میزبان فا

ارائه ۷ قالب جدید فارسی و رایگان بر روی هاست های میزبان فا

اگر شما هم طراح وب سایت های وردپرسی هستید یا اصلا با وردپرس کار کرده اید، حتما نام قالب آوادا تا امروز به گوش شما خورده است! آوادا پرفروش ترین قالب جهان در سال های 2016 و 2017 بوده است، این قالب با بهره گیری از امکانات فوق العاده و فریم ورک قدرتمند امکان راه اندازی هر نوع وب سایتی را فراهم آورده است، ما نیز سایت اصلی میزبان فا را توسط قالب حرفه ای آوادا طراحی کرده ایم و استفاده از این قالب بی نقص را طی این سال ها به تمام مشتریان خود توصیه نموده ایم!

اما چرا قالب آوادا؟ به زبان خودمونی

قالب آوادا ویژگی های منحصر به فرد بسیار زیادی دارد که اگر داخل گوگل درموردش سرچ کنید مقالات بسیار زیادی نوشته شده و داخل آموزش نحوه تنظیم قالب آوادا هم قسمت کوچیکی از ویژگی های این قالب آموزش داده شده، اما اصلی ترین ویژگی آوادا این هستش که توسط صفحه ساز قالب آوادا قادر هستید بدون حتی یک خط کد نویسی هر چیزی رو که میخواین خلق کنید! داخل تصویر زیر میتونید قسمتی از برگه ساز آوادا رو مشاهده کنید که با کلیک و درگ امکان طراحی هر نوع سایتی رو بدون حتی یک سطر کد نویسی برای شما فراهم میکنه!

توسط آوادا به همین راحتی که داخل فایل زیر میبنید میتونین سایتتون رو طراحی کنید.

قالب آوادا را برروی هاست های میزبان فا به صورت رایگان دریافت کنید و توسط این صفحه ساز حرفه ای وب سایت خود را با هر شکل و شمایلی که می خواهید طراحی کنید! خیالتان راحت باشد حتی یک خط هم نباید کد نویسی کنید! توسط برگه ساز پیشرفته آوادا صفحات فروش حرفه ای برای محصولات خود طراحی کنید و توسط افزونه های بانکی که با قالب آوادا کاملا سازگار هستند مشتریان خود را به سمت درگاه پرداخت سایتتان هدایت کنید و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید! توسط ویژگی های منحصر به فرد آوادا به راحتی جهانی شوید!

ارزش واقعی هرکدام از این قالب ها بین 100 الی 200 هزارتومان می باشد اما بر روی وب سایت مشتریان سالانه سرویس های میزبانی وب شرکت میزبان فا، به صورت رایگان نصب و تحویل می شود!

دمو فارسی قالب های جدید آوادا را مشاهده کنید

در حال حاضر 7 قالب فارسی جدید در سایت اضافه شده است که در هنگام خرید سالانه می توانید این قالب ها را برروی سرویس میزبانی خود انتخاب کنید، در زیر می توانید دمو قالب های جدید را مشاهده کنید.

.

قالب آوادا کلاسیک

مشاهده دمو فارسی [divide]

قالب آوادا سلامت

مشاهده دمو فارسی [divide]

قالب آوادا خلاق

مشاهده دمو فارسی [divide]

قالب آوادا عمران

مشاهده دمو فارسی [divide]

قالب آوادا تکنولوژی

مشاهده دمو فارسی [divide]

قالب آوادا شرکتی

مشاهده دمو فارسی [divide]

قالب آوادا مدل

مشاهده دمو فارسی [divide]

چه چیزی در ذهن خود دارید؟ توسط آوادا به راحتی آن را خلق کنید!

ما و مشتریان میزبان فا که از آوادا استفاده کرده ایم تا به امروز توانسته ایم هر چیزی که در ذهنمان داریم را بدون حتی یک خط کد نویسی توسط آوادا طراحی کنیم و فروش وب سایت خود را هر روزه به طرز چشمگیری افزایش داده ایم، هم اکنون زمان شما نیز فرا رسیده است، در پکیج ویژه میزبان فا علاوه بر هاست و قالب رایگان، یک دامنه com. رایگان نیز از میزبان فا هدیه بگیرید، سپس کارشناسان بخش طراحی سایت میزبان فا، قالب آوادا را بر روی هاست و دامنه شما به صورت کامل نصب می کنند و مشخصات ورود به کنترل پنل فارسی وردپرس برای شما ارسال می شود؛ سپس شما به راحتی قادر هستید توسط این کنترل پنل فارسی، وب سایت خود را همانطور که در ذهنتان دارید طراحی کنید.

شماره تماس مستقیم جهت مشاوره دریافت قالب های جدید آوادا

031-45201651

خرید هاست لینوکس به همراه دامنه و قالب رایگان

 

4.1/5 - (15 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. با خرید هاست ماهانه هم میشه یکی از این قالب ها برای سایتم بزنید؟ سایت تفریحی میخام بزنم

    1. سلام خانم طناز محمودی عزیز،
      متاسفانه خیر، فقط در سفارشات سالانه امکان نصب قالب رایگان وجود داره، اگر میخواین هاست خریداری کنین الان بهترین زمانه چون قیمت های میزبان فا از هفته دیگه 10 درصد زیادتر میشه!
      موفق باشید ?

    1. سلام
      دراصل این یک قالب free توسط ناشرین آن نیست و ما اجازه نداریم آن را به صورت رایگان نشر دهیم. و تحت شرایط و ضوابط خاص بر روی هاست مشتریان میزبان فا نصب می شود و توسط برند ایران آودا پشتیبانی می شود.
      در حقیقت زمان هر مترجمی ارزش دارد و هر اثری قیمتی دارد، دوستان بسیار زیادی از قالب های نال و رایگان استفاده کرده اند و پس از مدت معدودی یا هک شده اند یا با مسائل اسپمینگ مواجه شده اند، بنابراین لازم است که این قالب را یا از envato خریداری کنید یا این که از یک شرکت معتبر آن را دریافت کنید.
      لطفا برای کسب و کار آنلاین خود ارزش قائل شوید و از فایل های رایگان و همگانی استفاده نکنید.?
      موفق باشید

  2. با راه اندازی قالب میتونم روی اون تغییرات ایجاد کنم؟
    آموزشی برای کار با قالب ها در نظر گرفته شده؟

  3. سلام و عرض ادب و احترام خدمت تیم عزیز میزبان فا
    راستش من با محیط کاربری انگلسی وردپرس کار میکنم ، و قالب رو هم خودم نصب میکنم و تمام تنظیماتش رو خودم انجام میدم و خوشم نمیاد بسته ی نصبی قالب یا دموی یک قالب برام بارگذاری بشه. ولی اینطور که متوجه شدم شما قالب رو بطور کامل نصب میکنید و امکان تعویض قالب هم وجود نداره.
    خب این خیلی دست آدم رو میبنده ، و واقعا محدودیت ایجاد میکنه. شاید من بعد از چند روز متوجه شدم قالب آوادا مناسب کارم نیست و تصمیم گرفتم کلا از یه قالب دیگه استفاده کنم.
    تکلیف چیه؟
    چرا نمیشه قالب رو عوض کرد؟؟
    چرا بعد از اینکه شما قالب رو بارگذاری کردید ، خودمون نمیتونیم قالب دیگه ای رو که دوست داریم جایگزینش کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *