسط کاربر باید استفاده کنم.

    1. سلام، افزونه‌ای برای این کار سراغ ندارم. باید بگردید دنبال افزونه‌های تجاری. برای این کار نیاز به چندین افزونه دارید.
      بهترین حالتش اینه که از گرویتی فرم برای دریافت مطالب از کاربران استفاده کنید. برای اعلان هم میتونید نسخه پولی سایت foxpush رو تهیه کنید که با تعریف rss دسته بندی، وقتی پست جدید منتشر میشه برای کاربران اعلان ارسال بشه.

  3. سلام وقت بخیر میشه طرز استفاده Custom را در بخش Auto show favorite linیکم توضیح بدین؟

  4. تمام تنظیمات را طبق آموزش انجام دادم ولی وقتی روی افزودن به لیست علاقه مندی ها در محیط سایت کلیک میشود در حالت پردازش میماند و به لیست اضافه نمی شود!! چه مشکلی میتواند وجود داشته باشد؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام روزبخیر شادی جان؛
      باید بررسی کنید که اولا این افزونه با نسخه فعلی وردپرس شما سازگاری داره یا خیر.
      مورد دومی که باید بررسی کنید اینه که آیا افزونه مشابهی روی سایتتون فعاله؟ یا قالبتون چنین امکانی رو ارائه کرده؟

  5. سلام خسته نباشید
    بنده قصد دارم تا علاقه مندی رو در جای دلخواه قرار بدم
    به همین جهت به شورت کد نمایش نیاز دارم، شورت نمایشش چیه ؟
    با تشکر

    1. سلام و احترام؛
      در تنظیمات افزونه می تونید جایگاه عبارت “افزودن به علاقمندی ها” رو مشخص کنید.
      در پیشخوان وردپرس از بخش نمایش> ابزارک ها می تونید مشخص کنید که لیست علاقمندی هایی که کاربران انتخاب کردن کجای سایت قرار بگیره و اگر تمایل دارید در جای خاص یا برگه ای خاص این لیست علاقمندی نمایش داده بشه، می تونید از کد درج شده در انتهای مقاله استفاده کنید.

    1. سلام و احترام؛
      این افزونه رو بر روی صفحه ساز المنتور تست نکردیم باید بررسیش کنید اما به احتمال زیاد سازگار هستند.

  6. من با یه مشکلی رو به رو شدم.
    یه برگه می سازم و کد رو اونجا می ذارم ولی وقتی که برگه رو باز می کنم، لیست علاقه مندی نمی بینم. بلکه صفحه ی وبلاگ رو می بینم.
    چطور باید این مشکل رو برطرف کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *