معرفی محصولاتمیزبان فا

تیم پشتیبانی vip سرور مجازی با خط تلفن اختصاصی و واحد ناک

میزبان فا سالهاست که در صنعت هاستینگ خدمت رسانی کرده و دو سرویس هاست وردپرس و هاست ووکامرس را برای اولین بار در ایران عرضه نمود. پس از آن با توجه به رشد روزافزون وبسایت ها و پا نهادن کسب و کارها به دنیای وب، نیاز به زیرساخت های قوی تر برای وبسایت های بسیار مهم و پربازدید بیش از پیش حس شد برهمین اساس میزبان فا پس از تحقیقات گسترده در خصوص تهیه سخت افزارهای روز دنیا اقدام نمود و توانست برای اولین بار در کشور سرورهای gen10 که آخرین نسل از سرورهای hp هستند را برای عرضه به کاربران تهیه نماید. در اقدام بعدی اولین سرور مجازی ایران بر پایه سرورهای نسل 10 hp عرضه شد. سرور مجازی ایران میزبان فا به نیازهای وبسایت های مهم و پربازدید پاسخ داده و با توجه به اهمیت و حساسیت سایت های میزبانی شده روی این سرور از تیم ویژه برای پشتیبانی این سرویس استفاده می شود و کاربران سرور مجازی می توانند از طریق تماس با خطوط vip ویژه با پشتیبانان در ارتباط باشند همچنین واحد کنترل کیفیت N.O.C میزبان فا برای نظارت بر عملکرد سرورها در نظر گرفته شده است.

برای ارائه خدمات هر چه بهتر به کاربران میزبان فا به خصوص کاربران سرور مجازی ابری تیم پشتیبانی اختصاصی در نظر گرفته شده است و کاربران این سرویس می توانند از طریق خطوط ویژه که برای پشتیبانی سرویس سرور مجازی مهیا شده با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند. این تنها یکی از ده ها ویژگی جذاب سرورهای ابری میزبان فا است. برای آشنایی بیشتر با این سرویس شگفت انگیز پیشنهاد می کنیم ویدیو 14 ویژگی سرورهای ابری میزبان فا را به صورت کامل مشاهده کنید.14 ویژگی سرور مجازی ابری میزبان فا

پشتیبانی vip از کاربران سرور مجازی ایران میزبان فا

در میزبان فا سعی شده تا پشتیبانان همچون یک مشاور گام به گام در کنار صاحبان وبسایت ها باشند. بر همین اساس کاربران از طریق خطوط ویژه و همچنین واتساپ می توانند به صورت VIP به صورت مستقیم در هر لحظه از شبانه روز با پشتیبانان سرور مجازی در ارتباط باشند. با توجه به اینکه وبسایت های بسیار مهم و پربازدید کشور و سایت های تراز اول روی این سرویس میزبانی می شوند و از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردارند ما شرایطی را فراهم آوردیه ایم که به صورت 24 ساعته در کنار شما عزیزان باشیم.

تیم پشتیبانی میزبان فا

واحد کنترل کیفیت NOC میزبان فا به صورت لحظه ای مانیتورینگ دقیقی بر عملکرد و وضعیت سررورها دارد تا از کوچک ترین اختلالات و قطعی ها جلوگری به عمل آورد.

تیم ناک میزبان فا

از جمله ویژگی های بسیار مهم و کلیدی سرور مجازی ابری میزبان فا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تماس با خط تلفن اختصاصی مخصوص کاربران سرور مجازی
  • امکان گفتگو با کارشناسان بخش مدیریت سرور
  • پشتیبانی به صورت ویژه و vip از طریق واتساپ و تلفن
  • مدیریت و نظارت بر وضعیت سایت های روی سرور مجازی
  • ارائه مشاوره در خصوص بهبود وضعیت سایت
  • ارائه پلن هایی برای افزایش سرعت سایت
  • و…
برای پشتیبانی از سرور مجازی ابری میزبان فا خط تلفن ویژه و همچنین تیم پشتیبانی اختصاصی در نظر گرفته شده است.

سرور مجازی ایران میزبان فا

5/5 - (1 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *