آموزش های وردپرس

معرفی برترین وب سایت های ایرانی ساخته شده با وردپرس

بهترین سایت های وردپرسی ایران

بدون شک وردپرس رو می تونیم به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوای جهان معرفی کنیم که تا به امروز نمونه موفق‌تری از اون مشاهده نشده و امیدوارم که به همین منوال پیش بره و روز به‌ روز با امکاناتی که در اختیار ما میزاره بتونیم برای طراحی سایت‌های خودمون از وردپرس استفاده کنیم. چرا که وردپرس به دلیل انعطاف پذیری بالا، امنیت بالا، پایین بودن هزینه برای خرید قالب و افزونه و وجود منابع عظیم آموزشی که داره و با استفاده از افزونه‌ها و قالب‌های گوناگون که در اختیار شما میزاره امکان ساخت هر نوع وبسایت فروشگاهی، خبری، تکنولوژی، شرکتی، نمونه کار و… را در اختیارتون قرار میده که در این مقاله قصد دارم تا به معرفی 40 مورد از برترین وبسایت‌هایی که با وردپرس ساخته شده‌اند بپردازم تا اگر در دوراهی استفاده از وردپرس یا یک CMS اختصاصی و حتی رایگان قرار گرفتید به قدرت بالای وردپرس پی برده و همین موضوع باعث بشه تا با بررسی وبسایت‌ها معرفی شده بتونید به انتخاب درستی برسید و علاوه بر این در انتهای مقاله به روش‌هایی برای شناسایی سایت‌هایی که از وردپرس استفاده میکنند بپردازیم.

توجه : این مطلب در تاریخ 17 دی 1398 مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته است.

معرفی برترین وب سایت های ایرانی ساخته شده با وردپرس

در لیست زیر که پیش روی شما قرار خواهم داد سعی و تلاشم رو میکنم تا در هر نوع موضوعی که قصد راه‌اندازی وردپرس رو دارید سایت‌های موفقی را معرفی کنم تا همین موضوع یک جرقه در ذهن شما ایجاد کنه و با بررسی سایت به عنوان یک رقیب بیاین و ببینید که در مقایسه با این وبسایت شما چه ایده‌هایی میتونید پیاده سازی کنید تا برتری بیشتری نسبت به اون کسب کنید؟ این وبسایت چه چیزهایی کم داره که اگه در اون پیاده سازی بشه باعث میشه تا موفقیت دوچندان کسب کنه؟ دلیل اعتماد کاربران به این وبسایت چه چیزهایی هستند که روز به روز محبوبیت بیشتری کسب میکنه؟ و از این نوع سوالات که مطمئنا اگر شما هم قصد راه‌اندازی یک سایت به صورت اصولی را داشته باشید مورد بررسی قرار میدین تا بتونید با کمبودهای موجود در وب پارسی اولین کسی باشین تا چنین نیازهایی رو در سایت خودش نسبت به سایر رقبا رعایت کرده‌اید.

هاست مخصوص وردپرس

بهترین سایت های وردپرسی ایران

در ادامه به معرفی بهترین سایت های وردپرسی ایران می پردازیم که تونستن نامی رو برای خودشون دست و پا کنن.

معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

همیار وردپرس

وب سایت همیار وردپرس با رتبه الکسا 141 در زمینه خدمات رسانی و آموزش وردپرس فعالیت دارد که با مراجعه به اون میتونید تا دسترسی به انواع آموزش‌های وردپرس به صورت رایگان و غیر رایگان داشته باشید تا دانسته‌های خودتون رو بیشتر و بیشتر کنید. همیار وردپرس در ابتدا با نام دامنه wprdpress98 شروع به کار کرد اما همونطور که وردپرس روز به روز در حال کسب محبوبیت بیشتر هست و به جمع خانواده بزرگ وردپرس در کل دنیا اضافه میشه بنا به قانونی که هیچ سایتی حق نداره تا از نام مستقیم یک برند در ادرس خودش استفاده کنه با شکایتی از سوی وردپرس همراه شده و مجبور به تغییر دامنه شد. اگر قصد دارید تا یک سایت اینچنینی راه‌اندازی کنید تا در زمینه آموزش تخصصی در یک زمینه خاص اقدام به فروش محصولات دانلودی و فیزیکی کنید وردپرس بهترین پیشنهادی است که میتونید از اون استفاده کنید. از آنجایی که سئو و بهینه بودن وردپرس نسبت به سایر سیستم‌های سایت ساز بیشتر است با استفاده از این قابلیت میتونید بهتر و سریعتر در موتورهای جستجو بالا اومده و کسب و کار خود را رونق بخشید.

آدرس سایت همیار وردپرس : https://hamyarwp.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

میهن وردپرس

وب سایت میهن وردپرس با رتبه الکسا 352 هم یکی دیگر از نمونه‌های موفق در زمینه خدمات رسانی به کاربران وردپرسی است که با مراجعه به این وبسایت هم میتونید از خدمات وردپرس که در زمینه فروش قالب، فروش افزونه، فروش فیلم‌های آموزشی، رادیویی با طعم وردپرس و تلویزیونی به سبک وردپرس هست بهره‌مند بشید. این وبسایت هم میتونه یک منبع آموزشی مناسب برای دوستداران وردپرسی باشه تا از آموزش‌ها و خدمات اون بهره‌مند بشن تا روز به روز دانش خود را در زمینه وردپرس ارتقا دهند.

آدرس سایت میهن وردپرس : https://mihanwp.com


دکتر وردپرس

وب سایت دکتر وردپرس با رتبه الکسا 700 هم یکی دیگر از نمونه‌های موفق در زمینه خدمات رسانی به کاربران وردپرسی است که با مراجعه به این وبسایت هم میتونید از خدمات وردپرس که در زمینه فروش فیلم‌های آموزشی و آموزش‌های رایگان وردپرس هست بهره‌مند بشید. این وبسایت هم میتونه یک منبع آموزشی مناسب برای دوستداران وردپرسی باشه تا از آموزش‌ها و خدمات اون بهره‌مند بشن تا روز به روز دانش خود را در زمینه وردپرس ارتقا دهند.

آدرس سایت دکتر وردپرس : https://doctorwp.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

دانلودها

سایت دانلودها با رتبه الکسا 63 که به عنوان یک سایت پر ترافیک در زمینه وردپرس اقدام به خدمات رسانی در زمینه انواع برنامه و نرم افزار میباشد فعالیت دارد که با استفاده از این وبسایت قادر هستید تا نیازهای خودتون رو برطرف کنید. سایتی که با این رتبه در حال فعالیت هست مطمئنا به صورت آنلاین بیش از هزاران نفر همزمان در سایت حضور داشته و مشغول دانلود انواع فایل در این وبسایت هستند که نشون از قدرت بالای وردپرس در پردازش اطلاعات و پاسخدهی به نیاز کاربران یک سایت خواهد داشت.

آدرس سایت دانلودها : http://downloadha.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

ووکامرس فارسی

نظرتون در مورد یک فروشگاه اینترنتی به سبک و سیاق وردپرس چیه؟ در این مورد وبسایت ووکامرس که به عنوان پشتیبان رسمی افزونه ووکامرس شناخته میشه گزینه خوبی جهت معرفی خواهد بود. وبسایت ووکامرس فارسی با رتبه الکسا 1438 به عنوان پشتیبان رسمی ووکامرس در ایران مشغول فعالیت هستش که با مراجعه به اون میتونید از خدماتی که برای فروشگاه ووکامرس خودتون نیاز دارید استفاده کنید و اقدام به تهیه و خرید انواع قالب ووکامرس، افزونه ووکامرس و انواع خدمات دیگر در زمینه وردپرس اقدام کنید. لازم به ذکره که نمونه اول ما یعنی همیار وردپرس هم از ووکامرس برای فروش و ارائه فیلم‌های آموزشی که برای وردپرس تدارک دیده استفاده میکنه که همین نمونه قدرت بالای وردپرس رو در کنار ووکامرس به ما نشون خواهد داد.

آدرس سایت ووکامرس فارسی : http://woocommerce.ir


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

دیجیاتو

یه وبسایت وردپرسی خوشمزه از نوع تکنولوژی تنها توصیفی است که میتونم به دیجیاتو بدم. وبسایت دیجیاتو با رتبه 95 در زمینه اخبار دنیای تکنولوژی فعالیت داره و روزانه ترافیک بالایی از کاربران رو به خودش اختصاص داده که میتونید غرق در دنیای تکنولوژی از این وبسایت استفاده کنید.

آدرس سایت دیجیاتو : http://digiato.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

دهوند

وبسایت دهوند با رتبه الکسا 651 به عنوان سایتی فعالیت میکنه که توسط اون کاربران قادر هستند تا عضو سایت شده و از خدمات درج استخدام، برخورداری از صفحه اختصاصی برای رزومه استفاده کنند و کارفرمایانی که به دنبال کارمند هستند و قصد استخدام افراد را دارند بتوانند از این طریق کارمندان لایق خودشون رو انتخاب کنند. در زمینه استخدامی و آگهی وردپرس میتونه سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمندی باشه چرا که بیشترین ترافیک برای چنین سایت‌هایی از موتورهای جستجو تامین میشه که سئو وردپرس جوابگوی این نیازها خواهد بود.

آدرس سایت دهوند : http://dehvand.ir


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

دیجی کالا مگ

تقریبا دو سالی میشه که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اقدام به بخشی برای مجله اینترنتی با عنوان دیجی‌کالا مگ کرد. این وبسایت با رتبه الکسا 3 در زمینه‌های تکنولوژی، اخبار شرکت، نقد و بررسی و اخبار روز در زمینه‌های گوناگون دیگه تونسته خیلی خوب عمل کنه که وردپرس کمک شایانی در این انتخاب داشته است. از اونجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی ارائه شد تو این زمینه خیلی خیلی موفق عمل میکنه و امکان شکست رو به دلیل انتخاب سیستم مدیریت محتوای سایت نخواهید داشت.

آدرس دیجی کالا مگ : https://digikala.com/mag


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

یک پزشک

مطالب پزشکی جزو مطالبی هستند که بیشتر ما در دنیای اینترنت به دنبال چنین مطالبی هستیم تا از راه‌های سلامت روحی و جسمی خودمون مطلع‌تر شده و ازش استفاده کنیم. وبسایت یک پزشک که با رتبه الکسا 983 در زمینه مطالب و مقالات پزشکی فعالیت داره میتونه انتخاب خوبی باشه. اگر شما هم قصد دارید تا در این زمینه فعالیت داشته باشید میتونید وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خودتون انتخاب کنید و اقدام به طراحی سایت پزشکی کنید.

آدرس سایت یک پزشک : http://1pezeshk.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

رضا صادقی

با گذشت روزافزون و پیشرفت دنیای هنرمندان، خوانندگان و بازیگران این قشر از جامعه هم چون به عنوان یک الگو برای کسانی که قصد دارند در حیطه هنری فعالیت داشته باشند باعث شده تا اقدام به راه‌اندازی سایت شخصی کنند و در زمینه اخبار، معرفی و حتی برگزاری کارگاه‌های هنری افراد بیشتری را جذب خود کنند. وبسایت رضا صادقی با رتبه الکسا 26997 که به عنوان یک خواننده در زمینه پاپ فعالیت دارد چندسالی است که سایت خود را با وردپرس راه‌اندازی کرده است و در طول این مدت هم با تغیییرات گوناگون هربار با یک طراحی و قالب جدیدتر ظاهر شده است.

آدرس سایت رضا صادقی : http://rezasadeghi.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

ثبت شرکت آفریقا

مدیریت محتوای وردپرس میتونه گزینه خوبی برای طراحی سایت شرکتی باشه تا از طریق اون بتونید به معرفی شرکت، اهداف شرکت، اخبار شرکت و.. بپردازید. ثبت شرکت آفریقا با رتبه الکسا 7428 از وردپرس برای سایت خودش استفاده کرده که در زمینه شرکتی از نظر ظاهری وبسایت خوب و مناسبی است که به معرفی اون پرداختم.

آدرس سایت هدلینگ آفریقا : http://sabt24.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

ایران استخدام

همونطور که در بالا هم اشاره شد سایت‌های استخدامی و آگهی در زمینه وردپرس بسیار بسیار پرقدرت‌تر ظاهر خواهند شد به طوری که اگر در چنین زمینه‌هایی مدام در حال جستجو باشید مطمئنا سایت‌های سرآمد و قدیمی که مو سپید کردند رو خاطرتون هست که از طراحی سیستم اختصاصی در آنها استفاده شده بوده و مطمئنا کلی هزینه برای طراحی اونها صرف شده اما میبینیم که با متولد شدن سایت آگهی وردپرس دیگه نام و نشان آنچنانی از اون سایت‌ها باقی نمونده. وبسایت ایران استخدام و ای‌استخدام نمونه خوبی میتونند برای سایت ارسال آگهی و استخدام باشند تا شما هم هرچه زودتر با یک ایده نو و جدیدتر و دادن امکانات بیشتر به کاربران بتونید در این زمینه فعالیت کنید.

آدرس سایت ایران استخدام : http://iranestekhdam.ir


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

پارس ناز

مجله خبری و تفریحی هم جزو نمونه‌هایی هستند که همه ما در موتور جستجوی گوگل حتما به دنبال مطالبی برای سرگرمی و گذراندن اوقات خودمون داشتیم و داریم. وبسایت پارس ناز با رتبه الکسا 149 که به عنوان یک سایت تفریحی و سرگرمی فعالیت داره از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا استفاده کرده و در مدت کوتاهی تونسته تا به بازدید و رتبه بالایی برسه و با استفاده از تبلیغاتی که دریافت میکنه اقدام به کسب درآمد بپردازه. خود من در این زمینه تجربه داشتم و در طول 5 ماه تونستم تا به صورت کاملا طبیعی به رتبه الکسا 1000 برسم.

آدرس سایت پارس ناز : http://parsnaz.ir


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

دکتر سلام

سایت دکتر سلام با رتبه الکسا 266 هم یه نمونه سایت پزشکی دیگه هستش که با وردپرس میتونید راه‌اندازی کنید و به درج مطالب پزشکی در اون بپردازید. عمده درآمد سایت‌های پزشکی از طریق معرفی پزشکان متخصص هست که میتونید در قالب رپورتاژآگهی و تبلیغات بنری دریافت کنید و در کنار اون هم قادر هستید تا به فروش محصولات پزشکی و ارتوپدی به مخاطبان خودتون بپردازید که میتونه به عنوان شغل اصلی شما مورد استفاده قرار بگیرد.

آدرس سایت دکتر سلام : http://hidoctor.ir


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

موسیقی ایرانیان

همه ما در طول روز حداقل یک موسیقی گوش میدیم و سایت‌های موسیقی که در این زمینه وجود دارند انتخاب ما هستند تا با مراجعه به اونها اقدام به دانلود و خرید آهنگ‌های هنرمندان محبوب خودمون بکنیم. وبسایت موسیقی ایرانیان با رتبه الکسا 272 نمونه مناسبی است که وردپرس رو به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود انتخاب کرده است. اگر شما هم قصد طراحی سایت موسیقی دارید میتونید از وردپرس استفاده کنید.

آدرس سایت موسیقی ایرانیان : http://musiceiranian.ir


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

گجت نیوز

اخبار دنیای فناوری و تکنولوژی تمومی نداره و اگر حتی یک سایت بسیار بسیار بزرگ در زمینه تکنولوژی وجود داشته باشه باز هم قادر نیست تا کل اخبار این حوزه رو ساپورت کنه و تحت پوشش خودش قرار بده به همین علت در این حوزه سایت‌های گوناگونی وجود دارند که در بعضی موضوع‌ها به صورت تخصصی تری فعالیت میکنند. وبسایت گجت نیوز با رتبه الکسا 274 نمونه خوبی برای معرفی است تا با استفاده از وردپرس اقدام به طراحی سایت تکنولوژی کنید.

آدرس سایت گجت نیوز : http://gadgetnews.net


بهترین سایت های ساخته شده با وردپرس

چطور

وبسایت چطور با رتبه الکسا 254 به عنوان یک وبسایت در زمینه یادگیری، پیشرفت و موفقیت می‌باشد که در زمینه‌های مختلف و گوناگون اقدام به درج مطالب و موضوعاتی می‌کند. در وبسایت چطور می‌توانید ذهن خود را به خلاقیت نزدیک و نزدیک‌تر کرده و با استفاده کردن از موضوعات و مقالات آن به موفقیت برسید. اگر شما هم در زمینه موفقیت حرفی برای گفتن دارید می توانید یک وبسایت راه‌اندازی کرده و مشابه سایت چطور که با وردپرس راه‌اندازی شده است مخاطبان خود را رشد داده و باور به موفقیت و یادگیری را در آنها به مرحله رشد و نمو برسانید.

آدرس سایت چطور : http://chetor.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

دارالترجمه 24

برای همه ما پیش میاد که حتی شده برای یک بار از کسی بخوایم تا برامون صفحه‌ای رو ترجمه کنه در این بین سایت‌های ترجمه نمونه مناسبی هستند که با رشد روز افزون خودشون میتونند تا در زمینه ترجمه و خدمات دهی اون فعالیت داشته باشند. وبسایت دارالترجمه 24 با رتبه الکسا 69000 که در ابتدا به عنوان یک اموزشگاه زبان با عنوان تافل فعالیت داشت حالا بخش ترجمه رو از وبسایت اصلی خودش جدا کرده تا بتونه سفارش‌های آنلاین در زمینه ترجمه متن رو دریافت کند. در ضمن ناگفته نمونه که این مجموعه تقریبا به صورت کلی متشکل از جامعه معلولان هست که در زمینه ترجمه متون اقدام به خدمات رسانی میکنند پس اگر قصد راه‌اندازی یک کسب و کار رو دارید هیچ وقت دلسرد نشید شما میتونید با کمترین داشته‌ها اون رو راه‌اندازی کرده و موفق عمل کنید.

آدرس سایت دارالترجمه 24 : http://daroltarjome24.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

عناوین

سایت عناوین با رتبه الکسا 11374 به تازگی در زمینه ارسال آگهی فعالیت خودشو آغاز کرده که با مراجعه به اون میتونید بعد از عضویت و ثبت نام اقدام به ارسال انواع آگهی در این زمینه کنید. این وبسایت آگهی از طراحی به‌روز و کاربرپسندی استفاده کرده که در کنار وردپرس زیبایی و سئوی اون به مراتب بهینه‌تر هم شده است.

آدرس سایت عناوین : http://anavin.ir


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

مدیر سبز

همه ما در هر کسب و کار آنلاین و یا حتی سنتی هم که باشیم لازمه تا دانشمون رو در رابطه با راه‌های افزایش فروش و بازاریابی بالا ببریم تا مشتریان بالقوه رو جذب کنیم. وبسایت مدیر سبز با رتبه الکسا 614 به عنوان سایتی در زمینه راه‌های بازاریابی و افزایش فروش فعالیت داره و متعلق به ژان بقوسیان هستش که وردپرس رو به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خودش انتخاب کرده تا محصولات و مقالات خودش در زمینه بازاریابی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

آدرس سایت مدیر سبز : http://modiresabz.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

پی‌سی ورلد

وبسایت پی سی ورد با رتبه الکسا 125 در زمینه دانلود انواع نرم افزار و بازی فعالیت دارد که از وردپرس برای وبسایت خود استفاده کرده است. امروزه بیشتر سایت‌هایی که در زمینه دانلود وجود دارند وردپرس را به دلیل قدرت بالای سئو انتخاب کرده‌اند تا در بین حجم عظیمی از سایت‌های دانلودی بتوانند در رتبه‌های بالاتری قرار گیرند.

آدرس سایت پی سی ورلد : http://p30world.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

میهن دانلود

وبسایت میهن دانلود نیز با رتبه الکسا 388 در زمینه دانلود نرم افزارهای کامپیوتر و موبایل فعالیت دارد که از وردپرس به عنوان سایت ساز خود استفاده کرده است. در این وبسایت علاوه بر نرم افزار میتونید به فایل های چندرسانه ای هم دسترسی داشته باشید.

آدرس سایت میهن دانلود : http://mihandownload.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

میزبان‌فا

وبسایت میزبان‌فا در زمینه فروش دامنه و خدمات هاستینگ با رتبه الکسا 423 فعالیت دارد که علاوه بر خدمات میزبانی وب در زمینه طراحی سایت و مطالب و مقالات آموزشی هم سرآمد بوده و در تمامی بخش‌های این سایت وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا انتخاب شده است. با مراجعه به وبسایت میزبان‌فا قادر هستید تا از سرعت بالای بارگزاری این سایت دیدن کنید.

آدرس سایت میزبان فا : https://mizbanfa.net


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

یک ادمین

سایت یک‌ادمین با رتبه الکسا 3608 نیز در زمینه بازاریابی و مقالاتی در حوزه وبمستران و سئو فعالیت دارد که اقدام به ارائه مقالات آموزش و خدمات در زمینه سئو و بهینه‌سازی وبسایت میکند. این وبسایت نیز وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خود انتخاب کرده و اگر شما هم قصد دارید تا یک سایتی در زمینه آموزش های تخصصی راه‌اندازی کنید مطمئنا وردپرس بهترین انتخاب خواهد بود.

آدرس سایت یک ادمین : http://1admin.ir


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

یاس دانلود

وبسایت یاس دانلود نیز با رتبه الکسا 174 در زمینه دانلود نرم افزار، بازی، مطالب مرتبط با اینترنت و آموزشی فعالیت دارد که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود انتخاب کرده است. اگر شما نیز قصد دارید تا از یک سایت دانلود راه‌اندازی کنید نمونه‌های معرفی شده در این مقاله بهترین مشوق خواهند بود تا هر چه سریعتر سایت خود را پیاده سازی کنید.

آدرس سایت یاس دانلود : http://yasdl.com


برترین سایت‌های ایرانی ساخته شده با وردپرس

کلیک

سایت کلیک نیز یک سایت وردپرسی دیگه‌ای هستش که در زمینه فناوری اطلاعات و تکنولوژی اقدام به ارسال مطالب و موضوعات گوناگون می‌کند. وبسایت کلیک با رتبه الکسا 474 توانسته است تا در مدت زمان نسبتا کوتاهی به رشد بالایی رسیده و مخاطبان خود را بدست بیاورد. این وبسایت از شعار نبض فناوری و اطلاعات استفاده کرده است. اگر شما هم دستی در فناوری اطلاعات و تکنولوژی دارید میتونید تا مشابه این وبسایت یک گروه تشکیل داده و سایت وردپرسی خودتون در زمینه فناوری اطلاعات و بخش IT را هرچه زودتر استارت بزنید.

آدرس سایت کلیک : https://click.ir


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

دانلود فارسی

سایت دانلود فارسی هم در زمینه دانلود انواع بازی و نرم افزار فعالیت دارد که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود انتخاب کرده است. این وبسایت با رتبه الکسا 184 توانسته است تا به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران خود باشد. علاوه بر این در زمینه خدمات لایسنس محصولات نیز فعالیت دارد که شما هم میتوانید با چنین ایده‌هایی بعد از مطرح شدن سایت خود اقدام به ارائه لایسنس محصولات نرم افزارهای گوناگون کنید که وردپرس نیز در این زمینه پاسخگو خواهد بود و از طریق آن قادر به فروش کد لایسنس محصولات خواهید بود.

آدرس سایت دانلود فارسی : http://download.ir


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

ژاکت

وبسایت ژاکت که در ابتدا با نام مارکت وردپرس فعالیت داشته است سایتی است که در زمینه خرید و فروش محصولات وردپرس فعالیت دارد که با استفاده از ان قادر خواهید بود تا اقدام به فروش محصولات خود در این سایت کنید. این وبسایت با رتبه الکسا 257 از وردپرس استفاده میکند که برای فروش محصولات ووکامرس را انتخاب کرده است. اگر شما هم قصد دارید تا یک سایت در زمینه مارکت محصولات راه‌اندازی کنید وردپرس میتونه بهترین انتخاب برای شما باشه تا ضمن کاهش هزینه طراحی سایت از سئو مناسب وردپرس بهره‌مند بشوید.

آدرس سایت ژاکت : http://zhaket.com


معرفی برترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس

وبسیما

سایت وبسیما با رتبه الکسا 702 نیز با استفاده از وردپرس راه‌اندازی شده است که کمتر کسی است که چنین رابط کاربری رو استفاده کرده باشه. این وبسایت در زمینه طراحی سایت، آموزش‌های فروش و بازاریابی فعالیت داره که میتوانید از خدامت آن استفاده کنید. اگر شما هم قصد راه‌اندازی سایتی در زمینه طراحی سایت و خدمات آن دارید وردپرس میتونه تا بهترین گزینه برای شما باشد.

آدرس سایت وبسیما : http://websima.com


معرفی بهترین سایت های ساخته شده با وردپرس

دیجی رو

سایت دی جی رو با رتبه الکسا 1700 هم با استفاده از وردپرس ساخته شده است که در زمینه فناوری و اخبار تکنولوژی فعالیت دارد. این سایت جزو سایت‌های قدیمی در زمینه اخبار روز فناوری و تکنولوژی است که همچنان در حال فعالیت است.

آدرس سایت دیجی رو : https://digiro.ir


معرفی بهترین سایت های ساخته شده با وردپرس

راست چین

سایت راستچین با رتبه الکسا 250 ایران هم یک مارکت فروشگاهی برای قالب وردپرس، افزونه وردپرس، قالب‌های HTML جوملا و… می‌باشد که با وردپرس ساخته شده است و کاربران با عضویت در آن قادر هستند که محصولا خود را در سایت قرار داده و برای فروش عرضه کنند.


معرفی بهترین سایت های ساخته شده با وردپرس

شاتل

شرکت شاتل با رتبه الکسا 67 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ISP و ارائه دهنده خدمات اینترنتی هم با استفاده از وردپرس راه اندازی شده است. امروزه شرکت‌های بزرگ اینترنتی نیز وردپرس را انتخاب بهتری برای ساخت سایت در نظر گرفته‌اند و نیازی به این نمی‌بینند که به سمت طراحی سایت اختصاصی بروند.

آدرس سایت شاتل : http://shatel.ir


چطور بفهمیم یک وبسایت از وردپرس استفاده کرده است؟

و اما همونطوری که در ابتدای مقاله بهتون قول دادم قرار شد تا در انتها به راه هایی که از طریق اون میشه تشخیص داد سایتی از وردپرس استفاده کرده بپردازم. علاوه بر این در ادامه به راه‌هایی اشاره خواهم کرد که نه تنها میتونید بدونید که سایت مورد نظر شما با وردپرس راه‌اندازی شده بلکه قادر هستید تا افزونه‌های استفاده شده در این وبسایت رو هم بشناسید و اگر قصد دارید تا سایت مشابه راه‌اندازی کنید اونو به عنوان یک الگو برای خودتون در نظر بگیرید و ازش استفاده کنید.

1- استفاده از افزونه

راحت‌ترین و آسونترین راه برای تشخصی اینکه سایت مورد نظر شما از چه CMS و زبان‌های برنامه نویسی و حتی نحوه ونستن نوع سرور و… استفاده میکنه استفاده از یک افزونه قدرتمند در کنار مرورگر اینترنتی شماست که با استفاده از اون میتونید تا جزییات بیشتری را در مورد سایت مورد نظر بدست آورده و ببینید که از چه تکنولوژی هایی در سایت استفاده میکند. برای این منظور افزونه محبوب wappalyzer بیشترین کاربرد را دارد که میتونید با نصب اون در مرورگر تشخصی بدین که سایتی که در حال حاضر در اون قرار دارید از وردپرس استفاده میکنه یا خیر؟ اگر سایت فروشگاهی هست با ووکامرس ساخته شده یا یک CMS اختصاصی؟ برای سایت از چه افزونه‌ای برای بهینه سازی و سئو وردپرس استفاده شده؟ ورژن مورد استفاده وردپرس در این سایت چنده؟ و کلی اطلاعات دیگه که کافیه افزونه را نصب کنید و در مورد هر سایتی به دست بیارید. این افزونه در حال حاضر برای دو مرورگر گوگل‌کروم و موزیلا فایرفاکس ساخته شده و در دسترس قرار داره که برای دانلود اون میتونید از طریق دکمه‌های زیر اقدام کنید.

2- استفاده از ابزار آنلاین

این روزها ابزار آنلاین برای کارهای مختلف روز به روز در حال توسعه و افزایش هستند به حدی که ما دیگه نیازی نداریم تا برنامه‌های گوناگون روی سیستم خودمون نصب کنیم و باعث استفاده بی رویه از سخت افزار رایانه شخصیمون برای کاری که شاید در سال بیشتر از تعداد انگشتان یک دست بهش نیاز پیدا نکنیم. اینجاست که این ابزار انلاین به کار ما میان و میتونن نیازهای ما رو خیلی راحت برطرف کنند. در مورد شناسایی وردپرس نیز شما قادر خواهید بود تا به راحتی اب ابزار آنلاینی که در اختیار دارید در مورد CMS استفاده شده در یک سایت و افزونه و قالب استفاده شده اطلاعاتی رو به دست بیارید و مورد آنالیز و ارزیابی قرار بدهید. سایتی که قصد معرفی اونو دارم با دامنه wpthemedetector در دسترس شما قرار داره و برای استفاده از این سایت کافیه تا آدرس سایت مد نظر رو وارد کنید تا اطلاعات مورد نظر در مورد اونو بدست بیارید. مشابه تصویر زیر کافیه تا نام دامنه و یا ساب دامنه را وارد کرده و در نهایت با فشردن دکمه Exprience the magic of WPTD لحظاتی رو منتظر بمونید تا سایت مورد نظر توسط سایت مورد بررسی قرار بگیرد.

ترفند شناسایی سایت وردپرسی

3- بررسی سورس سایت

آخرین راهکاری هم که میتونید از اون استفاده کنید اینه که سورس صفحه سایت مورد نظر رو با استفاده از دکمه‌های Ctrl + U و یا با راست کلیک کردن در صفحه مرورگر و انتخاب گزینه view page source مشاهده کنید و سپس با فشردن دکمه Ctrl + F به دنبال عباراتی مثل wp-content، plugins و… در اون باشید تا بعد از بررسی مشابه تصویر زیر ببینید که سایت مورد نظر وردپرسی است یا اینکه با cms دیگری ساخته شده است. البته از اونجایی که برخی از مدیران سایت‌ها به دلیل افزایش امنیت وردپرس قصد دارند تا از هر راهی که بشه تشخیص داد سایت مورد نظر وردپرسی هست یا نه استفاده میکنند ممکنه که با این روش جواب درست رو نگیرید اما قریب به بیشتر موارد پاسخگو خواهد بود. در آینده مقالات جامعی رو هم در این زمینه براتون تدارک دیدیم که بتونید نسخه استفاده شده از وردپرس و سایر موارد امنیتی که میتونید ازش برای افزایش امنیت سایت استفاده کنید بهره‌مند شوید.

بررسی نسخه استفاده شده از وردپرس

همونطور که در تصویر مشاهده میکنید سورس کدهایی که شامل ادرس و توضیحاتی از صفحه با پیشوند wp وجود دارند که نشون از وردپرسی بودن سایت مورد نظر میده. پس اگر شما برای این کار بیاید و آدرس تصاویر و فایل‌های اپلود شده در وردپرس رو هم بررسی کنید به این موضوع پی خواهید برد، چرا که رسانه وردپرس و هرچیزی که در اون آپلود شده ز طریق آدرس /wp-content/uploads/ در دسترس خواهد بود. برای این مورد هم امکان شخصی سازی وجود داره و ممکنه تا سایتی فایل‌های اپلود شده در وردپرس رو به   دلخواهی مثل images، cdn و… انتقال داده باشه که به جای wp-content در آدرس صفحه قرار خواهند گرفت.

سخن آخر…

در این مقاله سعی کردم تا در زمینه‌های گوناگونی که با استفاده از اون قادر به راه‌اندازی سایت‌هایی با امکانات بسیار بسیار گسترده با وردپرس خواهید بود بپردازم که بر اساس ظاهر سایت، طراحی رابط کاربری، قدمت سایت مورد نظر و ترافیک بالای اون بپردازم که در این بین برخی سایت‌ها بودن که بیشتر از لحاظ کاربردی بودن معرفی شدند. سایت‌های معرفی شده با جستجو در گوگل در اختیار شما قرار گرفته‌اند و هیچ ملاکی جز رابط کاربری، محوریت سایت و ترافیک اون لحاظ نشده تا بتونید بر اساس سایت‌های معرفی شده نمونه مدنظر رو بدون هیچگونه ریسکی راه‌اندازی کنید و در اون به موفقیت برسید.

اگر سایتی رو می‌شناسید که فکر می‌کنید شایستگی حضور در این لیست رو داره میتونید از بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید تا در لیست مورد نظر اضافه شده و به معرفی وبسایت مورد نظر بپردازیم تا نمونه الگویی باشد برای وبمسترانی که قصد دارند تا وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خود قرار دهند.
4.4/5 - (90 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۷۹ دیدگاه ها

  1. خیلی وبسایت های مطرح دیگه هم بودن که ازشون نامی برده نشد ، ضمنا چرا همیار وردپرس رتبه اول بود ؟ بهتر نبود طبق حروف الفبا چینده میشد ؟

    1. سلام و وقت بخیر، بله سایت در زمینه وردپرس خیلی زیاد هست. علت اینکه چینش بر اساس حروف الفبا نیست و از طرفی هم هدف از این مقاله معرفی سایت‌های ساخته شده با وردپرس بوده، پس ابتدا بهتر بود که سایتی که در زمینه وردپرس فعالیت داره معرفی میشد این بود که همیار وردپرس معرفی شده. همیار جزو اولین منابع آموزشی وردپرس بود و به همین دلیل در این لیست قرار گرفته

      1. تا جایی که بنده به یاد دارم ، اول سایت مرجع وردپرس فارسی بوده و بعد سایت وردپرس پارسی . سایت هایی که هیچ توسعه ای رو در کارنامه خودش نداره چطور برترین و فعال ترین سایت وردپرسی میدونید؟
        تا کی این مافیای وب و آشنا و پارتی بازی وجود داره خدا میدونه !‌

        1. دوست عزیز اگه یه سر به مرجع وردپرس فارسی بزنید متوجه فعالیتش میشید که در طول این چند سال میشه گفت فقط تبدیل شده به جایی برای اسپم و لینک سازی، همین مسئله باعث به وجود اومدن انجمن وردپرس پارسی شد که موسسین و اعضا از همون مدیران و افراد فعال وردپرس فارسی بودند.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید
    سایت rtl-theme.com (راست چین) هم وردپرس هست.
    سایت wikichejoor.ir هم وردپرس هست.
    با تشکر.

  3. با درود و احترام؛
    مرسی از وقت و نگاه کافی تون در معرفی وب‌سایت‌هایی که به زبان وردپرس ساخته شده اند.

    1. سلام
      بله بسیار سایت مفید و مطرحی در زمینه آی تی هستش و اتفاقا بر روی سرویس های شرکت میزبان فا، میزبانی می شود. انشالله این لیست به زودی بروز می شود و سایت هایی که دوستان معرفی کرده اند به لیست افزوده خواهد شد.
      از شما بسیار متشکریم.

  4. سلام ،
    اشک در چشمام حلقه زد وقت دیدم از رقیبتون هم تعریف کردید! الکی :))
    ولی واقعا نوع تفکر پرسنل میزبانفا واقعا قابل تحسینه و تاثر برانگیز. با آرزوی موفقیت بیشتر.

  5. سلام یکی دیگه از سایتهای معروفی هم که با وردپرس ایجاد شده صدانیوز تو لیستتون نبود

  6. سلام
    هدف من فقط نشان دادن قدرت وردپرس هست.من نه کامپیوتر خوندم نه از طراحی سایت سر در می آوردم ولی به کمک وردپرس و تلاش یکساله خودم تونستم سایت faravitrin.com رو طراحی کنم.رتبم از 19 میلیون به زیر 2 میلیون رسید و در ایران زیر 50 هزار شدم.این یه سایت کاملا شخصی هست.واقعا وردپرس عالیه.

  7. خسته نباشید من تازه وردپرس و شروع کردم بخاطر علاقه و یه شغل خواستم بدونم قیمت های سایت هایی ک با وردپرس ساخته شدن چجوریه و بر چه اساسی قیمت گذاری میشه

  8. سلام
    با تشکر فراوان
    یه سوال ظاهرا این افزونه و سایتی که معرفی کردین بر اسا همون سورس کد فقط میتونه تشخیص بده که سایتی وردپرسی هست یا نه و اگه هست از چه قالب و افزونه ای استفاده میکنه!
    یعنی فقط اگه wp-content تو محتوای سورس اون صفحه باشه میتونه بفهمه که اون صفحه با وردپرس ساخته شده. درسته؟
    یعنی اگه به هر طریقی طراح اون صفحه مخفی کرده باشه اون رو نمیتونه اون WPthemedector یا اون افزونه تشخیص بده درسته؟

    1. سلام محسن جان، بله از طریق سورس کدها میتونه بفهمه. اما اگر به صورت کلی سورس کد تغییر داده شده باشه و نشونی از وردپرس داخل سایت دیده نشه با استفاده از افزونه و قالب هم میتونه این مورد رو تشخیص بده. نمونش سایت دیجیاتو که با افزونه ورود با شبکه‌های اجتماعی مشخص میکنه.
      اگر این ابزار هم جواب نداد خودتون میتونید با رفتن به صفحه ورود سایت یا صفحات فراموشی رمز و… این موضوع رو بفهمید. موضوع فقط به اینجا ختم نمیشه و با بررسی دایرکتوری فایل‌های قالب هم میشه تا حدودی این موضوع رو فهمید.

  9. سلام . من هم یکی از طرفداران وردپرس هستم و اعتقاد دارم سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمندی است .

  10. سلام خیلی سایت های دیگه هم وجود دارند که جزو این سایت ها باشند ولی به نظر من فارسروید را بالای دانلود ها قرار بدید بد نیست

  11. از وردپرسی های معروف و البته تخصصی وردپرس هستن.
    با کمک این دو سایت و در کنار آنها میزبان فای عزیز میشه تمام مشکلات و سوالات وردپرسی را در این چند به پاسخ رسید.
    پایدار باشید

  12. وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتواست بسیار سئوپذیری خوبی داره و بسیار قابل توسعه است.
    اما طبیعتا راه اندازی یک سایت وردپرس خوب با قالب استاندارد نیازه به کمی دانش داره و از اون مهمتر بعداز راه اندازی سایت وردپرس نیاز به نگهداری داره که اگه این کار خوب انجام نشه همین مزیت ها نقطه ضعفش خواهند شد و میتونه منجر به مشکلاتی از قبیل هک شدن و دان شدن سایت بشه. برای همین نگهداری و پشتیبانی 360 درجه سایت وردپرسی بسیار اهمیت داره.
    ممنون از میزبان فای خوب بخاطر مقالات نابش

  13. سلام مرسی از مقاله خوبتون
    من واقعا باورم نمیشد این همه سایت با وردپرس باشن

    بهتره بیشتر راجب وردپرس و کار باهاش یاد بگیرم پس

  14. سیستم وردپرس عشقه عشق من سایت های زیبا و جالبی رو دیدم که بر پایه وردپرس هست قطعا میزبانفا یکی از این بهترین سایت هاست سایته من که بر پایه وردپرس هست که هاستینگش هم میزبانفای عزیز است

    1. سلام
      درسته که خیلی از سایت ها با وردپرس ساخته شدن
      ولی همه این ها افزونه های که برای وردپرس نوشته شدن
      که اگر نباشه وردپرس به هیچ دردی نمیخوره
      منظورم اینه یک برنامه نویس باید باشی تا اگر وردپرس هم مثل جوملا روزی از دور افتاد بتونی برای خودت افزونه بنویسی یا این که یک سیستم اختصاصی برای خودت بسازی و این همه وقت و زمان برای معتبر شدن سایت و به دست آوردن کاربر گذاشتی از دست نره

  15. با بقیه مواردی که دوستان فرمودت کاری ندارم شما قدیمی‌ترین وبلاگ فعال وبلاگستان فارسی یعنی ۱ پزشک رو به عنوان سایت پزشکی با مطالب پزشکی معرفی کردین؟؟؟؟ د آخه چرا

  16. آقا حالا که ملت برای سایتشون به این بهونه بک لینک جمع میکنن من هم سایت خودمو که اتفاقا با وردپرس راه‌اندازی کردم که انصافا هر وقت نگاش میکنم از زیبایش حال میکنم معرفی کنم؟

  17. مطلب خیلی خوبی بود استفاده کردیم.
    سایت های زیادی بود ک من تا الان هنوز باهاشون آشنا نشده بودم

  18. سلام
    سایت های وردپرسی خیلی زیاد هستند و خیلی هم موفق چون از لحاظ سئو برای گوگل هم چیز شناخته شده ای هستند به نظرم شما سایت های فروشگاهی رو هم معرفی میکردید خیلی خوب میشد

    1. سلام وقت بخیر سوگند عزیز؛
      چشم در بروزرسانی این مقاله سعی می کنیم چند سایت فروشگاهی برتر رو هم معرفی کنیم.

  19. سلام و وقت بخیر

    سایت من مصرف شدید منابع دارد ( طبق گفته هاستینگ ) تا یه ماه پیش فقط 4 گیگ اطلاعات داشت سرعت لود صفحه اول 4 ثانیه بود ولی حالا که چندتا محصول اد کردم ( 7.5 گیگ ) سرعت به بالای 12 ثانیه رسیده ، در صورت امکان سایت رو بررسی کنید و اعلام کنید چه مشکلی داره و برای رفع مشکل چی کار کنم و چه پلاگین یا هاستی بخرم ؟

    ممنون

  20. سلام من یک سایت موزیک درست کردم. میخام توی یک برگه لیست هنر مندان و همزمان کمی از زندگی نامه به همراه یک دکمه که روش نوشته شده مطالب بیشتر نمایش بدم اینکارو چجوری انجام بدم

    1. سلام روزبخیر؛
      برای این مورد باید از بخش برگه یا نوشته (با توجه به نیازتون- اگر پست هستش از نوشته استفاده بشه) کمک بگیرید.
      متن رو می نویسید و از قسمت نوار ابزار روی گزینه نمایش بیشتر کلیک کنید.
      آموزش کار با برگه ها در وردپرس
      آموزش قدم به قدم افزودن نوشته در وردپرس

  21. مرسی، خیلی از سایت هایی که فک نمیکردم وردپرسی هستند فهمیدم با وردپرس ساخته شده

    1. سلام و احترام؛
      پایدار باشید.
      سایت مورد نظرتون هم بر پایه ورپرس هست.

  22. وردپرس سرویس تکمیلی داره و سرعت کار رو برای کسب و کارهای مختلف خیلی بالامیبره.

  23. این مقاله رو دیدم و خوندم دلم نیومد کامنت بزارم. ظاهرا نامی از بخش مگ و بلاگ میزبانفا برده نشد که واقعا جای تبریک داره سایتی با این محتوای بروز و عالی. میشه گفت هرمقاله ای درباره طراحی سایت یا هرمشکل و ارور یا ترفندی سرچ کردم قطعا توی ۵ نتیجه بوده میزبانفا
    خودمم چند ماهه از سرویس هاش استفاده میکنم. تبریک میگم بهتون بابت این جایگاه عالی در وب فارسی و خسته نباشید

    1. سلام و احترام؛
      سپاس از ابراز محبت و عنایتتون به مجموعه…
      خوشحالیم که از محتوا رضایت داشتید.

  24. سلام دوست عزیز
    من دنبال یک قالب وان پیج میگردم تو ورد پرس میشه بهم معرفی کنید
    ممنون میشم واقعا لازم دارم

  25. سلام
    شرکتی برای ما سایت فروشگاهی به اسم قالب خودمون بالا اورد با ۱۱۸۰۰
    و حدودا ۹ ماه هر ماه ۶۰۰ تومن برای سئو گرفتن
    بدون ذره ایی بازخورد
    لطفا به هر سایتی برای طراحی سایتتون اعتماد نکنید

    1. سلام و احترام حنا عزیز؛
      ممنون که تجربیات ارزشمندتون رو با ما و سایر کاربران میزبان فایی به اشتراک میگذراید. دقیقه همینطوره. مقوله طراحی و بهینه سازی وبسایت موضوع مهمی هست و از اونجایی که بیس کار شما رو شکل میده باید به تیم های خبره و قدرتمند سپرده بشه چرا که اگر از ابتدا سایت به صورت اصولی طراحی نشه به مرور با گذشت زمان در طول کارتون مشکلات عدیده ای خواهید داشت.

  26. سایت ژاکت هم با وردپرس ساخته شده؟؟؟ یعنی همه امکانات سایت در حال حاضر با وردپرسه؟

    1. با سلام دوست عزیز
      خیر. سایت ژاکت به صورت اختصاصی برنامه نویسی شده است.
      موفق و پیروز باشید

  27. سلام وقت بخیر
    خیلی عجیبه که توی لیست بالا خالیه!
    بنظرم اضافه کنید بد نیست

  28. وب سایت های دیگه برند هستن با وردبرس هستن ولی در کل بهترین هارو معرفی کردین

  29. سلام
    مقاله مفید و قابل توجهی ارائه کردید . از زحمات شما سپاس گذاریم
    بی شک کسب و کارهای اینترنتی و سایت های معتبر در زمینه معرفی نیازهای جامعه بسیار مهم و کارآمد هستند در این برهه زمانی .

  30. سلام سایت بوم برگ هم که به تازگی راه اندازی شده بنظرم شایستگی حضور در این لیست رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *