رپورتاژآگهی

اهمیت آموزش SEO در کسب‌وکار آنلاین امروزی

آموزش SEO در این چند سال اخیر مخصوصاً در کشورمان ایران مورد توجه بسیاری قرارگرفته است. علت این امر کسب رتبه پایدار در نتایج گوگل است و ترافیک بسیاری از سایت‌ها از سمت ورودی‌های گوگل می‌باشد.

حال باوجود فشارهای داخلی و خارجی بر روی کسب‌وکارهای آنلاین رفتن به سمت آموزش SEO بیش از پیش شده و مدیران سایت‌ها در جهت رونق بخشیدن به کسب و کار آنلاین خود به SEO  رو آورده‌اند.

البته شاید بپرسید SEO چیست ؟ به شکل خلاصه اگر بخواهیم پاسخ دهیم SEO باعث می‌شود رتبه یک سایت در نتایج گوگل ارتقا پیدا کند و آن سایت به صفحات برتر همانند صفحه اول گوگل رتبه کسب کند.

مزیت دیدن آموزش های SEO

یکی از علت‌های اصلی این مهاجرت به سمت SEO کردن وبسایت هزینه های کم آن نسبت به سایر روش‌های دیگر همانند ادوردز است. در سئو ممکن است زمان زیادی صرف بهینه سازی وب سایت شود ولی حاصل آن پایدار است. درحالی که در تبلیغات ادوردز گوگل هزینه ها بالا و ناپایدار است هر چند در زمان کم به نتیجه موقت می‌توان رسید.

بسیاری از سایت‌های بزرگ ایران همانند دیجی کالا ، بامیلو ، چطور و اکثر سایت‌های خبری بزرگ ایران از سئو سایت و آموزش سئو در جهت ارتقای وبسایت و جذب کاربران زیاد استفاده می‌کنند. یکی دیگر از مزیت‌های دیدن اموزش سئو این است که با سئو کردن وبسایت جدا از Google شما می‌توانید در موتورهای جستجوی دیگر همانند bing و Yahoo حرفی برای گفتن داشته باشید.

از طرفی در سایت میزفا مقاله های آموزش سئو رایگان بوده و سعی شده به شکل کامل و جامع در زمینه SEO آموزش های لازم را ارائه دهد. ولی مهم ترین ویژگی این اموزش های SEO به روز بودن آن‌ها است که همیشه سعی شده مقالات به روز باشند و آپدیت‌های لازم براساس اخرین تغییرات الگوریتم گوگل صورت بگیرد.

در SEO تضمین است؟

در آموزش SEO و همین‌طور SEO کردن یک وب سایت تضمین وجود ندارد مگر پشتکار بسیار و صبر بالا وجود داشته باشد مخصوصاً اگر کلمات کلیدی که شما در آن کار می‌کنید رقابتی باشد. در میزفا یکی از مهم ترین ویژگی‌ها برای همکاری بلندمدت صبر و زمان زیاد کارفرما است و عملاً بدون این ویژگی‌ها امکان رقابت و بهبود سئو وجود ندارد.

هرچند پشت این سؤال یک نگرانی وجود دارد که کاملاً طبیعی و قابل درک است. ولی پاسخ به این نگرانی با یک برنامه‌ریزی اصولی و آموزش SEO اصولی به اعضای تیم می‌تواند زمینه نگرانی را هم رنگ‌تر کند.

SEO هر روز سخت‌تر می‌شود

SEO و آموزش آن هرروز پیچیده‌تر می‌شود چراکه گوگل هرروز به سمت هوشمند بودن پیش می‌رود. الگوریتم های گوگل همانند پاندا و پنگوئن و … تمایل شدید دارند تا نتایجی را نشان دهند که کاربران تمایل دارند. درواقع آن‌ها بسیار دوست دارند جای کاربران باشند و حس کاربران را درک کنند.

درحالی‌که خیلی‌ها آموزش SEO را برای این دنبال می‌کنند تا ربات گوگل را دور بزنند و تمایل دارند به‌جای ربات گوگل فکر کنند. گوگل هم برعکس تمایل دارد به‌جای کاربران فکر کند تا حس او از وبگردی را درک کند.

پس همیشه در پروسه آموزش افزایش رتبه سایت خود در گوگل سعی کنید همانند سفید فکر کنید نه سیاه.

پیشنهاد می‌شود چک لیست برای سئو داشته باشید و میتوانید از فاکتورهای سئو سایت میزبان‌فا در جهت استفاده یک لیست کامل استفاده کنید.

 

در پایان خوشحال می‌شویم از سایت میزفا دیدن کنید.

این نوشته صرفا یک رپورتاژآگهی است و پایگاه دانش میزبان‌فا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

مشاهده پلن‌های تبلیغاتی

4.3/5 - (10 امتیاز)

الهام یزدان پرست

الهام حدود 2 سالی میشه که با عشق بخش ارتباط با مشتریان و خدمات پس از فروش میزبان فا رو مدیریت میکنه، یه طورایی میشه گفت که تمام تصمیمات مهم شرکت از فیلتر های دقیق این خانوم جوان و جسور عبور میکنه، الهام به تحصیلات آکادمیک اعتقادی نداره و تمام تجربیاتش رو عملی بدست اورده و شاید همین دلیل پیشرفت سریع این دختر جوان در عرصه IT کشور باشه...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *