اخبار شرکتمیزبان فا

اطلاعیه مهم میزبان فا در خصوص افزایش قیمت سرویس ها در سال ۱۳۹۹

سلام؛
🌸 فرارسیدن بهار 1399 را به شما عزیزان میزبان فایی تبریک میگم 🌸  امیدوارم که حال دلتون هم در این روزها بهاری باشه. قصد دارم در مورد یک موضوع بسیار مهم با شما صحبت کنم. به جرأت میشه گفت که میزبان فا تنها شرکت میزبانی دیتا در کشور بوده که در سال 1398 با توجه به تورم و افزایش قیمت هایی که در کل بخش های جامعه به وجود آمده هیچ گونه افزایش قیمتی در هیچ کدام از سرویس ها نداشته و تونسته پایداری خوبی در قیمت سرویس ها تامین کنه تا خیال مشترکین این شرکت همواره از بابت قیمت سرویس ها راحت باشه از طرفی ما بالای تمامی سرویس های هاست خود این اطلاعیه را درج کردیم که تا تاریخ های مشخص شده هیچگونه تغییر قیمتی نخواهیم داشت.

کد تخفیف میزبان فا

حقیقتا از اواسط سال 97 تا این لحظه که بهار 99 هست افزایش قیمتی در سرویس ها نداشتیم و تمام فشار مالی تحمیل شده را کنترل کردیم و روی دوش مشتریان قرار ندادیم.

دلیل افزایش قیمت سرویس های میزبان فا چیست؟

  • اواسط سال 97 با توجه به صفحه سیاست های قیمت گذاری میزبان فا، قیمت سرویس ها را بر اساس دلار 10،000 تومانی پیاده کردیم این لحظه قیمت دلار حدودا 17،000 تومان رسیده و هزینه های میزبانی به شدت افزایش یافته است.
  • شایان ذکر هست میزبان فا تنها شرکت میزبانی وب است که تمام تجهیزاتش به مالکیت 100 درصدی خودش هست و برای پرداخت هزینه سرویس ها و تجهیزات نیازمند تعرفه های یورویی و دلاری نیستیم. تمامی این تجهیزات داخل ایران میزبانی میشه و وابسته به نرخ دلار نیست. اما دلیل افزایش قیمتی که قراره داخل میزبان فا رخ بده این هست که ما هم باید تجهیزات مربوط به میزبانی، قطعات مورد نیاز سرور، روتر و… را از بازار کشور خریداری و مستقر کنیم.
  • هزینه همه این موارد از روز قیمت گذاری تا این لحظه چندین برابر شده و از طرفی روبه افزایش هم هست.
  • ما هم مثل شما مشتریان عزیز در همین کشور زندگی می کنیم و با توجه به تغییرات ارزش ریالی سال 97 تا سال 99 و هزینه های مجموعه و تامین زیرساخت تصمیم به تغییر قیمت ها داشتیم اما بخاطر حسن نیت و با توجه به قول عدم تغییر قیمت تا سال 99 قیمت سرویس ها را تا این لحظه دستخوش تغییر نکردیم و فشارهای مالی زیادی را متحمل شدیم.

اطلاعیه مهم میزبان فا در خصوص افزایش قیمت سرویس ها در سال 1399

در خرید و تمدید سرویس ها تغییراتی در قیمت ها رخ می دهد. افزایش قیمت سرویس های میزبان فا از تاریخ 99/2/1 آغاز و تا پایان سال جاری یعنی سال 1399 هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت. چرا که زیرساخت لازم تهیه و با توجه به مالکیت 100 درصدی تجهیزات، تغییری در این مورد مشاهده نخواهید کرد.

امکان تمدید سرویس برای مشترکین فعلی بدون افزایش قیمت تا سقف 3 سال فقط تا 30 فروردین

باز هم برای مشتریان خود ارزش قائلیم، هیچ گونه تبلیغاتی در زمینه فروش در رسانه های خود نداشتیم و هدف بهبود کیفیت پشتیبانی بوده اما برای کاهش هزینه های میزبانی مشترکین قدیمی میزبان فا، اعلام می کنیم که تا پایان فروردین 1399 این امکان را برای مشتری فعلی شرکت و افرادی که اکنون از میزبان فا سرویس دارند فراهم کردیم تا با 29 درصد تخفیف حتی تا 3 سال پیش سرویس خود را تمدید کنید. این تنها موردی بود که قادر بودیم برای مشترکین فعلی میزبان فا انجام دهیم.

سعی بر این بوده تا در شرایط فعلی امکانات و تسهیلات خاصی را برای مشتریان خود فراهم کنیم تا قبل از افزایش قیمت ها امکان تمدید سرویس های خود را داشته باشند. از طرفی اطلاع رسانی جامعی در خصوص افزایش قیمت سرویس های میزبانی وب به عمل آورده باشیم.

اطلاعیه مهم میزبان فا در خصوص افزایش قیمت سرویس ها در سال 1399

از ناحیه کاربری امکانی در دسترس است که کاربر به راحتی می تونه دوره سرویس خود را به دوره دلخواه تغییر دهد و همچنین فقط تا پایان فروردین 99 این فرصت را خواهد داشت که با قیمت فعلی بدون افزایش قیمت سرویس را با 29 درصد تخفیف بهاره تمدید کند تا افزایش قیمت شامل این دسته نگردد.

راهنمای تمدید سرویس ها با طرح تخفیف

در سال جاری شاهد تحول بسیار بزرگی در کیفیت سرویس ها و خدمات پس از فروش خواهید بود. افزایش قیمت ها در راستای افزایش چند برابری امکانات، کیفیت و خدمات پس از فروش نسبت به اکنون است و شما هر روز شاهد افزایش کیفیت و پیشرفت در سرویس های میزبان فا خواهید بود. میزبان فا سال خوبی را برای شما آرزومند هست. 🌻🌹

3.9/5 - (7 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

‫۳۷ دیدگاه ها

  1. سلام و درود . بنده هاستینگ های زیادی رو تو این مدت وبمستریم زیر و رو کردم . هر کدوم مشکلات و کمبود هایی داشتند و . نمیگم میزبانفا عاری از هرگونه کمبود و ایراد بود ، نه میزبانفا هم مث بقیه کمبود هایی داشته اما اگر همه اینها رو کنار هم بذاریم به مراتب مشکلات میزبانفا کمتر بوده .
    برای مثال قبل از اینکه بیام رو میزبانفا ، از ی شرکت دیگه استفاده می کردم که شبا کلا سایت هامون از دسترس خارج میشد ( ظاهرا شبا که میخوابیدن ، پریز سرور شونو از برق می کشیدن D: ) یا قبل تر از اون ، از ی جای دیگه هاست گرفته بودیم بعد که برسی کردیم دیدیم تعداد سایت های میزبانی شده روی سروراش ، خیلی بیشتر از ظرفیتش بود و به همین دلیل خیلی مشکل داشتیم.
    دیدین تو هند مسافرا انقدر زیاد بودن که خیلیا رو سقف قطار و خیلیا هم اویزون بودن ازش ، ماهم تو این سرور چنین حالتی داشتیم ، برای درک بیشتر وضعیت ما تو سایت …. عکس زیر رو ببینید.

    ( سایت ما حکم اون یارو کچله که جا نشد و ناامید رو ریل نشته رو داشت D: )
    اما از وقتی مشتری میزبانفا شدیم ، مشکلات مون خیلی خیلی کم شد. در عوض سرعت و آپ تایم عالی رو تجربه کردیم. قیمت سرویس های میزبانفا هم نسبت به امکانات و فضایی که در اختیار مشتری قرار میده واقعا مناسبه. حداقل فضای قابل ارائه تو میزبانفا 10 گیگه و قیمتش هم 13-14 تومنه که بقیه 1 یا نهایتا 2 گیگ رو با این قیمت میدن.
    با تمام این موارد ، بهتون حق میدم که افزایش قیمت داشته باشید. تو این مملکت که قیمتا روز به روز بالا میره ، این که این همه وقت قیمت رو ثابت نگه داشتید واقعا کار بزرگی هستش.
    من اهل کامنت گذاشتن نیستم اما حیفم اومد نگم این حرفارو.
    با آرزوی موفقیت برای تیم قدرتمند میزبانفا !

    1. من نظر شما را کامل خوندم و باید بگم با شما موافقم. با افزایش قیمت مشکلی ندارم اما به نظرم اگر ظرفیت یک سری چیزا مثل «تعداد بازدیدکننده یکتا» در هاست وردپرس یا «ترافیک ماهیانه» در هاست ایران میزبان‌فا افزایش داشته باشه یا چند پنل دیگه بهشون اضافه بشه بهتر میشه. امیدوارم ماه آینده «بعد از افزایش قیمت‌ها» علاوه بر قیمت، افزایش 30 الی 50 درصدی ظرفیت این دو را نیز مد نظر داشته باشید. موفق باشید.

      1. سلام و احترام؛
        پلن های هاست وردپرس لیمیت منابع ندارن برای همین شاخصه ای به نام میزان بازدید یکتا برای هر پلن در نظر گرفته شده که هدفش توزیع بهتر سایت ها روی پلن های هاست وردپرس هستش. به این صورت خیلی راحت تر میشه تشخیص داد که هر سایت با میزان بازدید مشخص روی کدوم پلن قرار بگیره البته در صورت نیاز امکان ارتقاء پلن هم وجود داره.
        دلیل اینکه کثرت سرویس نداریم هم این هست سعی کردیم به صورت تخصصی روی سرویس خاصی مانور بدیم و کیفیت رو فدای کمیت نکنیم 🙂
        امیدواریم که شاهد رضایتتون در طول مسیر همکاری باشیم . 🌻🌻

    2. سلام و احترام؛
      تمام تلاش مجموعه هم واقعا تهیه زیرساخت های قوی و با کیفیت هست طوری که کمترین داون تایم به وجود بیاد و بتونیم عالی ترین کیفیت رو به کاربران ارائه کنیم. از طرفی تعداد سایت هایی که روی هر سرور میزبانی میشه رقم پایینی هست که همین مورد روی کیفیت سرویس دهی تاثیر زیادی داره.
      خوشحالیم که از سرویس خودتون رضایت داشتید 🌻🌸

  2. سلام وقت بخیر
    حدود شیش ماهی هست که سایتم روی سرور های میزبان فا هست!
    هاست ایران معمولی رو دارم و هاست وردپرس هم دارم.
    واقعا هرچی قیمت هارو بالاتر ببرید هیچکسی غم به چهره نمیاره 🙂
    هاست وردپرس میزبان فا وااااااقعااااا فوق العادس
    کسی ندونه میگه سایت روی سرور مجازی یا سرور اختصاصیه ! خرایی اینو بدون تعصب میگم
    ولی ای کاش تیم پشتیبانی رو یکم قوی تر کنید و زودتر جواب بدن ! اکثر سوالایی که میپرسیم یا مشکلی داریم میگن توی اینترنت سرچ کنین یا لینک اون مطلب که توی وبلاگتون هست میدن و این یک خورده آزار دهنس !
    توقع بیشتری از پشتیبانی داریم.
    باتشکر

    1. سلام روزبخیر؛
      با توجه به اینکه سعی شده روی هر سرور وردپرسی تعداد محدود و مشخصی سایت میزبانی بشه و لیمیت منابع ندارن سرعت رو واقعا حس میکنید و شاهد تفاوت سرویس با سرویس های هاست معمولی هستید و ازین بابت واقعا خوشحالیم که رضایت داشتید.
      در سال جدید تمام تلاش مجموعه این هستش که پاسخگویی در پشتیبانی رو به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش بدیم.
      در خصوص آموزش ها، این آموزش ها صرفا بر اساس نیاز کاربران تدارک دیده میشه که اگر مشکلی وجود داشت راهنمای جامعی ارائه بشه. (چون داخل تیکت تا این حد کامل و جامع نمیشه کاربر رو راهنمایی کرد برای همین تیم تحریریه صرفا در راستای رفع مشکلات شایع که مرتبا توسط کاربران مطرح میشه آموزش هایی آماده میکنند.) در خصوص پشتیبانی هم در سال جدید شاهد تغییرات خیلی خیلی بزرگی خواهید بود و تلاش مجموعه، پاسخگویی در کوتاه ترین زمان ممکن هست. 😍

  3. واقعا قیمتاتون همین الان هم فوق العاده بالاست…هم هاست ووکامرس و هم هاست دانلود که من تازه خریدم…واقعا اگر بخواین بازم گرون کنید خیلی از مشتریاتونو از دست میدین. یه ذره انصافم خوبه…هیچکی تو ایران قیمت هاست دانلود رو به اندازه شما بالا نمیبره…بازم میخواین بالاتر ببرین؟

    1. سلام و احترام؛
      تفاوت سرویس های هاست دانلود میزبان فا با هاست های دانلود معمولی باعث تفاوت در تعرفه ها میشه. در سرویس های هاست دانلود معمول، سرعت پورت اصولا 10G هستش در سرویس های هاست دانلود میزبان فا این سرعت 40G هست. وب سرور انجین ایکس و همچنین استفاده از تکنولوژی کلاستر همه باعث متمایز شدن این هاست و تفاوت در قیمت اون هستند. همه این موارد هزینه های بسیار بالایی برای مجموعه دارن. در واقع هزینه کیفیت رو پرداخت می کنید. همین مورد برای هاست وردپرس و ووکامرس هم صدق می کنه چون روی هر کدوم از سرورها تعداد محدودی سایت نگهداری میشه و منابع سرور لیمیت فنی ندارن این مورد برای وب سایت هایی که بازدید بالایی دارند خیلی کاربردی هست چون هاستشون قدرتی معادل سرور مجازی داره. بنابر قول مجموعه تا سال 99 هیچ تغییر قیمتی اعمال نشد که رضایت کاربران رو جلب کرده باشیم از طرفی قیمت گذاری های فعلی در سال 97 پیاده سازی شده که خودتون در جریان هستید از سال 97 تا سال 99 همه هزینه ها چند برابر شدن مخصوصا قیمت تجهیزات و قطعاتی که برای زیرساخت های میزبانی استفاده میشن.

  4. سلام
    شما همیشه از این بزرگنمایی ها دارین
    بار اولتون هم نیست
    همیشه میگین ما اینم اینم ولی باز همان کاری که دوست دارین میکنید
    شما میخواین تجهیزات بخرین و کارتون گسترش بدین . هزینه اش هم باید مشتری بده
    شما که میگن ما همه چیز مال خودمون باز اومدی حرف دلار میزنی
    سیاست کثیفی
    هی ….

    1. سلام و احترام زاپهرای عزیز؛
      بله مالکیت 100 درصدی سرورها برای میزبان فا هستش اما قیمت تجهیزاتی و قطعات سخت افزاری که برای سرورها استفاده میشه چندین برابر شده تجهیزاتی که قبلا تهیه میشده در حال حاضر قیمت بیش از 3 برابر پیدا کردن از طرفی مجموعه از تجهیزات نو استفاده میکنه برای تامین زیرساخت های لازم برای میزبانی وب سایت های کاربرانش ملزم به تهیه قطعات هست. این مورد رو در نظر بگیرید که پلن های میزبانی در سال 97 قیمت گذاری شدن و در دو سال گذشته هزینه هر قطعه چند برابر شده اما بنابر قولی که به کاربران داده بودیم تا سال 99 هیچ تغییر قیمتی نداشتیم و به هر شکلی که بوده این نوسانات و چند برابر شدن هزینه ها رو خودمون متحمل شدیم. امیدواریم مجموعه رو درک کنید 🌸🌸 در کنار تغییرات مالی، یکسری تغییرات و برنامه هایی در نظر گرفته شده که در سال جدید شاهدشون خواهید بود رضایت کاربران برای میزبان فا اهمیت زیادی داره قبل از افزایش قیمت ها سعی کردیم این مورد رو اطلاع بدیم که کاربرانمون در برابر تغییر ناگهانی قیمت قرار نگیرن می تونید تا قبل از 1 اردیبهشت سرویس هاستتون رو به همون قیمت قبلی پیش از موعدش تمدید کنید. 💗

      1. دوست عزیزمون هم حرف حق میزنه قیمت قطعات رفته بالا نوش جون مالک چون به ضررش نیست که
        ولی این چه ربطی به کاربری داره که با تبلیغات قیمت ثابت و بدون وابستگی به نرخ ارز اومده پلن رو یکساله خریده
        و حالا باید بدون هیچ دلیل منطقی بخواد برای هاست داخل ایران هزینه بیشتر بده

        1. سلام و احترام؛
          جناب سلطانی عزیز انشالله روزی برسه که مثل فرمایش شما تولیدکنندگان داخلی توان تولید 100 درصد تجهیزات و زیرساخت های لازم رو داشته باشن که مجموعه های ارائه دهنده خدمات هاستینگ بدون وابستگی ارزی بتونن بهتون خدمات ارائه بدن این آرزوی همه ماست 😊

  5. سلام.
    خواهشا در قبال این افزایش قیمتها سخط افزار های سرور رو هم بالا ببرید یک نمونش استفاده از هاردهای ssd هستش که دیگه منسوخ شدست و کمتر شرکتی داره ازش استفاده میکنه. بهتره از هاردهای نسل جدید استفاده کنید.

    1. سلام و وقت بخیر؛
      تمام تلاش میزبان فا در این سال ها استفاده از تجهیزات نو و با کیفیت بود و برای همین اصلا از سرورهای دست دو استفاده نشده همیشه قطعات نو برای تجهیز سرورها استفاده شده که روی بهره وری سرور تاثیر فوق العاده بالایی داره و به جرات میشه گفت همین مورد دلیل کیفیت بالای سرویس ها و یکی از تفاوت های مجموعه با سایر هاستینگ ها بوده در خصوص استفاده از هاردهای SSD باید دقت داشته باشید هاردهای NVMe و SSD از لحاظ ساختاری مشایه هم هستن در واقع تفاوت ان ها در پورت ارتباطیه که NVMe به جای رابط SATA از PCI Express استفاده می کنه. که البته باعث بهبود سرعت انتقال دیتا میشه ولی با نظر گرفتن پارامترهایی مثل پهنای باند کشور، ظرفیت سرور، ترافیک و… باعث تحمیل هزینه های اضافی به کاربر میشه و متاسفانه در ایران جنبه تبلیغاتی پیدا کرده.

  6. سلام ضمن تشکر از میزبان فا
    واقعا یکی از مهمترین ویژگی که من تو انتخاب یک شرکت دارم و بسیار برای من ارزشمنده پیشتیانی یک محصول یا یک خدماته
    و تا امروز که این کامنت را دارم میزارم حقیقتا از پیشتیانی دوستان بسیار راضی هستم و انتظار دارم تیکت های پشتیانی حتی زیر مدت زمان 1 یا 2 ساعت داده بشود ( ناگگفته نماند گاها در مدت زمان 10دقیقه پیشتیانی جواب تیکت ها را دادن )
    چون میدانم که این شاخصه در توانایی میزبان فا وجود داره
    و یک تشکر دیگر از مطالب آموزشی سایتتون که بسیار آموزنده و کارا هستش

    موفق و پیروز باشید

    1. سلام و احترام جناب اقبالی؛
      ممنونم از نظر سازندتون. برنامه های مختلفی در خصوص افزایش رضایت مندی، تغییر در بخش ها و پاسخگویی در نظر گرفته شده در سال جدید شاهد تغییرات بسیار بزرگی هستید که مطمئنا نظر همه کاربرانی که روی بخش پشتیبانی تاکید دارن کاملا جلب میشه. در سال جدید قرار بر این هستش که پاسخگویی زیر 5 دقیقه صورت بگیره. 😍🌻
      از لطف شما به رسانه های مگ و بلاگ کمال تشکر رو دارم ممنون بابت انرژی مثبتی که به مجموعه انتقال میدید امیدوارم بتونیم لایق محبت شما عزیزان باشیم و با همین قدرت ادامه بدیم. تشکر بابت حمایت هاتون 💗

      1. سپاسگزارم

        بسیار هم عالی میشه آینده از آن کسانیست که زیبایی رویاهایشان را باور دارند

        آرزو میکنم در پناه الله یکتا شاد ، سلامت و ثروتمند و سعادتمند در دنیا و آخرت باشید

    1. سلام و احترام؛
      حدود 30 درصد افزایش قیمت دارن. جزئیات دقیق تر در خصوص میزان افزایش قیمت داخل ویدیو ذکر شده.

  7. با سلام و تبریک سال جدید
    توضیحاتی که ارائه شد کاملا منطقی ست. مدتهاست که از سرویس های شما استفاده میکنم از هر لحاظ میزبان فا سربلند هستش. فقط ارتباط هاست با شبکه های اجتماعی خارجی مشکل دار هست که اونم بخاطر ف ی ل ت رینگ هستش. اگر رایزنی بشه که ارتباط سرور ها شامل ف ی ل ت رینگ نشه بسیار عالی خواهد بود. بعنوان مثال ما از یک ماژول برای ارسال تصاویر به پینترست استفاده میکنیم که اتوماتیک تصاویر محصول رو میفرسته بروی بورد پینترست ، خوب الان امکانش نیست و تصویر یا مطلبی به شبکه های اجتماعی ارسال نمیشه. (درسته که قوانین جاری کشور این وبسایت ها رو ممنوع کرده اما ارسال مطالب روی این شبکه ها ارزشمنده حداقل استفاده ای که برایمون داشته استناد به تاریخ انتشار تصاویر قدیم مون در پینترست بوده که در گوگل DMCA باعث تائید ادعامون شده و توی حفظ سرمایه مون کمک حال بوده که الان این امکان روی سرور های ایران وجود نداشته و درمقابل نقض کپی رایت کاری از ما بر نمی آید.)

    1. سلام و احترام؛
      بله کاملا درست میگید با توجه به موقعیت سرورهای میزبان فا ف. داخلی باعث عدم دسترسی به شبکه های اجتماعی هستش. در خصوص تحریم هایی که در برابر آیپی سرورهایی با موقعیت ایران اعمال شده تمهیدات و سیایت هایی مثل آنتی تحریم در نظر گرفته شده که کاربر بدون خلل و مواجه شدن با مشکل به امکانات مد نظرش دسترسی کاملی داشته باشه اما این موضوع در خصوص ف.گ صدق نمیکنه چون از سمت قوانین تجارت الکترونیک داخلی این دسترسی ها محدود شدن اما باز هم کاربرانی هستن که با ست کردن پ**راکسی روی هاستشون یکسری مشکلات این چنین رو برای وب سایتشون حل کردن . در آخر وقتی رضایت کاربرانمون از سرویس ها رو می بینیم واقعا خوشحال میشیم حقیقتا هم برامون ارزشمنده. برای همین برنامه هایی در خصوص افزایش رضایت مندی در حال پیاده سازی هستش.

  8. سلام و عرض ادب
    درود بر تیم میزبان فا …
    من از سرویس هاست وردپرس شما استفاده می کنم و از این میزبانی راضی ام … با افزایش قیمت سرویس های شما موافقم (با توجه به تورم بازار) … امیدوارم افزایش بصورتی باشد که فشار زیادی بر وبمسترها وارد نشود.
    از پشتیبانی میزبان فا سپاسگزارم

    1. سلام واحترام؛
      اینکه کاربران، مجموعه میزبانی خودشون رو درک میکنن و متوجه هستن که متحمل فشارهای مالی هستیم برامون ارزش و اهمیت خیلی زیادی داره 💗 سعی کردیم در کنار افزایش قیمت برنامه هایی برای مشتری مداری هم داشته باشیم تا بتونیم نظر همه کاربران رو جلب کنیم. دلیل انتشار این اطلاعیه هم این مورد بود که کاربران قدیمی مجموعه متحمل فشار نشن و بتونن سروریس خودشون رو قبل از افزایش قیمت ها پیش از موعدش تمدید کنن. می تونید کدهای تخفیف رو از کانال اینستاگرام میزبان فا بردارید و سرویستون رو پیش از موعدش قبل تغییر قیمت ها، با قیمت فعلیش تمدید کنید. این تنها کاری بود که می تونستیم در شرایط فعلی برای کاربرانمون در نظر بگیریم. 🌼🌻

  9. سلام و عرض احترام.

    بنده بیش از دو سال هست که از مشتریان میزبانفا هستم. هاست معمولی و هاست وردپرس هم دارم با چند اکانت مختلف برای پروژه های مختلف. لذا از هر پلن چندین سرویس دارم.

    از کیفیت هاست وردپرس میزبانفا بسیار راضی هستیم. پشتیبانی معمولی بوده تا الان ولی قابل قبول.

    اما 3 انتقاد مهم دارم:

    1- هاست وردپرس آلمان ارائه نمیدید. جدا از اینکه توضیحات فنی و تحریم و قیمت و غیره بدید در این رابطه ، هاست خارج نیاز مهمی هست. مثلا سایتهای انگلیسی زبان ما از کشورهای روسیه و چین قابل دسترسی نیستند به دلیل اینکه سرورها ایران هست و سایت بین المللی به دلیل پینک بالای سرور های ایران هم نمیتونیم راه اندازی کنیم.

    قبلا هاست وردپرس سی پنل آلمان شما رو داشتیم که واقعا راضی بودیم و کیفیت بالائی داشت و برای کارهای بین المللی هم دیگه دغدغه ای نداشتیم.

    2- این محدودیت تعداد بازدید همزمان که قرار دادید واقعا آزار دهنده هست. فرض بفرمائید که ما یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنیم که باعث بشه در یک روز همزمان 500 تا 1000 نفر آنلاین باشن توی سایت ما ، که رقم بالائی هم نیست. ولی متاسفانه هاست ها پاسخگوی این قضیه نیستند.

    3- قبلا بارها تاکید کرده بودید که قیمت ها تا پایان سال 99 هیچگونه افزایشی نخواهد داشت. اما الان این اتفاق افتاد.

    در آخر بابت ارائه سرویس هاست وردپرس بسیار باکیفیت شما متشکرم چون حتی با وجود دو نقص مهمی که دارن (در بالا ذکر شد) ولی واقعا با ارزش هستن و ما همچنان با افتخار، مشتری شما باقی خواهیم ماند.

    با تشکر

    1. سلام و احترام؛
      خوشحالیم از کیفیت سرویس ها راضی بودید. در تلاش بودیم که با ارائه سرورهای نسل 9 رضایت رو دو چندان کنیم که در حال حاضر این امر محقق شده. اما تمام این موارد مثل تهیه قطعات، تجهیزات، سخت افزارها و… هزینه های خیلی بالایی دارند از طرفی از قطعات نو در سرورها استفاده میشه برای اینکه کیفیت و بهره وری سرورها به سطح بالایی برسه و مهم تر هزینه های سال جاری نسبت به سال 97 که پلن ها قیمت گذاری شدند کاملا تغییر کرده اما بر اساس قولی که مجموعه داده بود برای سرویس های هاست ووکامرس تا سال 1400 و برای سرویس ایران و وردپرس تا سال 99 قیمت ها را ثابت نگه داشتیم. باز هم هدف مجموعه این هستش که در راستای افزایش قیمت برای تامین زیرساخت های لازم، بخش پشتیبانی و فروش هم تغییرات کاملا محسوسی داشته باشه و انشالله در سال جاری شاهد تغییرات بزرگی در مجموعه خواهید بود. در خصوص مورد دوم در سرویس های هاست وردپرس و هاست ووکامرس شاخصه ای تحت عنوان میزان بازدید یکتا در نظر گرفته شده و معیاری برای توزیع بهتر وبسایت ها روی پلن ها هستش.
      به عنوان مثال اولین پلن هاست وردپرس از 1 تا 2000 آیپی رو می تونه بدون افت سرعت براتون ساپورت کنه بر همین اساس تا آخرین پلن باید ببینید کدوم هاست برای این میزان بازدید روزانه و بازدید همزمان مناسب هستش چون هاست باید توان ساپورت و مدیریت بازدیدکننده های همزمان رو داشته باشه و با کندی و داون شدن مواجه نشید در نهایت همه این موارد نیازمند منابع بالا هست.
      در کنار افزایش قیمت برنامه هایی در راستای افزایش رضایت مندی کاربران هم در نظر گرفته شده در آخر تشکر از شما بابت انرژی مثبتی که با رضایتتون به مجموعه انتقال میدید. 🌸🌹

  10. با سلام ببخشید آیا این افزاش هزینه شامل هاستی که خریدیم میشه یعنی هاستی که قبلا خریدیم الان برای نگه داشتنش بازم باید هزینه بدیم؟!

    1. سلام و احترام؛
      از تاریخ 1 اردیبهشت قیمت گذاری های جدید برای سرویس های هاست در نظر گرفته میشه از اون تاریخ ببعد هزینه تمدید سرویس و خرید سرویس با تعرفه جدید صورت می گیره. می تونید پیش از موعد با قیمت قبلی و تخفیف 29 درصدی سرویستون رو تا سقف سه سال تمدید کنید.

        1. سلام و احترام؛
          این کد تخفیف تا پایان فروردین ماه مهلت داشت. روی کل مبلغ هاستتون 29 درصد تخفیف اعمال میشد.

  11. درود
    1- قرار هستش 30درصد گرون بشه ماشااا به شما انصافتون کجا رفته یهو بکنید 100 درصد خودتون راحت کنید
    چرا خودتون اذیت میکنید و این تبلیغات میکنید فیلم اینا میسازین

    2- بنده که یکی از مشتریان شما هستم و همیشه ناراضی بودم از کیفیت هاست و محدود بودن سی پی یو و هر وقت هم تیکت دادم به جای حل مشکل پشتیبان هاست فقط فقط حرفش اینه ارتقا بدین
    واقعا از نظر فنی پشتبانی ضعیفی دارین

    3- من تقریبا زمانی که هاست ها رو آلمان بود سایت داشتم و اون زمان راضی بودم یعنی عالی بود ولی خودسر سایت هارو انتقال دادین و باعث افت شدید سایت و رتبه الکسا شدین و با تبلیغات بیخود گفتین هاست ایران بهتر و …
    بنده 8هزار ایران بودم اومدم شدم 30هزار ایران
    وقتی هم گفتیم حرف درست حسابی نشنیدیم
    خیلی حرف ها زده شده بود تو سال 97 ولی هیچی به هیچی
    و این موارد باعث شد بنده تعدادی از سایت هام انتقال بدم و تعداد دیگه رو انتقال میدم منتظرم مدتش تموم بشه بعد
    فقط تبلیغات میکنید
    —————————–
    بنده استفاده مفیدی که فقط بردم از همین پایگاه دانش هستش والا از هاست ایران و به قول خودتون انحصاری راضی نبودم
    در کل اینا نظرات شخصی بنده بود

    1. سلام و احترام؛
      سال نو رو به شما تبریک میگم و براتون ارزوی پیشرفت و موفقیت دارم.
      1: اواسط سال 97 با توجه به صفحه سیاست های قیمت گذاری میزبان فا، قیمت سرویس ها را بر اساس دلار 10،000 تومانی پیاده کردیم این لحظه قیمت دلار حدودا 17،000 تومان رسیده و هزینه های میزبانی به شدت افزایش یافته است.
      هزینه همه این موارد از روز قیمت گذاری تا این لحظه چندین برابر شده و از طرفی روبه افزایش هم هست. پس برای تامین زیرساخت های لازم باید هزینه ای زدیک به قیمت های امروزی در نظر گرفته بشه. شما یک قطعه ساده مثل هارد رو نظر بگیرید قیمت اون از از سال 97 تا این لحظه از سال 99 نوسانات زیادی داشته. پس تغییر قیمت هاست تو شرایط فعلی با نوساناتی که از چند سال گذشته تا این لحظه برقرار بود غیرمنطقی و دور از تصور نیست اما براساس قولی که به کاربران داده بودیم تا سال 99 هیچ تغییر قیمتی نداشتیم (که برای تامین زیرساخت ها این مورد الزامیه)

      2و3 : در سرویس های هاست ایران لیمیت رم نداریم ولی لیمیت پردازنده وجود داره و به هر هاست میزان مشخصی cpu تعلق میگیره تنها در سرویس های هاست وردپرس و هاست ووکامرس لیمیت منابع رم و پردازنده وجود نداره. در هاست ایران همزمان با رشد سایت و افزایش بازدید می بایست منابع سایتتون رو ارتقاء بدید تا با کمبود منابع، کندی سایت و افت مواجه نشدید دقیقا مثل کودکی که در حال رشد هست و با گذر زمان به غذای بیشتری احتیاج داره سایتتون هم با افزایش بازدید نیازمند این مورد هست که منابع بیشتری در اختیار داشته باشه تا پروسس ها به خوبی پردازش بشه.

      امیدوارم در سال جدید با بررسی همه جانبه سایت و براورد نیازهای اولیه، تامین منابع لازم و… سرعت بهتری را تجربه کنید. خوشحالیم که بلاگ میزبان فا براتون مفید بوده 💗🌸

  12. سلام … تشکر از تیم میزبان فا
    30 درصد افزایش قیمت برای سرویس ها خیلی بالاست … درسته گرانی هست … البته برای وبمسترها هم گرانی هست تبلیغات زیادی نمیشه برای سایت ها گرفت … افزایش زیاد قیمتها باعث ریزش کاربران خواهد شد.
    تشکر … نظر شخصی ام بود امیدوارم ناراحت نشوید

    1. سلام و احترام؛
      سعی کردیم در دو سال گذشته هیچ تغییر قیمتی نداشته باشیم اما با توجه به اینکه هزینه تمامی تجهیزات بیش از 3 برابر شده ادامه دادن با این روال تقریبا غیرممکن هستش. باز هم امکان تمدید پیش از موعد با قیمت های قبلی تا پایان فروردین ماه برای کاربران فعال فراهم هست. 🌸

  13. بابا هی نگین تو این دو سال افزایش قیمت نداشتیم. بخدا هیچکی نداشته…من از دو تا هاست دیگه الان سرویس دارم. هیچکی افزایش قیمت نداشته…این چه منتیه هی چند ماهه سر ما میگذارین..بخدا من الان سه تا سرویس پیش شما دارم و دو تا یه جای دیگه…خدا رو گواه میگیرم دارین گرونتر از همه جا میدین..من دوستتون دارم…جوان هستین و دارین تلاش میکنید یه کسب و کار رو به جای خوب برسونین. اما اینجوری نمیشه بخدا. لطفا تجدید نطر کنید چون ما از پس این هزینه ها برنمیایم..

    1. سلام و احترام؛
      فرمایشات شما کاملا متینه و ابدا منتی نیست 💗 🌼 این وظیفه مجموعه بوده و هست که سرویس هایی با کیفیت بالا ارائه کنه. ولی اگر زیرساخت هاست، سرورها، تجهیزات؛ منابع هاست، تعداد سایت هایی که روی سرور نگهداری میشه و… رو بررسی کنید می بینید هاست بااین امکانات در برابر قیمتش منصفانست. هاست ووکامرس یا وردپرس برای سایت های پربازدید قدرت معادل سرور مجازی دارن با هزینه پایین تر. اما برای کاربران فعلی این امکان رو در نظر گرفتیم تا قبل از تغییر قیمت ها (پایان فروردین) امکان تمدید سروریشون پیش از موعد تا سقف 3 سال با قیمت های فعلی رو خواهند داشت. 💗

  14. سلام خسته نباشید
    همه چی خوبه فقط با تنها چیزی که مشکل داریم ترافیک بسیار پایین بعضی از پلن هاست که امیدواریم دوستان میزبان فا تجدیدنظر کنن و ترافیک پلن ها رو حداقل 500 گیگ بزارن

    تشکر از سایت خوبتون

    1. سلام و احترام؛
      خوشحالیم که از کیفیت سرویس راضی بودید. در خصوص ترافیک تنها پلن اول و دوم هاست ایران ترافیک 200 گیگابایت و 300 گیگا بایت دارن. چون اصولا وبسایت های تازه تاسیس و نوپا روی این دوپلن قرار می گیرن و نیاز مبرمی به این مورد ندارن. در پلن سوم 500 و پلن اخر 1TB هستش.
      در هاست های ووکامرس و وردپرس هم هیچ لیمیت فنی بابت ترافیک وجود نداره. 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *