میزبان فا

علی نورهانی از هاست وردپرس میزبان فا می گوید!

علی نورهانی هستم مدیر وب سایت modiresite.com بیش از ۸ سال است که در حوزه سئو و بازاریابی اینترنتی فعالیت می کنم، چند سالی هست که کلوپ سئو را در وب سایت خود برگزار می کنیم و به صورت جامع هر ساله سئو را آموزش می دهیم، برای ارائه آموزش های ویدیویی به کاربرانمان، ما پرتال خود را بر بستر وردپرس ایجاد کردیم و باتوجه به این که تعداد اعضاء ما بسیار زیاد هستند و در یک بازه زمانی خاص طیف وسیعی از افراد به صورت همزمان وارد وارد کلوپ می شوند.

هاست قبلی ما مناسب آن پرتال وردپرسی ما نبود! من خیلی جستجو کردم که کدام هاست مناسب وردپرس است و با میزبان فا آشنا شدم که هاست اختصاصی وردپرس ارائه می دادند و نزد خودم گفتم که شاید هاست مخصوص وردپرس یک شعار تبلیغاتی باشد اما بنده برای تست یک هاست وردپرس از میزبان فا خریداری کردم و خیلی برای من جالب بود که تیم میزبان فا درکمتر از ۱۰ دقیقه وب سایت من را به هاست وردپرس منتقل کردند و همه چیز به آسودگی به هاست وردپرس انتقال پیدا کرد، سپس یک تیکت جالب از سمت میزبان فا دریافت کردم و تیم میزبان فا به من گفتند که میبایست وب سایت شما را به کش سرور هاست وردپرس متصل کنیم و پس از انجام این کار و اتصال به کش سرور هاست وردپرس، سرعت وب سایت modiresite.club ما فوق العاده افزایش یافت و کاربران کلوپ مدیر سایت، از فردای آن روز که وارد سایت پرتال شدند، به من تیکت ارسال می کردند که آقای نورهانی چه کار کردید که سرعت وب سایت شما تا این اندازه افزایش یافته است؟ و جالب اینجاست که هاست قبلی سایت ما سرور داخل ایران داشت و سرور مناسبی هم بود اما سرعت لود مناسبی نداشت ولی هاست فعلی کاربران کلوپ مدیر سایت به آدرس www.modiresite.club بر روی هاست اختصاصی وردپرس میزبان فا هست و با سرعت بسیار بالایی لود می شود.

یکی از اصلی ترین چالش هایی که بسیاری از مدیران سایت ها دارند این است که چه هاستی برای میزبانی از سایت ما مناسب است که در سئو و نتایج موتور های جستجو بتوانیم رتبه خوبی بگیریم؟ خب در گذشته ما می گفتیم که اگر هاست شما داخل ایران باشد، گوگل احساس می کند که شما ایرانی هستید و مخاطبین بیشتری از کشور ایران را به سمت سایت شما هدایت می کند، اما مهم تر از این مورد، فاکتور سرعت سایت است و گوگل هموراه بررسی می کند که وب سایت شما تا چه اندازه سریع برای مخاطب شما باز می شود؟ و در هاست اختصاصی وردپرس میزبان فا، سایت ها با سرعت بسیار بالایی برای کاربران باز می شود و از زمانی که ما به کاربران خود مشاوره دادیم که آن ها نیز هاست اختصاصی وردپرس را برای وب سایت خود تهیه کنند، شاهد افزایش رتبه آن سایت ها در موتور های جستجو بوده ایم!

بنابراین من به شما پیشنهاد می کنم اگر سایت وردپرسی دارید و می خواهید رتبه خوبی در موتور های جستجو کسب کنید، حتما یک هاست مخصوص وردپرس برای وب سایت خود خریداری کنید، و پیشنهاد من به شما دوستان، هاست وردپرس میزبان فا است، موفق باشید.

علی نورهانی مدیر سایت

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و پیشرفته است، این سیستم مدیریت محتوا جهت ارائه بهترین بازخورد به مدیران سایت ها و سازگاری با تمام قالب ها و افزونه های پیشرفته و موجود در سطح اینترنت، به یک هاست کاملا بهینه و مناسب برای وردپرس نیازمند است، بنابراین از شما دعوت به عمل می آوریم از سرویس های خارق العاده هاست اختصاصی وردپرس میزبان فا دیدن بفرمایید و ویدیو بازخورد مشتریان این سرویس را در صفحه زیر تماشا کنید.

3.7/5 - (13 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۶ دیدگاه ها

  1. خخخخخخخ
    داره از هاست دی ال استفاده میکنه چطوری انقدر الکی تعریف میکنه خخخ

    1. سلام
      همانطور که جناب نورهانی در ویدیو بالا توضیح داده اند ایشان وب سایت آموزشی کاربران خود یعنی modiresite.club را به هاست وردپرس جهت تست منتقل نموده اند، پیرو صحبت هایی که ایشان با ما داشته اند قرارداد هاست فعلی ایشان در شرکت هاست دی ال برای طولانی مدت است و هزینه آن را پرداخته اند، اما پس از اتمام دوره سرویس، تصمیم دارند سایت اصلی خود را نیز به هاست وردپرس منتقل کنند.
      موفق باشید ?

  2. مردم رو چی فرض کردین واقعا!! چند گرفتن برای اینکه این تبلیغ رو براتون درست کنن؟

    1. سلام
      ای کاشک ما امت مسلمون قضاوت رو از وجودمون بیرون میکردیم!
      شما سرویس ما رو تست کنید اگر چیزی جز این هایی بود که آقای نورهانی عرض کردن، شما بیاید و اینجا مجددا نظرتون رو منتشر کنید،
      تمام دوستانی که برای میزبان فا ویدیو فرستادن به صورت خودجوش این کار رو انجام دادن و اگر شما نمیتونین این رو باور کنین دلیل نمیشه که سرویس چنین با کیفیتی وجود نداشته باشه.
      دوست عزیزم به یاد داشته باش که هیچ متخصص و صاحب نظری رو نمیشه با پول خرید.
      موفق باشید

  3. جالب بود صحبتاشون اما هاست وردپرس خیلیا میدونن همون هاست لینوکس خودمونه فقط اسمش مشتری جذب کن تر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *