آموزش های وردپرس

آموزش معرفی سایت وردپرسی به گوگل

معرفی سایت وردپرس به گوگل و ثبت سایت در کنسول جستجوی گوگل یکی از مهم‌ترین گام‌های موفقیت سایت می‌باشد که اگر به درستی بتونید تا از اون استفاده کنید میتونید بیشترین بازدهی را از موتور جستجوی گوگل و ابزاری که در اختیار شما قرار میده برای سایت خودتون بهره‌مند شوید. ابزار کنسول جستجوی گوگل شامل مجموعه‌ای از ابزار هستش که با ثبت سایت در وبمستر گوگل میتونید تا از این ابزار استفاده کرده و از اطلاعاتی که برای سایت شما در اختیار میده به صورت روزانه استفاده کرده و ایندکس سایت در موتور جستجوی گوگل و آمار و ارقام سایت را به صورت تحلیلی مشاهده کنید و با استفاده از اونها بتونید تا سایت خودتون را بهینه‌تر کنید.

داده‌هایی که با ثبت سایت وردپرس در گوگل کنسول در اختیار شما قرار میگیره میتونه تا شما را در جهت بهبود و به دست آوردن استراتژی جدید و نو در جهت به‌روز رسانی و آپدیت مقاله‌ها و مطالب قدیمی، تولید مقالات جدید، نمایش محتواهای مهم و تمرکز بر روی صفحاتی از سایت که دارای بیشتری بازدید و محتوای بهینه هستند که با استفاده از همین صفحات میتونید تا به بهبود سایر صفحات کمک کنید و… را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم تا به نحوه ثبت سایت وردپرسی در گوگل بپردازم که با استفاده از اون میتونید تا به اهدافی که بهشون اشاره کردم و کلی موارد دیگه دست پیدا کنید.

معرفی سایت وردپرس به گوگل

برای ثبت سایت در گوگل وبمستر ابتدا به آدرس https://www.google.com/webmasters مراجعه کنید. برای ثبت سایت وردپرس در گوگل وبمستر نیاز به یک اکانت جیمیل خواهی داشت. بنابراین اگر اکانت جیمیل ندارید یک اکانت ایجاد کنید و اگر هم حساب جیمیل دارید وارد آن شوید و به آدرس بالا مراجعه کنید. سپس مشابه تصویر زیر روی دکمه SIGN IN کلیک کنید.

معرفی سایت وردپرس به گوگل

بعد از کلیک روی دکمه مورد نظر به صفحه زیر هدایت خواهید شد. اگر از قبل سایتی ثبت کرده باشید لیست سایت‌ها در این صفحه برای شما نمایش داده خواهند شد که با کلیک روی هر سایت می‌توانید به صفحه مدیریت سایت در کنسول گوگل مراجعه کنید. حالا برای اینکه سایت خودتون را ثبت کنید روی دکمه ADD A PROPERTY کلیک کنید تا سایت خودتون را ثبت کنید.

ثبت سایت وردپرسی در گوگل

با کلیک روی این دکمه پنجره‌ای مشابه تصویر زیر براتون باز میشه که در اون میبایست آدرس کامل سایت خودتون را بر مبنای استفاده از www یا بدون www در وردپرس وارد کنید.

معرفی سایت وردپرس به گوگل

حالا بعد از اینکه آدرس سایت خودتون را وارد کردید روی دکمه Add کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شده و در این مرحله تایید کنید که این سایت متعلق به شما می‌باشد. با کلیک روی دکمه Add به صفحه زیر هدایت خواهید شد که در اون می‌بایست بر اساس یکی از روش‌های گفته شده اقدام به تایید هویت سایت خودتون بکنید.

ثبت سایت در کنسول گوگل

همونطوری که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید به ترتیب زیر مراحل را طی کنید.

  1. در مرحله اول روی دکمه this HTML verification file کلیک کرده و فایل را دانلود کنید.
  2. وارد هاست خودتون بشید و سپس بعد از اینکه وارد هاست خودتون شدید روی دکمه File Manager کلیک کرده و پس از اینکه وارد فایل منیجر هاست شدید به مسیر public_html مراجعه کرده و فایلی که دانلود کردید را در مسیری که اقدام به نصب وردپرس کردید نصب کنید. در صورتی که وردپرس را در ساب دامنه و یا پوشه جدایی از دامنه اصلی نصب کردید باید این فایل را درون پوشه مربوطه آپلود کنید.
  3. در این مرحله بعد از اینکه فایل را آپلود کردید روی آدرس کلیک کنید تا ببینید فایل آپلود شده است یا خیر، اگر با صفحه 404 مواجه نشوید فایل با موفقیت آپلود شده است.
  4. حالا در این مرحله روی کپچا گوگل کلیک کرده و در نهایت روی دکمه قرمز رنگ VERIFY کلیک کنید.

استفاده از HTML tag

اگر به روش قبل یعنی ورود به هاست و آپلود فایل در هاست دسترسی ندارید میتونید تا با استفاده از تگ html سایت خودتون را تایید هویت کنید. در این مرحله روی تب Alternate methods کلیک کنید و سپس مشابه تصویر زیر گزینه HTML tag را انتخاب کنید. سپس همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید کد ارائه شده را کپی کنید.

ثبت سایت وردپرسی در گوگل

بعد از اینکه کد HTML ارائه شده مشابه تصویر بالا را کپی کردید وارد پیشخوان وردپرس شده و سپس به مسیر نمایش> ویرایشگر مراجعه کنید و بعدش فایل header.php یا سربرگ را انتخاب کرده و کد بالا را قبل از تگ بسته <head/> مشابه تصویر زیر قرار داده و فایل را ذخیره کنید.

ثبت سایت وردپرسی در گوگل

حالا بعد از ذخیره فایل روی دکمه VERIFY کلیک کنید. اگر مراحل را به درستی طی کرده باشید سایت ثبت شده و میتونید از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید. اما اگر کد را در جای اشتباهی قرار داده باشید خطا به شما نمایش داده میشه که باید اونو اصلاح کنید.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما واقع شده باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا به راحتی نسبت به معرفی سایت وردپرس به گوگل و ثبت سایت وردپرسی در گوگل اقدام کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوالی داشتید و یا مشکلی براتون پیش اومده میتونید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.5/5 - (40 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۷۱ دیدگاه ها

  1. سلام.
    می خواستم بپرسم که تنها راه برای نشان دادن سایت ما تو گوگل همین است؟
    یعنی اگر شخصی سایت ورد پرسی داشته باشه اما این مراحل رو طی نکنه تو نتایج گوگل دیده نمیشه حتی اگر اسم سایت خودش رو جستجو کنه؟
    تشکر.

    1. سلام آقا وحید عزیز
      ثبت سایت صرفا برای ایندکس مطالب نیست و در حالتی هم که ثبت نشده باشه مطالب ما ایندکس خواهند شد، اما با سرعت کمتر

      مهم‌ترین مسئله برای ثبت سایت وردپرسی در گوگل اینه که ما به آمار و گزارش‌های دقیق سایتمون دسترسی داشته باشیم و اطلاعاتی مثل متصل بودن هاست به سایت، وضعیت صفحات ۴۰۴ و… را آنالیز و بررسی کنیم.
      پس صرفا هدف ما این نیست که مطلبی میزنیم ثبت بشه، بلکه باید با ابزار کنسول گوگل صفحات مهم را بررسی کنیم و با استفاده از صفحاتی که در بالاترین نتایج گوگل هستند یا به اصطلاح اولین نتیجه در اون موضوع ما هستیم از اون صفحه برای قدرت بخشی به سایر صفحات استفاده کنیم تا کم‌کم سایتمون در نتایج بالاتری قرار بگیره.
      یوال بیشتری داشتید در خدمتم?

      1. عباس جان ممنون متوجه شدم چی میگی.
        فقط چون که گفتی اگه سوالی داشتی میتونی بپرسی میخام یه سوال دیگه از شما بپرسم.
        من یه سایت با وردپرس زدم با دامنه دات کام.تو این کار هم مبتدی ام ،دارم آزمون و خطا میکنم و که بیشتر یاد بگیرم. الان وقتی اسم سایت خودم رو توگوگل میزنم تو گوگل بالا نمی آد.میخاستم ازت بپرسم برای این که اسم سایتم وقتی تو گوگل جستجو میکنم بالا بیاد،چی کار باید بکنم،تنظیمات خاصی داره؟یا اینکه این کار زمان بره و بعد از مدتی تو جستجو ظاهر میشه.
        ممنون.

        1. سلام مجدد خواهش می‌کنم
          برای این کار کافیه تا آدرس سایتتون را مثل site:mizbanfa.net تو گوگل سرچ کنید تا صرفا نتایج مربوط به دامنه خودتون نمایش داده بشه

          1. عباس جان سلام.
            به نظر میاد گوگل اصلا سایت من رو نمیشناسه.دستوری که داده بودی رو اجرا کردم ٬،پیغام زیر رو داد.
            به علت robots.txt این سایت، توضیحی برای این نتیجه در دسترس نیست

            1. سلام، برای این کار باید فایل robots.txt را بعد از ثبت سایت در گوگل ایجاد کنید و دسترسی‌های لازم رو اعمال کنید که به چه صفحاتی از سایت دسترسی فراهم باشه.
              البته اگر سایت به تازگی ثبت شده و محتوای زیادی ندارید باید چند روزی صبر کنید تا مطالبتون شروع به ایندکس شدن بکنه.
              به زودی مقاله‌ای در این باره گردآوری می‌کنم و از همین طریق بهتون اطلاع میدم تا مطالعه کنید.
              موفق باشید?

            2. سلام مجدد خدمت شما آقا وحید
              همونطور که قول داده بودم، آموزش ساخت فایل robots.txt وردپرس را براتون گردآوری کردم. امیدوارم که براتون کاربردی باشه و ازش استفاده کنید.
              مرحله به مرحله از این مقاله استفاده کنید تا دسترسی‌های لازم را برای ربات‌های جستجوگر فراهم کنید.
              موفق باشید 🙂

  2. سلام.
    عباس جان خیلی ممنون.آقا شرمنده کردی بابت آموزش ساخت فایل robots.txt وردپرس.
    ممنون ازلطفت.

  3. سلام آقای صادقی
    من یه سایت با SSl راه اندازی کردم ولی متاسفانه صفحه اصلی سایت قفل به صورت خاموش و یک علامت خطر زرد مشخص شده در صورتی که داخل برگه های دیگه این مشکل وجود نداره لطفا راهنمایی کنید.
    با تشکر

    1. سلام و وقت بخیر محسن عزیز،
      برای این منظور از مقاله نصب ssl در وردپرس استفاده کنید و از کدهایی که در htaccess. باید وارد کنید استفاده کنید.
      همچنین از اونجایی که مشکل فقط در صفحه اصلی هستش سورس صفحه اصلی را چک کنید و ببینید چه لینکی از سایتتون با http:// وارد شده و اونو اصلاح کنید.

  4. سلام
    من تو مرحله سوم مشکل دارم
    فایل رو اپلود میکنم ولی ارور ۴۰۴ میده
    میشه راهنمایی کنید

    1. سلام و وقت بخیر،
      دقت کنید که فایل را در روت اصلی هاست آپلود کنید، همچنین سطح دسترسی فایل را هم بررسی کنید که درست باشد.

  5. با درود و احترام خدمت متصدی محترم واحد پشتیبانی میزبان‌فا؛
    من برای اینکه سایتم در نوار جستجوی گوگل بالا بیاد، توسط آموزشی که شما به زیبایی به اون پرداخته بودید مراحل رو قدم‌به‌قدم انجام دادم و بعدش یکبار تنها با عنوان سایتم (vpsc) تست کردم و مجددا سایتم در جستجوهای گوگل بالا نیومد، اما وقتی به این صورت : http://vpsc.ir وارد میکنم، نتایج کمی و بالا میاره در گوگل.
    حالا سوالم از محضر شریف شما اینه که آیا آموزشی وجود داره که به صورت کامل درمورد بخش Index کردن سایت وردپرسی در گوگل بپردازه و به نوعی صفر تا صد این مقوله باشه؟

    1. سلام و وقت بخیر،
      چند روزی صبر کنید گوگل شروع می‌کنه به ایندکس سایت شما. بخاطر تغییرات جدید گوگل در رتبه بندی این کار کمی طول خواهد کشید. آموزش صفر تا صد هم همین هست و به کارهایی که باید بپردازید به صورت کامل اشاره شده.
      موفق باشید…

  6. سلام و درود خدمت شما.
    جناب من تمام مراحلی که فرمودید رو به درستی طی کردم و با هیچ پیغام خطایی هم روبرو نشدم!
    بعد از انجام مراحل سایت خودم رو تو گوگل سرچ کردم اصلا چیزی از سایتم نیاورد.
    وقتی هم که قبل ادرس سایتم site: تایپ میکنم با این صفحه روبرو میشم :
    Google promotion

    Try Google Search Console
    http://www.google.com/webmasters/
    Do you own dastankadeh.ir? Get indexing and ranking data from Google.

    Your search – site:dastankadeh.ir/ – did not match any documents.

    Suggestions:

    Make sure that all words are spelled correctly.
    Try different keywords.
    Try more general keywords.

    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام و وقت بخیر ایمان جان، بعد از انجام این کار سریعا سایت شما در گوگل ایندکس نخواهد شد، باید تا زمانی که crawler ها وارد سایت میشن تا سایت شما را بررسی کنند منتظر بمونید. با توجه به تغییرات اخیر گوگل هم این کار یه مقداری زمانبر هست، اندکی تامل کنید.

      1. سلام وقت بخیر
        عباس جان ممنون بابت پاسخت پساسگزارم.
        یک مورد دیگه هم هست که میخوام عرض کنم خدمتت اینه که من نقسه سایتم رو با استفاده از نرم افزار Google XML Sitemaps ساختم ولی بعد که به آخر آدرس سایتم sitemap.xml اضافه میکنم با ارور 404 روبرو میشم. مشکل از پیوند های یکتا هم نیست چک کردم.
        اگه ممکنه راهنمایی کنید

  7. سلام من قبلا وب سایتم رو از طریق گوگل وب مستر تولز معرفی کرده بودم و حال با توسط آموزش شما ،گواهی ssl رو راه اندازی کردم والان چطور باید به گوگل معرفی بکنم که سایت من از پروتکل ssl استفاده میکنه؟امیدوارم متوجه سوالم شده باشید.

  8. سلام وقت بخیر خوب هستید ؟
    خداقوت
    من یه سوال برام پیش اومده ،اگر ما یک سایت اصلی داشته باشیم و در سابدامین به اینصورت : https://mizbanfa.net/blog
    هم سایت اصلی رو باید در گوگل وب مستر تولز معرفی کنیم هم وبلاگ رو؟یعنی جداگانه معرفی کنیم اشکالی داره؟
    برای هر دو سایت مپ و فایل robots.txt شون رو ثبت کنیم جداگانه مشکلی پیش نمیاد؟
    تشکر

  9. سلام من مرحله ی دوم رو نفهمیدم چجوری نصبش کنم تو مسیر وردپرس؟ فایلیم که دانلود کردم یه متن بود

    1. سلام و وقت بخیر، بعد از اینکه فایل رو دانلود کردید، وارد هاست بشید، به مسیر public_html توی file manager برید. بعد این فایل رو توی این مسیر آپلود کنید.

  10. سلام
    من برای معرفی سایتم از روش سوم استفاده کردم(نمایش-ویرایشگر-کپی پیست کد مزبور) بعد از کپی پیست کد مزبور وقتی می خواهم بروزرسانی کنم یا تغییرات را سیو کنم ارور زیر را می گیرد
    “قادر به برقراری ارتباط با سایت برای بررسی خطاهای مهلک نمی‌باشیم، بنابراین تغییر PHP برگشت داده شد. شما بایستی تغییر فایل PHP خود را با استفاده از ابزارهای دیگر مانند استفاده از SFTP آپلود نمایید.”
    لطفا راهنمایی فرمایید چطور ارور رو رفع کنم

    1. سلام، این مشکل بخاطر فعال بودن Mod_Security هست. فایل htaccess. وردپرس رو بررسی کنید. احتمالا از افزونه‌های امنیتی وردپرس استفاده می‌کنید که کدهایی رو به این فایل اضافه کردن، کدهایی که خودتون بهش اضافه کردید و متعلق به وردپرس هست رو بزارید بمونه و باقی چیزهارو حذف کنید. البته دقت کنید قبل از هر تغییری یک نسخه کپی ازش تهیه کنید.
      اگر مشکل برطرف نشد با هاستینگتون در ارتباط باشید.

  11. سلام خسته نباشید
    من از روش دوم میرم به من این خطا رو میده چیکار کنم؟
    قادر به برقراری ارتباط با سایت برای بررسی خطاهای مهلک نمی‌باشیم، بنابراین تغییر PHP برگشت داده شد. شما بایستی تغییر فایل PHP خود را با استفاده از ابزارهای دیگر مانند استفاده از SFTP آپلود نمایید.

  12. لام
    من فایل Welcome to Google Search Console رادانلود کردم و در چند مسیر هم در file manager آپلود کردم ولی هنوز verify نمیشه و پیام میده که فایل در لوکیشین درست یافت نشده
    میشه لطفا دقیقا به من بگید کجا باید آپلود کنم؟

    مراحل در راهنما :
    همونطوری که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید به ترتیب زیر مراحل را طی کنید.

    در مرحله اول روی دکمه this HTML verification file کلیک کرده و فایل را دانلود کنید.
    وارد هاست خودتون بشید و سپس بعد از اینکه وارد هاست خودتون شدید روی دکمه File Manager کلیک کرده و پس از اینکه وارد فایل منیجر هاست شدید به مسیر public_html مراجعه کرده و فایلی که دانلود کردید را در مسیری که اقدام به نصب وردپرس کردید نصب کنید. در صورتی که وردپرس را در ساب دامنه و یا پوشه جدایی از دامنه اصلی نصب کردید باید این فایل را درون پوشه مربوطه آپلود کنید.
    در این مرحله بعد از اینکه فایل را آپلود کردید روی آدرس کلیک کنید تا ببینید فایل آپلود شده است یا خیر، اگر با صفحه 404 مواجه نشوید فایل با موفقیت آپلود شده است.
    حالا در این مرحله روی کپچا گوگل کلیک کرده و در نهایت روی دکمه قرمز رنگ VERIFY کلیک کنید.

    1. سلام،
      باید فایل رو در کنار سایر فایل‌های وردپرس آپلود کنید. طوری که اگه بعد از آدرس دامنه نام و فرمت فایل رو زدید بهتون فایل رو نشون بده. طبق توضیحات تصویری پیش برید.

  13. سلام وقتتون به خیر و ممنون از مقاله بسیار مفید شما
    من با یه مشکلی مواجه شدم که متاسفانه برطرف نمیشه . من از طریق افزونه smart google code هر دو کد آنالیتیکس و وب مستر رو قرار دادم که 3 الی 4 ماه از این قضیه میگذره به تازگی وقتی میخوام وارد وب مستر بشم با عدم تایید هویت مواجه میشم کد رو در مسیر هاست قرار دادم متاسفانه مجدد تایید هویت نشدم از طریق آنالیتیکس هم اقدام کردم ولی جواب نگرفتم خیلی خیلی خیلی ممنون میشم که جواب سوال منو بدید.

  14. سلام
    من فایل را آپلود نمودم و VERIFY شدم و وارد کنسول هم شدم ولی در سایت گوگل هنوز وقتی سایتم را سرچ می کنم آنرا نمی آورد.چه کنم؟

  15. سلام. بابت آموزشهایی که میزارید متشکرم. من کد فابل رو در هاستم کپی کردم و از طرف گوگل هم تایید شد. اما صفحه گوگل کنسول هیچ اطلاعاتی رو نشون نمیده. (در گوگل آنالیتیکس اطلاعات نشون داده میشه) . بنظر شما چکار باید کرد.

  16. من هر دو روش رو امتحان کردم به درستی ولی هیچکدام جواب نمی ده و وقتی روی VERIFY کلیک می کنم ارور می ده مطمئن هستم درست انجام دادم

  17. سلام و خسته نباشید امیدوارم دنیا به کامتون باشه
    جناب من قبلا هم سایت داشتم و این مراحلم رفتم و خب نمیدونم ایندکس شدم یا کش بوده چون سایت خودمو توی نتایج میدیدم

    اما سوالم اینه بعد از اینکار چقد طول میکشه سایت ایندکس شه و وقتی ایندکس شد اگر سئوی تمام پست های خوب باشه و رنگش سبز چه مقدار زمانی طول میکشه سایت حداقل به صفحه 2 برسه یا 5 لااقلش ممنونم

    1. با سلام دوست عزیز
      به طور کلی سرعت ایندکس مطالب شما در گوگل به اعتبار وب سایت شما بستگی دارد. اما شما می توانید با انتشار محتوا در زمان هایی مشخص موتورهای گوگل را شرطی سازی کنید تا در همان ساعت برای بررسی وب سایت شما اقدام نمایند. با استفاده از آموزش ابزار URL inspection گوگل سرچ کنسول نیز می توانید درخواست ایندکس خود را به صورت دستی ارسال نمایید. در خصوص بحث سئو نیز فاکتورهای زیادی روی عملکرد وب سایت شما تاثیر می گذارد. مطالعه مقاله فاکتور های سئو و بهینه سازی سایت + آموزش سئو می تواند برای شما مفید باشد.
      موفق و پیروز باشید

  18. با سلام
    من سایتم رو با استفاده از html tag وریفای کردم
    You are already a verified owner of ://……….ir/. Verifying with more than one method will make your ownership more resilient.
    ولی وقتی وارد سرچ کنسول میشم میزنه not verified و باکس Verify domain ownership via DNS record باز میشه.
    یعنی یک روش کافی نیست؟

    1. سلام و احترام سارا جان؛
      سرچ کنسول گوگل دارای یکسری تغییرات بوده می تونید سایتتون رو به کمک روش های جدید که ساده تر هم هستند معرفی کنید.

  19. سلام
    لطفا مطالبتون را به روز کنید. کلا شکل صفحات تغییر کرده و این نیست که شما گذاشتین.ممنون

  20. با سلام برای انتقال سایت از دایرکتوری به ساب فولدر مثل example.com به example.com/test نیازی هست دوباره سایت رو در گوگل ثبت کنیم؟

    1. سلام و احترام؛
      بله ساب فولدر ها هم به صورت مجزا می تونن ثبت و تایید بشن تا بتونید آمار و کلیک های مربوطه رو ببینید.

  21. سلام و وقت بخیر
    من از روش تگ htmlرفتم و کد رو وارد کردم در وردپرس بعد که دکمه verifyرو میزنم این پیغام رو میده
    Verification method:
    Domain name provider
    Failure reason:
    We couldn’t find your verification token in your domain’s TXT records.
    چیکارکنم؟

    1. سلام روزبخیر؛
      در این خصوص دو مورد مطرح هست:
      1- 48 ساعت تا وریفای منتظر باشید.
      2- در صورت وجود مشکل مجددا رکورد TXT رو تعریف کنید.
      برای ریشه یابی خطا مطابق با دو مستند گوگل میتونید از ابزار زیر کمک بگیرید:
      My domain verification failed
      Troubleshoot TXT records
      ابزار بررسی وضعیت رکورد سایت
      همچنین می تونید از ابزار فوق استفاده کنید، دامنه سایتتون رو داخلش وارد کنید تا سایت ارزیابی بشه.

  22. سلام و وقت بخیر
    ممنون ازپاسخگوییتون
    48 ساعت صبر کردم و درست شدحالا چطور بفهمم در گوگل ثبت شده ؟ وقتی آدرس سایتم روبه فارسی میزنم بازم نمیاره
    ثبت در گوگل به چه مفهومی هست؟

    1. سلام روزبخیر؛
      برای ایندکس شدن صفحات سایت باید مدت زمانی منتظر بمونید پسش از اون با فرمول زیر میتونید صفحات ایندکس شده و قابل نمایش در موتورجستجوی گوگل رو مشاهده کنید:
      SITE: YOURSITE.COM

  23. سلام روزبخیر من روی ووردپرس کتابی رو معرفی میکنم منتها در بخش books گوگل با نوشتن نام نویسنده کتاب رو معرفی نمیکنه چه راه کاری برای انجام این کار وجود داره؟ ممنون

  24. سلام در صورتی که از روش آپلود فایل توی هاست استفاده کنیم دیگه نیازی به وارد کردن کد تاییدیه در قسمت تنظیمات ابزار های وبمستر توی افزونه یوست نیست؟ الان من از این روش استفاده کردم و قسمت تاییدیه کد توی افزونه سئو یوست خالی هست این مشکلی نداره ؟؟
    سوال دیگه اینکه اپلود کردن همین فایل و verity کافیه برای اینک سایت به گوگل معرفی بشه؟ اخه توی مواردی مثل معرفی به یاندکس نوشته شده باید یه تغیراتی رو توی فایل اعمال کرد!! میشه لطف کنید توضیح بدید

    1. سلام و احترام؛
      افزونه یواست سئو به شما کمک میکنه که راحت تر سایت رو در سرچ کنسول ثبت کنید و دقیقا شما رو به ادرس زیر که مرحله ابتدایی ثبت سایت در گوگل هست هدایت میکنه.
      http://www.google.com/webmasters/verification/verification?hl=en&tid=alternate&siteUrl=https%3A%2F%2Fmizbanfa.net%2Fblog
      و نیازی به ثبت کد نیست.
      مطابق با همین آموزش عمل کنید و از طریق یک از روش ها در خصوص معرفی سایت به گوگل اقدام کنید.

  25. سلام من آدرس google.com/webmasters را سرچ میکنم باز نمی شود و ارور 403 میدهد و نمی توانم از آموزش تان استفاده کنم لطفا راهنمایی فرمایید

    1. سلام و احترام؛
      قبل از ورود یک برنامه تغییر آیپی فعال نمایید.

  26. سلام خسته نباشید من سایتم با html , css , js هست و یک سایت دیگم با whmcs آیا می تونم از این استفاده کنم برای ایندکس کردن و . . . ؟

  27. سلام وقت بخیر، روی لینک کلیک میکنم با خطای 403 گوگل مواجعه میشم، ایا سایت فیلتر هست؟
    ممنون از خدمات و اموزش های خوبتون.

    1. سلام روزبخیر؛
      خطای 403 به مجوزهای دسترسی ارتباط دارد و می بایست توسط مدیر وبسایت مدیریت و رفع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *