اخبار شرکتمیزبان فا

کدام هاست برای سئو بهتر است؟ هاست ایران یا هاست خارج؟

کاربران زیادی سوال می پرسند کدام هاست برای سئو بهتر است؟ هاست ایرران یا هاست خارج؟ همان طور که قبلا در مقاله آموزشی راز هاست ایران اشاره کردیم کاربران زمان انتخاب هاست با کیفیت ایرانی و هاست خارجی دچار سردرگمی می شوند چرا که برخی می گویند هاست خارج برای سئو بهتر است و برخی اعلام می کنند می بایست مطابق الگوریتم سئو کبوتر گوگل عمل کرد… در این ویدیو تصمیم داریم یکبار برای همیشه به این سوال پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

هاست ایران بهتر است یا خارج؟

  • -چقدر مقاله های ضد و نقیض داخل اینترنت هست. یکی میگه هاست ایران بهتره یکی میگه هاست خارج برای سئو بهتره… آقای یزدانپرست؟
  • بله
  • -آخرش هاست ایران برای سئو بهتره یا هاست خارج؟
  • شما با چه هدفی سایتتان را بهینه سازی و سئو می کنید؟
  • -برای قرار گرفتن در ردیف اول گوگل، برای فروش محصولات

1- اختلال درگاه های بانکی

تصور کنید سایت شما روی هاست های خارج از ایران میزبانی شود و روزانه حدود یک ساعت درگاه های بانکی با اختلال مواجه باشند. در چنین شرایطی فروش محصولات با مشکل مواجه می شود.

2- خطر تحریم دیتاسنتر

تاکنون بارها رخ داده که بر اثر تحریم کل اطلاعات و هاردها مصادره می شوند که در نهایت به نابودی وبسایت و کسب و کار منجر می گردد. در چنین شرایطی تکلیف کسب و کار شما چیست؟

خطر تحریم دیتاسنتر

2- میزبانی 200 سایت اول ایران روی هاست داخلی

سوال مهم تر اینکه اگر هاست های خارج از لحاظ سئو و میزان فروش و… خوب بود چرا 200 وبسایت اول ایرانی از نظر آما بازدید، از نظر میزان شهرت و از نظر رتبه الکسا روی هاست ایران و بر بستر ملی اطلاعات میزبانی می شوند…

کدام هاست برای سئو بهتر است؟ هاست ایران یا هاست خارج؟

برخی شرکت های هاستینگ مجبور می شوند برای پاسخ دادن به نیاز شما هاست های خارجی با سخت افزار اجاره ای در اختیارتان قرار دهند سرورها و هاست هایی که هیچ وقت سخت افزارشان از نزدیک دیده نشده و در کنترل و مدیریت نیستند.

در صورتی که در فروش و برندینگ و بسیاری مسائل مهم دیگر از رقبای اصلیتون که همون 200 سایت اول کشور هستند، عقب هستید. این موضوع یعنی هاست کدام هاست برای سئو بهتر است؟ هاست ایران بهتر است یا خارج؟ مدتهاست که در دنیا منسوخ شده.

هاست ایران یا هاست خارج؟

3- الگوریتم سئو کبوتر

با الگوریتم سئو کبوتر به وبسایت های اینترنتی و وبسمتر توضیح داده شد که نتایج کاربری برای موتورهای جستجو از جمله گوگل بسیار حائز اهمیت است. بر همین اساس طبق الگوریتم سئو کبوتر یا سئو لوکال می بایست وبسایت خود را ری هاست یا سرروی نگهداری کنید که کمترین فاصله را با موقعیت بازدیدکننده از سایت شما داشته باشه به عنوان مثال اگر سایت شما ایرانی هست و محصولات شما برای ایران ارائه می شود بهتر است سایت شما در ایران و نزدیک ترین موقعیت به مخاطب و بازدیدکننده قرار داشته باشد. این یعنی میزبانی ملی اطلاعات

گوگل به واسطه الگوریتم ها و از طریق تحلیل نتایج کاربری متوجه می شود که سرعت سایت شما برای کاربر هدف بالا هست یا خیر؟ به همین ترتیب رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل نیز تغییر خواهد کرد.  قرار دادن اطلاعات روی هاست های خارج با فاصله جغرافیایی بسیار زیاد نسبت به مخاطب ریسک بسیار بزرگی است.

هاست ایرانی با کیفیت و پر سرعت مثل هاست های میزبان فا علاوه بر کاهش ریسک های همچون ریسک تحریم و خطر مصادره رک با نوسانات ارزی و افزایش قیمت های شدید و خطر از دست رفتن اطلاعات مواجه نیست.

  • کاهش ریسک از دست رفتن اطلاعات
  • کاهش خطر تحریم
  • دوری از افزایش قیمت شدید

هاست ایران یا هاست خارج؟

بسیار مهم است که وبسایت شما در شبکه ملی اطلاعات همواره در دسترس قرار داشته باشد و در فروش و سئو و برندینگ موفق عمل کنید. نتیجه تمامی این فاکتورها موفقیت وبسایت شما در میان رقبا خواهد بود. از هم اکنون تا 25 فروردین ماه 1400 می توانید از تخفیف های شگفت انگیز بهاره مزبان فا برای پیش خرید هاست و تمدید سرویس بهره مند شوید. برای این منظور پلن های میزبان فا را مشاهده کنید.

امکان پیش خرید هاست

4.4/5 - (12 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام تفاوت هاست وردپرس و لینوکس در چیست؟ و چرا قیمت لینوکس پایین تر از هاست وردپرس است ؟باتوجه به بودجه کم که دارم میشه از هاست لینوکس به جای وردپرس استفاده کنم و فایل ها را اف تی پی کنم؟

    1. سلام و احترام؛
      ساختار هر دو بر پایه لینوکس هست روی هر دو سرور میزبان سیستم عامل لینوکس نصب شده. منتهی برخی از سرورهای لینوکسی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس کانفیگ و بهینه سازی میشن و اسم این هاست رو هاست وردپرس در نظر میگیرن.
      هر دو قابلیت ftp رو دارن.

  2. سئو یک موضوع بسیار فنی است و دارای فاکتورها و الگوریتم های متعدد که یکی از آنها سرور و محل قرارگیری آن است. اما با این حال تاثیر محل قرار گیری سرور هم در نهایت در مقابل نوع کد نویسی وب سایت و رعایت الگوریتم های مرتبط با کیفیت سرور و میزان و نوع محتوا… بسیار ناچیز است.همین سه هفته قبل وب سایتی را برای یک شرکت ایرانی ست آپ کردیم که اکنون در پیج اول و دوم گوگل با رنج ۴۰ کلمه و عبارت کلیدی قرار دارد.بهترین راه پیدا کردن مشتری، ارائه خدمات و پشتیبانی قوی است. افرادی که دنبال هاست و سرور خوب هستند و این موضوع براشون مهم است از ما وبمسترهایی سوال میپرسند که در زمینه سایت داری و سئو موفق بودند. ما پیشنهاد میدیم بهشون. پس اگر ماهایی که سایت هایی با رتبه خوب داریم این پیشنهاد رو بدیم میان از شما به طور مثال، میخرند و در غیر اینصورت هرگز نخواهند خرید.

  3. خب اون کسی که کسبو کارش کلا آنلاینه و خودش داخل ایرانه ولی مخاطبینش توی آمریکان باید بره یه هاستی بخره که توی همون آمریکا باشه؟

  4. سلام وقت به خیر من خودم برنامه نویسم با توجه به تجربه شخصی خودم از طراحی سایت اصلا وردپرس رو مناسب نمیدونم با این حال همیشه سعی کردم از افزونه استفاده نکنم تا سرعت وب سایت پایین نره چون یکی از مهم ترین بحث در امتیاز یک سایت خوب سرعت بالا هست .
    اگه بودجه مشتری کافی باشه با تیم متخصص برنامه نویسی براش اختصاصی کد میزنیم این طوری سایت سه سوته بالا میاد چون چیز اضافی نمی نویسیم و بهینه میشه .
    ورد پرس هرگز !

  5. از نظر قیمت، هاست ایرانی؛ ازرونتر از هاست خارج هست
    مخصوصا هاست های میزبانی فایل حجیم ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *