میزبان فا

راهنمای تمدید و تغییر سرویس ها در میزبان فا + استفاده از طرح تخفیف در تمدید

میزبان فا اخیرا منویی تحت عنوان امکانات هوشمند برای کاربران خود طراحی تعبیه کرده که دارای امکانات متعددی هست و به واسطه اون کاربر تا حدی از ارتباط با پشتیبانان مجموعه بی نیاز میشه و می تونه خیلی سریعتر اقدامات مورد نظر خودش را تنها با یک کلیک پیاده سازی کنه. در این آموزش از پایگاه دانش میزبان فا قصد داریم برخی از امکانات هوشمند میزبان فا را با هم بررسی کنیم. در این آموزش به چهار مبحث اساسی زیر می پردازیم:

با کلیک روی هر یک از موارد بالا به آموزش مربوطه هدایت خواهید شد.

چگونگی تغییر دوره سرویس های میزبان فا

 

در صورتی که به هر دلیلی قصد داشته باشید سرویس خود را یک پله ارتقاء یا تنزیل دهید می بایست از ناحیه کاربری به منوی امکانات هوشمند و زیرمنوی تغییر دوره سرویس مراجعه کنید.

تغییر دوره پرداخت هاست میزبان فا

در صفحه باز شده از کشوی موجود، سرویس مورد نظرتان که قصد تنزیل یا ارتقاء آن را دارید انتخاب کنید. (تمام سرویس های شما در این کشو نمایش داده می شود.)

تغییر دوره پرداخت هاست میزبان فا

پس از آن روی دکمه تغییر دوره کلیک کنید.

حالا می توانید دوره پرداخت خود را نیز انتخاب نمایید. بعنوان مثال تعیین می کنید که در چه بازه زمانی برای شما فاکتور تمدید دوره صادر شود. دوره فعال فعلی به همراه هزینه تمام دوره ها با جزئیات کامل نیز نوشته است. دوره های پرداخت به صورت زیر هستند:

  • ماهانه
  • سه ماهه
  • شش ماهه
  • سالانه
  • دو ساله
  • سه ساله

تغییر دوره پرداخت هاست میزبان فا

در نهایت روی دکمه تغییر دوره کلیک کنید. پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن تغییر دوره مشاهده خواهید نمود. حالا دوره پرداخت شما تغییر یافت و از این پس بر اساس دوره جدید می بایست نسبت به تمدید اقدام نمایید.

سرویس خود را با یک کلیک تمدید کنید

در صورت تمایل به تمدید سرویس از منوی امکانات هوشمند به زیرمنوی تمدید سرویس مراجعه کنید.

قبل از انجام عملیات زیر، ابتدا از منوی مالی به زیرمنوی صورتحساب ها مراجعه نمایید. دقت داشته باشید سرویس فعلی که قصد تمدید آن را دارید فاقد صورتحساب پرداخت نشده، باشد.

تمدید سرویس میزبان فا

با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد.

تمدید سرویس میزبان فا

از لیست کشویی سرویس مورد نظر جهت تمدید را انتخاب کنید، روی دکمه “ایجاد فاکتور تمدید” کلیک کنید. تمدید سرویس میزبان فا

در صورتی که قصد دارید دوره پرداخت را تغییر و سپس کد تخفیف رو اعمال کنید، قبل از تمدید نسبت به تغییر دوره سرویس های میزبان فا اقدام کنید. این کار با کلیک روی دکمه سبز رنگ “تغییر دوره سرویس” صورت می گیرد.

حالا می توانید صورتحساب مربوط به تمدید را با کلیک روی دکمه سبز رنگ “پرداخت صورتحساب تمدید این سرویس” مشاهده کنید.

پرداخت صورتحساب میزبان فا

نهایتا می توانید درگاه پرداخت خود را انتخاب نموده و روی دکمه “هم اکنون پرداخت کن” کلیک کنید.

اگر کد تخفیف فعالی دارید که می خواهید روی این صورتحساب اعمال شود قبل از کلیک روی دکمه پرداخت می بایست آن را اعمال نمایید. در ادامه به شرح مفصل این موضوع می پردازیم.

چطور سرویس مورد نظرم را با کد تخفیف، تمدید کنم؟

برای اینکه کد تخفیف فعال خود را برای تمدید سرویس مورد نظرتان استفاده نمایید، می بایست طبق آموزش قدم به قدم تمدید سرویس در میزبان فا به مرحله پرداخت برسید اگر از قبل صورتحسابی برای این سرویس دارید از منوی مالی به زیرمنوی صورتحساب ها مراجعه کنید.

در این مرحله در صفحه صورتحساب خود، در پایین صفحه کادری تحت عنوان “استفاده از کد تخفیف” مشاهده می کنید.

پرداخت صورتحساب میزبان فا

کد خود را در فیلد “کد تخفیف” وارد نموده روی دکمه استفاده کلیک کنید.

آعمال کد تخفیف روی سرویس میزبان فا

در این مرحله کد تخفیف روی صورتحساب شما اعمال خواهد شد. دقت داشته باشید حتما قبل از پرداخت، مبلغ صورتحساب رابررسی نمایید.

در نهایت با کلیک روی دکمه “هم اکنون پرداخت کن” وارد درگاه بانکی پرداخت صورتحساب خواهید شد.

نحوه ارتقاء سرویس مورد نظر به پلن های بالاتر

در صورتی که قصد داشته باشید سرویس فعلی خود را به پلن دیگری ارتقاء دهید می توانید از بخش سرویس های خود اقدام کنید.

به عنوان مثال سرویس فعلی شما پلن ویژه هاست ایران است اما تصمیم دارید از پلن استاندارد هاست ایران استفاده نمایید در این صورت می بایست پلن خود را ارتقاء دهید. برعکس این حالت، تنزیل نام دارد.

در ناحیه کاربری به بخش سرویس ها و زیرمنوی سرویس های من مراجعه نمایید.

تنزیل و ارتقا سرویس میزبان فا

در صفحه باز شده روی سرویس مورد نظر خود کلیک کنید.

تنزیل و ارتقا سرویس میزبان فا

در صورتی که سرویس فعلی شما مسدود باشد قادر به تنزیل آن نخواهید بودی و تنها امکان ارتقاء سرویس را خواهید داشت. به منظور مدیریت بهتر این موضوع از بخش سمت راست صفحه به کمک گزینه مشاهده می توانید سرویس های خود را جهت نمایش فیلتر نمایید یا به عبارت نوشته شده در ستون وضعیت مقابل سرویس ها دقت کنید.

تنزیل و ارتقا سرویس میزبان فا

در صفحه باز شده جزئیات سریس خود را مشاهده می کنید. در ستون سمت راست روی دکمه ارتقاء/تنزیل کلیک کنید.

در نهایت از لیست کشویی سرویس مورد نظر و دوره پرداخت آن را مشخص کنید. دقت داشته باشید نام سرویسی که  قادر به انتخاب آن خواهید بود رویروی کشو نوشته شده است. بعنوان مثال قصد ارتقاء سرویس ویژه را داشتیم برای ما دو انتخاب هاست استاندارد و توسعه دهنده وجود دارد.

تنزیل و ارتقا سرویس میزبان فا

روی دکمه ادامه خرید کلیک کنید. اکنون به صفحه درگاه بانکی متصل شدید پس از پرداخت مابه تفاوت سرویس شما ارتقاء خواهد یافت.

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا به چگونگی تغییر دوره پرداخت، تمدید سرویس و همچنین ارتقاء/ تنزیل پرداختیم. به کمک ناحیه کاربری خود در کسری از زمان قادر خواهید بود تمام موارد مذکور را اعمال کنید. لازم به ذکر است برای پیاده سازی این منو و سهولت کار کاربران ساعت ها زمان و انرژی صرف شده و هدف نهایی ما رضایت و تسریع امور شما عزیزان بوده است. نظرات و پیشنهادات سازنده خود را جهت بهبود وضعت و امکانات سیستم با ما در میان بگذارید. 🙂

4.2/5 - (4 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *