میزبان فا

رونمایی از سرورهای جی ۱۰ اچ پی برای سرویس آسمان آبی میزبان فا

با مراسم آنباکس سرورها و تجهیزات سرویس آسمان آبی میزبان فا جدیدترین تکنولوژی و کامل ترین راهکار میزبانی کشور با شما همراه هستیم. تا بتونیم مفاهیم را کامل تر به کاربران عزیز مجموعه هاستینگ میزبان فا منتقل کنیم. سروریس هایی همچون سرور مخصوص وردپرس و سرور مدیریت شده روی نسل جدید ابرسرورهای قدرتمند G10 شرکت HPE ارائه میشه.

آنباکس سرور جی 10 اچ پی برای محصول جدید میزبان فا

محصول آسمان آبی میزبان فا پر سرعت ترین و جدیدترین تکنولوژی میزبانی کشور است پس قطعا باید از جدیدترین سخت افزار های روز دنیا برای ارائه این محصول بهره گرفت.

اصلی ترین قسمت ماجرای محصول آسمان آبی میزبان فا استفاده سرور HP Gen 10 است که در حال حاضر آخرین نسل سرورهای تولید شده در دنیا هست و میزبان فا برای اولین بار در کشور از سرورهای G10 نو و آکبند برای میزبانی از سایت های کاربرانش استفاده کرده. ما در ارائه محصول آسمان آبی روی مساله نو و آکبند بودن سخت افزارها به شدت مانور میدیم. در شرکت های هاستینگ داخل ایران میزبان فا اولین بوده، چون این سرورها انقدر گرون قیمت و دقیق هستند که فقط سازمان ها و بانک های خیلی خیلی مهم از اونها استفاده می کنند.

سرور نسل 10 اچ پی

استفاده از حافظه های NVME مخصوص سرور

از مهمترین قسمت محصول آسمان آبی میزبان فا شروع میکنیم، حافظه NVME قلب تپنده این سرویس هست که پر سرعت ترین حافظه NVME دنیا تلقی میشه و توسط کمپانی سامسونگ ساخته شده و حافظه NVME PM 1735 Samsung نام داره.

هارد NVME سروری

در حال حاضر تعداد زیادی از سایت ها و شرکت ها اظهار می کنند که از حافظه NVME استفاده می کنن که تفاوت های اساسی با حافظه مخصوص سرور دارند. در چندین سال اخیر چیزی تحت عنوان NVME در شرکت های هاستینگ و دیتاسنترها مطرح شد و باعث شد که خیلی از کاربرها فریب بخورند، حالا حقیقت ماجرا اینه که حافظه های NVME دسکتاپی وارد بازار شد که برای کامپیوتر های دسکتاپ، کامپیوتر های خانگی و کامپیوتر های رندرینگ ساخته شده بودن و اصلا هیچ ارتباطی به سرور و میزبانی سایت نداشتند و خیلی از شرکت ها این حافظه های NVME M.2 که دسکتاپی هست را روی سرور های خیلی سطح پایین توسط کانکتورها نصب می کردند و عنوان می کردند که هاست با حافظه NVME ارائه میشه و سرعتش 5 برابر است و از اینطور شایعه ها…

حافظه nvme مخصوص سرور

  • حافظه های NVME  خانگی حتی از SSD  های مخصوص سرور ضعیف تر هستند.
  • اولین نسل از NVME های مخصوص سرور از نظر سایزی بزرگ تر از یک NVME  خانگی هستند و فقط روی سرورهای G10 قابل استفاده هستند.
  • NVME مخصوص سرور به صورت مستقیم و بدون هیچ رابطی روی برد سرورهای G10 نصب میشوند.
  • حافظه NVME  مخصوص سرور برای اولین بار در ایران توسط میزبان فا همگام با ارائه محصول آسمان آبی ارائه شد.

کاربران موقع استفاده از این سرویس می تونن سرعت یه NVME واقعی را لمس کنند. حافظه NVME سامسونگ مدل PM1735 سرعت فوق العاده معادل 8 گیگ Read  و Write در لحظه را داره، این در حالیه که SSD ها 2 گیگ Read و Write و SSD های اینترپرایز سروری 5/3 گیگ سرعت Read و Write دارند.

استفاده از سرورهای G10 نو و گرانتی شده

ما در میزبان فا سرورهای نسل ده خود را  را از معتبرترین شرکت ICT ایران، یعنی کمپانی فالنیک تهیه کردیم که رتبه یک ICT هست و سرورهای نو و دست اول را به سازمان ها ارائه میده. ما از تامین کننده محصولمون خیلی خیلی مطمئن هستیم چرا که با کارت ضمانت عملکرد قطعات این دستگاه را تا چند سال گارانتی می کنند. شرکت هایی که سرورهای استوک و دست دوم استفاده میکنند هیچ گارانتی ندارند…

گارانتی شرکت فال نیک

چطور تشخیص بدیم که یک سرور نو هست؟!

  • هر کدام از سرورها یک سریال نامبر دارند که می توان داخل سایت HPE وارد کرد تا زمان تولید سرور را تشخیص بدیم.
  • سرور HP را با جعبه مخصوص خودش تحویل می گیریم به همراه قطعاتی مثل کابل، کیت نو، نگهدارنده کابل های دیتاسنتری، دفترچه راهنما، دفترچه گارنتی HP و…که کمپانی اصلی سازنده روی سرور قرار داده.
  • سمت چپ جعبه ای که کمپانی اچ پی ارائه میده برچسبی وجود داره که سریال نامبر و پارت نامبر دستگاه را نمایش میده با برش برچسب، نواری را مشاهده می کنید که از داخل رشته های جعبه رد شده و نشون میده که این باکس اصلی هست و نمیشه این مورد را کپی کرد!
  • مجموعه میزبان فا کارت ضمانت و گارانتی در اختیار داره که نشون میده از تجهیزات نو و آکبند استفاده میکنه.

تفاوت عمده سرور G10 با نسل های قبلی چیست؟

همگام با تکنولوژی های نرم افزاری روز دنیا، نیاز کسب و کارها به منابع پردازشی بالاتر بیش از پیش حس شده، میزبان فا در سال های قبل از سرورهای نسل قبل مثل G9 و G8 برای ارائه سرویس استفاده می کرد اما با توجه به اینکه بروز بودن سخت افزارها برای ما حائز اهمیت هست از سرویسی رونمایی کردیم که مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا باشه. سرور نسل 10 اچ پی از رم هایی پشتیبانی میکنه که فرکانسش بسیار بالاتره و از سی پی یو سری گلد و پلاتینیوم پشتیبانی میکنه که قدرت پردازشی بسیار بالاتری نسبت به نسل های قبلی داره. تمایز این سرور نسبت به نسل های قبلی خودش بسیار زیاده و در ویدیو 14 ویژگی سرور ابری میزبان فا به اون پرداختیم.

امیدواریم که با محصول آسمان آبی میزبان فا نهایت سرعت و پایداری را تجربه کنید این یه سرویس 100 درصد متفاوت و ابداع  شرکت میزبان فا هست و سبک ارائه و پشتیبانی کاملا متفاوتی داره. سرویسی که به کاربر ارائه میشه از نوع مدیریت شده هست. در صورتی که در خصوص محصول جدید میزبان فا سوالی دارید در بخش دیدگاه ها عنوان کنید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

زمانی که سایت شما بدون مشکل و دغدغه باشد آسمان کسب و کارتان صاف، آفتابی و آبی خواهد بود. سرویس آسمان آبی میزبان فا یک نوآوری بینظیر در خدمت است. برای اطلاع از جزئیات این محصول شگفت انگیز روی بنر زیر کلیک کنید.

سرویس آسمان آبی میزبان فا

3/5 - (2 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

‫۲ دیدگاه ها

    1. سلام و احترام؛
      سرورهای HPE ProLiant DL380 Gen10 (یا همان سرور G10) از رم DDR4 پشتیبانی می‌کنند و امکان پشتیبانی از حافظه RAM DDR5 را ندارند. حافظه RAM DDR5 نسل جدیدتری از حافظه‌های RAM هستند در انتهای همین ویدیو گفته شد در ادامه تلاش ما بر این است از سرورهای نسل بعدی نیز رونمایی کنیم که قابلیت ساپورت RAM DDR5 را نیز خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *