اخبار شرکتمیزبان فا

تبریک نوروز ۹۸ + خبر های خوب در میزبان فا

سال 97 برای ما در میزبان فا سالی بسیار پر فراز و نشیب بود اما به لطف پروردگار یکتا و تلاش های شبانه روزی تمام تیم ها در میزبان فا قادر شدیم عالی ترین زیرساخت های سخت افزار و نرم افزاری ممکن را برای میزبانی فوق پایدار و سریع برای مشتریانمون داخل میزبان فا به وجود بیاریم. و حالا در زمانی که این ویدیو رو شما دارید میبینید، وب سایت کاربران میزبان فا پایدار ترین و پرسرعت ترین سایت های کشور محسوب میشن و هاست میزبان فا بهترین و پایدار ترین هاست کشور شناخته شده.

و حالا بخاطر استقبال عظیم شما مشتریان عزیز از این سرویس های فوق باکیفیت و قدرتمند 30 درصد تخفیف نوروزی برای خرید و تمدید سرویس های میزبان فا قرار دادیم تا با خیالی راحت قادر باشید با کمترین هزینه ممکن، صاحب بهترین هاست کشور بشین و داخل سال 98 سایتتون بر روی پایدارترین و امن ترین هاست کشور باشه و هیچ دغدغه ای بابت تحریم ها و افزایش قیمت سرویس های هاست وب سایتتون نداشته باشین.

عده ای سرور های جدید میزبان فا که برای میزبانی از بیش از 10 هزار وب سایت جدید در نوروز 98 حاضر شدن و به برج میلاد اعزام شدن رو میتونین داخل تصویر زیر ببینید.

ویژگی های ابر سرور های جدید میزبان فا را در ویدیو زیر ببینید!

و از هم اکنون تا 29 اسفند می توانید با 30 درصد تخفیف ویژه هاست خود را تمدید کنید و یا این که با این تخفیف عالی و شگفت انگیز سرویس های جدید از میزبان فا خریداری کنید، جهت دریافت کد تخفیف بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی میزبان فا شوید و سپس کد تخفیف را از کانال تلگرامی میزبان فا دریافت کنید، جهت تمدید سرویس ها با 30 درصد تخفیف نیز، وارد ناحیه کاربری خود در میزبان فا شوید و به دپارتمان تمدید نوروزی با 30 درصد تخفیف تیکت پشتیبانی ارسال کنید و نام و مدت زمان تمدید سرویس مورد نظر خود را اعلام بفرمایید.

ورود به صفحه اصلی میزبان فا

3.3/5 - (36 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۴۸ دیدگاه ها

  1. این حرفا رو بی خیال تا زمانی که قیمت تمام شده سرویس های شما کمتر از سرویس دهندگان آلمانی و اروپایی با کیفیت برابر نشه (به دلیل هزینه های ریالی درمقابل هزینه های یورویی) از شما خرید نمیکنم اینهمه ایمیل نفرستید

    1. سلام
      حناب محمد عزیز،
      اگر پلن ها و قیمت های ما رو در سایت مشاهده کنید متوجه میشید که قیمت ما از هاست اروپایی خیلی کمتره و کیفیتش بسیار بیشتر هم هست.
      موفق باشید 🌺

      1. علیک سلام،
        یعنی کیفیت شما از هتزنر بالاتره!!!!؟ فک نکم D:
        ولی قیمت، با رقمی که برای پلن “توسعه دهنده” قرار دادید میشه دوتا vps خوب از هتزنر گرفت اونهم بدون محدودیت های addon domain, ارسال ایمیل، حجم دیتابیس و پهنای باند!

        1. سلام
          سرور های هتزنر دسکتاپی و ارزون قیمت هستند، مسلم هستش که بهتره و شکی داخلش نیست، میتونین ویدیو تجهیزات مارو مشاهده کنید، شما دارید ارزون ترین سرور فروشی دنیا رو با سخت افزار ه اینترپرایز مشتریان میزبان فا مقایسه می کنید؟

      2. مهندس شما به دل نگیر
        پایینترین قیمت با پایداری عالی دارین
        من که تا الان هاست خارج میگرفتم و وسواس دارم ازتون راضیم موفق باشین

  2. سلام
    خسته نباشید
    شما واقعا عالی هستید. هم از لحاظ هاستینگ و هم پشتیبانی عالی تون.
    موفق و پیروز باشید و همیشه پایدار

  3. سلام
    با تشکر از سایت و سرویس های خوب شما

    سرور اختصاصی توی برنامه 98 ندارید؟ یا سرور اجاره به شرط تملیک؟
    خیلی ممنون

    1. سلام
      خیر دوست عزیز سال 98 این سرویس ارائه نمیشه چون زیرساخت های عالی برای ارائه این سرویس رو ما هنوز نداریم.
      در حقیقت ما اگر نتونیم سرویسی رو عالی ارائه بدیم اصلا واردش نمیشیم و ارائه نمیدیم.
      به همین خاطر سرویس های سرور مجازی و سرور اختصاصی رو از چرخه محصولات خارج کردیم، احتمالا سال 1399 سرور مجازی ابری حرفه ای ارائه بشه.
      باتشکر

  4. من اول ازشما سرویس داشتم و بعدش به شدت پشیمون شدم و منتقل کردم . نظرات مخالف هم منتشر کنید

      1. پشتیبانی بسیار ضعیف . خطاهای عجیب و غریب . 2 روز مسافرت بودم تمدید نکردم هاست قفل شد و گفتند باید واریز کنید باز بشه.
        به نظرم اغراق شده در مورد شما و باید فکری به حال خودتون کنید چون دچار ریزش مشتری و افت خواهید شد.

        1. سلام
          دوست عزیزم
          میزبان فا 7000 هاست فعال داره تو لیست مشتریانش، این در حالیه که پارسال عید تعداد مشترکین ما 1500 هاست فعال بوده، روال پیشرفت ما کاملا واضحو مشخه.
          اما درمورد ایردای که شما وارد میکنید به سرویس، مگه ما شما میتونیم متوجه بشیم که شما مسافرتین و صورتحسابتون رو نمیتونین پرداخت کنید؟
          سیستم 30 روز قبل از موعد سررسید سرویس براتون صورتحساب صادر میکنه و 4 مرتبه طی روز های مختلف پرداخت صورتحساب رو از طریق ایمیل و اس ام اس یادآوری میکنه…چرا خودتون یادتون نموند سرویستون رو تمدید کنید و به اطلاعیه ها اعتنا نکردید؟

          متاسفانه ایرادی که وارد کردید منصفانه نیست.
          موفق باشید🌺🌺🌺

          1. توضیح شرایطی که من چن وقت داشتم در حوصله این بحث نیست فرض کنید تو بیابون بودم چرا 2 روز بعد باید ببندید در هاست رو ؟ من خبرگشتم خواستم منتقل کنم گفتن باید مبلغ رو واریز کنید . خلاصه مبلغ رو دادیم و رفت و ناراضی هم بودم به شدت . حداقل بزارید سه روز بعد ( من 21 هاستینگ ایرانی رو امتحان کردم و حد اقل تا 4 روز مهات میدادند )

        2. منم همین مشکل را داشتم و انتقال دادم
          درکل اطلاعات سایتم حذف شد خیلی پشیمون بودم که اول سرویس 3ماهه بعد چرا سرویس یکساله گرفتم

  5. سلام؛
    بنده همیشه پشتیبانی تیم و مخصوصا ادبیات مدیریت شما را دوست داشتم و فکر میکردم جز معدود شرکت های صادق ایرانی هستید اما بعد از تخفیف عید مردد شدم بنظرم کاش یا تخفیف نمیذاشتین یا دیگه بازی درنمیآوردین!!!
    توضیح اینکه متاسفانه بنده بعد از تمدید سرویس هاست و دامینم (با اینکه حدود ده روز تا پایان مهلت انقضای اون مونده بود) متوجه تخفیف 30% نوروزی شما شدم و بلافاصله به پشتیبانی هم تیکت زدم تا تخفیف برای من لحاظ شود ولی فرمودن می بایست قبل از پرداخت اطلاع می دادید تا تخفیف بر روی صورتحساب اعمال شود!
    این برخورد حس خوبی بهم نداد احساس میکنم فقط تبلیغ بوده و اینکه احتمالا نظر من منتشر نشود اصلا مهم نیست فقط خواستم حسمو بگم
    موفق باشید

    1. سلام
      دوست عزیزم جناب حامد
      شما خودتون رو بزارین جای ما
      یا جای هر شرکت دیگه
      مثلا دیجی کالا میاد برای یلدا تخفیف میده و یه کالا 300 تومانی میشه 210 تومان، حالا من این کالا رو یه هفته قبلش خریدم همون 300 تومان، مگه من میتونم اعتراض کنم؟ هزارتا برند لباس و تجهیزات و … تو یه تاریخی تخفیف دارن اما قبل از اون با تعرفه عادی مشتریانشون خرید کردن، ما که نمیتونیم کل 12 ماه سال رو فروش نکنیم و به مشتریا بگیم بیاین آخر سال با تخفیف بهتون بدیم.
      متاسفانه ایرادی که به عملکرد ما وارد کردید اصلا منطقی نیست…
      موفق باشید 🌺🌺🌺

  6. قبلا عالی بودید
    اما حالا سرویس هاتون افتضاح هست
    سئو ما نابود شده

      1. علی آقا سلام این سرعت ۵ برابر که تو ویدیو میگید در قسمت پشت صحنه سایت هم وجود دارد یا فقط لود سایت هست این سوالم رو جواب بدید میخوام از شما هاست خرید کنم

        1. سلام خسته نباشید؛
          بله این تغییرات هم داخل بک اند سایت هم لود و هم پیشخوان سایت تاثیرات مثبتی دارند.

  7. سلام و احترام
    متاسفانه از ارائه کردن سرویس های جدیدتون راضی نبودم بسیار ضعیف و غیرقابل باور بود ارور های 508 که داده میشد هاست همون هاست با همون منابع که قبلش این مشکلات رو نداشتم اما بعد از تغییر dns ها بر روی سرویس های جدید این مشکل پیش اومد که همکارانتون فرمودن باید هاست ارتقا داده بشه از هاست اشتراکی به وردپرس ، در نتیجه باعث شد از نظر رنگ دچار یک افت بی سابقه بشیم.
    تمامی سرویس هام رو منتقل کردم اما سوال بنده این هست که اگر مشکلی بود در کمبود منابع چرا در سیستم های قبلیتون این مشکل وجود نداشت ؟

    1. سلام و روز بخیر
      دوست عزیزم جناب گنجی، ما حدود 2 ماهی میشه که منابع تمام پلن های هاست ایران رو 2 برابر کردیم و مقدارش الان خیلی خیلی ایده آل تر شده و حتی محدودیت رم و تعداد کانکشن همزمان و io هارد رو هم برداشتیم تا کاربرا روی هاست ایران حسابی کیفیت سایت هاشون بهتر بشه و الان این مشکلات نیستش دیگه.

      ممنونم بخاطر کامنت خوبتون 🌺🌺🌺

      1. احتراما،
        هدف از انتقاد فقط صرفا جهت رشد میزبانفا وگرنه منظور، تبلیغات و یا شعار منفی نیست !
        با سپاس از توضیحات جامع شما

  8. سلام
    هاست هاتون از نظر سرعت عالی بودند (چند وقته که دیگه از هاست میزبانفا استفاده نمیکنم که در زیر بهش اشاره میکنم) ولی هم به خاطر مشکلات ایران و هم بعضا اشکالات تو کانفیگتون دیگه هاستی که از شما داشتم رو تمدید نکردم و ترجیح میدم دوباره هم امتحان نکنم. گفتم بهتون عرض کنم که اگر براتون مهمه یه فکری به حال مشکل دوم بکنید (ایران بودن رو که کاریش نمیشه کرد)
    قبلا تیکت هم زده بودم و همکارانتون جواب درست حسابی ندادن!
    یکی از مشکل با افزونه Duplicator هست که کار نمیکنه تو هاست هاتون (هاست وردپرسیتون رو نمیدونم!)
    مشکل دیگه با AMP بود که تو کنسول گوگل خطا میداد رو هاست میزبانفا، ولی هاست دیگه همون سایت رو امتحان کردم مشکلی نداشت!
    و یه سری مشکلات دیگه مثلا هر از گاهی با curl مشکل داشت و …

    در کل از لحاظ سرعت واقعا عالی بود هاست هاتون ولی مشکلات و ناسازگاری هایی داشت متاسفانه
    پیشنهاد میکنم یه فکری به حال مشکلات هاست هاتون هم بکنید.

    1. سلام و روز بخیر
      واقعا درست میگین، ما با آنتی تحریم جدید که 14 روزه رونمایی کردیم این مشکلات رو مثل کندی در سرعت و curl و تحریم های amp و … رو رفع کردیم و خداروشکر خیلی استیبل و عالی شده سرویس ها، درمورد مشکل داپلیکیتور هم در حال برنامه ریزی هستیم که کامل حلش کنیم.

      خیلی خیلی ممنونم از شما بابت کامنتتون 🌺🌺🌺

      1. خیلی ممنون بابت پاسخ آقای یزدان پرست خوبه که قبول میکنید خودتون پشتیبانی که معمولا میگن نه هاست مشکلی نداره به یه متخصص بگین که مشکل رو حل کنه این برخورد خیلی بده! البته کلا میشه گفت همه پشتیبانی ها همینه که معتقدن مشکل از طرف کاربره از طرف خودشون هیچ مشکلی نیست!
        در مورد اینکه اون مشکلات هم میگین رفع شده اگه واقعا اینطور باشه خیلی عالیه 🙂 شاید امتحان کردم دوباره

  9. سلام ،
    راستش از وقتی که فقط هاست ایران ارائه میدید کیفیت به زیر 10 درصد قبل نزول کرد. من که از هاست ایرانتون راضی نیستم و با وجودی که چندین سرویس مختلف داشتم دیگه هیچ کدوم رو تمدید نکردم و نمی کنم حتی اگه رایگانش کنید. شعار ندید کجا کیفیت و سرعت 5 برابر شده؟ میدونید سایتهای من تا حالا چندبار داون تایم شده؟ پشتیبانی هم که ….. واسه همین دیگه اصلا بهشون تیکت هم نزدم. فقط منتظرم آخرین سرویسم هم تموم بشه. در هر صورت امیدوارم موفق باشید و روزی به شعارها و آرزوهایی که الآن میدید برسید.

    1. سلام و روز بخیر
      جناب ماهان عزیز ما اهل شعار دادن نیستیم و هرچیزی که میگیم رو انجام دادیم و بعدش میایم جلوی دوربین اعلام می کنیم.
      مشکلات افت سرعت و کندی در سرویس های هاست ایران شرکت حدود 14 روزی میشه که حل شده و دیگه اون مشکلاتی که شما میفرمایید نیست، بقیه مشتریایی که مشکل سرعت داشتن هم پشتیبانی یکی یکی کمکشون کرده و سایتشون رو بهینه کرده.
      دان تایم هم که اصلا نداشتیم و آپ تایم سرور ها روی 99.9 درصد هستش.
      اما قبول دارم که اوایل این انتقال بزرگ مشکلاتی بوده ولی حل شده دوست عزیزم
      از این که موضوع رو واضح تر توضیح دادین برامون متشکرم.

      موفق باشید 🌺🌺🌺

      1. چطور دان تایم ندارید؟ منم فکر می کردم ندارید ولی بعد که دیدم افزونه های بک آپ گیری پشت سر هم خطا میده با سایتهای مانیتورینگ هاست سایتم رو بررسی کردم حداقل روزی 3 بار. ماه گذشته بیش از 15 ساعت. درصدی بخوای حساب کنی زیاد نیست ولی 15 ساعت دان اونم در زمان اوج ترافیک خیلیهههههه. کلا از همون موقعی که به قول خودتون آنتی تحریم رو رونمایی کردید دیگه با گوگل درایو سایتم کانکت نمیشه واسه بک آپگیری و گرفتار شدم. راست می گید اول یک کاری می کنید بعد میاید جلو دوربین ولی فکر می کنید کار خوب و عالی و بزرگی کردید. غافل از اینکه خیلی چیزهای دیگه رو خراب کردید. وقتی بیایید جلو دوربین که مشکلاتش هم حل شده باشده. کار الکی که باعث دردسر بشه پز دادن نداره که.

        1. آقای ماهان عزیز، ما اگر قرار باشه سرورمون 15 ساعت دان تایم داشته باشه اصلا جمع می کنیم میریم ماست میفروشیم به جای هاست. مگه شوخی هستش که 15 ساعت دان تایم داشته باشیم؟
          دان تایم سرور های ما تو کل سال میرسه به 6 ساعت نهاتش.
          الانم که شما میگین مشکلی هست، برای شما هست آقای ماهان و ما نمیدونیم چیه خب تیکت بزنین پشتیبانی حلش کنیم.
          در جریان باشین که هزاران نفر دیگه هم اومدن داخل این صفحه و اگر قرار بود همچین مشکلاتی باشه که منفجر میشد سیستم ما.

      2. ولی خداییش از این که همیشه در صحنه هستید و فعال متشکرم. اگر هم من کمی تند صحبت می کنم واسه اینه که میزبان فا رو دوست داشتم و از اینکه ناامیدم کرد ناراحتم

  10. اغلب نظرات رو خوندم، حدود 2سال پیش اولین هاست و سایت خودمو با میزبان فا ساختم، قطعا اوایل ایراداتی بود که با تلاش تیم میزبان فا رفع شده هست با این سایت جدیدی که راه اندازی کردم مشخص شد که همشون رفع شدند در کل میزبان فا به نظر من از همه لحاظ یه سر و‌گردن بالاتره اگه از نظر سرعت و آنالیز سئو سرعت سایتتون وارد بشید‌ می فهمید چی به‌چیه… شخصا از میزبان فا متشکرم

  11. سلام
    سرویس هاتون خوبه
    فقط چیزی که ناراحت کنندس این قطعی هایی که داره

    به شخصه اگه قطعی نداشتین از تخفیف هاتون استفاده میکردم

  12. با سلام
    بنده اولین هاستم رو از میزبانفا گرفتم به خاطر اینکه سایتم وردپرسی بود…به شدت فریب تبلیغات هاست وردپرس میزبانفا رو خوردم و البته تا ۶ ماهم روی هاست وردپرس اونا بودم…البته میگم فریب دلیل دارم…به خاطر اینکه واقعا هاست وردپرس میزبانفا کم جمعیت نیست…هر کی از راه میرسه میره یه هاست وردپرس از میزبانفا با قیمت بالا (نسبت به هاست اشتراکی) میگیره و میزبانفا هم میگه بیاین. خوش اومدین…بیاین که هاست ما حرف نداره…بعد از چند ماه که کار میکنی با سایتت و به در آمدزایی میرسی و دیتابیست یه کم سنگین تر میشه تازه میفهمی چه کلاه بزرگی سرت رفته چون با همون قیمت میتونی یه سرور مجازی بگیری که سرعتش چند برابر هاست به اصطلاح با کیفیت میزبانفا هستش. (و البته بدون قطعی…چون میزبنفا که کلا قطع بودو ما هر چی بشون پیام میدادیم میگفتن از دیتاسنتره و داریم بررسی میکنیم). در مورد پشتیبانیشون خدمتتون بگم. من اوایل راضی بودم. چون واقعا نمیدونستم پشتیبانی یعنی چی. ولی الان میفهمم که پشتیبانیشون هم چنگی به دل نمیزده. یه در خواست که داشته باشی اگه فنی باشه باور کنید باید حداقل ۲۴ ساعت منتظر بمونین چون کسی که پشتیبانیه دوباره پیام شما رو ارجاع میده به یه نفر دیگه. من هاست وردپرسم رو منتقل کردم از میزبانفا و میزبانفایی که خیلی دوسش داشتم ازش الان بی نهایت ناراحتم چون از اعتماد من سواستفاده کرد. البته الانم یه هاست اشتراکی پیششون دارم که چون اون سایتم رو اصلا ازش استفاده نمیکنم همینجور گذاشتم باشه…واقعا سرعتش در حد لاکپشته…ترسی هم ندارم از میزبانفا و اگر خواستن نام سایتی که الان دارم رو میگم که دوستان ببینن شاهکار میزبانفا رو…میزبانفای عزیز…خوب بودی ولی بد شدی…مخصوصا زمانی که اومدی ایران…اعتماد شرط موفقیت شماست…امیدوارم سال ۹۸ برای شما رویایی باشه

  13. سلام در اینکه شما سرورهاتون خیلی عالی هست و مثل ساعت داره کار می کنه یکم تجدید نظر بفرمائید
    چون من پنل ویژه شما رو خرید کردم و یک سایت وردپرسی خیلی معمولی رو بارگذاری کردم و مثل ساعت در بیشتر مواقع خطای اتصال به سرور و 504 میده و پشتیبانی هم هیچ کاری برای من نکرد
    امیدوارم این مشکل رو زودتر حل کنید

    سال خوبی داشته باشید

  14. سلام دوست عزیز
    من از کلیه سرویس های میزبان فا بسیار راضی هستم و نمره قبولی بهش میدم.ولی ذکر چند تا نکته ضروریه :
    1- برای کاربرانتون مهلت پرداخت در نظر بگیرین.مثلا شرکت هاستیران یا میزبان پایتخت یا … که من باهاشون زیاد کار کردم 3 روز مهلت پرداخت بعد از سر رسید میزارن.درسته که شما قبلش اطلاع رسانی میکنین،ولی اینجا ایرانه و همه ما عادت داریم در تاریخ سررسید هر صورتحسابی رو پرداخت کنیم!!!
    2- لطفا پلن نمایندگی حجمی هاست رو فعال کنین.
    3- یکی از جذابترین قسمت های سایت شما مرکز آموزش اون بود که متاسفانه از زمانی که نویسنده رو تغییر دادین ، دیگه هیچ جذابیتی نداره و از اون آموزش های حرفه ای رسیده به چندتا مطلب کپی شده از سایت های دیگه.لطفا فکری به حالش کنین.
    موفق باشین.

  15. سلام. من هزینه هاست و دامنه رو پرداخت کردم اما سایتم چند ماهه بالا نمیاد. مشکل از کجاست؟؟

  16. به نظر من رقبای میزبان فا خیلی ناشیانه در کامنت ها سعی در خراب کردن میزبانفا رو دارن شما نباید این کامنت ها را در میزبانفا نباید قبول کنید به شما لطمه میخورد 🙂 فقط اقای یزدان پرست شما چرا خودتون دیگه اموزش ها رو انجام نمیدهید اصلا مطالب اموزشی شما خیلی جذاب تر و گیرا تر بود فهم بیشتری به کاربر میداد به نظرم اموزش های ویدیویی که قبلا میزاشتین عالی بود الان اموزش ها که نویسنده های جدید میزارن خوبه اما یکم گیج کننده هست اصلا با مطالبی که خود شما میزاشتید قابل قیاس نیستن 🙂

  17. سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاراتون. ما یه سایت پربازدید داریم که الان روی هاست های شماست. بازدید یکتای حدود 7000 تا 10000 نفری در روز. فقط میتونم بگم امیدوارم همینطور با کیفیت بمونید. بنده که فوق العاده راضی هستم

  18. با سلام و تبریک سال نو
    خیلی خوشحال شدم که چهره شما رو دیدم علی جان
    اینکه مشکلات رو قبول دارید و بفکر حل این مشکلات هستید عالیه…
    امیدوارم موفق باشید..

  19. سلام.
    امیدوارم پیشرفت کنید و همون طور که میگید کیفیت هاست از همیشه بهتر باشه.
    اما لطفاً روی پشتیبانی هم کمی کار بفرمایید، چونکه اصلاً به درستی جواب نمیدن.
    سایتم از دسترس خارج چونکه خواستیم انتقال بدیم و از صبح تیکت زدم که بی جواب مونده و کارم راه نیفتاده.
    اگر می‌خواهید مشتریان شما راضی بمونن حتماً روی وضعیت پشتیبانی تمرکز کنید
    تشکر

  20. چه سلامی
    سه سال مشترک شما بودم سال اول ویروسی شد سال دوم دو هفته قطع بود و یکی از دوستانم مشکل سایتتان را حل کرد سال سوم حدود چهل روز ……….. قطع شد و فقط گفتید علت انتقال سرورها بوده بالاخره سال چهارم مجاب شدم که شرکتتان برای مشکلات ارباب رجوع هیچ پاسخگویی ندارد و در جواب اینکه با این روال مشتریانتان را از دست می دهید فقط ( با جسارت ) پاسخ دادید ما مشتریان خودمان را داریم… حالا که به شرکت پارس دو )parsdev)رفتم معنی یک پشتیبان خوب و بدون نقص را فهمیدم خداوند روزیشان را پر برکت فرماید. و اما برای شما …

  21. با سلام
    براتون آرزوی موفقیت بیشتر دارم
    اما اگر ناراحت نمیشید این پست شما بزرگنمایی بیش از حد و بی احترامی به شعور کاربران بوده
    دست کم شما به شعور افرادی که کاربر مبتدی نیستند توهین شده
    بنده 13 سال سابقه وبمستری دارم و صاحب چندین کسب و کار اینترنتی هستم، میزبانی در لوکیشن ایران برابری میکنه با نابودی سئوی سایت
    ناراحت نشید لطفا، شرکتای داخلی دیگه هستن که سرویسای خارجی با پایداری و کیفیت خیلی بالا ارایه میدن، شما تو این ویدیو همه شرکتارو تخریب کردید و جوری وانمود میکنید که همه شرکتا تو ارایه خدمات خوب و پیشرفت شون دارن کوتاهی میکنید و فقط شمایید که به فکر کاربر هستید و…

    بازم معذرت میخوام
    موفق باشید

  22. سلام این ویژگی هایی که در ویدیو دوم معرفی شد شامل تمام هاست های میزبانفا میشن یا فقط واسه هاست مخصوص وردپرس هستن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *