خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

آموزش رفع خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

قالب های وردپرس
بدون دیدگاه
66

با آموزش رفع خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس باش ما هستیم. خطای این شناسه اجازه بازسازی رمز عبور را ندارد یک نوع خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس است. این خطا می تواند مانع از ورود شما به پیشخوان سایت شود. در نتیجه باید آن را شناسایی و رفع نمایید. در این مقاله تصمیم داریم نحوه رفع خطا Password Reset Key در وردپرس را به شما آموزش دهیم.

در صورت فراموشی رمز عبور وردپرس اولین راهکار این است که در خصوص بازیابی رمز عبور وردپرس اقدام کنید در چنین شرایطی که به ندرت رخ میدهد ممکن است با خطای Could not save password reset key to database یا این شناسه اجازه بازسازی رمز عبور را ندارد مواجه شوید!

ارور این شناسه اجازه بازسازی رمز عبور را ندارد

در هنگام تلاش برای ورود به وب سایت وردپرسی و بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان شما امکان ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت خود را نخواهید داشت و تنها اتفاقی که با آن مواجه می شوید، بروز رسانی متداوم صفحه ورود است.

در چنین حالتی ممکن است تصمیم بگیرید که با استفاده از لینک موجود در پایین صفحه لاگین وردپرس اقدام به ریست و بازیابی رمز عبور خود نمایید. اما در این مسیر خطای عدم بازسازی زمر عبور در وردپرس قالب پیغامی تحت عنوان Could not save password reset key to database یا این شناسه اجازه بازسازی رمز عبور را ندارد رو به رو خواهید شد.

حل ارور Could not save password reset key to database

البته در زمینه مشکل ورود به وردپرس می توان به دلایل مختلفی اشاره کرد که هر یک از آنها به شیوه مشخصی برطرف خواهند شد.

خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس در واقع زمانی نمایش داده می شود که وردپرس امکان نوشتن اطلاعات جدید روی دیتابیسی که برای آن ایجاد نموده اید را ندارد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که حساب هاستینگ وردپرس شما از تمامی فضایی که به آن اختصاص شده است استفاده نموده یا اینکه دیتابیس تغییر کرده است.

رفع خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

به منظور رفع ارور خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس باید از طریق پنل مدیریتی هاست خود اقدام نمایید. در این مقاله به صورت پیش فرض از سی پنل استفاده می کنیم. به منظور رفع خطا Password Reset Key در وردپرس باید مسیر زیر را دنبال کنید:

در اولین گام شما باید به کمک آموزش ورود به سی پنل و با وارد کردن اطلاعات ورود خود که پیش تر تعیین نموده اید، وارد پنل مدیریتی سی پنل شوید. سپس روی File Manager کلیک کنید. از طریق پیشخوان دایرکتوری public_html را انتخاب نمایید.

خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

از میان گزینه های موجود روی دایرکتوری wp-content کلیک کنید.

نحوه رفع خطا Password Reset Key در وردپرس

در دایرکتوری wp-content پوشه uploads را انتخاب نمایید. در این قسمت تمامی فایل هایی که تاکنون آپلود کرده اید وجود دارد. از میان فایل های موجود مواردی که دارای بزرگ ترین سایز هستند را انتخاب و حذف نمایید.

دلیل بروز خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

برای اینکه بتوانید فایل های سایز بزرگ غیرضروری را حذف نمایید، بهتر است از طریق کلیک روی ستون Size فایل ها را از بزرگ به کوچک مرتب سازی نمایید. بدین ترتیب بخشی از فضای هاست خالی می شود و احتمالا با تلاش دوباره می توانید وارد پیشخوان وردپرس خود شده و دیگر خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس را مشاهده نخواهید کرد. در واقع باید تلاش کنید فضای اشغال شده را آزاد نمایید.

 قبل از اینکه اقدام کرده و فایلی را حذف نمایید اطمینان حاصل کنید که یک بکاپ از آنها تهیه و روی سیستم دسکتاپ خود ذخیره کرده اید. بدین ترتیب می توانید مطمئن شوید که در صورت نیاز امکان برگرداندن دوباره فایل های حذف شده را خواهید داشت و هیچ یک از اطلاعات ضروری خود را از دست نمی دهید.

بعد از ورود نیز می توانید فایل های قرار گرفته روی وردپرس خود را بررسی کرده و مواردی که تصور می کنید وجود آنها غیرضروری است را حذف نمایید. دقت داشته باشید علاوه بر حذف فایل های اضافی می توانید اقدامات زیر را در راستای پاکسازی فضای هاست خود در نظر بگیرید:

  • پاک کردن فایل های اضافی که حجم بالایی دارند.
  • حذف کردن بکاپ های قدیمی و منسوخ
  • پاک کردن ارور لاگ های حجیم
  • حذف افزونه و قالب های بلااستفاده
  • پاک کردن فایل های زائد و اضافی
  • و…

سوالات متداول درباره فع خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

  1. چگونه پسورد ورد پرس را بازیابی کنیم؟

    در صفحه ورود به وردپرس روی لینک فراموشی رمز عبور کلیک کنید و مشخصات مورد نیاز وارد کنید. لینک بازیابی رمز عبور به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  2. چگونه بدون رمز عبور وارد وردپرس شویم؟

    در وردپرس، پیوند یکبار مصرف وجود دارد که به آدرس ایمیل کاربری ارسال می شود و با کلیک کردن روی پیوند با تنظیم مجدد رمزعبور، به حساب مربوطه دسترسی پیدا می کنید.

  3. خطا Password Reset Key چه معنایی دارد؟

    خطایی که در هنگام تغییر رمز عبور ورود به وردپرس رخ میدهد و دلایل متعددی دارد مدیر وبسایت وردپرسی با دسترسی های سطح بالا میبایست فایل های اضافی را حدف و افزونه های نصب شده را بررسی کند. در اغلب موارد با بررسی تداخلات این مشکل رفع می شود.

نتیجه گیری

خطای عدم بازسازی رمز عبور وردپرس که به شکل ارور این شناسه اجازه بازسازی رمز عبور را ندارد و Password Reset Key error نمایش داده میشود هنگام تلاش برای بازیابی رمز عبور در وردپرس رخ میدهد تا زمانی که شما در راستای رفع این خطا اقدامی نداشته باشید، درهنگام تلاش برای ورود به پیشخوان وردپرس با خطا Password Reset Key در وردپرس رو به رو شده و اجازه ورود به پیشخوان را ندارید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما همراه باشید.

لذت کار با وردپرس پرسرعت و پایدار

با 19 درصد تخفیف ویژه رونمایی سرورهای نسل جدید، هاست وردپرس را خریداری نمایید.

میزبان فا

ویدیو ۹ ویژگی هاست های نسل جدید

مشاهده ویدیو

این مطلب را می پسندید

5/5 - (2 رای)

اشتراک گذاری مطلب
نویسند محتوا:
محتوای تیمی کار شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.