آموزش های سی پنلآموزش های وردپرس

آموزش راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست سی پنل

بعد از خرید هاست و دامنه نیازمند نصب cms دلخواه مثل وردپرس روی سرویس خود هستید. در این مقاله به آموزش راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست سی پنل می پردازیم که با استفاده از اون قادر خواهید بود تا به راحتی قالبی که به صورت نصب بسته آسان در وردپرس طراحی شده را دقیقا مشابه دمو روی سایت خودتون نصب کرده و از اون استفاده کنید. مراحل نصب بسته آسان وردپرس روی cpanel بسار ساده است در پایان این آموزش قادر خواهید بود قالب های دلخواه خود را روی وردپرس نصب کنید.

 قبل از اینکه به آموزش بپردازم لازمه تا توضیحاتی را در رابطه با قالب هایی با بسته نصبی ارائه کنم. همونطور که میدونید بعد از انتخاب قالب مناسب برای کسب و کار و سایت شما مهمترین بخشی که زمان زیادی رو هم از شما خواهد گرفت اینه که شما بیایید و کلی وقت برای تنظیمات قالب و چیدمان ظاهر اون بپردازید. البته در قالب های رایگان و ساده اینطور نیست، اما قالب های تجاری که با استفاده از صفحه سازها ساخته میشن شما روزها باید وقت بزارید تا چیزی که مدنظر شماست رو از قالب بیرون بکشید و دقیقا بخواهید تا قالب خریداری شده را مشابه دمو و پیشنمایش قالب طراحی کنید. اینجاست که یک ابزار کاربردی و پرطرفدار به وجود اومد و با استفاده از اون قابلیتی فراهم شد تا کسانی که قصد فروش قالب دارند بعد از طراحی یک بسته نصب از پیش نمایش سایت بسازند و با کلیه تنظیمات و افزونه هایی که روی اون سایت هست بعد از اینکه یک خروجی ازش تهیه شد به راحتی بتونید تا در کمترین زمان ممکن و در عرض چند دقیقه عینا کلیه اطلاعات رو روی دامنه جدیدی بالا بیارید و اون چیزی نبود جز بسته نصب آسان وردپرس که دیگه کمتر فروشنده ای از اون برای فروش قالب های طراحی شده خودش پیدا میشه که استفاده نکرده باشه.

در این مقاله آموزشی تصمیم داریم موضوعات زیر را مورد بحث و بررسی قرار دهیم:

بسته نصبی وردپرس چیست؟

منظور از بسته نصبی اینه که شما بیایید و در کمتر از 5 دقیقه عینا چیدمانی که برای یک قالب ساخته شده و پیاده سازی شده رو به همراه کلیه افزونه ها و سایر تنظیمات که روی سایت مورد نظر فعال هستش رو بیایید و روی دامنه و هاست خودتون بالا بیارید و دیگه نیازی نباشه تا روزها زمان بزارین تا برای صفحات اصلی، مطالب، آرشیو، برگه‌ها و… بیایید و یکی یکی چیدمانی که مدنظرتون هست رو طراحی و پیاده سازی کنید. با استفاده از بسته نصبی وردپرس کلیه تنظیمات موجود در سایت، قالب و افزونه ها مثل فارسی سازی و راست‌چین کردن قالب، درون ریزی برگه ها و… به صورت یک پکیج و در قالب یک فایل zip. تهیه میشه که بعد از اون میتونید تا با نصب این پکیج و وارد کردن اطلاعات دیتابیس سایت در اون سایت خودتون را مشابه دمو و پیشنمایش عینا با کلیه تنظیمات ران کرده و بالا آورید. عملکرد این پکیج به این شکل هستش که درواقع شما یک نسخه از قالب و تنظیمات اون به همراه اسکریپت وردپرس را در حالت خام دریافت میکنید و بعد با طی مراحل کوتاهی میتونید تا با نصب اون عینا مشابه دمو سایتی که از اون در همین پکیج خروجی گرفته شده را در دامنه و هاست خودتون نمایش دهید.

برای ساخت بسته نصب آسان در وردپرس از افزونه ای به نام duplicator استفاده میکنند که بعد از نهایی شدن طراحی و چیدمان قالب و تنظیمات سایت کافیه تا مراحل ساخت بسته نصب وردپرس طی شده و در انتها دو فایل در خروجی برای دانلود تهیه خواهد شد، یکی از این فایل ها شامل تمامی فایل های مربوط به سایت که عبارت است از پوشه افزونه ها، فایل های وردپرس، فایل های اپلود شده و… به همراه پایگاه داده وردپرس و دومین فایل هم شامل فایلی با نام installer.php هستش که برای نصب و راه اندازی بسته نصبی وردپرس از اون استفاده میشه و تنظیمات و دیتابیس از طریق همین فایل کانفیگ شده و در انتها میتونید تا این فایل را از هاست خودتون حذف کنید.

آموزش راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست سی پنل

قبل از هرکاری ابتدا لازمه تا وارد هاست خودتون شده و فایل بسته نصبی را در file manager هاست خودتون آپلود کنید. بنابراین به صفحه ورود در هاست سی پنل مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر روی File Manager کلیک کنید و بعد از اینکه وارد لینک مقصد شدید به مسیر public_html وارد شوید. در فایل های بسته نصب آسان اگر شما سایتتون رو از قبل دارید و وردپرس را راه اندازی کردید باید بدونید که با نصب بسته آسان کلیه داده های شما از بین خواهند رفت چرا که وردپرس به صورت مجزا نصب خواهد شد. بنابراین هر پوشه و فایل غیرمرتبط با سایت رو از مسیر public_html حذف کنید.

آپلود در سی پنل

حالا بعد از اینکه وارد فایل منیجر هاست سی پنل شدید روی دکمه Upload کلیک کرده و در صفحه باز شده فایل بسته نصبی وردپرس را که با فرمت zip. هستش و از فروشگاه های قالب سایت خریداری کردید انتخاب کنید تا آپلود بشه، بسته به حجم پکیج این کار ممکنه تا مدت زمانی طول بکشه بنابراین تا انتهای آپلود شدن فایل منتظر بمونید، بعد از اینکه فایل شما آپلود شد مشابه تصویر زیر فایل بسته نصبی در هاست اضافه خواهد شد، حالا باید اونو از حالت فشرده خارج کنیم. بنابراین برای خروج فایل از حالت فشرده روی فایل مورد نظر راست کلیک کرده و دکمه Extract رو انتخاب کنید.

اکسترکت فایل در سی پنل

بعد از کلیک روی گزینه Extract پنجره زیر به شما نمایش داده میشه که از شما میخواد تا مسیری که قصد دارید تا فایل ها بعد از اینکه از خروج از حالت فشرده در اون قرار بگیرند رو انتخاب کنید، بنابراین از اونجایی که ما قصد داریم تا در دامنه اصلی سایت بسته نصبی وردپرس رو راه اندازی کنیم public_html رو دست نخورده باقی بگذارید و روی دکمه Extract Files کلیک کنید.

اکسترکت فایل در سی پنل

بعد از کلیک روی دکمه منتظر بمونید تا عملیات خارج کردن فایل فشرده از حالت zip. به انتها برسه، حالا که فایل ها با موفقیت خارج شدند خواهید دید که دو تا فایل که یکی از اونها با نام installer.php و فایل دیگه هم عنوان دلخواهی مثل قالب میتونه باشه که با فرمت zip. هستش و شامل فایل های وردپرس میشه از این فایل پکیج اصلی استخراج میشه، حالا فایل اولی که اونو از حالت فشرده خارج کردید رو میتونید حذف کنید یا به پوشه دیگه ای منتقل کنید تا باعث سردرگمی شما در هنگام راه‌اندازی بسته نصبی در هاست سی پنل نباشد.

حالا در مرحله بعد آدرس دامنه خودتون رو وارد کرده و در انتهای اون آدرس installer.php را وارد کنید تا به مرحله راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست سی پنل وارد شوید. به عنوان نمونه آدرس شما میبایست به شکل mizbanfa.net/installer.php باشه، حالا همونطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید در صفحه مورد نظر اطلاعات و نیازمندیهایی که برای نصب بسته آسان وردپرس لازمه به شما نمایش داده خواهد شد که اگر برخی از اونها بر روی هاست شما فعال نباشه به صورت قرمز رنگ به شما نمایش داده میشه اما اگر همه چی درست و دقیق بود با رنگ سبز رنگ قابل مشاهده خواهد بود.

روی بخش Options کلیک کنید تا گزینه های مربوط به تنظیمات به شما نشون داده بشه و مانند نمونه از قسمت Extraction اون را در حالت php ZipArchive قرار بدهید.

گاها به دلیل محدودیت هایی که ممکنه روی هاست شما وجود داشته باشه این امکان وجود داره که در حالت اتوماتیک خود اسکریپت قادر نباشه تا فایل های وردپرس را از حالت زیپ خارج کند در چنین شرایطی از بخش Options کلیک کنید حالت دستی یعنی Manual Archive Extraction را انتخاب کنید.

استخراج فایل ها از حالت فشرده در سی پنل خارج کردن فایل ها از حالت فشرده در دایرکت ادمین

🟢🔵 پس از اکسترکت بسته نصبی، فایل های وردپرس و پایگاه داده SQL سایت مشاهده می شوند. در این مرحله هم میتونید فایل زیپ رو حذف کرده و یا به پوشه دیگه منتقل کنید تا باعث سردرگمی نشود.

حالا که فایل ها از حالت فشرده خارج شدند مجددا به صفحه installer.php مراجعه کنید. تیک گزینه I have read and accept all terms & notices (required to continue) را فعال کنید تا دکمه Next فعال شده و قوانین مربوط به راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست سی پنل رو هم تایید کرده باشید. حالا روی دکمه Next کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی بشین. همونطور که مشاهده می‌کنید در این مرحله از شما میخواهد تا اطلاعات مربوط به دیتابیس سایت رو وارد کنید.

لازمه تا یک دیتابیس جدید در هاست سی پنل بسازید و اطلاعات اون را وارد کنید.

ساخت دیتابیس جدید در هاست سی پنل

پس به صفحه اصلی کنترل پنل سی پنل در هاست مراجعه کرده و سپس مشابه تصویر زیر روی دکمه MySQL database wizard کلیک کنید تا وارد مرحله ساخت دیتابیس در هاست سی پنل شوید.

ساخت دیتابیس در سی پنل

در این بخش وارد مرحله تعیین نام کاربری پایگاه داده وردپرس و رمز پایگاه داده وردپرس شده و در نهایت دیتابیس خودتون رو بسازید. در این خصوص راهنمای گام به گام ساخت دیتابیس در سی پنل برای شما آماده شده است که مطابق ان قادر به ساخت یک پایگاه داده جهت اتصال به وردپرس هستید.

نحوه ساخت دیتابیس در سی پنل

حالا که دیتابیس شما ساخته شد به صفحه installer.php در دامنه سایت مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات دیتابیس ادامه مراحل راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس رو پیش برین.

ادامه مراحل راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس

حالا که وارد صفحه مورد نظر شدید همینطور که در سربرگ Basic قرار دارید ابتدا از قسمت Action گزینه connect and remove all data را انتخاب کنید و سپس اطلاعات دیتابیس رو مشابه تصویر و توضحات ارائه شده در زیر وارد کنید.

  • Host: در این فیلد گزینه localhost به صورت پیشفرض قرار داره و لازم نیست تا هیچ گونه تغییری در اون اعمال کنید، همونطور که میبینید فیلد دیگه ای با نام port هم در مقابل اون قرار داره که اونم به صورت خودکار بر اساس سرور شما شناسایی خواهد شد، بنابراین به این گزینه کاری نداریم و هیچ تغییری در اونها نباید اعمال کنیم.
  • Database: در این بخش باید نام پایگاه داده خودتون رو که در هاست سی پنل ساختید وارد کنید، در اینجا ما نام پایگاه داده‌مون رو pnubahir_mizbanfa انتخاب کردیم، شما هم هر نامی که برای پایگاه داده و دیتابیس وردپرس خودتون انتخاب کردید در این فیلد وارده کنید.
  • User: در این بخش هم باید نام کاربر پایگاه داده وردپرس خودتون را وارد کنید. در اینجا هم من نام pnubahir_mizbanf انتخاب کردم، شما هم هر نامی که برای نام کاربری پایگاه داده و دیتابیس وردپرس خودتون انتخاب کردید در این فیلد وارده کنید.
  • Password: در این فیلد نیز رمزی که برای پایگاه داده وردپرس خودتون انتخاب کردید رو در اینجا وارد کنید. برای رمز پایگاه داده هم تکرار میکنم که سعی کنید موقع ساخت دیتابیس از یک رمز خیلی خیلی قوی استفاده کنید که به راحتی قابل حدس زدن هم نباشد.

حالا که اطلاعات دیتابیس را وارد کردید به پایین صفحه اسکرول کنید و روی دکمه Test Database کلیک کنید تا اطلاعات دیتابیس بررسی شده و پیغام Success رو برای اطلاعات دیتابیس، هاست، ورژن مورد نیاز سرور و… رو مشاهده کنید. اگر در این مرحله با خطا مواجه شدید باید بررسی کنید و ببینید که در کدوم بخش خطا رو ثبت کرده و اونو رفع کنید. حالا که همه چی صحیح و درست هست روی دکمه Next که در انتهای صفحه قرار داره کلیک کنید، با کلیک روی این دکمه پنجره‌ای مشابه تصویر زیر براتون باز میشه که به عنوان یک تاییدیه در هنگام نصب بسته آسان وردپرس به شما نمایش داده میشه و اگر همه چی رو درست وارد کردید روی دکمه ok کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

بعد از کلیک روی دکمه ok منتظر بمونید تا داده های شما پردازش شده و موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس پردازش شوند تا در مرحله بعد اقدام به ساخت یوزر ادمین در سایت وردپرس خودتون کنید. بعد از اینکه وارد مرحله بعد شدید ابتدا روی Options کلیک کنید تا تنظیمات اون به شما نمایش داده بشن و بعدش در قسمت New Admin Account که مشاهده میکنید مطابق توضیحات زیر عمل کنید و اطلاعات خودتونو برای ساخت و راه اندازی وردپرس انتخاب کنید:

  • در فیلد Username نام کاربری
  • در فیلد Password رمز مورد نظر

در نهایت روی دکمه Next که در انتهای صفحه قرار داره کلیک کنید.

حالا جزییات نصب بسته آسان وردپرس به شما نمایش داده میشه و همونطور که مشاهده میکنید هیچ خطایی در اون وجود نداره و همگی موارد به رنگ سبز هستند، حالا کافیه روی دکمه Admin Login کلیک و نتیجه کار رو مشاهده کنید.

بعد از اینکه با موفقیت کار نصب و راه‌اندازی بسته نسبی قالب وردپرس به پایان رسید وارد فایل منیجر هاست شده و فایل installer.php و فایل zip مربوط به فایل های وردپرس رو پاک کنید، چون اگر این فایل ها باقی مونده باشن و کسی به آدرس نصب مراجعه کنه میتونه تا باعث ایجاد خرابکاری در سایت شما شده و براتون مشکل آفرین باشد.

در دفعات بعدی با مراجعه به آدرس yoursite.com/wp-admin و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور قادر به لاگین به وردپرس خواهید بود. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید از راهنمای زیر کمک بگیرید.

نحوه ورود به مدیریت وردپرس تغییر رمز عبور وردپرس از طریق دیتابیس

در این آموزش ما یاد گرفتیم که بسته نصب آسان وردپرس این امکان رو به شما خواهد داد تا بدون نیاز به صرف مدت زمان خیلی زیاد برای تغییر چیدمان و ظاهر قالب در کوتاهترین زمان ممکن بیایید و قالبی که خریداری کردید رو دقیقا مشابه پیش نمایش دمو در سایت خودتون نصب کنید و کلیه تنظیمات روی اون رو هم شخصی سازی کنید و همچنین به بررسی اینکه چطور نسبت به راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست سی پنل بپردازیم و در نهایت تونستیم تا خطاهای رایج که هنگام نصب بسته آسان در وردپرس میتونه رخ بده را بررسی کرده و برای رفع اونها اقدام کنیم.

آموزش رایگان سی پنل

امیدوارم که این مقاله هم مورد پسند شما واقع شده باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی نسبت به نصب و راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست سی پنل اقدام کنید. اگر هنگام نصب بسته نصب آسان در وردپرس مشکلی برای شما پیش اومد و یا سوالی در رابطه با این آموزش داشتید میتونید از بخش دیدگاه ها مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان وردپرسی باشم.
4.3/5 - (31 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۳۲ دیدگاه ها

  1. سلام من بسته رو داخل روت سایت_public_html نصب نکردم چون میخاستم واسه ادان دامین (که یک فولدر جدا هست)اضافه شه بسته
    وقتیinstaller.php رو میزنم دانلودش میکنه و صفحه مورد نظر برای ادامه کارو نمیاره ؟ راه حل چیه؟

    1. سلام کامران جان
      اصولا نباید همچین چیزی رخ بده، آیا از برنامه‌های مدیریت دانلود استفاده می‌کنید؟ یا extention های مرورگر برای دانلود فایل؟ اگر همچین مواردی هست غیرفعال کنید و مجددا بررسی کنید.
      اگر مشکل رفع نشد با مرورگر دیگه همین کارو انجام بدین، پاک کردن کش و کوکی مرورگر هم میتونه مشکلتون را برطرف کنه.
      این راه‌ها را تست کنید تا اگر جواب نداد راهکار دیگه براش پیدا کنیم.
      موفق باشید??

    2. احتمالا فراخوانی رو اشتباه انجام دادی باید دامین جدید و اسنستالر رو فراخوانی میکردی
      examle.com/installer.php

      salam.example.com/installer.php

  2. سلام از پاسخ سریعتون واقعا ممنونم فک نمیکردم اینقدر سریع جواب بدید
    فرمایش شمارو انجام دادم
    متاسفانه نشد
    اما کلا ادان دامین رو پاک کردم و دوباره اضافه کردم تمام مراحل رو این دفعه انجام شد، اشکال دفعه پیش شاید برای این بود که یک بار وردپرس خام رو که روش بود پاک کردم و بعد بسته نصبی رو اضافه کردم
    مجدداسپاس از شما و این سایت عالی

  3. با سلام و احترام
    من طبق مراحل گفته شده شما در مقاله بسته نصبی betheme را انجام دادم.
    ولی در پایان که آدرس سایت را جست وجو کردم یا از داخل پنل وردپرس سایت را باز کردم، همچنان سایت سابق باز شد بدون هیچ تغییری.
    من فایل public_html را هم کامل خالی کردم و بعد فایل زیپ betheme را آپلود کردم.
    لطفا در صورت امکان کمک کنید .

  4. سلام من وقتی در مراحل اخر میخوام نام دیتابیس و کاربر و رمز وارد کنم اینو میده

    Host: Fail
    Database: Fail
    Version: no connection
    Compatibility: This Server: [no connection] — Package Server: [5.6.39]
    NOTICE: The current version detected was released prior to MySQL 5.5.3 which had a release date of April 8th 2010. WordPress 4.2 included support for utf8mb4 which is only supported in MySQL server 5.5.3+. It is highly recommended to upgrade your version of MySQL server on this server to be more compatible with recent releases of WordPress and avoid issues with install errors.
    NOTICE: In order to avoid database incompatibility issues make sure the database versions between the build and installer servers are as close as possible. If the package was created on a newer database version than where it is being installed then you might run into issues.

    It is best to make sure the server where the installer is running has the same or higher version number than where it was built. If the major and minor version are the same or close for example [5.7 to 5.6], then the migration should work without issues. A version pair of [5.7 to 5.1] is more likely to cause issues unless you have a very simple setup. If the versions are too far apart work with your hosting provider to upgrade the MySQL engine on this server.

    MariaDB: If see a version of 10.N.N then the database distribution is a MariaDB flavor of MySQL. While the distributions are very close there are some subtle differences. Some operating systems will report the version such as “5.5.5-10.1.21-MariaDB” showing the correlation of both. Please visit the online MariaDB versus MySQL – Compatibility page for more details.

    Please note these messages are simply notices. It is highly recommended that you continue with the install process and closely monitor the installer-log.txt file along with the install report found on step 3 of the installer. Be sure to look for any notices/warnings/errors in these locations to validate the install process did not detect any errors. If any issues are found please visit the FAQ pages and see the question What if I get database errors or general warnings on the install report?.

    1. سلام و وقت بخیر، همونطور که در متن توضیح داده شده مشکل شما از MYSQL هاست هست. با میزبان وبسایت خودتون در ارتباط باشید.

  5. سلام خسته نباشید من تمام مراحل رو درست انجام میدم اما در صفحه extracting archive files گیر میکنه یعنی الان یک سایعته که داره اسکترکت میکنه
    میشه راهنمایی کنید
    با تشکر

    1. سلام آرش جان، فایل‌ها رو دستی اکسترکت کنید مشکلتون برطرف میشه. اسکریپت قادر به اکسترکت کردن فایل زیپ نیست، دستی که انجام بدین میتونید از این مرحله بگذرید.

  6. سلام
    بزرگوار من دقیقا همین مراحل رو پیش میرم با این که یه کمی خود مراحل تفاوت داره
    ولی در بعد از مدتی از نصب پیام زیر میاد
    Please try again an issue has occurred.

    server code: 500
    status: Internal Server Error
    response:
    Request Timeout
    This request takes too long to process, it is timed out by the server. If it should not be timed out, please contact administrator of this web site to increase ‘Connection Timeout’.

    تیکت هم زدم ولی گفتن دوباره همین مراحل رو برید که 7-8 باری امتحان کردم متاسفانه باز هم همین مشکل است

    1. سلام الیاس جان، این خطا میتونه به دو دلیل باشه:
      1. هاست شما ضعیف هست و نمیتونه تو مدت زمانی که برای اجرای php در نظر گرفته شده کار نصب و راه اندازی رو انجام بده.
      2. بسته نصبی قالب که دریافت کردید مشکل داره.
      برای اطمینان تیکت بزنید به هاستینگتون و بخواین که مدت زمان time out شدن رو افزایش بدن، اگه برطرف نشد مشکل از بسته نصبی هست.

      1. درسته من الان یه بسته نصبی دیگه گرفتم و آپلود کردم دقیقا با آموزش شما کارد و عالی بود
        مشکل از هاست و هم بسته نصبی است
        بسته نصبی قبلی ام بالای 120 مگ است و این جدید ک نصب کردم 28 مگ این خیلی راحت نصب شد
        چشم تیکت میزنم که مدت زمان time out رو افزایش بدن
        علی بود تشکر از شما و سرعت پاسخگویی عالی تون

  7. باسلام و احترام
    ممنونم بابت اموزش خوبتون
    بنده در حال نصب در مرحله دوم بد از وارد کردن اطلاعات دیتابیس این ارور را به من میده
    مشکل چیست وباید چیکار کنم؟؟

    Step 2 of 4: Install Database

    Please try again an issue has occurred.
    Server Code: 504
    Status: Gateway Timeout
    Response:

    Gateway Timeout
    Additional Troubleshooting Tips:
    – Check the installer-log.txt file for warnings or errors.
    – Check the web server and PHP error logs.
    – For timeout issues visit the Timeout FAQ Section

  8. درود بر شما. من میخام در هاست رایگان اینکار رو انجام بدم. ولی متاسفانه هاست رایگان امکان آپلود فایل بیشتر از حجم 10 مگابایت نداره.
    و اصلا نمیشه فایل زیپ با حجم بیشتر اپلود کرد داخلش. به شپتیبانی که گفتم گفتن میشه بسته نصبی نصب کرد اما قلق داره! میشه راهنمایی کنید چیکار کنم من؟
    چه راهی هست برای فشرده کردن زیاد یا نصب بسته تو این هاستا ؟ راهکاری داره؟

  9. سلام جناب صادقی… وقت به خیر!
    هاستم رو ریست کردم و شروع به نصب بسته آسان کردم —– اما تو مرجله 4 با پیام 403 Forbidden مواجه میشم…! گویا تو مرحله 3
    قسمت Options با توجه به این پیام This feature is optional. If the username already exists the account will NOT be created or updated.
    من همچنان درگیر یوزر نیم تعریف شده قبلی هستم؟ اما من که از طرف پرسنل هاست . هاست رو ریست کردم…! ؟

  10. من تمام این کارها رو انجام میدم حتی سطح دسترسی رو هم درست میکنم ولی در مرحله آخر یعنی تست به من این ارور رو میده
    SERIALIZATION ERRORS (1)

    Use the SQL below to display data that may have not been updated correctly during the serialization process.
    SELECT option_value, autoload FROM `wp_options` WHERE option_id = “295”;
    مشکل چیه؟

    1. سلام،
      فایل بسته نصبی مشکل داره یا اینکه روی این هاست موقع نصب خطایی وجود داره که نمیتونه رفعش کنه. روی لوکال هاست تست کنید ببینید جواب میده یا نه.

  11. سلام.
    واقعا دمت گرم. خیلی قشنگ آموزش هاتو توضیح دادی.
    هرکی هستی نمره ات 200000000

  12. سلام
    شب شما بخیر

    من بسته نصبی رو میخوام تو یک فولدر از سایتم نصب کنم
    چون سایتم فعاله و باهاش کار میکنم ، انجام اینکار که مشکلی برای سایت اصلی بوجود نمیاره؟

    1. سلام روزتون بخیر؛
      می تونید بسته نصبی رو داخل ساب دامین، ساب فولدر و حتی دامنه جدا (ادان دامین) نصب کنید.
      مشکلی به وجود نمیاد فقط تنها موردی که باید رعایت کنید اینه که در دایرکتوری خاصی نصب بشه در مسیر اصلی سایت و دایرکتوری روت مستقیمانصب نشه.
      به عنوان مثال در دایرکتوری خاص خودش به نام blog نصب بشه.

  13. سلام
    ممنون از آموزش خوبت
    می خواستم بسته ی نصبی آسانی رو که خودم برای انتقال سایتم درست کردم ، روی هاستم نصب کنم که متاسفانه وقتی نصب تموم می شه و می خوام وارد صفحه ی ورود بشم ارور 404 می ده.
    یه سوال دیگه هم داشتم
    وقتی وردپرس رو از طریق بخش software هاست نصب می کنم ، ازم می پرسه که روی چه ادرسی نصب کنه. منظورم وجود www یا http و https هست.
    ولی وقتی می خوام زمان نصب بسته ی نصبی این کار رو بکنم نمی دونم باید چی کار کنم
    توی یکی از مراحل نصب یه چیزایی در این مورد داره
    با توجه به این که ssl دارم لازمه که http بخش url رو به https تغییر بدم؟

  14. سلام ببخشید قسمت اخر که زده ادمین لاگین نمیتونم وارد سایت بشم چیکار کنم

      1. سلام و ممنون از توضیحاتتون من تمام مراحل رو بدون مشکل رفتم ولی در قسمت آخر وقتی روی ادمین لاگین میزنم ارور میده و از قسمت ورود به مدیریت هم متاسفانه همین ارور رو مشاهده میکنم .ممنون میشم راهنماییم کنید.
        Warning: require(/home/databace/public_html/wp-includes/load.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/databace/public_html/wp-settings.php on line 19

        Warning: require(/home/databace/public_html/wp-includes/load.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/databace/public_html/wp-settings.php on line 19

        Fatal error: require(): Failed opening required ‘/home/databace/public_html/wp-includes/load.php’ (include_path=’.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php’) in /home/databace/public_html/wp-settings.php on line 19

        1. سلام روزبخیر؛
          به هسته وردپرستون ایراد گرفته میشه
          بسته نصبیتون بدون مشکل بوده؟ صحتش رو بررسی کنید.
          می تونید مستقیم به هاستتون برید و وردپرس رو فرش کنید (بجز بخش های wp-admin و wp-content می تونید سایر موارد رو با دایرکتوری های یک وردپرس خام و تمیز نو جایگزین کنید در اخر در فایل wp-config.php اطلاعات مربوط به دیتابیس یعنی نام کاربری دیتابیس، نام دیتابیس و رمزش رو وارد کنید.)

  15. سلام و عرض ادب
    خسته نباشید

    میخوام از طریق داپلیکیتور قالب وردپرس رو نصب کنم اما همان ابتدا با خطای php open base مواجه میشم. و از طریق پنل دایرکت ادمین این گزینه Open BaseDirرو هم فعال کردم و هم غیرفعال اما باز این خطا رفع نشده.

    ممنون میشم کمک و راهنمایی فرمایید
    تشکر

  16. با سلام
    ممنون از آموزش عالیتون
    من همه مراحل نصب را دقیق انجام دادم پیام نصب باموفقیت انجام شد هم به من میده ولی وقتی آدرس سایت میزنم هیچ چیزی نشون نمیده حتی پیغام خطا؟

    1. سلام روزبخیر؛
      دقیقا به جای صفحه لاگین چه چیزی می بینید؟
      ارور 500 یا صفحه سفید؟
      ورژن PHP هاستتون رو هم تغییر بدید و مجددا بررسی کنید.

  17. سلام
    قالب خریداری من 180 مگابایت هست … الان یک ساعته منتظر آپلود شدنشم … این عادیه؟

    1. سلام و احترام؛
      مدت زمان آپلود به محدودیت های هاستینگ و همچنین سرعت اینترنتتون بستگی داره. از طریق FTP اقدام کنید.

  18. ممنون از اموزش خوبتون من تمام مراحل رو انجام دادم مشکلی هم پیش نیامد ولی اخر کار این وارنینگ رو بهم داد باید چکار کنم
    IMPORTANT FINAL STEPS: Login into the WordPress Admin to remove all installation files and keep this site secure. This install is NOT complete until all installer files are removed.

    1. سلام و احترام؛
      به مسیر نصب مراجعه و فایل های مربوط به بسته نصبیتون رو کاملا حذف کنید. در مقاله در نوت به حذف فایل های مربوط به اینستالر اشاره کردیم.

  19. سلام
    ممنون ک انقدر واضح و مرحله به مرحله اموزش میدید و اموزش هاتون هم بروز هستند

  20. سلام خسته نباشید ببخشید بنده قالبی را خریداری کرده ام که به ادعای خود سایت امکان نصب قالب صورت بسته نصبی آسان وجود دارده و قالب بصورت یسته نصبی آسان برای فروش گذاشته شده اما فایل installer.php برای نصب قالب بصورت بسته نصبی آسان موجود نیست چه راهکاری پیشنهاد می دهید در صورتی که پش
    با تشکر

    1. سلام روزبخیر؛
      برای نصب قالب حتما به یک فایل اینستالر و یک بسته zip نیاز دارید. فایل zip حاوی دیتای اولیه و خام وردپرس هستش که باید اکسترکت بشه . بسته نصبی هم حین کار دیتابیس رو درون ریزی میکنه. در صورت عدم وجودش مراحل نصب ناقص هست.
      می تونید فایل زیپ رو اکسترکت کنید در صورتی که فایل sql مربوط به دیتابیس درونش موجود بود به صورت دستی دیتابیس رو ایمپورت کنید.

  21. سلام موقع تست کانکشن ارور زیر نمایش میده
    لطفا راهنمایی کنید

    Host: Success
    Database: Fail
    Version: This Server: [5.5.5] — Package Server: [10.1.13]
    NOTICE: In order to avoid database incompatibility issues make sure the database versions between the build and installer servers are as close as possible. If the package was created on a newer database version than where it is being installed then you might run into issues.

    It is best to make sure the server where the installer is running has the same or higher version number than where it was built. If the major and minor version are the same or close for example [5.7 to 5.6], then the migration should work without issues. A version pair of [5.7 to 5.1] is more likely to cause issues unless you have a very simple setup. If the versions are too far apart work with your hosting provider to upgrade the MySQL engine on this server.

  22. سلام وقت بخیر
    ببخشید من وقتی آدرس سایتم رو میزنم این ارور میاد برام
    [ERROR] Error extracting with ZipArchive. NOTICE: Shell Exec is not enabled on this server please talk to your host or server admin about enabling Shell Exec on this server or manually extract archive then choose Advanced > Manual Extract in installer.
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    با تشکر

    1. سلام و وقت بخیر؛
      این اعلان داره تذکر میده که اکسترکت فایلتون با مشکل مواجه شده و موفق نبوده مورد Shell Exec روی سرور میزبانشما فعال نیستش میتونید به هاستینگتون درخواست بدید یا اینکه خودتون بسته نصبی رو به صورت دستی از درون هاست اکسترکت کنید و به صفحه اینستالر برگردید از بخش Advanced گزینه Manual Extract رو انتخاب کنید به این صورت اعلام میکنید که بسته نصبی به صورت دستی اکسترکت شده و ادامه روند نصب نمایش داده میشه.

  23. سلام بنده در هنگام نصب بسته نصبی در مرحله دوم پس از انتخاب گزینه ok وارد بخش اینستال دیتابیس شده و چندین ساعته توی همین بخش موندم باید چیکار کنم تمام مشخصات دیتابیس رو هم در confing.php و هم در خود بسته نصبی صحیح وارد کردم

    1. سلام و احترام؛
      اگر امکانش هست دقیق تر توضیح بدید که چه اروری دریافت می کنید.

      1. متاسفانه هیچ گونه خطایی دریافت نمی کنم . پس از وارد کردن مشخصات دیتابیس در مرحله دوم و انتخاب گزینه yes وارد بخشی به نام instaliing database میشم که چندین ساعت هم منتظر موندم ولی این بخش تکمیل نشده تا وارد مرحله سوم بشم. اطلاعات دیتابیس هم کاملا درسته

  24. سلام
    من دموی قالبی رو درساب دامین که رو هاست سی پنل هست نصب کردم به آخر آدرس wp-admin.php رو اضافه کردم تا به قسمت پیشخوان وردپرس برم و بتونم دمویی که نصب کردم رو ادیت کنم
    اما خطای 404 داد
    و چنر بار دیگه که اقدام کرد رفت به صفحه لاگین خود قالب

    1. سلام و احترام؛
      ایا ساب دامین از قبل تعریف شده؟
      ادرسی که وارد می کنید به همراه ادرس ساب دامین رو در ادامه همین کامنت بفرستید تا بررسی کنیم. 🙂

  25. سلام
    من وقتی میخوام قالبم رو نصب کنم با چنین اروری مواجه میشم این
    This site can’t be reachedThe webpage at might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.

  26. سلام و روز خوش
    بسته ای که بنده خریداری کردم فایل installer.php نداره؟
    چطور باید این قالب رو نصب کنم؟

    چ

    1. سلام روزبخیر؛
      بسته ها شامل دو بخش هستن.
      یک بسته ZIP و یک فایل نصبی. در صورتی که فایل اینستالر رو ندارید میتونید خودتون دستی نصب رو انجام بدید.
      فایل ZIP را اکسترکت کنید.
      یک دیتابیس ایجاد کنید.
      فایل SQL مربوط به دیتابیس رو پیدا و ایمپورت کنید.
      نام دیتابیس، نام کاربری و رمز عبور دیتابیستون رو داخل فایل wp-config.php وردپرستون درج کنید.
      حالاباید قالب براتون بارگذاری بشه.
      (مراحل تقریبا مثل نصب وردپر هستش فقط یک مرحله ایمپورت دیتابیس رو اضافه تر دارید.)

  27. سلام. من خطای 500 خوردم بعد دسترسی ها رو تغییر دادم اما پوشه IScatche نمیشد دسترسیش تغییر کنه. بعد از این کار وقتی صفحه admin login رو کال کردم کلا ارور 404 داد.

  28. سلام .کلیه مراحل نصب رو انجام دادم و داخل پیشخوان ورد پرس هم میره اما سایت بالا نمایش داده نمیشه و ارور 500 میده . تمامی میزان دسترسی پوشه ها رو به 755 و همه فایل ها به 644 هستند دسترسیشون لطفا اگر امکان داره راهنمایی کنید.

    1. سلام روزبخیر؛
      اول از هر چیزی ورژن php هاستتون رو چک کنید. نسخه های دیگه رو هم تست کنید. ببینید قالبتون با کدم نسخه سازگاری داره به احتمال 99 درصد مشکلتون حل میشه.
      تغییر ورژن php هاست

  29. من تمامی مراحل رو رفتم فقط آخرش گفت که ورژن php باید 7.1 باشه
    بعد ورژن php رو به 7.1 تغییر دادم و ارور رفع شد .
    اما الان دیگ اصن سایت هیچی نمیاره
    This page isn’t working right now
    .com can’t currently handle this request.
    HTTP ERROR 500
    دسترسی فایل هاهم مطابق آموزش درسته.
    ممنون میشم اگه کمک کنید

    1. سلام و احترام؛
      سایر نسخه های PHP رو هم بررسی کنید این مورد مربوط به ورزن PHP هستش.

  30. سلام
    وقت بخیر
    من می خواهم یک قالب را با بسته نصبی نصب کنم ولی می خواهم اطلاعاتم را حفظ کنم.
    اگر با بسته نصبی نصب کنم- تمامی اطلاعاتم پاک می شود.
    چه جوری می توانم هم دموهای قالب جدید را داشته باشم و هم این که پست های فعلی سایتم را حفظ کنم.

    1. سلام و احترام؛
      بله به صورت پیشفرض زمانی که می خواهید بسته نصبی راه اندازی کنید باید در مسیر نصب هیچ فایلی وجود نداشته باشه (این در حالتی هستش که اکسترکت بسته نصبی رو روی حالت اتوماتیک قرار بدید.)
      کلیه قالب و افزونه هایی که در این بسته نصبی استفاده شده در پوشه ای تحت عنوان wp_content قرار میگیره. اطلاعات صفر و یک مثل نوشته ها و برگه و… هم در دیتابیس ذخیره میشن.
      امکانش هست که برخی از محتویات بسته رو با وردپرس فعلیتون تلفیق کنید اما کار زمانبری هستش و در عین حال دقت زیادی لازم داره چون در اغلب موارد سایتتون رو بهم میریزه و پیشنهادش نمیکنیم.
      می تونید با ابزارهای برون بری وردپرس از برگه ها و نوشته هاتون یک خروجی تهیه و در قالب جدیدتون درون ریزی کنید. اما دقت کنید که هم ادرس دهی ها اصلاح شده باشه هم اینکه محتوای تکراری ایجاد نکنید.

  31. سلام من قالب را میخوام نصب کنم اول سوالم اینه که ورد پرس قبل باید نصب بشه یا نه.
    دوم اگه نیاید جدانصب بشه خود ورد پرس هم داخل بسته اسان نصب هستش
    ممنون از راهناییتون

    1. سلام و احترام؛
      اگر از بسته نصبی آسان استفاده می کنید دیگه نیازی نیست که از قبل وردپرس رو نصب کرده باشید.
      تنها باید یک دیتابیس تعریف کنید و مطابق با آموزش مراحل نصب بسته نصبی رو طی کنید. در نهایت وردپرس به همراه قالب روی هاست ما پیاده سازی میشه.

  32. با سلام و خسته نباشید.
    من الان چندروزی هست که درگیرم با نصب قالبم. هربار هم یه ارور رو میده و دیگه اعصابم داره خورد میشه. هرچقدر هم سرچ میکنم رفع نمیشه. اگه ممکنه کمکم کنین.
    من دیتابیس رو ساختم (10بار هم حذف کردم دوباره ساختم) و توی پوشه htdocs یه فولدر با همون نام درست کردم و فایل zip قالب رو اکسترکت کردم و دوتا فایل رو از پوشه بیرون آوردم. کلیه مراحل نصب رو توی لوکال هاست انجام دادم و تست دیتا بیس هم بدون ارور انجام دادم ولی در مرحله سوم با این ارور مواجه میشم:
    An unknown issue has occurred with the update setup step. Please see the dup-installer-log.txt file for more details.
    توروخدا راهنماییم کنید. ممنون

    1. سلام و احترام؛
      احتمالا مشکلی در بسته نصبی شما وجود داره چون دارهی به ارورلاگ داپلیکاتور اشاره میکنه. فایل dup-installer-log.txt رو پیدا و ارور مربوطه رو مطالعه یا برای ما ارسال کنید.

  33. سلام
    وقت بخیر
    من وردپرس رو نصب کردم از قبل و یک قالب هم فعال دارم
    سوالم اینه وقتی وردپرس نصب هست و از قبل این کار رو انجام دادیم باقی موارد بسته نصبی رو چطور انجام بدیم

    1. سلام روزبخیر؛
      نکته مهم اینه که محل نصب بسته نصبی باید خالی باشه.
      اگر قراره بسته رو دستی نصب کنید که فایل زیپ مربوطه رو اکسترکت میکنید این زیپ حاوی فایل های مربوط به وردپرس هستش.
      نیاز نیست وردپرس رو مجزا نصب کنید. همون بسته نصبی رو اجرا کنید قالب و وردپرس نصب میشن.

  34. سلام وقت بخیر
    من کامل وردپرسو پاک کردم میخوام از اول بسته نصبی رو نصبش کنم ولی فایل installer.php رو بعد دامنه میزنم این ارورو میده و به مرحله 2 نمیره اسکرین گرفتم براتون و متاسفانه وردپرس نصب نمیشه!
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      این ارور سمت سرور هستش چنددقیقه باید صبر کنید و مجددا امتحان کنید.

  35. Site error: the ionCube PHP Loader needs to be installed. This is a widely used PHP extension for running ionCube protected PHP code, website security and malware blocking. Please visit get-loader.ioncube.com for install assistance.

    1. سلام روزبخیر؛
      ionCube یکی از قابلیت های سرور هستش. این مورد رو باید با پشتیبانی هاستتون مطرح کنید.

  36. سلام وقت شما بخیر
    بنده یه قالب با قابلیت نصب اسان رو نصب کردم اما این بسته نصبی هماهنگ شده با PHP5.6 هست و در حال حاضر نصب اکثر پلاگین ها و حتی وضعیت کلی امنیت سایت روی ورژن های 7.2 به بالا مقدور است .
    چطور میشه این تغییر رو اعمال کرد ؟
    اگر بنده نسخه php رو از 5.6 به هر ورژنی تغییر بدم دیگه قالب بالا نمیاد

    1. سلام روزبخیر؛
      اگر این قالب بروزرسانی شده باشه باید با نسخه های PHP5.6 به بالا همخوانی داشته باشه.
      می تونید سایر نسخه های php رو هم بررسی کنید و تک به تک چک کنید که کدوم نسخه با قالب و افزونه های سایتتون همخوانی داره.
      در غیر اینصورت باید قالب رو تغییر بدید چون با نسخه های جدید ناسازگاره.

  37. سلام
    بعد نصب در کنار پوشه های wp-admin و wp-content و wp-includes یک پوشه به نام dup-installer هست.
    اون رو هم باید حذف کنیم یا نه؟
    اگه حذف کنیم مشکلی پیش میاد؟

    مرسی

    1. سلام روزبخیر؛
      بله بهتره بعد از نصب بسته نصبی، تمام فایل های ایجاد شده به واسطه بسته نصبی و همچنین افزونه داپلیکاتور رو حذف کنید که سایتتون دچار آسیب پذری امنیتی نشه. برای اطلاعات بیشتر توصیه میکنم آموزش زیر رو مطالعه کنید:
      آسیب پذیری بسیار خطرناک در افزونه Duplicator وردپرس

  38. سلام من خطای زیرو دریافت میکنم چیکار کنم؟
    Root DirectoryFail
    Path: C:\xampp\htdocs
    [Pass] Is Writable by PHP
    [Fail] Contains only one zip file
    Result = No package file found
    Note: Manual extraction still requires the archive.zip file

    1. سلام روز بخیر؛
      برای راه اندازی بسته نصبی به یک فایل اینتالر و یک فایل زیپ حاوی محتویات قالب نیاز دارید این اعلان میگه اون فایل زیپ در دسترس نیست.

        1. سلام و احترام؛
          در هر مسیری که تصمیم دارید قالب نصب گردد قرار دهید.
          به عنوان مثال برای نصب قالب روی دامنه اصلی هاست فایل بسته نصبی در public_html قرار گیرد.
          اگر تصمیم دارید بسته نصبی در ساب دامین، ساب فولدر یا ادان دامین نصب شود بسته را در پوشه مرتبط با دامنه دهید.

  39. با سلام، من روی شبیه‌ساز xampp نصب کردم ولی فقط یک بخش به رنگ خاکستری تبدیل شده و warning هست درواقع. بخش Genral Notices. واقعا ممنون میشم راهنمایی کنید، چندین روز هست وقتمو گرفته. از قالب استادیار دارم استفاده می‌کنم.

    1. سلام روزبخیر؛
      ممکنه از بخش مورد نظرتون یک تصویر ارسال کنید ؟ متوجه نشدم منظورتون کدوم بخش هست.

  40. سلام ایا اگه از قبل سایت وردپرسی نصب باشه باید پاک کنیم یا نه همین طوری میشه بسته نصبی آسان رو نصب کنیم روی همون وردپرس قبلی

    1. سلام روزبخیر؛
      مسیر بسته نصبی باید خالی باشه.
      در صورتی که تمایل دارید بسته در مسیر خاصی نصب باشه اگر فایلی موجود هست پاک بشه.
      اگر مسیر خاصی در نظر ندارید میتونید در ساب فولدر یا ساب دامین نصب رو انجام بدید تا نیاز به حذف اطلاعات اصلیتون نباشه.

      1. خیلی ممنونم. لطفا چجوری باید اطلاعات هاست قبلیرو به هاست جدید منتقل کنم ک کلیه محصولات کامل و… بالابیان؟
        خواهشا سریعترین و بهترین وراحتترین راهکارشو لطف بفرمایید ممنون میشم.

        1. سلام روزبخیر؛
          اغلب شرکت های هاستینگ با دریافت اطلاعات ورود به هاست قبلی (در صورت عدم مسدود بودن هاست) فرایند انتقال رو براتون انجام میدن. سریع ترین راه اینه که از طریق ابزارهای کنترل پنل هاستتون یک فول بکاپ تهیه و در هاست مقصد ریستور کنید. آموزش این مراحل رو خدمتتون ارسال میکنم.
          نحوه تهیه فول بک آپ از هاست سی پنل
          نحوه ریستور و بازگردانی بکاپ در سی پنل
          آموزش نحوه بکاپ گیری از هاست دایرکت ادمین
          آموزش بازگردانی بکاپ در دایرکت ادمین

  41. سلام و خسته نباشید و تشکر از سایت اموزشی بسیار خوب و مطالبهای بینظیرتون.
    سوالی داشتم خوااهش میکنم راهنمایی کنید یا اگر اموزشی هست بنده رو راهنمایی کنید.
    بنده به یکسری دلایلی میخام میزبانی سایتمو تغیربدم.ومیخام سایتم همینجور ک هست و محصولاتی ک توش قراردادم میخام اگر امکان داشته باشه ازش بسته اسان نصبی تهیه کنم ک همینجوری ک هست بتونم فایلشو داشته باشم ک هرکجا خاستم راه اندازیش کنم.
    اکثر هاستینگ ها مستقیم انتقال میدن ولی بنده این اموزشی رو ک عرض کردم خیلی لازم دارم.
    خیلی ممنونم دقیق راهنمایی بفرمایید.
    بازم تشکر میکنم ازسایت خوبتون. موفق باشید

  42. سلام
    در استفاده از بسته نصبی چظوری پسوند جداول دیتابیس رو تغییر بدیم ؟

    و بعد از نصب که موتور های جستجو صفحاتی از دمو که هست رو ایندکس می کنند . راهی هست که بشه در هنگام نصب بسته نصبی اون رو غیر فعال کرد ؟

    1. سلام روزبخیر؛
      در مراحل نصب و جرای بسته نصبی بخشی برای تغییر پیشوند پیش فرض جداول وردپرس وجود نداره چون دیتابیس متصل به این وردپرس قبلا ساخته شده. منتهی شما بعد از نصب می تونید پیشوند ر به کمک آموزش زیر تغییر بدید:
      آموزش تغییر پیشوند جداول وردپرس

  43. سلام
    من مد extraction ‌رو روی حالت Manual Archive Extraction گذاشتم چون غیر از اجازه نمیداد برم جلو
    ولی وقتی سایت رو بالا یارم با این ارور مواجه میشم:

    1) Click here to download the required ‘ixed.7.3.lin’ loader from the SourceGuardian site
    2) Install the loader to /opt/alt/php73/usr/lib64/php/modules
    3) Edit /opt/alt/php73/etc/php.ini and add ‘extension=ixed.7.3.lin’ directive
    4) Restart the web server

    1. سلام روزبخیر؛
      بر اساس خطای ارسالی: قالب شما به SourceGuardian نیاز داره که این مورد رو باید از هاستینگتون ویا بشید و بررسی کنید روی سرور فعال هست یانه.

  44. سلام
    من مراحل باز کردن فایل زیپ رو انجام دادم ولی بعد از اون آدرس سایت / installer.php رو که میزنم صفحه ای باز نمیشه ممکنه راهنمایی کنید
    ممنون

    1. سلام روزبخیر؛
      الن در مسیری که قصد دارید بسته نصبی رو پیاده سازی کنید دقیقا چه فایل هایی وجود داره؟
      اسمشون رو لطفا ارسال کنید.
      بعد از وارد کردن آدرس مربوط به اینستالر خطای 404 دریافت میشه یا صفحه سفید میاد؟
      یک اسکرین شات از این صفحه هم ارسال کنید.

  45. وقتتون بخیر، خدمت استادان گرامی
    یه بسنه نصبی دارم که در فایل اولی قالب تعدادی فایل زیپ شده موجود
    سوالم از حضورتون اینک کدامیک باید اول و کجا (( کلا در مسیر public_html )) نصب بشه، فایلها به ترتیب >>>>>>>>>
    1 – v_3_2 ….
    2 – Xml Data
    3- Theme که شامل 2 فایل زیپ
    4 – قالب.zip
    5- wp-postviews.zip و tr-grabber.zip
    6- Easy Install
    7- 20200121_toron_9a016d862d3d4b4c3385_20200121145101_archive.zip
    8- installer.php

    از پیش سپاسگزارم

  46. سلام وقتتون بخیر من بسته وقتی اینستالر رو به اخر دامنه خودم اضافه میکنم به ارور 404 برخورد میکنم با اینکه تمام فایل های هستن داخل هاست من و خود اینستالر هم هست ولی ارور میده که موجود نیست

    1. سلام روزبخیر؛
      چند مورد رو حتما بررسی کنید:
      نام فایل رو صحیح می نویسید؟
      آدرس دهیتون صحیح هستش و دقیقا درس محلی رو در مرورگر درج میکنید که فایل نصبی مستقیما در اون قرار داره؟
      فایل اینستالر در پوشه یا به صورت زیپ نیست؟

  47. سلام
    آموزشتون برای کسانی هست که هاست دارن ولی ما لوکال هاست هست و XAMPP نصب کردم به درستی و وردپرس هم نصب کردم به درستی بالا میاد
    اما قالبی خرید کردم که در دو پوشه هست یک پوشه بانام
    “فایل بسته نصبی – قابل نصب بر روی پی اچ پی 7.2”
    و فولدر دیگر با نام:
    “فایل خام قالب – برای آپدیت”

    حال قاعدتا امتحان کردم روی نصب پوسه وردپرس ارور میده و نصب نمیشه
    اموزش شما برای کسانی هست که هاست دارن ما باید چکار کنیم؟؟؟

    1. سلام روزبخیر؛
      روش نصب در هاست و لوکال هاست به یک شکل هستش.
      شما بسته نصبی رو در مسیر نصب وردپرس اکسترکت کنید داخلش یک فایل اینتالر و یک فایل زیپ موجوده میتونید به روش مذکور اقدام کنید یا اینکه به صورت دستی فایل زیپ رو اکسترکت و دیتابیس ر هم ایمپورت کنید.

  48. من این ارور رو برای قسمت وارد کردن نام دیتابیس دارم. کل نت رو گشتم نفهمیدم مشکل از چیه
    Warning: The selected ‘Action’ above will remove all data from this database!

    1. سلام روزبخیر؛
      این اعلان زمانی نمایش داده میشه که دیتابیسی رو ایجاد کردید و احتمالا داخل جداولش محتوایی وجود داشته باشه اصولا زمان اجرای بسته نصبی و اتصال به دیتابیس این اعلان نمایش داده میشه بدین معنی که ممکنه اطلاعات جدید به جای اطلاعات قبلی جایگزین بشه و داده های قبلی حذف بشه. اگر دیتابیس رو تازه ساختید و شامل محتوا نیست مشکلی وجود نداره و می تونید هشدار رو تایید کنید.

  49. سلام وقت بخیر
    من قالب جدید نصب کردم و لی متاسفانه تمام پست ها و محتوای که درون سایت بود حذه شده است و نمایش نمی دهد راه چاره چیست لطفا” راهنمایی فرمایید

    1. سلام روزبخیر؛
      بسته نصبی بوده؟
      به دیتابیس جدید متصل شد ؟
      محتواتون در دیتابیس قبلی ذخیره بوده. بسته نصبی ماهیتش به شکلیه که باید در مسیری خالی نصب بشه می تونید قالب موجود در بسته نصبی رو به صورت دستی روی سایتتون پیاده سازی کنید. قالب رو در مسیر wp-content/theme قرار بدید و در پیشخوا اون رو فعال کنید.

  50. سلام وقتتون بخیر
    بعد از نصب بجز فایل زیپ و installer.php کدوم فایل ها رو باید پاک کرد تا فضای اضافه اشغال نکنند؟

    1. سلام روزبخیر؛
      بعد از اینکه با موفقیت کار نصب و راه‌اندازی بسته نسبی قالب وردپرس به پایان رسید در آخرین مرحله پس از ورود به پیشخوان وردپرس پیشنهاد می کنیم فایل های مربوط به بسته نصبی و افزونه داپلیکاتور را حذف نمایید. برای این منطور از منوی duplicator به زیرمنوی tools مراجعه نموده و روی دکمه کلیک کنید یا اینکه وارد فایل منیجر هاست شده و فایل installer.php و فایل zip مربوط به فایل های وردپرس رو پاک کنید، چون اگر این فایل ها باقی مونده باشن و کسی به آدرس نصب مراجعه کنه میتونه تا باعث ایجاد خرابکاری در سایت شما شده و براتون مشکل آفرین باشد.

  51. سلام وقت بخیر
    هنگام اتصال به اینستالر
    اخطار archive parameter not spacfied
    لطفا کمک میکنید چند روز گیر این هستم

    1. سلام و احترام؛
      اصولا این خطا در خصوص مشکل در مجوزای دسترسی رخ میده حتما این مورد رو بررسی بفرمایید همچنین می تونید بسته رو به صورت دستی اکسترکت و مجددا بررسی کنید یا از پشتیبانی قالب پیگیر مساله باشید.

  52. درود برشما نوروز مبارک
    درخشش تون روز افزون
    آموزش شما تونست کمک موثری برای من باشه
    سپاس بیکران

  53. سلام میشه با این روش دوتا قالب رو وارد کرد ؟ یکی خبری و دیگی فروشگاهی

    1. سلام و احترام؛
      به واسطه بسته نصبی تنها امکان راه اندازی قالب اصلی وجود داره. برای ایمپورت دموها می تونید از بخش تنظیمات قالبتون پس از نصب اقدام کنید.

  54. سلام
    ممنونم از توضیحات و آموزش مفصل و خوبتون
    من یک وردپرس شبکه به صورت ساب فولدر دارم که میخوام روی یکی از ساب فولدر ها، دموی یک قالب رو نصب کنم. قاعدتاً باید از بسته نصبی استفاده کنم. باتوجه به اینکه داپلیکیتور نسخه گلد در نوین وردپرس منتشر شده و قابلیت شبکه دارد، بفرمایید میشه یک بسته آسان نصبی را از طریق داپلیکتور روی یک ساب فولدر نصب کنم؟
    اگر میشه لطفا راهنمایی مختصری بفرمایید.
    با تشکر

  55. سلام من یک قالب خریدم و با بسته نصب آسان دارم نصبش میکنم فایل قالب را روی هاست آپلود کردم و دیتابیس ساختم ولی وقتی آدرس اجرا میزنم خطا میده برای راه اندازی سایت
    INSTALL ERROR!
    Message: Archive parameter not specified
    Please see the dup-installer-log.txt

    file for more details.

    1. سلام و احترام؛
      اصولا این خطا در خصوص مشکل در مجوزهای دسترسی رخ میده حتما این مورد رو بررسی بفرمایید همچنین می تونید فایل های اکسترکت شده را حذف و بسته رو به صورت دستی اکسترکت و مجددا بررسی کنید یا از پشتیبانی قالب پیگیر مساله باشید.

  56. سلام برایINSTALL ERROR!
    Message: Archive parameter not specified
    Please see the dup-installer-log.txt

    file for more details. اجرای سایت خطا میده

  57. سلام خدمت مهندسین گرامی
    من به ندرت از چیزی یا کسی تعریف میکنم! ولی واقعا توی این مدتی که بصورت آماتوری وارد طراحی سایت و.. شدم واقعا حرف ندارید! خیلی خوب و شفاف توضیح دادین هر مسئله رو!
    واقعا ممنونم ازتون

    1. با سلام دوست عزیز
      ممنون از ابراز محبت شما و خوشحالیم که محتواهای سایت میزبان فا برای شما مفید واقع شده است. هدف ما در میزبان فا کسب رضایت شما همراهان عزیز است و خوشحالیم که به این مهم دست پیدا کرده ایم.
      موفق و پیروز باشید

  58. خدمت مدیریت محترم میزبان فا سلام و وقت بخیر عرض می کنم
    من یک وردپرس چند سایته ساختم . تا بتونم سایتهای آماده با المنتور طراحی کنم . و سپس بصورت بسته نصبی جهت فروش داخل سایتم بگذارم .
    اما وقتی یکی از سایتها رو که طراحی کردم و می خوام با افزونه duplicator pro یک بسته نصبی ایجاد کردم و داخل هاستم (که برای تست بسته نصبی هم یک ساب دامین ایجاد کردم ) آپلود می کنم . تمام مراحل نصب با موفقیت انجام می شه اما وقتی که آدرس سایتم ( بعنوان مثال demo.test.ir ) رو توی مرور وارد می کنم قالب پیشفرض وردپرس رو نشون می ده و اصلاً قالب طراحی شده رو نشون نمی ده اگه امکانش هست راهنمایی بفرمایید . با تشکر از شما

  59. من قالبم را با افزونه داپلیکیتور ایجاد کردم که mysql آن ورژن 5.6 می باشد برای نصب در هاست جدید ورژن آن maria 10 می باشد و نصب نمی شود چکاری باید انجام داد لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

  60. سلام، فایل رو که در public-html آپلود میکنم ولی وقتی ادرس دامنه با installer.php تو مرورگر میزنم هیچ گزینه ی برای ادامه برای من نشون نمیده ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام روزبخیر؛
      بررسی کنید که بسته نصبی و فایل فشرده ارشیو در مسیر مربوطه موجود باشه.
      درصورتی که ارور دریافت می کنید متن ارور رو ارسال کنید.

  61. سلام وقت بخیر
    من وقتی صفحه installer.php رو میزنم باز میشه ، هیچ کلیکی نمیخوره و next رو نمیزنه که جلو بره
    ممنون

  62. سلام وقت بخیر بنده تمامی مراحل رو انجام دادم
    ممنونم از توضیحات کاملتون
    فقط در قسمت آخر که باید فایل های zip و installer.php رو پاک کرد از طریق فایل منیجر اقدام کردم اما همچین فایل هایی پیدا نکردم امکانش هست خودکار پاک شده باشه؟ از کجا میتونم تست کنم ببینم پاک شده یا نه؟

    1. سلام و احترام؛
      ممکنه از طریق داپلیکاتور این فایل ها رو حذف کرده باشید.
      این فایل ها دقیقا در مسیر نصب وردپرستون قرار دارن جابیی که فایل زیپ بسته نصبی رو آپلود و اکسترکت کردید.

  63. سلام و وقت بخیر
    بعداز اینکه بسته نصبی را روی هاست آپلودکردم و installer.php که میزنم خطای 403 دریافت میکنم.
    فک میکردم مشکل از قالب باشه خود وردپرس رو دانلود کردم و روی هاست قراردادم تا اونو نصب کنم اما وقتی به قسمت installer میرسه باز خطای 403 میده.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

      1. برای نصب قالب از بسته نصبی آسان استفاده کردم. الان یک قالب اصلی روی هاست هست و یه قالب child که قالب اصلی سطح دسترسی پوشه‌ها 777 هست و بقیه همه درست بود.
        برای نصب خود وردپرس هم که چک کردم همه سطح دسترسی ها درست بود اما باز با خطا 403 مواجه میشدم.
        خطا به این صورته:
        403
        Forbidden
        Access to this resource on the server is denied!

  64. سلام وقت شما بخیر خسته نباشید و درود، من قالب انفولد رو خریداری کردم و یکی از دمو های فارسی آن را دانلود کردم که فایل دانلود شامل بسته نصب آسان هستش، من درون سایتم و وردپرس اطلاعات نوشته و عکس و … دارم و فقط میخوام قالبم رو تغییر بدم برای این منظور چگونه باید از بسته نصب آسان دمو استفاده کنم ممنون. ؟

  65. سلام وقت شما بخیر خسته نباشید و درود، من قالب با نصب آسان رو خریداری کردم و یکی از دمو های فارسی آن را دانلود کردم که فایل دانلود شامل بسته نصب آسان هستش، من درون سایتم و وردپرس که فروشگاهی هم هست محصول و مطلب زیادی از قبل دارم و فقط میخوام دیزاین صفحه اصلی و املکرد سایت رو بر مبناب بسته نصبی انجام بدم باید چه کار کنم؟

  66. سلام وقت شما بخیر .من در هنگام نصب بسته اسان .زمانی که example.ir/installer.php رو میزنم .صفحه ای باز نمیشه.ممکن هست از تنظیمات dns باشه…جون این خطا رو میده DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

    1. سلام روزبخیر دوست عزیز؛
      قبل از آن باید از ست و نشر نیم سرورها مطمئن شوید به احتمال زیاد dns های هاست همچنان روی دامنه نشر نشده اند.

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      لطفا مشکل خود را مطرح نمایید تا راهنمایی های لازم در این خصوص خدمت شما دوست گرامی ارائه شود.

  67. سلام وقت شما بخیر .زمانی که ادرس سایت به همراه installer.php رو میزنم صفحه ای باز نمیشه تا قلب رو نصب کنم…ممکن هست از نظیمات dns باشه؟؟؟
    چون این خطا رو میده DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *