بهترین

بهترین فیلم های 2021 به همراه ویدیو معرفی 30 فیلم برتر سال 2021

بهترین فیلم های 2021 از نظر بینندگان کدام است؟ این سوالیست که قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم و به معرفی بهترین فیلم های سینمایی 2021 و بهترین فیلم های اکران شده در سال جدید بپردازیم. حتما شما هم به دنبال دانلود بهترین فیلم های سینمایی خارجی 2021 هستید و می خواهید بدانید بهترین فیلم های در حال اکران 2021 یا بهترین فیلم های 2021 منتشر شده کدام هستند؟! به طور خیلی مختصر می توان گفت فیلم سینمایی خارجی بالا را نگاه نکن با حضور ستاره های سینمای جهان به یکی از برترین فیلم های خارجی در سال 2021 تبدیل شده، فیلم سینمایی خارجی 2021 گشت و گذار در جنگل هم مخصوص علاقمندان به ژانرهای مهیج است که البته هر دو در دسته فیلم های جدید منتشر شده 2021 قرار می گیرند. فیلم 355 و فیلم خارجی جدید ماموریت غیر ممکن از بهترین فیلم های در حال اکران 2021 هستند و در ماه های آتی منتشر خواهند شد. در این مقاله از میزبان فا مگ لیست پیشنهادی فیلم های خارجی برتر و بهترین فیلم های اسکار 2021 را نیز معرفی کردیم که ارزش دیدن دارند در حقیقت فیلم های اکران شده 2021 توسط تیم گردآوری شد تا به راحتی بتوانید آن ها را دانلود و مشاهده کنید. در این لیست برترین فیلم های جدید سال 2021 و انواع فیلم 2021 دوبله فارسی که از نگاه بینندگان جذاب بوده را معرفی می کنیم. این لیست شامل بهترین فیلم های هیجان انگیز سال جدید و سایر ژانرهای جذاب است. البته بررسی فیلم های برتر 2021 کمی مشکل بود. چرا که برخی از آن ها همچنان در وب سایت های نقد و بررسی فیلم امتیاز خاصی ندارند پس سعی کردیم لیستی شامل بهترین فیلمهای در حال اکران 2021 تهیه کنیم که به عنوان بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران انتخاب شده باشند و علاوه بر این جزء بهترین فیلم های 2021 از نظر منتقدان Imdb هم باشند.

معرفی بهترین فیلم های 2021

سال 2021 یکی از خاص ترین سال های سینمایی بشمار می آید چون اغلب فیلم ها یا در دوره پاندمی کرونا فیلم برداری شده اند یا اینکه به علت پاندمی، زمان اکران آن ها چندین بار تغییر کرده است که البته با همه این چالش ها باز هم در لیست بهترین فیلمهای در حال اکران 2021 قرار دارند. با این وجود شاهد فیلم های اکران شده 2021 بودیم که حقیقتا غوغا کردند. تهیه کنندگان و فیلمسازان هالیوودی سعی کردند بهترین فیلم های سینمایی 2021 را به موقع اکران کنند تا این صنعت مانند خیلی از صنایع دچار رکود کرونایی نشود. بنابراین در میزبان فا مگ تلاش کردیم برترین فیلم های 2021 منتشر شده را معرفی می کنیم. این لیست شامل بهترین فیلم های 2021 از نظر Imdb و بهترین فیلم های اسکار 2021 و همچنین بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران است.

بهترین فیلم های 2021

با نگاهی به لیست بهترین فیلم های 2021 اکران شده تا به امروز در سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم، متوجه می شویم که سهم عمده ای از بهترین فیلم ها 2021 (همانطور که پیش بینی هم می شد) ادامه فیلم های چند قسمتی هستند. بهترین فیلم های سینمایی 2021 مانند جیمز باند، فیلم خارجی ماتریکس، فیلم سریع و خشن 2021، فیلم خارجی 2021 ونوم، فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ که از بهترین فیلم های هیجان انگیز 2021 محسوب می شود و ده ها مورد از برترین فیلم های خارجی 2021 مورد بررسی قرار گرفت. در واقع اغلب فیلم های برتر پیشنهادی سال 2021 ادامه ای از نسخه های قبلی خودشان هستند، پس می توان آن ها را جزء بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران دانست. در ادامه لیستی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2021 را معرفی می کنیم تا شما بتوانید با توجه به علاقه خود به دانلود بهترین فیلم های سینمایی خارجی 2021 بپردازید.

1- فیلم بالا را نگاه نکن Dont Look Up

لیست بهترین فیلم های 2021

یک شهاب سنگ بسیار بزرگ قرار است به زمین بخورد. تنها دو نفر از دانشمندان ناسا از این واقعه خبر دارند. حال آنها باید تلاش کنند که بشریت را نجات دهند!

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم برتر 2021 بالا را نگاه نکن را میگه:

فیلم بالا را نگاه نکن را می توان یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۱ دانست. این فیلم با بازی ستاره های مطرح هالیوود یعنی لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس در مورد یک حادثه آخرالزمانی است. موضوعی که به نظر در سال های اخیر مورد علاقه فیلم سازان و تهیه کنندگان قرار گرفته است. علاوه بر این دو ستاره، تعدادی از بهترین بازیگران سینمای هالیوود در فیلم سینمایی 2021 بالا را نگاه نکن گردهم جمع شده اند. آریانا گرانده نیز یکی از اولین نقش‌ های خود را در این فیلم را بازی می کند. اتفاقی که به نظر در هالیوود نیز مرسوم شده، یعنی استفاده از سلبریتی های غیر بازیگر برای ترغیب مخاطبان به سینماها. البته این فیلم خودش دارای چند بازیگر سرشناس هست و نیازی به استفاده از ستاره های موسیقی در آن نبود. اما به هر حال این تصمیم سازندگان فیلم است! زمان اکران فیلم بالا رو نگاه نکن 10 دسامبر سال 2021 عنوان شده است.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 10 دسامبر کمدی – مهیج 145 آدام مک کی نتفلیکس

دکتر رندال مندی و همکارش دو منجم و ستاره شناس هستند که در حوزه شهاب ‌سنگ‌ ها مطالعه می ‌کنند. یکی از اصلی‌ ترین دغدغه‌ های آنها شهاب سنگی است که مسیری متفاوت نسبت به دیگر شهاب سنگ ها را طی می ‌کند و در حال نزدیک شدن به زمین است. بزرگی و قدرت این شهاب سنگ به قدری است که می ‌تواند باعث نابودی کره زمین شود. حال وظیفه دکتر مندی و همکارانش این است که با کمک دولت آمریکا این شهاب سنگ را از بین ببرند. داستان فیلم در مورد تلاش و همکاری دانشمندان و سیاستمداران برای انجام دادن این کار است.

حقایقی در مورد فیلم Dont Look Up

از اصلی ترین اتفاقاتی که در طول فیلم Don’t Look Up افتاد شیوع پاندمی کرونا بود که باعث ایجاد وقفه زیادی در ساخت آن شد. از آنجا که مضمون فیلم سینمایی 2021 بالا را نگاه نکن در باره سفر دو دانشمند به سراسر دنیا است، قاعدتا باید سفرهای زیادی توسط گروه سازنده فیلم انجام می شد، اما به علت تعطیلی فرودگاه ها، کار گروه به مشکل خورد.

از دیگر موضوعاتی که در هنگام ساخت فیلم بالا را نگاه نکن مطرح شد، تغییر چند باره فیلم نامه بود. کمپانی نتفلیکس اعلام کرد آنچه به عنوان فیلم نهایی ساخته شده با آنچه در تصور مسئولان نتفلیکس بوده، خیلی متفاوت است! به طوری که در ابتدا به نظر فیلم در مورد تغییرات اب و هوایی بوده نه شهاب سنگ ها!

تماشای فیلم بالا را نگاه نکن ارزش را توصیه می کنید؟

وقتی ستارگان زیادی در یک فیلم برتر 2021 بازی می کنند، می تواند دلیل قانع کننده ای برای تماشای آن فیلم باشد. از طرفی نقش آفرینی لئوناردو دیکاپریو در یک فیلم علمی تخیلی می تواند به جذابیت داستان هم بیافزاید. دی کاپریویی که مثل همه فیلم های هالیوودی آخر الزمانی، باید دنیا را نجات دهد! با این تفاسیر فیلم بالا را نگاه نکن یکی از بهترین فیلم های 2021 خواهد بود.

بازیگران فیلم بالا را نگاه نکن نقش توضیحات
لئوناردو دیکاپریو لئوناردو دی کاپریو رندل مندی یکی از ستاره شناسان ناسا که باید به همراه دکتر دباسکی جهان ار از وجود شهاب سنگ باخبر کند.
جنیفر لارنس جنیفر لارنس کیت دباسکی همکار دکتر مندی و جزو گروه محققین در مورد شهاب سنگ
تیمونی شالامت تیموتی شالامت کوانتین یکی از افرادی که با نظریه دانشمندان در مورد شهاب سنگ ها به شدت مخالف است.
آریانا گرانده آریانا گرانده رایلی بینا همسر و هم نظر با کوانتین

فیلم های مشابه فیلم بالا رو نگاه نکن

فیلم سینمایی 2021 بالا را نگاه نکن جزو بهترین فیلم های 2021 خواهد بود. اگر به ژانرهای علمی-تخیلی علاقه مند هستید فیلم های زیر را پیسنهاد می کنیم.

  • آرماگدون Armageddon: سیارکی در حال نزدیک شدن به زمین است و دانشمندان قصد انفجار آن را دارند.
  • تاثیر عمیق Deep Impact: ستاره ای دنباله دار به کره زمین برخورد کرده و باعث ایجاد سونامی شده است.
  • وقتی جهان از هم گسیخت When Worlds Collide: از فیلم های کلاسیکی که برخورد یک شهاب سنگ را به زمین نشان می دهد.

2- فیلم خارجی رتبه رئیس Boss Level

بهترین فیلم های 2021 از نظر imdb

مامور بازنشسته نیروهای ویژه در آخرین روز زندگی خود یعنی در روز مرگ، دچار یک حادثه بسیار عجیب و غریب می ‌شود. تلاش او این است که از یک حلقه عجیب زمانی خارج شود.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم رتبه رئیس را میگه:

مل گیبسون بازیگر مطرح سینمای امریکا بعد از چند سال دوری، حالا با یک نقش متفاوت و بسیار جذاب در فیلم رتبه رئیس بازی می کند. مل گیبسون هم مانند برخی از بازیگران بزرگ سینما، بعد از مدتی کم کاری حالا در یک فیلم فلسفی و البته پیچیده بازی کرده است. فیلم رتبه رئیس شما رابه یاد سریال دارک می اندازد. چرا که مفهوم اصلی در این فیلم زمان است. این فیلم قرار بود در سال ۲۰۱۹ اکران شود، اما به دلایلی به ابتدای سال میلادی جاری موکول شد.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 5 مارس اکشن – راز آلود 100 جو کارنهان استودیو اینترتینمنت

سرهنگ کلیو ونتور در گذشته، عضو نیروهای ویژه بوده و اکنون بازنشسته شده و تصمیم دارد روزهای باقی مانده عمرش را با آرامش سپری کند. اما در روز مرگ خود دچار یک مشکل عجیب شده و در یک حلقه زمانی فرو می رود. اتفاقات به صورت مداوم برای او تکرار می شوند. تکرار اتفاقات روزمره، دید سرهنگ به زندگی را متفاوت می کند.

حقایقی در مورد فیلم Boss Level

رتبه رئیس از فیلم های جدید منتشر شده 2021 به شمار می رود. رتبه رئیس اگر چه یک فیلم جذاب است اما محتوای آن خیلی به مزاق سیاستمداران دموکرات آمریکایی خوش نیامده. برخی از سازمان های سیاسی آمریکا (عمدتا طرفدار دموکرات ها) اعلام کرده اند که فیلم سینمایی 2021 رتبه رئیس برای سرپوش گذاشتن شکست های آمریکا در جنگ های عراق و افغانستان ساخته شده. البته از کسی مانند جو کارنهان (کارگردان فیلم رتبه رئیس) که فیلم تیم ای را نیز ساخته، چنین چیزی بعید نیست! انتخاب بازیگری مثل مل گیبسون که مخالف جنگ های آمریکا با عراق و افغانستان و ویتنام بوده هم این احتمال را تقویت می کند.

چرا فیلم رتبه رئیس را پیشنهاد می کنیم؟

مل گیبسن بعد از یک مدت تقریبا طولانی به سراغ فیلم هایی رفته که اغلبا در دوران جوانی آن ها را بازی می کرد. یک فیلم اکشن از مل گیبسن در این سن و سال قطعا تماشایی خواهد بود. موضوع فیلم هم برای دوستداران فیلم های پیچیده و فلسفی جذاب است. فیلم رتبه رئیس قطعا یکی از بهترین فیلم های 2021 است.

بازیگران فیلم خارجی رتبه رئیس نقش توضیحات
 مل گیبسن مل گیبسن کول کلایو ونتور سرهنگ ونتور که باید پالور را کنترل کند.
نائومی واتس نائومی واتس جما همسر روی پالتور
فرانک گریل فرانک گریلو روی پالور مامور بازنشسته نیروهای ویژه که در یک حلقه عجیب زمانی افتاده است.
آنابل والز آنابل والیس آلیس از دیگر اعضای گروه سرهنگ ونتور

 فیلم های مشابه فیلم رتبه رئیس

 رتبه رئیس از بهترین فیلم های 2021 است و علاقه مندان زیادی دارد. فیلم های زیر مشابه فیلم رتبه رئیس به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 محسوب می شوند. اگر علاقه مند به فیلم رتبه رئیس هستید توصیه می کنیم این فیلم ها را هم ببینید.

  •  لبه فردا Edge Of Tomorrow: سرباز آمریکایی پس از کشته شدن، دوباره زنده می شود و به موقعیت اولیه خود در جنگ باز می گردد.
  •  لوپر Looper: یک گروه تبهکاری برای آیندگان کار می کنند. سربازان گروه تبهکاری برای این کار باید در زمان سفر کنند.
  •  یادگاری Memento: شبلی، حافظه کوتاه مدت خود را از دست می دهد اما از طرفی باید به خاطر کشته شدن همسرش انتقام هم بگیرد!

3- فیلم یک مکان ساکت A Quiet Place 2

بهترین فیلم های هیجان انگیز 2021

خانواده ابوت،شخصیت اصلی داستان، هم چنان سعی می کنند از دست هیولاهای نابینا فرار کنند. آنها با چالش های جدیدتری مواجه می شوند. چالش هایی که از هیولاها، بزرگتر و خطرناک تر محسوب می شوند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم یک مکان ساکت را میگه:

قسمت اول فیلم یک مکان ساکت به قدری جذاب و خلاقانه بود که مدیران و تهیه کنندگان این فیلم تصمیم گرفتند که قسمت دوم فیلم را تهیه و تولید کنند. فیلم یک مکان ساکت در قسمت اول داستانی آخر الزمانی داشت اما این بار با محوریت صدا تصویرسازی شده بود. داستانی که کارگردان فیلم یعنی جان کرازینسکی را ترغیب کرد کمپانی پارامونت پیکچرز را وادار کرد قسمت دوم فیلم یک مکان ساکتت را هم بسازد.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 2018  مهیج – ترسناک 97 جان کرازینسکی پارامونت پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 28 مه  مهیج – ترسناک 97 جان کرازینسکی پارامونت پیکچرز

موجودات عجیب و غریبی به سیاره زمین حمله کرده اند و باعث نابودی عده زیادی از انسان ها شده اند. این موجودات عجیب و غریب، شنوایی بالایی دارند اما نابینا هستند. از این رو باقیماندگان کره زمین برای بقا باید فعالیت هایی بی صدا داشته باشند. ایجاد هر گونه صدا باعث حمله این موجودات به آنها می شود. فیلم در واقع ادامه قسمت قبلی است و ماجراهایی که برای شخصیت های داستان و خانواده ابوت اتفاق می افتد را روایت می کند. البته آنها متوجه می شوند فقط این موجودات نیستند که تهدید حساب می شوند. بلکه تهدیدهای بزرگتر دیگری هم هست!

نقد فیلم یک مکان ساکت 2

جان کرازینسکی کارگردان فیلم یک مکان ساکت، خودش عاشق مطالعه در مورد موجودات فضایی است. ایده فیلم A Quiet Place Part و قسمت دوم آن هم از همین مطالعات در زمینه فرازمینی ها به دست آمده است. دیگر موضوع جالب فیلم یک مکان ثابت نیز این است که جان کرازینسکی در کالبد برخی از این موجودات قرار می گرفت و در فیلم بازی می کرد. او حتی عوامل فیلم را مجبور کرده بود که در پشت صحنه هم سکوت را رعایت کنند! تاریخ اکران فیلم یک مکان ساکت 2 روز 28 مه 2021 پیش بینی شده است. با توجه به محبوبیت سری قبلی، پیش بینی می شود، این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران انتخاب شود.

چرا فیلم یک مکان ساکت 2 جزء بهترین های 2021 است؟

معمولا فیلم هایی که مورد استقبال قرار می گیرند، سعی می کنند در قسمت های بعدی نیز جذابیت های خود را حفظ کنند و مخاطبان را به سینماها بکشانند. فیلم سینمایی 2021 یک مکان ساکت 2 هم از این قاعده مستثنی نیست. هیجان زیاد، فیلم مکان ساکت 2 را به یکی از بهترین فیلم های 2021 تبدیل کرده است.

بازیگران فیلم یک مکان ساکت 2 نقش توضیحات
کیلیان مورفی کیلیان مورفی امت از دوستان لی، کسی که همسر و فرزندانش توسط موجودات بیگانه کشته شده اند.
امیلی بلانت امیلی بلانت اولین ابوت مادر خانواده که همسر خود را از دست داده است.
جان کراسینسکی جان کراسینسکی لی ابوت  همسر اولین که در این قسمت فوت شده و در بیشتر سکانس ها به زمان زنده بودن او فلش بک می خورد.
ملیسنت سیموندس میلیسنت سیموندس رگان دختر اولین که البته ناشنوا است.

فیلم های مشابه فیلم A Quiet Place 2

فیلم یک مکان ساکت 2 از بهترین فیلم های 2021 است. اگر علاقه مند به این دسته از فیلم ها هستید می توانید سه فیلم خارجی زیر را هم مشاهده کنید.

  • دیگران The Others: در این فیلم نیز تلاش یک مادر برای نجات فرزندش از دست موجودات بیگانه با بازی زیبای نیکول کیدمن به تصویر کشیده شده است.
  • درخشش The Shining: جک یک نویسنده بیکار است که برای تعطیلات زمستانی به یک هتل مرموز میرود. اما این هتل عجیب روی او تاثیرات بدی می گذارد تا حدی که جک به جنون کشیده می شود.
  • شب بخیر مامان Goodnight Mommy: دو کودک در یک خانه بزرگ با مادری که صورتش را پوشانده زندگی می کنند. اما کودکان به اینکه او واقعا مادرشان باشد شک دارند.

4- فیلم ماموریت غیر ممکن 7 یا Mission Impossible 7

بهترین فیلم های ماجراجویی 2021

مامور ایتان، به یک ماموریت جدید در کشور ایتالیا می رود. او باید در ونیز به دنبال یک ابرتبهکار بسیار خطرناک بگردد. تبهکاری که چالش های بسیاری برای او ایجاد می کند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم ماموریت غیر ممکن 7 را میگه:

فیلم ماموریت غیر ممکن دارای ژانر اکشن جاسوسی است که در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد و می توان گفت از بهترین فیلمهای در حال اکران 2021 محسوب می شود. چرا که در نسخه های قبلی این فیلم شاهد موفقیت های چشمگیری بودیم. این فیلم از همین الان تبلیغات بسیار زیادی را برای اکران در نظر دارد. البته احتمال تغییر در روز یا ماه اکران وجود دارد. چرا که هنوز پاندمی کرونا در آمریکای شمالی از بین نرفته است. مثل همیشه تام کروز نقش اصلی را بر عهده دارد. فیلم ماموریت غیر ممکن 7 در واقع قسمت هفتم از سری مجموعه ماموریت غیر ممکن به شمار می رود و علاقه مندان به این سری از فیلم های اکشن جاسوسی می توانند از مشاهده فیلم Mission: Impossible 7 نیز لذت ببرند. این فیلم به احتمال زیاد از بهترین فیلم های 2021 خواهد بود.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 1996  اکشن – ماجراجویی 110 برایان دی پالما پارامونت پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2000  اکشن – ماجراجویی 124 جان وو پارامونت پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2006  اکشن – ماجراجویی 126 جی جی آبرامز پارامونت پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2011  اکشن – ماجراجویی 133 برد بیرد پارامونت پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2015  اکشن – ماجراجویی 131 کریستوفر مک کواری پارامونت پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2018  اکشن – ماجراجویی 147 کریستوفر مک کواری پارامونت پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 19 نوامبر  اکشن – ماجراجویی 147 کریستوفر مک کوری پارامونت پیکچرز

ایتان هایت که به عنوان جاسوس فعالیت می کند، حالا و در قسمت هفتم از مجموعه ماموریت غیرممکن به ایتالیا می ‌رود و در ونیز باید به دنبال یک ابر شرور بگردد که خطری بزرگ برای جامعه ایتالیا و اروپا محسوب می شود. دوباره در این فیلم مهیج خارجی شاهد صحنه های جذاب اکشن خواهیم بود. چالش هایی که جاسوس هایت با آن ها در ونیز روبرو می شود، محوریت اصلی داستان است. او باید در این ماموریت غیرممکن یک ابرتبهکار را از بین ببرد.

نقد فیلم ماموریت غیر ممکن 7

در نظر گرفته شده بود که اکران فیلم Mission: Impossible 7 در پاییز صورت بگیرد. اما به دلیل کرونا ممکن است تاریخ آن تغییر پیدا کند. موضوعی که در تصویربرداری هم به وجود آمد و باعث اخلال در روند تصویربرداری گروه شد. در فیلم سینمایی 2021 ماموریت غیرممکن نیز تام کروز تمام حرکات را خودش انجام داده و از بدلکار استفاده نشده است. طولانی شدن تصویربرداری برخی از سکانس ها یکی دیگر از ویژگی هایی است که در تمام فیلم های ماموریت غیرممکن رخ داده و اتفاقا در این قسمت هم تکرار شده است. حساسیت های کارگردان این فیلم کریستوفر مک کوری، باعث شده زمان فیلمبرداری برخی از صحنه ها، چندین برابر زمان عادی طول بکشد. با تمام این تفاسیر باز هم سری فیلم های ماموریت غیر ممکن از بهترین فیلم های هیجان انگیز 2021 محسوب می شود.

چرا فیلم Mission Impossible 7 ارزش دیدن دارد؟

همیشه فیلم های جاسوسی جذابت های خاص خود را دارند. بعد از قسمت ششم، حالا همه علاقه مندان به این سری از فیلم های اکشن منتظرند بدانند برای ایتان چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا این فیلم شایسته است که جزء بهترین فیلم های سینمایی سال 2021 محسوب شود یا نه؟ بنظر میزبان فا مگ این سری از ماموریت غیرممکن هم شایسته حضور در لیست فیلم های برتر 2021 است.

بازیگران ماموریت غیرممکن 2021 نقش توضیحات
تام کروز تام کروز اتان هانت مامور آمریکایی و رهبر گروه عملیاتی
هیلی آتول هیلی آتول گریس معشوقه اتان در این قسمت از مجموعه ماموریت غیر ممکن
ربکا فرگوسن ربگا فرگوسن لیسا مامور سابق MI6 که در این ماموریت همکار هانت است
ونسا کربی ونسا کربی آلانا بیوه سفید فروشنده اسلحه!

فیلم های شبیه ماموریت غیر ممکن 7

اگر علاقه مند به فیلم های جاسوسی و اکشن مانند فیلم سینمایی 2021 ماموریت غیرممکن هستید، می توانید مجموعه فیلم های جیمز باند را دنبال کنید. مخمصه با بازی رابرد دنیرو نیز از فیلم هایی است که ماهیتا شبیه ماموریت غیر ممکن است.

  • جیمز باند اسکای فال Skyfall: جیمز باند برای اثبات وفاداری اش به سازمان، باید به یک ماموریت غیر ممکن برود!
  • مخمصه Heat: نیل قصد دارد یک سرقت بزرگ را انجام بدهد اما به اشتباه یک محافظ را به قتل می رساند.
  • جان سخت Die Hard: گروبر قصد دارد پول زیادی را از یک ساختمان بدزد، اما در ابتدا باید از دست جان فرار کند.

5- فیلم تازه اکران شده کوچه کابوس Nightmare Alley

بهترین فیلم های 2021

مردی کلاهبردار با کمک یک روانشناس سعی می ‌کند که از افراد پولدار و ثروتمند و اقشار مختلف جامعه کلاهبرداری کند. همکار دیگرشان قصد یافتن راز آن ها را دارد.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم خارجی کوچه کابوس را میگه:

بازیگر و فیلمساز سینمای آمریکا بردلی کوپر هم بعد از یک مدت، با یک فیلم جذاب دیگر در سال ۲۰۲۱ به سینما آمده و به نظر می رسد فیلم کوچه کابوس هم در لیست بهترین فیلم های سینمایی 2021 مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد. این فیلم در تاریخ ۳ دسامبر اکران خواهد شد. فیلم کوچه کابوس در واقع اقتباسی زیبا از کتاب کوچه کابوس ویلیام لیندزی گرشام است. لیندزی عمدتا در کتاب های خود تم روانشناسی پیاده سازی می کند. این فیلم هم یک تریلر روانشناسی است و به جز بردلی کوپر، کیت بلانشیت هم در آن به ایفای نقش پرداخته است.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 17 دسامبر جنایی – راز آلود 139 گی‌یرمو دل تورو تی اس جی

یک زوج خلاق روش مخصوصی را برای روانکاوی ترتیب داده اند که بسیار عجیب است. آنها ادعا می کنند که می توانند با استفاده از این روش ذهن افراد را بخوانند. روش آنها برای مردم جذاب است و عده زیادی برای روانکاری و خواندن ذهن دیگران به آنها مراجعه می کنند. استن، که به عنوان دستیار با این زوج همکاری می کند، قصد دارد با ترفندهای مختلف روش آن ها را یاد بگیرد و به صورت مستقل کار کند.

حقایقی در مورد فیلم کوچه کابوس یکی از فیلم های برتر 2021

فیلم سینمایی 2021 کوچه کابوس در واقع دومین فیلم کارگردان مکزیکی، دل تورو با موضوعی بزرگسال و فانتزی هم محسوب می شود. دل تو رو با فیم هزارتوی پن می شناسیم. فیلمی که نام او را بر سر زیان ها انداخت. فیلم کوچه کابوس یک فیلم بازسازی شده از سال 1947 است. البته در ابتدا کپمپانی فیلمسازی تی اس جی قصد ساختن آن را نداشت. چرا که این کمپانی کمتر به ساخت فیلم های بازسازی شده می پردازد.

چرا فیلم Nightmare Alley را ببینیم؟

فیلم هایی مثل Nightmare Alley با تم روانشناسی و جنایی واقعا ارزش دیدن دارند. فیلم سینمایی 2021 کوچه کابوس مفاهیم جالبی در مورد روانشناسی ذهن را مطرح می کند که دیدن آن را به شما پیشنهاد می کنیم. به نظر میرسد این فیلم جزء بهترین فیلم ها 2021 از نگاه تماشاگران و منتقدین باشد.

بازیگران فیلم کوچه کابوس نقش توضیحات
بردلی کوپر بردلی کوپر استن روانکاوی کلاهبردار که با استفاده از یک روش ابداعی، ثروتمندان را فریب می دهد.
کیت بلانشیت کیت بلانشیت دکتر لیلیت ریتر روانشناسی که به فعالیت های استن مشکوک شده است.
تونی کولت تونی کولت زینا همکار استن برای فریب مردم
ولیلم دفو ویلیم دفو کلم هوتلی یکی از مشتریان استن!

فیلم های مشابه کوچه کابوس

اگر به فیلم هایی با تم روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم علاوه بر کوچه کابوس به عنوان یکی از بهترین فیلم های سینمایی 2021 فیلم های زیر را هم ببینید.

  •  سرگیجه Vertigo: یک پلیس پس از یک تعقیب و گریز بسیار نفسگیر دچار سرگیجه ای عجیب می شود. این سرگیجه به راحتی از بین نمی رود.
  • بچه رزماری Rosemary’s Baby: یک زوج تصمیم می گیرند بچه دار شوند. همسایه آنها توصیه می کند برای وضع حمل بهتر از رزماری استفاده کنند. اما چرا رزماری؟
  • مکالمه The Conversation: یک نزولگیر انزوا طلب، در نهایت تصمیم می گرد پیش روانشناس برود. اما داستان زندگی او بسیار وحشتناک است.

6- فیلم سینمایی تاپ گان 2 Top Gun Maverick

بهترین فیلم های پیشنهادی 2021

ماوریک به عنوان یک خلبان جنگی می‌ خواهد به یکی از شاگردانش آموزش خلبانی بدهد. در این حین او و شاگرد جوانش باید به یک ماموریت سخت هم بروند. آنها در این ماموریت با چالش های بسیار زیادی مواجه خواهند شد.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه بهترین فیلم سینمایی خارجی 2021 یعنی تاپ گان را میگه:

بازیگر مطرح سینمای هالیوود تام کروز در جوانی عنوان کرده بود که دوست دارد نقش خلبان را بازی کند. به همین دلیل دوباره و بعد از چندین سال به این نقش مورد علاقه خود برگشته است. فیلم تاپ گان 2 به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 در ژانر اکشن و به کارگردانی جوزف کوشینسکی ساخته شده است. کارگردان این فیلم یعنی جوزف کوشینسکی اگر چه یک کارگردان شناخته شده محسوب نمی شود، اما در 47 سالگی و با کارگردانی این فیلم نشان داده که می تواند در سبک فیلم های اکشن حرف های زیادی برای گفتن داشته یاشد. نکته جالب این است که اگر فیلم تاپ گان که در سال ۱۹۸۶ ساخته شده است دیده باشید، می ‌توانید حدس بزنید که این فیلم ادامه آن است. تاریخ اکران فیلم Top Gun: Maverick روز 27 دسامبر ثبت شده است.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 1986 ماجراجویی 110 تونی اسکات پارامونت پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 27 دسامبر ماجراجویی 159 جوزف کوشینسکی پارامونت پیکچرز

ماوریک به عنوان یک افسر کارکشته و متخصص هواپیمای فوق پیشرفته اف ۱۸ فعالیت می کند. او در موفقیت در ماموریت های بسیار سخت هوایی مشهور است. ماوریک باید یک افسر جوان را آموزش بدهد تا در طول ماموریت ها به او کمک کند. اما ماموریت جدید آنها به قدری پیچیده و سخت است که چالش ‌های زیادی را برای آنها ایجاد می کند.

نقد و بررسی فیلم تاپ گان 2

همان طور که می دانید نسخه بازی این فیلم نیز وجود دارد. اما به نظر می رسد بین کمپانی فیلمسازی پارامونت و شرکت سازنده این بازی اختلافاتی وجود دارد. چرا که کمپانی فیلم سازی پارامونت ادعا دارد برخی از مراحل این بازی اطلاعاتی را در مورد قسمت دوم و شاید هم سوم فیلم برملا کند. نکته جالب دیگر این است که کمپانی پارامونت در ابتدا قصد داست این فیلم را با بازیگر دیگری به جز تام کروز بسازد. چون تام کروز مشغول ماموریت غیر ممکن 7 بود.حقیقتا فیلم تاپ گان هم می تواند یکی از فیلم های برتر 2021 بشمار رود.

آیا فیلم Top Gun Maverick را ببینیم؟

اگر علاقه مند به ژانرهای ماجراجویی هستید حتما پیشنهاد می کنیم فیلم سینمایی 2021 تاپ گان را ببینید. در این فیلم اغلب تصویربرداری ها در هواپیماهای جنگنده ها صورت گرفته و هیجان و زیبایی فیلم را چندبرابر کرده است. از این رو احتمالا این فیلم جزء بهترین فیلم های اسکار 2021 در زمینه تصویربرداری و بهترین فیلم های هیجان انگیز 2021 باشد.

هنرمند نقش توضیحات
تام کروز تام کروز کاپیتان پیت ماوریک خلبان و مربی پرواز
مایلس تلر مایلس تلر روستر شاگرد ماوریک و پسر دوست صمیمی او
جنیفر کونلی جنیفر کونلی پنی همسر ماوریک
جان هام جان هام سیکلون معاونت فرماندهی ارتش و فرمانده ماموریت ماوریک

فیلم های مشابه فیلم تاپ گان ماوریک 2

فیلم تاپ گان از جمله فیلم های بسیار جذاب و به احتمال زیاد از بهترین فیلم های 2021 در ژانر جنگی و با موضوعیت جنگنده ها است. اگر به آن علاقه مند هستید، می توانید فیلم های خارجی زیر را هم ببینید.

  • تاپ گان Top Gun: قسمت اول همین فیلم که در آن ماوریک در حین ماموریت اشتباه بزرگی انجام میدهد. او باید فرماندهان را متقاعد کند که اشتباه شده و عمدی در کار نبوده است.
  • هوانورد The Aviator: هیوز باید یک هواپیما را تست کند که اگر سرعت خوبی داشت در جنگ جهانی از آن استفاده شود.
  • عقاب آهنی Iron Eagle: سرهنگ چارلز در حین ماموریت متوجه می شود بهترین دوستش کشته شده و حالا باید به تنهایی در آسمان دشمن پرواز کند.

7- فیلم سینمایی بایوس Finch

بهترین فیلم های 2021 جهان

یک دانشمند وظیفه دارد رباتی را طراحی کنند تا پس از مرگ، از سگش مراقبت کند. در واقع او می خواهد با ایجاد یک ربات، دوست و هم صحبتی برای سگ خودش بسازد. اما با چالش های زیادی مواجه خواهد شد.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم خارجی بایوس را میگه:

به نظر تام هنکس بازیگر سینمای هالیوود پایان یافتنی نیست. این بازیگر پرکار سینما از همان سال ۱۹۹۴ با بازی در فیلم فارست گامپ معروف و محبوب شد تا الان نقش های بسیار زیبا و جذابی را بازی کرده است. فیلم فینچ در واقع مضمونی علمی تخیلی آخرالزمانی است. کمتر شاهد این بودیم که تام هنکس در این گونه فیلم ها بازی کند. این فیلم بر اساس داستانی از دو نویسنده بزرگ، کریگ لاک و ایور پاول نوشته شده است. کارگردان فیلم بایوس میگل ساپوچنیک نیز در این سن و سال، همه را غافلگیر کرد اما به نظر می رسد تجربه میگل در ساخت برخی از قسمت های سریال بازی تخت و تاج به نظر در برخی از سکانس های این فیلم به او کمک کرده باشد.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 16 آوریل درام 115 میگل سپاچنیک یونیورسیال استودیو

فیلم آخرالزمانی بایوس در مورد مردی به نام فینچ است. او در این فیلم به عنوان آخرین انسان زنده روی دنیا است و تنها چیزی که برای او مانده سگش است. سگی که همدم و دوست اوست. او برای محافظت از سگش قصد دارد یک ربات را بسازد و برای ساخت ربات مدنظر خود مجبور است که به جاهای مختلف سفر کند و چیزهای جدیدی را کشف کند. باز هم مانند اغلب فیلم های آخرالزمانی موضوع اصلی فیلم، انسان، طبیعت و زمان است.

نکات جالب فیلم بایوس 2021

بازیگر مطرح سینمای هالیود تام هنکس هنوز در این سن و سال یکی از پرکارترین بازیگران فیلم های هالیوودی محسوب می شود. او در سال 2021 در دو فیلم بسیار زیبا بازی کرده است. یک فیلم همین فیلم بایوس است و دیگری فیلمی به نام سگ شکاری. موضوعی که هر چند کمپانی فیلمسازی یونیورسیال با آن مشکل داشته است، اما به نظر کارگردان این فیلم یعنی میگل سپاچینگ اصرار به استفاده از تام هنکس را داشت. جالب است بدانید که اپل توی وی امیتاز پخش آن را در همان ابتدا خرید. به نظر شرکت اپل برای فیلم هایی علمی و تخیلی برنامه دارد! از این رو امتیاز این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 را در اختیار گرفت.

چرا باید فیلم بایوس را ببینیم؟

دیدن فیلم سینمایی 2021 بایوس به دلیل موضوع جدید و خلاقانه ای که دارد، به شدت توصیه می شود. این فیلم در واقع تلاش های یک دانشمند تنها در دنیای آخرالزمان است که برای علاقه مندان به این ژانر می تواند جذاب باشد و حقیقتا از بهترین فیلم های سینمایی خارجی سال 2021 در ژانر علمی و تخیلی محسوب می شود.

هنرمندان فیلم بایوس نقش توضیحات
تام هنکس تام هنکس فینچ آخرین بازمانده روی کره زمین
کلب لاندری جونز کلب لاندری جونز جف رباتی که قرار است بعد از مرگ فینچ، از سگش محافظت کند.
سمیرا وایلی سمیرا ویلای لیندا  از آخرین بازماندگان زمین قبل از فینچ که قصد همکاری با فینچ را داشت.
اسکیت اولریچ اسکات اولریچ سم  از آخرین بازماندگان زمین قبل از فینچ!

فیلم های مشابه فیلم Finch

فیلم بایوس جزو بهترین فیلم های 2021 خواهد بود. فیلم های پساآخرالزمانی زیادی در هالیوود همانند فیلم بایوس وجود دارد که در اینجا سه فیلم از آنها را به شما معرفی کرده ایم.

  •  ماتریکس Matrix: نئو متوجه می شود که دنیا در جهانی دیگر به نام ماتریکس است! از این رو سعی می کند تا به جنگ با روبات ها برود.
  •  مد مکس جاده خشم Mad Max: Fury Road: در آخر الزمان جنگ بر سر آب به وجود آمده است و فیورسا قصد دارد دیکتاتوری که آب را بر روی مردم بسته، از بین ببرد.
  •  من افسانه هستم I Am Legend: یک بیماری مردم را درگیر کرده. دکتر نویل تنها فردی است که به این بیماری دچار نشده است.

8- معرفی فیلم سینمایی سریع و خشن 2021 یا 9 Fast & Furius

بهترین فیلم های اکشن 2021

دام متوجه می شود خطری بزرگ او و خانواده اش را تهدید می کند. او مجبور است برای رفع این خطر، از برادرش چیکو کمک بگیرد. دام و چیکو با تشکیل یک گروه به سراغ گروهی شرور می روند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم خارجی سریع و خشن سال 2021 را میگه:

در مقاله مربوط به فیلم های برتر جهان و بهترین فیلمهای در حال اکران 2021 سری فیلم های سریع و خشن را معرفی کردیم. فیلمی که برای علاقه مندان به ماشین بسیار جذاب است. جاستین لین کارگردان این قسمت از فیلم های سریع و خشن است و با همکاری دنیل کیسی فیلم نامه فیلم سینمایی 2021 سریع و خشن را نوشته اند. در این قسمت شاهد حضور جان سینا ستاره مسابقات کشتی حرفه ای هستیم. فیلم سریع و خشن 9 تا به الان (مهر 1400) سومین فیلم پرفروش سال 2021 بوده است. باید دید آیا این فیلم توسط منتقدین در لیست بهترین فیلم های 2021 از نظر Imdb یا بهترین فیلم سینمایی سال 2021 در حال اکران قرار می گیرد یا نه؟

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 2001 اکشن – جنایی 106 راب کوهن یونیورسیال پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2003 اکشن – جنایی 107 جان سینگلتون یونیورسیال پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2006 اکشن – جنایی 104 جاستین لین یونیورسیال پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2009 اکشن – جنایی 107 جاستین لین یونیورسیال پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2011 اکشن – جنایی 130 جاستین لین یونیورسیال پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2013 اکشن – جنایی 137 جیمز وان یونیورسیال پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 2017 اکشن – جنایی 136 اف گری گری یونیورسیال پیکچرز
پرچم آمریکا آمریکا 19 مه اکشن – جنایی 143 جاستین لین یونیورسیال پیکچرز

دام که با لتی و پسرش برایان در حال سپری کردن یک زندگی آرام هستند، متوجه می ‌شوند که خطری بزرگ آنها را تهدید می ‌کند و این خطر باعث می ‌شود دام با اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده روبرو شود. او برای از بین بردن این خطر، باید به سراغ برادر طرد شده خود یعنی چیکو برود. از این رو گروه خود را دوباره متحد می کند تا این تهدید را از بین ببرد. مثل همیشه بزرگترین پیام فیلم سریع و خشن این است که برای نجات افرادی که دوستشان دارید باید با هر تهدیدی مقابله کنید.

نقد فیلم سریع و خشن 2021

این که شخصیت محبوبی مانند جان سینا که ستاره کشتی کج است نقش منفی بازی کند! اصلی ترین نقد به جاستین لین کارگردان فیلم سریع و خشن 9 است. مانند همه فیلم های قبلی سریع و خشن، این فیلم هم در کشورهای مختلف فیلم برداری شد، اما به علت شیوع کرونا برخی از صحنه ها واقعی نیست و در مکانی که عنوان می شود ساخته نشده است. این فیلم با واکنش سازمان های ضد نژاد پرستی هم همراه بود. صحنه فرستادن رومن به فضا باعث ایجاد انتقادهایی شده است. با این حال فیلم سریع و خشن ساخت سال 2021 از نظر سرگرمی می تواند جزء بهترین فیلم های سینمایی اکران شده 2021 از نگاه تماشاگران و منتقدین باشد.

چرا فیلم سریع و خشن 2021 ارزش دیدن دارد؟

برای کسانی که علاقه مند به فیلم های مسابقه یا ژانر سرعت و سبقت هستند، فیلم سینمایی 2021 سریع و خشن به اندازه کافی آشنا است و لازم به توضیح ندارد. در این ژانر، حقیقتا بهترین فیلم، سری مجموعه فیلم های سریع و خشن است. این فیلم جزو بهترین فیلم های 2021 خواهد بود.

بازیگران فیلم سریع و خشن 2021 نقش توضیحات
وین دیزل وین دیزل دامنیک تورتو شخصیت اصلی فیلم و رهبر گروه که به قصد از بین بردن یک گروه تبهکار، آماده می شود.
میشل رودریگز میشل رودریگز  لتی  همسر دامنیک و عضو گروه او
جان سینا جان سینا چیکوب (یاکوب) برادر طرد شده دامنیک که در اینجا قصد کمک به او را دارد
شارلیز ثرون شارلیز ثرون چیپر مجرم سابق و عضوی از گروه دام

فیلم های مشابه فیلم Fast & Furius 9 

فیلم سریع و خشن به عنوان یکی از بهترین فیلم های سینمایی خارجی سال 2021 مطرح است و اگر به آن علاقه دارید فیلم های زیر هم مشابه آن هستند.

  •  مسابقه مرگ Death Race: جیسون استاتهام در این مجموعه از فیلم ها تلفیقی از سرعت و صحنه های اکشن را به نمایش می گذارد.
  • نقطه گریز Vanishing Point‎: یک پلیس ناراضی قصد ترک کار خود را دارد. همکاران او به تعقیب او می پردازند و او باید از دست آنان فرار کند.
  • ضد مرگ Death Proof: بدلکاری قاتل، طعمه های خود را سوار بر ماشین ضدمرگ می کند و به قتل می رساند.

9- فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم Those Who Wish Me Dead

بهترین فیلم های جنایی 2021

کل داستان در یک جنگل می گذرد. پسربچه ای شاهد قتل بوده است و این موضوع از هر نظر بر زندگی او تاثیرگذار است. دو آدمکش او را مدام تعقیب می کنند و حالا این پسربچه باید از دست این دو نفر فرار کند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم خارجی کسانی که آرزو دارند من بمیرم تولید سال 2021 را میگه:

یکی دیگر از جذاب ترین فیلم های برتر ۲۰۲۱ فیلمی بر اساس یک رمان پرفروش و جذاب به نام آنهایی که برای من آرزوی مرگ می کنند که مایکل کوریتا آن را نوشته است. تیلور شریدان به عنوان کارگردان فیلم کسانی که می خواهند من بمیرم به خوبی توانسته به داستان رمان وفادار باشد و جذابیت های داستان را به خوبی به مخاطب انتقال دهد. بازی بی نقص آنجلینا جولی نیز در این فیلم که نقش یک آتش نشان را برعهده دارد بر زیبایی این فیلم افزوده است.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 14 مه تریلر – راز آلود 110 تیلور شریدان برادران وارنر

کانر نوجوان ۱۲ ساله ای است که شاهد قتل بی رحمانه پدر خود بوده. او به همین دلیل، تحت تعقیب دو آدمکش است که قصد جان او را دارند. کانر به یک جنگل در مونتانا فرار می کند. او برای اینکه بتواند از این جنگل جان سالم به در ببرد و از دست آدم کش ها فرار کند به دو نفر امید بسته است. یک افسر پلیس محلی و یک آتش نشان با تجربه.

حقایقی در مورد فیلم کسانی که آرزوی مرگ مرا می کنند

یکی از نکات جالب داستان این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 این است که کمپانی برادران وارنر بیشتر بودجه خود را روی فیلم هیچکس و عجیب و غریب گذاشته بود و از همین رو بودجه بالایی برای این فیلم در نظر نگرفت. در حالی که به نظر میرسید قاعدتا برای چنین فیلم و چنین تصویربرداری هایی بودجه بیشتری در نظر گرفته می شد! زمان اکران هم مورد مناقشه بود. در ابتدا قرار بود این فیلم در پاییز اکران شود اما سازندگان اعتقاد داشتند این فیلم به خاطر هیجانی که دارد باید در تابستان اکران شود!

چرا فیلم فیلم کسانی که آرزوی مرگم را دارند را پیشنهاد می کنید؟

فیلم سینمایی 2021 کسانی که آرزوی مرگ مرا می کنند قطعا امسال در جشنواره های مختلف مورد تحسین قرار می گیرد و شاید جزء بهترین فیلم های 2021 اکران شده تا الان باشد. طراحی صحنه و شخصیت پردازی این فیلم بسیار قابل تحسین است. از این رو دیدن فیلم کسانی که دوست دارند من بمیرم را پیسنهاد می کنیم.

بازیگران فیلم کسانی که آرزوی مرگم را دارند نقش توضیحات
آنجلینا جولی آنجلینا جولی هانا آتش نشانی که خود را موظف می داند به کانر کمک کند.
فین لیتل فین لیتل کانر کودکی که شاهد قتل پدرش بوده و حالا در جنگل گم شده
جون برانتال جون برنتال اتان افسر پلیس که او نیز قصد کمک به کانر را دارد
آیدن گیلن آیدن گیلن جک یکی از افرادی که به دنبال قتل کانر است.

فیلم های مشابه فیلم Those Who Wish Me Dead

رودخانه بادی به فیلم سینمایی 2021 کسانی که دوست دارند من بمیرم بسیار شبیه است. توصیه می کنیم فیلم های زیر هم به عنوان یک درام راز آلود ببینید.

  •  رودخانه ابدی Wind River : کوری یک افسر حیات وحش است و یک جسد بی جان را در جنگل پیدا می کند. اما متوجه می شود تحقیق در مورد این جسد جان خودش را به خطر می اندازد.
  • لوگان Logan : لوگان از یک پروفسور بیمار نگهداری می کند. لوگان باید با نیروهای تاریکی برای محافظت از خود و پروفسور بجنگد.
  •  الی ELLE: الی به عنوان یک مدیر عامل موفق فعالیت می کند. اما در گذشته حادثه بدی برای او اتفاق افتاده و قصد دارد ماهیت جنایتکار را بشناسد.

10- فیلم خارجی شمارنده کارت The Card Counter

معرفی فیلم های برتر2021

فیلم شمارنده کارت در ژانر جنایی و درام ساخته شده و داستان یک مرد قمار باز را تشریح می کند که قصد دارد از دشمن خود انتقام بگیرد. او قصد دارد به همراه یک جوان از طریق قمار انتقامی سخت از دشمن مشترک خود و مرد جوان بگیرد.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم خارجی کانتر اکران شده 2021 را میگه:

بدون شک یکی از با استعدادترین کارگردان ها در سینمای هالیوود پل شریدر است که از همان زمانی که به عنوان دستیار کارگردان با مارتین اسکورسیزی (کارگردان بزرگ هالیوودی) همکاری می‌ کرد، استعداد او نمایان شده بود. او امسال با فیلم جذاب شمارنده کارت در سینما حضور دارد. در این فیلم علاوه بر کارگردانی، وظیفه نویسندگی را هم بر عهده دارد.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 10 سپتامبر درام – ماجراجویی 111 پل شریدر ال بی اینترتینمنت

ویلیام که قبلاً یک ارتشی بوده حالا به قمار اعتیاد پیدا کرد است. او به طور اتفاقی با مرد جوانی آشنا می شود. این مرد جوان قصد دارد که از یک نفر انتقام بگیرد از قضا این فرد دشمن ویلیام بوده و در گذشته به عنوان یک سرهنگ ارتش علیه او دسیسه چیده است. ویلیام حالا فرصت خوبی می بیند که از این سرهنگ نظامی انتقام بگیرد. البته ویلیام با وارد شدن مرد جوان در زندگی خود، نشانه های تاریکی از گذشته اش را دوباره به یاد می ‌آورد. هدف او این است که با این مرد جوان همکاری کند تا در مسابقات شرط بندی پیروز بشوند و با پولی که به دست می آورند، به انتقام از آن سرهنگ نظامی بپردازند. اما همکاری با این مرد جوان نیز خیلی سخت است!

تحلیل فیلم شمارنده کارت

فیلم سینمایی 2021 شمارنده کارت در جشنواره ونیز (یکی از معتبرترین جشنواره های سینمایی جهان) تحسین شد و جوایز متعددی را برد و از بهترین فیلم های اسکار 2021 محسوب می شود. احتمال دارد فیلم The Card Counter در جشنواره های پیش رو نیز مورد تقدیر واقع شود.

یکی از جالب ترین ویژگی های فیلم شمارنده کارت این است که اسکار ایزاک (شخصیت اصلی فیلم) برای یاد گرفتن ترفندهای بازی، تلاش های زیادی کرده است. او علاوه بر اینکه تلاش کرده که در این بازی حرفه ای شود، سعی می کند از حرکات و حتی صدای رابرت دنیرو (بازیگر مشهور هالیوود) تقلید کند.

چرا فیلم شمارنده کارت را ببینیم؟

فیلم شمارنده کارت به جز صحنه های اکشن و جذابی که دارد، یک فیلم فلسفی هم محسوب می شود. فرصت های از دست رفته در زندگی و گذشته، دو مفهوم خاص در این فیلم سینمایی 2021 هستند که شریدر آنها را به مخاطب القا می کند. این فیلم جزو بهترین فیلم های 2021 خواهد بود.

بازیگران شمارنده کارت نقش توضیحات
اسکار ایزاک اسکار ایزاک تل ارتشی سابق که به قمار معتاد شده است و می خواهد از این طریق انرار معاش کند.
تیفانی هادیش تیفانی هادیش لا لیندا کسی که برای انتقام گیری از سرهنگ به تل مشاوره می دهد
تی شریدان تی شیردان کریک جوانی که برای امرار معاش رو به قمار آورده است
ولیلم دفو ویلیم دفو جان گوردو سرهنگی که در دوره خدمت به تل خیانت کرده است و حالا تل و کریک قصد انتقام از آن را دارند.

فیلم های مشابه فیلم The Card Counter

شمارنده کارت یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2021 است و اگر به این سبک فیلم ها علاقه دارید فیلم های زیر را هم تماشا کنید.

  • جیمز باند Casino Royale: ماموریت جیمز باند این است که باید بانکدار محافظ پول های گروه های تروریستی را بیابد و تحویل سازمان دهد.
  •  اتمام حجت بورن THE BOURNE ULTIMATUM: بورن قصد دارد تمام کسانی که به نحوی در حق او خیانت کرده اند را نابود کند. اما در این را باید افرادی که سر راه او هستند را کنار بزند.
  • معامله Deal: تامی با اینکه از قمار دوری کرده اما به پول نیاز دارد و از این رو قصد دارد دوباره به قمار بگردد.

11- فیلم های جدید جیمز باند 25 No Time To Die

فیلم های اکشن برتر سال 2021

جیمز باند باید به دنبال یک دانشمند ربوده شده بگردد. دانشمندی که یک شرور معروف او را دزدیده تا از اطلاعاتش سوء استفاده کند. حیمز باند به تنهایی باید دنیا را نجات دهد و به مقابله با دشمنان بشریت بپردازد.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم جدید جیمز باند سال 2021 را میگه:

جدیدترین قسمت جیمز باند امسال و در مهرماه اکران خواهد شد. فیلم زمانی برای مردن نیست، بیست و پنجمین مجموعه جیمز باند است و یکی از پرخرج ترین و پرهزینه ترین آنها نیز محسوب می ‌شود. به دلیل این که حدود ۲۵۰ میلیون دلار برای آن خرج شده و از سال ۲۰۱۶ تولید فیلم آغاز شده است. البته شیوع کرونا بر آن تاثیرگذار بود و در برخی موارد باعث ایجاد وقفه در ساخت شد. باید منتظر ماند و دید آیا این فیلم می تواند در لیست بهترین فیلم های اسکار 2021 قرار بگیرد یا نه؟

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم بریتانیا بریتانیا 8 اکتبر اکشن – جنایی 163 کری فوکوناگا یونیورسیال پیکچرز

داستان فیلم سینمایی 2021 جیمز باند از این قرار است که جیمز باند پس از پرونده اسپکتر بازنشسته شده و به جامائیکا رفته است. او در جامائیکا قصد دارد که زندگی آرامی را سپری کند. در همین حال دوست قدیمی او که مأمور سابق سیا بوده به سراغش می آید و درخواستی از او دارد. یک دانشمند ربوده شده و دزدها می‌ خواهند از اطلاعات او استفاده کنند از این رو جیمز باند به همراه مأمور سیا باید برای نجات این دانشمند تلاش کنند!

حقایقی در مورد جدیدترین قسمت جیمز باند 

معمولا فیلم های اکشن به علت استفاده از بدلکاران، خطری برای بازیگران ایجاد نمی کند. اما از آنجایی که دنیل کریگ اصرار دارد که صحنه های اکشن را خودش بازی کند، در یکی از این صحنه ها دچار سانحه شد و به همین دلیل تصویربرداری فیلم جدید جیمزباند چند ماهی متوقف شد. و گرنه در ابتدا قرار بود این فیلم در سال 2020 اکران شود. بیلی آیلیش با خواندن ترانه این فیلم به جوان ترین خواننده برای سری فیلم های جیمز باند بدل شده است. احتمال اینکه فیلم سینمایی 2021 جیمز باند، آخرین فیلم دنیل کریگ در نقش جیمز باند باشد هم بسیار زیاد است.

چرا فیلم زمانی برای مردن نیست را ببینیم؟

فیلم جیمزباند 25 با تبلیغات بسیار زیادی همراه است و به نظر میرسد سازندگان آن قصد دارند متناسب با پول زیادی که برای آن خرج کرده اند، جذابیت های بیشتری هم به آن اضافه کنند. از این رو دیدن این فیلم اکشن جنایی و جاسوسی را از دست ندهد.

بازیگران فیلم جیمزباند 25 نقش توضیحات
دنیل کریگ دنیل کریگ جیمز باند مامور MI6 که باید در ماموریت جدید خود یک گره تروریستی را نابود کند!
رامی ملک رامی ملک لیوتسیفر سفین  رهبر گروه تروریستی که قصد از بین بردن جهان را دارد!
لئا سیدوکس لیا سیدو دکتر مادلین سوان روانپزشکی که در اسپکتر نیز به جیمز باند کمک کرده بود.
آنا د آرماس آنا د آرماس پالوما از اعضای گروه تروریستی که به نظر قصد جدایی از آنها را دارد.

فیلم های مشابه جیمز باند 2021 No Time To Die‎

خوشبختانه فیلم های زیادی با مضامین جاسوسی و اکشن در هالیوود ساخته شده است. فیلم های زیر 3 تا از بهترین فیلم های مشابه جیمزباند هستند.

  •  کینگزمن سرویس مخفی Kingsman The Secret Service: گری که به دنبال یک زندانی است قصد دارد هری هارت را برای استخدام در یک گروه جاسوسی مخفی آموزش دهد.
  • مردی از یو.ان.سی.ال.ای .The Man from U.N.C.L.E: در اوج جنگ سرد بین آمریکا و شوروی، یک سازمان مرموز قصد دارد از سلاح های هسته ای برای ازبین بردن توازن شکننده آنها استفاده کند.
  •  ماموریت غیر ممکن سقوط Mission: Impossible – Fallout: جان لارک که فروشنده اسلحه است قصد دارد مکه و واتیکان و بیت المقدس را با بمب هسته ای نابود کند. حال باید ایتان هانا این سه شهر را نجات دهد!

12- فیلم برتر بیوه سیاه Black Widow 

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

داستان فیلم بیوه سیاه از آنجایی شروع می شود که بیوه سیاه داستان (یعنی اسکارلت یوهانسون بازیگر مطرح بریتانیایی) تحت تعقیب است. او با یک چالش بزرگ در گذشته خود مواجه شده. در واقع بعد تاریکی از گذشته خود را به یاد می آورد. از طرفی باید بیوه های سیاه دیگر را هم آزاد کند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم بیوه سیاه را میگه:

هالیوود به نظر کم کم دارد به سراغ فیلم های ابرقهرمانی با محوریت زنان می رود. فیلم بیوه سیاه جدید ترین ساخته‌ کمپانی فیلم سازی مارول در حوزه فیلم‌ های ابرقهرمانی است که در واقع ادامه ‌ای بر فیلم کاپیتان آمریکایی است. این فیلم بیست و چهارمین فیلم از مجموعه فیلم های کمپانی ماورل محسوب می شود. وقتی که بیوه سیاه در فیلم انتقاجویان مرد، می شد حدس زد که کمپانی فیلم سازی مارول برای او فیلم های جداگانه بسازد!

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 9 ژوئن ابر قهرمانی – فانتزی 134 کیت شورتلند مارول استودیو

داستان فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 از این قرار است که ناتاشا رومانوف یا همان بیوه سیاه در پایان فیلم کاپیتان آمریکا در پی قبول نکردن توافقنامه، به کمک راجرز فرار کرده و حالا تحت تعقیب است. او توانسته به شهر بوداپست در مجارستان بگریزد و حالا در آنجا اتفاقات جدیدی برای او افتاده است. اما او یک وظیفه مهم دارد. او وظیفه دارد بیوه های سیاه دیگر را نیز آزاد کند تا آنها بتوانند به صورت یک گروه با هم همکاری کنند. اما با چالش های بسیار زیادی مواجه می شود.

حقایق فیلم بیوه سیاه

اگر چه این نقش برای اسکارلت یوهانسون، بازیگر مطرح بریتانیایی سخت بود اما او به خوبی توانست از پس آن بر بیاید. او برای این که در اغلب صحنه ها بتواند خودش بازی کند، علاوه بر ژیمناستیک و هنرهای رزمی، حتی باله نیز آموخت. البته برخی از اتفاقاتی که در فیلم بلک ویدو آمده خیلی با واقعیت سازگار نیست و برخی از مورخین اعتقاد دارند فیلم به خاطر اینکه در هالیوود ساخته شده واقعیت را به خوبی در مورد شوروی بیان نمی کند.

چرا فیلم بیوه سیاه را پیشنهاد می کنید؟

در کل، فیلم های ابرقهرمانی جذابیت های خاص خود را دارد. اما وقتی که ابرقهرمان داستان یک زن باشد، بر جذابیت های داستان خواهد افزود. از این رو دیدن این فیلم خالی از لطف نیست! می توان گفت مضمون فیلم بلک ویدو در مورد جاسوسان شوروی است. به احتمال زیاد این فیلم جزو بهترین فیلم های 2021 خواهد بود.

بازیگران فیلم بلک ویدو نقش توضیحات
اسکارلت یوهانسون اسکارلت یوهانسون ناتاشا رومانف/ بیوه سیاه قاتل سابق KGB و مامور سابق امنیا شوروی
دیوید هاربور دیوید هاربر نگهبان قرمز سرباز روسی و مربی رومانوف
فلورنس پاگ فلورنس پوگ یلنا دیگر بیوه سیاه داستان که ناتاشا قصد رهایی او را دارد
ریچل ویز  ریچل ویز  ملینا از اعضای گروه بیوه های سیاه

 فیلم های مشابه Black Widow

فیلم بیوه سیاه جزو بهترین فیلم های 2021 خواهد بود. اگر به فیلم های ابر قهرمانی زنانه علاقه دارید می توانید این سه فیلم را ببینید. البته فیلم آخر ابر قهرمانی نیست اما شخصیت داستان دختری جسور است!

  • کاپیتان آمریکا سرباز زمستان Captain America: The Winter Soldier: یک حمله به S.H.I.E.L.D باعث می شود راجرز به شبکه ای از فتنه ها وارد شود! این فتنه ها کل جهان را در معرض خطر قرار می دهند.
  •  بلوند اتمی Atomic Blonde: لورین حرفه ای ترین مامور ام آی سیکس است. او از هوش بالایی برخوردار است و در ماموریت های غیرممکن از هوش خود استفاده می کند.
  • میلک شیک باروت Gunpowder Milkshake: سم که در کودکی مادر خود را از دست داده حالا در جوانی به شغل مادرش یعنی قتل روی آورده است!

13- فیلم خارجی خشم مردانه Wrath of Man

بهترین فیلم های 2021 جنگی

پاتریک در یکی از ماموریت‌های خود وظیفه حفاظت از ماشین پول را برعهده دارد. اما یک مهاجم با دیدن چهره او فرار می کند. این اتفاق سبب می شود تا مسئول ماشین حمل پول به اینکه قبلا پاتریک جزء مهاجمان ماشین های حمل پول باشد، مشکوک شود.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم ساخته سال 2021 به نام خشم مردانه را میگه:

علاقه مندان به جیسون استاتهام بازیگر انگلیسی هالیوود امسال می ‌توانند یکی از جدیدترین و زیباترین فیلم های اکشن و هیجان انگیز 2021 او به نام خشم مردانه را نگاه کنند. البته فیلم سینمایی 2021 خشم مردانه در واقع بازسازی و باز آفرینی فیلم کامیون حمل پول اثر نیکلاس بوخریف کارگردان فرانسوی است. این فیلم در اردیبهشت 1400 اکران شد و فروش نسبتا خوبی نسبت به بودجه ابتدایی خود داشت. خشم مردانه از فیلم های اکران شده 2021 است.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 23 آوریل اکشن 119 گای ریچی یونایتد ارتیستس

پاتریک، مامور محافظت از ماشین های حمل پول است. او در شرکتی امنیتی فعالیت می ‌کند و سال ‌های متمادی به عنوان یک مامور موفق در حوزه محافظت از ماشین های حمل پول کار کرده است. او هر هفته وظیفه دارد چند صد میلیون‌ دلار را با یک کامیون حمل پول در ایالت کالیفرنیا به بانک‌ های مختلف برساند. اما در یکی از ماموریت ها، یک گروه از مهاجمین به ماشین حاوی پول حمله می ‌کند. یکی از مهاجمان با دیدن چهره پاتریک فرار می کند. مسئول ماشین حمل پول به این موضوع مشکوک می ‌شود. او متعجب می ‌شود که چرا مهاجم با دیدن چهره پاتریک فرار کرده؟

 نقد فیلم خشم مردانه 

امتیاز فیلم wrath of man را در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید. خشم مردانه یکی از بهترین فیلم های 2021 از نظر منتقدان Imdb است و توانسته امتیاز 7.2 از 10 را کسب کند. جالب ترین ویژگی فیلم خشم مردانه دوران کوتاه فیلمبرداری آن است. این فیلم کلا در 3 ماه ساخته شد. داستان فیلم به خاطر بازسازی بودن جدید نیست. اما گای ریچی کارگردان فیلم خشم مردانه مسئولان کمپانی تولید کننده را ترغیب می کند تا علی رغم جدید نبودن داستان، بودجه کافی برای این فیلم را در اختیارش قرار دهند. او نیز مانند همیشه جیسون استاتهام را برمی گزیند.

چرا فیلم Wrath of Man ارزش دیدن دارد؟

اگر علاقه مند به فیلم هایی با ژانر جنایی و اکشن و البته بازی جیسون استاتهام هستید، فیلم سینمایی 2021 خشم مردانه می تواند یک گزینه خوب باشد. تصویربرداری این فیلم مورد تحسین قرار گرفته است و آلن استوارت به عنوان تصویربردار فیلم خشم مردانه در هیجان بخشیدن به تصاویر، عالی عمل کرده است. جالب است بدانید فیلم Wrath of Man یکی از بهترین فیلم های هیجان انگیز 2021 محسوب می شود.

بازیگران فیلم خشم مردانه نقش توضیحات
جیسون استاتهام  جیسون استاتهام پاتریک اچ شخصیت اصلی داستان که با گذشته خود درگیر است.
هولت مک کالزی هولت مک کالانی هایدن بلر  یکی از نگهبانان ماشین حمل پول
جاش هارتنت جاش هارتنت دیو یکی از مهاجمین ماشین حمل پول
جفری دونوان جفری دانوان جکسون اینسلی از دیگر نگهبانان ماشین حمل پول که به اچ مشکوک است.

فیلم های مشابه فیلم جدید جیسون استاتهام خشم مردانه

خشم مردانه قطعا یکی از بهترین فیلم های اکران شده 2021 است. البته در سال های اخیر فیلم هایی با این مضمون ساخته شده است که شاید جان ویک معروف ترین آنها باشد.

  • مردی در آتش Man on Fire: جان کریس به عنوان مامور سابق سیا باید از یک دختر 9 ساله محافظت کند تا آدم رباها او را ندزدند.
  • آرزوی مرگ Death Wish: دکتر کرسی که یک جراح است، به خاطر قتل همسر و فرزندش تصمیم میگیرد خودش به اجرای عدالت بپردازد.
  • جان ویک John Wick: جان ویک پس از کشته شدن سگ و نابودی ماشین مورد علاقه اش، برای انتقام از یک گروه روسی تبهکار آماده می شود.

14- یهودا و مسیح سیاه Judas and the Black Messiah

بهترین فیلم های تاریخی 2021 جهان

محوریت داستان فیلم یهودا و مسیح سیاه در مورد یک نفوذی به گروه تساوی طلب مدنی آمریکا در دهه 60 است تا اطلاعاتی از آنها را به دست آورد. این جاسوس FBI باید اطلاعات همپتن، رهبر گروه را گزارش دهد.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم یهودا و مسیح سیاه را میگه:

به نظر می ‌رسد در این چند سال هالیوود به ساخت فیلم‌ هایی در حوزه مقابله با نژادپرستی و جنبش‌های در این حوزه بیشتر مشغول شده است. فیلم هایی که به نظر برای جامعه به شدت دوقطبی آمریکا بسیار عالی بشمار می روند. عمدتا فیلم هایی که در این زمینه بوده اند، توسط سیاه پوستان مورد استقبال قرار گرفته و از نظر گیشه، فروش خوبی مخصوصا در ایالت های جنوبی و عمدتا سیاهپوست نشین آمریکا داشته اند. فیلم یهودا و مسیح سیاه نیز در مورد رهبری یک گروه ضد نژادپرستی در آمریکا است. بنظر می رسد فیلم یهودا و مسیح سیاه با توجه به موضوع داستان به یکی از بهترین فیلم ها 2021 از نگاه تماشاگران تبدیل شود.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 1 فوریه درام – تاریخی 126 شاکا کینگ برادران وارنر

یک گروه با نام پلنگ های سیاه که در دهه 60 میلادی در آمریکا فعالیت می کنند توسط FBI رصد می شوند. این گروه یک تشکیلات سوسیالیستی برای حمایت از سیاهپوستان بود که البته توسط دولت آمریکا و FBI نابود شد! فرد همپتن، یک سیاستمدار و فعال حقوق بشر در آمریکا است. او در حزب پلنگ سیاه فعالیت می ‌کند و مسئول بخش ایالت غربی آمریکا یعنی ایلینوی است. تمام تلاش او و حزب متبوعش برابری سیاهپوستان و به دست آوردن امتیازات مدنی مانند سفیدپوستان است. اما یک جاسوس از اداره تحقیقات فدرال آمریکا یا همان اف بی آی، وارد حزب آنها می ‌شود و اطلاعات مهم حزب را برای FBI ارسال می ‌کند.

چرا فیلم Judas and the Black Messiah را ببینیم؟

فیلم Judas and the Black Messiah در واقع یکی از موضوعات بسیار مناقشه آمیز دهه 60 یعنی گروه پلنگ سیاه را روایت می کند. گروهی که طی 2 دهه فعالیت خود تاثیر زیادی بر تساوی طلبی رنگین پوستان در جامعه آمریکا کرد. از این رو اگر علاقه به ژانر تاریخی مخصوصا اتفاقات قرن بیستم دارید، این فیلم را ببینید. این فیلم به خاطر موضوع جالبش جزو بهترین فیلم های 2021 است.

 بازیگران فیلم یهودا و مسیح سیاه نقش توضیحات
دنیل کالویا دنیل کالویا  فرد همپتون رهبر حزب پلنگ سیاه در ایلینوی
لاکیت استنفیلد لاکیس استنفیلد ویلیام اونیل ار افراد حزب که باید وفاداری خود را به حزب ثابت کند.
جسی پلیمونس جسی پلامونس روی میچل  از مخالفان نژادپرست حزب پلنگ سیاه
دومنیک فیش بک دومنیک فیشبک دبراه جانسون همسر فرد همپتن

فیلم نژادپرستی سیاه پوستان مشابه یهودا و مسیح سیاه

فیلم های مربوط به قرن بیستم در کل فیلم های جذابی هستند. یهودا و مسیح سیاه جزء بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران است. فیلم های زیر از نظر ماهیتی شبیه فیلم سینمایی 2021 یهودا و مسیح سیاه هستند.

  • 12 سال بردگی 12Years Slaves: یک رنگین پوست در نیویورک به کار نوازندگی مشغول است. اما یک روز که از خواب بیدار می شود، می بیند که به عنوان برده فروخته شده است.
  • سلما Selma : مارتین لوتر کینگ تلاش های زیادی را برای کسب پشتیبانی مردم و حمایت از طرف آنها برای اهداف جنبش خود می کند.
  •  یک شب در میامی One Night In Miami : محمدعلی کلی بعد از پیروزی بر رقیبش، با حضور سه تن از دوستانش یک جشن برگزار می کند.

15- فیلم جدید منتشر شده آخرین دوئل The Last Duel

بهترین فیلم های سینمایی خارجی 2021

یک شوالیه از جنگ برگشته است و دچار یک مشکل بزرگ در خانواده خود می شود. پادشاه پیشنهاد می کند مشکل او و دشمنش از طریق دوئل برطرف شود. دوئلی که ممکن است آخرین دوئل هر یک از آنها باشد.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم آخرین دوئل را میگه:

اگر علاقمند به ژانر تاریخی هستید یکی از جذاب ترین و بهترین فیلم های 2021 فیلم آخرین دوئل است فیلمی که در آن مت دیمن بازیگر مطرح سینمای آمریکا و همراه همیشگی او یعنی بن افلک ( دیگر بازیگر مطرح سینمای هالیوود) نیز نقش آفرینی کرده اند. اما آنچه به زیبایی های فیلم آخرین دوئل افزوده خلاقیت های ریدلی اسکات کارگردان این فیلم، در به تصویر کشیدن نبردهای تاریخی است. تریلر رسمی فیلم آخرین دوئل از جذابیت آن خبر می دهد. این فیلم در اواخر مهرماه اکران خواهد شد. ریدلی اسکات هم بعد از مدتی کم کاری (آخرین فیلم او در سال 2017 بود)، حالا جدیدترین فیلم خود را در ژانر تاریخی با موضوعی خاص ارائه کرده است. قطع به یقین فیلم The Last Duel از فیلم های اکران شده 2021 است.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 20 دسامبر  تریلر – تاریخی 142 ریدلی اسکات فاکس قرن بیستم

داستان فیلم آخرین دوئل به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 در مورد یک شوالیه است. این شوالیه از جنگ برگشته اما می ‌بیند که شوالیه دیگری وارد زندگی خصوصی او شده، پس برای انتقام گیری آماده می شود. اما به دلیل اینکه هر دوی آنها از شوالیه های بزرگی هستند پادشاه تصمیم می گیرد که یک دوئل برگزار کند و هرکس که در این مبارزه بتواند برنده شود ادعای او پذیرفته می شود. صداقت و خانواده دو تا از اصلی ترین موضوعات فیلم سینمایی 2021 آخرین دوئل هستند که ریدلی اسکات به خوبی آنها را به مخاطب القا می کند.

نقد داستان فیلم آخرین دوئل

داستان فیلم آخرین دوئل واقعی است و در قرن 14 میلادی رخ داده. از طرفی موضوع فیلم بسیار بحث برانگیز است. از این رو خیلی ها متعجب شدند که چرا کمپانی تولید کننده آن را تا به حال به نمایش در نیاورده است؟

نکته جالب دیگر این است که کارگردان این فیلم یعنی ریدلی اسکات برای نقش اصلی فیلم آخرین دوئل بازیگر مورد علاقه اش یعنی مت دیمون را پیشنهاد می دهد. در حالی که برخی ها خبر از بازی بازیگر مطرح دیگری یعنیبن افلک در این نقش داده بودند. اما همکاری ریدلی اسکات با مت دیمون در مریخی، به نظر منجر به ساخت این فیلم هم شد. پیشنهاد می کنیم آخرین دوئل را به عنوان یکی از بهترین فیلم های هیجان انگیز 2021 از دست ندهید.

 چرا باید فیلم The Last Duel را ببینیم؟

یک تریلر تاریخی جذاب، ساخته ریدلی اسکات حتما ارزش دیدن دارد. ریدلی اسکات با ساختن فیلم هایی نظیر گلادیاتور نشان داد که می تواند در ژانر تاریخی فیلم های ماندگاری بسازد.فیلم آخرین دوئل قطعا جزو جزو بهترین فیلم های 2021 انتخاب خواهد شد.

بازیگران فیلم آخرین دوئل نقش توضیحات
مت دیمون مت دیمون جین د کودکس شوالیه ای که پس از بازگشت از جنگ قصد انتقام از جاکیوس را دارد.
آدام درایور آدام درایور جاکیوس له گریس شوالیه متعرض به خانواده کودکس
جودی کامر جودی کومر مارگورت همسر کودکس
بن افلک بن افلک پریر د النکون پادشاه، که پیشنهاد دوئل را مطرح می کند.

فیلم های مشابه آخرین دوئل

اگر به فیلم های ریدلی اسکات در سبک تاریخی علاقه دارید حتما فیلم های زیر را هم ببینید. این فیلم شانس زیادی برای انتخاب به عنوان بهترین فیلم های 2021 از نظر Imdb را دارد.

  • تروآ Troy: فیلمی برپایه داستان ایلیاد و ادیسه هومر که نبرد بین پادشاهی های باستانی تروا و اسپارت (امپراطوری یونان)  را به تصویر می کشد.
  •  سریال وایکینگ‌ها Vikings : این سریال سبک زندگی وایکینگ ها در قرن 8 تا 11 میلادی را نشان می دهد و احتمالا دیدگاه شما را در مورد آنها تغییر خواهد داد.
  • گلادیاتور Gladiator: ماکسیموس که به طرز ناجوانمردانه ای زندانی شده باید به عنوان گلادیاتور برای زنده ماندن بجنگد.

16- کروئلا Cruella از برترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

داستان فیلم کروئلا در مورد یک زن طراح مد و فشن بدجنس است و کار او دزدیدن سگ های خالدار! است. هدف از دزدیدن سگ های خالدار، درست کردن پالتو است. اما برای این کار با چالش هایی مواجه شده.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه کروئلا فیلم اکران شده 2021 را میگه:

اینکه انیمیشن های کمپانی فیلمسازی دیزنی تبدیل به فیلم های واقعی شوند هم می ‌تواند جذاب باشد و هم می‌ تواند از جذابیت آن ها بکاهد! اینکه سیندرلا یا دیو و دلبر را واقعی ببینید با انیمیشن، سلیقه شما است. اما به ‌هرحال امسال نیز در خرداد ماه شاهد اکران یکی دیگر از بازآفرینی های دیزنی بودیم. فروش قابل قبول این سبک از فیلم ها، دیزنی را ترغیب کرد تا کارتون ۱۰۱ سگ خالدار را بسازد. این فیلم هنوز در برخی از کشورها روی پرده است و احتمال افزایش میزان فروش آن بسیار بالا است. خود فیلم نیز خیلی پر هزینه بود. همه این ها باعث شده کروئلا در لیست بهترین فیلم های هالیوودی 2021 قرار گیرد.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 18 مه کمدی 124 کریگ گیلسپی والت دیزنی

فیلم سینمایی 2021 کروئلا در واقع بازسازی شده انیمیشن ۱۰۱ سگ خالدار است. فیلم در دهه ۷۰ میلادی می ‌گذرد در آن زمان جنبش ‌های پانک راک در اروپا و آمریکای شمالی مورد استقبال جوانان قرار گرفته است و یک زن طراح مد و فشن که جزء همین جنبش های موسیقی و اجتماعی است، تصمیم می گیرد که برای رسیدن به اهداف خود از سگ های خالدار استفاده کند. او سگ های خالدار زیبا را می دزدد و از پوست آنها برای ایجاد پالتو استفاده می کنند.

نقد و بررسی فیلم کروئلا

آغاز تصویربرداری فیلم کروئلا با حضور بازیگر جوان سینمای امریکا یعنی اما استون در فیلم لالا لند همزمان شد. اما گروه منتظر ماند تا فیلمبرداری لالالند به پایان برسد تا اما استون بتواند در این فیلم نقش آفرینی کند. از دیگر نکات جالب فیلم سینمایی 2021 کروئلا هم این است که بازیگر سابق هالیوود یعنی Glenn Close که قبلا در نسخه دیگری از همین فیلم بازی کرده بود، حالا به عنوان مدیر اجرایی در این فیلم حضور دارد. انتخاب اما استون هم برای نقش کروئلا به اصرار او و موافقت گروه تولید بوده است.

چرا فیلم بازسازی شده کروئلا را ببینیم؟

اگر علاقه مند به سری فیلم های کمپانی فیلمسازی دیزنی باشید قطعا از بازسازی انیمیشن های آن لذت خواهید برد. امسال انیمیشن 101 سگ خالدار در قالب فیلم سینمایی کروئلا اکران شده است. شاید فیلم کروئلا در لیست بهترین فیلم ها 2021 از نگاه تماشاگران قرار بگیرد.

بازیگران فیلم کروئلا نقش توضیحات
اما استون اما استون اسیتلا میلر/ کروئلا طراح مد و جنایتکار داستان
اما تامپسون اما تامپسون بارونس رئیس جدید و احتمالا رقیب احتمالی استلا
جوئل فرای جوئل فرای جاسپر بادون دزدی که بعد از مرگ مادر خوانده اش با استلا بزرگ شده است!
پائول والتر پل والتر هاورز یلسپر همکار جاسپر

فیلم های مشابه با فیلم Cruella

کروئلا یکی از بهترین فیلم های 2021 است که بازآفرینی شده محسوب می شود.اگر علاقه مند به فیلم های بارآفرینی شده هستید، فیلم های زیر را می توانید ببینید. مخصوصا اگر به انیمیشن های کمپانی فیلم سازی دیزنی علاقه دارید.

  • مالیفیسنت Maleficent: مالیفیسنت یک نیمه هیولای مهربان است که سرپرستی از یک کودک آدم را برعهده گرفته! اما قلمرو او تهدید می شود و حالا باید در برابر تهدیدها بجنگد.
  •  آلیس در سرزمین عجایب Alice in Wonderland: آلیس این بار با کلاهبردار دیوانه و گربه متحد می شود تا با همکاری هم به سلطنت ملکه سرخ پایان دهند.
  •  دیو و دلبر Beauty and the Beast : بل توسط جان در قلعه اسیر شده است. در ابتدا از موجودات درون قلعه می ترسد، اما سعی می کند با آنها دوست شود.

17- ماتریکس رستاخیزها 4 Matrix

معرفی بهترین فیلم های 2021 اکشن

در ادامه داستان ماتریکس، نئو شخصیت اصلی داستان باید برای نجات انسان ها یک معامله بزرگ انجام بدهد. این چالش ها باعث می شود که او با مامور اسمیت دشمن شود و درگیری سختی بین انها صورت بگیرد. اما این تنها چالش نئو نیست.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم ماتریکس 4 که برترین فیلم در حال اکران 2021 هست را میگه:

خیلی ‌ها تصور می‌ کردند دوران طلایی بازیگر سینمای هالیوود کیانا ریوز در قرن جدید پایان یافته است. اما با بازی در نقش جان ویک نشان داد که همچنان می تواند به عنوان یک بازیگر مطرح در فیلم های اکشن حاضر باشد. فیلم ماتریکس ۴ را دوباره لانا واچوفسکی کارگردانی می‌ کند. فیلم سینمایی 2021 در حال حاضر آماده اکران عمومی است. اما طبق برنامه ریزی ها در آذر ماه اکران خواهد شد. البته باز هم به خاطر پاندمی کرونا احتمال تغییر در روز اکران آن بسیار زیاد است.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان  تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 1999 فانتزی – علمی 136 لانا واچوفسکی برادران وارنر
پرچم آمریکا آمریکا 2002 فانتزی – علمی 138 لانا واچوفسکی برادران وارنر
پرچم آمریکا آمریکا 2003 فانتزی – علمی 129 لانا واچوفسکی برادران وارنر
پرچم آمریکا آمریکا 21 دسامبر فانتزی – علمی 114 لانا واچوفسکی برادران وارنر

در مورد فیلم سینمایی 2021 ماتریکس 4 اطلاعات کاملی وجود ندارد. اما به نظر داستان همچنان در دنیای ماتریکس است. آنچه به نظر می رسد این است که نئو نباید مرده باشد. یا اگر هم مرده است توسط ماشین ها احیا خواهد شد! از انجایی که نئو برنامه نویسی شده است، ممکن است با استفاده از همین ترفندها دوباره احیا شود. احتمال اینکه کلا نئو نامیرا باشد هم هست! یک احتمال ضعیف دیگر هم هست. این که کیانو ریورز نقش نئو را بازی نکند! تا الان که چنین چیزی اثبات نشده است.

اسرار فیلم ماتریکس رستاخیزها

خبرهای شنیده شده حاکی از آن است که به احتمال زیاد مانند قسمت های قبلی تصویربرداری فیلم ماتریکس 4 هم در کشور استرالیا و در شهر سیدنی خواهد بود. همچنین در مورد فیلم نامه نیز خبر هایی درز پیدا کرده که دوباره کارگردان این فیلم لانا واچوفسکی برای قسمت های اکشن داستان برنامه های زیادی دارد. آنچه به نظر می رسد این است که ماهیت فیلم سینمایی 2021 ماتریکس تغییرات زیادی باید داشته باشد. چرا که نئو در قسمت آخر مرده است.

چرا فیلم Matrix4 ارزش دیدن دارد؟

وقتی که شخصیت اصلی داستان در یک قسمت می میرد، حنما باید یک موضوع بسیار جذاب وجود داشته باشد تا او را در قسمت بعد ببینیم. یا او در قسمت قبل نمرده یا داستان باید به قبل از مردن نئو برگردد. هر چه باشد باید منتظر اکران فیلم ماتریکس 4 باشیم.

بازیگران فیلم ماتریکس 4 نقش توضیحات
کیانو ریوز کیانو ریوز توماس/ نئو شخصیت اصلی داستان که به نظر در این قسمت زنده می شود.
کری آنه موز کری آنه موز ترینیتی همکار نئو
یحیی عبدالمتین  یحیی عبدالمتین مورفئوس از گروه خلافکاران و دشمن نئو
جسیکا هنویک جسیکا هنویک بوگس از گروه نئو که دلبسته او نیز هست.

فیلم های مشابه فیلم ماتریکس رستاخیزها

اگر به دنیای ربات ها در آخرالزمان علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما این سه فیلم را هم ببینید.

  •  من یک روبات هستم I, Robot: در سال 2035 روبات ها در زندگی انسان ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. اما کارآگاه اسپونر به ربات ها مشکوک است.
  •  شهر سیاه Dark City : جان مرداک به قتل متهم شده است اما هر چه فکر می کند نمی تواند به خاطر بیاورد که آیا قتل ها را انجام داده یا نه؟
  •  تعادل Equilibrium : در دنیای آینده رژیمی به وجود آمده که با هنر، موسیقی و زندگی عادی مخالف و بسیار سرکوبگر است. کلریک وظیفه مقابله با مخالفان را دارد.

18- فیلم خارجی ونوم Venom: Let There Be Carnage

بهترین فیلم های پیشنهادی 2021

کسدی یک قاتل زنجیره ای است که به دام افتاده و در انتظار اعدام است. اما قبل از این که اعدام شود، شریک او را فراری می دهد. حالا براک نامزد سابق شریک و میزبان بیگانه ای به نام ونوم ، با اهداف خاصی قصد دارد با کسدی مصاحبه کند و به او نزدیک شود…

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم ونوم 2 ساخت سال 2021 را میگه:

باز هم شاهد یکی دیگر از فیلم های سینمایی دنباله دار ابرقهرمانی هستیم. فیلم ونوم سال ۲۰۱۸ با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و امسال قرار است قسمت دوم آن از مهرماه اکران شود. فیلم ونوم 2 به تازگی در بریتانیا انتشار پیدا کرده و قرار از ابتدای اکتبر شاهد اکران آن در آمریکای شمالی باشیم.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 2018 ابرقهرمانی – رازآلود 112 روبن فلشر مارول
پرچم آمریکا آمریکا  14 سپتامبر ابرقهرمانی – رازآلود 90 اندی سرکیس مارول

در فیلم ونوم 2 به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 که با نام بگذارید کارنیج بیاید هم شناخته می شود تام هاردی در نقش ونوم بازی می کند. اما یک شخصیت دیگر نیز به عنوان شخصیت محوری داستان است. کلستون کسدی، یک قاتل زنجیره ای است که به دام افتاده و در انتظار اعدام است. اما قبل از این که اعدام شود، شریک او را فراری می دهد. اتفاقی که برای براک (ونوم) عجیب است. براک انتظار نداشت که پس از رابطه عاطفی با شریک، شاهد کمک شریک به کسدی باشد!

نقد و بررسی فیلم ونوم 2

ایده فیلم ونوم ابتدا در دهه 90 میلادی به ذهن تهیه کننده آن یعنی آوی آراد رسیده بود. اما در آن زمان، کمپانی فیلم سازی مارول بیشتر روی فیلم مرد عنکبوتی سرمایه گذاری کرده بود. پس از سه گانه مرد عنکبوتی، دوباره آراد به عنوان تهیه کننده به سراغ ساخت این فیلم رفت. اما مسئولان کمپانی فیلم سازی مارول به علت استقبال تماشاجیان از فیلم مرد عنکبوتی، روی ادامه دادن داستان تاکید داشتند. این روند ادامه داشت تا اینکه در سال 2018، کمپانی مارول تصمیم به ساخت فیلم ونوم 2 گرفت.

ساخت لباس مربوط فیلم سینمایی 2021 ونوم از سخت ترین مراحل پیش تولید فیلم بوده است. در این لباس ظرافت های بسیار زیادی وجود دارد که تهیه کنندگان و طراحان لباس در آن گنجانده اند.

چرا فیلم Venom 2 ارزش دیدن دارد؟

به نظر فیلم های ابرقهرمانی و فانتزی متعددی در سال 2021 نمایش داده شده است. این فیلم هم به عنوان یک ادامه جذاب برای قسمت اول ونوم می تواند برای علاقه مندان فیلم های ابر قهرمانی و رازآلود جذاب باشد. ونوم 2 تا کنون از سایت های نقد و بررسی فیلم امتیاز خاصی نگرفته، برای همین نمی توان تخمین زد که آیا در لیست بهترین فیلم های هالیوودی 2021 قرار می گیرد یا خیر؟!

بازیگران فیلم ونوم 2 نقش توضیحات
تام هاردی تام هاردی براک/ونوم روزنامه نگاری که در حال حاضر بدن او میزبان یک بیگانه به نام ونوم است.
میشل ویلیامز میشل ویلیامز آن وایینگ وکیل منطقه و نامزد سابق براک
نائومی هریس نائومی هریس شریک مجرمی که براک به او علاقه دارد.
رید اسکات رید اسکات دن لوئیس نامزد و پزشک آن

فیلم های مرتبط با ونوم 2

فیلم ونوم بدون شک جزو بهترین فیلم های 2021 و شاید پرفروش ترین انها نیز باشد. فیلم های ابرقهرمانی یا ضد قهرمانی یا تقابل ابرقهرمان ها! در این چند سال بیشترین حجم گیشه را از آن خود کرده اند. این سه فیلم هم شباهت زیادی به ونوم 2 دارند.

  •  ونوم Venom: براک قصد دارد یکی از رئیسان خود را با ماده ای عجیب از بین ببرد. اما این ماده عجیب باعث می شود او تبدیل به ونوم شود.
  • مکس استیل Max Steel: مکس متوجه می شود که در بدنش انرژی بسیار زیادی قابل ذخیره است. از این رو تصمیم به مقابله با دشمن انسان ها، در سیاره ای دیگر می رود.
  • ددپول Deadpool 2: ددپول برای کمک به راسل، باید به مقابله با کیبل! برود. اما مقابله با کیبل او را درون چالش های بزرگی می اندازد.

19- فیلم ورزشی بوگی Boogie

بهترین فیلم های 2021 جهان

یک جوان قصد دارد بسکتبالیست شود. اما خانواده او تصمیم دارند او را به کالج ایالتی بفرستند. بوگی باید بین این دو موضوع تعادل برقرار کند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم بوگی، سینمایی برتر سال 2021 را میگه:

امسال نیز شاهد اکران فیلم های ورزشی زیادی بودیم. یکی از این فیلم ها که در ۵ مارس اکران شد، فیلم بوگی است. این فیلم یک درام آمریکایی است و بیشتر می توان آن را یک فیلم خانوادگی و اجتماعی مطرح کرد. ادی هوانگ کارگردان فیلم بوگی اگر چه اولین تجربه کارگردانی خود را ارائه کرده، اما توانسته به خوبی مخاطب را با مشکلات یک نوجوان همراه کند.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 5 مارس  درام – ورزشی 89 ادی هوانگ ایمرسیو پیکچرز

فیلم سینمایی 2021 بوگی به جز روایت داستان زندگی یک ورزشکار جوان، بزرگترین پیامی که دارد خانواده است. بوگی از طرف خانواده تحت فشار قرار گرفته اما عاشق بسکتبال است و از همه مهمتر به دختری نیز علاقه مند شده است. موضوعاتی که در سن بلوغ برای او اتفاق افتاده و بر شرایط روحی و روانی او تاثیر گذار بوده است. بوگی جوانی آسیایی تبار در آمریکا است. او که در موضوعات مختلف از جمله فرهنگ های متفاوت در آمریکا غرق شده، قصد دارد به عنوان بهترین بسکتبالیست دبیرستان شناخته شود. اما در این راه به جز تفاوت های فرهنگی بسیار زیادی که در مقابل او هست، مخالفت خانواده با بسکتبالیست شدن او نیز وجود دارد. خانواده بوگی تصمیم دارند بوگی را در یک کالج ثبت نام کنند، اما بوگی می خواهد به دنیای NBA وارد شود.

حقایقی در مورد فیلم بوگی

بیشتر از این که خود فیلم سینمایی 2021 بوگی جالب باشد، زندگی کارگردان فیلم بوگی یعنی ادی هوانگ، جذاب تر است. او در ابتدا وکیل بود. بعد به طراحی لباس و آشپزی روی آورد. سپس تصمیم گرفت نویسنده شود و در نهایت هم فیلمساز شد! از ویژگی های بسیار مهمی که ادی وانگ کاگردان فیلم بوگی در فیلم خود هم مورد استفاده قرار داده است، زندگی آسیایی تبارها در آمریکای شمالی است. خود هوانگ اعتقاد دارد که به خاطر چهره و آسیایی تبار بودن، بیشتر از سفیدپوستان در فعالیت هایی که داشته، زحمت کشیده است.

چرا فیلم بوگی را به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 را پیشنهاد دادیم؟

فیلم Boogie در واقع یک درام ورزشی بسیار جالب است و موضوعی را نمایش می دهد که خیلی از نوجوانان با آن مواجه هستند. تصمیماتی که آنها می گیرند و تصمیمات کاملا متفاوتی که والدین آنها برایشان در نظر دارند.

هنرمند نقش توضیحات
تیلور تاکاهاشی تیلور تاکاهاشی بوگی شخصیت اصلی داستان که باید بین تصمیم خانواده و علایق خود یکی را انتخاب کند.
تیلور پیج تیلور پیج الانور دوست و همکلاس بوگی
جرج لندبورگ جرج لندبورگ ریچه از دوستان بوگی
جرج لندبورگ پاپ اسموک مانک از اعضای تیم بوگی

فیلم های مشابه فیلم Boogie

هر سال شاهد یک فیلم ورزشی خیلی خوب هستیم. فیلم ورزشی بوگی یکی از بهترین فیلم های 2021 خواهد بود. احتمالا آسیایی تبارها از فیلم سینمایی 2021 بوگی بیشتر استقبال کنند. این سه فیلم هم شباهت ماهیتی با فیلم بوگی دارند.

  •  ما مارشال هستیم We Are Marshall: به علت سقوط هواپیما، 75 فوتبالیست و کادر مربیان از یک تیم فوتبال کشته می شوند. جک به عنوان مربی جدید سعی در بازسازی تیم دارد.
  •  پسر کاراته کار The Karate Kid: پارکر تازه به چین مهاجرت کرده، اما متوجه می شود اگر کاراته بلد نباشد، ممکن است برای او اتفاقات بدی بیفتد.
  • شلاق بزن Whip It: دختری اسکیت باز، قهرمانی در مسابقات اسکیت را در سر می پروراند، اما مادرش به شدت مخالف است.

20- گودزیلا در برابر کونگ Godzila Vs King Kong

لیست بهترین فیلم های 2021

انسان ها قصد دارند کینگ کونگ را به نقطه ای ببرند که خود قادر به حضور در آنجا نیستند. از این رو کینگ کونک باید به قلمرو گودزیلا وارد شود. گودزیلا از این موضوع خبردار می شود و به مقابله با کونگ می پردازد.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم گودزیلا در برابر کونگ را میگه:

دوباره امسال شاهد فیلم های هیولایی و یکی از بهترین فیلم های هیجان انگیز 2021 هستیم. تقریبا از دهه 90 این ژانر به ژانر های سینمایی اضافه شده است. تا قبل از آن فیلم هایی که از هیولا به عنوان کاراکتر اصلی استفاده می شد بسیار کم بود. به گونه ای که نمی توان به آن ژانر گفت. اما در چند سال اخیر ژانر هیولایی هم به لغت نامه سینمایی اضافه شده است. در حال حاضر می ‌توان گفت ۳۶ فیلم در هالیوود با محوریت گودزیلا و ۱۲ فیلم با محوریت کینک کونگ ساخته شده است و این فیلم در واقع ادامه ‌ای بر مجموعه داستان‌ های گودزیلا و کونگ است. تاریخ اکران فیلم گودزیلا علیه کونگ فروردین ماه سال جاری بود و چیزی حدود 450 میلیون دلار فروش رفت.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 24 مارس فانتزی – ابر قهرمانی 113 آدام وینگارد برادران وانر

داستان فیلم سینمایی 2021 گودزیلا علیه کونگ این است که گودزیلا و کنگ با هم به مقابله می پردازند. در واقع آنها برای تصرف قلمروی بیشتر به جنگ با یکدیگر رفته اند و در اینجا انسان ها زنده می مانند! انسان ها قصد دارند به فضایی در کره زمین به نام فضای توخالی بروند. از آنجایی که قادر به این کار نیستند، می خواهند که از کونگ کمک بگیرند. اما خارج شدن کونگ از محیط زندگیش، گودزیلا را تحریک می کند.

 نقد و بررسی فیلم گودزیلا و کینگ کونگ

دومین بار است که این دو موجود روی صفحه سینما ظاهر می شوند. یکی از نکات مهم در مورد آنها که باعث نگرانی کارگردان هم شده بود، قد هر دو موجود بود. قد آنها با هم سازگار نبود و این موضوع کارگردان فیلم گودزیلا علیه کونگ یعنی وینگارد را به شدت آزار می داد! از دیگر حقایق جالب داستان فیلم سینمایی 2021 گودزیلا و کونگ این است که وینگارد، خودش در فیلمنامه تغییراتی را اعمال می کرد. او این تغییرات را از رویاها و تصورات کودکی خود به یادگار داشته است!

چرا فیلم Godzila Vs King Kong ارزش دیدن دارد؟

فیلم های ابرقهرمانی هیولایی چند سالی است که به لطف تکنولوژی های جدید بیشتر ساخته می شوند. به نظر میرسد این موجودات خیالی به اندازه سلبریتی های دنیای سینما می توانند مخاطبان را به سینماها بکشانند. فیلم گودزیلا و کونگ برای افرادی که علاقه مند به دنیای هیولاها هستند پیشنهاد می شود. فیلم گودزیلا علیه کونگ از بهترین فیلم های 2021 خواهد بود.

بازیگران فیلم گودزیلا و کونگ نقش توضیحات
الکساندر اسکارسگارد الکساندر اسکارسگارد دکتر ناتان لیند زمین شناس و نقشه بردار اصلی که ماموریت درون زمین را بر عهده دارد.
میلی بابی براون میلی بابی براون مدیسون راسل دانشمندی که معتقد است دلیلی برای رفتار غیر عادی گودزیلا وجود دارد
ربکا هال ربکا هال دکتر اندروز  زبان شناسی که باید کونگ را ترغیب به خارج شدن از محل زندگی خودش کند.
برایان هنری برایان تایری برنی هیز نظریه پرداز توطئه!

فیلم های مشابه فیلم گودزیلا علیه کونگ

این فیلم جزو بهترین فیلم های 2021 خواهد بود. البتهبه نظر قبل از دیدن فیلم گودزیلا و کونگ و برای این که جزئیات داستان را بهتر متوجه شوید، باید قسمت های قبلی آن را نیز ببینید.

  •  گودزیلا Godzilla: دو گودزیلا قرار است که با یکدیگر مبارزه کنند. اما مکان مبارزه آن ها شهر سانفرانسیسکو آمریکا است.
  •  کونگ جزیره اسکول Kong: Skull Island: دانشمندان برای کشف یک جزیره ناشناخته در اقیانوس آرام به ماجراجویی می پردازند اما آنجا قلمرو کونگ است.
  •  گودزیلا پادشاه هیولاها Godzilla King of the Monsters: اعضای آژانس وحش Monarch، در تحقیقات خود با هیولاهای بسیار بزرگی مواجه می شوند و قصد کنترل آنها را دارند.

21- فیلم کارتونی لوکا Luca

بهترین فیلم های 2021

یک موجود دریایی نیمه هیولا! روی خشکی به شکل انسان و در زیر آب شبیه موجودات دریایی است و علی رغم مخالفت خانواده به میان انسان ها می رود. دوست او آلبرتو نیز در این سفر او را همراهی می کند. سفری که نباید انسان ها از ماهیت اصلی آن ها آگاه شوند!

محدثه در 1 دقیقه خلاصه انیمیشن لوکا 2021 را میگه:

کاگردان انیمیشن لوکا انریکو کاروسا بعد از اینکه در سال ۲۰۱۱ نامزد اسکار شد نشان داد که استعداد بسیار زیادی در کارگردانی انیمیشن ها دارد و امسال با انیمیشن لوکا آمده است. این انیمیشن ماجراجویی فانتزی، به نظر می رسد در فصل جوایز امسال که از پاییز آغاز خواهد شد، مورد تحسین کارشناسان و منتقدین قرار بگیرد.

 کشور سازنده  اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 18 ژوئن انیمیشن ماجراجویی 95 انریکو کاروسا پیکسار

داستان فیلم سینمایی 2021 لوکا به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 از این قرار است که لوکا که یک موجود دریایی است، از دنیای زیر آب به قصد ماجراجویی به میان آدم ها می آید. لوکا در این ماجراجویی جالب، دوستش آلبرتو را نیز به همراه دارد. البته خانواده لوکا با این سفر پر خطر مخالف هستند. لوکا و آلبرتو چون می توانند در میان انسان ها به شکل عادی باشند، ترسی از این ماحراجویی ندارند. آن ها قرار است در یک فستیوال شرکت کنند، اما نباید بقیه افراد به راز آن ها پی ببرند.

حقایق فیلم کارتونی لوکا

کارگردان انیمیشن لوکا انریکو ساراکوسا خیلی قبل تر، قصد ساخت این انیمیشن را داشت. اما صداگذار مناسب برای شخصیت لوکا را پیدا نمی کرد! او فردی را می خواست که بتواند با لهجه ایتالیایی دیالوگ ها را ادا کند. هم چنین در ابتدا قرار بود از صداگذار بزرگسال استفاده نشود. ریسکی که البته کمپانی تولید کننده انیمیشن پیکسار نپذیرفت!

چرا فیلم کارتونی لوکا هیولای دریایی را پیشنهاد می کنیم؟

این انیمیشن هم مانند اغلب انیمیشن های پیکسار جذابیت های بصری زیادی دارد و جلوه های گرافیکی بسیار خاطره انگیزی به همراه دارد. از این رو به علاقه مندان به انیمیشن توصیه می کنیم حتما این انیمسیشن جذاب را مشاهده کنید. این انیمیشن جزو بهترین فیلم های 2021 در ژانر پویانمایی خواهد بود.

هنرمند صداگذار فیلم سینمایی 2021 لوکا نقش توضیحات
جکوب ترمبلی جکوب ترمبلی  لوکا هیولای دریایی 12 ساله که درباره دنیای بالای دریا کنجکاوی می کند.
جک دیلن جک دیلن آلبرتو  بهترین دوست لوکا و همراه او در سفر به دنیای انسان ها
اما برمن اما برمن جولیا دختر 13 ساله ایتالیایی که به ماجراجویی های لوکا شک کرده است!
سروو روموندو سروو روموندو ارکول  قلدر محله و البته رقیب اصلی لوکا در فستیوال

فیلم های فیلم کودکانه Luca

انیمیشن های زیادی تا کنون در مورد ماجراجویی ساخته شده است که به جز لوکا، پبسنهاد ما دیدن این 3 فیلم است.

  •  کارخانه هیولاها Monsters University: مایک یک بچه هیولا است و دوست دارد خیلی ترسناک شود! پس روش های ترسناک بودن را تمرین می کند. اما ناخواسته کودکی وارد دنیای هیولاها می شود.
  •  خانه Home: نژاد بوو زمین را فتح کرده و تنها انسانی که توانسته زنده بماند دختری به نام ریحانا است.
  •  به پیش Onward: چندین جوان قصد دارند با استفاده از جادو، پدرشان را زنده کنند. اما در این راه با چالش های زیادی همراه هستند.

22- فیلم جدید اکران شده خوک Pig

بهترین فیلم های سال 2021

راب به دلیل نامعلومی در جنگل زندگی می کند. او فقط از طریق یک خوک امرار معاش می کند. اما این خوک توسط یک نفر دزدیده می شود. راب در فکر انتقام گیری است.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم خوک را میگه:

یکی دیگر از فیلم های برتر سال ۲۰۲۱ که قطعاً مورد استقبال قرار خواهد گرفت و جزو بهترین فیلم های 2021 قرار خواهد گرفت، فیلمی به نام خوک است که در آن نیکلاس کیج بازیگر مطرح سینمای آمریکا بازی می‌ کند. این فیلم در حال حاضر امتیاز 97 از 100 را از راتن تومیتوز گرفته است و قطع به یقین یکی از بهترین فیلم های 2021 از نظر منتقدان Imdb محسوب می شود. مایکل سارنوسکی فیلم خوک را کارگردانی کرده که حقیقتا قابل تحسین است. اگر چه داستان فیلم خوک خیلی ساده و سطحی است، اما پیچیدگی های فیلمنامه به حدی است که مخاطب را درگیر می کند.

 کشور سازنده  اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 16 ژوئیه تریلر – درام 92 مایکل سارنوسکی اکسس اینداستریز

اگر فیلم جان ویک را دیده باشید، به یاد دارید که جان ویک به خاطر دزدیده شدن خودرو و کشته شدن سگ محبوبش، قصد انتقام‌ جویی از یک گروه را داشت. تقریباً داستان فیلم خوک هم به همین گونه است. راب ( با بازی نیکلاس کیج) به خاطر دزدیده شدن خوکش که تنها وسیله امرار معاش او بود، باید راه خطرناکی را برای پیدا کردن خوکش طی کند.

حقایق فیلم خوک 

از آنجایی که چندسالی است نیکلاس کیج بازیگر مطرح سینمای آمریکا نتوانسته فیلم های پرفروش و خوبی بازی کند، امسال با حساسیت بیشتری فیلم خوک را انتخاب کرده است. او برای این که این فیلم را بتواند به خوبی بازی کند، چند باری به جنگل های اورگان رفته و در آنجا به صورت بدوی زندگی کرده است.

چرا فیلم خارجی خوک را باید ببینیم؟

شاید داستان فیلم سینمایی 2021 خوک تکراری باشد. اما آنچه بر زیبایی های فیلم افزوده است بازی تاثیرگذار نیکلاس کیج بازیگر مطرح دهه 90 میلادی سینمای هالیوود و البته تصویربرداری ها و طراحی های بسیار زیبای صحنه است. فیلم خوک جزو بهترین فیلم های 2021 با بازی نیکلاس کیج خواهد بود.

بازیگران فیلم خارجی خوک نقش توضیحات
 نیکولاس کیج  نیکولاس کیج راب شخصیت اصلی داستان که به خاطر مرگ خوکش تصمیم به انتقام دارد.
الکس وولف الکس وولف امیر کسی که در این انتقام گیری با راب همکاری می کند.
آدام آرکین آدام آرکین داریوس کسی که دشمن راب است و خوک او را دزدیده است.
نینا بلفورت نینا بلفورت شارلوت همسر راب

فیلم های مشابه فیلم Pig

اگر سبک این فیلم را (که پتانسیل لازم برای بودن در لیست بهترین فیلم های سینمایی خارجی سال 2021 را دارد) انتقامی در نظر بگیرید، می توانیم فیلم های زیر را هم ببینیم.

  •  گریت واقعی True Grit: پس از قتل تام، دخترش فردی رابرای کشتن قاتل استخدام می کند.
  • جان ویک john Vick: جان ویک بعد از کشته شدن سگش توسط یک گروه تبهکار، قصد دارد از آنها انتقام سختی بگیرد.
  • مصرف The Expendables 2: بارنی راس به همراه گروهش قصد حمله به یک کشور و به زیر کشیدن دیکتاتور آنجا را دارند.

23- آخرین نسخه فیلم احضار ۳ – The Conjuring: The Devil Made Me Do It

بهترین فیلم های ترسناک 2021

داستان قسمت سوم فیلم احضار در ادامه همان داستان های قبلی فیلم است. فردی ادعا می کند به وسیله دستورات شیطان! قتلی را انجام داده. حال دو کاراگاه بسیار حرفه ‌ای قصد دارند که این معما را حل کنند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم ترسناک احضار 3 را میگه:

اگر بخواهیم یک فیلم ترسناک ماورالطبیعی برای سال 2021 معرفی کنیم، احضار: شیطان مرا وادار کرد را پیشنهاد می کنیم. به نظر می رسد که کمپانی فیلم سازی برادران وارنر، در ساخت فیلم های ژانر وحشت موفق تر از بقیه هستند. استقبال از دو قسمت قبلی باعث شد تا قسمت سوم فیلم احضار هم ساخته شود. این فیلم ژوئن 2021 اکران شد. شاید به دلیل همین استقبال شاهد ساخت قسمت چهارم آن هم باشیم. فیلم احضار از بهترین فیلم های 2021 اکران شده و قطعا قسمت های قبلی آن هم از بهترین فیلم های ترسناک محسوب می شوند.

کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 2013 ترسناک – ماورالطبیعی 112 جیمز وان برادران وارنر
پرچم آمریکا آمریکا 2016 ترسناک – ماورالطبیعی 134 جیمز وان برادران وارنر
پرچم آمریکا آمریکا 4 ژوئن ترسناک – ماورالطبیعی 112 مایکل چاوز نیولاین سینما

یک متهم به قتل در دادگاه و در مقابل قاضی علت قتلی که انجام داده را دستور شیطان اعلام می کند! موضوعی بسیار عجیب که باعث تعجب همه می شود. قاضی نیز با همکاری پلیس، به دو کاراگاه بسیار حرفه ‌ای دستور می‌ دهد تا ابعاد مختلف این قتل و اظهارات قاتل را مورد بررسی قرار دهند. حال این دو کارآگاه باید به صحت و سقم داستان بپردازند و ببینند که این مرد آیا واقعاً توسط شیطان تسخیر شده یا اینکه صرفاً برای سرباز زدن از قتل چنین ادعای عجیب و غریبی را مطرح کرده است؟

حقایق فیلم احضار 3 

از آنجاییکه فیلم سینمایی 2021 احضار در گیشه موفقیت های زیادی کسب کرده بود، برادران وارنر قصد داشتند از یک کارگردانی استفاده کنند که علاوه بر ایجاد خلاقیت در داستان، گیشه را هم در نظر بگیرد. از این رو مایکل چاوز برای کارگردانی فیلم سینمایی 2021 احضار انتخاب شد!

چرا فیلم وحشتناک احضار 3 را پیشنهاد می کنیم؟

مجموعه فلم های احضار جزء جذاب ترین فیلم های ژانر وحشت بشمار می روند. این فیلم ها به حدی جذاب هستند که به خاطر استقبال مخاطبان از آنها قرار است قسمت های بعدی هم ساخته شود.

بازیگران فیلم احضار 3 نقش توضیحات
پاتریک ویلسون پاتریک ویلسون اد وارن عضو گروه محقق در مورد وقایع ماورالطبیعی
ورا فارمیگا ورا فرمیگا لوران عضو گروه محقق در مورد ماورالطبیعه و همسر اد
راووری او کانر راووری او کانر آرن پسر جوانی که به نظر تسخیر شده و مورد نفرین قرار گرفته
سارا هوک سارا هوک دیبی همسر و همراه آرن در رهایی از نفرین شیطانی

فیلم های ترسناک شبیه احضار 3

احضار 3 بدون شک در لیست بهترین فیلم های 2021 خواهد بود. این سه فیلم جزو فیلم های ترسناکی هستند که می توانید بعد از دیدن احضار به عنوان یکی از بهترین فیلم ها در سال 2021 آن ها را ببنید.

  •  جادوگر The Witch : ویلیام به دلیل اختلافات مذهبی از محل زندگی خود با خانواده تبعید می شود و به مزرعه ای کوچک پناه می برد. اما فرزندش به ناگهان گم می شود.
  •  جن گیری امیلی رز The Exorcism Of Emily Rose: کشیش مور، که دختری را به علت اینکه فکر می کرده جنیان در او رسوخ کرده بودند به قتل رسانده است، تحت تعقیب است.
  •  رودخانه مار و رنگین کمان The Serpent And The Rainbow: دنیس برای بررسی یک دارو به کشور هائیتی می رود. این دارو افراد را به زامبی تبدیل می کند.

24- فیلم اکران نشده جدید سیصد و پنجاه و پنج THE 355

بهترین فیلم های جاسوسی 2021

تعدادی از جاسوسان زن بین المللی باید با همکاری هم، یک گروه تروریستی را نابود کنند. اما این گروه تروریستی در همه کشورها ریشه دارد و مبارزه با آنها کمی سخت به نظر می رسد.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم سینمایی خارجی 2021 به نام 355 را میگه:

همانطور که گفتیم سینمای هالیوود آمریکا بعد از این که فیلم ‌های ابرقهرمانی زنانه را ساخت و مورد استقبال قرار گرفت، حالا در اکثر فیلم‌ های خود زنان را محوریت داستان در نظر گرفته است. به همین دلیل شاهد آن هستیم که در خیلی از فیلم‌ ها، جاسوس داستان دیگر یک مرد قدرتمند نیست. بلکه یک زن است. 355 قرار بود ژانویه 2021 نمایش داده شود، اما به دلیل شیوع کرونا احتما در زمستان و اواخر سال میلادی جاری اکران شود. فیلم 355 از بهترین فیلم های در حال اکران 2021 محسوب می شود.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 18 دسامبر جاسوسی – رازآلود 127 سیمون کینبرگ نیولاین سینما

داستان فیلم 355 به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 در مورد تعدادی از جاسوسان زن است که قصد دارند یک گروه تروریستی و خطرناک را دستگیر کنند. این گروه تروریستی در واقع قصد دارد یک سلاح مرگبار ایجاد کند. حالا جاسوسان 355 باید گروه تبهکاری را قبل از تولید سلاح های مرگبار، دستگیر کنند.

حقایق فیلم 355

نام ۳۵۵ برگرفته از دوران انقلاب آمریکا است که در آن جاسوسان زن با شماره ۳۵۵ نامگذاری می ‌شدند. فیلم 355 به علت موضوعی که دارد نیاز داشت کادر فیلمسازی به سفرهای مختلفی بروند، اما شیوع و همه گیری کرونا به برنامه و تقویم ساخت و اکران فیلم لطمه زد. و گرنه این فیلم هم قرار بود در میانه سال 2021 نمایش و اکران شود.

چرا فیلم جدید 355 را باید ببینیم؟

علاقه مندان به فیلم های جاسوسی ، این بار می توانند یک گروه 5 نفره از جاسوسان بین المللی را دنبال کنند. داستانی که کمتر شبیه آن را در هالیوود دیده بودیم. داستان جالب فیلم 355 باعث خواهد شد تا این فیلم جزو بهترین فیلم های 2021 قرار بگیرد.

هنرمند نقش توضیحات
جسیکا چیستن جسیکا چستین میس براون مامور سیا
لوپبتا نیونگو لوپبتا نیونگو خدیجه متحد سابق MI6 و متخصص حرفه ای کامپیوتر
دایان کروگر دایان کروگر ماری نماینده BND آلمان
پنهلوپه کروز پنهلوپه کروز گراسیلا مامور و روانشناس DNI کلمبیا

فیلم های مشابه فیلم THE 355

فیلم 355 به خاطر خلاقیت در داستان جزو بهترین فیلم های 2021 خواهد شد. فیلم های زیر از نظر ماهیتی به داستان فیلم سینمایی 2021 اکشن 355 شباهت دارند و می توانید در صورت علاقه به این سبک ها، آن را هم تماشا کنید.

  • The Eternals: اترنال ها وارد زمین شده اند و قصد دارند همدیگر را پیدا کنند. انسان ها هم به آنها کمک می کنند.
  • اسکای فال Skyfall: جیمز باند باید صداقت و وفاداری خود را دوباره به سازمان اثبات کند. از این رو برای کشتن یک تبهکار بزرگ آماده می شود.
  •  اصالت Tenet: یک مامور مخفی وظیفه دارد ماموریت مهمی را به پایان برساند. عدم انجام این ماموریت باعث ایجاد جنگ جهانی سوم خواهد شد!

25- محافظ همسر یک آدمکش The Hitman’s Wife’s Bodyguard

بهترین فیلم های 2021 کمدی

همسر داریوس دزدیده شده و و مایکل و داریوس باید با همکاری هم او را نجات دهند. آنها هنوز بعد از چهارسال از داستان قسمت فیلی، با هم دوست هستند. آنها برای نجات همسر داریوس، سونیا، با چالش های بسیاری مواجه می شوند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم سینمایی محافظ همسر هیتمن را میگه:

این فیلم که به عنوان محافظ همسر یک آدمکش نیز ترجمه شده یک اکشن کمدی و دنباله ‌فیلم محافظ آدمکش است که در سال ۲۰۱۷ اکران شد. پاتریک هیو فیلم محافظ همستر هیتمن را کارگردانی کرده است. دوباره شاهد حضور رایان و ساموئل ال جکسون به عنوان دو بازیگر مطرح سینمای آمریکا در کنار هم هستیم. اغلب فیلم های اخیری که ساموئل جکسون بازی کرده جنبه طنز و کمدی دارند و به نظر می‌ رسد که این فیلم هم فروش خوبی هم داشته باشد.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 2016 کمدی 118 پاتریک هیوز لاینزگیت
پرچم آمریکا آمریکا 16 ژوئیه کمدی 100 پاتریک هیوز لاینزگیت

داستان فیلم محافظ همسر هیتمن از این قرار بود که مایکل فریب سونیا (همسر داریوس) را می خورد و به طور ناخواسته وارد یک ماموریت جدید می شود. هدف آنها از این ماموریت پیدا کردن و نجات دادن همسر داریوس یعنی سونیا است. البته این ماموریت به قدری پیچیده است که باعث ایجاد یک توطئه می شود. توطئه ای برای نابودی کل اروپا!

نقد فیلم محافظ همسر هیتمن

اصلا قرار نبود قسمت دوم ساخته شود. اما آنچه سبب این اتفاق شد، در وهله اول فروش نسبتا خوب قسمت اول بود. اما یکی دیگر از ویژگی های جالب این فیلم، علاقه ساموئل جکسون به اروپا بوده است. به گونه ای که او پیسنهاد ساخت قسمت دوم را در ابتدا داده است!

چرا فیلم محافظ همسر یک آدمکش را ببینیم؟

در بین فیلم های معروف در این مقاله، فیلم سینمایی 2021 محافظ همسر هیتمن به معنای واقعی کمدی است. البته یک کمدی اکشن که می تواند به عنوان یک فیلم سرگرم کننده اخر هفته انتخاب شود. به دلیل تلفیق اکشن و کمدی این فیلم میتواند در لیست جزو بهترین فیلم های 2021 قرار بگیرد.

بازیگران فیلم محافظ همسر یک آدمکش نقش توضیحات
رایان رینولدز رایان رینولدز مایکل برایس محافظ اجاره ای در روزهای تعطیل
ساموئل ال جکسون ساموئل ال جکسون داریوس  هیتمن (آدمکش) مشهور در جهان
سلما هایک سونیا همسر داریوس
 مورگان فریمن مورگان فریمن سنیور مامور مستقر در شهر بوستون که با اینترپل کار می کند.

فیلم های مشابه فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard

فیلم بادیگارد هیتمن تلفیق کمدی و اکشن است. از این رو می توانید فیلم های مشابه آن که در زیر آمده را هم مشاهده کنید.

  • پسران خوب The Nice Guys: املیا زن جوانی است که ناپدید شده و حالا دو نفر از ماموران مخفی سعی در پیدا کردن او دارند.
  •  سریع و خشن Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw: بریکسون یک سرباز عجیب است و با قدرتی که دارد می تواند جهان را نابود کند. گروه دام باید با این شخص همکاری کند.
  • آقا و خانم اسمیت Mr. & Mrs. Smith: آقا و خانم اسمیت که زوج عاشقی به نظر می رسند در می یابند که هر دو مامور مخفی هستند که ماموریت دارند یکدیگر را بکشند!

26- فیلم منتشر شده گشت و گذار در جنگل Jungle Cruise

فیلم های اکشن برتر سال 2021

چند نفر به دنبال یافتن درخت زندگی( که داروی شفابخش برای جاودانگی است ) به سمت یک جنگل عجیب و غریب می ‌روند و باید با اتفاقاتی که در آنجا منتظرشان است مبارزه کنند. حیوانات و خزندگان مختلف منتظر ورود آنها به جنگل هستند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم خارجی 2021 گشت و گذار در جنگل را میگه:

اگر علاقه مند به فیلم دزدان دریایی کارائیب یا ماجراجویی‌ های ایندیانا جونز یا حتی عمارت متروکه با بازی ادی مورفی بازیگر مطرح آمریکایی هستید، قطعاً از این فیلم هم لذت خواهید برد. کمپانی فیلم سازی والت دیزنی این فیلم را تهیه کرده و کارگردانی آن را بر عهده خائومه کولت سررا کارگردان جوان اسپانیایی گذاشته است. کولت سررا هم برای نقش اصلی فیلم هم بازیگر ورزشکار آمریکای دواین جانسون یا همان راک را برگزید. راک نقش یک ناخدای طلسم شده را بازی می کند.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 30 ژوئیه ماجراجویی – فانتزی 127 ژاومه کویتسرا والت دیزنی

گروهی از افراد که به دنبال جاودانگی هستند، باخبر می ‌شوند که در یک جنگل عجیب و غریب درختی وجود دارد که استفاده از آن باعث جاودانگی می شود. اما این درخت در یک جنگل بسیار اسرارآمیز و رازآلود وجود دارد که در آن حیوانات و خزندگان بزرگ و خطرناک وجود دارند. با این حال آنها قصد دارند به این جنگل رفته و به درخت زندگی یا درخت جاودانگی برسند. باز هم در این فیلم موضوع جاودانگی و تلاش انسان برای همیشه زنده ماندن مطرح شده است. موضوعی که حتی باعث می ‌شود انسان ها با وجود اتفاقات خطرناکی که جان آنها را تهدید می کند برای رسیدن به آن تلاش کنند.

حقایق فیلم گشت و گذار در جنگل

اصلی ترین ویژگی فیلم که در واقع شاید برای تولیدکنندگان مایه ناامیدی بوده باشد، بودجه تقریبا زیاد فیلم در مقابل فروش کم آن است. برای طبیعی جلوه دادن برخی از صحنه ها، تصویربرداری در جنگل های غربی کالیفرنیا صورت گرفته است. از این رو این فیلم جزو بهترین فیلم های 2021 در زمینه تصویربرداری خواهد بود.

چرا فیلم گشت و گذار در جنگل؟

فیلم گشت و گذار در جنگل یکی از جذاب ترین فیلم های 2021 محسوب می شود. سبک ماجراجویانه و فانتزی آن به همراه طنز موجود، می تواند یک گزینه جذاب برای تماشای این فیلم خارجی سال 2021 باشد. این فیلم هزینه زیادی برای سازندگان داشته چرا که طراحی و جلوه های بصری آن به شدت حرفه ای و البته جذاب است. به دلیل همین جل.وه های ویژه جذاب می توان گفت به احتمال زیاد در این قسمت، این فیلم جزو بهترین فیلم های 2021 خواهد بود.

بازیگران فیلم گشت و گذار در جنگل نقش توضیحات
امیلی بلانت دواین جانسون فرانک ولف کاپیتان زیرکی که کاوشگران را به سمت درخت افسانه ای می برد.
امیلی بلانت امیلی بلانت دکتر لیلی هاوتون گیاه شناس و ماجراجویی که قصد ایجاد دارو از این درخت را دارد.
ادگار رامیرز ادگار رامیرز آگوئر عجیب ترین شخصیت داستان که بدنش آلوده به مار است
جک وایتهال جک وایتهال مک گرگور برادر کوچکتر لیلی و دستیار او

فیلم های مشابه Jungle Cruise

گشت و گذار در جنگل جزء بهترین فیلم های سینمایی سال 2021 خواهد بود. هر چند در گیشه به اندازه کافی موفق نشده است. فیلم های زیر مشابه این فیلم هستند.

  • دزدان دریای کارائیب Pirates Of The Caribbean: جان اسپارو بدون خدمه به دریای کارائیب می رود، اما به محاصره دزدان دریایی در می آید.
  •  جومانجی Jumanji: Welcome To The Jungle: چند کودک بازی قدیمی ای را پیدا کرده و از آن استفاده می کنند. بازی کردن، ماجراجویی های زیادی را برای آنها به وجود می آورد.
  •  تامب ریدر Tomb Raider: لارا که پدرش را به طرز عجیبی از دست داده، برای پیدا کردن او ماجراجویی تازه ای را دنبال می کند.

27- فیلم هیجان انگیز جدید جوخه انتحار The Suicide Squad

بهترین فیلم های سال 2021

داستان فیلم جوخه انتحار به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 از این قرار است که گروهی از زندانیان که به نام جوخه انتحار در زندان معروف هستند، باید به یک ماموریت سخت بروند تا در مجازات آن ها تخفیف اعمال شود. گروه بین انتخاب این ماموریت و اعتماد به زندابانان مردد هستند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم سینمایی تازه اکران شده جوخه انتخار را میگه:

وقتی که در سال ۲۰۱۶ فیلم جوخه انتحار یا جوخه خودکشی The Suicide Squad ساخته شد چنگی به دل نزد. چرا که خیلی شبیه کتاب ‌های کمیک نبود. اما کارگردان این قسمت از فیلم جوخه انتحار یعنی جیمز گان قصد دارد ادامه داستان را به ‌گونه ‌ای بسازد که مورد تحسین و مورد قبول مخاطبان قرار بگیرد. باز هم شاهد حضور مارگو رابی بازیگر مطرح سینمای امریکا در نقش هارلی هستیم و جان سینا ستاره کشتی کج نیز در این فیلم بازی می کند.

 کشور سازنده  اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 30 ژوییه  ابرقهرمانی-اکشن- فانتزی 132 جیمز گان برادران وارنر

رئیس زندان به جوخه انتحار یا گروه خودکشی، یک پیشنهاد جالب می دهد. او پیشنهاد می دهد که آنها به یک ماموریت مهم بروند و اگر بتوانند در این ماموریت به موفقیت برسند، تخفیف های بسیار زیادی در مجازات آنها قائل خواهد شد. از این رو گروه خودکشی باید تصمیم بگیرد که آیا این ماموریت را می تواند انجام بدهد یا نه؟ البته آنها به صداقت زندانبانان نیز تردید دارند. با این حال تخفیف قابل توجه در مجازات هم باعث ترغیب انها شده است.

نقد و بررسی فیلم جوخه انتحار

قسمت زندان فیلم سینمایی 2021 جوخه انتحار در واقع واقعی است. اما زندان به خاطر فیلم برداری دوباره سازی شده است، اتفاقی که در فیلم رستگاری در شاوشنگ هم افتاده بود و برای این که زندان های امریکا در فیلمها، تمیزتر نشان داده شود، اصلاحاتی در آنها انجام می شود!

چرا جوخه خودکشی از بهترین فیلم های 2021 است؟

فیلم جوخه انتحار یا جوخه خودکشی در قسمت اول خود نتوانست راضی کننده باشد. اما منتقدین قسمت دوم آن را مورد تحسین قرار داده اند. از این رو دیدن قسمت دوم این فیلم فانتزی را توصیه می کنیم. این فیلم می تواند جزو جزو بهترین فیلم های 2021 باشد.

هنرمند نقش توضیحات
مارگو رابی مارگو رابی هارلی کوئین جنایتکار دیوانه و روانپزشک سابق
ادریس البا ادریس البا رابرت شخصیتی با کت و شلوار تکنولوژیکی پیشرفته که می تواند از آن برای ایجاد ابزارهای مختلف و تغییر اسلحه استفاده کند
جان سینا جان سینا کریستوفر اسمیت قاتلی بی رحم و جنجالی
سیلوستر استالونه سیلوستر استالونه  شاروک پادشاه شاروک!

فیلم های مشابه فیلم جوخه انتحار

این 3 فیلم هم مانند فیلم جوخه انتحار به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 هستند. از این رو تماشای آن را توصیه می کنیم.

  • گارد قدیمی The Old Guard: اندی برای کمک به مردم رنج دیده و طبقه پایین جامعه یک گروه از جنگجویان جاودان را به خدمت می گیرد.
  • نگهبانان کهکشان Guardians of the Galaxy: پیتر توسط دزدان فضایی ربوده شده و حالا بعد از 26 سال باید برای بازگشت به زمین تلاش کند.
  • شرارت THE VILLAINESS: سوک یک قاتل نخبه است. اما می خواهد از گذشته خود فرار کرده و زندگی بهتری را تجربه کند.

28- فیلم خارجی 2021 شیرشاه Shershah

بهترین فیلم های جنگی 2021

در بحبوحه جنگ بین هندوستان و پاکستان، کاپیتان باترا باید خود و گروه تحت امرش را از دست پاکستانی ها نجات دهد. او باید برای این کار از درایت و خلاقیت خود استفاده کند.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم سینمایی هندی شیرشاه را میگه:

سینمای هند در سال های اخیر رشد بسیار زیادی کرده و کمتر شاهد فیلم های کلیشه ای هستیم. فیلم شیرشاه یکی از این فیلم ها که در سطح جهانی نیز شاهد تحسین آن بودیم.

 کشور سازنده  اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان کمپانی تولید کننده
پرچم بریتانیا بریتانیا-هند 12 اگوست  جنگی 130 ویشنو واردهان ذارما پروداکشن

فیلم سینمایی 2021 شیرشاه در ژانر جنگی و در مورد جنگ معروف کارگل بین هند و پاکستان است. این جنگ در سال 1999 و به علت مناقشه برسر منطقه کشمیر رخ داد. ستارگانی مانند سیدارت مالهوترا، کیارا ادوانی، شیو پاندیت و… در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

حقایق فیلم شیرشاه

داستان فیلم شیرشاه روایت رهبری سروان ویکرام باترا در بحبوحه جنگ است. او توانست با هوش و نبوغ خاص خود در این جنگ با سربازانی کم، موفقیت های زیادی را در مقابل سربازان پاکستانی به دست بیاورد. از او به عنوان یکی از قهرمانان ملی هند یاد می شود. چرا که اگر شجاعت های او نبود شاید مناطق بیشتری از هند به تصرف پاکستانی ها در می آمد. برخی از صحنه های فیلم هندی شیرشاه در نزدیکی محل واقعی این نبرد قیلمبرداری شده است. این مناطق در هند ممنوعه بشمار می رود. چون احتمال وجود مین و تجهیزات جنگی عمل نکرده در آن وجود دارد. سازندگان فیلم Shershah سعی کردند در فاصله کمی از این مکان، فیلمبرداری را انجام بدهند.

چرا فیلم هندی Shershah را ببینیم؟

به عنوان یک فیلم جنگی خوب در سال 2021 باید به شیرشاه اشاره کنیم. فیلمی که بالیوود (سینمای مستقل هند) برای قهرمان ملی خود ساخته است. آنچه بیشتر شما را مجذوب می کند تصویربرداری جالب فیلم Shershah است که باعث ایجاد حس نزدیکی و البته همدردی با سروان باترا می شود. از این رو این فیلم، می تواند جزو بهترین فیلم های 2021 در سینمای هند باشد.

هنرمند نقش توضیحات
سیندرا مالهوترا سیندرا مالهوترا کاپیتان ویکرام باترا فرمانده شجاع هندی که در جنگ کارگل توانست با نبوغ خود، سربازانش را از مخمصه نجات دهد.
کیارا ادوانی کیارا ادوانی دیمپل چیما همسر باترا
شیوا پندیت شیوا پندیت ستوان سانجیف  از رزمندگان جنگ کارگل
نیکتین ذر نیکتین ذر سرگرد آجی از اعضای فرماندهی لشکر در جنگ کارگل

فیلم های مشابه فیلم شیرشاه

اگر به فیلم های جنگی علاقه مند هستید سه فیلم خارجی جنگی زیر را پیشنهاد می کنیم:

  •  اعتصاب Uri: The Surgical Strike: سربازان هندی به طور غافلگیرانه ای دچار حمله شده اند و باید خود را از این مخمصه نجات دهند.
  • نجات سرباز رایان Saving Private Rayan: یک گروه 6 نفر باید یک سرباز را از بحبوحه جنگ سالم برگردانند. اما پیدا کردن این سرباز به این راحتی ها هم نیست.
  •  حمله قاضی The Ghazi Attack: خدمه زیردریایی هندی، یک زیردریایی پاکستانی را غرق می کنند. اما آنها در این زمینه اشتباه کرده اند!

29- فیلم سینمایی کودا CODA

معرفی فیلم های برتر2021

کودا علاقه مند به موسیقی است. اما خانواده به کمک او در شغل ماهیگیری نیاز دارند. کودا در بین دوراهی علاقه قلبی و نیاز خانواده گیر کرده است!

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم سینمایی خارجی کودا را میگه:

یکی از جذاب ترین و تاثیرگذارترین فیلم های 2021 فیلم کودا است. این فیلم آمریکایی را با فیلم کانادایی کودا که پارسال اکران شد، اشتباه نگیرید. فیلم کودا 2021 را سین هدر ساخته است. کودا (CODA) مخفف عبارت Children of Deaf Adults به معنای فرزندانی است که از پدر و مادر ناشنوا زاده می شوند.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان  تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 13 آگوست اجتماعی- خانوادگی- درام 111 سین هدر واندوم پیکچرز

داستان فیلم سینمایی 2021 زیبای کودا در مورد دختری نوجوان به نام رابی است که همه اعضای خانواده اش (پدر و مادر و برادرش) ناشنوا هستند. اما خودش عاشق موسیقی است. خانواده کودا مخالف موسیقی هستند. او متوجه می شود که شغل خانواده اش که همگی ماهیگیر هستند، در معرض خطر قرار گرفته و برای کمک به آنها باید از بین موسیقی و ماهیگیری یکی را انتخاب کند.

حقایق فیلم کودا

در فیلم کودا واقعا از بازیگران و افرادی که دارای معلولیت های شنوایی بودند، استفاده شده است. کارگردان فیلم کودا یعنیسین هدر اعتقاد داشت باید برای این که حس ناشنوایی و استفاده از اشارات و علائم در بازیگر اصلی تقویت شود، این تمهیدات انجام گردد. 

چرا فیلم کودا را تماشا کنیم؟

فلم کودا بسیار تاثیرگذار و از فیلم های برتر 2021 است. علاوه بر موضوع خاص آن، به شدت مورد تحسین قرار گرفته است. این فیلم در راتن تومیتوز نمره 96 را گرفته است. پس علاوه بر اینکه از بهترین فیلم های 2021 از نظر Imdb است از بهترین فیلم ها 2021 از نگاه تماشاگران هم محسوب می شود و می توان منتظر جوایز متعدد در جشنواره های مختلف باشیم.

بازیگران فیلم کودا نقش توضیحات
امیلیا جونز امیلیا جونز رابی  شخصیت اصلی داستان که در یک دوراهی گیر افتاده است.
دنیل دورنت دنیل دورنت بئو برادر رابی که ناشنوا است
تروی کاتسر تروی کاتسر فرانک پدر رابی، مشغول به شغل ماهیگیری
مارلی ماتلین مارلی ماتین جاکی  مادر رابی که قصد متقاعد کردن او برای انتخاب شغل ماهیگیری را دارد.

فیلم های مشابه CODA

فیلم کودا جزو بهترین فیلم های 2021 هم از نظر محتوا و هم از نظر شخصیت پردازی است. این سه فیلم از نظر داستانی به فیلم کودا تشابه دارند. کودا بدون شک یکی از بهترین فیلم های 2021 از نظر منتقدان Imdb است.

  •  کودا Coda: یک پیانیست مشهور در آخرین روزهای زندگی و فعالیت هنری خود دچار یک مشکل حاد می شود.
  •  آگوست راش August Rush: یک یتیم سرگردان در شهر توسط یک بی خانمان به سرپرستی گرفته می شود. بی خانمان قصد دارد استعداد او را کشف است.
  •  ابرها Clouds : یک نوجوان قصد دارد یک گروه موسیقی تشکیل دهد و آهنگ مورد علاقه خود را بسازد، اما در این راه با مشکلات زیادی مواجه است.

30- فیلم تازه منتشر شده تل ماسه Dune

معرفی بهترین فیلم های 2021

فیلم تل ماسه یکی از بهترین فیلم های 2021 می باشد و در مورد گروهی از انسان ها است که برای به دست آوردن ماده ای ارزشمند به سیاره ای دوردست سفر می کنند. حرص و طمع انسان ها برای به دست آوردن این ماده باعث ایجاد جنگ و نزاع بین آن ها می شود.

محدثه در 1 دقیقه خلاصه فیلم خارجی تل ماسه را میگه:

یکی از فیلم های برتر 2021 در ژانر علمی تخیلی فیلم تل ماسه است. این فیلم ار دنی ولنوو ساخته که برگرفته از رمان معروف تل ماسه به نویسندگی فرنک هربرت است. سال 1984 نیز همین رمان به فیلمی با همین عنوان اکران شده بود و این در واقع اقتباس جدیدی از این داستان است.

 کشور سازنده تاریخ اکران ژانر زمان (دقیقه) کارگردان  تولید کننده
پرچم آمریکا آمریکا 1 اکتبر اجتماعی، خانوادگی، درام 111 سین هدر برادران وارنر

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که در سیاره دوردست ماده بسیار ارزشمندی است که می تواند زندگی بشر را متحول کند. از این رو گروهی از انسانها به این سیاره می ‌روند تا این مواد را به دست بیاورند. اما آنچه که رخ می دهد تنازع و تقابل بین این گروه ها است. هر یک از گروه‌ها برای بدست آوردن بیشتری از این ماده ارزشمند، با دیگری به مقابله می پردازد. بزرگ ‌ترین پیام داستان همان موضوعی است که در اغلب فیلم‌ها شاهد آن بودیم. برخی از انسان ها به جای اینکه امکانات را به طور مساوی و عادلانه بین یکدیگر تقسیم کنند، قصد دارند همه آنها را یکجا داشته باشند!

نقد فیلم تل ماسه

یکی از موضوعات بسیار مهم در فیلم سینمایی 2021 تل ماسه لوکیشن آن بود. لوکیشن فیلم اغلبا در اردن یا شمال آفریقا تعیین شده بود اما به دلایل مختلف لوکیشن تغییر کرد. یکی دیگر از جذابیت های فیلم این است که بر اساس یک رمان پرفروش ساخته شده است.

چرا فیلم تل ماسه 2021 ارزش دیدن دارد؟

رمانی که فیلم براساس آن ساخته شده، پرفروش ترین رمان تاریخ در سبک علمی تخیلی است. از این رو احتمال اینکه این فیلم هم به همان محبوبیت برسد، بسیار بالاست. فیلم تل ماسه پر از مفاهیم پنهان سیاسی نیز هست. موضوعاتی که در زمان نگارش رمان تل ماسه، روی نویسنده تاثیر گذار بوده است. تل ماسه هم با امتیازات متوسط رو به بالا از بهترین فیلم های سینمایی خارجی در سال 2021 محسوب می شود.

بازیگران فیلم تل ماسه نقش توضیحات
تیمونی شالامت تیموتی شالامت پل آتردس شخصیت اصلی داستان که باید به خطرناک ترین سیاره کهکشان سفر کند.
ربکا فرگوسن ربکا فرگوسن لیدی جسیکا همسر پادشاه آتردس
اسکار ایزاک اسکار ایزاک دوک لتو آتردس پادشاه سرزمین آتردس
جیسون ماموا جیسون موموا دونکان سرباز سرزمین آتردس

فیلم های شبیه به تل ماسه

تل ماسه به خاطر جلوه های ویژه بسیار جذابش، می تواند جزو بهترین فیلم های 2021 باشد. فیلم های پساآخرالزمانی زیر زیادی روی فیلم تل ماسه داشته اند. از این رو 3 تا از بهترین آنها را در اینجا معرفی می کنیم.

  •  تل ماسه DUNE: این فیلم نسخه ابتدایی همین فیلم است.
  •  اندرس گیم ENDER’S GAME: انسان ها قصد دارند با استفاده از تمام توان خود به جنگ با بیگانگان بروند و از آن ها انتقام بگیرند.
  •  بلید رانر BLADE RUNNER 2049: افسر پلیس راز جدیدی را کشف کرده که می تواند به همه هرج و مرج ها پایان دهد!

پاسخ به مهم ترین سوالات شما در مورد بهترین فیلم های 2021

در ادامه قصد داریم مهمترین سوالاتی که در مورد بهترین فیلم های 2021 مطرح است را پاسخ دهیم.

  • مهم ترین معیارهای انتخاب بهترین فیلم های 2021 توسط میزبان فا مگ چیست؟
    ما سعی کردیم همه سلایق را در لیست پیشنهادی بهترین فیلم های خارجی 2021 قرار داده باشیم. در این لیست ژانرهای مختلفی از درام و وحشت گرفته تا ورزشی و ابرقهرمانی را گنجانده ایم. همچنین امتیازات و بازخوردهای کاربران و منتقدان را هم در نظر گرفته ایم.
  • چه فیلم هایی در سال 2021 در ژانر ابرقهرمانی تولید شده اند؟
    خوشبختانه در سال 2021 شاهد اکران فیلم های متنوعی در حوزه فیلم های ابر قهرمانی هستیم. فیلم های ونوم و بیوه سیاه از جمله فیلم های ابرقهرمانی هستند.
  • آیا جیسون استاتهام فیلمی در سال 2021 روی پرده دارد؟
    بله، فیلم خشم مردانه با بازی جیسون استاتهام در بهار امسال اکران شده است. جیسون استاتهام در این فیلم نقش یک محافظ ماشین حمل پول را بازی می کند. این فیلم جزو بهترین فیلم های 2021 است.
  • برخی از فیلم های خارجی 2021 هنوز اکران نشده اند. تاریخ اکران آنها در چه زمانی است؟
    در جدولی که در قسمت توضیحات هر فیلم مشاهده می کنید، تاریخ اکران فیلم در سال 2021 را دقیقا ذکر کرده ایم. البته از زمانی که فیلم در سینماهای آمریکا اکران می شود تا زمانی که در فضای مجازی، قابلیت دانلود آنها با کیفیت مطلوب ایجاد شود کمی طول خواهد کشید.
  • چرا امتیاز یا نمره برخی از فیلم ها در سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم نمایش داده نشده است؟
    اغلب این فیلم ها یا هنوز اکران نشده اند و در ماه های آینده تا دی ماه 1400 اکران می شوند. اغلب سایت های نقد و بررسی فیلم مانند IMDB، متاکریتیک و راتن تومیتوز بعد از پایان اکران فیلم ها امتیازدهی آنها را آغاز می کنند.
  • من به فیلم هایی با محوریت نوجوانان علاقه مند هستم. کدام فیلم خارجی 2021 چالش های دوران نوجوانی را مطرح می کند؟
    فیلم های بوگی و کودا با محوریت نوجوانان ساخته شده اند. این دو فیلم جزو بهترین فیلم های 2021 هستند. شخصیت های اصلی فیلم باید بین علاقه خود و انتظار خانواده از آنها، یک تصمیم مهم بگیرند.
  • آیا فیلم لوکا Luca مناسب کودکان است؟
    MPAA یا انجمن سینمایی آمریکا اعلام کرده به دلیل محتوای این فیلم، بهتر است کودکان و نوجوانان حتما به همراه خانواده این فیلم را ببینند. خانواده ها نیز اتفاقات داستان را برای کودکان و نوجوانان به درستی تحلیل کنند! این پویانمایی جزو جزو بهترین فیلم های 2021 است.
  • آیا احتمال تغییر در تاریخ اکران فیلم های خارجی 2021 هست؟
    متاسفانه بله، به دلیل همه گیری کرونا در آمریکا و ضررهای احتمالی کمپانی های تولید کننده فیلم، احتمال بروز تغییرات در تاریخ اکران فیلم ها زیاد است.

بهترین فیلم های 2021 لیستی بلند بالا شامل دو دسته بهترین فیلم های اکران شده 2021 و بهترین فیلم های جدید در حال ساخت در 2021 است. سعی کرده ایم با توجه به تمام سلایق بهترین فیلم های 2021 از نظر منتقدان Imdb و بهترین فیلم ها 2021 از نگاه تماشاگران را ارائه کنیم تا تمام سلائق پوشش داده شود. در این لیست بهترین فیلم های سینمایی خارجی سال 2021 با ژانر های مختلف را معرفی میکنیم و در مورد آنها توضیحات لازم را می دهیم که کدام یک بهترین فیلم های 2021 اکران شده و کدام از فیلم های جدید منتشر شده 2021 هستند. بهترین فیلمهای در حال اکران 2021 و فیلم هایی که در ماه های آینده نیز اکران می شوند و به احتمال زیاد با استقبال همراه خواهند بود را در این لیست گنجانده ایم. این لیست همواره در حال به روزرسانی و تکمیل شدن است از این رو اگر فیلمی در سال 2021 اکران شده که مورد توجه شما قرار گرفته اما در این لیست وجود ندارد، به احتمال زیاد به آن اضافه خواهد شد. از نظر شما بهترین فیلم سینمایی سال 2021 کدامند؟ کدام فیلم شایسته حضور در لیست بهترین فیلمهای سینمایی 2021 را دارد؟ بهترین فیلم های هیجان انگیز 2021 و بهترین فیلم های هالیوودی 2021 از نظر شما کدام هستند؟ شما هم به عنوان تماشاگر لیست بهترین فیلم های خارجی 2021 محبوبتان را برای بهبود این لیست پیشنهادی ارسال کنید. 😍

بهترین فیلم های سال 2021 را مورد نقد و بررسی قرار دادیم. اگر به فیلم و سریال علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم بهترین فیلم های خارجی ساخته شده در سال های 2021 و 2020 و 2019 را نیز در لیست زیر بررسی نمایید:

بهترین فیلم های جهان

محتوای تیمی کار شده

تیم تحریریه میزبان فا با تحقیقات گسترده بهترین عناوین آموزشی و نقد و بررسی را گردآوری کرده سپس تحقیقات کل اعضای گروه به رشته تحریر در می آید تا جزئیات، چالش های ذهن مخاطب را برطرف کنند. عرفان اسدی نتیحه تحقیقات را تالیف کرده و داوود صادقی موضوعات را با نگاه ریزبینانه خود مورد بررسی قرار داده و آن را به صورت یک ویدیوی هیجان انگیز ارائه می دهد. محدثه اسماعیلی با تکنیک های تولید محتوا روز دنیا، محتوای مقاله را مورد ارزیابی نهایی قرار داده و تکمیل می کند و خروجی نهایی به کاربران شبکه های دیگر نیز ارائه می شود. اثری که مطالعه کردید حاصل تلاش شبانه روی یک تیم قدرتمند با نظارت بسیار دقیق و راهنمایی های علی یزدان پرست است او هر روز محتوای تیمی را با جدیدترین الگوریتم های سئو مورد بازنگری و ویرایش قرار می دهد.

نوشته های مشابه

‫36 دیدگاه ها

  1. این فقط یک انتقاد سازنده هست و بنده هیچ قصد بی احترامی ندارم
    این ایده که یک نفر خلاصه فیلم رو بگه بی نظیره

    1. با سلام دوست عزیز
      ممنون از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید و به داشتن همراهانی همچون شما می بالیم. در حال حاضر خلاصه بهترین فیلم های جهان به صورت یکسری ویس 1 دقیقه بیان می شود و خوشحالیم که این اقدام توانسته است رضایت شما را جلب نماید.
      موفق و پیروز باشید

  2. دوستان فیلم اسکواید کیم رو از دست ندید اینم بزارید تو لیستتون اسکواید گیم محشره

    1. سلام و احترام؛
      ممنون جناب بیگی عزیز که فیلم و سریال های مورد علاقتون رو به ما و سایر کاربران معرفی می کنید. سریال و فیلم های مختلفی منتشر شده که هر کدوم بر اساس نظر کاربران یکسری امتیازات رو کسب کردن سریالی که اشاره فرمودید هم یکی از بهترین ها هستش و در 28 روز اول تونست برترین ها برسه. مقاله ای تحت عنوان بهترین سریال های خارجی منتشر کردیم که در ادامه بروز میشه و البته قطعا سریال بازی مرکب یا همون اسکویید گیم هم به اون اضافه خواهد شد.
      بهترین سریال های خارجی جهان

      1. با سلام وقت بخیر.
        بی زحمت اگر ممکن تعداد فیلم های سایت بیشتر کنین و اگر امکان دارد فیلم های دیگر مثل: الیت،دانشکده هم بزارید.
        ممنون میشم و ارز خسته نباشید.

        1. سلام و احترام؛
          ممنونم از توجهی که به لیست فیلم های برتر سال 2021 داشتید در بروزرسانی ها تعداد فیلم ها افزایش خواهد یافت و فیلم های دیگری از سال 2021 به آن افزوده خواهد شد لطفا اگر فیلم خوب دیگری هم می شناسید نام ان را در بخش دیدگاه ها عنوان کنید. با تشکر

  3. سلام و خسته نباشید به دست اندر کاران این مجله
    واقعا زحمت کشیدید خلاصه فیلم و بازیگران و نوشتن ژانر فیلم و از همه مهتر امتیاز های موجود این فیلم در شبکه های گوناگون واقعا عالیه
    نشونه اینه که برای همچین مطلبی زمان زیادی صرف شده جایی که هیچ مجله ای اینجوری پر محتوا نیست
    خسته نباشید مجدد به دست اندر کاران
    من فقط بخش سریال و فیلم این مجلرو دنبال میکنم
    تمام سایت ها تریلر های فیلمو نمیزارن که حداقل نگاه کنن میدونید که فیلم دیدن سلیقه ایه همون چند دقیقه تریلر برای افرادی که تمام وقت سریال یا فیلم نگاه میکنن کافیه که بفهمن محتوای فیلم چیه هر چند خیلی از تریلر ها گول زنندن که فیلمو جذاب نشون بدن وقتی که فیلم اصلی رو دانلود میکنن به بیست دقیقه اول فیلم میرسن از دانلود پشیمون میشن اینا دیگه مشکل شما نیست برمیگرده به سلیقه طرف مقابل
    اگر امکانش نیست که تریلر فیلم رو بزارید یا حداقل نشانه از چیزی رو بزارید برای تماشای تریلر یوتیوب نماشا یا آپارات که دیگه خسته کننده نشه طرف مقابل بره دنبالش تا ببینه
    این هم باشه واقعا عالی میشه
    تاریخ اکران فیلم رو هم بگید و زمان پخشش به تاریخ ایرانی
    برام خیلی سوال شده همه نوشته ها از بهترین و قشنگترین یا این فیلم ارزش دیدن داره استفاده میکنن تا حالا هیچ جا ندیدم بگه این واقعا مضخرفه نبینید نمونه ای زیادی رو دارم نوشته بهترین فیلم ولی اون فیلم اصلا امتیاز مناسب از imdb هم نداشته فقط خواسته یه چیزی بنویسه پر کنه خالی نباشه که نوشته
    اینکه اشاره میکنید به افرادی که اون ژانرو میپسندن این هم عالیه
    فیلم زیاد هست و اشخاصی که فیلم زیاد دیدن و به جایی رسیدن که از فیلم دیدن دارند خسته میشوند برای دانلود اون فیلم نظرات رو همرو میخونند و نتیجه گیری میکنند چند نفر راضی بودند و چند نفر ناراضی با توجه به امتیاز اون فیلم
    میدونیم امتیاز فیلم تمام صحنه ها شامله از صدا بردار گرفته تا بازیگر دان و فیلمنامه
    برای امثال من که حتی صبر نمیکنن فیلم با کیفیت بیاد همون پشت پرده ای رو هم میبینن و لذت میبرن تنها چیزی که برای ماها مهمه مصنوعی نبودن حرکات بازیگره به فیلم زیاد توجه نمیکنن چون تمام فیلمنامه ها مثل همه و شما هم میگید اون فیلم مثلا چقدر امتیاز گرفته اونا ملاکمون نیست اینکه میگید اون فیلم باز خوردهای خوبی داشته اینا ملاکمون نیست اینکه میگید اون فیلم چقدر هزینه شده براش اینا ملاکمون نیست که باید بریم اون فیلم رو ببینیم این ملاکهای شما برای افرادی استفاده میشه و امتیاز محسوب میشه که از فیلم ایرانی دیدن خسته شدند تازه میخواهند اینجور فیلمهارو شروع کنند به دیدن!!!
    نمیگم دیگه ننویسید ولی این که میگید اینارو بعدا طرف مقابل فیلم رو دانلود میکنه میبینه و از فیلم خوشش نمیاد؟؟ و ناله نفرینش به شما میرسه که حجم دانلود واسش سنگین میاد
    اگر امکانش هست روی تریلر ها هم کار شود عالیه بعضی از تریلر ها شامل صحنه هایی هستش که واسه هر کسی خوب نیست بااین موضوع آشناییم اونو میشه لینک جای دیگرو واسش مشخص کرد با یک کلیک به اونجا منتقل بشیم برای دیدنش این هم به نظر من یک احترام به طرف مقابله که وقتش الکی صرف کپی پیست نشود !!!
    یک پیشنهاد دیگه تو دیدگاه نمیشه ایموجی گذاشت که حداقل برای طرفی که این را میخواند زیاد رسمی گونه و توهین بر انگیز بودن نباشه با دو تا ایموجی خنده و گل از حالت رسمی گونه در میاد
    ببخشید من زیاد اهل نظر دادن نیستم اینکه زیاد شد ببخشید دیگه
    و باز هم میگم خسته نباشید برای وقت گذاشتن برای همچین موضوعاتی که دیگر سایتها اینجوری نمینویسند از نظرم چیز جدید و جالب اومد که این صفحرو گذاشتم تو علاقه مندیها باعث شده که هر هفته بیام دنبالش کنم مطلب جدیدی اضافه شده باشه بخونم

    1. با سلام دوست عزیز
      خیلی ممنون از پیام سرشار از محبت شما و خوشحالیم که توانسته ایم همراهانی همچون شما را در کنار خود داشته باشید. به طور قطع مواردی که عنوان کرده اید را در دستور کار خود قرار می دهیم و سعی میکنیم همانطور که تاکنون توانسته ایم رضایت شما همراه عزیز را کسب نمایید، همچنان باعث رضایتمندی شما شویم. در خصوص بحث تریلر در حال حاضر در ویدیو نقد و بررسی هر مقاله بخشی از فیلم و توضیحات جانبی آن ارائه شده است که شما می توانید تا حدودی با سبک و سیاق آن فیلم آشنا شوید. در خصوص انتخاب فیلم های قرار گرفته در لیست بهترین ها نیز باید اشاره داشته باشم که ما همواره سعی کرده ایم بهترین فیلم ها و سریال های خارجی جهان را با توجه به امتیاز منتقدان، امتیاز بینندگان آنها و همچنین امتیاز سایت های نقد و بررسی بزرگ مثل imdb یا راتن تومیتوز انتخاب کنیم. حتی پیشنهادات شما همراهان عزیز در قسمت دیدگاه های هر مقاله در نهایت بررسی و بهترین آنها در لیست مربوطه قرار می گیرد. حقیقتا ارائه یک لیست از فیلم هایی که شاید ارزش دیدن نداشته باشند، در نهایت شاید سبب شود تا همراهان ما از دیدن یک فیلم بی ارزش امتناع کنند اما در آخر یک حرکت رو به جلو نیز برای آنها به شمار نمی رود و در نهایت ممکن است این سوال برای کاربران مطرح شود که خب؟ حالا بعد از تمام این صحبت ها پیشنهادتون اینه چه فیلم هایی را تماشا کنیم؟ به همین دلیل است که همواره سعی می شود تا با معرفی بهترین فیلم های خارجی جهان در حد توان خود به افراد در انتخاب یک فیلم مناسب کمک کنیم. ممنون می شویم شما نیز تجربیات خود را در خصوص فیلم های قرار گرفته در لیست بهترین فیلم های خارجی جهان یا دیگر لیست های معرفی بهترین های میزبان فا را با ما در میان بگذارید و اگر تصور می کنید جای فیلمی در این لیست ها خال است آن را با ما در میان بگذارید تا در آپدیت های بعدی مقالات خود آنها را در نظر گرفته و معرفی کنیم.
      موفق و پیروز باشید

      1. با سلام و خسته نباشید مجدد
        طبق گفته های خود شما نتیجه میگیریم جای خیلی ها خالیه مثل کندی من و بدخیم وتام کلنسی بدون پشیمانی و سفید بزرگ و…..
        خود شما فرمودید که این مطلب بروز رسانی داره پس منتظر بروز رسانی بعدی هستیم و مطمئنم جای خیلی ها که خالی بوده پر میشود
        و حرف شما درسته فیلمها که زیاد میشوند انتخاب کردن واقعا سخت میشود مخصوصا زمان که گاهی اوقات موجود نیست و عادت فیلم دیدن هم که فشار میاره پس وقت برای گشتن نیست!!!
        این نوشته و راهنمایی تیم شما ما را در انتخاب بهترین فیلم کمک میکند

        1. با سلام دوست عزیز
          ممنون از تعاملات سازنده شما و معرفی فیلم های پیشنهادی خود. در حال حاضر از لیست پیشنهادی شما فیلم کندی من در مقاله فیلم سینمایی جدید روز دنیا به همراه ویدیو بررسی 30 فیلم جدید و فیلم بدون پشیمانی در مقاله بهترین فیلم های جنگی و اکشن جدید 2021 و ویدیو نقد و بررسی که با توجه به سال و ژانر فیلم ها تهیه و تدوین شده اند، معرفی شده است و به طور قطع دیگر فیلم های پیشنهادی نیز مورد بررسی قرار گرفته و در آپدیت مقالات مدنظر قرار خواهند گرفت. تمام سعی ما در مجموعه میزبان فا این است که بهترین خدمات را به مخاطبین خود ارائه دهیم و خوشحالیم که توانسته ایم رضایت همراه ارجمندی همچون شما را جلب نماییم.
          موفق و پیروز باشید

    1. سلام و احترام؛
      این دو فیلم از جهت ژانر (مهیج) به یکدیگر شباهت دارند مورد تشابه دیگر این دو فیلم این است که افراد می بایست در محیطی مخفی شوند در غیراینصورت جان آنها به خطر خواهد افتاد. فیلم درخشش را از جهت مضمون تا حدی می توان با فیلم نفس نکش نیز مشابه دانست چرا که در هر دو فیلم در محیطی سربسته افراد می بایست مخفی شوند یا فرار کنند تا جان خود را نجات دهند.

    1. با سلام آناهید عزیز
      بسیار خرسندیم که این مقاله نقد و بررسی برای شما مفید بوده است. خوشحال می شویم که پیشنهادات خود را نیز با ما در میان بگذارید تا بتوانیم در آپدیت های بعدی مورد استفاده قرار دهیم.
      موفق و پیروز باشید

  4. سلام خسته نباشید به دست اندر کاران پر توان سایت میزبان فا
    چرا این لیست بروز رسانی نمیشود باوجود اینکه فیلمهای زیادی اومده و همچنان جای خیلی ها خالیه
    میشه بگید دقیقا قرار است کی بروز رسانی شود این مطلب
    یا اینکه مطالب جدیدی میخواهید بار گذاری کنید
    چون دیگر خسته شدم مدام این مطلب رو از اول تا آخر مرور کنم شاید فیلم جدیدی با نقدو انتقاد و خلاصه فیلم اضافه شده باشه دریغ از یک خط اضافه!!!!
    فقط نظرات اضافه میشود
    اگر قرار نیست این مطلب بروز رسانی شود اشکال ندارد حرفی نیست
    لینک مطلب های بعدی را بگذارید آن مطلب را مرور کنیم
    با تشکر و خسته نباشید به دست اندر کاران پرتوان این سایت میزبان فا

    1. با سلام دوست عزیز
      ممنون از ابزار محبت شما و پیشنهادات سازندتون. به روز رسانی مطالب در برنامه کاری تیم تحریریه میزبان فا است اما به دلیل ترافیک کاری بالا به صورت اولویت بندی شده این مورد را دنبال خواهیم کرد. اما شما می توانید در این مدت از دیگر مقالات نقد و بررسی فیلم میزبان فا نیز دیدن نمایید که به صورت اختصاصی به برخی از ژانرهای پرطرفدار پرداخته شده است. به عنوان مثال شما می توانید لیست بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان، بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک خارجی و جدیدترین مقاله ما یعنی فیلم سینمایی ایرانی و معرفی بهترین فیلم های ایرانی از نگاه مردم را دنبال نمایید. شما می توانید با مراجعه به دسته بندی بهترین میزبان فا تمامی مقالات قرار گرفته در این دسته بندی را مشاهده و مورد استفاده قرار دهید.
      موفق و پیروز باشید

  5. دوست عزیز با کمال احترام ، تمام توضیحاتتون در مورد همه حاظرم شرط ببندم که فقط از روی پوستر فیلم پر موردش حرف زدید و حتی تریلر ااین فیلم ها رو هم ندیدید

    1. با سلام دوست عزیز
      در ابتدا از انتقاد شما سپاسگزاریم. انتخاب فیلم های قرار گرفته در این لیست بعد از تحقیقات از سمت تیم تحریریه صورت گرفته است اما چه موردی باعث شده است که به چنین تصوری دست پیدا کنید؟ لطفا موردی که اشتباه است را عنوان کنید تا بتوانیم آن را بررسی و در صورت نیاز اصلاح نماییم.
      موفق و پیروز باشید

    1. با سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که این مقاله توانسته است نظر شما را جلب کند. پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات نقد و بررسی ما را نیز از طریق دسته بهترین ها بررسی نمایید و اگر تصور می کنید جای فیلمی در این لیست خالی است از طریق بخش دیدگاه ها نظر خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم در آپدیت های بعدی مقالات مورد استفاده قرار دهیم.
      موفق و پیروز باشید

  6. من فقط تو این لیست دنبال شاهکار فیلمای امسال قدرت سگ بودم و ب شدت جاش خالی بود!

    1. سلام و احترام هانیه عزیز؛
      بله حقیقتا فیلمی که معرفی کردید یکی از فیلم های برتر از نگاه منتقدین می باشد که ساخته سال 2021 نیز هست و توانسته امتیاز 7 از 10 در imdb و امتیاز 96 از 100 را در راتن تویتوز کسب نماید که حقیقتا کسب 96 از 100 از وبسایت راتن تومیتوز نشان می دهد که این فیلم 2021 بسیار خوش درخشیده است در بروزرسانی های آتی حتما نام این فیلم به همراه فیلم های برتر 2021 از نگاه تماشاگران که در بخش دیدگاه ها عنوان شده است در نقد و بررسی بهترین فیلم های 2021 درج خواهد شد.

      1. خیلی از شما متشکریم که برای کاربران احترام قائل هستید

        1. وقت بخیر؛
          خواهش میکنم انجام وظیفه هست… ممنون از شما دوستان عزیز که با لطف و محبتتان از تیم ما حمایت می کنید.

  7. من اصولا کامنت نمیزارم ولی این مقاله عالی بود.دست مریزاد. لطفا آپدیت های لازم رو انجام بدین

    1. سلام و احترام جناب هجرتی عزیز؛
      سپاس از محبتی که به مجموعه میزبان فا دارید و تشکر از اینکه مقاله نقد و بررسی بهترین فیلم های 2021 را دنبال نموده و نظر خود را اعلام نمودید قطعا فیلم های 2021 بسیار زیاد هستند اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بر اساس دیدگاه کاربران لیست بهترین فیلم های سال 2021 را توسعه داده و آن را بروز نگه داریم در صورتی که فیلم 2021 خوبی می شناسید که شایستگی حضور در این لیست را دارد عنوان نموده و ما در در توسعه این نقد و بررسی یاری دهید. 🌼

  8. با سلام و عرض ادب اگه میشه یک فیلم در سبک خون آشامی هم معرفی کنید ممنونم

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      در این زمینه فیلم های زیر پیشنهاد می شود:
      “Thirst” (Park Chan-wook, 2009)
      “Only Lovers Left Alive” (Jim Jarmusch, 2013)
      “Let the Right One In” (Tomas Alfredson, 2008)

  9. سلام
    واقعا ایده آل ترین مطلبی بود که در این زمینه خوندم
    خودم نویسنده سایت بودم و میدونم چه زحمتی پشت این کار هست
    خسته نباشید

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      سپاس از توجه و محبتتان… حقیقتا زمان تولید مقالات نقد و بررسی همچون بهترین فیلم های 2021 سعی براین بوده که محتوای کامل و دقیقی ارائه گردد. خوشحال می شویم سایر نقد و بررسی های میزبان فا مگ را نیز مشاهده کنید.

  10. درود و خدا قوت
    از فهرستی که آماده کردین واقعا لذت بردم چندتا از فیلم ها مورد علاقه من هستش و برنامه ریزی میکنم که حتما ببینم
    فقط یک سوال اینکه در مورد یک فیلم نام چند فیلم مشابه رو قرار دادین این فیلم ها رو بر اساس نظر شخصی به عنوان فیلم های مشابه تعیین میکنید یا یک پژوهش پشت این کار هست یا اصلا نظر جامعه آماری افراد هستش
    سپاس فراوان از توضیحات عالی خدا قوت

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      سپاس از لطف و محبتی که به میزبان فا دارید… خوشحالیم لیست بهترین فیلم های خارجی مورد پسند واقع شده است در صورتی که فیلم دیگری می شناسید که شایستگی حضور در این لیست را دارد خوشحال می شویم نام آن فیلم خارجی را با ما و اربران به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی های اتی به لیست اضافه گردد.
      در خصوص فیلم های پیشنهادی: فیلم های قرار گرفته در بخش فیلم های پیشنهادی بر اساس تحقیقات تیم تحریریه انتخاب می شوند و اصولا این فیلم ها یا از لحاظ داستانی و مضمون با فیلم اصلی دارای تشابهاتی هستند یا از لحاظ ژانر به یکدیگر نزدیک اند.

    1. سلام و احترام؛
      خرسندیک که گلچین فیلم های خارجی 2021 مورد پسند بوده…
      لطفا اگر فیلم خارجی سال 2021 میشناسید که جذاب هستن نام ببرید تا در نقد و بررسی بعدی تحلیلشون کنیم.

    1. سلام روزبخیر؛
      پیروز و پایدار باشید خوشحالیم که از گلچین فیلم های 2021 رضایت داشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا