بهترین سرمایه گذاری در ۱۴۰۰ برای وب سایتت

در این ویدیو قصد داریم به شما بگوییم که بزرگ ترین سرمایه گذاری در سال 1400 برای وبمسترها، شرکت های طراحی سایت، فریلنسرها یا کسانی که کسب و کار اینترنتی دارند، چه چیزی است. پس با ما همراه باشید… ما یک فرصت سرمایه گذاری بسیار جذاب و کارا در میزبان فا برای شما مهیا کرده ایم. برای شمایی که در سال 1400 به هر نحوی به هر هاست یا هر تعداد هاستی نیاز دارید. اگر جزء یکی از دسته های زیر باشید،  قطعا در سال جدید به تعداد هاست ایران زیادی نیاز دارید. هاستی که قیمت مقرون به صرفه و ایده آلی داشته باشد و در عین حال از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

این سرمایه گذری مناسب چه کسانی است؟

  • صاحبان کسب و کار اینترنتی
  • کسانی که تصمیم دارند هاست میزبان کسب و کار خود را تغییر دهید.
  • صاحبان شرکت های طراحی سایت
  • فریلنسر
  • وبمستر
  • و…

تجهیزات سخت افزاری میزبان فا

پیش خرید هاست میزبان فا

همانطور که می دانید در حال حاضر میزبان فا با کیفیت ترین هاست های ایران را تامین می کند پس یک فرصت سرمایه گذاری جذاب در میزبان فا برای شما مهیا کرده ایم، می توانید هر نوع هاست میزبانی که در میزبان فا ارائه می شود را در هر تعدادی که تمایل دارید پیش خرید کنید. از جمله:

این امکان برای شما فراهم شده است که هر یک از این سرویس ها را نیاز دارید و تصور می کنید در طول سال پیش رو برای پروژه های خود به آن نیاز پیدا می کنید را در هر تعدادی که تمایل دارید را از ما پیش خرید کنید.

تفاوت هاست پیش خرید شده با هاست معمولی چیست؟

همانطور که ذکر شد می توانید از انواع سرویس های میزبانی وب سرویس هاست پیش خرید نمایید. اما در نظر داشته باشید پیش خرید هاست های میزبان فا با خرید سرویس های فوق در طول سال و روزهای عادی دارد 4 تفاوت عمده دارد:

  • میزبان فا در سال جدید و مشخصاً از 1400/1/25 همانند سایر شرکت های فعال در حوزه هاستینگ افزایش قیمت خواهد داشت که با پیش خرید هاست از میزبان فا شما مشمول این افزایش قیمت ها نخواهید شد.
  • تفاوت دوم پیش خرید هاست های میزبان فا این است که شما می توانید از 29% تخفیف ارائه شده نیز استفاده نمایید.
  • در این فرصت سرمایه گذاری که برای شما مهیا شده، می توانید هر تعداد هاستی که تمایل دارید را بدون نیاز به ثبت نام دامنه پیش خرید کنید.
  • در نهایت نیز می توانید سرویس های پیش خرید شده خود را هر زمانی که تمایل داشتید در سال آتی یا سال های پیش رو تنها با کلیک روی دکمه ایجاد سرویس در پنل کاربری آن را فعال کنید.

پیش خرید هاست میزبان فا

این نکته را در نظر داشته باشید که شما صاحب هر نوع کسب و کار اینترنتی که باشید و از هر نوع هاستی که استفاده می کنید در نهایت امسال با تغییر و تحولاتی که از نظر سیاسی و اقتصادی در حال رخ دادن است، مجبور خواهید بود که یک هاست ایران با کیفیت را تهیه کنید.

تجهیزات سخت افزاری میزبان فا

تسهیل شرایط خرید هاست در میزبان فا

اما سوالی که می خواهیم در اینجا به آن پاسخ دهیم این است که چگونه شرکت میزبان فا این شرایط را برای تعدیل قیمت در بازار مهیا کرده است و این امکان را برای شما قرار داده که بتوانید پیش خرید سرویس انجام دهید؟

تجهیزات سخت افزاری میزبان فا

ما در میزبان فا با توجه به اینکه زیرساختی ترین شرکت هاستینگ کشور بشمار می رویم، یعنی تمام سخت افزارها، شبکه ها، رک ها و هر آنچه که از آن برای سرویس دهی استفاده می کنیم، تحت مالکیت 100% خودمان است و به هیچ عنوان از سرویس های اجاره ای استفاده نمی کنیم.

تجهیزات سخت افزاری میزبان فا

طرح های پیش خریدی که مهیا کردیم که در آنها به طور مثال 2000 نفر سرویس های مورد نظر خود را پیش خرید می کنند. در نهایت با سرمایه و هزینه ای که کاربر تزریق کرده است، سخت افزار و زیرساخت هایی مثل سرور، هارد، رم، سی پی یو، سوئیچ، روتر و… تهیه و آنها را به دیتاسنتر اعزام و آماده سرویس دهی به شما می کنیم. این بدین معنا است که ما با قیمت های فعلی این سخت افزارها و الزامات مورد نیاز برای میزبانی از وب سایت های شما را تهیه کرده و در پنل شما آماده استفاده قرار می دهیم. بدین ترتیب میزبان فا قیمت های موجود در بازار را تعدیل می کند و شرایط بسیار ایده آلی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با کمترین هزینه، با کیفیت ترین هاست را داشته باشید. پس داخل این طرح پیش خرید بزرگ با ما همراه باشید… 😍

پیش خرید سرویس های میزبانی وب بزرگ ترین فرصت سرمایه گذاری در سال 1400 برای فلریلنسرها، شرکت های طراحی سایت و اشخاص آینده نگر است.  برای پیش خرید هاست به همراه تخفیف نوروزی فقط تا 1400/1/25 فرصت باقیست .

مشاهده پلن ها و پیش خرید هاست

تخفف نوروزی میزبان فا

2.4/5 - (9 امتیاز)

‫۵ دیدگاه ها

  1. آقا واقعا دمتون گرم، کارتون درسته درسته، من نزدیک 10 ساله مشتری میزبان فا هستم و خداییش راضی ام
    این سرویس رو عید پیش خرید کردم، الآن هم اگه ببینم باز نیاز دارم میخرم 😍😍

  2. شوخی نکن ایمان اینا همه بچه سال هستن
    10 سال پیش یعنی وقتی که اینا 10 12 سالشون بود

    1. با سلام دوست عزیز
      مدیر تیم میزبان فا از فعالان حرفه ای وب در اینترنت به شمار می رود که از سال ١٣٨۵ فعالیت خود را آغاز کرده است و این مجموعه نیز بیش از 8 سال است که به صورت رسمی در حال فعالیت می باشد.
      موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *