میزبان فا

نظر لیلا احتشام دفتری درباره هاست وردپرس میزبان فا

خانم لیلا احتشام مدیر وب سایت صنف اینفو بعد از خرید هاست وردپرس از مجموعه هاستینگ میزبان فا نظر خود را این چنین بیان کرده اند:
من لیلا احتشام‌ دفتری، مدیر سایت senfinfo.com هستم. سایت ما بانک اطلاعات مشاغل است که اطلاعات صاحبان مشاغل،خدمات و محصولاتشان در این سایت دسته بندی شده است. در سایت ما کاربران می توانند کالا  و خدمات خود را در معرض دید قرار دهند هم چنین با جستجو در سایت، کالا و خدمات مورد نظر را مشاهده و به صورت مستقیم با صاحبان کسب و کار تماس داشته باشند. امکانات زیادی در سایت قرار دادیم مثل قسمت های مزایده، حراجی، اجازه استفاده از قیمت قابل مذاکره، درج ویدئو ، پکیج های امتیاز و… که  شما می توانید با مراجعه به سایت از خدمات ما استفاده کنید.

قبلا سایت ما روی هاست های دیگری قرار داشت، که متاسفانه مشکلات خیلی زیادی داشتند سرعت سایت ما همیشه کند بود… 

سرعت سایت برای ما خیلی مهم بود اگر سرعت سایت مناسب نباشد ، بازدید کنندگان هرگز به وبسایت بر نمی گردند.

مجموعه ما تصمیم گرفت با جستجو در اینترنت، به دنبال یک هاست قوی و پر قدرت باشد که خوشبختانه با میزبان فا آشنا شدیم از زمانی که سایت خود را به سرورهای میزبان فا انتقال دادیم بسیار راضی هستیم. سرعت سایت ما فوق العاه بالا رفته است. هاست های میزبان فا از لحاظ سرعت و کیفیت، خدمات و پشتیبانی در سطح بالایی هستند و و دوست داریم همکاری خود را ادامه دهیم.

دوستان به شما هم پیشنهاد می کنیم که از هاست های پرقدرت میزبان فا استفاده کنید. سرویس ما از نوع هاست های وردپرسی است و شما هم اگر از هاست هایی که میزبان فا ارائه می دهد استفاده کنید، چون سرعت بالایی دارند در سئوی سایتتون هم خیلی تاثیر گذار خواهد بود.

نظر مشتریان میزبان فا

هاست وردپرس میزبان فا مخصوص وب سایت های وردپرسی کانفیگ و بهینه سازی شده است. تعداد سایت های بسیار کمی روی هر سرور میزبانی می شود بر همین اساس منابع بسیار زیادی نسبت به یک هاست معمولی در اختیار سایت شما قرار خواهد گرفت. در نتیجه سرعت بسیار بالای این هاست را تجربه خواهید نمود. 😍

هاست مخصوص وردپرس

5/5 - (1 امتیاز)

داوود صادقی

داوود سال هاست که به تکنولوژی علاقه مند شده و به فعالیت در شبکه های اجتماعی و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز روی آورده، او سابقه خوبی در زمینه بلاگری در اینستاگرام دارد و اکنون مدیریت شبکه های اجتماعی میزبان فا را نیز برعهده گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *