اخبار شرکتمیزبان فا

اطلاع رسانی افزایش قیمت + یک خبر خوب

آیا می دانید در سال 99 قیمت چه چیزی بالا نرفته است؟ قیمت هاست و هاست های میزبان فا در این ویدیو با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا قیمت هاست های میزبان فا بالا نرفته است!!! میزبان فا به عنوان با کیفیت ترین هاستینگ کشور به این دلیل که مالکیت 100% تمام سرورها و سخت افزارهای خود را دارد و به هیچ عنوان از سرورها و تجهیزات اجاره ای برای سرویس دهی استفاده نمی کند، در سال 99 توانسته است قیمت سرویس های خود را تا یکسال کاملاً ثابت نگه دارد. یعنی زمانی که شما وارد وب سایت میزبان فا شده و قصد خرید یکی از سرویس های میزبانی وب مثل هاست مخصوص وردپرس را دارید، یا می خواهید یک هاست با آپتایم بالا تهیه کنید یا اینکه به دنبال یک هاست ایران ارزان هستید در صفحه تمام سرویس ها پیغامی را مشاهده می کنید که در آن گفته شده قیمت این سرویس تا یکسال و در برخی از سرویس ها تا دو سال گارانتی شده است و تحت هیچ شرایطی تا آن زمان قیمت سرویس های میزبان فا بالا نمی رود. در اصل میزبان فا تنها شرکتی است که می تواند این کار را انجام دهد. چرا که شرکت میزبان فا مالک کامل سرورها و تجهیزات خود در ایران است. در ادامه اطلاع رسانی افزایش قیمت هاست میزبان فا را داریم و در کنار آن برای تسهیل تمدید و خرید شرایطی فراهم آورده ایم. ما زیرساخت کسب و کار خود را به این شکل بنا کرده ایم تا بتوانیم هوای مشتری را داشته باشیم. ❤

هر سال در فروردین ماه بنا به دلایل موجود مثل تورم و… ناچار به افزایش قیمت هاست بود و در خصوص این افزایش قیمت به کاربران خود اطلاع رسانی می کنیم. قیمت آن دسته از سرویس های میزبان فا که در صفحه آن نوشته شده است تا تاریخ 1400/1/1 گارانتی قیمت دارند، 20 تا 35 درصد افزایش پیدا می کند. اما این افزایش قیمت روی آن دسته از سرویس هایی که تا 1401/1/1 گارانتی شده اند، اعمال نخواهد شد.

افزایش قیمت هاست

در این ویدیو این موضوع را به شما کاربران عزیز اطلاع رسانی کرده ایم. اما ما همچنان هوای شما مشتریان قدیمی میزبان فا را داریم و به دو صورت در این افزایش قیمت ها همراه شما بوده و پشتوانه شما شده و به بیزینس شما کمک می کنیم.

1- امکان پیش خرید هاست + 29% تخفیف

در اطلاع رسانی های قبلی امکان پیش خرید هاست میزبان فا + شرایط آن همچنین نحوه پیش خرید سرویس میزبانی وب به صورت کامل توضیح داده شده است که می توانید به آنها مراجعه کنید. برای اعمال کد تخفیف 29 درصدی پیش خرید هاست تا 1400/1/25 فرصیت باقیست.

امکان پیش خرید سرویس های میزبان فا با قیمت های فعلی قبل از اعمال افزایش قیمت هاست برای شما کاربر عزیز مهیا شده است. یعنی شما هر تعداد سرویس که دارید را می توانید با قیمت فعلی و تخفیف 29 درصدی بهاره پیش خرید کرده و در پنل کاربری خود نگه دارید و هر زمان که خواستید در طول سال پیش رو یا سال های آتی از آن استفاده نمایید. این بزرگ ترین برد شما است.

2- امکان تمدید سرویس با قیمت فعلی + 19%تخفیف

در این راستا توصیه می کنیم راهنمای تمدید و تغییر سرویس ها در میزبان فا + استفاده از طرح تخفیف در تمدید را به صورت کامل مطالعه کنید. و از 19 درصد تخفیف نوروزی در تمدید سرویس خود با قیمت فعلی لذت ببرید. 😍

تا قبل از بالا رفتن قیمت سرویس ها ما در این خصوص اطلاع رسانی های لازم را انجام داده ایم و به شما این امکان را می دهیم تا با قیمت فعلی که هنوز افزایش قیمت روی آن اعمال نشده و است و 19 درصد تخفیف بهاره سرویس فعلی خود را تمدید کنید. بنابراین شما می توانید تا تاریخ 1400/1/25 و با استفاده از کد تخفیف ارائه شده در زیر پست های اینستاگرام، سرویس خود را با 19 درصد تخفیف تمدید نمایید.

ما اینگونه در تلاش هستیم تا از شما و کشورمان حمایت کرده و هوای جیب شما را داشته باشیم. امیدواریم که بتوانید از این شرایط ایده آل استفاده کنید. منتظر حضور شما در میزبان فا هستیم…

پیش خرید هاست میزبان فا

3.7/5 - (3 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۲ دیدگاه ها

    1. سلام و احترام؛
      ما در مقالات از نیم فاصله استفاده نمی کنیم. 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *