معرفی محصولاتمیزبان فا

بکاپ گیری خصوصی از سرور مجازی میزبان فا و ریستور توسط مشتری

در مجموعه های هاستینگ بکاپ گیری برعهده کاربر است در میزبان فا برای بکاپ گیری از سرویس های هاست ایران یا هاست مخصوص وردپرس و هاست فروشگاه اینترنتی پروسه های مختلفی اجرا می شود. در اغلب هاستینگ ها در پروسه های بکاپ گیری اختلالاتی رخ می دهد که کاملا طبیعی  هستند اما ما در میزبان فا برای بکاپ گیری از سرور مجاری ایرانی سخت افزاهای کاملا خصوصی در نظر گرفته ایم و بکاپ های خصوصی تهیه شده از سرویس مشتریان سرور مجازی ابری در مسیرهای خصوصی ذخیره سازی می شوند. بدین ترتیب کاربر همواره با خیالی آسوده می تواند در هر لحظه از شبانه روز با مراجعه به کنترل پنل خود تنها با یک کلیک بکاپ سایت خود را ریستور کند. امکان بکاپ گیری خصوصی خارج از فضای سرور اصلی و قابلیت ریستور بکاپ ها در هر لحظه از شبانه روز توسط کاربر امکانی جذاب در سرویس سرور مجازی ابری میزبان فا است. در ادامه به شرح مفصل این ویژگی خواهیم پرداخت.

با توه به اینکه سایت های بسیار مهم و پربازدید روی سرورهای ابری میزبان فا میزبانی می شوند پروسه بکاپ گیری خصوصی از این سرویس ها در نظر گرفته شده است و این بکاپ ها خارج از فضای سرور اصلی نگهداری می شوند به این صورت کاربر در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشته باشد تنها با یک کلیک امکان ریستور بکاپ مربوطه را خواهد داشت. این تنها یکی از قابلیت های شگفت انگیز سرور مجازی ایران میزبان فا است برای مشاهده ده ها ویژگی برتر دیگر ویدیو 14 ویژگی منحصر بفرد سرور ابری میزبان فا را از دست ندهید. 👇🏼
14 ویژگی سرور مجازی ابری میزبان فا

بکاپ گیری خصوصی سرور ابری میزبان فا خارج از سرور اصلی

همان طور که پیش تر نیز ذکر شد خطا در پروسه های بکاپ گیری امری متداول و کاملا طبیعی است. اما به منظور کاهش ریسک ها و به حداقل رساندن مشکلات ناشی از آن، تصمیم برآن شد که از سرویس های سرور مجازی بکاپ گیری خصوصی به عمل آوریم. این بکاپ ها در مسیرهای خصوصی و خارج از فضای سرور اصلی ذخیره می شوند تا کاربران در هر زمان که تمایل داشتند قادر به ریستور بکاپ مورد نظر خود باشند. جالب است بدانید به منظور سهولت در ریستور بکاپ ها دکمه هایی با عنوان RESTORE نیز در کنترل پنل تعبیه شده که با یک کلیک بکاپ شما را بازگردانی می کنند.

ریستور بکاپ سرور

به منظور بکاپ گیری خصوصی ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه از سایت مشتریان و ذخیره بکاپ ها در مسیر خصوصی، رول های اختصاصی تهیه شده همچنین تمامی پروسه های بکاپ گیری رصد می شوند تا از اختلالات و مشکلات احتمالی پیشگیری به عمل آید و همواره بکاپ های امن و قابل استفاده از سرویس ها تهیه شود.

بکاپ گیری از سایت

بکاپ گیری امری بسیار مهم و کلیدی است و هنگام اختلال در سایت نیاز به فایل های پشتیبان بسیار ضروری می باشد. بر هیمین اساس در میزبان فا به عنوان یک ارزش افزوده ویژگی بکاپ گیری اختصاصی برای مشتریان سرور مجازی میزبان فا در نظر گرفته شده است از جمله مزیت های این پروسه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان بکاپ گیری خصوصی
  • بکاپ گیری خارج از سرور های اصلی
  • ذخیره بکاپ های در مسیرهای اختصاصی
  • امکان ریستور بکاپ ها تنها با یک کلیک توسط کاربر
  • بررسی وضعیت سلامت بکاپ ها به صورت اختصاصی
  • بکاپ گیری در بازه های زمانی منظم و برنامه ریزی های دقیق جهت تهیه فایل های پشتیبان
  • و…
قابلیت بکاپ گیری خصوصی از سرویس سرور ابری مشتریان میزبان فا ویژگی بسیار کاربردی است و کاربران نگرانی بابت بکاپ گیری از سایت های خود نخواهند داشت و در زمان نیاز تنها با یک کلیک قادر هستند بکاپ دلخواه خود را بازگردانی کنند.

سرور مجازی ایران میزبان فا

2.5/5 - (4 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *