میزبان فا

پشت صحنه های شیرین میزبان فا در سالی که گذشت

سلام و عرض احترام به تمام کاربران عزیز مجموعه میزبان فا؛
فرارسیدن نوروز باستانی و شروع فصل بهار بر تمام عزیزان مبارک باد و سالی سراسر شادی و عشق و آرامش را برای تمام هموطنان آرزومندیم… در سالی که گذشت چالش های زیادی را پشت سرگذاشتیم و دست در دست هم از تمام موانع عبور کردیم و از شکست ها درس گرفتیم و با موفقیت ها یک قدم به اهداف خود نزدیک تر شدیم.

🌺 خرسندیم شما عزیزان یک سال دیگر با میزبان فا همراه بودید. 🌺

همواره تلاش مجموعه مزبان فا در راستای بهبود زیرساخت و کیفیت بوده است و باعث مباهات ماست تا بتوانیم میزبان وبسایت های کاربران عزیز باشیم. بهار 1401 بر تمامی شما عزیزان مبارک باد.

سالی پر از رشد و شکوفایی را برای شما آرزومندیم…

3/5 - (10 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    وقت بخیر
    ما بابت مقالات ارزشمند میزبان فا صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم.
    این سوال را همیشه ما داریم:
    چرا با وجود این همه تبلیغات و عکس گرفتن با زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات، خدماتی که ارائه می کنید کیفیت مناسبی ندارد؟ یا چرا به هر مقاله ای در ارتباط با خرید هاست یا سرور مراجعه می کنی همش از شما بد می گن؟

    1. سلام و احترام؛
      ممنونم از محبت و عنایتی که به مجموعه دارید و این باعث افتخار ماست که از مقالات میزبان فا به عنوان مرجع آموزشی خود استفاده می کنید.
      میزبان فا مالکیت 100 درصدی تجهیزات خود را دارد و به هیچ وجه از سرورها و تجهیزات استوک و دست دوم استفاده نمی کند همواره گزارشات متعددی مبنی بر این مورد از سمت مجموعه منتشر شده تا به کاربران خود اطمینان خاطر بدهد که همواره از آخرین تکنولوژی ها استفاده می گردد. همین امر تاثیر بسزایی در کیفیت خواهد داشت.
      از طرفی می توان گفت در مورد هر مجموعه ای انتقاد و دیدگاه های منفی و مثبت وجود دارد و این امر طبیعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *