آموزش های وردپرس

نحوه انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاست

ما در این آموزش میخواهیم نحوه انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاست یا همان سیستم کامپیوترمان طراحی و آماده کرده ایم به یک فضای هاست که از هاستینگ معتبری تهیه کرده ایم را به شما همراهان همیشگی میزبان فا آموزش بدیم. قبل از اینکه مراحل انجام این روش رو بهتون آموزش بدیم ابتدا میخواهیم بدونیم که در چه مواقعی و چرا ما این کارو می کنیم و اصلا دلیل اینکه روی لوکال کار کنیم و بعد ببریم روی هاست چیه ؟ پس با ما همراه باشید تا در ادامه نکات لازم رو یاد بگیرید. همانطور که میدونید اکثر طراحان و وب مستران ابتدا قالب هایی که میخرند رو به صورت لوکال نصب می کنند و کار ویرایش قالب رو به صورت آفلاین انجام میدن . خوب مسلماً کار به صورت آنلاین مستلزم اینترنت قوی و پهنای باند زیاد مخصوصا برای قالب های سنگین و بزرگ هست. بنابر این ما ترجیح میدیم ابتدا کار ویرایش و طراحی قالبمون رو روی لوکال انجام بدیم و بعد منتقلش کنیم روی هاست و سایتمون رو بالا بیاریم.

روش انتقال وردپرس از لوکال هاست به سی پنل

کاربرد دیگه ای که داره در مورد طراحی سایت از ابتدا هستش که در اون هم به دلیل تست های زیاد و کار طولانی مستلزم اینترنت قوی و پهنای باند بالا هستیم . خوب اکثر افراد ترجیح میدن که این کارو نیز به صورت لوکال انجام بدن و بعد از اینکه کار طراحیشون به اتمام رسید اونو روی هاست آپلود و بالا بیارن . پس علاوه بر ویرایش قالب ها برای طراحی از پایه سایت ها هم استفاده میشه. مورد دیگه ای که ما می تونیم روی لوکال کار کنیم و بعد منتقل کنیم به هاست در مورد مترجمای قالب ها هست. بله اون ها هم باید تمامی قسمت های قالبشون رو ترجمه کنن و گاهاً این کار طولانی و زمانبر هست و مستلزم اینترنت قوی و پهنای باند بالایی هستن پس بهتره که روی لوکال کار ترجمه رو انجام بدن و بعدش قالب ترجمه شده رو روی هاست بالا بیارن و برای فروش قرارش بدن. خلاصه توی چنین شرایطی که براتون توضیح دادیم یا شرایط مشابهش ما باید اطلاعات سایت وردپرسیمونو پس از اینکه کارای لازم رو روش انجام دادیم و آماده شد منتقلش کنیم به هاست و در سطح دنیای مجازی اینترنت انتشارش بدیم . پس جهت انتشار سایت در سطح اینترنت لازمه که حتما از لوکال به هاست منتقل بشه و بر روی یه میزبان هاست مطمئن قرار داده بشه.

مراحل انتقال وردپرس از لوکال به هاست:

خوب زمانی که تصمیم گرفتید از لوکال به هاست و دنیای مجازی کوچ کنین یک سری کار ها هستند که باید مرحله به مرحله انجام بدین تا سایتتون بدون مشکل بر روی هاست اجرا بشه و کامل نمایش داده بشه. مراحلی که در ادامه براتون تشریح میشه برای قرار دادن وردپرس بر روی هاست سی پنل هستش، و شما باید مراحل رو حتما به ترتیب و با دقت انجام بدید تا مشکلی در انتقال سایت پیش نیاد. توجه داشته باشید نام ها و مسیر هایی که استفاده می کنیم بعنوان مثال می باشند و صرفا جنبه ی آموزشی دارند و می بایست متناسب با سیستم و فایل های خود این مسیر ها و نام ها را تغییر دهید.

مرحله اول: تهیه فایل zip از فایل های سایت لوکال

وارد مسیر زیر در کامپیوترتان بشید:

C:\xampp\htdocs\mysite

دقت کنید که قسمت mysite نام همان پوشه ای هست که داخلش سایتتون رو روی لوکال نصب کردید و قسمت \xampp\htdocs\ هم مسیر نصب برنامه xampp یا wamp هست که بسته به استفادتون باید این هارو تغییر بدید. پس از اینکه وارد این قسمت شدید، کلیه فایل ها و پوشه های موجود در مسیر نصب سایت رو انتخاب کنید و بر روی یکی از فایل ها کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده send to و سپس compressed (ziped) folder رو انتخاب کنید تا فایل zip یا فشرده ی شما آماده بشه و یک نام برای آن قرار دهید.

نحوه انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاستبرای “مثال” ما نام این فایل را backup-of-files.zip قرار داده ایم. (این نام را به خاطر داشته باشید)

مرحله دوم: آپلود فایل zip تهیه شده بر روی هاست

در این مرحله باید فایل backup-of-files.zip که حاوی کلیه پوشه ها و فایل های سایت هست رو داخل هاستتون آپلود کنین. وارد کنترل پنل هاستتون بشید و قسمت file manager را باز کنید و به مسیر public_html بروید. سپس بر روی upload کلیک کنید.

نحوه انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاستدر صفحه ی باز شده، از طریق دکمه ی select file می تونید فایل مورد نظرتونو انتخاب کنید تا آپلود بشه.

نحوه انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاستپس از اتمام آپلود در همان مسیر فایل backup-of-files.zip رو میبینید، باید انتخابش کنید و بر روی extract کلیک کنید تا فایل ها از حالت فشرده استخراج شوند.

نحوه انتقال وردپرس از لوکال به هاستمرحله سوم: تهیه خروجی از پایگاه داده لوکال

وارد phpmyadmin لوکال هاستتون بشید و پایگاه داده ی مورد نظرتون رو انتخاب کنید. سپس بر روی export جهت ایجاد خروجی کلیک کنید. در صفحه باز شده روی go کلیک کنین. مسیر ذخیره ی پایگاه داده با پسوند .sql را مشخص و آن را ذخیره کنید.

نحوه انتقال سایت وردپرس از لوکال هاست به هاست سی پنلبرای مثال نام آن test.sql می باشد.

مرحله چهارم: وارد کردن خروجی تهیه شده در پایگاه داده بر روی هاست

در این مرحله باید اول یه پایگاه داده ی جدید بسازید و سپس فایل خروجی پایگاه داده رو داخل اون import یا وارد کنید.

ساخت پایگاه داده ی جدید در سی پنل :

در ابتدا توسط آموزش نحوه ورود به سی پنل وارد هاست سی پنل سایتتون بشید ، از قسمت databases گزینه ی MySQL® Database Wizard کلیک کنین.

ساخت دیتابیس برای انتقال وردپرس از لوکال به هاستدر فیلد مقابل  New Database: نام دلخواه برای پایگاه داده ی جدید وارد کنید و بر روی next step کلیک کنین.

انتقال وردپرس از localhost به هاستدر مرحله ی بعد فیلد مقابلUsername: یک نام کاربری برای یوزر پایگاه داده وارد کنین . در قسمت های Password و Password (Again): باید رمز عبور رو دو بار تایپ کنین به طوری که در قسمت Strength میزان استحکام این پسورد از 100% بالای 70% و به صورت خیلی قوی در حالت 100% قرار بگیره که می تونید برای ایجاد رمز عبور بسیار قوی از دکمه ی password generator استفاده کنین و در اخر بر روی create user کلیک کنین.

انتقال وردپرس از کامپیوتر به هاستتیک گزینه ی ALL PRIVILEGES رو بزنین و روی next step کلیک کنین تا ارتباط بین یوزر و پایگاه داده برقرار بشه و سطح دسترسی های یوزر هم تصحیح بشه.

نحوه انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاستایمپورت فایل .sql در پایگاه داده ی جدید:

بعد از اینکه پایگاه داده رو ساختین باید وارد phpmyadmin هاستتون بشید و فایل خروجی پایگاه داده ی لوکال رو داخلش ایمپورت کنین. در سی پنل از قسمت databases گزینه ی phpmyadmin رو انتخاب کنین.

نحوه انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاستپس از ورود به phpmyadmin ، پایگاه داده ی جدید رو انتخاب کنین و روی import کلیک کنین. در صفحه ی import روی browse کلیک کنین و سپس فایل .sql ذخیره شده رو که ما در این مثال اسمشو test.sql قرار داده بودیم انتخاب کنین و روی go کلیک کنین تا عملیات ایمپورت اطلاعات پایگاه داده انجام بشه و پیغام سبزرنگ اتمام رو مشاهده کنین.

نحوه انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاستمرحله پنجم: تصحیح اطلاعات ارتباط با پایگاه داده

خوب ما تا اینجا همه ی  فایل ها و داده های سایتمونو آپلود کردیم و روی هاستمون قرار دادیم ولی این کار کافی نیست و باید ارتباط بین اطلاعات سایت و پایگاه داده رو برقرار کنیم . برای این کار نیاز داریم فایل wp-config.php رو ویرایش کنیم. بدین منظور وارد هاستتون و قسمت File manager بشید .

انتقال فایل های وردپرس از لوکال به هاستبه مسیر آپلود فایل هاتون برید و فایل wp-config.php رو انتخاب کنید ، سپس روی Edit کلیک کنین .

ویرایش فایل های وردپرس جهت انتقال از لوکال به هاستسپس قسمت های زیر رو تصحیح کنین:

DB_NAME: نام پایگاه داده جدید رو وارد کنین.

DB_USER: نام یوزر پایگاه داده جدید رو وارد کنین.

DB_PASSWORD: رمزعبور کاربر پایگاه داده جدید رو وارد کنین.

در آخر فایل رو ذخیره کنین. اصلاح ارتباط پایگاه داده ما هم تموم شد.

ویرایش فایل wp-config وردپرس جهت انتقال از لوکال به هاستمرحله ششم: تصحیح لینک های سایت

در مرحله ی آخر تنظیمات سایت ، باید لینک های سایتمومو تصحیح کنیم زیرا ممکنه هنوز به مسیر لوکال هاستمون اشاره کنند و بارگزاری نشن. وارد phpmyadmin بشید، جدول wp-options رو انتخاب کنین تا رکورد های جدول نمایش داده بشه. رکورد های siteurl و home رو پیدا کنین و نام دامنه ی سایتتون رو داخلش جایگزین کنین.

انتقال وردپرس از کامپیوتر به دامنه سایتبعد از اینکه نام دامنه رو برای سایتتون تنظیم کردین باید لینک های داخلی وردپرس رو هم بروزرسانی کنین. برای این کار روی نام پایگاه داده ی سایت داخل phpmyadmin کلیک کنین، سپس سربرگ sql رو باز کنین و کد زیر رو داخلش تایپ کنین:

UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, 'localhost/test/', 'www.yourlivesite.com/');

بعد از اینکه کد بالا رو تایپ کردین باید قسمت localhost/test رو مطابق با مسیر نصب وردپرستون توی لوکال تصحیح کنین و قسمت ‘www.yourlivesite.com هم همون نام دامنه ای هست که به هاستتون متصله و قراره محتوای سایتتونو نمایش بده. سپس روی go کلیک کنین تا کد اجرا بشه و لینک بروز رسانی بشن.

نحوه انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاستمرحله هفتم: بررسی صحت انتقال

خوب کارهای لازم رو انجام دادیم فقط باید سایتمونو چک کنیم. نام دامنه ی سایت رو داخل مرورگر اینترنتتون باز کنین ، در این مرحله باید تمامی محتوای سایت و قالب وردپرستون به صورت کامل بارگزاری بشه تا مطمئن بشید مراحل فوق رو کامل و صحیح انجام داده اید.همچنین مسیر ادمین سایت یعنی domain.com/wp-admin رو هم تست کنید و جهت ورود به مدیریت وردپرس هم از همان نام کاربری و رمز عبور قبلیتان استفاده کنین. امیدواریم این آموزش هم مورد پسندتون واقع بشه و ما رو با نظرات و پیشنهاداتون از طریق فرم زیر یاری کنین تا در بهبود مطالب و سایت بتونیم بهتر عمل کنیم. همچنین اگر سوالی در مورد این آموزش داشتین میتونید در فرم زیر مطرح کنین ؛ تیم توسعه محتوای میزبان فا به تمامی سوالات و مشکلات شما جواب خواهد داد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و پیشرفته است، این سیستم مدیریت محتوا جهت ارائه بهترین بازخورد به مدیران سایت ها و سازگاری با تمام قالب ها و افزونه های پیشرفته و موجود در سطح اینترنت، به یک هاست کاملا بهینه و مناسب برای وردپرس نیازمند است، بنابراین از شما دعوت به عمل می آوریم از سرویس های خارق العاده هاست اختصاصی وردپرس میزبان فا دیدن بفرمایید و ویدیو بازخورد مشتریان این سرویس را در صفحه زیر تماشا کنید.

4.6/5 - (65 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۲۳۵ دیدگاه ها

  1. با سلام و ممنون از اموزش خوبتون
    من از طریف روشی که گفتین سایتم رو از لوکال به هاست انتقال دادم
    ,ولی بعد از اتمام کار وقتی اسم وبسایت خودم رو میزنم که برم داخلش سایت رو باز نمیکنه و پیغم localhost refused to connect.
    رو میده . همچنین اسم ادرس هم به localhost عوض میشه
    نکته جالب اینکه وقتی xampp رو استارت میکنم با زدن اسم سایتم بالا میاد در صورتی که من همه چیز رو منتقل کردم و نباید ریطی به xampp داشته باشه

  2. همون کد که دادین بزارم جای sqlخطا میزنه چیکار کنم
    درضمن فایل های کنار public_htmlرو پاک کردم اشکال از اون نیست

  3. سلام . در مرحله php admin را که میزنم ارور 500 میده . بعضی وقتا هم که این ارور را نمیده اروره 401 را میده .
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  4. سلام
    من چند تا سایت روی لوکال هاست درست کردم و به سی پنل انتقال دادم همه لینک ها رو هم درست کردم.
    ولی وقتی وارد سایت میشم تصویر سربرگ و اسلایدر ها نشون داده نمیشه.
    لظفا راهنمایی کنید که چجوری میتونم این مشکل رو برطرف کنم.

    1. من هم دقیقن به همین مشکل خوردم اگه مشکلتون حل شد و یادتون هست ممنون میشم راهنمایی کنید
      تشکر

  5. سلام،لطفا به این سوال جواب بدین
    چرا بعد از انتقال از لوکال هاست به هاست سی پنل برگه ها و نوشته هایی که اسم تماس با ما دارن باز نمیشن
    بقیه نوشته و برگه ها کاملا درست هستن
    این مشکل روی پنج تا سیت هستن
    لطفا راهنمایی کنید.عجله دارم :))

    1. سلام
      اگر در صفحه تماس با ما وب سایتتون نقشه سایت یا map فراخوانی کرده باشین ممکنه این مشکل رخ بده.
      آدرس دهی های آموزش داده شده از طریق phpmyadmin را به شکل صحیح انجام داده اید؟

      1. این دقیقن مشکل من هم هست ولی راه حلش چیه؟ چرا فراخوانی کردن map باعث این مشکل میشه؟

  6. سلام
    روشتون واقعا قدم به قدم و عالی بود
    من همه ی مراحل رو انجام دادم اما وب سایت بالا نمیاد و میگه ارتباط با دیتابیس نداره
    چرا؟

      1. سلام و احترام؛
        مرحله پنجم یعنی تصحیح اطلاعات ارتباط با پایگاه داده رو باید مجددا انجام بدید احتمالا در ورود یکی از اطلاعات نام دیتابیس، نام کاربری یا رمز اشتباهی رخ داده.

  7. سلام خدمت مهندس یزدان پرست، خیلی خیلی عالی توضیح دادید، واقعا جایی به این خوبی و واضحی توضیح دقیق نداده بود خیلی ممنونم

  8. اون قسمت آخر رو بیشتر توضیح بدید ..قسمت سختش همون آخرشه که آدرس ها رو باید درست کنیم…منظورتون از آدرس localhost خودتون چیه؟ من اینکاری که گفتید انجام دادم.فقط صفحه اول سایتم درست میاد..بقیه صفحات بعد از انجام اینکار دوبار آدرس دامنه رو اولش میزنه و ارور میده..چیکار کنم؟

    1. سلام
      منظور از آدرس لوکال هاست خودتون این هستش که داخل لوکال هاست کامپیوترتون، آدرس این سایت وردپرسی چه بوده است؟ مثلا ممکن است شخصی وردپرس را داخل لوکال هاست داخل دایرکتوری localhost/01 نصب کرده باشد و شخصی دیگر در دایرکتوری localhost/test نصب کرده باشد، بنابراین شما در هنگام تغییر آدرس دهی ها از لوکال هاست به هاست، میبایست آدرس وردپرس خود را در لوکال هاست بدانید و توسط دستورات گفته شده (کد) را داخل دیتابیس اجرا کنید تا تمام آدرس های لوکال هاست مورد نظر به آدرس دامنه شما تغییر کند.
      موفق باشید.

      1. سلام
        داخل کامپیوتر خودمون فایلی بهعنوان لوکا هاست نداریم عموماً .
        بنده برنامه زمپ رو نصب کردم و وردپرس رو هم نصب کردم و سایت خودمو ساختم. بعدش خروجی گرفتم و زیپ کردم و ….
        آموزشها رو موبه مو انجام دادم. الان فقط به صفحه باز میشه. درهم ورهم هست. هیچ شباهتی هم به سایت خودم نداره.

        1. سلام و احترام؛
          منظور مسیر نصب وردپرس است.
          دقت داشته باشید به منظور انتقال سایت از لوکال هاست به هاست حتما باید علاوه بر انتقال داده ها، از دیتابیس خود نیز خروجی تهیه نمایید.
          در نهایت حتما مجددا بررسی نمایید که تصحیح آدرس ها که در مرحله 6 از همین آموزش تشریح شده است را به درستی انجام داده باشید.

  9. سلام خدمت شما من تمامی کار هارو مو به مو انجام دادم ولی وقتی که ادرس سایتم رو وارد میکنم همش ارور
    server DNS address cloud not be found رو میاره

  10. سلام
    من همه مراحل رو کامل رفتم .اما در نهایت سایت من بالا نیومد و اخطار coming soon رو میزنه .
    مشکل کجاست؟
    با تشکر

  11. با سلام
    بسیار ممنونم از آموزش خیلی خوبتون در زمینه وردپرس و انتقال از لوکال به هاست
    امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید

  12. با سلام و عرض خسته نباشید ، ممنون از آموزش خوبتون!
    من تمامی کار ها رو بصورت دقیق انجام دادم.
    بعد که به مرحله ((هفتم :بررسی صحت انتقال)) رسیدم و رفتم که سایت رو بارگذاری کنم
    دیدم که صفحه راه اندازی وردپرس اومد ، صفحه ای که ((عنوان سایت ، نام کاربری جدید ، پسورد ، نمایش به موتورهای جستجو و … )) رو باید پر کنیم اومدش!!!
    مشکل اینجاست که این صفحه نباید می امد و باید همون سایتی که توی لوکال هاست داشتم بالا می امد!!
    نمی دونم چیکار کنم ؟؟؟
    لطفا راهنمایی کنید تا مشکلم حل بشه ، خـــیلـی ضـــروری!!!
    متشکرم………..

    1. سلام و روز بخیر،
      دیتابیس وردپرس که در لوکال هاست بوده به درستی در دیتابیس جدید درون ریزی نشده.
      مجددا اقدام به درون ریزی دیتابیس کنید تا با پیغام سبز رنگ موفقیت در درون ریزی دیتابیس مواجه بشید و بعدش اطلاعات دیتابیس جدید را در فایل wp-config.php وارد کنید.
      موفق باشید

  13. سلام
    با تشکر از اموزش خوبتون.چرا من وقتی گزینه online file manager رو میزنم صفحه ای که شما گفتید نمیاد و public html زو نداره.

        1. سلام
          دوست عزیز شما باید هاست سی پنل ورژن جدید و تجاری داشته باشید تا بتوانید به راحتی توسط این آموزش اطلاعات خود را از لوکال هاست به هاست منتقل کنید.

  14. یه سوال ایا اول از همه باید خود وردپرس بر روی هاست و در سی پنل نصب بشه و بعد انتقال فایلها؟/

    1. سلام
      خیر نیازی به نصب وردپرس جدید روی هاست ندارید، همان فایل ها و دیتابیس ها را از لوکال هاست منتقل کنید به هاست سی پنل.
      یک آموزش جدید دیگر در این زمینه تالیف شده است که از شما دعوت می کنم از آموزش زیر کمک بگیرید.
      آموزش انتقال وردپرس از لوکال هاست ومپ به هاست سی پنل:
      https://mizbanfa.net/blog/cms/wordpress/transfer-wordpress-wamp-to-cpanel/
      موفق باشید.

      1. یعنی کلن روی سی پنل لازم نیست وردپرس نصب بشه درسته ؟ فقط فایلها وبانک ازلاعاتی کافی هست مشکل من الان اینه مرتب صفحه سفید باز میشه بعذ همه این کارها طبق امو.شهای گفته شده

        1. سلام
          بله اصلا نیازی نیست روی سی پنل وردپرس جداگانه نصب شود.
          مشکل صفحه سفید وردپرس بخاطر عدم سازگاری قالب یا یکی از افزونه های شما با هاست شماست، در این زمینه لطفا مقاله زیر را مطالعه کنید.
          https://mizbanfa.net/blog/cms/wordpress/white-page-error-in-wordpress/
          موفق باشید.

  15. با سلام
    من همه مراحل را کامل انجام می دم ولی در انتها وقتی آدرس سایت خودم را می زنم وارد آدرس mysite/wp-admin/install.php می شود و قسمت های انتهایی تنظیمات وردپرس مثل انتخاب زبان و نام سایت و یوزر پسورد wp-admin و این چیزها را برام میاره یعنی اصلا اونجوری نمیشه که بتونم باهمون یوزر و پسورد اصلی که از قبل تنظیم کردم وارد بشم.
    ممنون می شم که راهنماییم کنید.

    1. سلام و وقت بخیر،
      دیتابیسی که درون ریزی کردید به درستی انجام نگرفته، برای اطمینان وارد هاست خودتون شده و به مسیر phpmyadmin مراجعه کنید و ببینید که آیا جداول مربوط به وردپرس به دیتابیس شما اضافه شده یا خیر.
      اگر که نشده بود مجددا درون ریزی کنید، اگر هم شده بود کافیه تا به ویرایش فایل wp-config.php مراجعه کنید و اطلاعات دیتابیس را وارد کنید.
      موفق باشید

  16. با سلام و خسته نباشید
    در آخرین مرحله این پیغام خطا میاد.
    ————–
    Error
    SQL query:

    UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, ‘localhost/test/’, ‘www.yourlivesite.com/’)
    MySQL said: Documentation

    #1146 – Table ‘dgkaranc_free.wp_posts’ doesn’t exist

  17. سلام وقت بخیر
    خسته نباشید سایتم از یک سرور به سرور دیگه انتقال دادم از کل سایت backup گرفتم و در سایت جدید آپلود و ریستور کردم سایت لود شد اما مشکلی که به وجود اومد در ارسال فرم
    نام افزونه فرم ساز Formidable است
    پس از ارسال در فرم، ارور زیر میده
    We’re sorry. It looks like you’ve already submitted that.
    لطفا راهنمایی کنید
    تشکر

  18. با سلام
    من قسمت آخر که نوشتید به جای localhost/test/ آدرس خودمون را بدیم اصلا متوجه نمیشم.. از کجا باید آدرس نصب را پیدا کنم؟

    1. سلام و وقت بخیر،
      کافیه تا بعد از کلمه localhost/ اسم پوشه‌ای که وردپرس را در اون نصب کردید وارد کنید تا لوکال هاست به شما نمایش داده بشه.
      موفق باشید

  19. با سلام
    ممنون میشم جواب بدید
    قسمت آخرو متوجه نشدم
    من با wampserver کار کردم و طراحی را اونجا در localhost انجام دادم
    آدرس نصب وردپرس را از کجا پیدا کنم؟

      1. با سلام
        من داخل خود wamp به روز رسانی نهایی را انجام دادم…
        فقط آدرس نصب وردپرس را نمیدونم از کجا بیارم؟

      1. بله قبلا مطالعه کردم ولی گام نهایی که فرمودید عین هم بود و بازم جواب سوالمو نگرفتم

  20. با سلام من تمامی مراحل را انجام دادم اما وقتی سایت رو میزنم فقط یک صفه سفید و بدون هیچ نوشته یا اروری میاره چکار باید بکنم؟؟

  21. سلام من همه این کارا رو انجام دادم ولی وقتی آدرس رو وارد میکنم یه صفحه میاره که نوشته index of.

    1. سلام
      این بدین معناست که هنوز اطلاعاتی در public_html هاست آپلود نکرده اید. از کدوم برنامه لوکال هاست استفاده می کنید و نوع هاست اصلی سایتتون چی هستش؟ سی پنل یا دایرکت ادمین؟

  22. این مشکل حل شد الان وقتی میخوام به صفحه login سایت برم خطای 500 رو میده.
    چون وقتی UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, ‘localhost/test’, ‘www.hdfglb.com/’);
    در قسمت options میزنم با اینکه go رو میزنم اما هیچوقت ذخیره نمیشه.

  23. سلام من تمام کار هایی که گفتید رو انجام دادم فقط در مرحله اخر اون دو مورد رو از کجا پیدا کنم که بزارم من برای یکی از ان دو مورد ادرس سایت زدم و برای اون فیلدی که لوکال هاست /تست رفتم از تو سیستم تو فولدر سی/ زمپ/ اچ تی داکس/ و فولدر نیلسن که برای ورد پرسم هستش ادرسش رو برداشتم وجایگزین کردم اما وقتی دکمه go رو میزنم ارور میده
    Error
    SQL query:

    UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, ‘C:\xampp\htdocs\nilsen’, ‘www.unick.ir/’)
    MySQL said: Documentation

    #1146 – Table ‘unickir_unique.wp_posts’ doesn’t exist

    1. سلام و وقت بخیر،
      جدولی با عنوان unickir_unique.wp_posts در فایل بک آپ دیتابیس شما وجود نداره مجددا از دیتابیس لوکال هاست خروجی بگیرید و درون ریزی را انجام بدین.
      موفق باشید

  24. UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, ‘C:\xampp\htdocs\nilsen’, ‘www.unick.ir/’);

    این کدی هست که من نوشتم برای مرحله اخر

  25. سلام خسته نباشید من تو XAMPP تو لپ تاپ شخصیم چه پورتی رو برای apache و MySQl تنظیم کنم تا روند کار به خوبی پیش بره و غیر از 8080 به apache نمیتونم پورت اختصاص بدم دلیلش چی میتونه باشه؟

  26. سلام
    خسته نباشید
    من کل مراحلی که گفتید رو انجام دادم اما متاسفانه تنها صفحه اصلی سایت بالا میاد و وقتی روی لینک ها یا منوها کلیک می کنم خطایی به صورت زیر ظاهر می شه:

    Internal Server Error

    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

    Please contact the server administrator at [email protected] to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

    More information about this error may be available in the server error log.

    مشکل چیه و چیکار می تونم بکنم؟
    متشکرم

  27. سلام من همه مراحل بالا رو رفتم وقتی آدرس سایت رو میزنم این پیام رو میده
    This is the default index.html file of your account, enter your cpanel hosting and click on the File manager icon then go to the /htdocs folder (which is the main folder of your account) and upload your files there 🙂

  28. سلام خسته نباشید من تمام مراحلی که گفتینو به صورت کامل انجام دادم ولی وقتی
    اسم دامنمو سرچ ممیکنم توی مرورگر اصلا چیزی به نام سایت من اصلا بالا نمیاد.
    ممنون هرچه زودتر راهنماییم کنید.

    1. سلام و وقت بخیر
      آیا دامنه به هاست شما متصل شده؟ URL های سایت رو هم از دیتابیس آپدیت کردید که دیگه از لوکال هاست محتوا را نخونه؟
      یک بار با این آموزش بررسی کنید ببینید تمام مراحل رو به درستی طی کردید یا خیر.

  29. با عرض سلام و تشکر ویژه بابت آموزش خوبتون

    از سایت های دیگه این آموزش رو پیگیری کردم اما به نتیجه نرسیدم ، آموزش شما واقعا کامل بود و تونستم سایت خودم رو از لوکال به هاست بدون مشکل انتقال بدم .

    با تشکر

  30. سلام
    من میخواستم وردپرس بروزرسانی کنم که سایتم کلا پرید
    یه سوال داشتم چجوری سایتمو برگردونم؟؟

  31. سلام خسته نباشید ، ممنونم از آموزشتون
    من همه مراحل و تک تک انجام دادم بدون هیچ مشکلی ولی در آخر با پیغام زیر روبرو میشم ، میشه لطفا کمکم کنید
    Error establishing a database connection

    1. سلام، دیتابیس به درستی ایمپورت نشده و یا اینکه اطلاعات دیتابیس جدید که ساختید را در فایل wp-config.php به درستی وارد نکردید.

  32. همچنین مسیر ادمین سایت یعنی domain.com/wp-admin رو هم تست کنید و جهت ورود به مدیریت وردپرس هم از همان نام کاربری و رمز عبور قبلیتان استفاده کنین.<<
    سایت بالا میاد ولی این قسمت انجام نمیشه و میگه یوزر و پسورد اشتباهه
    میشه یکم واضح تر این قسمت رو بگید؟
    ادذرس بالا که اصلا دسنرسی نداره اول اسم دامین خودم رو مینویسم بعدش / و سپس wp-admin بازهم بالا نمیاد:(

    1. سلام، اگر انتقال دیتابیس به درستی انجام گرفته باشه با مراجعه کردن به صفحه wp-admin/ روی دامنه خودتون باید صفحه ورود به وردپرس براتون باز بشه. سایر صفحات سایت مثل مطالب و… درست بالا میاد؟ چون اول گفتید که یوزر و پسورد را خطا میده، ولی بعدش میگین آدرس بالا نمیاد اصلا!

      حالا اگر صفحه براتون باز نمیشه میتونه دلایل زیر را داشته باشه:
      1. درون ریزی دیتابیس به درستی انجام نگرفته
      2. آدرس‌های موجود توی جدول wp_options که شامل site_url و home هستند را ویرایش نکردید که آدرس دامنه را قرار بدین
      3. اطلاعات دیتابیس جدید در فایل wp-config.php وارد نشده

      یا اینکه رمز و نام کاربری را اشتباه وارد می‌کنید. برای این کار از آموزش نحوه تغییر رمز عبور ورود به مدیریت وردپرس که به نحوه تغییر رمز وردپرس از طریق فایل و دیتابیس پرداخته شده استفاده کنید.

  33. در مرحله ششم بعد از تغییرنام ها متنی که دادین رو کپی میکنم اما این رو متوجه نشدم که جای lockalhost/test چی باید قرار بدم و اینکه به جای http://www.yourlivesite.com نام دامنه رو قرار بدم یا نه.
    الان هرکار میکنم erorr 1146 میده و نوشته wp_posts’ doesn’t exist
    لطفا جواب بدین منتظرم
    تشکر

    1. سلام و وقت بخیر،
      همونطور که توضیح داده شده باید از آدرس‌های خودتون استفاده کنید. به جای localhost/test آدرس سایتی که در لوکال هاست ساختید را وارد کنید و به جای دامنه yourlivesite هم آدرس دامنه خودتون را وارد کنید.

  34. سلام خداقوت و خسته نباشید بابت مطالب مفید سایتتون و وقتی‌که میزارین و پاسخگویی به موقع تون
    یه سوال دارم اینکهمیخوام سایت رو طراحی کنم ولی‌ فرد دیگری ورد پرس‌رو نصب کردن و یوزر و پس به من دادن با این حال الان من چجوری میتونم به صفحه مدیریت سایت برسم وقتی توی سیستم خودم دیتا بیسشو ندارم و توی زمپ خودم پوشه ای‌براش ساخته نشده
    و وقتی. این هارو توی سیستمم ندارم چجوری بعدا میتونم از لوکال هاست به هاست انتقال بدم؟!
    با تشکر

    1. سلام و وقت بخیر،
      کاری که شما باید انجام بدین اینه که ابتدا یه خروجی از دیتابیس و فایل‌های لوکال هاست تو کامپیوتری که هست بگیرید و بعد منتقل کنید به لوکال هاست خودتون. لوکال هاست صرفا روی یک سیستم کامپیوتری قابل اجراست و تنها راه استفاده تو سیستم دیگه شبکه کردن دو کامپیوتر یا انتقال وردپرس از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگه است.

  35. سلام خسته نباشید و ممنون از توضیحاتتون
    من دارم روی لوکال هاست کار میکنم یه سایت جوملا از قبل دارم وقتی بخام لوکال رو به سی پنل انتقال بدم، باید اطلاعات قبلی مربوط به جوملا رو در یک پوشه جدا نگهداری کنم یا حذفشون کنم؟
    ممنون

    1. سلام و وقت بخیر،
      اگر به این اطلاعات نیازی ندارید میتونید حذف کنید. یا اینکه در صورتی که فکر می‌کنید در آینده بهشون نیاز پیدا کنید به یک پوشه دیگه منتقل کنید.

  36. سلام و احترام و تشکر بابت این آموزش تصویری من تمام مراحل رو طی کردم
    فقط اون انتها که شما این کد
    UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, ‘localhost/test/’, ‘www.yourlivesite.com/’);
    رو گذاشتین که تو phpmyadmin تو قسمت sql کپی کنیم شما تو دیتابیس joomwebi_w3 این کد رو آپلود می کنید ولی من فقط همون دیتابیسی که طبق آموزش اشاره شد رو ساختم و به غیر اون دیتا بیسی ندارم خواستم بدونم باید قبل شروع این کار دیتا بیس دیگه ای بسازم ؟ چون تو همون دیتا بیس خودم که کپی کردم و مراحل رو تکمیل کردم دامنه ام هیچ تغییری نکرد و به قولی سایت بالا نیومد اصلا
    باتشکر

    1. سلام و وقت بخیر، دیتابیس joomwebi_w3 ساخته شده که باید دیتابیسی که ازش خروجی گرفتیم را در این دیتابیس اول درون ریزی کنیم و بعدش هم با اجرای این کوئری آدرس‌ها را از لوکال هاست به هاست سایت اصلاح کنیم.

  37. سلام
    من همه این مراحل و انجام دادم چندین بارم مرورش کردم ولی باز سایتم بالا نمیاد
    مدام با پیغام This site can’t be reached مواجه میشم در صورتی که همه مراحل و درست انجام دادم و هیچ اروری هم نگرفتم

    1. سلام و احترام، این خطا به دو دلیل به وجود میاد:
      1. مشکل در اتصال به اینترنت
      2. مشکل در DNS
      برای رفع این موارد باید dns سیستم عامل خودتون رو بررسی کنید. همچنین اگر هاست و دامنه رو به تازگی تهیه کردید ممکنه هنوز هاست و دامنه به هم متصل نشده که با این خطا مواجه میشید.

  38. با سلام و خسته نباشید
    من در حال انتقال وردپرس از لوکال به هاستی که از شما خریداری کردم هستم . منهتی یه سوالی برام پیش اومد اونم اینکه بعد از اکسترک کردن فایل های وب سایت متوجه شدم یه سری از فایل ها رو با اینکه توی لوگ اکسترک نشون میده از حالت فشرده خارج شده ولی من داخل محتویات پوشه نمی تونم پیدا کنم مثل: inflating: wordpress/xmlrpc.php و یا inflating: wordpress/.htaccess علت ندیدن این فایل ها در پوشه چیه؟ یعنی حذف شدن؟

    1. سلام و وقت بخیر،
      فایل htaccess. جزو فایل‌های مخفی هست. اگه روی گزینه setting :ه در بالای فایل منیجر هاست قرار داره کلیک کنید پنجره‌ای نشون داده میشه که با فعال کردن تیک گزینه show hidden files بهتون نشون داده میشه. اگر سایر فایل‌ها وجود نداره و ناقص هست وردپرس رو دانلود کنید. بعد همه پوشه‌ها و فایل‌ها رو به جز فایل wp-config.php و پوشه wp-content جایگزین کنید.

  39. من تمام مراحل رو انجام دادم
    ولی وقتی خواستم نتیجه کار رو ببینم ابتدا هیچ چیزی نمایش داده نمی شد. ابتدا فایل ها در مسیر public_html/wordpress اکسترکت شده بودن.
    بعد گفتم شاید باید تمام فایل ها در خود پوشه public_html باشه تا فایل ایندکس و محتوی رو نشون با انتقال فایل به فولدر public_html با رفرش کردن سایت با پیام Error establishing a database connection مواجه شدم راهنمایی میکنید لطفا.

    1. محتویاتی که توی پوشه لوکال هاست که وردپرس نصب کردید رو به public_html هاست منتقل کنید. مشکل خطا در ارتباط با دیتابیس هم که داده شده، میتونه دو علت داشته باشه:
      ۱. اطلاعات دیتابیس که در wp-config.php وارد شده اشتباه هست.
      ۲. اگر از پیشوند جدول دلخواه استفاده کردید، باید توی فایل wp-config.php هم از همون پیشوند جداول وردپرس استفاده کنید.

      1. با تشکر از شما جناب صادقی علت ارور دیتابیس این بود که پیشوند به ابتدای یوزرنیم هم اضافه شده بود و با اصلاح فایل wp-config اون ارور دیگه نمایش داده نمیشه. منتهی کماکان محتوی وردپرس درون هاست بالا نمی اید.

          1. خیر ایراد از کش مرورگر نیست، من با هر دو مرورگر فایرفاکس و کروم تست کردم.
            هیچ اروری هم نمیده ! فقط یک صفحه سفید و خالی میاد بالا.

  40. جناب صادقی با تشکر ازشما و پشتیبانی عالی میزبان فا مشکل از ورژن php بود، مشکل برطرف شد.

  41. سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون …
    من تمام مراحل و انجام دادم سایتم روی هاست قرار گرفت اما فهرست هایی ک داشتم باز نمیشه ارور زیر رو میده.فقط صفحه اولم میاد هیچ صفحه دیگ رو باز نمیکنه.مشکلش چیه؟؟؟
    404
    Not Found
    The resource requested could not be found on this server!

  42. سلا وقت بخیر
    ممنون از آموزش ساده و مفیدتون
    من قسمت آخرش که باید آدرس نصب وردپرس در لوکال هاست رو جایگذاری کنیم در متن نوشته شده ، متوجه نشدم دقیقا چیکار باید بکنیم و این آدرس دقبقا چیه ممنون میشم اگر بیشترتوضیح بدین
    ضمن اینکه من الان 24 ساعته که هاست و دامنه را به هم متصل کردم اما همچنان سایتم بالا نمیاد و این پیغام رو نشون میده
    The page isn’t redirecting properly

    1. سلام رضا جان،
      وقتی شما سایت رو داخل لوکال هاست طراحی میکنید همه ادرس‌های سایت به جای اینکه اسم دامنه باشه، مربوط به اسم لوکال هاست هست. یعنی اگه آدرس شما site.com باشه وقتی تو هاست این کار رو انجام میدین، داخل لوکال هاست به صورت localhost/folder هست. حالا وقتی سایت رو به هاست منتقل میکنید باید این آدرس رو اصلاح کنید. که با رفتن داخل دیتابیس و ویرایش فیلدهای siteurl و home قابل تغییر هست.
      این موضوع داخل مقاله آموزش انتقال وردپرس از لوکال هاست زمپ به هاست سی پنل به صورت مرحله‌ای توضیح داده شده.

  43. به طور کامل مراحل انجام شده را انجام دادم ولی زمانی که میخام صفحه های وبسایتم رو ببینم با ارور زیر مواجه میشم.
    Internal Server Error

    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
    Please contact the server administrator at [email protected] to inform them of the time this error occurred, the actions you performed just before this error.
    More information about this error may be available in the server error log.
    Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    کنترل پنل هاستم سی پنل هست. به نظر شما مشکل چیه؟

  44. سلام
    من تمام مراحلی که گفتید رو مو به مو انجام دادم ولی صفحه ی اصلی سایتم بدون تصاویر اپ شده بالا میاد
    تمامی لینکا هم انگار بعد از زدن دستور sql تغییر نکردن و هنوز ادرس لوکال هاست رو دارند
    میشه راهنمایی کنید
    ممنونم
    اینم ادرس سایتم میتونید ببینید مشکلم چیه ؟
    http://hisellers.ir/

  45. سلام وقتتون بخیر
    بابت آموزش خوبتون ممنونم اما من در مرحله ی آخر هرچقدر این کد رو اجرا میکنم لینکهای داخلی سایتم تغییر نمیکنه:
    UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, ‘localhost/mealkit/’, ‘www.mealkit.ir/’);

  46. سلام
    من با همین روش سایتم رو منتقل کردم و این حطا رو میده:

    Your PHP installation appears to be missing the MySQL extension which is required by WordPress.

    چکار باید بکنم؟

  47. سلام
    من تمامی مراحل بالا رو انجام دادم همش هم نوشت عملیات با موفقیت انجام شد ولی هنوز سایتم بالا نمیاد

    1. سلام روزبخیر؛
      بررسی کنید نیم سرورهای هاست روی دامنه ست و نشر شده باشه. همچنین ممطمئن بشید اصلاح آدرس ها به درستی انجام شده باشه.

  48. مو به مو مراحل رو اجرا کردم ولی در نهایت آدرس رو وارد میکنم خطالی۵۰۳ میده

  49. سلام من هنگام فشرده کردن فایل زمپ به مشکل میخورم
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام؛
      باید داده هاتون رو فشرده کنید.
      کافیه همون پوشه ای که اطلاعاتتون داخلش درج شده رو فشرده کنید.
      چه اروری می گیرید؟

  50. سلام من روم شما رو انجام دادم اما بعد از اتصال دیتابیس و یوزر..
    میاد سایت رو از اول نصب کنه…
    راهنمای کنید لطفا

    1. سلام روزبخیر؛
      فایل wp-config.php رو بررسی کنید و ببنیید نام دیتابیس، یوزر و رمز مربوطه به درستی وارد شده یا خیر.

  51. سلام با تشکر از آموزش خوبتون
    من تمام کارهای گفته شده رو انجام دادم ولی بازهم ارور Call to undefined function ideothemo_set_id() که قبل از انجام این کارها هم میداد رو دوباره میده چرا؟

  52. درود بر شمااااا
    اقا من همرو انجام دادم
    هیچ مرحله ای هم ارور نداد
    ولی هنوز سایتم نمایش داده نمیشه !!!!!
    کمکم کنین توروخداااااا

    1. سلام وقتتون بخیر؛
      اتصال دامنه به هاست برقرار هست؟
      چک کنید وضیتش رو. هویز کامل بگیرید.
      مورد دوم چک کنید ادرس های شما به چه شکل هستن اصلاح شدن؟
      فایل منیجر هاست رو هم چک کنید وضعیت فایل ها بررسی بشه به صورت دستی

  53. سلام وقت بخیر
    ممنون بابت آموزشی که دادین
    من تمامی مراحل رو انجام دادم و توی هر مرحله پیام سبز رنگ عملیات موفق رو هم مشاهده کردم
    اما متاسفانه وقتی نام سایت رو در مرورگر میزنم صفحه ی (مفتخریم که میزبان فا را انتخاب کردید | سرویس هاست شما هم اکنون آماده می باشد) بالا میاد.
    نکته ایی که ذهنم رو درگیر کرده این موضوع هست که ادرس لوکال من بعد از localhost پورت 8080 رو با خودش داره
    تو این مرحله
    UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, ‘localhost/test/’, ‘www.yourlivesite.com/’);

    هم با 8080 انجام دادم و هم بدون 8080
    اما نه سایت و نه wp-admin رو نمیتونم بهش دسترسی داشته باشم

    ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

    تشکر

    1. سلام روزبخیر فریبا جان؛
      به صورت پیش فرض صفحه ای تحت عنوان index.html داخل هاست های فعال میزبان فا موقع تحویل وجود داره اگر سایتتون رو آپلود کردید این فایل رو پیدا و حذف کنید.

  54. سلام من در اخر این مراحل برای چک کردن که اسم دامین رو میزنم با این خطا روبه رو می‌شم
    Your server is running PHP version 5.3.29 but WordPress 5.2.2 requires at least 5.6.20.

    1. سلام روز بخیر؛
      این اعلان داره بهتون اطلاع میده که به ورژن php بالاتری برای اجرای وردپرس نسخه 5.2 نیاز دارید.
      از داخل هاست بخش multi php manager یا بخش php versions اقدام کنید و نسخه php رو تغییر بدید. حداقل باید از نسخه 5.6 به بعد استفاده بشه.

  55. همه مراحل رو با دقت انجام دادم و انتقال به طور کامل انجام شد- به خاطر آموزش خوبتون بسیار ممنونم

  56. با سلام.
    من همه کارا انجام دادم و سایتم بالا میاد،فقط تنها مشکلی که دارم دیگه نمیتونم وارد محیط وردپرسم در هاست بشم..
    یوزر و پسی که در wp-config.php گذاشتم.اخطار میده و میگه نادرست است..مشکل الان کجاست؟

    1. سلام وقت بخیر؛
      شما در فایل wp-config.php یوزرنیم و پسورد دیتابیس رو وارد می کنید.
      از طریق آموزش های زیر می تونید نسبت به تغییر رمز ورود به پیشخوان وردپرس اقدام کنید.
      تغییر رمزعبور و نام کاربری وردپرس از طریق دیتابیس هاست
      آموزش نحوه تغییر رمز عبور ورود به مدیریت وردپرس

  57. سلام ببخشید من وقتی میخوام بکاپ از هسته ورد پرسم بگیرم به اخراش ارور میده ( file not found or no read permission ) لطفا کمکم کنید !

  58. سلام
    این پنجمین باره که تمام مراحل رو مو به مو انجام میدم ولی در آخر وقتی آدرس سایتم رو وارد میکنم فقط یه قالب خیلی ساده از وردپرس نمایش داده میشه
    آدرس سایت رو میزارم لطفا کمک کنید.هاست یه ماهه خریدم ولی الان یک هفتس که درگیر همین مشکلم

    1. سلام روزبخیر
      چه مشکلی موقع انتقال دارید؟
      ارور 404 دریافت کردید یا اطلاعات ناقص بارگذاری شده؟

  59. سلام.
    ممنون از اموزشهای خوبتون.من سایتم رو به درستی با اموزش های شما راه انداختم.انشاالله که پایدار باشین و با اموزش هاتون راهنماییمون کنید.

  60. من بعد از انتقال سایت از لوکال به هاست با اینکه جدول wp-option رو اصلاح کردم و با دستور sql replace در دیتابیس آدرس دامنه خودم رو با آدرس لوکال جایگزین کردم ولی باز تصاویر سایتم لود نمیشه چون میره از همون آدرس لوکال میخونه….
    چیکار باید بکنم ؟
    ممنونم

    1. سلام روزبخیر؛
      هنوز اصلاح آدرس ها به صورت کامل انجام نشده مجددا این عمل رو تکرار کنید و همچنین در برخی مواقع برخی ادرس ها رو باید دستی اصلاح کرد.

  61. بعد از بارگذاری وبسایت از لوکال به هاست صفحه ای ادمین در مرورگر کروم و همچنین در تلفن همراه باز میکنه
    اما در مرورگرها و یا سیستم های دیگه پیغام this site can’t be reached نمایش داده میشه

    1. با سلام دوست عزیز
      احتمال کش شدن مرورگرهای دیگر وجود دارد. در نیتجه ابتدا کش مرورگر را پاک و دوباره امتحان نمایید. همچنین ممکن است به اپراتور اینترنت شما نیز بستگی داشته باشد. پس این مورد را نیز باید مورد بررسی قرار دهید.
      موفق و پیروز باشید

  62. با سلام و سپاس از توضیحات خوب و کاملتان، تمامی مراحل انتقال از لوکال به هاست رو انجام دادم و اطلاعات sql رو هم بعد از import تصحیح کردم، همینطور تنظیمات برگه مربوط به wp-config.php رو انجام دادم. در حال حاضر با ارور زیر مواجه شدم:
    This page isn’t working
    doypackplus.ir is currently unable to handle this request
    HTTP ERROR 500
    نه وارد سایت میشه و نه وارد بخش مدیریت ورودپرس
    ممنون میشم راهنمایی بفرماید

    1. ضمنا برگه به .htaccess در فایل منیجر هاستم وجود ندارد و چون وارد “ووردپرس ادمین” نمیتونم بشم نمیدونم این برگه رو چطور بسازم و یا اصلا به این برگه مربوط میشه یا نه..

    2. سلام روزبخیر؛
      در مرحله اول می بایست نیم سرورهای هاست روی دامنه به درستی ست و نشر شده باشند تا سایت به خوبی در دسترس قرار بگیره در گام بعدی باید نسخه php هاست رو هم بررسی کنید در اغلب موارد بعد از انتقال با تغییر نسخه php ارور 500 هم رفع میشه در این راستا آموزش هایی خدمت شما ارسال میشه لطفا بررسی کنید:
      آموزش نحوه رفع خطای داخلی سرور در وردپرس
      آموزش تغییر ورژن php در سی پنل
      آموزش تغییر ورژن php در هاست دایرکت ادمین

  63. سلام ممنون از آموزشتون دو تا سوال دارم
    1) wp-option ادیت نمیشه مشکل از کجاست؟
    2) کد را وارد sql می کنم پیغام خطا زیر رو میده برای رفعش چه باید کرد
    SQL query:
    #1146 – Table ‘database_name.wp_posts’ doesn’t exist

    1. سلام و احترام؛

      1- دقیقا موقع ادیت جدول چه اروری می گیرد؟ دقت کنید موقع ویرایش سطرهای siteurl و home حتما پروتکل ها ابتدای لینک درج شده باشه و همچنین انتهای آدرس اسلش وجود نداشته باشه در آخر روی دکمه GO پایین صفحه کلیک کنید.
      2- از کد UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, 'localhost/test/', 'www.yourlivesite.com/'); استفاده میکنید باید مقادیر localhost/test و yourlivesite.com که داخل قطعه کد نوشته شده رو با مقادیر صحیح مربوط به آدرس لوکال هاست و ادرس دامنه خودتون جایگزین کنید. از ایمپورت صحیح دیتابیس هم مطمئن بشید.

      1. ممنون از پاسختون
        wp-option اروری نمیده مشکل اینجاست که گزینه ادیت/کپی/ حذف که در کنار home و siteurl در آموزش شما هست برای من فعال نیست و نمی دانم چطور باید فعالش کنم.

        1. می تونید مستقیما داخل فیلدهای روبروی سطر آدرس ها رو درج کنید. (داخل فیلد دابل کلیک کنید دیگه نیاز نیست روی دکمه ادیت رویروی سطر کلیک کنید.)
          حتی می تونید از بخش تنظیمات وردپرس به بخش عمومی مراجعه کنید و در فیلدها آدرس مربوطه رو وارد کنید تنظیمات این بخش هم در سطرهای home و siteurl جدول wp-option ذخیره میشه.

    1. سلام و احترام؛
      در مراحل انتقال چه مشکل یا اروری دریافت کردید؟

  64. سلام.خسته نباشید.من یک پروژه وردپرس گرفت کارم تموم شده.میخوام تحویل مشتری بدم.دستورات بالا رو خوندم واقعا مفید دقیق و کاربردی اما ی سوال داشتم وقتی سایت رو هاست گزاشتم.میرم پیش مشتری چه چجوری باید سایت تحویل بدم که خودش ادیت کنه.باید وردپرس تو سیستم خودش نصب کنم یا سی پنل که خریدم بهش تحویل بدم میشه راهنمایی کنید تجربه اولمه

    1. سلام روزبخیر؛
      تمام اطلاعات رو از لوکال هاست طبق همین مقاله به هاست اصلی مشتریتون منتقل کنید و در نهایت اطلاعات دسترسی هاست رو در اختیار کاربر قرار بدید.
      نیاز به نصب مججد وردپرس نیست. بعد از انتقال دقیقا همین نسخه لوکال رو روی هاستتون خواهید داشت و به صورت آنلاین می تونید به پیشخوان وردپرس برای ادیت محتوا دسترسی داشته باشید.
      موفق باشید.

  65. سلام خسته نباشید
    وقتی آدرس سایت میزنم خودکار میره رو داشبورد زمپ وقتی wp-admin میزنم این ارور میده
    Not Found
    The requested URL was not found on this server.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
    اگ امکانش هست کمک کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      بنظر میرسه اصلاح ادرس دهی ها به درستی و کامل صورت نگرفته.
      یکبار دیگه میتونید به واسطه کد آدرس قبلی رو اصلاح و دامنه فعلی رو جایگزین کنید.

  66. وقت بخیر
    من دامنه رو تازه یک ماهه تهیه کردم، پس از اینکه مراحل شما رو انجام دادم و به سایت مراجعه کردم دامنه فیلتر بود!
    چرا و باید چیکار کنم؟
    با فیلتر شکن هم میرم بالا بازم سایت رو نشون نمیده و این ارور رو میده
    This page isn’t workingatriko.ir didn’t send any data.
    ERR_EMPTY_RESPONSE
    ممنون میشم اگر کمک کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      گاها بعد از خرید دامنه ممکنه این مشکل پیش بیاد چرا که قبلا دامنه به دلیل نقض قوانین مشخصی فیلتر شده و پس از مدتی زاد و به چرخه خرید دامنه ها اضافه شده و شخصی مل شما در راستای خرید اون اقدام کرده.
      در این خصوص دو مورد رو باید پیگیری کنید:
      اول در سایت ساماندهی ثبتنام کنید. مورد دوم اینکه در سایت کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه سایتتون رو ثبت و ادرس اون رو جهت بررسی اعلام کنید.

  67. سلام لطفا به این سوال پاسخ بدید
    من در مرحله دوم زمانی که می خوام فایل بک آپ رو آپلود کنم چند درصد که چر می شود این پیغام را می دهد
    The upload failed. The server indicated HTTP error 401 (Access Denied).چیکار کنم لطفا کمکم کنید

    1. سلام و احترام؛
      این هشدار جدای از اینکه در کدوم بخش نمایش داده شده دلایل متعددی میتونه داشته باشه از جمله:
      حافظه کش و کوکی ها که باید حذف بشوند.
      فلاش کردن dns
      ناسازگاری افزونه ها (باید به صور موقت غیرفعال بشن و بررسی کنید کدوم افزونه ناسازگاره)

  68. سلام من سایتم رو انتقال دادم ولی همه ی اطلاعاتم از دست رفت و انگار تازه وردپرس رو نصب کردم چیکار کنم

    1. سلام روزبخیر؛
      آیا مراحل انتقال رو به درستی انجام دادید؟
      اتصال وردپرس به دیتابیس جدید انجام شده؟

      1. بله مراحل رو به درستی انجام دادم ولی چطوری باید وردپرس رو به دیتابیس اتصال بدم؟

        1. مرحله 5 مربوط به اتصال به دیتابیس هستش.
          بید اطلاعات وردپرستون رو از لوکال هاست عینا منتقل کنید داخل public_html
          یک دیتابیس هم بسازید و اطلاعات دیتابیس قبلی رو داخلش ایمپورت کنید.
          در مرحله اخر اتصالات دیتابیس رو برقرار کنید.

  69. سلام و خسته نباشید
    من تمام مراحل رو انجام دادم و یکبار هم مرور کردم و در ظاهر درسته
    ولی وقتی ادرس سایت رو میزنم ، پیام شرکتی که ازش هاست و دامین رو خریدم میاد و پیامی که از اول هم بود و نوشته شده اکونت شما اماده هست و…
    اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. سلام روزبخیر شادی جان؛
      این پیغام نشون میده همچنان صفحه اصلی خوشامدگویی که هاستینگتون طراحی کردن داخل PUBLIC_HTML وجود داره.
      این صفحه رو حذف و اطلاعات سایت خودتون رو مستقیم در این دایرکتوری قرار بدید.

  70. سلام و خسته نباشید
    من تمام مراحل رو انجام دادم و یکبار هم مرور کردم و در ظاهر درسته
    ولی وقتی ادرس سایت رو میزنم ، پیام شرکتی که ازش هاست و دامین رو خریدم میاد
    این ادرس رو هم که میزنم domain.com/wp-admin
    این ارور رو میده
    404 Error
    The page you requested no longer exists or is temporarily unavailable.
    اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. سلام و احترام؛
      محتوای سایتتون رو در چه مسیری قرار داید؟
      لطفا ادرس سایتتون رو برای بررسی ارسال کنید.

        1. وقت بخیر؛
          شادی جان محتوای سایت رو در دایرکتوری public_html آپلود کنید.

  71. با سلام
    ببخشید اگه قبلا ومپ رو نصب کرده بودم
    و کار طراحی وردپرس رو تا حدودی پیش برده بودم ولی بعد تصمیم گرفتم که فولدر تم رو از توی ومپ پاک کردم و یک فولدر تم جدید جایگزین کردم ( تمی که خودم طراحی کردم )
    بعد از توی php my admin لوکالم تیبل های دیتابیس قبلی رو پاک کردم و شروع به کارکردم
    ولی الان که کار طراحی تم تمام شده و سایتم آماده هست میخوام وردپرس رو از لوکال به هاست انتقال بدم میبینم که اصلا دیتابیس جدیدی در php my admin لوکالم تشکیل نشده و اسم دیتابیس همون فولدر تم قبلی هست
    میشه لطف کنید و بگید این مشکل چطوری حل میشه
    ممنونم

    1. سلام روزبخیر شادی جان؛
      بررسی کنید وردپرس فعلی که قالب مورد نظرتون روی اون نصبه به کدوم دیتابیس متصل هست؟ احتمالا چون اطلاعات wp-cofig.php رو تغیر ندادید دده ها در همون دیتابیس قبلی ذخیره شده. می تونید در این فایل نام دیتابیس رو مشاهده و بررسی کنید.

  72. سلام اگه بخوام از هاست سی پنل وبسایتمو به لوکال هاست انتقال بدم باید چه کاری انجام بدم؟

    1. سلام روزبخیر؛
      مراحل انتقال در کلیه مقصدها تقریبا مشابه هستش. در واقع باید از اطلاعات روی هاست و دیتابیس خروجی بگیرید و در مقصد قرار بدید. آموزش کامل انتقال سایت از هاست به لوکال هاست رو خدمتتون ارسال میکنم.
      آموزش انتقال وردپرس از هاست به لوکال هاست

  73. سلام من سایت رو انتقال دادم روی هاست و همه مراحل رو درست انجام دادم سایت هم توی گوگل بالا میاد
    ولی مشکل اینجاس که وقتی میخوام وارد مدیریت سایت توی ورد پرس بشم تا وقتی زامپ فعال نباشه صفحه لاگین ورد پرس بالا نمیاد . وقتی ام یوزر پسورد میزنم میگه اشتباهه / با اینکه مطمِنم درسته

  74. احساس می کنم آدرس لاگین سایتتون رو تغییر دادید اما صفحه اصلی سایت در دسترس هستش. اطلاعات رو مجددا درون هاست قرار بدید دیتابیس رو هم ایمپورت کنید و همچنین ادرس های ورود به پیشخوان رو هم بررسی کنید.

  75. سلام وقت بخیر
    ممنون از آموزش گام به گام تون
    مرحله آخر که فرمودید چک کنیم که با آدرس mysite.ir/wp-admin وارد پیشخوان وردپرس میشه یا نه، سایت من وارد نمیشه.
    اگه xampp وصل باشه به پیشخوان لوکال هاست وصل میشه و در صورتی که xampp وصل نباشه خطای unable to connect میده.
    مشکل از کجاست؟

    1. سلام روزبخیر؛
      بررسی کنید نیم سرورهای هاست به درستی روی دامنه ست و نشر شده باشند همچنین روند اصلاح ادرس دهی ها رو حتما چک کنید.

  76. سلام مجدد
    ممنون از پاسخگویی تون
    نیم سرورها رو چک کردم و درست بودن. زمانی که نام دامنه رو در مرورگر تایپ میکنم، سایت بالا میآد. البته یه سری مشکلات ظاهری مثل فونت داره ولی نمیتونم وارد پیشخوان وردپرس بشم. راه دیگه ای برای مدیریت سایت وجود نداره؟

    1. وقتتون بخیر؛
      من سایتتون رو بررسی کردم مراحل اصلاح ادرس دهی ها رو مجددا باید انجام بدید به صورت کامل لینک ها تغییر نکردن.
      یکبار دیگه کد مربوطه رو در بخش sql وارد کنید تا تغییرات در دیتابیس اعمال بشه.

  77. بسیار ممنون از وقتی که میذارید
    کد sql رو مجدد اجرا کردم ولی اینبار تعداد سطرهای تغییرکرده

  78. سلام وقت بخیر
    من تمامی مراحل رو انجام دادم ولی ادرس سایت رو میزنم
    DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
    این پیغام برام میاد و میرم تو phpyadmin میبینم روی پایگاه داده تو قسمت sql خالی میاره هرچند بار هم وارد می کنم باز برمیگردم خالیه
    مشکل از چی میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      اول از همه صحت انتقال اطلاعات به هاست و همچنین درون ریزی دیتابیس رو کامل چک کنید.
      در مرحله دوم بررسی کنید دامنه شما تایید و فعال شده باشه.
      در اخر چک کنید نیم سرورهای هاست روی دامنه کاملا ست و کامل نشر شده باشه.

  79. سلام
    میخواستم بدونم چطوری میشه سایت ورپرسی روی هاست رو توی لوکال توسعه بدیم و بعددوباره ببریم روی هاست طوری که اطلاعات دیتابس از بین نره
    مثلا میخوام توی قالبم تغییر و تحول بدم اما افلاین انجامش بدم بعد انتقالش بدم

  80. سلام ممنون از این مطالب بسیار مفید
    اتفاقی که برای من افتاده بعد از انتقال در هر صفحه کلیدی هست که به صفحه (ارتباط با ما یا در موردما) منتقل یا صفحه مربوط به ان پیج منتقل میشه
    ولی بعد از این انتقال دیگر کار نمیکنه localhost:81/wordpress/?page_id=1246 و یه همچین خطایی را میده
    اگر لوکال هاست روشن باشه کار میکنه در غیر این صورت نه
    احتمالا این لینکها هنوز به لوکال هاست اتصال داره ممنون میشم کمکم کنید که چگونه localhost:81 را به اسم وب سایت عوض کنم.

    با سپاس فراوان

    1. سلام روزبخیر؛
      بله دقیقا همین مشکلی که خودتون هم اشاره کردید وجود داره در واقع عمل اصلاح درس دهی های سایت بعد از انتقال به درستی صورت نگرفته و مجددا باید در این راستا اقدام کنید.
      در این خصوص مرجله 7 رو مجددا تکرار و از قطعه کد زیر رو درج کنید:

      UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, 'localhost/test/', 'www.yourlivesite.com/');
      
  81. سلام و عرض ادب !

    من سایتم روی روی هاست اصلی قرار دادم ، منتهی عکس و فیلم هایی که در سایت گذاشته بودم باز نمیشه ! متوجه شدم گه مشکل از لینک اینهاس که هنوز روی لوکال هاسته . فقط درست نمیدونم چطور باید این مشکل رو حل کنم .
    ممکنه کمک کنید ؟!
    مرسی

    1. سلام وقت بخیر؛
      در ابتدا بررسی کنید تمام تصاویر، ویدیوها و فایل ها به درستی روی هاست آپلود شده باشن سپس مطابق با آموزش یکبار در خصوص اصلاح آدرس دهی های سایت اقدام کنید.

  82. با سلام مرسی از توضیحاتتون من این مراحل را انجام می دم ولی فقط صفحه اول سایتم کار میکنه و بقیه صفحات 404 – File or directory not found این ایراد را می گیرد لطفا من را راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام؛
      یکبار دیگه قطعه کد اصلاح آدرس دهی ها رو روی دیتابیس اجرا کنید.

  83. باسلام در قسمت ( ایمپورت فایل .sql در پایگاه داده ی جدید ) به من خطای قرمز رنگ میده چیکار کنم؟

    1. سلام و احترام؛
      ممکنه متن خطا یا تصویر خطا رو ارسال بفرمایید؟

  84. سلام من تمام مراحل رو انجاک دادم اما در مرحله آخر موندم که وقتی این رو می زنم:
    UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE (post_content, ‘localhost/wordpress/’, ‘www.samdiar.ir/’);
    می زنم متاسفانه این ارور رو میده:
    #1146 – Table ‘*.wp_posts’ doesn’t exist
    لطفا راه نمایی کنید.
    با سپاس

    1. سلام و احترام؛
      این اعلان نشون میده یکی از جداول دارای مشکل هستش.
      میتونید دیتابیس اصلی موجود در لوکال هاست رو مجددا اکسپورت و در هاست ایمپورت کنید یا اینکه یک بکاپ از وضعیت فعلی تهیه کنید سپس به کمک قطعه کدهای زیر جدول رو مجددا اصلاح کنید:

      
      CREATE TABLE IF NOT EXISTS `wp_posts` (
        `id` varchar(5) NOT NULL,
        `text` text NOT NULL,
        `showchecked` varchar(5) NOT NULL default '',
        PRIMARY KEY  (`id`)
      ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8;
      

      همچنین:

      
      DROP TABLE IF EXISTS wp_posts;
      CREATE TABLE wp_posts (
          `id` int(11) NOT NULL auto_increment,
          `title` varchar(255) NOT NULL default '',
          `link` varchar(255) NOT NULL default '',
          `icq` varchar(255) NOT NULL default '',
          `mail` varchar(255) NOT NULL default '',
          `posit` smallint(5) NOT NULL default '1',
          `description` varchar(255) default NULL,
          `bold` char(1) default '',
          `color` varchar(255) default '',
          PRIMARY KEY    (`id`)
          ) TYPE=MyISAM /*!40101 DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci */;
      
  85. سلام مهندس یزدان پرست من مو به مو کاری هایی که گفتید را انجام دادم ولی وقتی لینک سایتو میزنم سایت بالا نمیاد چی کار کنم

    1. سلام و احترام؛
      لطفا چند مورد رو بررسی کنید:
      دامنه سایت در حالت فعال قرار داشته باشد.
      نیم سرورهای مربوط به هاست روی دامنه ست و نشر شده باشند.
      انتقال اطلاعات به صورت کامل صورت گرفته باشد.
      همچنین قطعه کد اصلاح آدرس دهی ها روی لینک های سایت اعمال و سایت با آدرس جدید فراخوانی شود.

  86. سلام و وقت بخیر
    ممنون بابت اموزش عالیتون.فقط یه مشکل بعد از انجام این مراحل دارم اونم اینه که فقط صفحه اصلی سایت رو نشون میده و صفحه های دیگه رو اروز 404 نشون میده.میشه راهنماییم کنید!؟

    1. سلام و احترام؛
      ابتدا باید بررسی کنید که انتقال به درستی صورت گرفته باشه.
      در مرحله دوم باید مجددا بررسی کنید که اصلاح ادرس دهی ها درست انجام شده باشه و اثری از دامنه قدیمی روی سایت شما باقی نمونده باشه.
      همچنین می تونید یکبار به بخش تنظیمات> پیوندهای یکتا مراجعه کنید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

        1. سلام و احترام؛
          بسیار عالی خوشحالم سایتتون رو با موفقیت از لوکال هاست به هاست منتقل کردید.

  87. ممنون از توضیحات عالیتون، من تمام مراحل رو در انجام دادم اما به 3 تا مشکل برخوردم
    1.در مرحله ششم با این خطا مواجه شدم
    #1054 –’Unknown column‘post_content’ in ‘field list’
    2.همه لینک ها در دامنه اصلی با اررور زیر روبهرو میشه:
    Not Found The requested URL was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request
    3.عدم دسترسی به پیشخوان وردپرس میشه لطفا راهنمایی بفرمایید؟

    1. سلام و احترام؛
      بنظر میرسه آدرس های سایت اصلاح نشدن برای همین پیشخوان وردپرس در دسترس نیست و از طرفی با خطای 404 هم مواجه شده اید می بایست مجددا قطعه کد تغییر آدرس دهی ها رو اعمال کنید.

  88. سلام ممنون از آموزش خیلی خوبتون
    من چندبار مراحل و انجام دادم و چند بار هم چک کردم ولی هربار تو آدرس سایتم بالا نمیاد و مینویسه !خطا در برقراری ارتبط با پایگاه داده

    1. سلام و احترام؛
      هشداری که در کامنت خود به آت شاره کردید کاملا مرتبط با دیتابیس شما می باشد در این خصوص باید بررسی نمایید چه عاملی موجب قطع ارتباط وردپرس و هاست شده اصولا وجود تنظیمات اشتبباه در فایل wp-config.php یا تغییرات در جداول و تغییر پرمیشن ها چنین خطایی مشاهده می شود در این راستا می توانید راهنمای زیر را مطالعه کنید:
      آموزش رفع خطای اتصال به پایگاه داده در وردپرس

  89. سلام، من تمام مراحل گفته شده را انجام دادم، بعد وقتی سایت رو میزنم، قسمت نصب وردپرس رو میاره

    1. سلام و احترام؛
      دو مورد را بررسی کنید:اینکه آیا وردپرس به درستی نصب شده است؟
      ایا اتصال وردپرس نصب شده با دیتابیس به درستی صورت گرفته است؟

  90. اینقدر قدم به قدم و عالی و ریز به ریز همه چیزو گفته و نشون داده بودید که وقتی تموم شد از خوشحالی جیغ کشیدم. تمام اموزشاهای سایتتون همینجوری بود. واقعا ممنون.

    1. سلام و احترام زهرا جان؛
      واقعا ممنونم که انرژی مثبتتون رو با تیم میزبان فا به اشتراک میگذارید. خیلی خوشحالیم آموزش مفید بوده با توجه به اینکه وردپرس رو از لوکال هاست به هاست منتقل کردید پیشنهاد می کنیم بر اساس کنترل پنل هاست خود دسته بندی آموزشی زیر رو هم دنبال کنید:
      آموزش سی پنل
      آموزش دایرکت ادمین

  91. سلام خسته نباشبد من تمام مراحل رو مو به مو اجرا کردم ولی خطای 500 میده.هاست من c panel هستش ممنون میشم راهنماییم کنید واسه تحویل پروژه وقت کافی ندارم

    1. سلام وقت بخیر؛
      ممکن است پیشوند این جدول در دیتابیس شما با توجه به تنظیماتی که اعمال کرده اید متفاوت باشد.

  92. سلام . ممنون از این آموزش . برای انتقال روی ساب دومین تغییر خاصی نیازهست ؟ من ادرس siteurl و home را هم ادرس ساب دادم ولی همچنان وقتی در مرورگر ادرس میزنم منتقل میشه به لوکال

    1. سلام روز بخیر؛
      بعد از تغییر فیلدها حتما مرحله اصلاح ادرس ها در دیتابیس رو هم انجام بدید و کوئری که در مقاله بهش اشاره شده رو وارد کنید.

  93. من همه ی مراحل رو انجام دادم ولی بازم سایت و قسمت ورود وورد پرس بالا نمیاد مشکل از چیه؟ دامنه رو میزنم میزنه coming soon

    1. سلام روز بخیر؛
      بررسی کنید حالت تعمیر و نگهداری روی سایتتون فعال نباشه.
      یا اگر افزونه تعمیر و نگهداری فعال هست اون رو غیرفعال کنید.

  94. ممنون داداش، دمت گرم
    مراحلی که گفتین رو انجام دادم. با موفقیت سایت بالا اومد.
    ممنون از توضیحات خوبتون

  95. میخوام درباره خطایی که خودم رو خیلی اذیت کرد تا راه حلش رو پیدا کردم بنویسم .
    دوستان عزیز اگر وقتی که میخواستید دیتابیس لوکال هاست تون رو داخل هاست اصلی import کنید و با خطای 1046 مواجه شدید این کار رو کنید : اول برید ببینید دیتابیسی که از لوکال هاست تون export کردید رو با چه اسمی سیو کردید بعدش باید همون اسم رو برای اون دیتابیسی که توی هاست اصلی ساختید قرار بدید …به عبارت دیگه هر دو تا دیتابیس باید دقیقا یک نام داشته باشند …موفق باشید

  96. سلام.
    امکانش هست داخل وردپرس لوکال هاست با افزونه duplicator یه فایل نصبی کامل از سایت تهیه کرد و به داخل هاست جدید انتقال بدیم ؟!

  97. سلام، وقت بخیر، من همه مراحل رو درست انجام دادم فقط در مرحله آخر که بروزرسانی لینک های داخلی وردپرس هست وقنی کد مربوطه رو میزنم هیچ لینکی اصلاح نمیشه و پیام 0rows affected. (Query took 0.1090 seconds.) میده. به خاطر همین وقتی سایت رو که باز میکنم همه چیز به هم ریخته بالا میاد. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام؛
      این اعلان عنوان می کند که در حال حاضر رکوردی جایگزین نشد…
      دو حالت وجود دارد:
      تمامی رکوردهعا جایگزین شده اند.
      حالت دوم هم این است که در کد مربوطه نام دامنه قبلی به صورت دقیق وارد نشده است.

  98. سلام بعد از آپلود فایل sql با ارور زیر مواجه می شوم
    Table structure for table `wp_actionscheduler_actions`

    CREATE TABLE `wp_actionscheduler_actions` (
    `action_id` bigint(20) UNSIGNED NOT NULL,
    `hook` varchar(191) NOT NULL,
    `status` varchar(20) NOT NULL,
    `scheduled_date_gmt` datetime DEFAULT ‘0000-00-00 00:00:00’,
    `scheduled_date_local` datetime DEFAULT ‘0000-00-00 00:00:00’,
    `args` varchar(191) DEFAULT NULL,
    `schedule` longtext DEFAULT NULL,
    `group_id` bigint(20) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0,
    `attempts` int(11) NOT NULL DEFAULT 0,
    `last_attempt_gmt` datetime DEFAULT ‘0000-00-00 00:00:00’,
    `last_attempt_local` datetime DEFAULT ‘0000-00-00 00:00:00’,
    `claim_id` bigint(20) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0,
    `extended_args` varchar(8000) DEFAULT NULL
    ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8mb4 COLLATE=utf8mb4_unicode_520_ci
    MySQL said: Documentation

    #1050 – Table ‘wp_actionscheduler_actions’ already exists

  99. سلام، ممنون از آموزش خوبتون
    همه مراحل را طی کردم و سایت با موفقیت منتقل شد اما ظاهر سایت ناقض هست و مثل اینکه کدهای css آن اعمال نشده.
    مشکل از کجا هست؟

  100. سلام من تمام مراحل درست انجام دادم فقط زمانی که از تو سی پنل میخوام وارد ورد پرس بشم میارم تو لوکال هاست سیستم
    و از یک آیپی دیگه آدرس خوده سایتو میزنم
    فقط متنارو آورده اصلا مدیاهارو بالا نمیاره

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      حتما بررسی کنید که تمام دیتا به درستی به هاست منتقل شده باشد.
      مرحله اصلاح آدرس دهی ها را مجددا انجام دهید.

  101. این قسمت رو نفهمیدم
    بعد از اینکه کد بالا رو تایپ کردین باید قسمت localhost/test رو مطابق با مسیر نصب وردپرستون توی لوکال تصحیح کنین
    این مسیر باید چجوری بشه لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام؛
      به جای کلمه test نام پوشه ای که در سیستم خود ساخته اید و وردپرس در ان نصب شده را وارد کنید.

  102. با درود؛
    من تمامی مراحل رو انجام دادم ولی در آخر سایتم روی اینترنت باز نمیشه و این خطا رو میده
    Composer detected issues in your platform: Your Composer dependencies require a PHP version “>= 7.2.5”.
    اگر راه حلی دارید لطفا ارائه نمایید.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *