اخبار شرکت

چگونه از گرانی های سال آینده در امان باشیم؟

❤️ دلهاتون بهاری ❤️
هر ساله در فروردین ماه بنا به دلایلی مثل مشکلات اقتصادی، افزایش قیمت تجهیزات سخت افزاری نسبت به سال قبل، تورم و… ناچار به افزایش قیمت های سرویس های میزبانی وب هستیم  و در خصوص این افزایش قیمت به کاربران خود اطلاع رسانی می کنیم. برای حمایت از کسب و کارها مطابق رسم هر ساله در جشنواره نوروزی کد تخفیف 17 درصدی ارائه شده است و شما کاربر قدیمی میزبان فا این امکان را دارید که سرویس خود را با قیمت های فعلی به علاوه 17 درصد تخفیف نوروزی تمدید کنید. این کد برای تمدید، خرید و پیش خرید تمامی سرویس های میزبان فا فعال است. در این ویدیو توضیحات تکمیلی در خصوص طرح تخفیف در تمدید بهاره میزبان فا ارائه شده است.

طرح تخفیف در تمدید تمامی سرویس های میزبان فا

کاربر گرامی شما می توانید تمامی سرویس های میزبان فا را با کد تخفیف 17 درصدی تمدید نمایید. این سرویس ها شامل موارد زیر هستند:

کد تخفیف را از کجا دریافت کنم؟

به دلیل محدودیت در تعداد کدهای تخفیف، کد تخفیف در تمدید هاست در پیج اینستاگرام میزبان فا قرار گرفت.

 آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند سرویس میزبانی خود را با قیمت فعلی و تخفیف 17 درصدی تمدید نمایند می توانند کد تخفیف مربوطه را از پیج اینستاگرام میزبان فا به آدرس @mizbanfa_net دریافت کنند. اگر پیج اینستاگرام ما را دنبال نمی کنید نگران نباشید، درخواست شما در کمتر از 6 ساعت پذیرفته خواهد شد.

دریافت کد تخفیف از پیج اینستاگرام میزبان فا

کد تخفیف در تمدید میزبان فا

1.7/5 - (6 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *