آموزش های هاست و دامنه

معرفی امکانات هاست های میزبان فا

aparat-banner youtube-banner

امکانات هاست های میزبان فا

هم اکنون آقای رایان تصمیم گرفته هرچقدر سریع تر وب سایتش رو راه اندازی کنه و با راه اندازی یه وب سایت کسبو کارش رو حسابی رونق بده، با توجه به این که انتخاب یه شرکت هاستینگ خوب، خیلی اهمیت داره برای همین آقای رایان تصمیم گرفته از میزبان فا هاست تهیه کنه.

اما

هاست های میزبان فا چه ویژگی هایی دارن ؟ چرا آقای رایان تصمیم گرفته از میزبان فا هاست تهیه کنه ؟

16 دلیل منطقی جهت انتخاب میزبان فا

  1. ارائه فضای بسیار بالا داخل هاست های میزبان فا باعث شده که دیگه مشتریان این شرکت هیچوقت نگرانی از بابت پر شدن فضای هاستشون نداشته باشن و با خیال راحت و بدون هیچ محدودیتی وب سایتشون رو توسعه بدن، شاید شما هم بگین ما به این همه فضا نیاز نداریم ولی ما به خوبی درک کردیم که وقتی یه سایتی میخواد پیشرفت کنه و هر روز بزرگتر بشه نیاز داره که هاستش فضای زیادی داشته باشه، ارائه سرویس های قدرتمند در میزبان فا باعث شده که دیگه هیچ کدوم از مشتریان ما نگرانی بابت پر شدن فضای هاستشون نداشته باشن.
  2. پهنای باند به معنای میزان تبادل اطلاعات بین سایت شما و کامپیوتر بازدیدکنندگان از سایت شماست، به همین دلیل هر بازدیدکننده ای که وارد سایت شما میشه یه مقداری از پهنای باند سایتتون مصرف میشه، ارائه پهنای باند بسیار بالا داخل هاست های میزبان فا باعث شده که مشتریان ما نگرانی بابت سریع تموم شدن پهنای باند سایتشون نداشته باشن، پهنای باند بسیار بالا داخل هاست های میزبان فا به شما این امکان رو میده تا بدون هیچ نگرانی از بابت میزان پهنای باند هر روز تعداد بازدیدکنند های سایتتون رو افزایش بدین.
  3. هارد های SSD، نسل جدید هارد هایی هستن که به تازگی جایگزین هارد های معمولی شدن و داخل اونا از هیچ قطعه مکانیکی استفاده نشده، قیمت این نوع هارد ها سه برابر بیشتر از هارد های معمولیه و در عوض سرعت این هارد ها سه برابر بیشتر از هارد های معمولیه، داخل این هارد ها از تکنولوژی های خیلی پیشرفته ای استفاده شده که باعث میشه این هارد ها علاوه بر سرعت بالاتر؛ خیلی کمتر خراب بشن یا هنگ کنن، میزبان فا هم همگام با تکنولوژی روز از این نوع هارد ها داخل سرور هاش استفاده میکنه و این باعث شده که وب سایت مشتریان میزبان فا همیشه سرعت و پایداری بسیار بالایی داشته باشن.
  4. وب سرور یه نرم افزاره که روی سرور شرکت های هاستینگ نصب میشه و وظیفش اینه که کد های وب سایت ها رو ترجمه کنه و نمونه گرافیکی رو به بازدیدکننده های سایت شما نمایش بده، وب سرور Apache هم معمولا یکی از بهترین و سازگار ترین وب سرور هایی هستش که داخل جهان از اون استفاده میشه، میزبان فا با اضافه کردن پلاگین Nginx به وب سرور Apache شرایطی رو فراهم کرده که سرعت بالا اومدن وب سایت ها به شدت افزایش پیدا کنه، به همین دلیل مشتریان میزبان فا همیشه از سرعت بالا اومدن وب سایت هاشون شگفت زده میشن و از ما بخاطر استفاده از این تکنولوژی های پیشرفته تشکر می کنن.
  5. استفاده از یه سیستم عامل خوب و قدرتمند تو سرویس های هاستینگ همیشه از اهمیت بسیار بالایی برخورداره، سیستم عامل کلاد لینوکس در سال 2010 با هدف افزایش کیفیت و پایداری سرور های شرکت های هاستیگ ارائه شده و معمولا به دلیل قیمت های بالای این نرم افزار شرکت های هاستینگ از اون استفاده نمی کنن، ما داخل میزبان فا با استفاده از این سیستم عامل محبوب تونستیم هاست های مشتریامون رو در برابر حملات سایبری مثل DDos امن کنیم و در نتیجه پایداری و سرعت همیشگی رو به مشتریامون هدیه بدیم، همچنین تیم فنی میزبان فا با به کاربردن این سیستم عامل محبوب تونستن 5 نوع ورژن php مختلف رو داخل هاست ها ارائه کنن تا برنامه نویسای عزیز بتونن خیلی راحت ورژن PHP مورد نظرشون رو از داخل هاست انتخاب کنن و سایتشون رو طراحی کنن.
  6. قدیم تر ها وقتی مشتریان به شرکت های هاستینگ مراجعه میکردن تا هاست بخرن، از شرکت ها میپرسیدن که میزان Ram و CPu سرور چقدر هستش تا مطمئن بشن سرور شرکت های هاستینگ به اندازه کافی قوی هست یا خیر، و همیشه میزان Ram و CPU سرور بین تمام هاست هایی که از یه سرور ارائه میشد مشترک بود و خب همیشه این احتمال وجود داشت که یه سایتی از منابع بیش از حد استفاده کنه و حق بقیه سایت ها تضعیف بشه و هنوز هم این نگرانی برای مشتریای خیلی از شرکت ها وجود داره، میزبان فا با مجهز کردن سرور هاش به تکنولوژی های پیشرفته این نگرانی رو برای همیشه رفع کرده و برای هر سایت یه منابع مشخصی تعیین میکنه و اون سایت فقط مجازه به همون اندازه از منابع هاستش استفاده کنه، منابع تعیین شده از میزانRam و CPU سرور، همیشه برای سایت شما رزرو هستش و داخل کنترل پنل هاستتون هم همیشه میتونین میزان مصرف منابع سایتتون رو چک کنید اینجوری همیشه سایتتون با سرعت بالایی در دسترسه.
  7. ما اینو به خوبی میدونیم که خیلی از افردای که میخوان سایتشون رو تازه راه اندازی کنن به غیر از هاست به دامنه هم نیاز دارن، و خرید دامنه هم همیشه هزینه های اضافه به مشتریان میزبان فا تحمیل میکنه، برای همین تو میزبان فا ما به مشتریایی که هاست رو برای یک سال خریداری می کنن دامنه ملی مانند و دامنه های بین المللی .com و .net هدیه میدیم، ثبت این دامنه ها همیشه برای میزبان فا با هزینه های بالایی همراهه اما به صورت رایگان به عنوان هدیه شروع همکاری به مشتریای سرویس های هاستینگ هدیه داده میشه.
  8. بعد از خرید هاست و دامنه برای راه اندازی سایت کاربرا همیشه باید هزینه های زیادی رو به شرکت های طراحی سایت پرداخت کنن تا اون ها برای کاربران یک وب سایت زیبا طراحی کنن، ما یه ویژگی خیلی خوبی داخل میزبان فا برای مشتریامون فراهم کردیم که بر روی هر هاست یه قالب حرفه ای رایگان به مشتریامون هدیه میدیم، مشتری میتونه قالب مورد نظرش رو از لیست قالب های حرفه ای ما انتخاب کنه و بعد از خرید هاست ما اون قالب رو سریعا برای مشتری نصب می کنیم و پس از اون مشتری میتونه به آسونی برای خودش یه وب سایت زیبا طراحی کنه، ما کنترل پنل قالب هایی که مشتریا ارائه میدیم رو کاملا فارسی کردیم به همین دلیل کاربران ما به راحتی میتونن با چندتا کلیک وب سایت های زیبا، بدون پرداخت هزینه های اضافی برای خودشون طراحی کنن
  9. همواره تو خیلی از شرکت های هاستینگ شما مجبور هستید سرویس هاست رو در دوره های طولانی مدت مثلا سالانه خریداری کنین، اینجوری اگه سرویس های یه شرکت هاستینگ مشکل داشتن شما همیشه مجبور هستین مشکلات رو تا یکسال تحمل کنید و بعدش هاستتون رو تعویض کنید، یه امکان خیلی خوبی که برای مشتریای شرکت میزبان فا در نظر گرفتیم اینه که ما سرویس هامون رو به صورت ماهانه و سه ماهه هم به مشتریامون ارائه میدیم، تا مشتری های ما با خیال راحت کیفیت سرویس های ما رو با پرداخت یه هزینه اندک تست کنن، در واقع ما اونقدر به کیفیت سرویس هایی که ارائه میدیم اطمینان داریم که اون ها رو به صورت ماهانه هم ارائه میدیم چون همیشه جوری به مشتریانمون خدمات میدیم که معمولا 97 درصد از مشتریامون سرویس هاشون رو تمدید می کنن.
  10. گاهی اوقات وقتی وب سایت شما پیشرفت میکنه و میزان بازدیدکننده های سایتتون زیاد میشن شما مجبور میشین که امکانات هاستتون رو ارتقاء بدین تا بتونین میزان منابع و قدرت بیشتری داخل هاستتون داشته باشین، ارتقاء هاست داخل برخی از شرکت های هاستینگ کار آسونی نیست و پیچیدگی های خاص خودش رو داره مثلا باید با شرکت هاستینگ تماس بگیرین تا برای شما صورتحساب ارتقاء صادر کنن و شرایط ارتقاء هاست شما رو فراهم کنن، ما داخل میزبان فا زیرساخت هایی رو فراهم کردیم که مشتریان ما میتونن تو هر لحظه از شبانه روز داخل کنترل پنلشون با فشردن دکمه ارتقاء هاست، سریعا امکانات هاستشون رو طی چند ثانیه افزایش بدن و از پلن های حرفه ای تر استفاده کنن.
  11. تصور کنید از میزبان فا هاست تهیه کردید و تحت هر شرایطی از خدمات ما راضی نبودین، ما این امکان رو فراهم کردیم که اگه تا قبل از 7 روز به ما اطلاع بدین که از کیفیت سرویس رضایت ندارین، مبلغ پرداختی شما رو بدون هیچ قید و شرطی به صورت کامل عودت بدیم، در واقع شما تا 7 روز فرصت دارین کیفیت سرویس های میزبان فا رو تست کنین و اگه تحت هر شرایطی از کیفیت خدمات دهی ما راضی نبودین ما مبلغ شما رو به صورت کامل بهتون بر می گردونیم.
  12. اگه در حال حاضر از هاست های یه شرکت دیگه استفاده می کنین و از کیفیت خدمات اون شرکت هاستینگ رضایت ندارین جایی برای نگرانی نیست، ما داخل میزبان فا یه تیم فنی حرفه ای داریم که بعد از خرید هاست اطلاعات سایت شما رو به صورت رایگان از سایر شرکت ها به هاست های میزبان فا منتقل می کنن برای انجام این کار پس از خرید هاست یه تیکت پشتیبانی به دپاتمان فنی میزبان فا ارسال کنید، تیم فنی ما خیلی سریع با شما وارد ارتباط میشن و مقدمات انتقال سایت شما رو به هاست های میزبان فا فراهم می کنن، تمام کار ها رو به ما بسپرین و از سرعت انجام کار ها داخل میزبان فا لذت ببرید.
  13. بکاپ گیری منظم از هاست ها و اطلاعات مشتریان داخل میزبان فا همیشه برای ما بالاترین اولویت رو داره، ما هر هفته به صورت منظم از اطلاعات مشتریامون بکاپ میگیریم و این بکاپ ها رو داخل چند سرور نگهداری می کنیم تا در صورتی که مشکلی پیش اومد از نابود شدن اطلاعات کاربرانمون جلوگیری کنیم یا زمانی که داخل وب سایت مشتریانمون مشکلی پیش اومد سریعا با درخواست قبلی بکاپ قدیمی سایت مشتری رو بازگردانی می کنیم تا سایت مشتری مثل روز اولش بشه.
  14. ما داخل میزبان فا به صورت 24 ساعته تمام سرور هامون رو مانیتورینگ می کنیم تا در صورتی که کوچک ترین مشکلی داخل سرور ها پیش اومد سریعا مشکل رو برطرف کنیم تا از قطعی های کلی جلوگیری کنیم، داخل میزبان فا سرور ها همیشه در حال بررسی و رفع مشکل هستند به همین خاطر خیلی کم پیش میاد که مشکلات کلی داخل هاست های مشتریان دیده بشه و هر مشکلی رو قبل از این که به مشتریای شرکت آسیب برسونه به کمک تیم فنیمون رفع می کنیم.
  15. یکی از نگرانی های همیشگی مشتریانی که از سرویس هاست و دامین استفاده می کنند اینه که، میگن اگه یه موقعی زمان تمدید سرویس ما رسید و تحت هر شرایطی فراموش کردیم که سرویسمون رو تمدید کنیم چه اتفاقی برای سایتمون می افته ؟ ما داخل داخل میزبان فا از 30 روز زودتر از سرسید سرویس ایمیل های یادآوری برای مشتریانمون ارسال می کنیم و به همراه این ایمیل ها sms های یادآوری هم برای مشتریانمون ارسال می کنیم تا مشتریانمون تحت هر شرایطی از تاریخ سررسید سرویسش مطلع بشن و هیچ نگرانی بابت تمدید سرویسشون نداشته باشن.
  16. ما همیشه تمام سعیمون رو میکنیم که هیچ مشکلی داخل سرویس ها وجود نداشته باشه و برای مشتریانمون هم منابع آموزشی آماده کردیم تا وقتی به مشکل برخورد می کنن سریعا تو هر لحظه از شبانه روز بتونن توسط آموزش های ما مشکلشون رو رفع کنن اما اگه یه موقع سوال یا مشکلی براتون پیش اومد میتونید روی پشتیبانی 24 ساعته ما حساب کنید، ما در 7 روز هفته طی 365 روز سال از طریق سیستم های پشتیبانی در دسترس هستیم و از برطرف کردن مشکلات شما و پاسخ دادن به سوالاتتون لذت می بریم.

انتخاب و استفاده از یه هاست خوب میتونه نقش چشمگیری در موفقیت وب سایت شما داشته باشه.
پس، بهتر انتخاب کنید.
داستان های آقای رایان درمورد هاست و دامنه

4.4/5 - (8 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *