چیست ؟

Quick start چیست؟

Quick start یا کویک استارت چیست؟

Quick start از قالب ها و پکیج آماده ی نصب تهیه می کند و به راحتی می توانیم قالب یا محتوای سایت آماده شده ی خود را به صورت کامل همراه با مطالب و قالب بندی تهیه شده به روی هاست دیگری انتقال دهیم. همانطور که از اسم Quick start مشخص می باشد یک بسته ی نصبی ساده یا آسان می باشد که در کمترین زمان ممکن نصب می گردد و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.
به صورت کلی بسته ی نصبی Quick start برای کسانی مناسب می باشد که فعالیت هایی نظیر تهیه و فروش قالب انجام می دهند و برای نصب قالب هایشان در سایر سایت ها باید به مشتریانشان بسته ی نصبی قالب ها را ارائه کنند و یا برای کسانی مفید می باشد که تمایل دارند محتوای سایت خود را اعم از قالب، تنظیمات، مطالب و … به هاست دیگری به سادگی منتقل نمایند. در این روش نیازی به بکاپ گیری از فایل ها و پوشه ها و همچنین استخراج پایگاه داده ی سایت نمی باشد و با ایجاد یک بسته ی نصبی به سادگی می توانید همین محتویات را همراه با فایل ها به محل دیگری منتقل نمایید و در هنگام نصب نیز اطلاعات درون پایگاه داده به پایگاه داده ی جدید ایمپورت می شوند. این کار برای انتقال سایت از لوکال هاست به هاست نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
1یک Quick start ، یک نصب ساده، کوتاه مدت و سریع می باشد که همراه با هسته ی CMS یا Content Management System (سیستم مدیریت محتوا) و قالب نیز نصب می گردد و دارای محتویات نمونه یا همان نوشته ها و مطالب مشخص شده در زمان تهیه ی بسته ی نصبی آسان می باشد.
در Quick start چیدمان مطالب و عناصر قالب ها به همراه تنظیمات اعمال شده ی اولیه همگی حفظ شده و با هر نصب به صورت کامل بر روی میزبان جدید نصب و پیکربندی می شود و مشابه نمونه ی اولیه خواهد شد و تفاوت چندانی با نصب یک سیستم مدیریت محتوای جوملا یا وردپرس خام نخواهد داشت.

2
در میزبان فا ، ما برای تهیه ی بسته ی های Quick start از قالب های جوملا ، از Akeeba backup جهت تهیه ی Quick start قالب ها استفاده می نماییم که به سادگی مشتریان می توانند پس از خرید قالب های جوملا ، بسته ی نصبی آماده شده را بر روی هاست خریداری شده نصب و سایت نمونه ی خود را مشابه با دموی قالب ها راه اندازی نمایند.

3.6/5 - (10 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *