اخبار شرکت

اطلاعیه آغاز طرح های تخفیفی بهاره میزبان فا + کد تخفیف

بهار 1402  بر شما کاربران عزیز میزبان فایی مبارک؛ ❤️
به رسم 10 ساله و براساس درخواست کاربران عزیزمون امسال هم تصمیم گرفتیم یه تخفیف درست و حسابی و همه جانبه به شما عزیزان ارائه کنیم. این تخفیف برای تمام سرویس های میزبانی فعال است. امسال هم با 17% تخفیف روی خرید، پیش خرید و تمدید سرویس های میزبان فا شانه به شانه شما هستیم. این تخفیف تنها برای جشنواره بهاره میزبان فا در نظر گرفته شده و مدت زمان محدودی فعال است و تمدید نخواهد شد…

کاربر عزیز میزبان فایی، با توجه به محدود بودن کد تخفیف بالاجبار جهت کنترل جمعیت ورودی کد تخفیف 17 درصدی را در پیج ایسنتاگرام میزبان فا درج نمودیم. برای دریافت این کد پیج ما را فالو کنید. درخواست شما در کمتر از 6 ساعت پذیرفته خواهد شد.

برای دریافت کد تخفیف 17 درصدی به پیج اینستاگرام میزبان فا مراجعه نمایید. بدین منظور روی بنر زیر کلیک کنید تا به صفحه رسمی میزبان فا در اینستاگرام هدایت شوید.

3/5 - (2 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *