اخبار شرکتمیزبان فا

تمدید هاست با قیمت قبلی و ۱۹ درصد تخفیف شگفت انگیز

به مناسبت فرارسیدن فصل عشق و مهربانی به رسم هر ساله جشنواره تمدید سرویس های هاست اشتراکی، هاست وردپرس و هاست ووکامرس با تخفیف شگفت انگیز برگزار گردیده است. کاربران عزیز میزبان فا می توانند با استفاده از کد تخفیف ارائه شده سرویس های هاست خود با قیمت فعلی + تخفیف 19 درصدی تمدید نمایند. در این راهنما چگونگی تمدید سرویس میزبانی وب با کد تخفیف نوروزی 19 درصدی را آموزش خواهیم داد. 😉 در نظر داشته باشید برای تمدید سرویس های میزبانی با تخفیف نوروزی تنها تا 20 فروردین ماه فرصت باقیست.

پیشنهاد میزبان فا: در صورتی که هنوز صورتحسابی برای سرویس شما صادر نشده یا تصمیم دارید سرویس خود را برای مدت زمان بیشتری تمدید نمایید دوره پرداخت خود را تغییر داده و صورتحساب جدیدی برای سرویس خود صادر کنید.

آموزش تمدید هاست میزبان فا با کد تخفیف

شما می توانید از این تخیفیف نوروزی روی تمامی سرویس های هاست فعال خود بهره مند شوید در نظر داشته باشید اگر هنوز برای هاست شما صورتحسابی صادر نشده است مطابق راهنما ابتدا صورتحسابی برای خود صادر نمایید همچنین امکان تمدید هاست برای مدت زمانی بیش از دوره پرداخت معمول شما نیز فراهم می باشد.

  • منوی مالی> صورتحساب: پرداخت صورتحساب های صادر شده و اعمال کد تخفیف
  • منوی امکانات هوشمند> تمدید سرویس: امکان صدور صورتحساب تمدید برای سرویس هایی ک هنوز به موعد تمدید خود نزدیک نشده اند.
  • منوی امکانات هوشمند> تغییر دوره سرویس: امکان تغییر دوره پرداخت و صدور صورتحساب برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند سرویس خود را برای مدت زمان بیشتری با قیمت فعلی و تخفیف 19% تمدید کنند.

پرداخت صورتحساب با تخفیف نوروزی


پس از ورود به ناحیه کاربری خود در میزبان فا به منظور مشاهده صورتحساب های فعلی خود از منوی “مالی” روی زیرمنوی “صورتحساب ها” کلیک کنید. در این قسمت تمامی صورتحساب های سرویس های هاست شما قابل مشاهده هستند و با وارد کردن کد تخفیف tamdid1401 در فاکتور،  از 19% تخفیف شگفت انگیز بهره مند شوید.

مشاهده صورتحساب میزبان فا

در مرحله بعدی کد تخفیف 19 درصدی میزبان فا را در فیلد کد تخفیف وارد نموده و روی دکمه استفاده کلیک کنید.

اعمال تخفیف روی فاکتور میزبان فا

بدین ترتیب 19 درصد تخفیف روی صورتحساب شما اعمال خواهد شد. اما اگر هنوز به موعد تمدید نزدیک نشده اید می بایست مراحل صدور صورتحساب که در ادامه آموزش داده می شود را دنبال کنید.


تمدید هاست با تخفیف برای مدت زمان بیشتر


چنانچه تصمیم دارید دوره پرداخت سرویس خود را تغییر دهید و با قیمت های فعلی هاست خود را برای مدت زمان طولانی تری تمدید کنید مراحل زیر را دنبال نمایید:

پس از ورود به ناحیه کاربری از منوی امکانات هوشمند زیرمنوی تغییر دوره سرویس را انتخاب کنید. سپس سرویس مورد نظرتان جهت تغییر دوره پرداخت را انتخاب کرده و روی دکمه آبی رنگ “تغییر دوره” کلیک کنید.

تغییر دوره پرداخت هاست
در مرحله بعدی مطابق تصویر زیر می توانید دوره پرداخت خود را از 1 ماه تا 3 سال تغییر دهید. در نهایت روی دکمه “تغییر دوره” کلیک کنید.

تغییر دوره پرداخت هاست

بدین ترتیب دوره پرداخت هاست تغییر خواهد کرد. پس از آن با کلیک روی دکمه قرمز رنگ “تمدید سرویس” یا مراجعه به منوی امکانات هوشمند>تمدید سرویس صورتحساب جدیدی با دوره پرداخت جدید ایجاد نموده و در نهایت در مراحل پرداخت فاکتور با درج کد تخفیف از 19 درصد تخفیف شگفت انگیز بهره مند شوید. مراحل ایجاد صورتحساب در گام بعدی ذکر شده است.


صدور صورتحساب برای هاست


چنانچه هنوز به موعد تمدید سرویس هاست خود نزدیک نشده اید، در بخش صورتحساب ها هیچ فاکتور فعالی مشاهده نمی شود یا دوره پرداخت خود را تغییر داده و تصمیم دارید صورتحساب جدید ایجاد کنید می بایست مراحل زیر را دنبال نمایید:

ابتدا وارد ناحیه کاربری خود شوید. از منوی امکانات هوشمند روی زیر منوی “تمدید سرویس” کلیک کنید.

ساخت صورتحساب هاست

از کشوی “سرویس” هاست مورد نظرتان را انتخاب کنید سپس روی دکمه “ایجاد فاکتور تمدید” کلیک کنید. بدین ترتیب صورتحسابی برای شما صادر خواهد شد که با مراجعه به منو مالی بخش صورتحساب ها قادر ب پرداخت آن خواهید بود. در نظر داشته باشید مدت زمان تمدید به تاریخ سررسید هاست شما اضافه خواهد شد.

تخفیف تمدید هاست میزبان فا


سوالات متداول درباره تمدید هاست با تخفیف نوروزی


  • هنوز به موعد تمدید سرویس نرسیده ام و صورتحسابی برای سرویس من صادر نشده چطور از طرح تخفیف تمدید استفاده کنم؟
    برای این منظور کافیست در ناحیه کاربری خود از منوی امکانات هوشمند زیرمنوی تمدید سرویس را انتخاب کنید. سرویس مورد نظرتان را از کشوی سرویس ها انتخاب نموده و روی ایجاد فاکتور کلیک کنید. بدین ترتیب صورتحسابی برای سرویس شما ایجاد خواهد شد.
  • چطور کد تخفیف را روی صورتحساب هاست اعمال کنم؟
    برای این منظور کافیست در ناحیه کاربری از منوی مالی روی گزینه صورتحساب ها کلیک نموده و در مراحل پرداخت صورتحساب کد تخفیف نوروزی میزبان فا را وارد نمایید.
  • آیا می توانم سرویس هاست را برای مدت زمان بیشتری با تخفیف تمدید کنم؟
    بله شما می توانید تا سقف 3 سال سرویس خود را با طرح تخفیفی تمدید کنید. در نظر داشته باشید ابتدا از منو امکانات هوشمند و زیر منوی تغییر دوره سرویس، دوره سرویس خود را تغییر داده سپس روی دکمه صدور صورتحساب کلیک کنید در نهایت نیز می توانید صورتحساب صادر شده را با کد تخفیف 19 درصدی پرداخت نمایید.
  • کد تخفیف برای تمدید سرویس هاست چیست؟
    شما می توانید از کد tamdid1401 برای تمدید هاست خود استفاده کنید.
  • آیا امکان تمدید دامنه با تخفیف هم وجود دارد؟
    خیر این طرح تخفیفی تنها برای سرویس های هاست در نظر گرفته شده است.
  • این طرح تخفیفی تا چه زمانی ادامه دارد؟
    برای استفاده از کد تخفیف نوروزی تمدید هاست تا 20 فروردین ماه 1401 فرصت باقیست و پس از آن منقضی خواهد شد.

تخفیف تمدید میزبان فا

2.7/5 - (4 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

یک دیدگاه

  1. سلام وقت شما به خیر لب تاب من ویندوزش دیر بالا میاد حداقل ۱۰ دقیقه
    فکر کردم از ویندوزه عوضش کردم یه مدت خوب بود بعد دوباره همونطدری شد هارد من سالمه ۱۰۰ درصده چیکار باید بکنم ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *