ثبت دامنه ملی و بین المللی در میزبان فا – خرید و ثبت دامنه ir و com

ثبت آنی انواع دامنه های ملی و بین المللی در میزبان فا با کنترل پنل اختصاصی. مرجع ثبت دامنه های ir و com در ایران

ثبت دامنه ملی و بین المللی

دامنه چیست و چرا باید دامنه ثبت کنیم؟

تصور کنید تصمیم دارد یک ویلای بسیار زیبا با تمام امکانات در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا بسازید، یکی از مهم ترین مواردی که باعث برتری ویلای شما نسبت به سایر ویلا ها می شود ساخت ویلا در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا می باشد، که بتوان به آسانی نیز از طریق راه های مختلف به آن دسترسی داشت، بدین ترتیب آدرس ویلای شما همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، حالا اگر تصمیم داشته باشید در اینترنت نیز یک وب سایت بسیار زیبا و حرفه ای و با تمام امکانات راه اندازی کنید می بایست وب سایت خود را در یک آدرس رند و قابل دسترس پیاده سازی کنید، به آدرس وب سایت ها در اینترنت دامنه می گویند، نام دامنه مناسب یکی از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت خوب محسوب می گردد، نام دامنه باید خوانا و ساده و منحصر به فرد باشد و تا بتوان به راحتی آن را به خاطر سپرد، تا در مرتبه های بعدی کاربر بتواند از طریق وارد کردن آدرس دامنه در مرورگر وارد وب سایت شما شود، به طور ساده و مختصر به آدرسی که بعد از www. قرار می گیرد دامنه می گویند، یکی از ویژگی های نام دامنه منحصر به فرد بودن آن است به طوری که هر وب سایت فقط می تواند یک آدرس دامنه داشته باشد، نام دامنه در حقیقت آدرس وب سایت ها را از یک دیگر متمایز می کند، هر آدرس دامنه فقط نمایش دهنده یک وب سایت است، در صورتی که شما هم تصمیم دارید یک وب سایت راه اندازی نمایید اولین قدم جهت راه اندازی وب سایت ثبت دامنه مناسب است و دومین قدم نیز خرید هاست مناسب برای پیاده سازی نرم افزار راه اندازی وب سایت است. به طور مختصر می توان گفت که به آدرس هر وب سایت در اینترنت، نام دامنه می گویند.

دامنه مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب نام دامنه مناسب می تواند یک عامل بسیار موثر در پیشرفت یک کسب و کار اینترنتی از بعد برندینگ و جذب ترافیک باشد، بنابراین اگر در ابتدای راه هستید و به تازگی تصمیم گرفته اید یک وب سایت راه اندازی کنید، توصیه ما به شما این است که از هم اکنون تمام استاندارد های انتخاب و ثبت دامنه مناسب را رعایت کنید، اگر می خواهید بهترین نام دامنه را برای وب سایت خود ثبت کنید پس حتما این ۱۰ معیار را در انتخاب نام دامنه رعایت کنید:

  • نام دامنه شما باید کوتاه و کمتر از ۱۲ حرف باشد تا بتوان آن را به راحتی به خاطر سپرد.

  • نام دامنه خود را طوری انتخاب کنید که قابل به خاطر سپاری باشد.

  • سعی کنید که اصلا از کارکتر های دش و اعداد در نام دامنه خود استفاده نکنید.

  • از کلمات کلیدی کسب و کار خود در نام دامنه استفاده کنید تا هم باعث بهبود سئو وب سایت شما شود و هم نام دامنه شما تعیین کننده موضوع کسب و کار شما باشد.

  • از پسوند های رایج در ثبت دامنه استفاده کنید، پسوند های بسیار زیادی وجود دارد اما بهتر است که از پسوند های com. و ir. جهت ثبت دامنه استفاده کنید.

  • آدرس دامنه شما باید منحصر به فرد باشد و به هیچ عنوان شبیه رقیبان شما نباشد.

  • سعی کنید نام دامنه شما مرتبط با زمینه فعالیت وب سایت شما باشد.

  • دامنه ای را انتخاب کنید که فقط به یک شکل قابل نوشتن باشد.

  • دامنه ir. سایتتان را در همان ابتدای کار ثبت کنید.

شناسه ایرنیک چیست ؟ + آموزش ساخت شناسه ایرنیک

ایرنیک مرکز اصلی ثبت دامنه های ملّی آی آر (نقطه آی آر) در ایران است که زیر نظر پژوهشگاه دانش های بنیادین یا همان مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات تهران فعالیت می کند، به دلیل این که تمام دامنه های ir. زیر نظر سازمان ایرنیک یا همان nic.ir ثبت می شود، بنابراین هرکس که تصمیم داشته باشد یک دامنه ir. برای خودش به ثبت برساند در ابتدا میبایست در وب سایت شرکت ایرنیک ثبت نام کند و شناسه ایرنیک خود را دریافت کند، پس از دریافت شناسه ایرنیک شما قادر هستید با مراجعه به هرکدام از نمایندگان ثبت دامنه آی آر (مانند میزبان فا) توسط شناسه ایرنیک برای خود دامنه های ملّی به ثبت برسانید، در حقیقت شما قادر هستید دامنه ir. خود را به مالکیت شناسه ایرنیک خود به ثبت برسانید و تمام افرادی که تصمیم دارند دامنه ir. داشته باشند در ابتدا میبایست شناسه ایرنیک خود را از وب سایت nic.ir دریافت کنند، و پس از این که از طریق میزبان فا برای شناسه ایرنیک خود دامنه ir. به ثبت رساندین از آن به بعد قادر هستید از طریق سایت nic.ir وارد ناحیه کاربری خود شوید و مدیریت دامنه خود را از طریق پنل ایرنیک انجام دهید. توجه داشته باشید که وظیفه میزبان فا و سایر شرکت های هاستینگ این است که دامنه های آی آر را به مالکیت شناسه ایرنیک کاربران به ثبت برسانند. در صورتی که هنوز شناسه ایرنیک خود را دریافت نکرده اید و تصمیم دارید یک دامنه ir. ثبت کنید اصلا نگران نباشد، ما آموزش های ویدیویی ثبت شناسه در ایرنیک را برای شما آماده کرده ایم.

خرید دامنه میزبان فا

آموزش ثبت دامنه در میزبان فا

اگر هم اکنون تصمیم گرفته اید از سرویس های ثبت دامنه در میزبان فا استفاده کنید و این اولین مرتبه است که تصمیم دارید برای خود دامنه به ثبت برسانید پس بهتر است که از راهنما های تصویری که ما برای شما حاضر نموده ایم استفاده کنید، برای ثبت دامنه های بین المللی مانند: com. و net. و org. لازم نیست شناسه ایرنیک داشته باشید، برای ثبت این نوع دامنه ها بر روی دکمه ثبت دامنه در انتهای این صفحه کلیک کنید و مراحل انتخاب دامنه، ثبت نام در میزبان فا و پرداخت هزینه ثبت دامنه را طی کنید و حتما توجه داشته باشید که در مرحله ثبت نام در میزبان فا مشخصات کاربری خود را به صورت انگلیسی وارد کنید تا پس از ثبت دامنه بین المللی مشخصات هویز دامنه شما به صورت انگلیسی و منظم ثبت شود، اگر تصمیم به ثبت دامنه ملّی یعنی ir. یا co.ir. و net.ir. و ac.ir. و … دارید در ابتدا از طریق آموزش بالا برای خود یک شناسه ایرنیک بسازید و آن را فعال کنید، سپس بر روی دکمه ثبت دامنه در انتهای این صفحه کلیک کنید و هنگام مراحل ثبت دامنه، شناسه ایرنیک خود را وارد کنید تا دامنه به مالکیت شناسه ایرنیک شما ثبت شود.

مزایای ثبت دامنه در میزبان فا

  • ثبت دامنه به نام و مالکیت کامل صاحب اصلی دامنه

  • امکان تغییر مالکیت دامنه در هر زمان توسط مشتری

  • امکان انتقال دامنه در هر زمان به سایر کاربران میزبان فا

  • ارائه نام کاربری و رمزعبور به مشتری جهت مدیریت دامنه

  • ارائه کنترل پنل آنلاین پیشرفته و جهت مدیریت کامل دامنه

  • امکان تغییر مشخصات هویز دامنه در هر زمان توسط کاربر

  • امکان انتقال دامنه ثبت شده در میزبان فا به سایر شرکت ها

  • رزرو و ثبت آنی دامنه تا چند ثانیه پس از خرید به صورت اتوماتیک

  • ثبت دامنه توسط ریجسترار های معتبر دنیا به صورت ٢٤ ساعته و منظم

  • امکان تغییر DNS های دامنه، در هر زمان تنها با چند کلیک از طریق پنل کاربر

  • امکان قفل یا آزاد نمودن دامنه در هر زمان توسط کاربر تنها با چند کلیک

  • امکان فعالسازی قابلیت تمدید اتوماتیک دامنه توسط پنل کاربری

  • ارسال ایمیل و sms یادآوری جهت تمدید دامنه در زمان انقضا

  • پشتیبانی 24 ساعته از طریق تیکت و ایمیل بر روی سرویس های دامنه

دامنه قیمت جدید انتقال تمدید
.com 704,000 تومان
۱ سال
714,000 تومان
۱ سال
704,000 تومان
۱ سال
.ir 50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
.net 754.000 تومان
۱ سال
764.000 تومان
۱ سال
754.000 تومان
۱ سال
.org 754.000 تومان
۱ سال
764.000 تومان
۱ سال
754.000 تومان
۱ سال
.co 1.830.000 تومان
۱ سال
1.840.000 تومان
۱ سال
1.830.000 تومان
۱ سال
.info 1.393.000 تومان
۱ سال
1.403.000 تومان
۱ سال
1.393.000 تومان
۱ سال
.sch.ir 50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
.co.ir 50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
.ac.ir 50000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
.id.ir 50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
.net.ir 50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال
50.000 تومان
۱ سال