چطور میتونی امسال اعتبار وبسایتت رو نابود کنی؟

فرایندی که در سال 1400 باعث نابودی وبسایت، زندگی و کسب و کار شما خواهد شد…
میخواهم یکسری افکار دروغ و آلوده را در این زمینه برای شما پرده برداری کنم زمانی که شما در چاه می افتید دیگر هیچ شرکتی نمی تواند به شما کمک کند. آیا می دانی چطور میتوانی اعتبار وبسایتت را نابود کنی؟ در ادامه صدای یک مشتری در دنیای وب را می شنوید که یک انتخاب اشتباه موجب نابودی کسب و کارشان شده است…

ماجرای کسب و کاری که در اثر یک انتخاب اشتباه نابود شده از زبان مدیر سایت:

از طرف جمعی از مدیران سایت های ایرانی صحبت می کنم اینکه حدود یک هفته می گذرد که سایت ما از دسترس خارج شده قبلا از یک مجموعه فوق العاده مطرح ایرانی برای میزبانی سایت هایمان هاست تهیه کردیم این هاست تقریبا جزء هاست های گران قیمت ایرانی هم بود الان یک هفته میگذرد که سایت ما از دسترس خارج شده است و وقتی از این شرکت ایرانی میزبان می پرسیم که مشکل چه چیزی است؟ اعلام می کنند دولت آلمان رای صادر کرده و برهمین اساس هاردهای موجود در رک و هاردهای بکاپ سایت ها را جدا کرده از طرفی ما نیز به هیچ بکاپی دسترسی نداریم و چون این سایت فوق العاده مطرح و معروف بود ما نیز از سایت خود بکاپی تهیه نکرده بودیم هفته ای از قطع شدن سایت می گذرد و این شرکت ایرانی میزبان هم پاسخگوی ما نیست و اعلام می کنند که صبر کنید ما هم نمی دانیم به کجا باید شکایت کنیم. اصلا دولت آلمان می تواند چنین کاری انجام دهد یا خیر؟ خیلی ممنون و تشکر از شما.

خطرناک ترین کاری که در سال 1400 می توانید انجام دهید این است که هاست خارج از کشور تهیه کنید. فرقی نمی کند هاست اروپا، هاست آمریکا و هاست  هرجایی خارج از ایران…. این خطرناک ترین کاری است که با خود می توانید انجام دهید…

انتخاب غلط میزبانی وب

کسانی که هاست اروپا را تبلیغ می کنند، کسی که می گوید هاست اروپا برای سئو بهتر است و… از شما سوء استفاده می کند چرا این قبیل افراد اصلا تجهیزات و تشکیلات و سروری در ایران ندارند که بتوانند داخل ایران از وبسایت شما میزبانی کنند بنابراین سایت شما را به دیتاسنترهای اروپایی منتقل می کنند برای اینکه میزان هزینه های ناشی از میزبانی وب خود را کاهش دهند و مجبور به تهیه سرور و سخت افزار نباشند در نتیحه هزاران ریسک را روی شانه شما قرار می دهند و در نهایت اعلام می شود که مسئولیت خرید هاست خارجی برعهده کاربر است.

  • تبلیغات سوء استفاده گرایانه
  • عدم مالیکت تجهیزات و سرور در ایران
  • استفاده از سرورها و تجهیزات اجاره ای خارج از کشور
  • قرار گرفتن کاربر در معرض خطر تحریم و مصادره هارد سرور میزبان

در نهایت باید بدانید تماس های متعدی از کاربران مبنی بر انتقال سایت از هاست خارجی به هاست های میزبان فا داشته ایم. چرا؟ چون دیتاسنتر خارجی سرور را تحریم کرده، هارد سرور را سوزانده اند و پلیس کشور مربوطه به دلیل مسائل تحریمی هارد را از دیتاسنتر خارج می کند و به همین سادگی وبسایت شما از دست می رود. در چنین شرایطی هیچکس نمی تواندسایت کاربر را نجات دهد. هاست خارج از ایران یعنی در چند ثانیه ممکن است اطلاعات وبسایت شما نابود گردد و هیچکس مسئولیت از دست رفتن اطلاعات و نابودی سایت شما را برعهده نمی گیرد.

تخفف نوروزی میزبان فا

شما مسئول انتخاب های خود هستید، پس آینده نگر فکر کن تا سایتت در سال 1400 نابود نشه در آن لحظه هیچکس به فکر تو نیست…

 

برای دریافت کدهای تخفیف پیش خرید و تمدید هاست میزبان فا و همچنین مشاهده سایر ویدیوهای آموزشی و اطلاع رسانی، پیج اینستاگرام میزبان فا را دنبال کنید…

پیج اینستاگرام میزبان فا

شما می توانید همین حالا به مدت محدود تا 25 فروردین ماه 1400 با کدهای تخفیف شگفت انگیر نوروزی در راستای پیش خرید و تمدید هاست اقدام کنید. برای مشاهده ویدیوی آموزشی نحوه پیش خرید هاست با تخفیف و اطلاع از سایر جزئیات به حساب اینستاگرام میزبان فا مراجعه نمایید.

ورود به پیج اینستاگرام میزبان فا

3.4/5 - (17 امتیاز)

‫۳۴ دیدگاه ها

  1. سلام
    هیچ شکی نیست که دیتا سنترهای خارج از بروز ترین سرورها و تکنولوژی ها استفاده می کنند نه سرور g9 که برای سال ۲۰۱۴ هست ، پس انتخاب سرور و هاستینگ در خارج قطعا بدون دلیل نیست.
    نکته بعدی اینکه لطفا سطح سواد کسب و کارها رو بالا ببرید، کسب و کاری که بکاپ فیزیکی پیش خودش نداشته باشه فاتحش خوندس ، در شرایط فعلی
    و نکته آخر با توجه شرایط ایران هر لحظه امکان حملات خطرناک بر روی دیتاسنتر های وجود داره و شاید این اتفاق گریبان شما رو هم بگیره

  2. یه مقدار بهتره که از دنیای رنگی خیال پردازی بیرون بیاید و برید سایت دیتاسنتر های خارجی که حاضر هستن با ایران کار کنن رو چک کنید ببینید کدومشون اصلا از سرور های g9 استفاده میکنن، دیتاسنتری که از g9 استفاده کنه که داره رو تکنولوژی روز دنیا کار میکنه، سرور جی 9 از آخرین نسل هایی هستش که هنوز رو خط تولیده و در دنیا بسیا پرطرفداره. و اغلب دیتاسنتر های آمریکایی از جی 9 استفاده میکنن که اگر بکنن بازم محشره و عالیه.
    نکته بعدی این که اصلا دیتاسنتر ها از سرور های سطح بالای hp استفاده نمیکنن چون خیلی گرونه و از سرور های سوپرماکرو استفاده میکنن.
    همونطور که تو ویدیو گفتیم یه سری چیز ها فقط شنیدین و دلتون رو به این فریب ها خوش کردید.
    درمورد حملات هم، کل دیتاسنتر های دنیا در معرض حملات مختلف هستند و همه دارن باهاش دستو پنجه نرم میکنن و حمله ها و اتک ها جزئی از این کسب و کار و دانشه. بازم قطعا حملاتی که روی ایران میاد به شکل جدی تری قابل کنترل و مسدود سازیه.
    اگر دیتاسنتری پیدا کردید که همون جی 9 رو مصرف کنه لینکشو برامون کامنت کنید.

  3. برای بنده همیشه بر عکس بوده .. سرور مجازی و هاست و .. همه این سرویس های داخل ایران هاردش سوخته و تمامی اطلاعاتم از بین رفته .

    پس :

    یک وب مستر و مدیر باهوش همیشه و طی فواصل زمانی کوتاه بکاپ رو نباید فراموش کنه. چون هیچ چیزی 100 درصدی نیست و ربطی هم به داخل و خارج ایران نداره.

    تبلیغات قشنگی بود ولی ادعای زیاد همیشه باعث افزایش اعتماد نمیشه.

    برای نمونه سایت های بزرگی که میان تبلیغاتشون از هاست رو میزنن ایران سرور و بعد سرویس های خودشون از شرکت هاست دی ال هست ، اونم سرویس آلمانش. 🙂

  4. سلام و احترام
    لطفا برای جلوگیری از این که بعضی های دیگه هم به مشکل شما دچار نشن بفرمایید رو کدوم شرکت های ایرانی این اتفاق براتون افتاده؟
    و بله صحیح ترین کاری که از وظایف یه وبمستر هستش هم اینه که خودش بکاپ بگیره از سایتش و نگه داره یه جای امن.

  5. قطعا با استفاده از سرویس های میزبانفا هر کسب و کار آنلاینی نابود خواهد شد

    1. اگر فرمایش شما صحت داشت با آدرس ایمیل جعلی کامنت ارسال نمی کردید، دشمنی تا کی؟ برید تمرکزتونو بزارین روی خدمات خودتون قطعا نمیتونین با این کارا اعتبار یه شرکتو خراب کنین فقط وقتتونو طلف میکنین. در فضای سالم رقابت کنید.

  6. نمایش چی شو چی؟ تبلیغ چی؟ کی گفته ما عالی یا اولی هستیم؟ هر شرکتی دغدغه ها و مشکلات خاص خودش رو داره که داره باهاشون دستو پنجه نرم میکنه.
    ماهم هر روز داریم خدماتمونو بهتر میکنیم و رضایت بیشتری از کاربرامون بدست میاریم و خدماتی صد در صد عالی و بی نقص نه تنها در ایران بلکه در دنیا وجود نداره.

  7. از نظر من خطرناک ترین کاری که میشه در سال 1400 انجام داد، سپردن وب سایت به یک وبمستر نه لزوما بی سواد، بلکه بی مسئولیت است، که حتی یک بک آپ قدیمی از اطلاعات سایتش در خارج از فضای میزبانی در اختیار ندارد.
    در مرحله بعدی شرکت هاستینگ اهمیت داره که حتما باید اعتبار بالایی داشته باشد و بویژه پشتیبانی خوب و سریع داشته باشد
    میزبان فا علیرغم مشکلات ایجاد شده در سال 99، همچنان یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایران هست. در چند ماه اخیر کیفیت و سرعت پاسخ گویی به تیکت ها و کیفیت خدمات بالا رفته است

    1. از توضیحات شما و این که زحمات مارا میبینید متشکریم.
      قطعا مشکلاتی داریم و بی نقص نیستیم اما طی 1 ماه پیش رو شدیدا باز هم با افزایش کیفیت و بهبود خدمات با شما همراه هستیم.

  8. سلام، یه زمانی اگه کسی می گفت میزبان فا بهترین نیست واقعا عصبانی میشدم. چون هم سرعت پاسخگویی تون محشر بود هم کیفیت هاست هاتون. نمیدونم چی شد یهو همه تیکت ها دیر جواب داده میشد، همش لینک میدادن که این آموزش رو ببینین و خودتون انجام بدین، یهو هاست ها دان میشد و مشکلاتی از این قبیل. راستش اعتمادم رو نسبت به میزبان فا از دست دادم. فکر میکنم میزابن فا فقط عذرخواهی کرد، البته 7 روز هم هاست رایگان داد. یه مورد دیگه اینکه من هاست وردپرس رو 99 هزار تومان خریدم و شما گفته بودید تا یک سال همین قیمته، اما یهو از 99 شد 199، یعنی بیش از دو برابر! خب من چرا باید از شرکتی هاست بگیرم که حرف خودش رو قبول نداره و پشتیبان چت آنلاینش میگه یه دفعه سرور گرون شد و مجبور به افزایش قیمت شدیم. جناب یزدان پرست عزیز، شکا خیلی آدم با درک و شعوری هستی، یکمم خودت رو جای کاربری بذار که باید جواب کارفرما رو بده. کافرما چه میدونه هاست چیه؟ سرور چیه؟ ایران بهتره یا خارج؟ یهو ساعت 11 شب زنگ میزنه چرا سایتم بالا نمیاد؟ من چجوری بهش بگم مشکل از پشتیبان هاستینگه نه از سایت؟ من به کارفرما گفتم به مدت یک سال هزینه هاست ماهانه 99 تومانه، یهو میشه 199 تومان. خب باید از جیب بدم. یه کم به فکر کاربر هم باشید تا منافع.

  9. سلام، میزبان فا هنوز هم خوبه. ولی از عالی بودنش خیلی فاصله گرفته. امیدوارم برگرده به همون روزای اوج.

  10. من یک طراح سایت معمولی هستم.
    خیلی با سواد هم نیستم.
    فقط این را می تونم بگم که من از سایت میزبان فا خیلی آموزش ها یاد گرفتم.
    هر مشکلی پیش آمد کامنت گذاشتم، سریع جواب دادن.
    این خودش برای من اعتماد ایجاد می کنه.
    منکر کار با کیفیت خارجی ها نیستم، اما به دلیل اعتمادم به میزبان فا کاملا قبول می کنم این مقاله رو.

  11. حرفتون کاملا منطقیه ولی
    حدود 2 سال پیش من حدود 120 سایت روی سرور آسیاتک برج میلاد داشتم
    که طی یک لحظه همشون قطع شدن و هاستنیگ هم پیگیر نبود تا اینکه بعد کلی پیگیری بهمون گفتن که هاردا سوخته و بعد کلی شکایت و اعتراض آخر گفتن به خاطر نوسان برق بوده و راهی نداره برای برگردوندن اطلاعات

    از من به شما دوستان نصیحت هیچ وقت از هاست های ایران استفاده نکنید چون زیر ساختش رو نداریم متاسفانه
    هرچقدر هم هاست های خارج از ایران دلالی باشه ولی لااقل میدونیم شرکتی مثل هرتزنر داره پشتیبانی میکنه نه…..

    1. شرکتی مثل هتزنر که مطرح میفرمایید هارد های سرور های هزاران نفر را به پلیس BK آلمان تحویل داد، شما از هر زاویه بهش نگاه کنی اطلاعاتت تو کشور خودت باشه هرچی بشه حداقل میدونی باید بری پیش کی. شما هاستینگ مناسبی انتخاب نکرده اید این موضوع به آسیاتک و برج میلاد ندارد.

    2. سلام. زیرساخت و سخت افزارهایی که میزبانفا تهیه کرده در نوع خودش بینظیره. خصوصا هاست ووکامرس که پیکربندی نرم افزاری و سخت افزاری حرفه ای داره

      با شرکت های زیادی مثل ایران سرور، هاست دی ال، میهن وب هاست، سرور پارس و… کارکردم منتها از نظر کیفیت نتونستن اون چیزی که مد نظرمه رو ارایه بدن.

      برای تمام مشتریانم همیشه میزبانفا رو پیشنهاد میدم.

      البته قبول ندارم که حتما و لزوما باید از هاست ایرانی استفاده کرد. در برخی پروژه ها استفاده از هاست خارجی لازمه و مشکلات گفته شده در ویدئو رو میشه با انجام موارد زیر برطرف کرد (اگر ضرورت داشته باشه از هاست خارج استفاده بشه این موارد رو همیشه انجام میدم):

      ۱. تهیه هاست جایگزین ایرانی و پیکر بتدی هاست خارجی بصورتی که یک کپی از اطلاعات سایت در هاست داخلی هم قرار بگیره

      2. استفاده از dns ابری (اگه هاست خارج شما از دسترس خارج شد با تغییری جزئی در کوتاه ترین زمان ممکن سایت شما در دسترس قرار میگیره (بین ۴ دقیقه الی ۲۴ ساعت)

      ۳. تهیه یک هاست مجزا برای ذخیره سازی خودکار بکاپ ها (کافیه اطلاعات ftp هاست رو به میزبان خودتون بدید و درخواست کنید بکاپ گیری خودکار بصورت ریموت روی هاست پشتیبان شما انجام بشه)

  12. من به شخصه همیشه به سایتتون اعتماد داشتم و از سرویس هاتون و … بهره بردم ولی فک نمیکنم این سبک از تبلیغات برای مخاطبینی که اکثرا سواد رسانه ای مناسبی از این قضیه دارن شکل درست باشه و فک میکنم براتون نتیجه عکس بده

  13. سلام
    طی شش ماه گذشته خیلی شوآف ها قشنگی داشتید، کاش خدماتتون از تبلیغاتتون جلوتر بود ولی چیزی که در میزبان فا میبینیم اینه هزینه های گزافی برای تبلیغات میکنید و تیکت ها مثل تیکت Ticket #734574 بیش از دو ماهه که به حالت نگه داشته شد و میره و هیچ اتفاقی نمی افته، اتفاقا این تیکت درمورد تعریف کرون جاب برای پک آپ خودکاره!!! جناب آقای علی یزدان پرست بنده با ایمیل واقعی و شماره تیکت دیدگاه گذاشتم… شهامت میخواد تایید این دیدگاه که میدونم قطعا در مجموعه شما وجود نداره

    1. عجیب و جالبه که تیکت شما را بررسی کردم، همکاران بنده کاری که از وظایفشون نبوده رو براتون انجام دادن و اومدن کد نویسی کردن و براتون بکاپ گیری و رول های خصوصی نوشتن که سایت شما روی هاست دیگری بکاپ بگیرد و بعد بار ها درخواست تغییرات در اسکریپت رو دادین کاری که هر شرکتی بخواد براتون بکنه اولش حداقل 1 میلیون هزینه برنامه نویسی این کارو میگیره، اما این کار نتیجش چی شده؟ خدمات اضافه تر از مسئولیت هامون دادیم که رضایت جلب کنیم و هواتونو داشته باشیم اما حالا ازمون شاکی شدین که شهامت ندارین برام رول نویسی بکاپ اختصاصی کنین:) مضحک است انتقادتون.

  14. سندی مبنی بر اینکه هرتزنر اطلاعات سایت هارو به پلیس آلمان داده دارید؟
    من هیچ جا همچین چیزی ندیدم .

  15. با سلام و عرض ادب .

    من از میزبان فا خیلی چیز های یاد گرفتم ، آموزش های خیلی خوبی دارید ؛ هاست دانلود هم گرفتم و رضایت بالای 90 در صد رو کار بران سایت گزارش کردن .
    هاست ورد پرس هم از میزبان فا گرفتم ولی با توجه به این قالب من اورجینال است و روی هاست داخل فعال نشد ، عودت دادم و با کمال احترام هم خواسته ی من قبول شدم .
    من از میزبان فا راضیم ، از هاست اروپا هم که برای سایت خودم از شرکت دیگری در طول دو سال گذشته تهیه کرده ام راضی هستم ، از نظر من مواردی که فرمودین با بک آپ گیری منظم می تونه قابل بر طرف شدن باشه .
    با آرزوی موفقیت روز افزون
    با احترام و تشکر

  16. متاسفانه به دستور وزارت خزانه داری امریکا ایران 2000 نوع تحریم شده و خوب اروپا هم که کاملا وابسطه به امریکاست ما رو تحریم میکنه و کلا قرار دادن اطلاعات در دیتاسنتر های غربی بشدت به ضرر من ایرانی هست هم از نظر تحریم هم از نظر سرعت سایت برای مخاطب خودم که در ایران قرار داره نمیونم شما چه طرز فکری دارید اما من خودم در زمینه وب کاملا پانایرانیست هستم و تا بتونم از خدمات ایرانی استفاده میکنم از دامنه گرفته تا دیتاسنتر تا قالب و…
    موفق باشید

  17. سلام و درود /
    15 ساله سایتی دارم در هاست آلمان و هیچ مشکلی نداشته و همیشه هم بک آپ گیری داشتیم – 2 بار هم به دلیل تحریم شرکت واسط اعلام کرد و خودشون سایت رو روی دیتا سنتر دیگه ای بردن و مشکلی پیش نیومد ( اصولا همیشه اعلام میکنن که شما تحریم شدین و یهو کاری نمیکنن ) … میخوام بگم شرکت ارائه دهنده بسیار مهمه …
    البته که هاست ایران هم خوبه ولی باز هم شرکت ارائه دهنده مهم تره که دانش کافی رو داشته باشن … دقت کنید که اگر هاست داخل ایران میخرید حتما دانش بخش سرور رو داشته باشن …
    حتما دقت کنید شرکت ارائه دهنده هاست ایران تو سایتش آدرس معتبر داشته باشه و شماره معتبر و از شماره های ابری استفاده نکنه … بهتره قبل از خرید باهاشون تماس بگیرید و چندتا سوال سمت سرور بپرسید ببینید اصلا تو این بخش دانششو دارن یا نه … بعضی از شرکتها هستن که تجهیزات رو خریداری میکنن و توسط کارمندهای دیتا سنتر بالا میارن و خودشون مستقیم بلد نیستن کار کنن با بخش سرور …

  18. درود … من از سه شرکت میزبانی هاست داشتم ( هاست پربازدید – سرور مجازی و … ) ولی همیشه با مشکل سرعت و عدم لود سایت روبرو بودم تا با میزبان فا آشنا شدم … از بقیه کمی گرانتر بود ولی کیفیت سرویس های آن باعث شد از 2019 تا الان با میزبان فا باشم و بدون هیچ مشکلی روی سایتم تمرکز کنم … هر چند هزینه ها بالاست ولی امیدوارم میزبان فا قیمت سرویس ها را کمی کاهش دهد…( 35 درصد افزایش امسال زیاده )
    میزبان فا از نظر من یعنی کیفیت عالی … از تیم میزبان فا سپاسگزارم

  19. نظرات را خوندم، نکات جالبی بود، به عنوان کسی که تازه پا به عرصه وب گذاشتم و البته خیلییی چیزها از میزبان‌فا یاد گرفتم عرض میکنم.
    جالب‌ترین نکته پاسخ آقای یزدان‌پرست به دوستی بود که گفتند: اطلاعات را به پلیس آلمان دادند و… (البته بهتر بود منبع خبر را میگذاشتند)
    و قسمت مهمترش اینکه گفتید: “تو کشور خودت حداقل میدونی باید کجا بری!!؟”
    شما میدونی کجا باید رفت؟ بفرمایید بقیه هم بدونند؟
    بنده شخصا سرقت تمام اطلاعات شخصیم توسط گوگل و ماکروسافت و … (که الان هم در اختیارشون هست) را به داشتن فقط کانتکت تلفنم توسط کشور خودم ترجیح میدم.

  20. درود بر آقای مهندس یزدان پرست و مجموعه موفق میزبان فا بابت زحمات بی شائبه و دانش بروزتون 🙏🙏🌹🌹

  21. دقیقا موافقم با صحبت های شما نه بخاطر بک آپ بلکه سرویس داخل کشور رتبه سایت را بالا میبره من الان تمام مطالبم رتبه یک گوگل را داره و وقتی به میزبان فا اومدم مطالبی که رتبه یک بود و از بالا ۴یا ۵ سایت بود الان به در رتبه یک به دومین سایت در گوگل رسیده خیلی عالیه و تشکر میکنم
    فقط شما گفتید بدون محدودیت cpu ولی الان محدودیت داره و وقتی سه تا پنج نفر وارد سایتم میشوند سرعت لودم از 1s به 15s افت میکنه این مشکل را رفع کنید هیچ کمبودی نیست
    ۲- کمبود بعدی لطفا فروش ssl را هم قرار دهید چون خود آشنایی با نصب ندارم شرکت های دیگر که ssl را میفروشند چون از اونها سرویسی خریداری نکردم برام نصب نمیکنند چون ssl های پولی در سرعت لود نقش زیادی دارند . البته نظر من اینطور است

    1. سلام و احترام جناب صفری؛
      از پیشرفت وبسایتتون بسیار خوشحالیم امیدواریم امیدوارم این موفقیت روزافزون باشه… سریس های هاست وردپرس و ووکامرس با توجه به اینکه کم جمعیت تر هستند و سعی بر این بوده که میزبان تعداد سایت کمتری باشن طبیعتا منابع بیشتری در اختیار کاربرانش قرار داده اما به این به معنای نامحدود بودن نیست چرا که میزان منابع سرور کاملا مشخصه… در واقع لیمیت فنی اعمال نشده است. در خصوص مورد پردازند باید عرض کنیم موارد متعددی بر مصرف cpu تاثیر گذار هستند که یکی از اون ها تعداد بازدیدهای سایت هستش و در اصل باید تمامی عوامل درگیر کننده پردازنده هاست شما مورد بررسی قرار گیرد. از طرفی وبسایت ها همگام با رشد به منابع بیشتری هم نیاز دارند بالاخص وبسایت های فروشگاهی که در برابر یک سایت عادی منابع بیشتری را اشغال می کنند. در نهایت می توانید میزان مصرف پردازنده هاست خود را از طریق کنترل پنل هاست خود مشاهده فرمایید در صورت کمبود منابع مراتب را از طریق تیکت اعلام بفرمایید.

  22. ادامه مطلب اصلاح کنم صحبت هامو چند مطلب من رتبه یک نبودند و در صفحه اول بودند ولی جایگاه 4 و ۵ را داشتند ولی الان که به میزفا اومدم جایگاه دوم رسیدم و بقیه هم اول هستند فقط یک مورد دو کلمه کلیدی سخت رتبه دوم دارم بقیه رتبه یک این را هم بگویم کلمه کلیدی سخت و سایت های زیادی میخواهند کسب کنند مثل نماز ظهر و عصر یا نماز ظهر مهندس عزیز فقط اگر کاری کنید که با ورود زیاد کاربران سایت من افت سرعت نداشته باشه همون دومی ها هم اول میشه چون دوتا از مطالب من روزانه بازدید زیادی دارند گاهی روزی 500 تا 1000
    که حالا که میخواهم مطالبی جدید قرار دهم که بازدیدشون مثل همین مطلب زیاده به مشکل میخورم البته با ابزارهای تست ایرانی و خارجی برسی شده و دقیق است

  23. سلام
    متأسفانه من گرفتار سایت به نام وب* شدم، اینا بعد از چند ماه بدون هیچ دلیلی سایت من را معلق کردند و حالا هیچ کس بهم جواب نمی دهد و نمی دونم کجا شکایت کنم. لطفا راهنمایی کنید چه کار کنم.

    1. سلام و احترام؛
      امکان پیگیری چنین مواردی از مراجع قضایی وجود داره منتهی شما باید مدارکی دال بر این موضوع داشته باشید.

  24. سلام دوستان عزیز

    همیشه یک بک آپی از دیتابیس در خارج از سرور اصلی در 5 سرور فرعی در دنیا داشته باشید و توی گوگل دایو هم یک بک آپ داشته باشید این جوری دیگه اگر هم هارد اون هاستینگه سوخت یا هر اتفاقی شما دیگه نهایتا اینه که یک مقاله رو اون روز از دست خواهید داد و این فوق العاده هست همه این موارد با چندین تیکه کد امکان پذیره خیلی خفنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *