میزبان فا

اشتباه طراح سایت که منجر به نابودی سایت می شود

شرح یک حادثه تلخ اما دقیقا شبیه به واقعیت این روز های فضای کسب و کار های آنلاین، طرح سایت یا مسئول آی تی سازمان قبل از راه اندزای سایت نسبت به موضوع خرید سرور و یا خرید هاست باکیفیت و با منابعی دقیقا به اندازه نیاز های آن وب سایت، کارفرمای خود را آگاه نمی کند، اتفاقی که رقم می خورد این است که مدیر سایت با خرید هاست اشتراکی ساده نسبت به پایه گذاری بیزینس خود اقدام می کند و هیچوقت به فکر تهیه یک زیرساخت خصوصی برای پیشرفت کسب و کار خود نیست، و هاست اشتراکی هم مقدمات رشد و پیشرفت وب سایت او را فراهم نمی کند تا این که مشکلات استفاده از هاست اشتراکی انقدر ریشه ای و اساسی می شود تا مدیر کسب و کار کلا از دور وب سایت و فروشگاه اینترنتی را خط می کشد.

تمام سرویس هایی مانند هاست وردپرس، هاست ووکامرس و هر نوع سرویس دیگری که پیشوند هاست قبل از اسم آن باشد، از نوع هاست اشتراکی محسوب می شود، و باتوجه به اشتراکی بودن منابع رم و سی پی یو بر روی تمام این سرویس ها و البته بر روی تمام شرکت ها، این سرویس ها قادر نیستند پاسخگوی نیاز وب سایت هایی باشند که میخواهند رشد چشمگیری در تعداد بازدید همزمان، فروش همزمان و ارتقاء رتبه جدی در سئو داشته باشند؛ به همین خاطر است که هر کسب و کار آنلاین جدی که در وب میبینید قطعا بر روی سرور مجازی میزبانی می شود.

محصول سرور ابری میزبان فا، یک سرویس جدی و کاملا خصوصی برای آن دسته از وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی است که می خواهند خودشان مالک صد در صدی تمام منابع سرور خود باشند و طی زمانی خیلی کم رشد اساسی را نسبت به رقبای خود تجربه کنند؛ در این سرویس ها شما سرعتی حداقل 3 برابر هاست اشتراکی، پایداری بالاتر، منابع قوی تر، بکاپ گیری اختصاصی و هزاران ویژگی دیگر را در اختیار خواهید داشت که همه این ها به رشد وب سایت شما کمک شایانی از همان روز های اول می کند.

خرید سرور اختصاصی

4.2/5 - (9 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۴ دیدگاه ها

  1. قربونت برم وقتی که هنوز هیچی مشخص نیست چرا باید در شروع چنین هزینه هایی بابت هاست کنیم
    وقتی سایت شروع به رشد کردن کرد اون موقع ارتقاش میدیم

    1. سلام و احترام؛
      بله همانطور که اشاره فرمودید سرور مخصوص وبسایت هایی است که در مسیر رشد قرار گرفته و تصمیم دارند سرعت و زیرساخت سایت خود را بهبود دهند.

  2. اولا کسی که از سه شنبه بازار شروع کرده، میتونه یه فروشگاه بزرگ را اداره و به سود دهی برسونه. اگر بعد از هزینه کردن برای انتخاب سرور اختصاصی خیلی خوب و طراحی یه سایت عالی. محصول یا خدمات نهایی مشتری نداشته باشه چی!؟
    خب طبیعیه که اول رو یه هاست اشتراکی با هزینه کمتر کار شروع بشه و در نهایت درصورت موفقیت، پروژه با انتقال به یه هاست اختصاصی ادامه پیدا کنه.

    1. سلام و احترام؛
      بله دقیقا به همین شکل هست که فرمودید وبسایت ها ابتدا به منابع بالایی نیاز ندارند اما کم کم با افزایش بازدیدها و رشد سایت به منابع بالاتری نیاز خواهند داشت و این منابع باید تامین گردد و نمی توان وبسایت های در حال رشد را در بستر اولیه نگهداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *