اخبار شرکتمیزبان فا

اگه ناراحتی قلبی دارید این ویدیو رو نبینید

همانند سال های گذشته در مجموعه میزبان فا نیز جشنواره بهاره تخفیفی در خرید و تمدید هاست پابرجا بوده است. به لطف خدای متعال و استقبال شما کاربران عزیز میزبان فا توانستیم طرح تخفیف نوروز را به ظرفیت انبوه خود برسانیم. در حالت کلی در میزبان فا 3 نوع طرح تخفیف نوروزی برای شما فراهم کرده ایم پس اگر ناراحتی قلبی دارید این ویدیو رو نبینید

1- تا 70% تخفیف برای خرید سرویس ها

با استفاده از این طرح تخفیفی این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید تا 70% درصد تخفیف در خرید توانید تخفیف فوق العاده هر سرویس جدیدی که خریداری می کنید، استفاده نمایید. برای این منظور می توانید مقاله ۷۰ درصد تخفیف مرگبار را مطالعه کنید. در ویدیوی مربوطه به صورت کامل توضیح داده شده که چطور تخفیف 29 درصدی را تا 70 درصد ارتقاء دهید.

تخفیف نوروزی میزبان فا

2- تا 70% تخفیف برای تمدید سرویس های فعال

شما می توانید از این طرح تخفیفی برای تمدید سرویس های خود استفاده کرده و سرویس خود را حتی پیش از موعد و با قیمتی بسیار پایین تر تمدید کنید. برای این منظور تنها کافیست کد تخفیف بهاره میزبان را از حساب اینستاگرام مجموعه دریافت نموده و روی صورتحساب خود اعمال نمایید.

3- تا 70% تخفیف برای پیش خرید سرویس ها

این امکان برای شما فراهم شده است تا از این تخفیف بی نظیر برای پیش خرید سرویس مورد نظر خود نیز استفاده کنید و هر زمان که دوست داشتید در سال آتی یا سال های آینده هاست خود را فعال می کنید. در ویدیوهای پیشین نحوه پیش خرید هاست میزبان فا و فعالسازی آن در آینده را مورد بررسی قرار دادیم.

آموزش نحوه پیش خرید هاست میزبان فا

نکته بسیار مهم ظرفیت این تخفیف ها است. ما تا 5000 تا هاست جدید برای این دوره تدارک دیده ایم اما با توجه روند استقبالی شما مشتریان عزیز به زودی به پایان می رسد. پس سعی کنید هر چه سریع تر از این تخفیف فوق العاده استفاده کنید.

پیش خرید هاست میزبان فا

5/5 - (1 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *