اخبار شرکتمعرفی محصولات
موضوعات داغ

اولین هاست ایرانی که هیچوقت قطع نمیشه

سلام؛
ما میزبان فا هستیم و امیدواریم حالتون خوب باشه. بر اساس تجربیاتی که میزبان فا طی سال های متوالی در حوزه ارائه هاست با کیفیت ایرانی کسب کرده 4 مورد عمده را دلیل قطع شدن وب سایت های اینترنتی می دونه که اگه بتونید این 4 فاکتور اساسی رو تامین کنید سایتتون هیچوقت قطع نمیشه. تو این ویدیو میخوایم خیلی ساده و کوتاه بهتون بگیم که هاست ابری میزبان فا چطوری هیچوقت قطع نمیشه؟

4 دلیل قطع شدن وب سایت های اینترنتی چیست؟

ما تو میزبان فا بعد از 10 سال تجربه در زمینه میزبانی بیش از 20 هزار وب سایت در اینترنت و پاسخگویی به بیش از 1.440.000 تیکت و تماس پشتیبانی ، دلیل قطع شدن کل وب سایت های اینترنتی رو در 4 مورد کلی میدونیم!

1- مشکلات سخت افزاری

سوختن هارد، رم و سی پی یو سرور های فیزیکی اصلی ترین دلیل قطعی وب سایت های اینترنته که تو هاست ابری چون سرور ها به صورت کلاسترینگ بهم متصل میشن و پشتوانه همدیگه تو سرویس دهی هستند حتی با سوختگی سرور ها هم وب سایت کاربرا قطع نمیشن چون بقیه سرور ها در مدار باقی میمونن.

مشکلات سوختن هارد سیستم

2- مشکلات نرم افزاری

کانفیگ نامناسب سرور ها و عدم استقرار واحد های مانیتورینگ و نظارت دقیق بر روی تمام قسمت های سرور ها خیلی اوقات باعث میشه وب سایت کاربران با قطعی و کندی مواجه میشه و تو هاست ابری میزبان فا باتوجه به ساختار یکپارچه مدیریت و کنترل 24 ساعته بر روی تمام قسمت های نرم افزاری سرور ها ما تموم مشکلات نرم افزاری رو از طریق سیستم هوش مصنوعی پردازش و در لحظه حل می کنیم.

هاست ابری با منابع اختصاصی

3- مشکلات در شبکه دیتاسنتر ها

هر چقدر هم که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری قوی باشیم اگر شبکه اینترنت کلی دیتاسنتر با قطعی مواجه بشه کل وب سایت کاربران قطع میشه که در حال حاضر تموم شرکت ها تحت تاثیر این موضوع هستند.

مشکلات در شبکه دیتاسنتر ها

بزرگترین قابلیت هاست ابری میزبان فا هم این هستش که تنها شبکه ابری واقعی در ایران هستش که ما چندین دیتاسنتر در نقاط جغرافیایی متفاوت رو بهم متصل کردیم یعنی این که سرور های وب سایت های بر روی هاست ابری میزبان فا در چند نقطه از کشور مستقر هستند و حتی قطعی های دیتاسنتر هم باعث نمیشه سایت شما دان بشه.

4- کندی و قطعی وب سایت ها بر اساس حملات سایبری

وقتی که وب سایت شما تحت حملات شدید DDOS قرار بگیره هیچ شرکت هاستینگی نمیتونه به شما کمک کنه و در نهایت سایت شما قطع میشه، در هاست ابری میزبان فا باتوجه به این که رک مرکزی پردازش شبکه شامل فایروال ها و لود بالانسر های بسیار قوی هستش تمام حملات پردازش میشن، همچنین کل مشتریان هاست ابری میزبان فا بر بستر cdn خصوصی میزبان فا قرار میگیرن و تمام حملات احتمالی بر روی صدها سرور پردازشی در نقاط مختلف دنیا دفع میشن و سالم ترین درخواست ها به سمت وب سایت شما میان.

کندی و قطعی وب سایت ها بر اساس حملات سایبری

از شما دعوت میکنیم قبل از خرید هاست و دامنه ویدیو رونمایی از تجهیزات و سخت افزار های پروژه هاست ابری میزبان فا رو در صفحه مربوط به این سرویس در وب سایت اصلی میزبان فا مشاهده کنید.

هاست ابری میزبان فا باکیفیت ترین و پرسرعت ترین زیرساخت میزبانی در کشور با رعایت استاندارد های جهانی.

وب سایت اصلی میزبان فا

خرید هاست ابری

3/5 - (2 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *