اخبار شرکتمیزبان فا

بزرگ ترین پروژه قرن در انتقال و افزایش کیفیت در میزبان فا

کمتر از یک ماه پیش در مجموعه میزبانی وب میزبان فا ایستاده بودیم و گزارش یک قطعی 6 ساعته در دیتاسنتر را داده بودیم که حدود 10000 وب سایت مشتریان میزبان فا به مشکل شبکه خورده و سایت های آنها از دسترس خارج شد. در آن برهه میزبان فا به مشتریان خود این وعده را داد که قبل از عید 1400 تمامی وب سایت های آنها را به بستر دیتاسنتر آسیاتک در برج میلاد انتقال دهد و خداروشکر که این عزم و اراده را داشتیم که 7 شبانه روز بیدار باشیم تا وب سایت های شما را به بهترین دیتاسنتر ایران منتقل کنیم پس می توان گفت بزرگ ترین پروژه قرن در انتقال و افزایش کیفیت در میزبان فا به ثمر نشست…

گزارش انتقال سرورهای میزبان فا

به صورت خلاصه و اجمالی 20 نفر در تهران شبانه مشغول به فعالیت شدند و 1 تن سرور را در کمتر از 1 ساعت به دیتاسنتر برج میلاد منتقل کردند. 1500 شاخه کابل نو در کمتر از 1 ساعت به سرورها متصل شدند. برای اینکه به شما قول داده بودیم و پایداری و سرعت وب سایت شما برای ما بسیار مهم بوده است. ما می توانستیم مثل خیلی از شرکت های دیگر از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم و خودمان را در این دردسر بزرگ نیندازیم. آیا می دانید که این جا به جایی در اندازه 10000 وب سایت تا چه اندازه کار بزرگ و مهمی و تا چه اندازه دارای ریسک است؟

وقتی با دیتاسنتر قبلی تماس گرفتیم و از آنها خواستیم تا مشکلات شبکه خود را حل کنند، گفتند به مشتریان خود بگویید که ما که در سود شما شریک نیستیم در ضرر شما هم شریک نیستیم پس گفتیم نمی توانیم به این شکل کار کنیم و عملکرد ما وابسته به جلب رضایت مشتری است و به همین دلیل نیز تمام سرورهای خود را از این دیتاسنتر خارج می کنیم. بعد از آن نیز هزاران چالش پیش رو داشتیم… اما ما ایستادیم و برای شما جنگیدیم. چرا که سرعت و پایداری وب سایت شما برای ما مهم بود.

افزایش سرعت و پایداری هاست

این انتقال با تمام مشکلات و سختی هایی که داشت تمام شد و ده ها و صدها دایرکت دریافت کردیم مبنی بر اینکه کیفیت و سرعت وب سایت ها بهبود پیدا کرده است.

رضایت مشتری میزبان فا

در این انتقال و جا به جایی بیش از 10000 وب سایت جا به جا شدند در این میان موجی از حملات را داشتیم و در کنار آن نیز اغلب مشترکین از افزایش سرعت و پایداری اعلام خرسندی داشتند. ما هم از شما هستیم و همانند شما کسب و کار خود را بر پایه وب سایت ها و کسب و کار شما بنا کرده ایم برای ما بسیار مهم است که شما مشکلی نداشته باشید. با تمامی مشکلات و سختی ها، این جا به جایی، قطعی ها و کندی ها تمام شد و تنها برخی مشکلات کوچک مثل ارتباط با API های خارجی ایمیل سرورها باقی مانده است که در مقابل 99 درصد از کارهای اصلی که باید انجام داده می شد، چالش بزرگ و حل نشدنی بشمار نمی رود.

تمامی اعضای میزبان فا در تلاش هستند تا تمامی مشکلات را به صورت کامل مرتفع کنند تا عالی ترین سرویس ها و خدمات را به شما ارائه دهند.

در نهایت برای دلجویی و دلگرمی شما مشتریان عزیز یک طرح تخفیف در تمدید برای تمامی سرویس های میزبان فا مهیا شده است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا 70 درصد تخفیف در تمدید را تجربه کنید و بتوانید با پایین ترین هزینه سرویس های باکیفیتی که در اختیارتان قرار گرفته است را تمدید کنید.

خرید هاست با تخفیف

4.7/5 - (4 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. جناب قسمت ورود به حساب کاربری در میزبان فا مشکل داره
    چرا اینطوره؟
    حداقل یه فکری به حال کاربرا کنید

    1. سلام و احترام؛
      به دلیل وجود کلودفلر اختلالی رخ داده بود (کلودفلر گاها در ایران با اختلال مواجه هستش) در حال حاضر از این cdn استفاده نمیشه لطفا مجددا بررسی کنید.

  2. خوب این ویدیو را از اول تا پایان دیدم. سپاس از شما برای رفع آن اختلال گسترده… اما…
    از بزرگترین تا کوچکترین سرویس دهنده هاستینگ در هر جای دنیا، موظف به ارائه خدماتی است که در وب سایت خودش لیست کرده. یعنی هر چقدر هم که تعریف کنه باز داره وظیفه اش رو انجام میده یعنی تعهدی که به مشتری داده. اما خوب پیش میاد اختلال، پیش میاد مشکل… مهم اینه که خدمات دهنده تا جای ممکن پیش بینی کنه این موارد رو.
    من بزرگترین مشکل شما رو چندین بار در گفتگوهای آنلاین گوشزد کرده ام:
    اگر مدعی باکیفیت ترین هاست ایران هستید، یعنی همه چیز باید بهترین باشه. چنین مجموعه ای با این حجم از مشتری باید یک سیستم پشتیبانی فنی آنلاین داشته باشه و بهتره برای گرفتن الگو حتما نگاهی به سیستم پشتیبانی شرکت گوددی بندازید.
    تا زمانی که پشتیبانی فنی آنلاین نداشته باشید، هرگز بهترین نخواهید شد، این تجربه ۱۵ ساله من در زمینه وبمستری است. اگر زیر ساختش رو ندارید خوب ایجاد کنید، حتما به سیستم پشتیبانی شرکتی که گفتم یه نگاهی بندازید.
    دیگه نه نیاز به پست اینستاگرام دارید یا کامنت و لایک!! خود سرویس بهترین معرف است.
    موفق باشید.

    1. سلام و احترام؛
      سپاس از پیشنهاد بسیار ارزنده شما… این پیشنهاد به مدیریت مجموعه انتقال داده شد.

  3. واقعا از مدیریت تشکر میکنم برای این کار بزرگ و اینکه به درخواست های ما توجه کردید بله واقعا سرعت خوب شده

    1. سلام و احترام جناب صفری؛
      سپاس از انرژی مثبتی که به مجموعه منتقل میکنید تمام تلاش پرسنل و تیم های فنی در راستای افزایش سرعت و بهبود خدمات هستش..

  4. سلام شما خیلی زحمت کشیدید . تشکر میکنم از شما .

    من از یکی میزبانی وب دیگری خریداری کردم و بعد از 2 ماه سرویس قطع کردند و گفتند در حال انتقال هستیم ، ولی بعد از مدتی دیدم شماره ثابت را خاموش کردند و پول ما را بالا کشیدند و من که فروشگاه بزرگی داشتم به ….. رفتم .

    تا اینکه با سایت خوب شما اشنا شدم و هاست خریداری کردم و خیلی هم راضی هستم هم اتک کمتر میخورد و زحماتی که کشیدم در سئو در چند روز حل شد

  5. ولی این تغییر بزرگ باعث شد مشکل جدیدی به اسم ایمیل به وجود بیاد که ما رو چندین بار پیش مشتریان و سازمان ها خجالت زده کرد. اوایل خیلی خوب بودید و همه جا تعریفتون میکردم و چندین شرکت رو مجاب به استفاده از خدمات شما کردم. اما این انتقاد صریح من رو بپذیرید که در چند ماه اخیر خیلی خیلی اوضاع خراب شد. و حداقلش این بود که سرویس های خودم و مجموعه کاریم رو شروع کنم به انتقال. امیدوارم بازم مثل روزای قبل باشید.

    1. سلام و احترام؛
      تمام تلاش مجموعه در راستای بهبود کیفیت و خدمات و حل مشکلات زیرساختی بوده که تا حد قابل توجهی حل شده در خصوص ایمیل تمهیدات متعددی در نظر گرفته شد مثل رفع بلاک آیپی هایی که به دلیل فعالیت مخرب کاربران مثل ارسال ایمیل های اسپم، ایمیل های تبلیغاتی و ایمیل های انبوه بلاک شده بودند.
      پس از پاکسازی آیپی ها میل سرورهای واسط تهیه و تمامی سرورها به این میل سرورها متصل شدند. در مرحله نهایی سروریس ایمیل مجزا در کنار سرویس های هاست ارائه شد تا سیستم ارسال و دریافت ایمیل کاربران به صورت حرفه ای تر مورد بررسی و نظارت قرار گیرد و از طرفی سرویس ایمیل نیز مانند هاست دانلود و هاست بکاپ و… یک سرویس مجزا در نظر گرفته شود. بدین ترتیب از ارسال ایمیل های اسپم به طرز قابل توجهی پیش گیری خواهد شد چرا که برخی کاربران بعد از نصب سیستم های مدیریت محتوا که دارای کدهای تزریق شده هستند، نصب افزونه های مخرب، باگ های امنیتی سایت ها، اسپمرها، فایل های php آلوده یا تغییرات دیگر متوجه ارسال ایمیل های ناخواسته از هاست خود نیستند. بدین ترتیب علاوه بر بهبود وضعیت شاهد ارسال های اسپم نخواهیم بود و سایر کاربران نیز دچار مشکلات ایمیل نخواهند شد.

  6. عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بهنرین شرکت سرویس دهنده میزبان فا هست به خدا من جزو همین 10000هزار نفر بودم و به مشکل بر خوردم خیی ناراحت بودم که چرا این جور شده و می خواستم سرویسمو برش دارم اما سریع وسل شد و دیدم چقدر سرعت بالا رفته و خوب شده و نظرم برگشت خاستم بگم ما مشتری های داعم هستیم و اگر خدایی نکرده این اتفاق دوباره تکرار شه ما صبر می کنیم دمتون گرم خسته نباشید

    1. با سلام دوست عزیز
      ممنون از ابراز محبت شما و پیام سراسر لطف و محبتتان. خوشحالیم که همراهی همچون شما را در کنار خود داریم و برای کسب رضایت همیشگی شما از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
      موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *